Vanavond even mijn setup iets aanpassen en dan lekker boxen openen. Hopelijk de double barrel tank en tier 10 festive haalbaar.
Ik ben ook terug van heel lange break.wontcachme schreef op donderdag 12 december 2019 @ 17:51:
Nog oude bekenden die WoT spelen?
Ben na een pauze van 3 jaar en daarna een pauze van weer 9 maanden toch maar weer gaan spelen. Mijn hemel wat ben ik slecht geworden![]()
Vorig jaar de Super Conq en de 430u gekocht en als ik vergelijk met tanks van toen ik dagelijks speelde haal ik nog niet eens half de dmg en xp vergeleken met toen. Weet amper meer map posities en de meta is compleet anders. Echt heel erg wennen.
Wellicht dat ik weer eens de GoT chat ga joinen. Bijna niemand waar ik vaak mee speelde is meer aan het spelen.
Snelle samen vatting, ik heb geen meta tanks in mijn garage
En god heb ik een hekel aan de russische bunkers die op de tanks staan... die hun turrets zijn belachelijk geworden...
T4NKM4S3V3RYD4Y
EN... NOGMAALS DIE "Multicolor light "zebra" ambush" camouflage added,
EN... NOGMAALS DIE "Multicolor light "zebra" ambush" camouflage added,

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Zal ik jullie eens vertellen over een sukkel.. die in de afgelopen 2 uur 240 euro uitgegeven heeft aan de boxes? Maaaaaaaaaaar ik heb wel de 75 + dubbel beest binnen, shitload aan goud en credits, festive level x, verder heb ik gewoon professionele hulp nodig
Neem mij als voorbeeld en doe mij aub na, ik kon beter nieuwe winterbanden bestellen mja, te laat nu.

Neem mij als voorbeeld en doe mij aub na, ik kon beter nieuwe winterbanden bestellen mja, te laat nu.
[ Voor 20% gewijzigd door FSXnoob op 13-12-2019 11:31 ]
Waarom winterbanden bestellen? Je hebt nu tracks dus geen banden meer nodigVedrano schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 11:26:
Ik ben minder gaan gamen, maar ook andere games "relaxter" gaan doen.User schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:44:
[...]
Ik speel al een jaartje niet meer, maar ik zit af en toe te twijfelen of ik weer zal gaan spelen.
Ik heb Just Cause 3 100% uitgespeeld. BF1 en een beetje BFV gespeeld (niks gaat boven BF3 en BF4), The Hunter: Call of the Wild, Forza Horizon 4 en Rocket League gespeeld.
En toch blijft WoT weer aan mij trekken elke keer.
[ Voor 47% gewijzigd door wontcachme op 13-12-2019 12:10 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
dubbelpost. Excuses.
[ Voor 94% gewijzigd door wontcachme op 13-12-2019 12:10 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Sommige tanks hebben bandenwontcachme schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 12:04:
[...]
Waarom winterbanden bestellen? Je hebt nu tracks dus geen banden meer nodig
[...]
Ik ben minder gaan gamen, maar ook andere games "relaxter" gaan doen.
Ik heb Just Cause 3 100% uitgespeeld. BF1 en een beetje BFV gespeeld (niks gaat boven BF3 en BF4), The Hunter: Call of the Wild, Forza Horizon 4 en Rocket League gespeeld.
En toch blijft WoT weer aan mij trekken elke keer.
Ik speel nieuwe games, maar ik kom altijd 'terug'.
De 3d spull op tanks, heb ook enkele gewonnen maar ik zie het niet in-game? Of het ligt aan de mods die misschien draaien of ik moet het ergens selecteren/activeren?
Die moet je erop zetten zoals je camo zou doen. Alleen moet je nu in preset styles kijken.Vedrano schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 15:33:
De 3d spull op tanks, heb ook enkele gewonnen maar ik zie het niet in-game? Of het ligt aan de mods die misschien draaien of ik moet het ergens selecteren/activeren?
wtf, 703IIs everywhere... niet te geloven, er wordt weer flink geld in gepompt.
En ? Is die tank het waard om te kopen/grinden of is het alleen een gimmick van WG ?Vedrano schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 11:26:
Zal ik jullie eens vertellen over een sukkel.. die in de afgelopen 2 uur 240 euro uitgegeven heeft aan de boxes? Maaaaaaaaaaar ik heb wel de 75 + dubbel beest binnen, shitload aan goud en credits, festive level x, verder heb ik gewoon professionele hulp nodig![]()
Ik ben niet de beste om dat te beoordelen, met 107 premium tanks en 53 normaleBreezers schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 19:24:
[...]
En ? Is die tank het waard om te kopen/grinden of is het alleen een gimmick van WG ?
Maar ga in 2020 echt geen geld meer uitgeven, alleen voor premium account en verder niks.
E75TS is wel fun, de 703 weet ik nog niet echt wat ik er van moet vinden
100€ geinvesteerd. 40k gold 6 mil credits en alle lootbare skins en tanks. Ik had goede RNG met mijn boxes. Lunar boxes lijken overal op streams toch het meest to te leveren lijkt wel.
Die moet je inderdaad activeren. Zelfde als die special camo's. Dus gewoon vanuit de garage interface waar je het uiterlijk van je tank aan past.Vedrano schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 15:33:
https://worldoftanks.eu/e...-news/12-days-of-tankmas/
Maak een keuze aan voor welke factie je wilt vechten:
Tankmas is back and it's time for you commanders to choose your faction!
Join Santa-Maus with SANTAFOREVER
Join Evil-100 with EVILMUSTWIN
Commanders!
Once again, the North Pole is under assault, and whether you'd like to help Santa-Maus or Evil-100, we need you to play from 14 December at 08:00 CET to 22 December at 08:00 CET (UTC+1)! So choose your faction right now and win some goodies. This time, you'll have three ways to do so: completing the mission below, leading your faction to victory, and hunting for treasures across our social media channels.
The missions
Help your faction win and complete the missions below. If your support leads the team to victory, you will receive additional gifts on top! Note that you have to complete both missions of your faction to get them! No pain, no gain! The winning faction will be announced during our final stream, on December 22, but if you need some motivation, here's what every player of the winning team will get:
Winning Faction Rewards
3 Small Holiday Boxes
3 German Training Booklets
9 "Large Spots" camouflage patterns
Maak een keuze aan voor welke factie je wilt vechten:
Tankmas is back and it's time for you commanders to choose your faction!
Join Santa-Maus with SANTAFOREVER
Join Evil-100 with EVILMUSTWIN
Commanders!
Once again, the North Pole is under assault, and whether you'd like to help Santa-Maus or Evil-100, we need you to play from 14 December at 08:00 CET to 22 December at 08:00 CET (UTC+1)! So choose your faction right now and win some goodies. This time, you'll have three ways to do so: completing the mission below, leading your faction to victory, and hunting for treasures across our social media channels.
The missions
Help your faction win and complete the missions below. If your support leads the team to victory, you will receive additional gifts on top! Note that you have to complete both missions of your faction to get them! No pain, no gain! The winning faction will be announced during our final stream, on December 22, but if you need some motivation, here's what every player of the winning team will get:
Winning Faction Rewards
3 Small Holiday Boxes
3 German Training Booklets
9 "Large Spots" camouflage patterns
Toch weer eens WoT opgestart na bijna 6 maanden en wat boxes gekocht voor gold zat toevallig een su-130pm bij, die OP commander (waar je die OP training book op kan gebruiken bij festive tier X) en 5 3d skins dus dat is wel een lekker extraatje. Maar die TD is wel nice zeg bijna 1,4k avg base xp. Maargoed die tank voelt gewoon godlike aan nadat ik die poolse dinky toy t8 heavy de hele dag heb proberen te grinden, ding krijgt al module damage als die stationair stilstaat
.

