[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 39 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjiebert
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-09 21:12
De regel is na aanpassing "<executable arch="x64">win64\WorldOfTanks.exe</executable>". Hieruit is een stukje tekst over mac verwijderd, je herkent het wel als je het metadata bestand opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:36
Sjiebert schreef op zondag 10 november 2019 @ 20:20:
[...]

De regel is na aanpassing "<executable arch="x64">win64\WorldOfTanks.exe</executable>". Hieruit is een stukje tekst over mac verwijderd, je herkent het wel als je het metadata bestand opent.
Wat is dan 'het metadata bestand'?

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-09 14:50
Sjiebert schreef op zondag 10 november 2019 @ 20:20:
[...]

ik snap er weinig van eerlijk gezegd. En je had toch wot opnieuw geinstalleerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjiebert
MerijnB schreef op zondag 10 november 2019 @ 20:56:
[...]
Wat is dan 'het metadata bestand'?
Als je naar de map gaat waar je Wot hebt geïnstalleerd (bij mij heeft die de standaardnaam World_of_Tanks_EU), zit bovenin een map 'game_metadata'. In die map vind je het desbetreffende tekstbestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-09 20:30
Inmiddels al weer een poosje bezig met WoT, hoewel ik niet erg bewust bezig ben met WN8 en/of winrates kijk ik er zo af en toe wel naar (tanks.gg).

Overall zit ik op WN8 van 433.9, met een winrate van 48.33%
De laatste 1000 battles (v/d 2810) had ik echter een WN8 van 496.7 met een winrate van 45.77%.
Voor mijn gevoel speel ik tegenwoordig iets beter en bedachter dan voorheen wat ik ook denk terug te zien in mijn WN8, gek genoeg vertaald dit wel in een lagere winrate 8)7

Is dit iets wat ik zelf zou kunnen verbeteren of is het vooral een kwestie van afhankelijk zijn van je teams? Wat wel belangrijk is om te noemen is dat ik nu ook wat meer tier VII speel naast V en VI. Daarbij merk ik dat vooral tier VII matches aardig pittiger zijn voor mij en die verlies ik dan ook vaker. (Als ik zou willen stat boosten dan zou ik me waarschijnlijk moeten beperken tot tier V/VI omdat ik merk dat het niveau daar toch iets beter bij mij past O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjiebert
Het is heel lullig om te zeggen, maar je wn8 is niet echt goed. Dat maakt niet uit, want je bent ook nog een nieuwe speler. Ik zou je aanraden om voorlopig lekker op tier 5 en 6 te blijven spelen; dat zijn goede tiers om de game mechanics te leren en beter te worden. Tier 7 is nog even te hoog, vandaar waarschijnlijk ook de lagere winrate.

De meeste unicums hebben een winrate van rond de 60%, dus tot daar zou het niet afhankelijk moeten zijn van teams. Maar dan hebben we het ook over hele goede spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:59

Roozzz

Plus ultra

Niet vervelend bedoeld, maar met dit soort wn8 ratings wordt de winrate volledig door de teams waarin je terecht komt bepaald.
Dus maak je vooral niet te druk om de winrate en wn8. Gewoon lekker potjes blijven spelen en het spelletje verder leren, dan komt impact op het spel vanzelf.

Winrate is sowieso soms iets ongrijpbaars, in bepaalde periodes wil mijn winrate nog wel eens fors dippen, ondanks reguliere performance, om na een tijdje weer bij te trekken. En dan mag ik graag geloven dat ik wel enige invloed kan uitoefenen op het spelverloop (55% winrate average).

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Cranzai schreef op maandag 11 november 2019 @ 18:08:
Inmiddels al weer een poosje bezig met WoT, hoewel ik niet erg bewust bezig ben met WN8 en/of winrates kijk ik er zo af en toe wel naar (tanks.gg).

De laatste 1000 battles (v/d 2810) had ik echter een WN8 van 496.7 met een winrate van 45.77%.
Voor mijn gevoel speel ik tegenwoordig iets beter en bedachter dan voorheen wat ik ook denk terug te zien in mijn WN8, gek genoeg vertaald dit wel in een lagere winrate 8)7

Is dit iets wat ik zelf zou kunnen verbeteren of is het vooral een kwestie van afhankelijk zijn van je teams? Wat wel belangrijk is om te noemen is dat ik nu ook wat meer tier VII speel naast V en VI. Daarbij merk ik dat vooral tier VII matches aardig pittiger zijn voor mij en die verlies ik dan ook vaker. (Als ik zou willen stat boosten dan zou ik me waarschijnlijk moeten beperken tot tier V/VI omdat ik merk dat het niveau daar toch iets beter bij mij past O-) )
xvm en WoT stats worden helaas voor een groot deel bepaald door de hoogte van damage die je uitdeelt, (lagere tier = minder damage) het zegt (in de basis) niet echt veel over hoe “goed” je bent. Maar... hoe minder schade jezelf krijgt en de meer (langer) schade je dus een tegenstander kan toebrengen (overleven) en je potentieel kan spotten is de sleutel tot betere stats. Vaak betekend dit wel dat je geregeld je eigen team(spelers) moet opofferen of verlaten om dit te bereiken en dus ego centrisch het spel spelen als een FPS en niet als een MMO (team) spel met een nauwkeurige oog op de mini map hoe een spel qua dynamiek verloopt en wat te doen.

De meeste YT helden laten alleen achteraf de succes verhalen zien met dikke premium tanks en alle skills, toeters en bellen bereikt, maar persoonlijk kan ik YouTube: LemmingRush adviseren die ook gewoon openlijk zijn eigen fouten en beweegredenen laat zien (hij geeft duidelijk aan waar zijn persoonlijke voordeel zit en dus indirect ook het team voordeel in keuzes)

Snelste route naar jou hogere stats? :(WG methode,nauwelijks talent nodig): koop een degelijke premium tier 8 tank met hoge alpha damage, premium account, boosters, crew skills en ga redline campen/snipen achter in je base en pas als je team een 1/3 voordeel heeft dan rij je naar voren en farm je de laatste 2/3/4 kills op low hp.... instant boost in stats)

Maar je kan ook even rond de tier 6 blijven hangen, je crew trainen, spel mechaniek proberen te begrijpen, meerdere tanklijnen en landen proberen en pas naar tier 7,8 en 9 doorstappen met de crew die je goed hebt getraind

[ Voor 11% gewijzigd door Breezers op 11-11-2019 19:50 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:49
Cranzai schreef op maandag 11 november 2019 @ 18:08:

Streams kijken.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
Breezers schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:32:
[...]

