[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 ... 84 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:22

Roozzz

Plus ultra

nYzEkE schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:21:
Bij mijn weten kunnen er wel maar maximum 3 arty's per team zijn dus 4 of 5 artys lijken me vreemd.

[...]

Source

Dat terzijde is het inderdaad niet slecht om niet teveel autoloaders in het algemeen in de game te hebben, of toch zeker niet met een onbalans in de teams
Wat @ElPaco zegt: grand battle -> andere regels :P

Verder helemaal eens dat er nagedacht moet worden over een balans van autoloaders. Hoewel ik het gevoel heb dat de situatie minder slecht is dan een half jaar terug oid.
crusader1983 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:53:
(althans volgens serb: anti campers).
Ik werd hier anders gedwongen om te campen :+

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-06 07:45
gotfurrr schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:37:
wat is tegenwoordig de staat van de tier viii premiums? na mijn account ooit verkocht te hebben, wil ik weer een nieuw account aanmaken met 1 of 2 premiums.

Zit zelf te denken aan:
-t54prot, matig in IX games, irrelevant in tier X games, OPOP in tier VIII games, maar de enige crew trainer voor de objects (wordt ook de eerste lijn die ik ga researchen)
-superpershing, is special MM nog steeds ok? deze gewoon vanwege het feit dat ik na de objects de m48 wil spelen ooit.

of heeft er nog iemand een accountje te koop? :P
Heb nog wel een unicum account op de plank liggen mocht je interesse hebben. Kost wel wat doekoe :*)
Durf je het wel aan om weer naar de wondere wereld van WoT terug te keren? :+ :z

T8 MM is broken, je moet er van uitgaan dat je voor 70% van de tijd in hogere tiers zit en voornamelijk T10.
Het is momenteel niet echt leuk om T8 te spelen als je het mij vraagt. Weet niet of er sinds 1.0 daar nog wat in veranderd is maar ik verwacht het niet. ( Pas geleden veeel T8 gespeeld M4 rev mark grind )

Wachten tot de Skorpion G in de shop is, beste prem in de game. Prem MM zal langzaam uitgefaseerd worden, ook voor de superpershing. Op dat moment kan je wel een andere tank kiezen of refund ed.

Eventueel is een M4 rev wel nice om te spelen of een patton KR ( kan je ook crew trainen voor de M48 )
Qua heavies is momenteel de AMX Mle49 of de Lowe de beste opties. ( Als de patriot weer in de shop is, is dat ook een goede tank )

[ Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 26-03-2018 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09-2024
Ik snap iets niet ...

Ik heb dit weekend de Object 705A aangeschaft. Eerste indrukken zijn ok. Tot ik op een gegeven moment rustig aan't sidescrapen was met een Object 705 aan de overkant. 3 opeenvolgende schoten zijn los door de gun mantlet gegaan. Alle 3 op dezelfde plaats die ik hier heb aangeduid ... https://www.screencast.com/t/a8UqVhalEc

How? Hij schoot zelfs niet met premium ammo. Ik ben niet iemand die mensen snel uitmaakt voor cheater, maar hier heb ik toch aardig m'n wenkbrauwen gefronst ...

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nYzEkE
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik weet niet als jullie er ooit naar kjiken, maar de nieuwe youtube account van World of Tanks Europe, legt alles wel heel mooi uit. Ik wou dat ik die filpjes had in mijn begindagen. Ze tonen echt mooie dingen zoals angle van armor achter de tracks enzo. Wargaming guide: Explaining Mechanics: How to Block Damage

Ze vergeten alleen te zeggen dat er sites zijn zoals tank.gg waar je dan ook de armormodels kunt opzoeken.

[ Voor 35% gewijzigd door nYzEkE op 26-03-2018 16:42 . Reden: comment over object 705A verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Catscratch schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:32:
Ik snap iets niet ...

Ik heb dit weekend de Object 705A aangeschaft. Eerste indrukken zijn ok. Tot ik op een gegeven moment rustig aan't sidescrapen was met een Object 705 aan de overkant. 3 opeenvolgende schoten zijn los door de gun mantlet gegaan. Alle 3 op dezelfde plaats die ik hier heb aangeduid ... https://www.screencast.com/t/a8UqVhalEc

How? Hij schoot zelfs niet met premium ammo. Ik ben niet iemand die mensen snel uitmaakt voor cheater, maar hier heb ik toch aardig m'n wenkbrauwen gefronst ...
Misschien door je gun gepenned? Ken die tank verder niet. Maar sommige tanks kunnen wel door de gun gepenned worden. Domme mechanic maar dat terzijde. Ik schiet normaal geen eens op de koepels van die dingen dus het zal wel een totaal bot geweest zijn die door WG geholpen wordt :z O-)

Edit : even gekeken minste wat ik kan vinden is 305 mm armor maar dat haal je alleen met een high roll op je pen, waarbij de kans dat 3x achter elkaar gebeurd bijna nihil is denk ik zo. Misschien wel door de mantle of gun en dat die het armor achter de mantle geteld heeft, i dunno. Replay toevallig die het laat zien?

[ Voor 15% gewijzigd door jantje 2 op 26-03-2018 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:08
wat is tegenwoordig de staat van de tier viii premiums? na mijn account ooit verkocht te hebben, wil ik weer een nieuw account aanmaken met 1 of 2 premiums.

Zit zelf te denken aan:
-t54prot, matig in IX games, irrelevant in tier X games, OPOP in tier VIII games, maar de enige crew trainer voor de objects (wordt ook de eerste lijn die ik ga researchen)
-superpershing, is special MM nog steeds ok? deze gewoon vanwege het feit dat ik na de objects de m48 wil spelen ooit.

Heb je nu geen spijt Tiegul? Ik zou de lorraine, patriot, M4 Rev, skorpion G of M4 Liberte nemen.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 491848

Zit zelf te denken aan:

Wou dat in 2014 ook doen. Gelukkig niet gedaan want anders moest ik nu weer vanaf nul beginnen. En dan had ik misschien wel purple stats gehad maar weegt niet op om alles opnieuw te grinden imo. Dan duurt het maar wat langer om mijn stats v mijn noob periode te compenseren in mijn overall stats :9

En qua prem tanks atm, geen idee. Voor zover ik up to date ben, (van info v anderen afgegaan) zit je bij Kepro zijn voorstel wel juist denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Ik snap iets niet ...

Dat zou niet moeten kunnen, maar ja wargaming he...

Wat ik nog het meest bijzonder is dat hij 3x dezelfde plek weet te raken. :+ Ik ben al verbaasd in de 705 als 3 schoten achter elkaar ongeveer in de buurt van het target zijn. Volstrekt bizar hoeveel ghost shells en derps de grond in ik met dat ding heb... (of is dit een 1.0 dingetje?)

