Af en toe spookt het door me kop om de account te verkopen, met 109 premium tanks kan ik er wel halve maandsalaris voor vragen lijkt me, al mag het officieel niet natuurlijk uhuu
Verkoop je een WOT T-shirt, en krijg je het account er gratis bij.Vedrano schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 18:15:
[...]
Af en toe spookt het door me kop om de account te verkopen, met 109 premium tanks kan ik er wel halve maandsalaris voor vragen lijkt me, al mag het officieel niet natuurlijk uhuu
Alle campaigns met Honours? 3 marks op alle tanks? Wel enorm kut om alles te tryharden maar er zijn genoeg doelen te bedenken lijkt mijVedrano schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 18:02:
Ik heb WOT gewoon uitgespeeld eigenlijk![]()
Alle Duitse/Russische/USA/UK/Italianse/Zweedse/Tchehische/Japanse/Poolse lijnen afgemaakt.
Chineze TD bijna klaar, Franse grotendeels af. Speel nu gewoon met tegenzin lights omdat ik niks meer heb om te grinden pff
In 47k battles allemaal

In ander nieuws, deze strawberry (bijna orange) heeft dan toch de jagdpanther eindelijk in zicht
[ Voor 13% gewijzigd door Cranzai op 27-12-2019 18:58 ]
JINGLEBLITZ2020 (FREEXP BOOSTER)
JOYBLITZ2020 (EPIC BOOSTER)
Enjoy
Enjoy
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Dat zijn toch Blitz codes en niet WoT codes toch ?SonOfTorture schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 14:44:
Enjoy
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
waarom lijkt het toch altijd in tijden van acties onmogelijk om te winnen? al dagen lang win% van 20-30% in de meest ridicule matches..
Sommige codes geven je ook wat extra voor de WoT PC versie, maar als Blitz codes moet overslaan post ik deze voortaan niet meer 
Breezers schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 14:52:
[...]
Dat zijn toch Blitz codes en niet WoT codes toch ?
Dank u!SonOfTorture schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 14:44:
The WG code is not valid. Please try again.JOYBLITZ2020 (EPIC BOOSTER)
Waar het van de week zo lekker ging, gaat het dit weekend dramatisch
sommige onderdelen van een 'upgrade' tree slaan ook werkelijk nergens op.. Op de Centurion 7/1 moet je om door te kunnen de koepel upgraden voor 24k XP. Wat je hiervoor krijgt is 10m (!!!) meer viewrange, van 400 naar 410 en 500kg meer gewicht.. De rest van de specs zijn identiek.. Wat een BS
Mja, gisteren 54 battles gespeeld en 12 gewonnen......superduper schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 15:01:
waarom lijkt het toch altijd in tijden van acties onmogelijk om te winnen? al dagen lang win% van 20-30% in de meest ridicule matches..

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Toch ook meer HP?superduper schreef op zondag 29 december 2019 @ 15:57:
sommige onderdelen van een 'upgrade' tree slaan ook werkelijk nergens op.. Op de Centurion 7/1 moet je om door te kunnen de koepel upgraden voor 24k XP. Wat je hiervoor krijgt is 10m (!!!) meer viewrange, van 400 naar 410 en 500kg meer gewicht.. De rest van de specs zijn identiek.. Wat een BS
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
verrek je hebt gelijk, +100 HP. thx
Double barreled tanks in Russian tech tree confimed in 1.8 update :
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Betere gun handeling, betere reload meestal ook.
Zelfs tracks kunnen invloed hebben op de gun handeling.
Beter armor, beter armor profile. Betere gunstats. In 90% van de gevallen is een nieuwe turret ook echt beter. Al zijn er uitzonderingen op, dat is zeker waar.superduper schreef op zondag 29 december 2019 @ 15:57:
Zit nu zelf ook een beetje te twijfelen voor de AMX 65t a.k.a de garbage can. Stock turret is minder armor maar wel +2 betere gun depp. Wat is die tank slecht trouwens ongelooflijk.
Gisteren de Udes 16 Mark grind afgerond. Wat mij opvalt bij marken, is dat ik eigenlijk tegen mezelf aan het marken ben. Door mijn gemiddelde stijgt het gemiddelde ( moving average ) op de Marks waardoor ik zelf meer moet doen.
Iemand idee omdat dit komt omdat er weinig zijn die de tank spelen dus dat mijn gemiddelde veel zwaarder meetelt? Average voor 3de Mark op de AMX 65t is al van 1,5k naar 2k gegaan sinds ik hem speel... hele opgaaf met dat ding haha
@jantje 2 het is me niet opgevallen, zal der eens op letten. Probeer nu de Leo pta te 3 marken. En die AMX, slechtste tier 8 tank ever. Men klaagt over de tiger 2 maar dan hebben ze die AMX nog niet gespeel. Tier 9 is wel een Parel.
Dus je bent niet uitgespeeldVedrano schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 18:02:
Ik heb WOT gewoon uitgespeeld eigenlijk![]()
Alle Duitse/Russische/USA/UK/Italianse/Zweedse/Tchehische/Japanse/Poolse lijnen afgemaakt.
Chineze TD bijna klaar, Franse grotendeels af. Speel nu gewoon met tegenzin lights omdat ik niks meer heb om te grinden pff
In 47k battles allemaal

