[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 37 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

werken bij jullie de personal reserves voor de crew exp nog? net 1 gebruikt voor 300% 1hr. 10 potjes gespeeld (9 gewonnen 8) ), maar totaal geen extra crew XP. Wel staat er bij de battle results extra free XP op de regel van personal reservers bonus, maar geen tank crew XP.

Ik heb er geen rekenmachine bij gehouden dus misschien is het alleen maar een weergave bug en wordt het wel geteld, maar vind het wel raar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:05
Ik heb er 13 games voor nodig gehad. :9 (ace op de Chieftain)

http://wotreplays.eu/site/4962702#stats

[ Voor 11% gewijzigd door Kepro op 17-07-2019 20:52 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:25

QB heeft weer netjes onderbouwde kritiek op wat er allemaal mis is met HomeFront mode (begin is een demo van de mode, die kun je evt. skippen)

Zelf denk ik dat WG bewust probeert gold te milken van alle whales die met de lootbox gekte los zijn gegaan. Naarmate de goudberg weer opraakt kunnen deze spelers weer makkelijker de volgende uitgave voor zichzelf verantwoorden. Als ik het goed zag waren de laatste premiums weer alleen in bundles te krijgen, men gaat weer in full milk mode zo te zien...

[ Voor 9% gewijzigd door _Anvil_ op 29-07-2019 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:39

Roozzz

Plus ultra

@_Anvil_ Ik heb het welgeteld 3 potjes aangezien en geconcludeerd dat dit een miskleun is van hier tot tokio :+
- Endless grind
- Saai, zéér repetitief
- Bots zonder rng zijn veel te goed; wedstrijdje is meer wie de game-mechanics het beste abused
- Als "starter" volledig verneukt door tier 3 spelers
- "Verplicht" om goud te investeren om een kans op rewards te maken
- Tijdsinvestering om rewards te halen is belachelijk (QB's berekening lijkt mij al niet haalbaar als het patroon van mij paar potjes doorzet).
;w

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshua69
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-08-2022
WOT een grote teleurstelling.
13 mei werd ik van de server gegooid, net nadat ik 7tanks gekocht en uitgerust had met equipment en camo.De eerst volgend moment dat ik weer kon inloggen waren de tanks van 13 mei allemaal verdwenen. Verschillende tickets aangemaakt. In de eerste ticket wordt erkend dat er iets misgegaan is met de server en dat er wordt gewerkt aan een oplossing. maar na 3 maand is er nog niets gebeurd. Weer een ticket aangemaakt. maar die wordt zonder redelijk antwoord of reactie gesloten. MAW besteed geen geld aan wot, want het is een bodemloze put dat niets oplevert en alleen geld opslokt.van 2 tanks heb ik gelukkier wijs bewijs
https://i.ibb.co/QrwZrMf/13mei-usa-m7.jpg
https://i.ibb.co/Sc7TN3T/juli-usa.jpg

https://i.ibb.co/KVfpVTn/...perience-60g-ft-china.jpg
https://i.ibb.co/R3vJxq7/juli-2019china.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Anvil_
joshua69 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 19:01:
13 mei werd ik van de server gegooid, net nadat ik 7tanks gekocht en uitgerust had met equipment en camo.De eerst volgend moment dat ik weer kon inloggen waren de tanks van 13 mei allemaal verdwenen. Verschillende tickets aangemaakt. In de eerste ticket wordt erkend dat er iets misgegaan is met de server en dat er wordt gewerkt aan een oplossing. maar na 3 maand is er nog niets gebeurd. Weer een ticket aangemaakt. maar die wordt zonder redelijk antwoord of reactie gesloten. MAW besteed geen geld aan wot, want het is een bodemloze put dat niets oplevert en alleen geld opslokt.van 2 tanks heb ik gelukkier wijs bewijs

Vervelend en tis inderdaad qua beleid en klantvriendelijkheid een meuk bedrijf dat toevallig een geweldig spel uitbaat .. al zijn de tanks op je screenshot relatief laag qua tier. Schade valt mee, maar snap dat het om het principe gaat.