...

Maar je kan ook even rond de tier 6 blijven hangen, je crew trainen, spel mechaniek proberen te begrijpen, meerdere tanklijnen en landen proberen en pas naar tier 7,8 en 9 doorstappen met de crew die je goed hebt getraind
Bedankt voor de tips! Dit laatste doe ik automatisch al een beetje merk ik, de tier 7 grinds duren toch wat langer en dan speel ik voor mijn plezier een tank richting tier 6 aangezien dat aardig wat vlotter gaat. Ooit ben ik begonnen aan de russische medium lijn tot aan de T-34, uiteindelijk ooit richting de KV-13 gegaan om naar de IS-lijn te stappen. Laatst de T-34 er weer bij gepakt om richting de Obj 430u te gaan. Daarnaast ook met de top of the tree van deze maand begonnen en tot de VK30.02M gekomen.

Lemmingrush kijk ik inderdaad ook wel eens naar maar Quickybaby heeft soms iets meer entertainment value ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazyOne
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 15:42
WN8 is overrated als de pest. Helemaal tegenwoordig als je gewoon met je creditcard goud kan kopen en zelfs in T6 matches vol goud gaat schieten (zie het vaak genoeg). Ben recent weer begonnen wat te spelen, maar WG heeft er alleen maar een grotere pinautomaat van gemaakt door de armour van alles wat nieuw is zo dik te maken dat je bijna wordt gedwongen om goud te gaan schieten. Het leren wvan weakspots zit er ook niet meer in, want die zijn er ook bijna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
CrazyOne schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:35:
WN8 is overrated als de pest. Helemaal tegenwoordig als je gewoon met je creditcard goud kan kopen en zelfs in T6 matches vol goud gaat schieten (zie het vaak genoeg). Ben recent weer begonnen wat te spelen, maar WG heeft er alleen maar een grotere pinautomaat van gemaakt door de armour van alles wat nieuw is zo dik te maken dat je bijna wordt gedwongen om goud te gaan schieten. Het leren wvan weakspots zit er ook niet meer in, want die zijn er ook bijna niet meer.
Meh, WN8 kan best gemanipuleerd worden, maar als je daar niet bewust mee bezig bent zegt het best iets over hoe effectief je bent.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-09 19:59
Ik ben helemaal gestopt met het kijken naar statistieken. Gebruik ook geen mods binnen de game. Gewoon af en toe het spel opstarten en lekker knallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kepro
Een unicum wordt je niet door met gold te schieten. Map awarness, plaatsing, je play al 2 stappen vooruit denken maken o.a. Unicums. Met alleen gold kom je er niet. Zeker niet op de hogere tiers.

• CrawlFish
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-07-2024
Onzin dit, alsof je goud moet hebben om met premium rounds te schieten.. heet niet voor niks premium shell en geen gold shell meer. Daarnaast is WN8 totaal niet overrated, het laat zien wat je kan en dat je het overzicht hebt om juiste beslissingen te maken op cruciale momenten. Daarom flexen de unicums vaak op de mappen om elke flank een beetje te helpen.

Ik heb het 'excuus' nooit begrepen dat winrate/wn8 niks uitmaakt.. voornamelijk zeggen ook alleen mensen dat met <51% wr. Je kan gewoon keihard carryen.. elke ronde.. welke class je ook speelt. Zelf begonnen toen de game officieel uitkwam (geen hoeveel jaar geleden.. 9?) en na bijna 30k games nog steeds iets van 57% winrate. Speel alleen pubgames en 7/10 ook solo.

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Officieel uit? jaartje ofzo..

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrawlFish
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-07-2024
Nee.. had gelijk, 9 jaar. Game is gereleased in 2010 (excl. alpha/beta tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
CrawlFish schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 14:51:
[...]

Nee.. had gelijk, 9 jaar. Game is gereleased in 2010 (excl. alpha/beta tijd)
Hij had het over de 1.0 versie gok ik zo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

CrawlFish schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:03:
[...]

Ik heb het 'excuus' nooit begrepen dat winrate/wn8 niks uitmaakt.. voornamelijk zeggen ook alleen mensen dat met <51% wr. Je kan gewoon keihard carryen.. elke ronde.. welke class je ook speelt. Zelf begonnen toen de game officieel uitkwam (geen hoeveel jaar geleden.. 9?) en na bijna 30k games nog steeds iets van 57% winrate. Speel alleen pubgames en 7/10 ook solo.
Zolang spotten niet meeteld in WN8 ben ik het er wel redelijk mee eens (en ja mijn winrate is <51%). het is nu teveel gebaseerd op zelf damage doen. Als je zoals ik heel veel met lights speelt én voor je team bezig bent (ipv de solo lights die lekker snipen) krijg je geen donder aan wn8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
superduper schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:14:
[...]

Zolang spotten niet meeteld in WN8 ben ik het er wel redelijk mee eens (en ja mijn winrate is <51%). het is nu teveel gebaseerd op zelf damage doen. Als je zoals ik heel veel met lights speelt én voor je team bezig bent (ipv de solo lights die lekker snipen) krijg je geen donder aan wn8
Zeker, maar aangezien je eigenlijk nooit iemand ziet met een hoge wn8 en een lage winrate (die dus solo in lights aan en snipen is om z'n stats te padden), of iemand met een lage wn8 en een hoge winrate (die veel wint zonder zelf veel damage te doen) kan je er vanuit gaan dat dit eigenlijk vrij weinig gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

superduper schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:14:
[...]

Tja, een light spelen is meer dan alleen maar spotten, het is zeer wel mogelijk om ook zelf damage te doen. Het is een combinatie van beide die een succesvolle light bepalen. De expected values waar de wn8 op gebaseerd wordt houdt er dan ook rekening mee dat je enige damage doet. Mijn wn8 en winrate in lights ligt meestal hoger dan in mijn mediums.

Het spotten zie je dan weer heel duidelijk tot uitdrukking komen in de marks of excellence. Typisch 3mark ik lights (tier 8/9) ruim binnen de 100 potjes. Dus ik durf wel te zeggen dat ik redelijk snap hoe met een light te spelen en sta dus zeker niet te snipen :+

Belangrijk is dus om niet alleen maar te spotten, maar ook zelf damage te doen in je light tanks. Dit gaat je impact op de game en winrate aanzienlijk vergroten.