Trouwens het hele grinden is een lachertje geworden met die persoonlijke bonussen en extra inzetbare x3's.
Deze kerst heb ik ff de Poolse en Italiaanse tech tree geunlocked plus de Obj 430 II nog ff gegrind voor de K-91, duurde maar 4 dagen in totaal met die OP bonus events. Je kreeg ook een lading fragments dus ook maar de laatste twee tier 10 arties geunlocked. Enige wat ik nog moet unlocken is de Engelse en Franse go-kart lijn. Maar ik denk dat ik de blueprints ook daarvoor gebruik. Alleen nog credits nodig om alles te kopen.

nou... helaas kan ik niet alles alles grinden.
Eindelijk nu wel af van die t32. Wat een bout ding is dat zeg.
Prima tank voor zn tier hoor.crusader1983 schreef op maandag 30 december 2019 @ 17:50:
nou... helaas kan ik niet alles alles grinden.
Niet mee eens, dpm laag, enige voordeel wat ik zie is de turret, en die kan ez gepent worden door Tier IX/X.
Heb je met de stock turret zitten spelen dancrusader1983 schreef op maandag 30 december 2019 @ 21:48:
[...]
Niet mee eens, dpm laag, enige voordeel wat ik zie is de turret, en die kan ez gepent worden door Tier IX/X.
Jeuj! Mijn 2e Tier 10 is de garage ingerold
Ging een stuk sneller dan verwacht dankzij die enorme XP bonusen, blueprints en de dikke stapel gold door kistjes
Nog geen 10 battles met de 257 gedaan 

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Vergeet niet om accelerate crewtraining aan te vinken, dan gaat het iets harderAngeloonie schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 08:23:
Jeuj! Mijn 2e Tier 10 is de garage ingeroldGing een stuk sneller dan verwacht dankzij die enorme XP bonusen, blueprints en de dikke stapel gold door kistjes
Nog geen 10 battles met de 257 gedaan
[Afbeelding]
Yep, is ook de bedoelingArtemiev schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 10:08:
[...]
Vergeet niet om accelerate crewtraining aan te vinken, dan gaat het iets harder
Wat zijn trouwens goede skills voor de crew van de IS-7?
Zoals je ziet hebben ze BiA al, repairs al aardig onderweg. Moet ik hierna voor firefighting gaan, of voor specifieke crew skills?
Commander heeft al 4 skills (weet even niet meer welke, maar iig Sixth Sense, Recon).
Vind het altijd lastig om keuzes te maken tussen de skills
Also: wat moet ik met Bonds? Ik heb er iets van 5000 (geen idee waarvan), maar wat is het nuttigste om daar mee te doen?
[ Voor 39% gewijzigd door Angeloonie op 31-12-2019 10:56 ]
Mijn WR van de afgelopen dagen is ook met sprongen omhoog gegaan, zit op iets van 75% over de laatste 40 potjes, en dat is te danken aan lechts 1 tank. Eindelijk de maus unlocked, en wat een beest is het toch, heerlijk. Je kan rustig de helft van de map controleren, en zelfs als je door 4 tanks wordt omsingeld kun je zo toch nog bijna alles bouncen met een beetje wiegelen. en als je in een T8 potje zit wordt het helemaal leuk. Voelt een beetje als sealclubben, dat wel...
Wat een feest.
Ook de tvp50/51 unlocked deze dagen, waar de 50 op T9 nog een fijne tank was, vindt ik hem op T10 gewoon ruk, weet niet wat het is, maar speelt niet lekker.
Wat een feest.
Ook de tvp50/51 unlocked deze dagen, waar de 50 op T9 nog een fijne tank was, vindt ik hem op T10 gewoon ruk, weet niet wat het is, maar speelt niet lekker.
Netjes, zelfs met platoons heb ik in de week dat ik weer speel met moeite boven de 50% WR. Paar keer een faalpot gehad maar soms ook gewoon teams die niet te redden zijnCrazyOne schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 11:37:
Mijn WR van de afgelopen dagen is ook met sprongen omhoog gegaan, zit op iets van 75% over de laatste 40 potjes, en dat is te danken aan lechts 1 tank. Eindelijk de maus unlocked, en wat een beest is het toch, heerlijk. Je kan rustig de helft van de map controleren, en zelfs als je door 4 tanks wordt omsingeld kun je zo toch nog bijna alles bouncen met een beetje wiegelen. en als je in een T8 potje zit wordt het helemaal leuk. Voelt een beetje als sealclubben, dat wel...
Wat een feest.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Dus vast gaan grinden vanaf de KV3, daarna komen de IS2 II, de IS3 II en ST II.
[edit:]
Net ff een potje gespeeld in de KV 3, was helemaal vergeten dat dat een verschrikkelijke ruk tank is, ik koop de eerste wel met XP en blueprints. Heb ik inmiddels wel voldoende gespaard, kan ik gelijk mijn 4 skilled crew van de obj 703 II erin stoppen
[ Voor 45% gewijzigd door Caveman op 01-01-2020 15:13 ]
Potverdikkie! Zeer nice game gehad.
Had over mijn 3000 battles nog maar 1 mastery badge, op een SPG....
Zojuist met een stock Strv m/42 mijn tweede binnen weten te halen
1500 damage en nog wat spotting erbij

edit:
Today's my lucky day, ook nog eens een mark binnen gesleept op de Vk 30.01 H