Wat dat geld opslokken betreft, zie ik daar nu 154k gold?? Zelf bij prof streamers zie je niet zulke giga voorraden, hoe kom je daar aan als ik vragen mag?

[ Voor 3% gewijzigd door _Anvil_ op 29-07-2019 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

WoT ia een grote teleurstelling.

13 mei werd ik van de server gegooid, net nadat ik 7 tanks gekocht en uitgerust had met equipment en camo. Het eerst volgende moment dat ik weer kon inloggen waren de tanks van 13 mei allemaal verdwenen. Verschillende tickets aangemaakt. In de eerste ticket wordt erkend dat er iets misgegaan is met de server en dat er wordt gewerkt aan een oplossing. maar na 3 maanden is er nog niets gebeurd. Weer een ticket aangemaakt. maar die wordt zonder redelijk antwoord of reactie gesloten. M.a.w.: besteed geen geld aan WoT want het is een bodemloze put dat niets oplevert en alleen geld opslokt.van 2 tanks heb ik gelukkerwijs bewijs:
Heropenen net zolang tot ze een fatsoenlijk antwoord geven. Daarnaast hebben ze ook een Facebook account. Waarom staan die plaatjes in de omgekeerde volgorde?
_Anvil_ schreef op maandag 29 juli 2019 @ 22:22:
[...]

Wat dat geld opslokken betreft, zie ik daar nu 154k gold?? Zelf bij prof streamers zie je niet zulke giga voorraden, hoe kom je daar aan als ik vragen mag?
Misschien is dat wel de echte reden van de ban...

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:50
Is het überhaupt mogelijk om te winnen?
Gister 9 potjes gedaan en geen één keer gewonnen...

Edit: oke even ingelezen en ik kom dus steeds in tier 3 potjes uit... kansloos zeg.

[ Voor 31% gewijzigd door Arjant2 op 30-07-2019 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54

Mag ik vragen hoe je aan die gigantische hoeveelheid goud bent gekomen? 145k (ga ervan uit dat het 150k was) staat gelijk aan bijna €500..

Ben je hier op een legale manier, dus via de World of Tanks / Wargaming.net premium shop aangekomen of op een andere manier?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
wsLy schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 12:13:
[...]

Mag ik vragen hoe je aan die gigantische hoeveelheid goud bent gekomen? 145k (ga ervan uit dat het 150k was) staat gelijk aan bijna €500..

Ben je hier op een legale manier, dus via de World of Tanks / Wargaming.net premium shop aangekomen of op een andere manier?
Gezien het feit dat hij alle tier 8 premium tanks lijkt te bezitten (stuk of 60? wauw!), vermoed ik dat hij gewoon heel veel koopt.

Het is dus de klassieke "whale" iemand die het spel in stand houd voor de mensen die weinig tot niets uitgeven. https://www.reddit.com/r/...s/63lvak/what_is_a_whale/

Ik ben ook oprecht geinteresseerd, heb ingame wel dit soort spelers gezien.. maar nooit de kans gehad te vragen wat zo iemand nu drijft.

Volgens mij gaat het meer om het tank collector zijn dan het echt spelen, met 45% winrate en 1 a 2 hits aan dmg per battle lijkt hij me niet heel fanatiek in het spel zelf. No offense though, gewoon nieuwsgierig en zelf ook geen unicum oid.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:29
Bonuscodes:
WGBIRTHWGBIRTHDAY21
EUWINSFTSM

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
MerijnB schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:12:
Bonuscodes:
WGBIRTHWGBIRTHDAY21
EUWINSFTSM
Thanks ! (y) codes werken, enig idee wat je krijgt hiervoor ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
Breezers schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:49:
[...]

Thanks ! (y) codes werken, enig idee wat je krijgt hiervoor ?
Geen idee 😋 (vast wat personal reserves oid).

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
_Anvil_ schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 14:22:
[...]