Sukkels wonen enkel in België daar kun je nog geen boxes kopen omdat ene minister Koen Geens het nodig vond ,hier begint het meer op Albanië te lijken zoals in de jaren 70 en 80.Vedrano schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 11:26:
Zal ik jullie eens vertellen over een sukkel.. die in de afgelopen 2 uur 240 euro uitgegeven heeft aan de boxes? Maaaaaaaaaaar ik heb wel de 75 + dubbel beest binnen, shitload aan goud en credits, festive level x, verder heb ik gewoon professionele hulp nodig![]()
Heb dat vorig jaar kunnen omzeilen maar was aan het wachten of iemand dit al gedaan heeft want ik weet het niet meer...Patrickccc schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 22:54:
[...]
Sukkels wonen enkel in België daar kun je nog geen boxes kopen omdat ene minister Koen Geens het nodig vond ,hier begint het meer op Albanië te lijken zoals in de jaren 70 en 80.
Edit
Even vlug opgezocht :
Vorig jaar heeft caveman (NL speler) een account aangemaakt daar kan je met payasafecard (online kan ook) gifts kopen en deze doorsturen naar BE account
Indien extra info nodig stuur gerust een DM (ben niet meer vaak actief/druk leven dus kan wel even duren eens ik kan antwoorden.
[ Voor 27% gewijzigd door nvidia666 op 14-12-2019 23:20 . Reden: Gevonden hoe het werkt ]
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Is er eigenlijk nog een Gathering of Tanks ingame kanaal? Ik zie in de TS staan van wel, maar kan in de game niks vinden.
Of is alles verhuist naar bv een discord?
Verhuist naar Discord: https://discord.gg/XzSMEte en je bent welkom, net als ieder ander! (ja ook jij User.tmpwontcachme schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 23:52:
Is er eigenlijk nog een Gathering of Tanks ingame kanaal? Ik zie in de TS staan van wel, maar kan in de game niks vinden.
Er is geen ingame kanaal meer.
[ Voor 12% gewijzigd door Quantor op 15-12-2019 00:48 ]
Ook dit jaar toch maar wat (11) doosjes gekocht. In de allereerste zat een 703-II dus de holiday ops zijn weer klaar.
Lol. Vanochtend ging het spelen eindelijk beter dus ik dacht, laat ik eens een paar Large Boxes kopen.
Box 6: 703 II
Box 7: E75 TS
Box 8: SU-130PM
Daarna ook nog alle vijf de lagere tier premiums
Om daarna Discord te starten en erachter komen dat de microfoon van de headset vermoedelijk kapot is
. Je kan niet alles hebben
Box 6: 703 II
Box 7: E75 TS
Box 8: SU-130PM