Is die 705a inderdaad zo slecht als men zegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-06 15:28

Ja, de mijne als dit zo door gaat :(

Ik speel WoT tegenwoordig redelijk casual, ik focus me op fun en speel zo goed mogelijk, als ik weer eens zin heb.. missies etc. negeer ik gewoon. De enige uitzondering was een T28 grind naar de doom turtle, geen haast verder.

Ging lekker na de buffs op de T28, tegen het eind stabiele WR op 53%...T95 bijna unlocked, pas nog een Pools medal ermee .. en toen opeens een loss streak "paar potjes om de Wr weer recht te trekken en dan verkoop ik hem " *meer losses* "ok, paar potjes om hem weer op 51% te krijgen, ook best" *VEEL losses op rij* en toen 47% WR dus 53>>47 in 2 dagen ongeveer:(

Ik zie dat ik de laatste tijd meer dmg doe ermee, dus daar ligt het niet aan. Het is ook alleen met deze ene tank, voor de rest win ik wel met andere tanks.. echt de raarste dingen gebeuren om mij toch een loss te bezorgen, vaak ben ik zelf al dood *zet alu hoedje op*

Ik *vertik* het om hem zo (nu 48% WR) te verkopen, dan wint het boze server algoritme van Wargaming en staat hij zo in mn stats voortaan grrr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Lekker boeiend al die winrates. Soms heb je het zelf niet in de hand omdat er bijv bimbos in top tier tanks in je team rond rijden.

[ Voor 8% gewijzigd door Kepro op 26-03-2018 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Roozzz schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:01:
[...]

Dat zou niet moeten kunnen, maar ja wargaming he...

Wat ik nog het meest bijzonder is dat hij 3x dezelfde plek weet te raken. :+ Ik ben al verbaasd in de 705 als 3 schoten achter elkaar ongeveer in de buurt van het target zijn. Volstrekt bizar hoeveel ghost shells en derps de grond in ik met dat ding heb... (of is dit een 1.0 dingetje?)

Is die 705a inderdaad zo slecht als men zegt?
Als je de 122mm van de Object 705 (of van de Object 257) al onnauwkeurig vindt, zet je dan maar schrap voor de 152mm. >:)

Nuja ik heb er ca. 10 games op zitten. Eerste indrukken, de gun heeft zijn eigen grillen. 3x een campende Tiger II op lange afstand volledig ge-aimed snipen wil hij niet doen, maar een toevallige passerende Ru 251 een kruispunt verder op Parijs de eerste 10s van een match voor 760dmg snapshotten is geen probleem. ;)

Voor de rest, betrouwbaarder sidescrapen (met uitzondering van het fishy verhaal hierboven) en flink mobieler dan de Object 705. Maar op mid- en korte afstand hit de gun lekker hard met een 14s reload. Ik moet voor mezelf er wel op letten om nooit als eerste op een choke punt aan te komen, want ze proberen je te rushen met je langere reload.

Maar een slechte tank? Nee, vind ik niet echt.

Trouwens - en dat gevoel heb ik sinds de IS-M - vind ik die rear turreted tanks wel beperkt inzetbaar op maps zoals Westfield. Als iemand door nog tips voor heeft ...

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Kepro schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:47:
Lekker boeiend al die winrates. Soms heb je het zelf niet in de hand omdat er bijv bimbos in top tier tanks in je team rond rijden.
Snap ik, maar zo extreem als dit heb ik het in 4 jaar nog niet meegemaakt. Heb er tig potjes op zitten (grind was op een standard account) en helemaal op het eind trekt de game de winrate "even" 6% omlaag??

Carry vermogen is ook te laag om invloed te hebben (turretless TD en bijna nooit top tier, becaus tier 8 MM is FUBAR) dus het is een kwesatie van geduld in dit geval...

Ik ga gewoon elke sessie nog een paar potjes ermee doen en hoop dat het dan weer recht trekt, dan moet de Doom Turtle maar even wachten. *insert Wargaming is evil meme*

[ Voor 14% gewijzigd door _Anvil_ op 26-03-2018 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Catscratch schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:02:
[...]

Als je de 122mm van de Object 705 (of van de Object 257) al onnauwkeurig vindt, zet je dan maar schrap voor de 152mm. >:)

Nuja ik heb er ca. 10 games op zitten. Eerste indrukken, de gun heeft zijn eigen grillen. 3x een campende Tiger II op lange afstand volledig ge-aimed snipen wil hij niet doen, maar een toevallige passerende Ru 251 een kruispunt verder op Parijs de eerste 10s van een match voor 760dmg snapshotten is geen probleem. ;)

Voor de rest, betrouwbaarder sidescrapen (met uitzondering van het fishy verhaal hierboven) en flink mobieler dan de Object 705. Maar op mid- en korte afstand hit de gun lekker hard met een 14s reload. Ik moet voor mezelf er wel op letten om nooit als eerste op een choke punt aan te komen, want ze proberen je te rushen met je langere reload.

Maar een slechte tank? Nee, vind ik niet echt.

Trouwens - en dat gevoel heb ik sinds de IS-M - vind ik die rear turreted tanks wel beperkt inzetbaar op maps zoals Westfield. Als iemand door nog tips voor heeft ...
Tja, ik snap het ook niet zo goed. Ik heb dit soort problemen niet in bijvoorbeeld de IS7 of in al die andere Russische heavies. Het lijkt alsof de helft van mijn schoten gewoon verdwijnt :P

De object 705 wordt in ieder geval geen blijvertje, maar zo te horen wil ik in ieder geval nog wel de 705A aanschaffen. Of ie mag blijven zie ik dan wel weer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Catscratch
Roozzz schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:16:
[...]

Tja, ik snap het ook niet zo goed. Ik heb dit soort problemen niet in bijvoorbeeld de IS7 of in al die andere Russische heavies. Het lijkt alsof de helft van mijn schoten gewoon verdwijnt :P

De object 705 wordt in ieder geval geen blijvertje, maar zo te horen wil ik in ieder geval nog wel de 705A aanschaffen. Of ie mag blijven zie ik dan wel weer :P
Ik hou de Object 705a sowieso. Eén van de meest sexy tanks in wot! 8)

Ik blijf trouwens ook nog spelen met de Object 705 tot ik m’n Ace binnen heb. Die crew mag dan misschien daarna in de IS-4 als mijn ST-I grind is afgerond, of ik zie wel welke T-10 opvolger ze introduceren.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
jantje 2 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:43:
[...]