Volgens mij gaat het meer om het tank collector zijn dan het echt spelen, met 45% winrate en 1 a 2 hits aan dmg per battle lijkt hij me niet heel fanatiek in het spel zelf. No offense though, gewoon nieuwsgierig en zelf ook geen unicum oid.
Tussen unicum en dit zit wel een heel groot verschil ;)
22k potjes en dan die stats is wel erg pijnlijk. Dat ontstijgt het niveau van een bot niet en dan zoveel geld erin stoppen? https://wot-life.com/eu/player/imkiller69-524753081/
Dan moet je het toch wel heel erg gezellig vinden om in een clan te zitten ofzo.
Ben wel benieuwd hoe @joshua69 dat zelf ervaart.
En net als @_Anvil_ ben ik ook zeker geen ster in het spel, dus absoluut geen persoonlijke aanval, maar ben echt gewoon verwonderd. (en ik heb zelf ook best wel wat geld er in zitten maar wauw zoveel...)

[ Voor 4% gewijzigd door Arjant2 op 05-08-2019 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Arjant2 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 10:10:
[...]
Tussen unicum en dit zit wel een heel groot verschil ;)
22k potjes en dan die stats is wel erg pijnlijk. Dat ontstijgt het niveau van een bot niet en dan zoveel geld erin stoppen? https://wot-life.com/eu/player/imkiller69-524753081/
Dan moet je het toch wel heel erg gezellig vinden om in een clan te zitten ofzo.
Ben wel benieuwd hoe @joshua69 dat zelf ervaart.
En net als @_Anvil_ ben ik ook zeker geen ster in het spel, dus absoluut geen persoonlijke aanval, maar ben echt gewoon verwonderd. (en ik heb zelf ook best wel wat geld er in zitten maar wauw zoveel...)
Volgens mij moet je je best doen om deze stats te halen

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Aangezien hij niet meer reageert denk ik dat de bovenstaande vraagtekens niet helemaal onterecht zijn. Ook nog iets van 3.5jaar premium account, waarom zou je dat kopen zover van te voren. En dan hier komen aanraden om geen geld in wot te steken? Iets klopt er niet...

[ Voor 11% gewijzigd door Arjant2 op 05-08-2019 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Minder dan 42% op zijn meest gespeelde tank (tier V sealclubber), dan moet je inderdaad actief je team hinderen (let wel, wellicht niet met opzet) om zo ver onder de 49% te komen..

Ik wordt altijd erg nieuwsgierig hiervan... je hoort altijd de unicums en fanatiekelingen op de fora, zelden Joe Average en nooit dit soort spelers.

[ Voor 3% gewijzigd door _Anvil_ op 05-08-2019 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Ik moet zeggen ik heb ook een kennis in de clan zitten die ook maar een WN8 heeft ergens in de 400 maar dan wel een winrate van 48%. Maar die heeft wel gewoon plezier in het spel maar is gewoon niet goed.
Probleem is ook wel dat die gewoon te hoge tiers speelt voor zijn kunnen. Als je niet zo goed bent en je speelt continu tier 9 en 10 dan word je ook niet beter. Alleen dat krijg je niet aan zijn verstand...
Wel jammer want je eigen plezier is dan een stuk minder alsmede je verpest het eigenlijk een beetje voor de rest ook.
Ik probeer hem dan regelmatig mee in platoon te slepen en wat lagere tiers te spelen, rond 5 a 6, maar zodra hij dan een tank mag kiezen is het weer tier 10...

[ Voor 13% gewijzigd door Arjant2 op 05-08-2019 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Arjant2 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 19:50:
Ik moet zeggen ik heb ook een kennis in de clan zitten die ook maar een WN8 heeft ergens in de 400 maar dan wel een winrate van 48%. Maar die heeft wel gewoon plezier in het spel maar is gewoon niet goed.
Probleem is ook wel dat die gewoon te hoge tiers speelt voor zijn kunnen. Als je niet zo goed bent en je speelt continu tier 9 en 10 dan word je ook niet beter. Alleen dat krijg je niet aan zijn verstand...
Wel jammer want je eigen plezier is dan een stuk minder alsmede je verpest het eigenlijk een beetje voor de rest ook.
Ik probeer hem dan regelmatig mee in platoon te slepen en wat lagere tiers te spelen, rond 5 a 6, maar zodra hij dan een tank mag kiezen is het weer tier 10...
Wij hebben ook een 600 wn8 speler in de clan, maar die speelt erg sporadisch. Wel de favoriete klant van Wargaming, want hij is vrij makkelijk te verleiden om als hij dan weer eens een tijdje speelt geld naar het spel te gooien zeg maar ;)

Superaardige goser en verre van dom, maar hij volhard gewoon in een koppige houding t.o.v. het spel.. dus hij klaagt over de teams en verbaast zich elke keer weer hardop dat hij gespot wordt, andere tanks niet kan pennen en heel snel dood gaat.