Daarna ook nog alle vijf de lagere tier premiums

Om daarna Discord te starten en erachter komen dat de microfoon van de headset vermoedelijk kapot is
Zijn die boxes ook als gift weg te geven ? Daar kan ik niks over vinden, deze keer.
Ja dus, weer te snel gepost
Ja dus, weer te snel gepost
[ Voor 18% gewijzigd door garathane op 15-12-2019 13:11 ]
Als ze in de shop te koop zijn toch wel?garathane schreef op zondag 15 december 2019 @ 13:09:
Zijn die boxes ook als gift weg te geven ? Daar kan ik niks over vinden, deze keer.
3V1L1005N0WM4N
Deze code zag ik voorbij komen. Schijnt die van de morsecode te moeten zijn
Deze code zag ik voorbij komen. Schijnt die van de morsecode te moeten zijn
Moest heel Europa dit doen, zouden de 3D styles (het enige wat me interseert) waarschijnlijk gewoon te koop zijn in de premium shop ipv achter een roulette...Patrickccc schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 22:54:
[...]
Sukkels wonen enkel in België daar kun je nog geen boxes kopen omdat ene minister Koen Geens het nodig vond ,hier begint het meer op Albanië te lijken zoals in de jaren 70 en 80.
Maar idd, als enkel 1 land dit doet, heeft het niet veel zin
Heb je 100% MoE op een tier 5 die je al een poosje niet gespeeld hebt, doe je er 1 potje op waar je een combined damage hebt van 2500, keldert de MoE naar 84%.
HOE DAN.
HOE DAN.
Hoera !
Met het account dat @Caveman vorig jaar voor mij heeft aangemaakt is het poepsimpel gelukt.
Normaals bedankt Caveman

Ps. volgens mij weten ze dat wel bij wot maar kan ons kutregering niets tegen doen
Met het account dat @Caveman vorig jaar voor mij heeft aangemaakt is het poepsimpel gelukt.
Normaals bedankt Caveman

Ps. volgens mij weten ze dat wel bij wot maar kan ons kutregering niets tegen doen
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Heb als BelgVedrano schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 11:26:

(ik hoor je toetsenbord al opeten

2500 damage op tier 5 ......je MoE is gestegen naar 184% maar dat kan niet worden weergevenUser schreef op maandag 16 december 2019 @ 21:21:
Heb je 100% MoE op een tier 5 die je al een poosje niet gespeeld hebt, doe je er 1 potje op waar je een combined damage hebt van 2500, keldert de MoE naar 84%.
HOE DAN.
Is dat toevallig op je Pz 5/4?User schreef op maandag 16 december 2019 @ 21:21:
HOE DAN.
S4NT4M4U5I54L0S34
"Winter white" camouflage added
topper. deze werkt (14:35 NL tijd)Breezers schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:24:
S4NT4M4U5I54L0S34
Ik ben sinds kort weer begonnen met WoT, en ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer..
Ik heb een garage vol met tanks (normaal en premium.. Ik heb jaren terug 1 tanklijn afgerond (de E-100), en ben diverse anderen begonnen maar nooit afgemaakt en diverse keren geswitched..
Ik heb iets van 4 miljoen credits en 6000 gold ofzo, dus ruimte om wat te doen... maar wat? Enige wat ik nu doe is semi-random een tank kiezen en een battle doen. Ben een beetje aan het grinden op de UK Medium en Heavy tanks (Crusader en Black Prince momenteel). Dicht bij de Cromwell en de Caernarvon in ieder geval (iets van 60k free XP en deel op de tanks).
Mijn profiel staat hier: https://worldoftanks.eu/e...nts/502398042-Angeloonie/
Helemaal onderin kun je de tanks zien die ik speel. Hier kun je de WN8 rating per tank zien, zodat je misschien een idee krijgt welke tanks mij liggen: https://wotlabs.net/eu/player/Angeloonie
SPG of TD (iig de fixed-turret TD's) vallen al af, daar vind ik weinig aan (hooguit af en toe eens voor de grap).
Hoop dat iemand mij een schopje een bepaalde richting in kan geven
Ik heb een garage vol met tanks (normaal en premium.. Ik heb jaren terug 1 tanklijn afgerond (de E-100), en ben diverse anderen begonnen maar nooit afgemaakt en diverse keren geswitched..