Oh en maak je vooral niet te druk om wn8 en xvm. Ik vind het wel aardig om eens in de paar weken/maanden online te checken, maar tijdens het spelen heb ik daar geen enkele behoefte aan. Je merkt al snel genoeg wie de goede spelers zijn en wie niet... :P

-edit-
In de categorie you can't win them all:
http://wotreplays.eu/site/5092231#fjords-numbed-object_430
Deze map is zo ontzettend in het voordeel van de andere spawn 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Roozzz op 15-11-2019 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Hoe activeer je de 15×MISSIONS: X5 XP PER VICTORY ?
Ik heb er 15 gekregen bij de VK laatst, maar hoe/waar zet je het aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Vedrano schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:16:
Staan altijd aan zodra je de tank hebt alleen hebben een houdbaarheidsdatum

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Vedrano schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:16:
Volgens mij moet je eerst je normale dubbele XP rondje afwerken voordat je X5 kan spelen met die tank en moet je bij de top 10 spelers zitten met meeste XP

[ Voor 7% gewijzigd door Breezers op 16-11-2019 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Breezers schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 11:12:
[...]

Volgens mij moet je eerst je normale dubbele XP rondje afwerken voordat je X5 kan spelen met die tank en moet je bij de top 10 spelers zitten met meeste XP
Ja heb ik gedaan, alles afgezocht, maar zie echt nergens de X5 die aan kan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Vedrano schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 13:51:
[...]

Ja heb ik gedaan, alles afgezocht, maar zie echt nergens de X5 die aan kan 8)7
eh.... je hoeft toch helemaal niets handmatig aan te zetten ? Elke willekeurige tank waarmee de voorwaarden bereikt zijn krijgt dan automatisch die x5 XP als reward achteraf, toch. Dan staat er een groen vinkje bij de uitslag dat de 5x missie is geslaagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Breezers schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 14:05:
[...]

eh.... je hoeft toch helemaal niets handmatig aan te zetten ? Elke willekeurige tank waarmee de voorwaarden bereikt zijn krijgt dan automatisch die x5 XP als reward achteraf, toch. Dan staat er een groen vinkje bij de uitslag dat de 5x missie is geslaagd
Ik heb vorig week de VK gekocht, met die 15x 5x, ik heb genoeg goede en slechte potjes gespeeld en geen een x de grote X5 verdubbelaar gemerkt in de uitslagen, kan me dan niet voorstellen dat die aan stond automatisch.

Het moet dan toch 15 x 5x zijn voor alle tanks, of alleen 15x 5x voor de tank die je op dat moment gebruikt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Volgens mij zijn standaard die 5x missies voor alle tanks, maar als het jou helemaal niet is opgevallen dan is dat wel vreemd aangezien je "spontaan"een hoop extra XP zou moeten krijgen voor een potje....

Als je de VK selecteert en je daily double XP doet, kan je dan niet die x5 missies zien in de garage onder missie tabs ?

Als dat niet zo is, dan zou WG support kunnen contacteren of alles wel goed is gegaan en niet toevallig een bug geweest waardoor jij die missies niet hebt gekregen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cranzai
Bij mij werken de missies wel naar behoren. Voldoe je wel aan alle criteria? Top zoveel in je team als ik me niet vergis.

De VK30.01H is wel een erg fijne tank trouwens. Speel hem eig een beetje als een support medium vanwege de matige armor, niet echt snipend maar wel gebruik maken van de goede accuracy van de topgun. Maar door dat het toch een kleine heavy is kan je hem mooi verstoppen achter ridges en goed "steken". Op El Halluf vooral lekkere games gehad. 1000dmg en stuk of 3 kills is makkelijk te doen in die tank.

De VK30.01M is nog wel wat wennen aangezien deze vrij groot is en ook van papier. Miss beetje meer gaan spelen als mijn hellcat/t25/2.

Ook een leuk discussiepuntje om op te gooien is miss: T67 of Hellcat, welke is relatief beter. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar de hellcat omdat deze toch wat krachtiger voelt in alles eigenlijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Confirmed. Object 430 is de beste scout :>
Naast de beste tier 9 medium, heavy en td. De 430 is alleen niet de beste arty... OP ding.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZDW2zFf.jpg
Een patrol duty in een russische medium, die had ik niet verwacht...
Replay

[ Voor 29% gewijzigd door Roozzz op 18-11-2019 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:45
Ram II in the pocket met de tickets. Toch wel leuk die stiekeme grinds.

• Breezers
Artemiev schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:25:
Ram II in the pocket met de tickets. Toch wel leuk die stiekeme grinds.
Die Ram II heb ik ook genomen, leuk tankje ,redelijk manoeuvreerbaar (matige topspeed), front armor/turret kan een paar schoten hebben en de gun (matige aiming) heeft een snelle RoF met decent alpha die icm met RammerAPCR tegenstanders snel kan strippen van HP. Al is dat wel behoorlijk vaak sealclubben op die tier >:)

• CrazyOne
Net een weekje premium gescoord voor niks.
Grinden is er tegenwoordig ook bijna niet meer bij dus, als je beetjhe fatsoenlijk speelt met die x5 xp erta, haal je zo makkelijk 25k xp op een dag. Gaat nergens meer over.

• yvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 17:15
FIGHTINGFORTHETOP

• Breezers
Helaas... The WG code is not valid. Please try again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
Hm gisterenavond zelf nog gebruikt das snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Weer zo'n "onvindbaar"event van WG: (gisteren 404 error en "under construction" melding, nu dus weggezakt in Game Center overzicht) _O-

https://worldoftanks.eu/matchday/en/

Duitse voetbal competitie uitslagen voorspellen om booklets, cammo en repair kits te winnen. Let op ! er is dus een deadline voor welke dagen je kan/moet voorspellen.

edit 1:

Zo te lezen heb je maar 1 "voorspelling" per week , terwijl er minstens 6 wedstrijden zijn en die voorspelling moet je eerst winnen met een missie, waarbij een gelijkspel in de uitslag van je voorspelling niets wint |:(

To get your rewards, you must complete the mandatory mission in 7h:35m
Deal 1,000 damage over any amount of battles

Restrictions

Random battles

edit 2: als je meer uitslagen wilt voorspellen kan je tokens KOPEN voor € 19,99 met een goudbundel in de premium shop 7(8)7

https://worldoftanks.eu/e...ll-Liga-challenger-token/

[ Voor 62% gewijzigd door Breezers op 23-11-2019 08:54 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 19:35

Rianata

Have you played Atari today?