Wij hebben hem al tig keer geprobeerd iets te leren of aan te raden zich te verdiepen in weak spots, game mechanics etc... maar met weinig effect. Verder is het een hele aardige en slimme goser, dus we nemen het maar voor lief ;)

Het blijft alleen komisch soms voor ons om op teamspeak te horen hoe volkomen clueless hij weet te blijven na 10k potjes over de werking van het spel. :*)

Overigens had je op WoT Reddit een "adopt a tomato" thread waar zowel n00bs als unicums zich aanmelden en dan samen gingen platoonen, een erg positief initiatief.. geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
De persoon die mij destijds heeft gevraagd om te beginnen met WoT heeft uiteindelijk 2 accounts gehad, eentje met 900wn8 en erna een reroll met 500wn8, allemaal de schuld van WarGaming volgens hem :') in de tijd dat hij nog aan het spelen was had hij het alleen maar erover hoe hij als 'goede' speler altijd negatieve RNG kreeg van WG.
Over mij (unicum) had hij niks te zeggen, ik was gewoon goed zei die en werd niet generfd door WG met negatieve RNG :') hij moet eens weten hoeveel slechte RNG ik heb gehad (15-20 battles loss streak met <1000 wn8 per pot). Hoe hij plezier heeft kunnen hebben in het spel weet ik niet.. iedere dag was hij aan het klagen over WarGaming en hun samenzweringen tegen 'goede' spelers.

@_Anvil_ ik heb ook vaker <1000 wn8 <50% winrate spelers mee in platoon genomen in battle, uitgenodigd op Teamspeak en hun op sleeptouw genomen en dingen geleerd. Paar ervan spraken me aan een tijdje later dat ze een flink stuk beter waren geworden (zag je ook aan hun recent stats) en waren blij dat ik de tijd ervoor had genomen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:57
wsLy schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 06:51:
Hoe hij plezier heeft kunnen hebben in het spel weet ik niet.. iedere dag was hij aan het klagen over WarGaming en hun samenzweringen tegen 'goede' spelers.
Zeg je dit nu over jezelf of...? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:58

Caveman

whahoehaha

Ik heb een wn8 van 990 en een winrate van 48,6, dat komt omdat ik in het begin dat ik begon te spelen het niet goed door had en hier en daar het verkloot had. Als ik deze stats wil verbeteren, lukt me dat bijna niet meer tenzij ik een reroll wordt en daar heb ik geen zin in. Teveel geinvesteerd in het account wat ik nu heb.
En ja, ik heb hartstikke veel plezier in het spel en wil nog steeds leren :)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
User schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 07:30:
[...]
Zeg je dit nu over jezelf of...? :+
Ik had zelf plezier in het spel ondanks dat ik de RNG grotendeels bullshit vond en dat vaker op cruciale momenten gewoon iets verkloot heeft (in ESL en CW's bijvoorbeeld). Maar om te denken in termen van samenzweringen.. nee dat nog net niet :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:31
Vroeger had ik een add-on waarmee ik kon zie hoeveel crew-xp ik nog moest om de crew op 100% te krijgen.
Ik heb gezocht in de aslain mod, maar daar kan ik dit niet vinden. Weet iemand of deze add-on nog bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
kuwerti schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:58:
Vroeger had ik een add-on waarmee ik kon zie hoeveel crew-xp ik nog moest om de crew op 100% te krijgen.
Ik heb gezocht in de aslain mod, maar daar kan ik dit niet vinden. Weet iemand of deze add-on nog bestaat?
Voorheen heette die mod Crew Exp Extended. Weet alleen niet of die nog bestaat, heb het spel al een hele tijd niet meer opgestart :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
wsLy schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:31:
[...]