Ik heb iets van 4 miljoen credits en 6000 gold ofzo, dus ruimte om wat te doen... maar wat? Enige wat ik nu doe is semi-random een tank kiezen en een battle doen. Ben een beetje aan het grinden op de UK Medium en Heavy tanks (Crusader en Black Prince momenteel). Dicht bij de Cromwell en de Caernarvon in ieder geval (iets van 60k free XP en deel op de tanks).
Helemaal onderin kun je de tanks zien die ik speel. Hier kun je de WN8 rating per tank zien, zodat je misschien een idee krijgt welke tanks mij liggen: https://wotlabs.net/eu/player/Angeloonie
SPG of TD (iig de fixed-turret TD's) vallen al af, daar vind ik weinig aan (hooguit af en toe eens voor de grap).
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Lijn naar de object 430U? (Russische meds)Angeloonie schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:48:
Ik ben sinds kort weer begonnen met WoT, en ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer..
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Jup! Vind ik extra raar omdat mijn expected nog was van dat ie tier 6 zag en er dus per battle meer damage was om te verdelen. Maar potje na die 2500 combined had ik er 1 met iets van 1200 en toen ging m'n mark weer (iets) omhoog.
De lijn naar de IS7 is leuk, daar zitten geen verschrikkelijke grinds tussen.Angeloonie schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:48:
Ik ben ......
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Je bent ervan op de hoogte dat ze er een duizendtal(geen idee hoeveel exact) verkocht hebben tijdens de Black Market deal?User schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:37:
[...]
Jup! Vind ik extra raar omdat mijn expected nog was van dat ie tier 6 zag en er dus per battle meer damage was om te verdelen. Maar potje na die 2500 combined had ik er 1 met iets van 1200 en toen ging m'n mark weer (iets) omhoog.
Ik heb er alleszins ook eentje op de kop kunnen tikken maar nog niet veel mee gespeeld (niet genoeg alleszins).
3V1L1005N0WM4N
S4NT4SG0TG0L9
1B3L13V31NKR4M7U5
T4NKM4S3V3RYD4Y
SANTAFOREVER
Bovenstaande codes worden geaccepteerd maar kan niet zien wat en of je daadwerkelijk ook hier iets voor krijgt
T4NKM45GR1N91N6
S4NT4SG0TG0L9
1B3L13V31NKR4M7U5
T4NKM4S3V3RYD4Y
SANTAFOREVER
Bovenstaande codes worden geaccepteerd maar kan niet zien wat en of je daadwerkelijk ook hier iets voor krijgt
T4NKM45GR1N91N6
Verwijderd
Nou heb me ook maar eens gewaagd aan die grote dozen. 11x Lunar, had stiekem gehoopt op de 703 maar mag niet klagen met een Progetto voor 20 piek.
Thanks, even ingedoken en de IS-7 ziet er wel leuk uit. Ben met de T-34-85 bezig dus kan zo naar de KV-13 en dan IS toeCaveman schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:37:
[...]
De lijn naar de IS7 is leuk, daar zitten geen verschrikkelijke grinds tussen.
IS-7 is ook een heel veilige tank om te kiezen: als dé Russische heavy wordt dat ding altijd gebuffd naar whatever de meta is.
huh?Sjiebert schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:05:
IS-7 is ook een heel veilige tank om te kiezen: als dé Russische heavy wordt dat ding altijd gebuffd naar whatever de meta is.
ding is al sinds 2017 untouched en de powercreep meta is al even gaande. Hoe bedoel je "altijd gebuffed"
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Das niet waar, vorig jaar zijn de hitpoints van 2100 naar 2400 gegaan.... Shit is alweer 2 jaar geleden.....looyenss schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:22:
[...]
huh?
ding is al sinds 2017 untouched en de powercreep meta is al even gaande. Hoe bedoel je "altijd gebuffed"
[ Voor 6% gewijzigd door Caveman op 18-12-2019 13:59 ]
Dat was in 2017. Van 2150 naar 2400..Caveman schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:54:
[...]
Das niet waar, vorig jaar zijn de hitpoints van 2100 naar 2400 gegaan....
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Ik heb 2 accounts, 1 zit ik op 339/380 decoraties, maar op de gratis account is het onmogelijk om ver te komen, als je het moet doen van de +- 16 boxes per dag. Kan je tot de zomer spelen wil je alle boekjes vol krijgen en level X