Edit : even gekeken minste wat ik kan vinden is 305 mm armor maar dat haal je alleen met een high roll op je pen, waarbij de kans dat 3x achter elkaar gebeurd bijna nihil is denk ik zo. Misschien wel door de mantle of gun en dat die het armor achter de mantle geteld heeft, i dunno. Replay toevallig die het laat zien?
Ik zat eens in mijn is-7, hulldown op Fjords.. er kwam toen een gastje met <600 wn8 aanrijden in zijn WTe100, toen die nog bestond en niet generfed was.. die gast knalde even casually 3 AP shells door de front van mijn turret (was aan t autoaimen).. de rest waren 2 bounces en 1 mis. Ik zat toen echt verbaasd te kijken en mij af te vragen wtf er zojuist gebeurde...
Replay na afloop terug bekeken en gaan kijken of er een weakspot was op die plek, dmv een tank inspector. Er was geen weakspot op die plek... Die gast had 3x op rij de maximale pen op zijn shells, en ook nog flinke damage, ik was iets van 1800hp kwijt toen -O-

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Gisteren een goed potje gehad op de map glacier, de map speelt hetzelfde weg als proko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 838013

Hmm vreemd kan het spel ineens niet meer starten. Kom wel bij de launcher en kan nog op 'Play' drukken. Maar daarna laad ie even en sluit het spel compleet af voordat ik bij het server-login screen kom. Heb al een herstart gedaan en in veilige modus/administrator proberen te starten. Allemaal hetzelfde resultaat. Geen mods o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
Misschien eens een clean install proberen..?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:16
Ik had gisteren het originele probleem dat ik mijn free xp niet kon gebruiken. Weet iemand toevallig waar hem dat in zit?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
Ik snap iets niet ...

Het kan ook zijn dat de shell bounce/ricochet naar beneden in je tank. Als ik je afbeelding bekijk kan dat een komische weakspot zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
GerGio schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 07:41:
Ik had gisteren het originele probleem dat ik mijn free xp niet kon gebruiken. Weet iemand toevallig waar hem dat in zit?
Zie je toevallig een slotje naast je free xp staan?
Druk daar eens op. :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wsLy schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 04:09:
Misschien eens een clean install proberen..?
Zal het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-06 12:02
Anoniem: 838013 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:00:
Hmm vreemd kan het spel ineens niet meer starten. Kom wel bij de launcher en kan nog op 'Play' drukken. Maar daarna laad ie even en sluit het spel compleet af voordat ik bij het server-login screen kom. Heb al een herstart gedaan en in veilige modus/administrator proberen te starten. Allemaal hetzelfde resultaat. Geen mods o.i.d.
Er zat in bug in BRR van bijvoorbeeld Wot Numbers. Dus die opnieuw installeren. Dat was in ieder geval bij mij het probleem. 0.20.9 is de meest recente.

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tige schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 11:09:
[...]

Er zat in bug in BRR van bijvoorbeeld Wot Numbers. Dus die opnieuw installeren. Dat was in ieder geval bij mij het probleem. 0.20.9 is de meest recente.
Fuck dat zal het geweest zijn. Nou ja nu al bezig met herinstalleren... met ultratrage downloadsnelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-06 12:02
Check hier maar: http://wotnumbers.com/Topic/Index/745/BRR_mod_Error

Maar het kan sowieso ook geen kwaad om je cache te legen.

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-06 01:02
Dweebus schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 17:15:
Nog niet helemaal tevreden met de nieuwe versie. Aan het begin van een match bevriest het beeld telkens.
Rest van de tijd keurig 100+ fps.
Even mezelf quoten.

Het schijnt dat het probleem opgelost kan worden door WoT te installeren op een SSD.
Beetje achterlijk dat dat opeens een vereiste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meer mensen die hun vehicle stats niet kunnen zien in de garage? Probleem had ik vorige versie ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Anoniem: 838013 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 19:18:
Meer mensen die hun vehicle stats niet kunnen zien in de garage? Probleem had ik vorige versie ook al.
Hier geen last van, wel een andere heel interessante bug: als ik probeer camo op m'n T44 te doen crasht wot. Andere tanks geen probleem, alleen de T44 (ook zonder mods). Zijn meer mensen die dit hebben met specifiek deze tank.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Anoniem: 838013 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 19:18:
Nope.

Volledig vanilla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, het probleem was er bij de vorige patch ook al. Kan wel al die andere tabs wel gewoon zien, Hall of Fame etc. Maar bij vehicle stats verschijnt er gewoon helemaal niets. Best irritant want was vrij dicht bij m'n tweede gunmark op de T54 en zou graag de progress willen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:27
Anoniem: 838013 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:32:
[...]

Ja, het probleem was er bij de vorige patch ook al. Kan wel al die andere tabs wel gewoon zien, Hall of Fame etc. Maar bij vehicle stats verschijnt er gewoon helemaal niets. Best irritant want was vrij dicht bij m'n tweede gunmark op de T54 en zou graag de progress willen volgen.
Misschien even die Extended Gun Marks mod installeren. Mogelijk dat die het wel voor je kan ophalen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06 13:00
@Anoniem: 838013 geen last van hier. Voor overigens je progressie bij te houden is er ook een modje die bij elke tank het huidige percentage laat zien. Ideaal moet ik zeggen, altijd zo een gedoe om helemaal naar die vehicle stats te gaan daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Arjant2 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:07:
@Anoniem: 838013 geen last van hier. Voor overigens je progressie bij te houden is er ook een modje die bij elke tank het huidige percentage laat zien. Ideaal moet ik zeggen, altijd zo een gedoe om helemaal naar die vehicle stats te gaan daarvoor.
Dit is geen modje hoor, dit zit standaard in XVM, moet je alleen even configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06 13:00
@kreezjie XVM is ook een mod toch? ;)
Maar waar hij precies in zit in welke mod, geen idee, hij zit ergens in modpack van Aslain waar ik hem aangevinkt heb. Wilde alleen maar even wijzen op een makkelijkere optie.

[ Voor 75% gewijzigd door Arjant2 op 29-03-2018 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:56
[YouTube: https://youtu.be/tg2N99QONzo]

Kwam deze video net tegen. Hij legt stap voor stap uit waarom hij deze bepaalde beslissing maakt en niet iets anders doet. Had er zelf wel wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Arjant2 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:53:
@kreezjie XVM is ook een mod toch? ;)
Maar waar hij precies in zit in welke mod, geen idee, hij zit ergens in modpack van Aslain waar ik hem aangevinkt heb. Wilde alleen maar even wijzen op een makkelijkere optie.
Haha, uiteraard heb je gelijk :+
Wat ik bedoelde: met een standaard XVM installatie vanaf modxvm.com heb je dit ook, je moet dit alleen maar even configureren. Je hoeft hiervoor geen extra mods te installeren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arjant2 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:07:
ElPaco schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:07:
[...]

