Gisteren na een vrij vermakelijke grind op de Conqueror de S.Conqueror vrijgespeeld. Tot nu toe maar 1 battle gedaan maar lijkt echt identiek aan de Conqueror, met enkel wat betere stats

Dus gewoon weer een leuke tank met zwakke en sterke punten.
Heb al m'n shizzle (muv rammer directive, die was ik vergeten) en die reload

(6.62 met directive)
Krijg ook op de maps steeds meer in de gaten waar ik goed kan gaan staan om hull-down te zijn. Die turret is echt

Bijv. plekjes die ik tot nu toe graag gebruik:
Fjords: (vanuit west) bij F3 heb je de splitsing met in het midden een middelgrote rots. Hier past hij perfect achter, en zelfs je turret is lastig te raken. Wel groot risico op flanken vanuit het zuiden.
Mines: (vanuit noord) E2 lekker achter de rotsjes, turret komt er net bovenuit en je zijkant is goed beschermd.
Sand River: (vanuit noord) Gewoon hop naar het midden, met zicht op de hoek rechtsboven. Iedereen die dan de oversteek maakt is de sjaak, en je kunt spotten + ook nog het zuiden checken.
Ghost Town: In het midden heb je ergens die "put" waar je in kunt rijden. Heerlijk om die te gebruiken omdat je turret het enige is dat ze überhaupt kunnen zien.
Airfield: (vanuit west) onderkant van F5 kun je mooi het noorden checken terwijl je zelf achter bosjes staat en een mooie rots hebt. Zo kun je de push op E5 mooi ondersteunen.
Studzianki: Als de situatie het toe laat lekker de "sloot" in het midden in duiken, direct hull-down en goed beschermd.
Overlord: (vanuit het zuiden) op E3 oid heb je achter een van de bunkers een stukje dat omlaag gaat bij de kliffen, je kunt vanuit daar hulldown peeken op het noord-oosten, en ook als het strand overlopen wordt kun je vanuit daar de vijand van achteren beschieten als ze op de A/B6-7 lijn zitten
Merk wel steeds meer dat alle tanks echt uniek zijn en anders gespeeld moeten worden, en dat daardoor vooral je positie op de map belangrijk is en wie er om je heen zitten. Mapkennis is dus echt belangrijk en vind het nog lastig om dit voldoende te krijgen. Ga meestal toch naar wat ik al ken, om zo te voorkomen dat ik een blunder maak en bijv. dwars door een goed zichtbaar stuk rijdt oid.
Kun je op de een of andere manier ook solo een map verkennen met een tank? Soort sandbox in je eentje?
oh, en tips voor de volgende lijn om te doen? Ben met de Zweedse TD's gestart maar god wat haat ik TD's tot nu toe (ben nog maar bij de Sav m/43). Ik moet er nog een andere lijn naast hebben om die frustratie kwijt te kunnen

Heb nu:
E-100 (meh.. erg log en beetje meh gun in vergelijking met de Tiger-E75)
IS-7 (leuk om te brawlen, maar wel flink afhankelijk van team ook)
S.Conq (

)
Ik heb bijv. de Italiaanse, Poolse, Chinese en Japanse tanks nog niet aangeraakt. Hoe moet ik die zien? Italiaans heb ik tot nu toe de indruk: vrij kwetsbaar maar auto loaders = fun (heb een Progetto m46 en speelt erg leuk)
Pools: Geen idee.. Soms vind ik ze irritant, soms zijn ze zo weg.
Chinese: Heb het idee dat die enkel light tanks hebben?
Japans: Grote vierkante dozen met enorm veel armor, enorm traag en grote kanonnen.
[
Voor 14% gewijzigd door
Angeloonie op 24-01-2020 11:45
]