3V1L100I5TH3B055
"Three-tone field" camouflage added
Enorm bedankt @Breezers voor het verzamelen van alle codes, heb deze de afgelopen weken trouw ingevuld 
In de tussentijd niet bij mij game pc gekund dus het spel nog niet opgestart, ben benieuwd hoeveel camo's dan op mij staan te wachten
In de tussentijd niet bij mij game pc gekund dus het spel nog niet opgestart, ben benieuwd hoeveel camo's dan op mij staan te wachten
Heb een gratis account, en zit met een goed uru a anderhalf savonds even ondertussen toch al op T8. Tussen de 15 en 30 boxen per dage gemiddeld, genoeg om in ieder geval 2 lvl 5 versieringen te maken.Vedrano schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:51:
Ik heb 2 accounts, 1 zit ik op 339/380 decoraties, maar op de gratis account is het onmogelijk om ver te komen, als je het moet doen van de +- 16 boxes per dag. Kan je tot de zomer spelen wil je alle boekjes vol krijgen en level X
Huh hoe kan ne 30 gratis krijgen? Als jk alle dagelijkse missies doe kom ik op 17 of 22 neschikbareCrazyOne schreef op donderdag 19 december 2019 @ 11:47:
[...]
Heb een gratis account, en zit met een goed uru a anderhalf savonds even ondertussen toch al op T8. Tussen de 15 en 30 boxen per dage gemiddeld, genoeg om in ieder geval 2 lvl 5 versieringen te maken.
paar dagen terug had ik ineens 30 boxen staan in mijn inventory na een avondje gamen. Zullen wel wat missies zijn die doortellen en langer duren, en die haald ik dan ineens.
Ben alleen nog aan het wachten op de premium aanbieding voor een jaar. Had een paar maanden terug de aanbieding voor een jaar 50 euro, maar geen geld
Ben alleen nog aan het wachten op de premium aanbieding voor een jaar. Had een paar maanden terug de aanbieding voor een jaar 50 euro, maar geen geld
[ Voor 30% gewijzigd door CrazyOne op 19-12-2019 13:17 ]
Jup, maar de expecteds op tier 6 waren best hoog, en ik denk niet dat alleen unicums dat ding gekocht hebben tijdens de Black Market.kreezjie schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:37:
[...]
Je bent ervan op de hoogte dat ze er een duizendtal(geen idee hoeveel exact) verkocht hebben tijdens de Black Market deal?
Ik heb er alleszins ook eentje op de kop kunnen tikken maar nog niet veel mee gespeeld (niet genoeg alleszins).
Ben benieuwd wat er dit jaar in de Black Market komt, als ie komt.
Ik zie al geruchten dat er een gouden Waffentrager auf E100 te koop komt voor 50k goud of 50 miljoen credits
Ik heb me zojuist aangemeld voor de GoT clan.
Ik zoek actieve mensen waarmee ik kan spelen, heb het spel vanaf de release gespeeld en begin nu weer helemaal opnieuw
Ik zoek actieve mensen waarmee ik kan spelen, heb het spel vanaf de release gespeeld en begin nu weer helemaal opnieuw
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Is de Caernevon AX een goede tank? Of kan ik beter wachten tot de 5/1 weer in de aanbieding komt?
* wontcachme heeft een beetje veel gold na al die boxes
Heb ze beide. Vind de 5/1 een betere tank, omdat deze vergelijkbare turret armor heeft en mobieler is. Reload van de Caernevon is wel stuk beter met een meer dan één seconde snellere reload. Hangt vooral van je speelstijl af. Ben je meer statisch dan zou ik de AX aanraden. Dynamisch is de 5/1 veel beter.wontcachme schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:20:
Is de Caernevon AX een goede tank? Of kan ik beter wachten tot de 5/1 weer in de aanbieding komt?
Sorry kerel, maar jouw verzoek heb ik afgekeurd. Je hebt voor zover ik kan zien 2 tier 1 tanks en 1 tier 2 tank. Daarmee voldoe je niet aan de eisen van de clan die we stellen. Niet dat we daar in alle gevallen zwaar aan tillen en op de letter navolgen, maar jouw situatie komt bij lange na niet in de buurtSonOfTorture schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:06:
Uiteraard ben je wel altijd welkom op onze Discord om mede-WoT'ers te vinden, die in platoon willen spelen, hoewel het wellicht lastig wordt om mensen te vinden die (nog) op die tier(s) spelen
Discord Invite: https://discord.gg/XzSMEte
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Is de clan nog wel een beetje actief dan? Kom wel eens langs de discord, maar vaak zie ik niemand echt online daar.
Als casual speler zit ik in GOT2, veel samen spelen doe ik niet echt maar vind het wel "stoer" in een clan te zitten en dat logo staat ook wel geinig 
(Dat rood past wel bij deze happy strawberry)
Even scrollen door de "mijlpalen"die je dit jaar in WoT hebt bereikt en dan krijg je een extra box gratis:
https://2019.battlejourney.com
In je garage komt deze link/melding ook wel een keer voorbij maar niet bij iedereen direct
In je garage komt deze link/melding ook wel een keer voorbij maar niet bij iedereen direct
Ik heb wel eens dat ze iets tegen me roepen in de "out of game chat" maar deze slaat toch wel alles... zelf google translate heeft er moeite mee
en het mooie is ik kan me geen stommiteiten herinneren tijdens de game.
Ik moet toch wel iets verschrikkelijks fout gedaan hebben, zal eens kijken of ik de replay op kan duikelen (kan je op playername zoeken ?) Replay gevonden
hij was van de tegenpartij en heb hem gekilld met de doublebarreld shotgun
owja, hij heeft het ongeveer 10x in mijn chat gespamdnataliakills (11:58:34) MOTHER'S AM SLOT yarrağı mijn Neuken AMINE Fucking klootzak ik toen SİKEYİM..AN Anan kont gat dat SICIM AM SLOT yarrağı mijn SOK AMINE Fucking zoon teef SiC Een moeder kont gat van SİKEYİM..AN de AM SLOT yarrağı mijn Neuken Fucking zoon van een teef is SICIM Ik ben genaaid van de klootzak van de moeder.
ik doe het origineel er ook maar even bij, misschien heeft google het niet helemaal bij het rechte eind![]()
NataliaKills (11:58:34) ANANIN AM DELİĞİNE YARRAĞIMI SOKAYIM AMINA KOYDUĞUMUN EVLADI OROSPUNUN SIÇTIĞI ANANI GÖT DELİĞİNDEN SİKEYİM..ANANIN AM DELİĞİNE YARRAĞIMI SOKAYIM AMINA KOYDUĞUMUN EVLADI OROSPUNUN SIÇTIĞI ANANI GÖT DELİĞİNDEN SİKEYİM..ANANIN AM DELİĞİNE YARRAĞIMI SOKAYIM AMINA KOYDUĞUMUN EVLADI OROSPUNUN SIÇTIĞI ANANI GÖT DELİĞİNDEN SİKEYİM..ANANIN AM DELİĞİNE YARRAĞIMI SOKAYIM AMINA KOYDUĞUMUN EVLADI OROSPUNUN SIÇTIĞI ANANI GÖT DELİĞİNDEN SİKEYİM..