Genoeg free2play rewards in de game :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZoLnjckm.jpg?2
https://imgur.com/ZoLnjck

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AxoIIZrm.jpg
https://imgur.com/AxoIIZr

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Breezers
Voor spelers of 2e account die al 60 dagen niet hebben ingelogd/gespeeld:

ORLIK
TANKSHOT

ORLIK

Days of WoT Premium Account added: 3

Compensation for Valentine II
credits 400 000
Slots added: 1
Personal Reserves: Additional Crew Experience per Battle (x5), Additional Experience per Battle (x5)

TANKSHOT

Seems to gives German S35 premium tank, 7 days premium and 10 boosters

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Hoera, een gratis Super Hellcat voor degenen die 4 jaar of langer WoT spelen *O*

Jammer dat ie Tier 7 is met vrijwel dezelfde stats :/

[ Voor 22% gewijzigd door Okars op 28-11-2019 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
Okars schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:15:
Hoera, een gratis Super Hellcat *voor degenen die 4 jaar of langer WoT spelen O*

Jammer dat ie Tier 7 is met vrijwel dezelfde stats :/
Niet vergeten dat er zo te zien best wat goodies bij zitten: :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IDJZGggHXMsbi04nx9AUTQEd/full.png

edit iets van :

WoT Premium dagen: 5
Directives: 80
Booklets: 3
Blueprints/fragments: 70
Free XP: 60.000
Credits: 600.000

uit die 20 boxen gekregen

[ Voor 16% gewijzigd door Breezers op 28-11-2019 10:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Twee ronden gespeeld dus beslist niet representatief, maar het oordeel is voorlopig dat dit een slechtere T25/2 is - en dat wil wat zeggen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Okars op 28-11-2019 09:51 ]

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 16:31
ORLIK WERKT!
Breezers schreef op donderdag 28 november 2019 @ 08:08:
Voor spelers of 2e account die al 60 dagen niet hebben ingelogd/gespeeld:

ORLIK
TANKSHOT

ORLIK

Days of WoT Premium Account added: 3

Compensation for Valentine II
credits 400 000
Personal Reserves: Additional Crew Experience per Battle (x5), Additional Experience per Battle (x5)

TANKSHOT

Seems to gives German S35 premium tank, 7 days premium and 10 boosters

• Cuqebaqer
  • Laatst online: 22-09 09:36
Weet iemand of er deze kerst weer een event is met crates ? Ik vind dit namelijk erg tof zeker omdat je er meer uithaalt als je betaald.

• Cranzai
Okars schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:51:
Twee ronden gespeeld dus beslist niet representatief, maar het oordeel is voorlopig dat dit een slechtere T25/2 is - en dat wil wat zeggen. :)
Ben benieuwd naar mijn ervaring nu je dit zegt. Heb nog maar kort geleden zelf de T25/2 unlocked vanaf de Tier VI Hellcat. Natuurlijk zit de super hellcat een tier hoger maar de hellcat beviel mij wel beter dan de T25/2 dat doet. De mobility van de hellcat beviel mij erg goed

Deze reward is nu een jaar lang te claimen toch? Kom wss pas over een week weer in de buurt van mijn game pc.

[ Voor 3% gewijzigd door Cranzai op 28-11-2019 12:05 ]

• yvdb
krijg je die gewoon als je inglogd of moet je een code invoeren?
Breezers schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:20:
[...]

Niet vergeten dat er zo te zien best wat goodies bij zitten: :P

[Afbeelding]

edit iets van :

WoT Premium dagen: 5
Directives: 80
Booklets: 3
Blueprints/fragments: 70
Free XP: 60.000
Credits: 600.000

uit die 20 boxen gekregen

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Is dit voor iedereen of alleen de BETA participants.... zoals boven het plaatje staat?

Signature van nature

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik kreeg de T-50-2, de Super Hellcat, al die extras en de 20x crates. En niet in de beta gezeten, wel nu net over de 4 jaar een account.

• CrazyOne
Kijk, een extra T25/2, alleen dan als prem, nice. Ik denk dat ik dan de enige ben die het een wereldse tank vindt. Heb over 173 batlles een WR van 61% en een gemiddeld WN van 1600 zag ik net.

• MerijnB
Sircuri schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:44:
Is dit voor iedereen of alleen de BETA participants.... zoals boven het plaatje staat?
Niet iedereen, ook niet alleen beta, hangt er vanaf hoe lang je speelt.

• quintenham98
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-10-2022
Ik heb een wn8 van 1265.2. Is dit goed want ik begrijp niks van wn8 8)7
Mijn ingame naam is Reverseee.

is iemand trouwens ook fan van de Pershing tier 8?

Peace

[ Voor 15% gewijzigd door quintenham98 op 28-11-2019 13:54 ]

• yvdb
Vanaf twee jaar al zag ik net zit zelf op 6 blijkbaar Hehe.
MerijnB schreef op donderdag 28 november 2019 @ 13:45:
[...]

Niet iedereen, ook niet alleen beta, hangt er vanaf hoe lang je speelt.

• Okars
  • Niet online
CrazyOne schreef op donderdag 28 november 2019 @ 13:45:
Kijk, een extra T25/2, alleen dan als prem, nice. Ik denk dat ik dan de enige ben die het een wereldse tank vindt. Heb over 173 batlles een WR van 61% en een gemiddeld WN van 1600 zag ik net.
Een SLECHTERE T25/2 he, met een pen van 167 :') en 210 met APCR :')

De T25/2 beviel mij eigenlijk ook wel maar het is met recht een "moeilijke" TD. Alleen heeft die een pen van 170/258. De Super Hellcat is gewoon een waardeloze TD in mijn opinie. Voer voor m'n net unlockte M47 Patton (de eerste Tier IX die ik heb!)

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Nou, die 20 kisten zijn niet misselijk... lekker.
Volgens WG heb ik ook al ruim 6 jaar een account...

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
Maar uhm hij is gratis :)
Okars schreef op donderdag 28 november 2019 @ 17:32:
[...]

De T25/2 beviel mij eigenlijk ook wel maar het is met recht een "moeilijke" TD. Alleen heeft die een pen van 170/258. De Super Hellcat is gewoon een waardeloze TD in mijn opinie. Voer voor m'n net unlockte M47 Patton (de eerste Tier IX die ik heb!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Okars schreef op donderdag 28 november 2019 @ 17:32:
[...]