Speel de Vk30.01H graag voor de fun nadat ik hem in de E50m tree tegen kwam
Had over mijn 3000 battles nog maar 1 mastery badge, op een SPG....
Zojuist met een stock Strv m/42 mijn tweede binnen weten te halen
1500 damage en nog wat spotting erbij

edit:
Today's my lucky day, ook nog eens een mark binnen gesleept op de Vk 30.01 H

Speel de Vk30.01H graag voor de fun nadat ik hem in de E50m tree tegen kwam
[ Voor 30% gewijzigd door Cranzai op 01-01-2020 21:22 ]
sorry dubbelpost
[ Voor 95% gewijzigd door Cranzai op 01-01-2020 21:21 ]
Ik was vol goede moed bezig met marken van de AMX 65 T tijdens de grind maar ik heb het toch opgegeven... Wat een ongelooflijke trieste tank is dat zeg. Bijna onspeelbaar.
Nadat ik 2de Mark had en klaar was met de grind ook verkocht en de tier 9 gehaald. Ik dacht die stock turret ( 65t ) turret lukt wel even voor die 25k xp maar uiteindelijk die gefree xped. Wederom niet speelbaar haha.
Met top turret is het wel een degelijke tank denk ik, al waren de teams gisteren ook zo ruk dat we al verloren hadden voordat we uit de base waren.
Mooi voorbeeld was Cliff dat ik als enige naar het midden ging en me gehele team of op base of ergens anders achterin de map stond. We 3 arties hadden die ook niets raakte op de tanks die ik spotten, als enige, in het midden. Dus heb toen de handdoek maar in de ring gegooid, had wel genoeg afgezien😂
Nadat ik 2de Mark had en klaar was met de grind ook verkocht en de tier 9 gehaald. Ik dacht die stock turret ( 65t ) turret lukt wel even voor die 25k xp maar uiteindelijk die gefree xped. Wederom niet speelbaar haha.
Met top turret is het wel een degelijke tank denk ik, al waren de teams gisteren ook zo ruk dat we al verloren hadden voordat we uit de base waren.
Mooi voorbeeld was Cliff dat ik als enige naar het midden ging en me gehele team of op base of ergens anders achterin de map stond. We 3 arties hadden die ook niets raakte op de tanks die ik spotten, als enige, in het midden. Dus heb toen de handdoek maar in de ring gegooid, had wel genoeg afgezien😂
[ Voor 16% gewijzigd door jantje 2 op 02-01-2020 13:28 ]
De holiday special is bijna afgelopen.
Denk ik het correct als ik zeg dat ik van alles een tier 1 versiering bewaar en alles van de boom aftrek, omgooi in shards en daar mee de albums van vorige jaren mee ga voltooien?
Moet ik die tier 1 echt bewaren of kan ik oo keen lege boom maken?
en tot wanneer is de special ook al weer? December 13, 2019, 06:00 UTC through January 14, 2020, 07:00 UTC
Denk ik het correct als ik zeg dat ik van alles een tier 1 versiering bewaar en alles van de boom aftrek, omgooi in shards en daar mee de albums van vorige jaren mee ga voltooien?
en tot wanneer is de special ook al weer? December 13, 2019, 06:00 UTC through January 14, 2020, 07:00 UTC
[ Voor 9% gewijzigd door Geckoo op 02-01-2020 17:14 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Goed punt, probeer zelf tenminste 1 van die collections van dit jaar compleet te maken voor een cammo. Het zou enorm helpen als ik mijn hele garage leeg kan trekken en alles kan omzetten in shards om de laatste beetjes te verzamelen
Volgens mij kun je gewoon de boom leeg maken, die heb je toch niet meer nodig voor volgend jaar, alleen je albums. Ik kan me vaag herinneren dat ik dat vorig jaar ook gedaan had, maar helemaal zeker weten doe ik dat niet....Geckoo schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 17:13:
De holiday special is bijna afgelopen.
[ Voor 9% gewijzigd door Caveman op 02-01-2020 21:06 ]
Morgen komt ook https://tankrewards.eu/ weer met een nieuwe serie rewards "The battle of the Bulge" ook wel het Ardennenoffensief.

US server krijgt de tier7 panther/m10 om voor te spelen, ben benieuwd wat ze met EU doen.

US server krijgt de tier7 panther/m10 om voor te spelen, ben benieuwd wat ze met EU doen.