Misschien even die Extended Gun Marks mod installeren. Mogelijk dat die het wel voor je kan ophalen.
Thanks, heb er een gevonden.
SurfBoy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:11:
[video]

Kwam deze video net tegen. Hij legt stap voor stap uit waarom hij deze bepaalde beslissing maakt en niet iets anders doet. Had er zelf wel wat aan.
Ja dat is een wel een goede WoT-channel op YouTube. Alleen soms erger ik me een beetje aan zijn zelfingenomenheid.

Heerlijke tank is die Charioteer trouwens met de top gun. Vervloekte hem eerst nog met die ellendige 20pdrs. Maar deze gun maakt echt een verschil van dag op nacht.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7spoyCs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kan je die linken die ook werkt voor 1.0?

Zoek er ook nog eentje, maar diegene die ik had werkte niet met de zip van XVM om een of andere reden die ik niet kon achterhalen. Nu ff opnieuw proberen. Wel fijn om te zien wat je moet halen, kan ik tenminste voor iets streven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
jantje 2 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:11:
[...]

Zoek er ook nog eentje, maar diegene die ik had werkte niet met de zip van XVM om een of andere reden die ik niet kon achterhalen. Nu ff opnieuw proberen. Wel fijn om te zien wat je moet halen, kan ik tenminste voor iets streven :+
Die extended gunmarks mod? Je moet de bestanden die in het mapje 0.9.22 zitten gewoon even in je 1.0.0 mapje slepen (en config in config natuurlijk). Dan werkt het (bij mij tenminste).

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
ElPaco schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:17:
[...]

Die extended gunmarks mod? Je moet de bestanden die in het mapje 0.9.22 zitten gewoon even in je 1.0.0 mapje slepen (en config in config natuurlijk). Dan werkt het (bij mij tenminste).
Ik heb hem al van mijn pc verwijderd dus dat gaat hem niet worden en kan de site niet verzinnen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Mod

[ Voor 12% gewijzigd door ElPaco op 29-03-2018 11:29 . Reden: Fatsoenlijke naam. ]

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

jantje 2 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:11:
[...]

http://www.pkmods.com/mar...nce-calculator-by-spoter/

Zelf even mapje renamen naar 1.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Ik heb m'n batchat nu al best wel een tijdje, maar krijg hem maar niet onder de knie... Na 100+ games ook nog steeds geen MoE en ace.... Uiteraard wel een aantal potjes van 5 of 6k damage, maar die ace en MoE komen maar niet. Ben niet heel consistent met deze tank. Zou iemand aan de hand van deze replay mijn play style is kunnen beoordelen en kunnen zeggen wat ik kan veranderen zodat deze wel consistent wordt?

http://wotreplays.eu/site/4261689#stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
SurfBoy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:10:
Ik heb m'n batchat nu al best wel een tijdje, maar krijg hem maar niet onder de knie... Na 100+ games ook nog steeds geen MoE en ace.... Uiteraard wel een aantal potjes van 5 of 6k damage, maar die ace en MoE komen maar niet. Ben niet heel consistent met deze tank. Zou iemand aan de hand van deze replay mijn play style is kunnen beoordelen en kunnen zeggen wat ik kan veranderen zodat deze wel consistent wordt?

http://wotreplays.eu/site/4261689#stats
Met wat voor equipment speel je? Overigens speel ik net zoals de AMX 105 de Batchat met food voor de gunhandling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Kepro schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:18:
[...]

Met wat voor equipment speel je? Overigens speel ik net zoals de AMX 105 de Batchat met food voor de gunhandling.
Gun Laying Drive, Coated Optics en Vertical Stabilizer
Crew heeft overigens wel Brother in Arms

[ Voor 6% gewijzigd door SurfBoy op 29-03-2018 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Gld weghalen en vents erop zetten. Als je het kan veroorloven ook food erop zetten. De juiste Crew skills bij de BC zijn net wat belangrijker dan andere meds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Kepro schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:10:
Gld weghalen en vents erop zetten. Als je het kan veroorloven ook food erop zetten. De juiste Crew skills bij de BC zijn net wat belangrijker dan andere meds.
Commander: Brothers in Arms, Sixth sense en 82% repair
Gunner: Brothers in Arms, Snap Shot en 82% repair
Driver: Brothers in Arms, off-road driving en 82% smooth ride

Ik denk dat ik hier nog wel een aantal aanpassingen mee moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
SurfBoy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:24:
[...]

Commander: Brothers in Arms, Sixth sense en 82% repair
Gunner: Brothers in Arms, Snap Shot en 82% repair
Driver: Brothers in Arms, off-road driving en 82% smooth ride

Ik denk dat ik hier nog wel een aantal aanpassingen mee moet doen
Volgens mij zit je wel aardig in de goede richting. Zal vandaag of morgen voor je kijken wat ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 09-06 13:29
Mwah, die crew skills zullen het verschil niet maken, hoewel ik bijv. wel Situational awereness zou trainen voor meer view range. Idd GLD inruilen voor vents en eventueel food erop. Ik speel zelf overigens zonder food op de BC. Zit volgens mij zelf net aan op 2 MoE, dus ben verder absoluut geen BC expert ;)

Maar de bat chat spelen staat of valt met positionering en timing. En vergeet niet dat niet alle mappen geschikt zijn. In een city map zul je lang niet altijd erg veel kunnen bijdragen en scouten kun je dan sowieso wel vergeten. Probeer kansen te zien van targets die clipbaar zijn en focus die targets en zorg dat je niet teveel HP kwijt raakt bij het clippen van zo'n target. Dus niet als een dwaas een groepje heavies inrijden, maar bijvoorbeeld een lonely IS-7 kan dan weer wel..

Probeer sowieso zo lang mogelijk te leven en niet al vroeg in de game heel enthousiast HP te gaan traden. In een endgame is een healthy bat chat (en sowieso een autoloader) erg gevaarlijk!

[ Voor 18% gewijzigd door Mr_Size op 29-03-2018 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Kepro schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:52:
[...]