De tank is een meme / iteratie van de oude hellcat zonder OP te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
De weekend warrior trollen zijn dit weekeinde weer onder hun steen vandaan gekomen voor de 4x XP en rewards -O- ......het aantal compleet wereldvreemde, blinde en dove zombies met 1 arm domineren de rondes nu.... 8/10 potjes verlies ik met 15-5 op zijn best en 15-3 tot 15-0 zijn schering en inslag. Complete flanken worden open gelaten, lights die redline campen, meds die yolo gaan, top tier heavies die AFK zijn, tanks op light posities, spelers met 3 k battles die in tier 8 tanks rijden en de map niet kennen 7(8)7 ..... het lijkt wel complete chaos.. :X

Maar goed... hele diepe zucht, meerdere keren tot 10 tellen en we gaan weer verder... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

CrazyOne schreef op donderdag 28 november 2019 @ 13:45:
Niet prem. Wel reward. Je maakt er geen dikke crdits mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Moet zeggen dat die marathon voor de Renegade best meevalt tot dusver. Ja, gaat veel tijd in zitten straks, maar zit toch al op Stage 5 zonder al te veel problemen. Makkelijkste stages gehad natuurlijk, maar had toch verwacht dat het meer tijd ging kosten.

Gewoon in je favoriete Tier 8 stappen, en ik haal de laatste twee dagen toch gemiddeld 800-1000 base XP per potje.

Tevens, Centurion 5/1 is een beest:

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/6QRMwX4T/2019-11-30-3-LI.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Propane op 30-11-2019 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 19:58

Caveman

whahoehaha

Propane schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 13:35:
Moet zeggen dat die marathon voor de Renegade best meevalt tot dusver. Ja, gaat veel tijd in zitten straks, maar zit toch al op Stage 5 zonder al te veel problemen. Makkelijkste stages gehad natuurlijk, maar had toch verwacht dat het meer tijd ging kosten.

Gewoon in je favoriete Tier 8 stappen, en ik haal de laatste twee dagen toch gemiddeld 800-1000 base XP per potje.

Tevens, Centurion 5/1 is een beest:

[Afbeelding]
Mja.... stage V 30000 base en daarna 30000, 32000, 35000, 40000 en 50000 dat is 217000 base XP :X met jouw gemiddelde 800-1000 xp zijn dat 217 tot 271 potjes. Zullen we zeggen 10 min per potje en das heel krap, komt het toch nog op zo'n 40 tot 45 uur...... nonstop. Zit het een beetje tegen, bv je komt niet in de top 10 of potjes duren langer dan gedacht of je haalt maar 600 xp dan vliegt je tijd omhoog. Zit je zo maar aan de 60 tot 80 uur... dat ga ik niet redden voor 9 dec of ik moet wat vakantiedagen opnemen en tegen mijn vrouw zeggen dat ze me 8 uur per dag niet moet storen want ik ben thuis aan het werk..

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Breezers
https://eu.alienwarearena.com/ucf/Giveaway

Als er nog spelers zijn met een Alienware forum account, dan kan je een gratis Valentine II oppikken met 3 dagen premium en wat goodies. Je kan ook een nieuw account aanmaken maar je moet wel eerst level 2 worden op het forum (paar topics liken, een reply posten en een Daily Quest doen zoals een video bekijken is al snel voldoende ARP points voor level 2)

Your Bonus Code Package* for existing players includes:

x1 Valentine II
x1 Garage Slot
x3 Days of Premium Account
Personal Reserve: x5 +50% Experience for 1 hour
Personal Reserve: x5 +200% Crew experience for 1 hour

Als je de Valentine II al in je garage hebt, krijg je de waarde ervan in credits (iets van 400.000 credits)

Please follow the instructions below to activate your key. If you require any additional support, please email europe@alienwarearena.com.

1. Login or create your World of Tanks account here.
2. If you're new to World of Tanks, during your account registration, click on "Have an invite code?" and enter your code there.
3. If you're a current player, after logging in, click your nickname in the upper right-hand corner to view the drop-down menu.
4. Click “Activate Bonus Code” in the drop-down menu.
5. Enter the code in the window and click the “Activate Bonus Code” button.

Het is een beetje bewerkelijk en je moet wat moeite doen maar .... het is gratis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Caveman schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 20:46:
[...]

Mja.... stage V 30000 base en daarna 30000, 32000, 35000, 40000 en 50000 dat is 217000 base XP :X met jouw gemiddelde 800-1000 xp zijn dat 217 tot 271 potjes. Zullen we zeggen 10 min per potje en das heel krap, komt het toch nog op zo'n 40 tot 45 uur...... nonstop. Zit het een beetje tegen, bv je komt niet in de top 10 of potjes duren langer dan gedacht of je haalt maar 600 xp dan vliegt je tijd omhoog. Zit je zo maar aan de 60 tot 80 uur... dat ga ik niet redden voor 9 dec of ik moet wat vakantiedagen opnemen en tegen mijn vrouw zeggen dat ze me 8 uur per dag niet moet storen want ik ben thuis aan het werk..
Aan de andere kant heb je uitschieters met 1000-1800XP per potje. En de speelstijl voor hogere base XP is veel damage en kills, dus de potjes hoeven niet eens zo lang te duren, gewoon agressief spelen. Ik bedoel, ik ga niet yolo de hele tijd, maar speel wel gewoon agressief, doe m'n damage en zodra ik dood ben, back to garage en volgende pot. Meeste potten duren geen 10 minuten :P.

Maar goed, m'n punt was meer dat ik had verwacht dat het nog veel langer ging duren en dat ik ook geen kans maakte vanwege werk etc.. Maar tot dusver schiet het redelijk op. Potjes gaan best vlot en toch een winrate van 55-60%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Breezers schreef op zondag 1 december 2019 @ 11:29:
https://eu.alienwarearena.com/ucf/Giveaway

Het is een beetje bewerkelijk en je moet wat moeite doen maar .... het is gratis..
Moest even mezelf omhoog levellen door wat posts te liken en te commenten _O- , maar ik heb 'm binnen. Dank!