Snelheid van een heavy
Armor van een light
Aimtime van een SPG
Wat een geweldige tank, WG op z'n beste.
Nog een feelgood momentje:

[ Voor 19% gewijzigd door TweakJerommeke op 03-01-2020 11:29 ]
know your pain! Als er een tank is die een buff verdient is die het wel.TweakJerommeke schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 10:54:
[Afbeelding]![]()
Snelheid van een heavy
Armor van een light
Aimtime van een SPG
Wat een geweldige tank, WG op z’n best.
Die t9 is wel beter, meer armor en gelukkig een stuk sneller. Al blijft die gun niet heel super, zoveeeel bloom. Twijfel om straks die top gun eens te proberen terwijl de meeste die ook al afraden. Ook gisteren geen goede game gehad. Games gingen zo hard, alleen maar rennen voor damage of keihard worden ingemaakt.
al een tijdje valt het me op dat ik blijkbaar nog iets niet helemaal snap in het trainen van crewmembers, omdat het lijkt dat sommige crewleden sneller trainen dan anderen. Ik snap dat met de accelerated training de laagste meer krijgt, maar ook de berekende stappen zijn bij andere leden veel, en veel groter. Zie het voorbeeld hieronder. 2 leden, op 74 en 77% vd 3e skill. Volgens de rekentools online heb je dan ~554k en ~592k resp nodig. Maar mijn lvrouwelijke oader heeft nog 270k nodig. en traint heel veel sneller.. Ik zie dit ook bij andere vrouwen: trainen die idd veel sneller?

Als ik moet raden: de mannelijke crewmember is nu zijn derde skill aan het trainen, de vrouwelijke nog maar de tweede. (De vrouwtjes komen standaard met BiA dus die 'telt niet mee'). Daarom gaat het bij het wichtje wat sneller.superduper schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 15:49:
al een tijdje valt het me op dat ik blijkbaar nog iets niet helemaal snap in het trainen van crewmembers, omdat het lijkt dat sommige crewleden sneller trainen dan anderen. Ik snap dat met de accelerated training de laagste meer krijgt, maar ook de berekende stappen zijn bij andere leden veel, en veel groter. Zie het voorbeeld hieronder. 2 leden, op 74 en 77% vd 3e skill. Volgens de rekentools online heb je dan ~554k en ~592k resp nodig. Maar mijn lvrouwelijke oader heeft nog 270k nodig. en traint heel veel sneller.. Ik zie dit ook bij andere vrouwen: trainen die idd veel sneller?
[Afbeelding: XP traning]
Domme vraag: hoe kom je aan vrouwelijke crew?
Volgens mij zijn alle chica's die ik nu heb van events enzo
Ah, als de BIA niet meeteld klopt het idd. thx duidelijk.Okars schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 15:53:
[...]
Als ik moet raden: de mannelijke crewmember is nu zijn derde skill aan het trainen, de vrouwelijke nog maar de tweede. (De vrouwtjes komen standaard met BiA dus die 'telt niet mee'). Daarom gaat het bij het wichtje wat sneller.
idd van events en van de campaigns.Angeloonie schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 16:15:
Domme vraag: hoe kom je aan vrouwelijke crew?
De 400 alpha gun om te marken/ missies te halen. De grote gun voor de meeste fun en memes.jantje 2 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 13:25:
Ik was vol goede moed bezig met marken van de AMX 65 T tijdens de grind maar ik heb het toch opgegeven... Wat een ongelooflijke trieste tank is dat zeg. Bijna onspeelbaar.
@jantje 2 @TweakJerommeke
Researched:
AMX M4 mle. 51 researched. Undistributed experience spent: 0. Free Experience spent: 0.
Dank u wel blueprints

De modules heb ik in FL vrijgespeeld nadat ik General gehaald had.
Researched:
AMX M4 mle. 51 researched. Undistributed experience spent: 0. Free Experience spent: 0.
Dank u wel blueprints
De modules heb ik in FL vrijgespeeld nadat ik General gehaald had.
[ Voor 16% gewijzigd door kreezjie op 06-01-2020 16:01 ]
Pffft. 22 potjes gespeeld vanmiddag en 7 gewonnen. Ik snap er echt geen geen *** meer van.
Elke keer zit ik op de flank die overrompeld wordt. Ik bounce niks (430u, 703 II,) en al mijn shots besluiten het uiterste spectrum van de spread op te zoeken. Met de britse Tier X heavy had ik flank shots op een Grille 15 in een open veld. 3x bounce op zijn hull........ Ik aimde op zijn niet bestaande turret en de shells vlogen netjes naar de rand toe...
Soms wil het gewoon niet... Had altijd een winrate van 65%+, nu haal ik amper de 33% meer. Op de Tier X britse heavy heb ik 31% winrate
Elke keer zit ik op de flank die overrompeld wordt. Ik bounce niks (430u, 703 II,) en al mijn shots besluiten het uiterste spectrum van de spread op te zoeken. Met de britse Tier X heavy had ik flank shots op een Grille 15 in een open veld. 3x bounce op zijn hull........ Ik aimde op zijn niet bestaande turret en de shells vlogen netjes naar de rand toe...
Soms wil het gewoon niet... Had altijd een winrate van 65%+, nu haal ik amper de 33% meer. Op de Tier X britse heavy heb ik 31% winrate