[ Voor 41% gewijzigd door Caveman op 21-12-2019 13:28 ]
Het is zover ik kan vertalen (spreek geen Turks) een herhalende tirade waarin hij grofweg 8 x aangeeft anale sex met je moeder en haar kinderen te willen hebben. Dus ik vermoed een vroegtijdig dementerend Turks jochie met een oedipuscomplex die latente homosensuele gevoelens heeft en deze graag met jou via de chat wilt delen of zoietsCaveman schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 13:11:
Ik heb wel eens dat ze iets tegen me roepen in de "out of game chat" maar deze slaat toch wel alles... zelf google translate heeft er moeite meeen het mooie is ik kan me geen stommiteiten herinneren tijdens de game.
[...]
owja, hij heeft het ongeveer 10x in mijn chat gespamdIk moet toch wel iets verschrikkelijks fout gedaan hebben, zal eens kijken of ik de replay op kan duikelen (kan je op playername zoeken ?) Replay gevonden
hij was van de tegenpartij en heb hem gekilld met de doublebarreld shotgun
edit: even tekst aangepast i.v.m. jeugdige forumlezertjes
[ Voor 11% gewijzigd door Breezers op 21-12-2019 14:35 ]
Heel begrijpelijk, ik ga mijn best doen om wel aan de eisen te voldoen, kom ik op terug 
Discord join ik uiteraard!
Discord join ik uiteraard!
Rianata schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 14:18:
[...]
Sorry kerel, maar jouw verzoek heb ik afgekeurd. Je hebt voor zover ik kan zien 2 tier 1 tanks en 1 tier 2 tank. Daarmee voldoe je niet aan de eisen van de clan die we stellen. Niet dat we daar in alle gevallen zwaar aan tillen en op de letter navolgen, maar jouw situatie komt bij lange na niet in de buurt![]()
Uiteraard ben je wel altijd welkom op onze Discord om mede-WoT'ers te vinden, die in platoon willen spelen, hoewel het wellicht lastig wordt om mensen te vinden die (nog) op die tier(s) spelen![]()
Discord Invite: https://discord.gg/XzSMEte
ha 3074 bomen omver gereden :-)Breezers schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 09:23:
Even scrollen door de "mijlpalen"die je dit jaar in WoT hebt bereikt en dan krijg je een extra box gratis:
S4NT4M4U5T3LLM3
is die Engelse light line nu zo slecht. Ik zie de settler nog wel eens rijden, maar die hogere (manticore x10 bijvoorbeeld) nooit.
Die UK LT line is idd erg slecht.
Als je nog een clan zoekt.... dan weet ik er wel 1 voor je, denk ik.SonOfTorture schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:06:
thanks; ik heb nu een aantal codes geprobeerd en ze worden geaccepteerd, maar ik zie ze in game nergens terug. Niet bij de berichten, en ook niet bij de camos in depot. Zijn deze alleen voor specifieke tanks oid?Breezers schreef op zondag 22 december 2019 @ 07:29:
S4NT4M4U5T3LLM3
Ik dacht dat deze alleen voor Duitse tanks warensuperduper schreef op zondag 22 december 2019 @ 10:44:
[...]
thanks; ik heb nu een aantal codes geprobeerd en ze worden geaccepteerd, maar ik zie ze in game nergens terug. Niet bij de berichten, en ook niet bij de camos in depot. Zijn deze alleen voor specifieke tanks oid?
Three tone is soviet zomer camo.
Sinds een week doe ik ook weer eens wat random potjes, lang geleden (zal zo'n 4 jaar zijn) en destijds met name veel ESL gespeeld. Ik zal ook af en toe weer eens joinen op de GoT teamserver, ik ben het nog niet helemaal verleerd maar in je eentje het team dragen is er niet makkelijker op geworden
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
check check check, precies! speel nu weer wat meerCranzai schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 15:46:
Als casual speler zit ik in GOT2, veel samen spelen doe ik niet echt maar vind het wel "stoer" in een clan te zitten en dat logo staat ook wel geinig
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
3V1L1005G0TC04L geen idee wat je krijgt maar deze werkt
CODE for EU: YOUDESERVEIT
Small Box received (x3)
Added: Training Booklet (Germany) (x3)
"Anniversary "large spots"" camouflage added: (x9)
Deze al bij elk ieder bekend?
Small Box received (x3)
Ik heb mij ook voor deze clan aangemeld! 
Geckoo schreef op zondag 22 december 2019 @ 14:57:
[...]
check check check, precies! speel nu weer wat meer
super. werkt. thxSonOfTorture schreef op zondag 22 december 2019 @ 21:49:
CODE for EU: YOUDESERVEIT
Small Box received (x3)
Had gisteren toch nog even wat grote kistjes gehaald (x11). Kistje 4: Object 703 Version II, kistje 5: Progetto M36 mod. 46 
Man wat zijn dat leuke tankjes! Passen allebei wel bij mijn speelstijl merk ik. Dikke firepower en iemand overweldigen met de 703 en dan verstoppen tijdens reload. En de keuze voor single shot/double shot is ook een leuke afweging af en toe. Maar ondanks het een grote heavy tank is, is hij toch nog best snel.
Meteen een vraag: maakt het nog iets uit voor de accuracy? Is bijv. de double shot minder accuraat?
De Progetto is ook echt eerlijk snel. Volgens wiki 55 max maar heb hoger gezien (niet per sé downhill). Maar die wendbaarheid is echt fantastisch. Je kunt iemand echt overklassen hiermee (ik nog niet maar in theorie), snel je clip dumpen en dan er vandoor, prachtig
Man wat zijn dat leuke tankjes! Passen allebei wel bij mijn speelstijl merk ik. Dikke firepower en iemand overweldigen met de 703 en dan verstoppen tijdens reload. En de keuze voor single shot/double shot is ook een leuke afweging af en toe. Maar ondanks het een grote heavy tank is, is hij toch nog best snel.
Meteen een vraag: maakt het nog iets uit voor de accuracy? Is bijv. de double shot minder accuraat?
De Progetto is ook echt eerlijk snel. Volgens wiki 55 max maar heb hoger gezien (niet per sé downhill). Maar die wendbaarheid is echt fantastisch. Je kunt iemand echt overklassen hiermee (ik nog niet maar in theorie), snel je clip dumpen en dan er vandoor, prachtig
Progetto is zeker een goede prem, heb je ook geen prem Shells op nodig dus ook nog eens een goede moneymaker. Heel mijn 3 Mark grind in 1-2% van mijn games geswitched.
Ik heb ook 11 boxes gehaald en voor het eerst ook eens geluk had. Had naast wat low tier prems en een 3D skin op de 11de box de SU130PM. Was de enige tank die ik wilde.
Nu een paar potjes mee gedaan weer even wennen aan een TD. Zeker als je 50% van de games gepenned wordt door arty hehe.
Sinds december WoT weer een beetje gaan spelen, moet zeggen hou het al een tijdje vol en is best wel lachen. Eens zien tot hoelang de pret blijft duren.
Ik heb ook 11 boxes gehaald en voor het eerst ook eens geluk had. Had naast wat low tier prems en een 3D skin op de 11de box de SU130PM. Was de enige tank die ik wilde.
Nu een paar potjes mee gedaan weer even wennen aan een TD. Zeker als je 50% van de games gepenned wordt door arty hehe.
Sinds december WoT weer een beetje gaan spelen, moet zeggen hou het al een tijdje vol en is best wel lachen. Eens zien tot hoelang de pret blijft duren.
Weer een nieuwe code : FB9001BLITZ2020
Top, hij werkt!SonOfTorture schreef op maandag 23 december 2019 @ 19:42:
Weer een nieuwe code : FB9001BLITZ2020
Ben alleen vergeten te checken wat je er voor krijgt