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Super Hellcat is super :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Breezers schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 10:58:
De weekend warrior trollen zijn dit weekeinde weer onder hun steen vandaan gekomen voor de 4x XP en rewards -O- ......het aantal compleet wereldvreemde, blinde en dove zombies met 1 arm domineren de rondes nu.... 8/10 potjes verlies ik met 15-5 op zijn best en 15-3 tot 15-0 zijn schering en inslag. Complete flanken worden open gelaten, lights die redline campen, meds die yolo gaan, top tier heavies die AFK zijn, tanks op light posities, spelers met 3 k battles die in tier 8 tanks rijden en de map niet kennen 7(8)7 ..... het lijkt wel complete chaos.. :X

Maar goed... hele diepe zucht, meerdere keren tot 10 tellen en we gaan weer verder... :P
Ik speel de laatste paar weken ook niet meer in het weekend. In het weekend speel ik WoW en gedurende de week speel ik woT :)

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyOne
ik kan merken wat prem doet... Heb een weekje gratis gehad, en dat merk je, voornamelijk normale mm. Weekje is voorbij, en ik ben weer bottom tier. Nu even 3 peronal reserves voor 2 uur aangezet, en welgeteld 1! x weten te winnen in 2 uur.
WG moet wel weer de wereld aan bots binnen laten, want wat ik in mijn teams heb kan gewoon niet menselijk zijn, mijn wasmachine is nog slimmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
CrazyOne schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:31:
ik kan merken wat prem doet... Heb een weekje gratis gehad, en dat merk je, voornamelijk normale mm. Weekje is voorbij, en ik ben weer bottom tier. Nu even 3 peronal reserves voor 2 uur aangezet, en welgeteld 1! x weten te winnen in 2 uur.
WG moet wel weer de wereld aan bots binnen laten, want wat ik in mijn teams heb kan gewoon niet menselijk zijn, mijn wasmachine is nog slimmer.
In december zijn er zoveel 1dagsvliegen, weekend warriors,kinderen etc die vakantie hebben en aangetrokken worden door de rewards/adventcalendar/bonussen etc dat het het inderdaad elk jaar er op lijkt dat je vaak met 2/3 aan bots en afk spelers staat te spelen in je team. Na ca 10 januari zul je zien dat alles weer normaliseert maar ook dat de kortingen en rewards weer voorbij zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Laatst online: 22-09 09:36
Breezers schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:44:
[...]

In december zijn er zoveel 1dagsvliegen, weekend warriors,kinderen etc die vakantie hebben en aangetrokken worden door de rewards/adventcalendar/bonussen etc dat het het inderdaad elk jaar er op lijkt dat je vaak met 2/3 aan bots en afk spelers staat te spelen in je team. Na ca 10 januari zul je zien dat alles weer normaliseert maar ook dat de kortingen en rewards weer voorbij zijn
Ik heb de afgelopen weken aardig wat gespeeld maar werkelijk maar 1 afk gezien.

Weet iemand of er dit jaar nog de bekende kerstboom komt met leuke loot crates? Ik kan altijd een jaar vooruit met de loot die ik krijg en voor mij hoort het bij mijn kerst vakantie. En nooit minder waarde dan wat je betaald. Inmiddels 6 jaar een account en als ik eerlijk bent heb ik jaren verkeerd gespeeld merk ik. Ik neem nu iets meer rust en gebruik de omgeving velen malen beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Cuqebaqer schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 09:38:
[...]

Ik heb de afgelopen weken aardig wat gespeeld maar werkelijk maar 1 afk gezien.

Weet iemand of er dit jaar nog de bekende kerstboom komt met leuke loot crates? Ik kan altijd een jaar vooruit met de loot die ik krijg en voor mij hoort het bij mijn kerst vakantie. En nooit minder waarde dan wat je betaald. Inmiddels 6 jaar een account en als ik eerlijk bent heb ik jaren verkeerd gespeeld merk ik. Ik neem nu iets meer rust en gebruik de omgeving velen malen beter.
Natuurlijk :9~ Geef mezelf altijd een kerstkadotje.... En inderdaad met een beetje mazzel kan je een behoorlijke tijd doen met de inhoud van de lootboxes.
Dit is het plaatje voor de kerst:
Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/eu-wotp.wgcdn.co/dcont/fb/image/tank_rewards_dec_1920h900.jpg
Kan me niet voorstellen dat ze dan geen lootboxes hebben...

[ Voor 11% gewijzigd door Caveman op 03-12-2019 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Festafa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-08 17:08
CrazyOne schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:31:
Dacht dat ik de enige was die dat gevoel had. Zwaar frustrerend om vrijwel altijd al m'n potjes te verliezen zodra ik die xp boosters aan zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Nouja, het is niet alsof je niet helemaal kapot gesmeten wordt met die boosters voor elke kleine missie die je haalt ofzo. Dus altijd nog een poging :P.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Lootboxes are coming :9

https://thedailybounce.ne...s-coming-with-a-big-bang/

Van WoT express, vertaald uit het russisch: ( https://vk.com/wotclue )
🎁 De voorgestelde samenstelling van de nieuwjaarsboxen 2020 WOT (Lootboxes):

• Prem-tanks (8 stuks):
1. Object 703 Optie II (USSR, TT-8, premium, dubbelloops pistoolmechanica)
- Een nieuwe tank was niet te koop.
2. E 75 TS (🇩🇪Duitsland, TT-8, prem)
De tank heeft ook zijn eigen 3D-stijl "Becken Campfgroup", zie hier: https://vk.cc/9Thxsk
3. Progetto M35 mod. 46 (🇮🇹 Italië, ST-8, prem).
4. SU-130PM (USSR, PT-8, prem).
De tank heeft ook zijn eigen 3D Altai Fox-stijl, zie hier: https://vk.cc/a6vQA0
5. Sherman VC Firefly (🇬🇧 VK, ST-6, prem).
6. Pz.Kpfw. III Ausf. K (🇩🇪Duitsland, ST-5, prem).
7. Sexton I (🇬🇧 VK, SAU-3, prem).
8. AM 39 Gendron-Somua (🇫🇷France, LT-2, prem, wielen)

• 3D-stijlen (6 stuks) Op pad. niveau 10 tanks:
1. Jagdpanzer E 100 (Duitsland, PT-10).
2. E 100 (Duitsland, TT-10).
3. "Kelevra" bij Object 430U (USSR, ST-10) - zie hier: https://vk.cc/a6sF95
4. Object 140 (USSR, ST-10).
5. T110E4 (VS, PT-10).
6. AMX 13 105 (Frankrijk, LT-10).