Volgens mij zit je wel aardig in de goede richting. Zal vandaag of morgen voor je kijken wat ik heb.
Alvast bedankt!
Mr_Size schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:54:
Mwah, die crew skills zullen het verschil niet maken, hoewel ik bijv. wel Situational awereness zou trainen voor meer view range. Idd GLD inruilen voor vents en eventueel food erop. Ik speel zelf overigens zonder food op de BC. Zit volgens mij zelf net aan op 2 MoE, dus ben verder absoluut geen BC expert ;)

Maar de bat chat spelen staat of valt met positionering en timing. En vergeet niet dat niet alle mappen geschikt zijn. In een city map zul je lang niet altijd erg veel kunnen bijdragen en scouten kun je dan sowieso wel vergeten. Probeer kansen te zien van targets die clipbaar zijn en focus die targets en zorg dat je niet teveel HP kwijt raakt bij het clippen van zo'n target. Dus niet als een dwaas een groepje heavies inrijden, maar bijvoorbeeld een lonely IS-7 kan dan weer wel..

Probeer sowieso zo lang mogelijk te leven en niet al vroeg in de game heel enthousiast HP te gaan traden. In een endgame is een healthy bat chat (en sowieso een autoloader) erg gevaarlijk!
Dat is dus het probleem bij mij. Soms zie ik te snel een target waarvan ik denk dat die alleen staat. Dus dan ga ik hem clippen en of, dan bouncht 1 shell, of hij heeft ineens nog wat vriendjes achter zich staan. Sowieso is het voor mij ook een lange tijd geleden dat ik WoT gespeeld heb. Speel het nu weer sinds een maandje na een stop van 3 jaar. Krijg het wel weer onder de knie. Desnoods als ik niet weet waar ik een nieuwe tank moet pennen gooi ik er maar een gold shell door :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-06 12:12

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik heb vandaag (sinds de micropatch?) dat ik onzichtbare schoten incasseer... Zonder geluid of andere indicaties sta ik ineens stil met een kapotte track bv. Krijg dus ook geen richtings indicator.

super irritant. nog meer mensen dit gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 21:16
superduper schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 16:28:
Ik heb vandaag (sinds de micropatch?) dat ik onzichtbare schoten incasseer... Zonder geluid of andere indicaties sta ik ineens stil met een kapotte track bv. Krijg dus ook geen richtings indicator.

Daar heb ik al even last van zelfs in de testserver

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SurfBoy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 15:00:
[...]

Alvast bedankt!

[...]

Dat is dus het probleem bij mij. Soms zie ik te snel een target waarvan ik denk dat die alleen staat. Dus dan ga ik hem clippen en of, dan bouncht 1 shell, of hij heeft ineens nog wat vriendjes achter zich staan. Sowieso is het voor mij ook een lange tijd geleden dat ik WoT gespeeld heb. Speel het nu weer sinds een maandje na een stop van 3 jaar. Krijg het wel weer onder de knie. Desnoods als ik niet weet waar ik een nieuwe tank moet pennen gooi ik er maar een gold shell door :+
Ik ga komende maand hetzelfde hebben! 8)7 Ook drie jaar niet meer gespeeld en BatChat was mijn favoriete tank. 660 games er met gedaan toen. Dus hoop dat ik hem ook weer snel onder de knie krijg!
Zoals met alle games, maar zeker BC25t, is map awareness super belangrijk. Waar zijn bepaalde tanks laatst gespot etc. Hit points sparen in het begin is key, aangezien een batchat mid en zeker end game kan carryen. Daarvoor ga je damage ontvangen en is dat sparen dus belangrijk. In het begin gewoon spotting doen. Misschien die eerste clip proberen te legen als je dat kan zonder echt damage te nemen. Zoals met alle autoloaders wil je zeker zijn dat je shots aankomen. Zeker in deze tank want je hebt niet super veel rounds, mocht je nog moeten carryen. En voor de rest wat support spelen tenzij je kansen ziet vr te pushen tegen minderheid op n flank samen met anderen natuurlijk. Kan veel typen over batchat maar aangezien ik ook lang er tussen uit ben durf ik niet te veel zeggen aangezien ik waarschijnlijk zelf mijn automatismen kwijt ben. Ben ook alleszins geen unicum en sinds toen waarschijnlijk veel veranderd. Wil altijd graag platoon spelen als mijn pc in orde is hoor! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 491848 op 29-03-2018 17:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SurfBoy
Map: Parijs
Voertuigen: Bat.-Châtillon 25 t
Exp: 1.236
Obligaties ontvangen: 11 Credits: 44.030 (compensatie voor schade toegebracht door bondgenoten: 198)
Gevechtsprestaties: 1 Markering van uitmuntendheid, Meesterschapsbadge: "2e Klasse"

Misschien heeft het toch een beetje geholpen om de batchat met food en vents te runnen... De eerste MoE is binnen.

Wat ik nu ook probeer is een flank te verlaten wanneer ik in de gate krijg dat deze verloren gaat. Bijvoorbeeld wanneer er nog 2 ally's over zijn tegenover 8 enemy's. Hierna probeer ik eerst van een grote afstand te schieten, buiten de spotting range. Als m'n clip dan leeg is ga ik weer verplaatsen, zodat ik weer van buiten de spotting range kan schieten. Dit heeft me nu al 2 keer een potje van 4.5-4.9k dmg opgeleverd. :D

[ Voor 37% gewijzigd door SurfBoy op 29-03-2018 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25

Dit heb ik niet ervaren, wel dat mijn cursor een fractie bleef hangen op alle randen. Dus rotsen, heuvels etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2

Schijnt inderdaad al sinds de testserver te zijn zoals @GerGio al aangeeft. Super irritant en ook bizar dat WG dat niet gefixed heeft toen de patch live is gegaan. Ik heb dit al zo vaak gehad en irriteer me er ook dood aan.

Als ik zo'n hit krijg, dan moet ik gaan checken wat er nu gebeurd is, was het damage? ben ik tracked? Was het alleen een crit? hoeveel damage? etc. etc. Dat kost zoveel verwerkingstijd en als dat gebeurd als je net een push wilt doen is die ook gelijk verpest omdat je je aandacht moet vestigen daarop in plaats van het spel.