Volgens mij voor de mobiele app
!
Cranzai schreef op maandag 23 december 2019 @ 20:48:
[...]
Top, hij werkt!
Ben alleen vergeten te checken wat je er voor krijgt
Wat is momenteel de betere keus, of anders gezegd, wat zijn de grootste verschillen (qua gameplay/speel stijl) tussen de Object 140 en de T62a?
Ik speel de laatste paar jaren niet veel world of tanks meer, af en toe nog eens met een kameraad die het wel is blijven spelen.
En ook -net als vorig jaar- nu weer met de feestdagen wat actiever i.v.m. de acties (female crewmembers er bij krijgen etc.).
Volgens mij waren er eerder grotere verschillen tussen de Object 140 en de T62a.
Zijn de statistieken/eigenschappen van deze tanks ergens in de laatste jaren nog veranderd?
Ik heb het idee dat veel vergelijkingsvideo's op youtube niet meer up to date zijn.
Ik denk niet dat ik naast één van deze twee tanks ooit nog een 4e tier 10 tank zal gaan kopen (ik heb de IS7 en de T110E5 al), daar speel ik te weinig voor.
Des te belangrijker om voor m'n eerste en enigste tier 10 medium tank de juiste keuze te maken.
Wat zouden jullie adviseren, wat zijn de grootste verschillen tussen deze tanks?
Ik speel de laatste paar jaren niet veel world of tanks meer, af en toe nog eens met een kameraad die het wel is blijven spelen.
En ook -net als vorig jaar- nu weer met de feestdagen wat actiever i.v.m. de acties (female crewmembers er bij krijgen etc.).
Volgens mij waren er eerder grotere verschillen tussen de Object 140 en de T62a.
Zijn de statistieken/eigenschappen van deze tanks ergens in de laatste jaren nog veranderd?
Ik heb het idee dat veel vergelijkingsvideo's op youtube niet meer up to date zijn.
Ik denk niet dat ik naast één van deze twee tanks ooit nog een 4e tier 10 tank zal gaan kopen (ik heb de IS7 en de T110E5 al), daar speel ik te weinig voor.
Des te belangrijker om voor m'n eerste en enigste tier 10 medium tank de juiste keuze te maken.
Wat zouden jullie adviseren, wat zijn de grootste verschillen tussen deze tanks?
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
Deze twee zijn niet echt veranderd, Obj140 iets meer gun depressie, T62a iets betere gunhandling, sneller schieten. Je ziet de Obj140 meer dan de T62a, omdat hij iets meer allround is.
Wat wel veranderd is, zijn de tegenstanders, bijv het broertje van deze twee de 430U wordt in het algemeen gezien als de beste tier 10 medium voor beginners doordat deze een veel betere bepantsering heeft.
Wat wel veranderd is, zijn de tegenstanders, bijv het broertje van deze twee de 430U wordt in het algemeen gezien als de beste tier 10 medium voor beginners doordat deze een veel betere bepantsering heeft.
430u 
Volgens mij is er al jaren niets veranderd aan de 140 of de 62a. Dus vergelijking lijkt me nog valide. Maar de nieuwe 430u is gewoon beter (zeker voor de meer casual speler)
Volgens mij is er al jaren niets veranderd aan de 140 of de 62a. Dus vergelijking lijkt me nog valide. Maar de nieuwe 430u is gewoon beter (zeker voor de meer casual speler)
If you can see, look. If you can look, observe
Thanks voor de tips.
Ik kreeg trouwens vanochtend bij 't inloggen de kerstman als crewmember.
Ik kan met die missies etc. nog 3 female crewmembers krijgen.
Zou de combi kerstman + drie vrouwtjes ook werken (voor brothers in arms) zodat ik die crew in m'n object 140/t62a kan gebruiken?
Zou de combi kerstman + drie vrouwtjes ook werken (voor brothers in arms) zodat ik die crew in m'n object 140/t62a kan gebruiken?
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
JaBeetjeVreemd schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:51:
Thanks voor de tips.
Nooit echt heavy tanks gespeeld, op de Churchill ellendes na.
Een poosje terug via de KV-13 naar de IS gegaan en dan nu de eerste 122mm gun unlocked.
Ik denk dat ik wel kan wennen aan dit kannon
Een poosje terug via de KV-13 naar de IS gegaan en dan nu de eerste 122mm gun unlocked.
die lijn is ook leuk. heb IS7 en alle heavies vanaf IS zijn wel aardig
Cranzai schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 13:00:
Nooit echt heavy tanks gespeeld, op de Churchill ellendes na.
De reload is wel wat tricky en de penetration zou beter mogen maar och och och wat fijn die mega alpha. Heb dan haast medelijden met het slachtoffer
Genieten geblazen
Zeker met het vooruitzicht van een verbeterde reload met de volgende gun.
Edit:
Zelfs een aantal hulldown tanks gruwelijk in hun cupola kunnen raken, zo lekker
Genieten geblazen
Zeker met het vooruitzicht van een verbeterde reload met de volgende gun.
Edit:
Zelfs een aantal hulldown tanks gruwelijk in hun cupola kunnen raken, zo lekker
[ Voor 15% gewijzigd door Cranzai op 24-12-2019 19:38 ]
Ik kan de t9 poolse heavy ook wel aanraden. Lekkere 560 alpha en troll armor, perfect voor de huidige meta.
Heb nu Santa Claus en drie van de Snow Maidens beschikbaar om te recruiten, blijven deze permanent aanwezig om te claimen of moet ik dit een dezer dagen doen?
Ben zelf nog maar bij tier 8 max dus weet niet of ik het het waard vind deze crew members nu al in te zetten.
(Miss wel handig uiteindelijk te doen voor dat de nieuwe crews komen
)
Ben zelf nog maar bij tier 8 max dus weet niet of ik het het waard vind deze crew members nu al in te zetten.
(Miss wel handig uiteindelijk te doen voor dat de nieuwe crews komen
zolang er geen einddatum achterstaat, blijven ze beschikbaar.Cranzai schreef op donderdag 26 december 2019 @ 11:36:
Heb nu Santa Claus en drie van de Snow Maidens beschikbaar om te recruiten, blijven deze permanent aanwezig om te claimen of moet ik dit een dezer dagen doen?
(Miss wel handig uiteindelijk te doen voor dat de nieuwe crews komen)
ik heb zelf 7 crew nog staan zonder datum, geen idee voor welke lijn ik ze ga gebruiken.
Je kan ze toch ook gewoon meenemen naar de volgende tier? Dan kunnen ze nu mooi alvast wat skills opdoen voordat je in t10 terecht komtCranzai schreef op donderdag 26 december 2019 @ 11:36:
(Miss wel handig uiteindelijk te doen voor dat de nieuwe crews komen)
If you can see, look. If you can look, observe
14:46Roozzz schreef op donderdag 26 december 2019 @ 12:14:
[...]
Je kan ze toch ook gewoon meenemen naar de volgende tier? Dan kunnen ze nu mooi alvast wat skills opdoen voordat je in t10 terecht komt
Goed punt, maar dan de lastige keuze voor welke tanks ik ze in ga zetten

edit (@19:59)
Trolololol, net met mijn M44 top damage en experience gehaald

4 kills, waarvan 3 met een one-shot
[ Voor 16% gewijzigd door Cranzai op 26-12-2019 20:01 ]
Ik heb WOT gewoon uitgespeeld eigenlijk
Alle Duitse/Russische/USA/UK/Italianse/Zweedse/Tchehische/Japanse/Poolse lijnen afgemaakt.
Chineze TD bijna klaar, Franse grotendeels af. Speel nu gewoon met tegenzin lights omdat ik niks meer heb om te grinden pff
In 47k battles allemaal

Alle Duitse/Russische/USA/UK/Italianse/Zweedse/Tchehische/Japanse/Poolse lijnen afgemaakt.
Chineze TD bijna klaar, Franse grotendeels af. Speel nu gewoon met tegenzin lights omdat ik niks meer heb om te grinden pff
In 47k battles allemaal
Nu in "Hard Mode" zonder premium accountVedrano schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 18:02:
Ik heb WOT gewoon uitgespeeld eigenlijk![]()
In 47k battles allemaal