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nee joh, jouw premium account is verlopen. Je speelt nu op hard mode ;-)wontcachme schreef op maandag 6 januari 2020 @ 16:54:
Nope. 80 dagen gekregen met die kerst kistenpns333 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 17:02:
[...]
Nee joh, jouw premium account is verlopen. Je speelt nu op hard mode ;-)
gekregen?wontcachme schreef op maandag 6 januari 2020 @ 17:54:
[...]
Nope. 80 dagen gekregen met die kerst kisten

Na een lange tijd geen wot meer gespeeld te hebben het in de kerstvakantie toch maar weer opgepakt. Toen ook een aantal van die kisten gekocht waar ik wat premium dagen mee heb gekregen. Ik zag wat potjes van die obj. 430 u en ik dacht. Die moet ik hebben. Dus toen wat blueprints er tegen aangegooid en toen kwam ik bij de T-44 uit. Met free xp het 1 en ander unlocked en gekocht. Daarna boosters aan en binnen 60 potjes de obj 430 unlocked. Potverdikkie, wat gaat dat snel.
Ik speel normaal gesproken voornamelijk f2p.
Daarnaast heb ik met de kerst kortingen de is-7 maar eens aangeschaft. De 6k damage games met de obj 257 werden me weleens zat, dus maar kijken wat die is-7 kan. Potverdikkie! Ondertussen nog steeds een 75% winrate.
Daarnaast heb ik met de kerst kortingen de is-7 maar eens aangeschaft. De 6k damage games met de obj 257 werden me weleens zat, dus maar kijken wat die is-7 kan. Potverdikkie! Ondertussen nog steeds een 75% winrate.
Goed bezig!
Ik wacht nog steeds op mijn dikke tanks.. zit nu op Tier VII, nog eventjes te gaan
Ik wacht nog steeds op mijn dikke tanks.. zit nu op Tier VII, nog eventjes te gaan
SurfBoy schreef op maandag 6 januari 2020 @ 19:59:
Na een lange tijd geen wot meer gespeeld te hebben het in de kerstvakantie toch maar weer opgepakt. Toen ook een aantal van die kisten gekocht waar ik wat premium dagen mee heb gekregen. Ik zag wat potjes van die obj. 430 u en ik dacht. Die moet ik hebben. Dus toen wat blueprints er tegen aangegooid en toen kwam ik bij de T-44 uit. Met free xp het 1 en ander unlocked en gekocht. Daarna boosters aan en binnen 60 potjes de obj 430 unlocked. Potverdikkie, wat gaat dat snel.
Had ik zondagavond ook.. ging voor geen meter. 15 games en volgens mij 2 gewonnen.. Ook bijna allemaal dikke losses (15-5 etc) Ben toen ook maar gestopt.wontcachme schreef op maandag 6 januari 2020 @ 16:54:
Pffft. 22 potjes gespeeld vanmiddag en 7 gewonnen. Ik snap er echt geen geen *** meer van.
Weet sowieso niet waar ik precies last van heb, als ik mijn WN8 kijk dan is die echt zwaar aan het droppen. Ik zat ooit op 1600+, nu, begin december toen ik weer begon met spelen (net als vorig jaar enkel in december) zat ik op 1550 en nu nog maar 1482. De paar tanks die ik al jaren heb (Duitse Heavy lijn) doe ik het nog wel vrij redelijk mee, de WN8 van die tanks is nog steeds vrij hoog vergeleken met anderen. Maar de rest.. pff
Zal deels denk ik ook wel komen doordat ik veel met nieuwe tanks speel, dus de tanks nog niet ken en als een natte krant speel, maar soms heb ik het idee dat ik het spel ook gewoon niet snap ofzo.
[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 07-01-2020 10:40 ]
Gisteravond 39 gespeeld, 13 gewonnen, terwijl ik de afgelopen maand mooi rond de 52-55% WR zat (overall 48%)

Een aantal dagen geleden voor het eerst een Kolobanov's medaille gehaald op de enige manier waarop ik deze ooit zou kunnen halen
Namelijk alleen tegen 5 tanks verdedigen door de tijd uit te laten lopen.
In mijn Skorpion G, tier 10 battle, dus heel voorzichtig gespeeld, op het eind 4 langzame heavy tanks + een T57 die mij op het laatst wel vond en 1 keer raakte, maar kon nog net wegkomen
Voor een middelmatige speler als ik was ik er blij mee.
In mijn Skorpion G, tier 10 battle, dus heel voorzichtig gespeeld, op het eind 4 langzame heavy tanks + een T57 die mij op het laatst wel vond en 1 keer raakte, maar kon nog net wegkomen
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Blij dat Christmas special strx voorbij is. Wel jammer voor de xtra xp + credits, maar teams verwacht ik wel beter worden.
Vergeet niet uiterlijk maandag avond je christmas decoratie te verwijderen voor shards. Kun je misschien net nog wat skins mee pakken!
Vergeet niet uiterlijk maandag avond je christmas decoratie te verwijderen voor shards. Kun je misschien net nog wat skins mee pakken!
Straks? Duurt nog tot maandag :-P
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Ik help het je hopen. Vandaag op tier 8 in 9 games alle games rond de 4k dmg gedaan en nog maar 3 gewonnen. Kijk ik later in de statistieken, gewoon 2 tot 5 spelers met 0 dmg en dan nog een stuk of vijf die vaak niet meer dan 400dmg hebben gedaan. Daar is gewoon niet tegen te compenseren....crusader1983 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 12:24:
Blij dat Christmas special strx voorbij is. Wel jammer voor de xtra xp + credits, maar teams verwacht ik wel beter worden.
Zeker niet in een papieren tank zoals de SU-130PM