Maarja WG en iets op tijd fixen of iets in één keer goed doen? Who am i kidding right? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Skorpion G is te koop. @jantje 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand nog tips voor het grinden van gunmarks? Zit nu op 82,8% bij de T54 en wil hem vanavond even binnenhengelen. HEAT spammen en tracking damage ben ik al bekend mee. Het gaat me meer om de speelstijl. Te agressief kost je vaak al vroeg heel veel hitpoints maar als je te passief bent loop je vaak veel damage mis. Hoe vind je hier een goede balans in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
http://wotreplays.eu/site/4264766
http://wotreplays.eu/site/4264321

Bedankt voor degene die me aanraadde voor de object 257 te gaan... De ace tankers blijven maar binnenstromen _/-\o_

Gestoord hoe overpowered die tank is als je top tier bent.... Tier 7's komen niet eens door je heen met gold ammo. Overigens wanneer je bottomtier bent is ie zeker ook niet slecht. Paar keer al reverse sidescrapen geprobeerd, heerlijk hoe iedereen dan denkt je te kunnen pennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 14-06 15:02

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Anoniem: 838013 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 17:35:
Iemand nog tips voor het grinden van gunmarks? Zit nu op 82,8% bij de T54 en wil hem vanavond even binnenhengelen. HEAT spammen en tracking damage ben ik al bekend mee. Het gaat me meer om de speelstijl. Te agressief kost je vaak al vroeg heel veel hitpoints maar als je te passief bent loop je vaak veel damage mis. Hoe vind je hier een goede balans in?
Ik zou zeggen, als je initieel wil gaan spotten, met het risico op schade. Wees dan zeker dat je spot voor een reden. Niks irritanter dan early spotting, geen assisted damage en wel zelf damage oplopen.
Daar betrap ik mezelf wel eens in, vooral in mijn T44 grind nu :) Eigenlijk ben ik net iets te traag om veilig "quickspots" te kunnen maken, maar ik probeer het toch vaak. Soms met niet gewenste resultaten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Laatst online: 13-06 15:57
Joindry schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:48:
[...]

Ik zou zeggen, als je initieel wil gaan spotten, met het risico op schade. Wees dan zeker dat je spot voor een reden. Niks irritanter dan early spotting, geen assisted damage en wel zelf damage oplopen.
Daar betrap ik mezelf wel eens in, vooral in mijn T44 grind nu :) Eigenlijk ben ik net iets te traag om veilig "quickspots" te kunnen maken, maar ik probeer het toch vaak. Soms met niet gewenste resultaten :X
Helaas, dat is zo herkenbaar in de T44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo het heeft me even een paar ton aan credits en heel wat zenuwen gekost. Maar uiteindelijk de tweede gunmark op de T54 binnengesleept. De derde ga ik me niet eens aan wagen haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
DEZE GAME:

YouTube: World of Tanks - The shitbarn is crazy

What the actual fuck :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
_Anvil_ schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:08:
[...]
Snap ik, maar zo extreem als dit heb ik het in 4 jaar nog niet meegemaakt. Heb er tig potjes op zitten (grind was op een standard account) en helemaal op het eind trekt de game de winrate "even" 6% omlaag??

Carry vermogen is ook te laag om invloed te hebben (turretless TD en bijna nooit top tier, becaus tier 8 MM is FUBAR) dus het is een kwesatie van geduld in dit geval...

Ik ga gewoon elke sessie nog een paar potjes ermee doen en hoop dat het dan weer recht trekt, dan moet de Doom Turtle maar even wachten. *insert Wargaming is evil meme*
Goed, T28 na een korte winstreak maar verkocht met 49,3% winrate, can't fight the server RNG. Zodra er een discount is (7 jarig bestaan komt er aan) koop ik de T95 :)

Nu denk ik alleen dat mn crew niet Doomturtle proof is, ze zijn op 86% van de 3e skill (inclusief bia uiteraard) en slechts 1 van de heren heeft firefighting als skill.

Ik wil echter altijd double repairkits op tanks als dit en gezien het feit dat de T95 soms wel eens vlam wil vatten moet ik dus firefighting skills hebben. Ondanks crew xp boosters gaat het bereiken van de 4e skill super traag. Dus graag advies:

- De T28HTC reward tank heb ik ingeruild voor gold discount op de M4a1Revo premium. De Scorpion premium is meh en wil ik niet.

- Ik zou de T67 of Hellcat o.i.d. kunnen terugkopen en een tijdje kunnen spelen met crew boosters aan, gaat vast veel rapper dan skills grinden op tier 9 straks. Ik heb echter geen gold meer om 2 keer te hertrainen, dus dat zou dan 2x voor credits moeten worden. Ik doe dat sowieso meestal voor credits.

- Als ik de crew niet hertrain zijn ze 80%, wat op baby tiers niet heel erg is.. echter volgens mij verdien je ook maar 50% crew xp dan?

vraag 1) Dus hoe kan ik het beste snel firefighting skills krijgen, voordat ik straks met een telkens af fikkende Doom/Zoom turtle zit?

sidenote: ik wil geen geld uitgeven aan dit soort zaken, ik heb de afgelopen 3,5 jaar al ruim over de 300 euro aan dit spel uitgegeven, vind ik persoonlijk al belachelijk genoeg. Is ook een beetje sport voor mij om telkens mn ingame doelen te behalen zonder er altijd maar geld tegenaan te gooien.

vraag 2) welke equipment op de T95? Rammer, vents en Optics? of toch spall liner... ander idee: met een toolbox zou ik i.c.m. de reeds aanwezige repair skills op mn crew de 2e repairkit in kunnen ruilen op een fire ext. consumable, dan heb ik die firefighting skills alsnog niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373993

keuze tussen T54 or T54-ltwt....what to do...

Iemand ervaring met beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daarnet ook gezien! Old school 183 op steroids 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
@anvill. Auto fire enq en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373993 schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 12:54:
keuze tussen T54 or T54-ltwt....what to do...

Iemand ervaring met beide?
Volgens mij zijn beide gewoon goede tanks. Hangt puur van je voorkeur af. Obj 430 is misschien nog wel beter en dan die 430U...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Wat heeft iedereen toch met de 430. T54 anyday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nYzEkE
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-09-2024
Misschien omdat de 430 de naam heeft van noobfriendly te zijn? Niet iedereen kan zo goed zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:51
Wanneer krijg je de tank van een evenement?

Pas aan het eind van het evenement? Ik heb nu al meer dan 100 tokens.

Het gaat om die 1.0 KaartUit event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kepro schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 18:08:
Wat heeft iedereen toch met de 430. T54 anyday.
Omdat die lijn gewoon belachelijk OP is. Een medium tank met heavy tank armor en gigantische alpha.

Met name de combinatie van alpha en armor slaat nergens op. Beter hadden ze een lijn met dergelijke armor en een 320 alpha gun gemaakt. Een lijn met middelmatige mobiliteit en dan die dikke alpha gun. En de derde lijn met goede mobiliteit icm met de 320 alpha gun. Voor ieder wat wils en tenminste balanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Anoniem: 838013 schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:52:
[...]

Omdat die lijn gewoon belachelijk OP is. Een medium tank met heavy tank armor en gigantische alpha.