[ Voor 83% gewijzigd door Caveman op 08-12-2019 20:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Artemiev
Ik moet nog even goed kijken wat ik van de Holiday Ops vind, minder makkelijk credits grinden en kortingen en heul veuul dingen om te unlocken lijkt het. Maar deze camo is zo fout dat het weer leuk is:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZpY3tQZ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
Artemiev schreef op maandag 9 december 2019 @ 19:27:
Ik moet nog even goed kijken wat ik van de Holiday Ops vind, minder makkelijk credits grinden en kortingen en heul veuul dingen om te unlocken lijkt het. Maar deze camo is zo fout dat het weer leuk is:

[Afbeelding]
Ze zouden een tomaat versie moeten maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Is het altijd zo geweest dat je iemand in één schot kan ammo racken? Kortom, one shot one kill? Ik had altijd in m'n hoofd dat je daar een damaged ammo rack voor moest hebben.

Maar zowel gisteren als vandaag toch al wat lol met m'n E100 gehad door een 60TP te onehitten en vandaag een Object 277 exact hetzelfde. Wel leuk als je 750 alpha verwacht en je doet 2600 en 2200 damage :P.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Artemiev
MNABSJS112019

7 days premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Zou invalid zIjn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Vreemd, hier werkt de code gewoon ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Breezers schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:30:
[...]

Vreemd, hier werkt de code gewoon ....
Nieuwe melding:
Cannot redeem WG code due to technical issues.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Breezers
@PcDealer

https://worldoftanks.eu/e...nk-rewards-november-2019/

Update 10/12: We've received reports that many players have been unable to redeem their rewards before the announced cut-off date. We apologize for these errors, and we're determined to help affected players redeem their rewards. Check the regulations for the affected players right below.

Here are the regulations for affected players:
  • Players can only receive rewards if they accrued enough tokens during the event.
  • Only one reward can be redeemed per tier.
  • A maximum of four rewards can be applied to your account.
  • The redemption period for affected players will be available until 15 December at 11:20 UTC.
Is onderdeel van de tank rewards uit november die kennelijk te vroeg is beëindigd. Je kunt dus alsnog ( en soms nog een keer) rewards claimen , wel evengoed lezen welke reward je kiest per tier

[ Voor 57% gewijzigd door Breezers op 11-12-2019 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Breezers schreef op woensdag 11 december 2019 @ 08:38:
@PcDealer

https://worldoftanks.eu/e...nk-rewards-november-2019/

Is onderdeel van de tank rewards uit november die kennelijk te vroeg is beëindigd. Je kunt dus alsnog ( en soms nog een keer) rewards claimen , wel evengoed lezen welke reward je kiest per tier
Die tokens had ik sowieso niet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuwerti
gelukt om 21:09 uur. 7 dagen prem :-)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Breezers
S4NT4SG0TG0L9

camouflage for any German tank.

• Cranzai
Breezers schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:16:
S4NT4SG0TG0L9

Nice!
Code ff ingevuld, ben benieuwd welke camo er over anderhalve week op mij staat te wachten.
Hoe werken die camo's eigenlijk, kun je ze één keer toepassen op een tank en zitten ze dan vast op die tank?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
Cranzai schreef op donderdag 12 december 2019 @ 11:49:
[...]

Nice!
Code ff ingevuld, ben benieuwd welke camo er over anderhalve week op mij staat te wachten.
Hoe werken die camo's eigenlijk, kun je ze één keer toepassen op een tank en zitten ze dan vast op die tank?
Camouflage kan je verwijderen van je tank als je die hebt gebruikt en opnieuw op een andere tank zetten.

• paladin!
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Propane schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:13:
Is het altijd zo geweest dat je iemand in één schot kan ammo racken? Kortom, one shot one kill? Ik had altijd in m'n hoofd dat je daar een damaged ammo rack voor moest hebben.

Maar zowel gisteren als vandaag toch al wat lol met m'n E100 gehad door een 60TP te onehitten en vandaag een Object 277 exact hetzelfde. Wel leuk als je 750 alpha verwacht en je doet 2600 en 2200 damage :P.
Elke module heeft zijn eigen HP, als je genoeg dmg aan de module doet kan deze volledig stuk gaan, en dan krijg die die 1 shots.
Natuurlijk gaat het makkelijker als de ammorack al in het geel is.

• caspar M
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 14:54
Even opbiechten dat ik een van die n00bs ben die jullie spelplezier vergalt. Ik speel principieel geen mmorpg of varianten hiervan. Vaak omdat het jonge grut nogal toxisch is online.

In dit geval heb ik tijdelijk een account aangemaakt om Ian McCallum van "Forgotten Weapons" te sponsoren.
Dus jammer voor jullie :P Maar ik ben er weer klaar mee, want het is weer de zoveelste variant op pay to win.

Dus nogmaals excuses dat ik tijdelijk jullie online plezier verstiert heb.

• kuwerti
caspar M schreef op donderdag 12 december 2019 @ 12:27:
Even opbiechten dat ik een van die n00bs ben die jullie spelplezier vergalt. Ik speel principieel geen mmorpg of varianten hiervan. Vaak omdat het jonge grut nogal toxisch is online.

In dit geval heb ik tijdelijk een account aangemaakt om Ian McCallum van "Forgotten Weapons" te sponsoren.
Dus jammer voor jullie :P Maar ik ben er weer klaar mee, want het is weer de zoveelste variant op pay to win.

Dus nogmaals excuses dat ik tijdelijk jullie online plezier verstiert heb.
ehh. ok ? denk ik? succes verder met je.....

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

paladin! schreef op donderdag 12 december 2019 @ 12:25:
[...]

Elke module heeft zijn eigen HP, als je genoeg dmg aan de module doet kan deze volledig stuk gaan, en dan krijg die die 1 shots.
Natuurlijk gaat het makkelijker als de ammorack al in het geel is.
Kan altijd met 1 schot inderdaad... heb een paar keer een IS-7 in z'n flank geschoten met mijn JP E100 en kreeg met 1 schot mooi al zijn 2400 dmg :)

Signature van nature

• kuwerti
Breezers schreef op donderdag 12 december 2019 @ 12:19:
[...]

Camouflage kan je verwijderen van je tank als je die hebt gebruikt en opnieuw op een andere tank zetten.
kun je ook ergens zien welke tanks allemaal camo hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
kuwerti schreef op donderdag 12 december 2019 @ 16:23:
[...]

kun je ook ergens zien welke tanks allemaal camo hebben?
Geen filter zover ik weet, dus per tank kijken welke cammo er op zit...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:19

wontcachme

You catch me? No you wont

Nog oude bekenden die WoT spelen?

Ben na een pauze van 3 jaar en daarna een pauze van weer 9 maanden toch maar weer gaan spelen. Mijn hemel wat ben ik slecht geworden :+

Vorig jaar de Super Conq en de 430u gekocht en als ik vergelijk met tanks van toen ik dagelijks speelde haal ik nog niet eens half de dmg en xp vergeleken met toen :X. Weet amper meer map posities en de meta is compleet anders. Echt heel erg wennen.