pcies wat ik bedoel. carry like a boss, maar niet de beloning krijgen. Ik doe de week missies express op TIer V met derp gunswontcachme schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 16:14:
[...]
Ik help het je hopen. Vandaag op tier 8 in 9 games alle games rond de 4k dmg gedaan en nog maar 3 gewonnen. Kijk ik later in de statistieken, gewoon 2 tot 5 spelers met 0 dmg en dan nog een stuk of vijf die vaak niet meer dan 400dmg hebben gedaan. Daar is gewoon niet tegen te compenseren....
Zeker niet in een papieren tank zoals de SU-130PM
:-) zoals welke tanks?crusader1983 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 17:47:
[...]
pcies wat ik bedoel. carry like a boss, maar niet de beloning krijgen. Ik doe de week missies express op TIer V met derp guns
En dan geen KV2 opnoemen? Shame!Vorst8 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:13:
PZ IV H, sherman, wolverine, geen R
wat @Vorst8 zegt
eeeehhhhh nope kv2 is Tier6
en ja ik ben ook gek op mijn kv2
[ Voor 50% gewijzigd door crusader1983 op 10-01-2020 18:23 ]
Wel grappig dat je berichtje krijgt bij de service records als je in de hall of fame komt, ik sta nu op plaats 57 als beste leFH18B2 speler
Reported.Vedrano schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 14:36:
Wel grappig dat je berichtje krijgt bij de service records als je in de hall of fame komt, ik sta nu op plaats 57 als beste leFH18B2 speler
If you can see, look. If you can look, observe
Ik kreeg een mail van WG over een "gift", hierna mijn battlejourney bekeken.
Mijn battlejourney verliep toen met de GW Tiger artillerie.
Op het einde kreeg ik een aantal zaken toegezegd, inclusief de Progretto 46.
Tot op heden had ik niets ontvangen.
Nu keek ik vandaag weer en heb ik de battlejourney opnieuw doorlopen.
Dit keer met een KV-2.
En nu kreeg ik een kut tier II Frans tankje en heb ik dus nog steeds geen Progretto 46 in mijn garage.
Nu dus wel dat Franse tankje.
Wat is hier aan de hand?
Edit: Bij WG hierover ook een ticket aangemaakt.
Dit keer met een KV-2.
En nu kreeg ik een kut tier II Frans tankje en heb ik dus nog steeds geen Progretto 46 in mijn garage.
Wat is hier aan de hand?
[ Voor 4% gewijzigd door HugoBoss1985 op 12-01-2020 11:27 ]
[ Knip. Onnodig.
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2020 22:14 ]
Iedereen kreeg vanwege kerst de AMR 35 lichte tier II fransoos. Niemand kreeg gratis een Progetto of KV-2.HugoBoss1985 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 11:18:
Dit keer met een KV-2.
Wat is hier aan de hand?
Gratis KV-2 krijgen heb ik nooit gezegd...bhaarlem schreef op zondag 12 januari 2020 @ 13:58:
[...]
Iedereen kreeg vanwege kerst de AMR 35 lichte tier II fransoos. Niemand kreeg gratis een Progetto of KV-2.
Anyway volgens mij was ik verder duidelijk.
Als er staat dat ik een Progretto 46 ontvang dan verwacht ik dat dus ook.
Ik heb dit bericht ook gehad, maar ik kan het ook nergens meer terug vinden. Je bent dus niet de enige.HugoBoss1985 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 14:15:
[...]
Gratis KV-2 krijgen heb ik nooit gezegd...
Anyway volgens mij was ik verder duidelijk.
Als er staat dat ik een Progretto 46 ontvang dan verwacht ik dat dus ook.
@Frunz
http://forum.worldoftanks...t-get-a-free-progetto-46/
Vergelijkbaar verhaal maar ik heb maar 1 account.
http://forum.worldoftanks...t-get-a-free-progetto-46/
Vergelijkbaar verhaal maar ik heb maar 1 account.
Die mail heb ik ook gehad en bij mij werkte het wel. De Progretto 46 die je krijgt is er een op huurbasis voor 1 maand. Ik heb een hoop lol met die tank maar ik weet dat zij aan het einde van de maand onze relatie zal verbreken...HugoBoss1985 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 11:18:
...
...
Wat is hier aan de hand?
Nou is een Progretto op huurbasis altijd beter dan geen Progretto, dus goed dat je een ticket aan hebt gemaakt.
Het is maar een spel kids
Dat is jou LT/MT/HT net zo, bullshit pixels dus stel je niet aan
Horen wie het zegtVedrano schreef op maandag 13 januari 2020 @ 16:37:
[...]
Het is maar een spel kids![]()
Dat is jou LT/MT/HT net zo, bullshit pixels dus stel je niet aan
Oh, is dit de reden dat ik spontaan tal van absolute tomaten in progetto's tegenkom? Geen probleem als ze bij de tegenpartij ingedeeld zijn (free dmg), maar in mijn eigen team ben ik wel eens onaangenaam verrastBaronVR schreef op maandag 13 januari 2020 @ 12:02:
[...]
Die mail heb ik ook gehad en bij mij werkte het wel. De Progretto 46 die je krijgt is er een op huurbasis voor 1 maand. Ik heb een hoop lol met die tank maar ik weet dat zij aan het einde van de maand onze relatie zal verbreken...
Niet persoonlijk trouwens - geen idee van jouw skills - maar het viel me de afgelopen week echt op
If you can see, look. If you can look, observe
Verwijderd
Hij heeft gewoon gelijk, je moet je niet zo aanstellen. Deal ermee dat arty bij de game hoort of kap ermee.
Knip. Doe eens lief.
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2020 22:12 ]
Niet vergeten de boom af te tuigen vanavond .....
Thx voor de tipCaveman schreef op maandag 13 januari 2020 @ 19:43:
Niet vergeten de boom af te tuigen vanavond .....
Op 2 van de 4 boekjes na alles binnen, ook van vorige jaren
Ik heb die mail ook gehad.HugoBoss1985 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 11:18:
Dit keer met een KV-2.
Wat is hier aan de hand?
Vanavond nog weer even opgezocht en bekeken. Aan het eind van de rit in de tank komt er een "Claim" button. Resultaat is 3 dagen premium en de Progetto (30 dagen rental)
Om te claimen moet je wel ingelogd zijn!
Daarnaast vanavond de camo's maar geclaimd.
2018 heb ik ze alle 4. 2019 heb ik er 2. That's it... Tijdens de vorige kerst actie niet veel gespeeld, dus had veel te weinig shards om alles te claimen. Ontbreken nog 45 items totaal in het album van dit jaar..
[ Voor 12% gewijzigd door Dweebus op 14-01-2020 00:10 ]
Maar je hebt helemaal gelijk hoor, gisteravond reed ik zelfs als een gepureerde tomaat, echt helemaal niks lukte. Dat was verder geen probleem want bij mijn vaste platoon-genoot lukte nog veel minder. En dan komt een potje dat een tegenstander onhandig staat, mij te laat ziet en ik hem vol ram en van een klif af duw, dan is mijn hele avond goed en maken al die verliespotjes helemaal niets meer uit...Roozzz schreef op maandag 13 januari 2020 @ 16:43:
[...]
Oh, is dit de reden dat ik spontaan tal van absolute tomaten in progetto's tegenkom? Geen probleem als ze bij de tegenpartij ingedeeld zijn (free dmg), maar in mijn eigen team ben ik wel eens onaangenaam verrast![]()
Niet persoonlijk trouwens - geen idee van jouw skills - maar het viel me de afgelopen week echt op
Ik heb die Progetto uit een kerstdoos gekregen. Wat een heerlijke tank... geen tomaat hier... meer een sinasappel... maar deze Progetto zorgt bij mij wel voor wat fijne potjes... lekkere snelheid... autoloader... toppertje!
Less = more
Progretto is idd fijnIWriteCode schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:21:
Ik heb die Progetto uit een kerstdoos gekregen. Wat een heerlijke tank... geen tomaat hier... meer een sinasappel... maar deze Progetto zorgt bij mij wel voor wat fijne potjes... lekkere snelheid... autoloader... toppertje!
ben met de Italiaanse lijn bijna bij tier 8 die P43 zuigt op tier 6 & 7. Tier V
[offtopic]
B-17 avatar... +1
is het een F of G variant? kan ik helaas niet zien