Met name de combinatie van alpha en armor slaat nergens op. Beter hadden ze een lijn met dergelijke armor en een 320 alpha gun gemaakt. Een lijn met middelmatige mobiliteit en dan die dikke alpha gun. En de derde lijn met goede mobiliteit icm met de 320 alpha gun. Voor ieder wat wils en tenminste balanced.
Hoe Foch de Object 430U in z'n stream noemt: ''It's a weak tier 11'' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Anoniem: 838013 schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:52:
[...]

De enige die naar OP neigt is de 430u. De rest niet. Ik speel de 430 nu maar met 0.4 schiet je niets raak. Slechte bloom stats. Traag hok en lange reload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06 20:34
ActualFantasy schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:36:
Wanneer krijg je de tank van een evenement?

Pas aan het eind van het evenement? Ik heb nu al meer dan 100 tokens.

Het gaat om die 1.0 KaartUit event.
bij 100 heb je hem al...?

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
ZTeeVeR schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:49:
[...]

bij 100 heb je hem al...?
Zou in je garage moeten staan :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Dat is de reden waarom ik vaak met mijn Type 5 speel zodra ik ene pen voor 1400 is het gewoon even genieten en zeker als dit 3 keer in een game gebeurd }) O-) :Y) :7

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kepro schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 22:53:
[...]

De enige die naar OP neigt is de 430u. De rest niet. Ik speel de 430 nu maar met 0.4 schiet je niets raak. Slechte bloom stats. Traag hok en lange reload.
Ik doelde dan ook eigenlijk op de 430u, maar om daarbij te komen zul je eerst langs de 430 moeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
_Anvil_ schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 12:42:
[...]

Goed, T28 na een korte winstreak maar verkocht met 49,3% winrate, can't fight the server RNG. Zodra er een discount is (7 jarig bestaan komt er aan) koop ik de T95 :)

Nu denk ik alleen dat mn crew niet Doomturtle proof is, ze zijn op 86% van de 3e skill (inclusief bia uiteraard) en slechts 1 van de heren heeft firefighting als skill.

Ik wil echter altijd double repairkits op tanks als dit en gezien het feit dat de T95 soms wel eens vlam wil vatten moet ik dus firefighting skills hebben. Ondanks crew xp boosters gaat het bereiken van de 4e skill super traag. Dus graag advies:

- De T28HTC reward tank heb ik ingeruild voor gold discount op de M4a1Revo premium. De Scorpion premium is meh en wil ik niet.

- Ik zou de T67 of Hellcat o.i.d. kunnen terugkopen en een tijdje kunnen spelen met crew boosters aan, gaat vast veel rapper dan skills grinden op tier 9 straks. Ik heb echter geen gold meer om 2 keer te hertrainen, dus dat zou dan 2x voor credits moeten worden. Ik doe dat sowieso meestal voor credits.

- Als ik de crew niet hertrain zijn ze 80%, wat op baby tiers niet heel erg is.. echter volgens mij verdien je ook maar 50% crew xp dan?

vraag 1) Dus hoe kan ik het beste snel firefighting skills krijgen, voordat ik straks met een telkens af fikkende Doom/Zoom turtle zit?

sidenote: ik wil geen geld uitgeven aan dit soort zaken, ik heb de afgelopen 3,5 jaar al ruim over de 300 euro aan dit spel uitgegeven, vind ik persoonlijk al belachelijk genoeg. Is ook een beetje sport voor mij om telkens mn ingame doelen te behalen zonder er altijd maar geld tegenaan te gooien.

vraag 2) welke equipment op de T95? Rammer, vents en Optics? of toch spall liner... ander idee: met een toolbox zou ik i.c.m. de reeds aanwezige repair skills op mn crew de 2e repairkit in kunnen ruilen op een fire ext. consumable, dan heb ik die firefighting skills alsnog niet nodig.
Toolbox, rammer en optics of toolbox, rammer, spall liner. Maar arty HE is nu niet zo heel krachtig meer dus die is net wat minder belangrijk nu. Ik speelde dubbel repair en food zonder FF crew volgens mij. Viel wel mee qua vuur. Maar zoals @Kepro zegt is het wel handig om die fire fighting crew met bonds te nemen kost 2 bonds per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 12:38

thijsco19

KTM 990 SMT

Sinds kort WoT maar weer geinstalleerd om zo af en toe een potje te doen.

Er is weer een hoop veranderd sinds ik laatst speelde.. Hoop nieuwe tanks, nieuwe maps en game modes.

Gisteren voor de verandering een paar potjes gedaan met de M36 slugger. Ging verassend goed. Eigenlijk best wel een lekkere TD, zeker als je een tier 6 pot heb.
Verder ook weer eens de Tiger II afgestoft en ook hiermee een paar leuke potjes mee gespeeld.

Merkte wel dat ik ook wat beginner foutjes maakte :9 . Iets met te snel en te graag wat willen..

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 15:15

Caveman

whahoehaha

Eindelijk is AMX 13 57 in de store :) Mezelf maar eens een kadotje gegeven, wat een heerlijk irritante tank is dat. Veel op gevloekt, ga nu eens andere het leven zuur maken })

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De 13/57 is weer tijdelijk de koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12-2024
Kepro schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:20:
repost

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
30€ is echt te veel, maar deze had ik willen hebben. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Okars schreef op zondag 1 april 2018 @ 17:23:
[...]

30€ is echt te veel, maar deze had ik willen hebben. :'(
€20 was idd mooi geweest maar het is wel de beste scout op tier 7 naast de t71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Ik twijfel of ik niet de Scorpion G moet halen als credit farm.
Speel eigenlijk zonder premium account en ik wil een premium tank halen om meer credit te kunnen farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Iceman1987 schreef op zondag 1 april 2018 @ 18:09:
Ik twijfel of ik niet de Scorpion G moet halen als credit farm.
Speel eigenlijk zonder premium account en ik wil een premium tank halen om meer credit te kunnen farmen.
1 van de beste tanks op tier 8. Een van mn favoriete tanks. Krijg je zeker geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
Kepro schreef op zondag 1 april 2018 @ 18:16:
[...]

1 van de beste tanks op tier 8. Een van mn favoriete tanks. Krijg je zeker geen spijt van.
Beste Premium naar jouw mening? Twijfel ook met de T26E5 Patriot, welke welliswaar nu niet te koop is.
Ben bang dat de Scorpion G teveel liefde nodig heeft aangezien het geen armor heeft. Maar goed, je koopt hem voor een ding, en dat is de gun.

