_Anvil_ schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:08:
[...]
Snap ik, maar zo extreem als dit heb ik het in 4 jaar nog niet meegemaakt. Heb er tig potjes op zitten (grind was op een standard account) en helemaal op het eind trekt de game de winrate "even" 6% omlaag??
Carry vermogen is ook te laag om invloed te hebben (turretless TD en bijna nooit top tier, becaus tier 8 MM is FUBAR) dus het is een kwesatie van geduld in dit geval...
Ik ga gewoon elke sessie nog een paar potjes ermee doen en hoop dat het dan weer recht trekt, dan moet de Doom Turtle maar even wachten. *insert Wargaming is evil meme*
Goed, T28 na een korte winstreak maar verkocht met 49,3% winrate, can't fight the server RNG. Zodra er een discount is (7 jarig bestaan komt er aan) koop ik de T95
Nu denk ik alleen dat mn crew niet Doomturtle proof is, ze zijn op 86% van de 3e skill (inclusief bia uiteraard) en slechts 1 van de heren heeft firefighting als skill.
Ik wil echter altijd double repairkits op tanks als dit en gezien het feit dat de T95 soms wel eens vlam wil vatten moet ik dus firefighting skills hebben. Ondanks crew xp boosters gaat het bereiken van de 4e skill super traag. Dus graag advies:
- De T28HTC reward tank heb ik ingeruild voor gold discount op de M4a1Revo premium. De Scorpion premium is meh en wil ik niet.
- Ik zou de T67 of Hellcat o.i.d. kunnen terugkopen en een tijdje kunnen spelen met crew boosters aan, gaat vast veel rapper dan skills grinden op tier 9 straks. Ik heb echter geen gold meer om 2 keer te hertrainen, dus dat zou dan 2x voor credits moeten worden. Ik doe dat sowieso meestal voor credits.
- Als ik de crew niet hertrain zijn ze 80%, wat op baby tiers niet heel erg is.. echter volgens mij verdien je ook maar 50% crew xp dan?
vraag 1) Dus hoe kan ik het beste snel firefighting skills krijgen, voordat ik straks met een telkens af fikkende Doom/Zoom turtle zit?
sidenote: ik wil geen geld uitgeven aan dit soort zaken, ik heb de afgelopen 3,5 jaar al ruim over de 300 euro aan dit spel uitgegeven, vind ik persoonlijk al belachelijk genoeg. Is ook een beetje sport voor mij om telkens mn ingame doelen te behalen zonder er altijd maar geld tegenaan te gooien.
vraag 2) welke equipment op de T95? Rammer, vents en Optics? of toch spall liner... ander idee: met een toolbox zou ik i.c.m. de reeds aanwezige repair skills op mn crew de 2e repairkit in kunnen ruilen op een fire ext. consumable, dan heb ik die firefighting skills alsnog niet nodig.