[ Voor 15% gewijzigd door crusader1983 op 15-01-2020 15:31 ]
Is een G: https://commons.wikimedia...G-BEDF)_(14423153306).jpgcrusader1983 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 15:29:
[offtopic]
B-17 avatar... +1
is het een F of G variant? kan ik helaas niet zien![]()
ik kan de ''chin turret'' niet zien
Googlyskillscrusader1983 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 16:08:
[...]
ik kan de ''chin turret'' niet zienof heb je de link van het plaatje gevonden
Plaatje pakken > Op plaatje zoeken, deze vinden.
Vervolgens B17 124485 zoeken en voila
google skillssssssAngeloonie schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 16:12:
[...]
Googlyskills
Plaatje pakken > Op plaatje zoeken, deze vinden.
Vervolgens B17 124485 zoeken en voila
crusader1983 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 15:29:
[offtopic]
B-17 avatar... +1
is het een F of G variant? kan ik helaas niet zien![]()
offtopic:
Het is de versie uit Battlefield 1942 en dat is blijkbaar een F
Less = more
Ehh no it's notIWriteCode schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 13:38:
[...]
offtopic:

Is G
Wist wel dat ik dit spel niet opnieuw had moeten opstarten na 2 jaar met de T92..
Word gelijk afgeknald door @Rianata
Gamertag: timmie271
Pics or didn't happentimmie271 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 14:30:
Wist wel dat ik dit spel niet opnieuw had moeten opstarten na 2 jaar met de T92..
Ik ben ook weer eens terug, heb met de events rondom december de E100 unlocked, maar was even vergeten hoe verschrikkelijk toxic en loens de community was. Strategisch en tactisch inzicht van een aap, woordenschat van een puber, en als het op beledigen aankomt hebben ze het doorzettingsvermogen van een Ghurka.
We zijn endgame, ik heb 200HP over, 6000 damage blocked, 3000 damage gedaan. De vijand heeft nog een Löwe, Progetto, en FV4005 over. Wij zelf zijn een full health WF Pz4, full health STA2, 20% JP2100 en ik. Alledrie de vijanden zitten te campen in een dicht begroeid bos waarvandaan ze nul zicht hebben op hun eigen vlag (veel te ver, en open veld met een rivier tussen). Ik had ze daar naartoe gepushed met een reeds dode teamgenoot en zat zelf ook achter een bosje. Ik zeg in chat: cap de base maar, dan moeten ze het bos uit en hebben wij het voordeel. Rijdend schiet je tenslotte niet nauwkeurig en ze hebben dan geen dekking. Of ze laten de cap gebeuren. In beide gevallen zouden we winnen.
Het antwoord van mijn team: noob E100. Vervolgens rijden ze allemaal stuk voor stuk hun dood tegemoet in dat bos (waar ze echt geen reet te zoeken hadden). De match was daarna verloren, maar de onenigheid nog niet. Een tweetal channels openen met aan de andere kant (wat ik alleen maar kan vermoeden) twee Poolse pubers die er flink op los fantaseren met allerlei verwensingen.
Waarom speelde ik dit ook alweer?
We zijn endgame, ik heb 200HP over, 6000 damage blocked, 3000 damage gedaan. De vijand heeft nog een Löwe, Progetto, en FV4005 over. Wij zelf zijn een full health WF Pz4, full health STA2, 20% JP2100 en ik. Alledrie de vijanden zitten te campen in een dicht begroeid bos waarvandaan ze nul zicht hebben op hun eigen vlag (veel te ver, en open veld met een rivier tussen). Ik had ze daar naartoe gepushed met een reeds dode teamgenoot en zat zelf ook achter een bosje. Ik zeg in chat: cap de base maar, dan moeten ze het bos uit en hebben wij het voordeel. Rijdend schiet je tenslotte niet nauwkeurig en ze hebben dan geen dekking. Of ze laten de cap gebeuren. In beide gevallen zouden we winnen.
Het antwoord van mijn team: noob E100. Vervolgens rijden ze allemaal stuk voor stuk hun dood tegemoet in dat bos (waar ze echt geen reet te zoeken hadden). De match was daarna verloren, maar de onenigheid nog niet. Een tweetal channels openen met aan de andere kant (wat ik alleen maar kan vermoeden) twee Poolse pubers die er flink op los fantaseren met allerlei verwensingen.
Woohooo, ik merkte al een tijdje dat mijn WN8 aan het verbeteren was maar ik ben denk ik toch daadwerkelijk wel een betere speler geworden. Waarom? Nou ja, ik kreeg vrijwel nooit acetankers en zojuist weer een gescoord op mijn t-34-85
Heb heerlijk een Tiger(P) kunnen harvesten omdat deze net verkeerd peek-a-boo speelde waardoor ik hem steeds door zijn tracks kon pennen. 1287 base exp op tier 6, blij mee!

[ Voor 17% gewijzigd door Cranzai op 18-01-2020 18:10 ]
Blacklist ftw!nst6ldr schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 17:25:
Ik ben ook weer eens terug, heb met de events rondom december de E100 unlocked, maar was even vergeten hoe verschrikkelijk toxic en loens de community was. Strategisch en tactisch inzicht van een aap, woordenschat van een puber, en als het op beledigen aankomt hebben ze het doorzettingsvermogen van een Ghurka.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
En dat er 'special' ammo voor gebruikt is kan ik in het geval van arty niet uitsluiten
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Volgende keer gaat je grille 15 eraan. Maar één klein probleempje en dat is dat je ietsje beter bent dan dat ik ben (gewoon een heel stuk beter)Rianata schreef op zondag 19 januari 2020 @ 11:11:
[...]
En dat er 'special' ammo voor gebruikt is kan ik in het geval van arty niet uitsluiten
Gamertag: timmie271
Grille 15 VS murican arty
Dat zijn leuke duels