40 euro is btw veel voor een tank in een spel. Je koopt daarvoor een A grade game. Hoeveel winst maakt wargaming wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Skorpion kan veel beter meekomen in t10 games. Zelfde geldt voor de Lorraine.

Edit. De Patrion is natuurlijk ook een goede prem. Liberte ook.

[ Voor 30% gewijzigd door Kepro op 01-04-2018 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Iceman1987 schreef op zondag 1 april 2018 @ 18:31:
[...]

Beste Premium naar jouw mening? Twijfel ook met de T26E5 Patriot, welke welliswaar nu niet te koop is.
Ben bang dat de Scorpion G teveel liefde nodig heeft aangezien het geen armor heeft. Maar goed, je koopt hem voor een ding, en dat is de gun.

40 euro is btw veel voor een tank in een spel. Je koopt daarvoor een A grade game. Hoeveel winst maakt wargaming wel niet.
*nooit* voor de volle prijs kopen, altijd aanbiedingen. Verder: als je een premium tank voor ingame gold koopt, kan je campaign reward tanks als de Stug4 en T28HTC er op inruilen. Dat laatste heb ik gedaan nadat ik de T28HTC voor crew afdoende training potjes had gebruikt en er op uitgekeken was.

Als je het resterende goud ook in de aanbieding koopt, heb je dus een t8 premium vanaf 15 euro oid...
Leuk dat hij sinds de vorige keer een tier in MM gezakt is, maar 30 euro is natuurlijk te duur. Als moneymaker is hij waardeloos en puur als tier 7 kun je beter de T71 kopen, die bekend staat als de nieuwe M41 bulldog (die destijds met zn 10clip de uber tank op tier 7 was)
jantje 2 schreef op zondag 1 april 2018 @ 10:28:
[...]

Toolbox, rammer en optics of toolbox, rammer, spall liner. Maar arty HE is nu niet zo heel krachtig meer dus die is net wat minder belangrijk nu. Ik speelde dubbel repair en food zonder FF crew volgens mij. Viel wel mee qua vuur. Maar zoals @Kepro zegt is het wel handig om die fire fighting crew met bonds te nemen kost 2 bonds per game.
Dank. Volgens mij zei Kepro echter dat ik gewoon de 2e repair kit moet ditchen voor een auto fire ext xonsumable, maar die tip van een directive is best goed.

Ik heb er toch maar 400, tis niet alsof ik als casual player ooit genoeg spaar om equipement te kopen. De betere equipment begint bij 4000 bonds oid?

[ Voor 41% gewijzigd door _Anvil_ op 02-04-2018 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een vraagje ivm bonds. Wat zijn ze juist, werking etc? Ze zijn blijkbaar geïntroduceerd nadat ik gestopt was met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Anoniem: 491848 schreef op maandag 2 april 2018 @ 12:40:
Een vraagje ivm bonds. Wat zijn ze juist, werking etc? Ze zijn blijkbaar geïntroduceerd nadat ik gestopt was met het spel.
RTFM bro ;)

https://eu.wargaming.net/...products/wot/articles/52/

Je krijgt ze ook voor pub matches nu, ik geloof bij epic medals.

Tenzij je wilt/kunt sparen voor de betere equipment (of later zelfs tanks voor bonds), zijn de directives zeer aantrekkelijk. Ik heb ze zelf een tijdje gebruikt voor een extra 2,5% crew skill bonus op mn T57 heavy, samen met food was de clip reload ronduit OP 8)

[ Voor 25% gewijzigd door _Anvil_ op 02-04-2018 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Anvil_ schreef op maandag 2 april 2018 @ 12:57:
[...]

RTFM bro ;)

https://eu.wargaming.net/...products/wot/articles/52/

Je krijgt ze ook voor pub matches nu, ik geloof bij epic medals.

Tenzij je wilt/kunt sparen voor de betere equipment (of later zelfs tanks voor bonds), zijn de directives zeer aantrekkelijk. Ik heb ze zelf een tijdje gebruikt voor een extra 2,5% crew skill bonus op mn T57 heavy, samen met food was de clip reload ronduit OP 8)
Thanks! Zijn ze tegenwoordig ook verkrijgbaar in pubs of enkel clan ranked battles? Voor de rest is het duidelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
_Anvil_ schreef op maandag 2 april 2018 @ 12:07:
[...]

*nooit* voor de volle prijs kopen, altijd aanbiedingen. Verder: als je een premium tank voor ingame gold koopt, kan je campaign reward tanks als de Stug4 en T28HTC er op inruilen. Dat laatste heb ik gedaan nadat ik de T28HTC voor crew afdoende training potjes had gebruikt en er op uitgekeken was.

Als je het resterende goud ook in de aanbieding koopt, heb je dus een t8 premium vanaf 15 euro oid...
Maar de Scorpion G kan ik niet ingame kopen met gold. Alleen via de website voor euro's. Of kijk over iets heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Klopt, maar er zijn genoeg andere T8 premiums die ook goed zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door _Anvil_ op 02-04-2018 15:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Wat is dat dit weekend toch met al die mongolen teammates die echt precies voor je parkeren op het moment dat je aan het aimen ben op een enemy.

Ook erg leuk die enemy platoons van 268-4's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
_Anvil_ schreef op maandag 2 april 2018 @ 12:07:
[...]

[...]

Leuk dat hij sinds de vorige keer een tier in MM gezakt is, maar 30 euro is natuurlijk te duur. Als moneymaker is hij waardeloos en puur als tier 7 kun je beter de T71 kopen, die bekend staat als de nieuwe M41 bulldog (die destijds met zn 10clip de uber tank op tier 7 was)

[...]
Je krijgt nog gold erbij, dus komt op de €20 ongeveer. Ik heb de tank vergeleken met de t71 maar de amx is toch echt beter. Misschien heb je oude stats? Na de stats gezien te hebben meteen de amx gekocht, 8)

edit: wanneer krijg je die special camo van de stamp actie? (Camo inmiddels gevonden/gekregen)

edit 2: is de korting op tanks met een top of the three hoger? 30 ipv 15 procent?

[ Voor 11% gewijzigd door Kepro op 02-04-2018 19:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Trololol, zojuist een T92 light tank voor zijn volle HP blind weg geschoten op Malinovka.

He mad :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eW7LhtEPKMig1Cwymyp6mU9s/thumb.jpg

edit: rofl the rage continues _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IRCN2DHJBv5gEsn7VypFQHJo/thumb.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Mr_Size op 02-04-2018 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-06 21:05
Al een tijdje niet meer gespeeld. Vroeger gebruikte ik altijd het modpack van p0st, lijkt niet meer te bestaan?
Iemand een goed alternatief?
Pagina: 1 2 ... 84 Laatste