Wellicht dat ik weer eens de GoT chat ga joinen. Bijna niemand waar ik vaak mee speelde is meer aan het spelen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Breezers schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:16:
S4NT4SG0TG0L9

Top dat je die codes plaatst ! vooral doorgaan.
Maar wat was Wargaming weer gul met deze.... 1x zomercamo, moet je eralsnog 2 bijkopen. Ik ga er niet bijlopen als die oostblokkers met alleen een hull met camo 8)

• Breezers
wontcachme schreef op donderdag 12 december 2019 @ 17:51:

Ben na een pauze van 3 jaar en daarna een pauze van weer 9 maanden toch maar weer gaan spelen. Mijn hemel wat ben ik slecht geworden :+

Vorig jaar de Super Conq en de 430u gekocht en als ik vergelijk met tanks van toen ik dagelijks speelde haal ik nog niet eens half de dmg en xp vergeleken met toen :X. Weet amper meer map posities en de meta is compleet anders. Echt heel erg wennen.

Wellicht dat ik weer eens de GoT chat ga joinen. Bijna niemand waar ik vaak mee speelde is meer aan het spelen.
430u is nog steeds OP, deze is zelfs nog na veel (Russische) kritiek uit een nerf patch update gehaald. De super conq is nog steeds hull down met die gun depression een harde noot om te kraken maar veel nieuwe spelers hoeven door de nieuwe grind mechanismes en blueprints veel minder te doen om deze unlocken en te spelen. Dan gaan ze echter snel in “god modus” en yolo spelen terwijl de tegenpartij steeds vaker deze OP tanks die agressief spelen en xvm hebben in de gaten hebben en focussen.
Caveman schreef op donderdag 12 december 2019 @ 19:34:
[...]

Top dat je die codes plaatst ! vooral doorgaan.
Maar wat was Wargaming weer gul met deze.... 1x zomercamo, moet je eralsnog 2 bijkopen. Ik ga er niet bijlopen als die oostblokkers met alleen een hull met camo 8)
Ik las idd achteraf ergens ook dat dit een summer cammo only was (cheap ass WG) maar gratis is altijd meegenomen en zoals je terecht aangeeft hoef je niet alle de gehele 3 delige cammo (hull, turret, gun) op je tank te plakken om te profiteren van de cammo perk... je kan dus met 1 segment al je perk halen (zoals veel “schrapers” in de Balkan regio vaak doen om kosten te besparen en cammo uit te smeren)

De komende tijd zullen er veel bonuscodes vrijgegeven worden ivm feestdagen en oud-nieuw dus als als men die tegenkomt op Twitch, stream, forums, Facebook etc. gooi ze dan ook even hier neer ? Meestal gaan de bonuscodes erg snel en zijn beperkt houdbaar

[ Voor 30% gewijzigd door Breezers op 12-12-2019 20:37 ]

• wontcachme

wontcachme

Breezers schreef op donderdag 12 december 2019 @ 20:28:
[...]

430u is nog steeds OP, deze is zelfs nog na veel (Russische) kritiek uit een nerf patch update gehaald. De super conq is nog steeds hull down met die gun depression een harde noot om te kraken maar veel nieuwe spelers hoeven door de nieuwe grind mechanismes en blueprints veel minder te doen om deze unlocken en te spelen. Dan gaan ze echter snel in “god modus” en yolo spelen terwijl de tegenpartij steeds vaker deze OP tanks die agressief spelen en xvm hebben in de gaten hebben en focussen.
Oh boy. Ik help die stats wel omlaag. 41% en 49% winrate in die tanks :P De rest van de tanks zijn allemaal pre-pauze :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
wontcachme schreef op donderdag 12 december 2019 @ 20:35:
[...]

Oh boy. Ik help die stats wel omlaag. 41% en 49% winrate in die tanks :P De rest van de tanks zijn allemaal pre-pauze :P
Niet spelen tot 10 januari en je stats blijven gelijk, ga je deze maand spelen, dan kom je nu in randoms alleen maar zombies tegen en ga je echt 9/10 jankpotten meemaken. Speel gewoon op een alt account of ga platoonen met andere unicums en dito clans maar verwacht niets met de feestperiode als je “plezier” wilt hebben in randoms...

Btw @wontcachme probeer eens de nieuwe WoT anomymizer in je settings aan te zetten ? Ik kan begrijpen dat met jouw stats je dat je een XVM doelwit bent om constant te focussen ... ?

https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/1-7-anonymizer/

[ Voor 14% gewijzigd door Breezers op 12-12-2019 20:58 ]

• wontcachme

wontcachme

Breezers schreef op donderdag 12 december 2019 @ 20:50:
[...]

Niet spelen tot 10 januari en je stats blijven gelijk, ga je deze maand spelen, dan kom je nu in randoms alleen maar zombies tegen en ga je echt 9/10 jankpotten meemaken. Speel gewoon op een alt account of ga platoonen met andere unicums en dito clans maar verwacht niets met de feestperiode als je “plezier” wilt hebben in randoms...

Btw @wontcachme probeer eens de nieuwe WoT anomymizer in je settings aan te zetten ? Ik kan begrijpen dat met jouw stats je dat je een XVM doelwit bent om constant te focussen ... ?

https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/1-7-anonymizer/
Staat al aan. Al een hele verbetering vergeleken met vorig jaar.

En stats geef ik niet meer om. Voorheen wel, maar nu kijk ik er niet meer naar om. Liever wat meer plezier dan alles voor betere stats.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 19:57
wontcachme schreef op donderdag 12 december 2019 @ 17:51:

Ik speel al een jaartje niet meer, maar ik zit af en toe te twijfelen of ik weer zal gaan spelen. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Breezers
Holiday Ops is begonnen : ;)

https://worldoftanks.eu/e...ws/holiday-ops-2020-regs/

You received the following rewards:
Small Box received (x3)

Vehicles added: AMR 35 (crew 100%)
Charges added: 1

Nieuwe bonuscode:

1B3L13V31NKR4M7U5

Geeft zelfde soort cammo als de vorige code: "Multicolor light "zebra" ambush" camouflage added

S4NT4SG0TG0L9

Geeft ook dezelfde cammo

[ Voor 15% gewijzigd door Breezers op 13-12-2019 08:19 ]

Pagina: 1 ... 39 ... 86 Laatste