Voorheen heette die mod Crew Exp Extended. Weet alleen niet of die nog bestaat, heb het spel al een hele tijd niet meer opgestart :p
deze :-) http://www.wotcheatmods.com/crew-extended-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Update 1.6:

• Engelse Light tanks introductie (alsof er niet genoeg lights en wheeled tanks ingame zitten)
  • Wheeled tansk buffed (tuurlijk, die zijn al zo slecht...)
  • Missies zijn voor de zoveelste keer makkelijker gemaakt (kiddy mode)
  • Plakplaatjes en kinderlijke rotzooi op je tank plakken is verbetert (zucht)
  • Teamdamage is uitgezet in randoms (daar gaat weer een stuk game mechanics en welcome meer arcade bagger)
;w

[ Voor 7% gewijzigd door Breezers op 07-08-2019 08:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Een onvervalste ace tanker in de allereerste pot :) Nu de grind beginnen naar de topgun.
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/14ra4l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephan11
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 20:16
Wow... Jij zit niet krap bij kas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
stephan11 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:17:
mag ook wel na 20k games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

stephan11 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:17:
Afgelopen kerstvakantie waren er aardige bonussen + credit booster, premium account en tier 8 premium, dan gaat het heel erg hard met de credits.
Laatste maanden diverse lijnen gegrind tm tier 10, dus ik ben alweer fors gedaald :> :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
en als je frontline speelt met een creditbooster voor 2 uur verdien je zo 2 miljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

looyenss schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:48:
en als je frontline speelt met een creditbooster voor 2 uur verdien je zo 2 miljoen
Alleen trek ik dat mentaal niet. :X

Ooit was frontline leuk, nu is het een eindeloos repeterend grindfest waar ieder potje er een teveel is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• looyenss
Roozzz schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:02:
[...]

Alleen trek ik dat mentaal niet. :X

Ooit was frontline leuk, nu is het een eindeloos repeterend grindfest waar ieder potje er een teveel is.
Ik speel voor de credits, niet voor de prestige zooi, scheelt hoop frustratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Ik wil de Chinese medium-line gaan grinden, maar is deze de moeite waard? (met name de type-61 op level IX en de STB-1 op level X)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
kuwerti schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 21:36:
Ik wil de Chinese medium-line gaan grinden, maar is deze de moeite waard? (met name de type-61 op level IX en de STB-1 op level X)?
Zijn zeker geen slechte tanks, STB-1 is wel veranderd, nog niet echt gespeeld, dus weet niet hoe die nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephan11
Ik zit nu op ruim 46k games. Credits is altijd mijn probleem, ik heb de meeste lijnen en landen doorloopen en dat kost een hoop credits,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vmobifU39YOFCe90nqOcZgfE/full.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door stephan11 op 11-08-2019 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

stephan11 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 06:00:
Ik zit nu op ruim 46k games. Credits is altijd mijn probleem, ik heb de meeste lijnen en landen doorloopen en dat kost een hoop credits,
[Afbeelding]
Hetzelfde geld voor mij ;) Ik heb op het ogenblik 11 tier 9 en 10 tanks unlocked, kosten ongeveer 45 M credits (en dan nog niet te vergeten de ammo en equipment die er op moet...) :/
Misschien had ik beter die Foch 155 niet kunnen kopen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephan11
De foch b is epic met gold ammo, maar je loop er op leeg met credits. Normale munitie is kansloos in t10 games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Quantor schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 21:37:
[...]

Zijn zeker geen slechte tanks, STB-1 is wel veranderd, nog niet echt gespeeld, dus weet niet hoe die nu is.
ik bedoel natuurlijk de Japanse Medium Line... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
stephan11 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 06:00:
[Afbeelding]
Je speelt deze tank met 3 premium consumables, is dat niet een beetje onderdeel van het probleem? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephan11
Deze zijn "gratizz" verkregen. Ik zal hier nooit voor gaan betalen. Vandaag de sta-1 weer terug gekocht. Was vergeten waarom ik hem verkocht had. Wat een draak van een tank. Goed, op naar de stb-1.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
gratis verkregen = verkopen = gratis geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Bot stats en "gratizz" verkregen” , schiet mij maar af in de loop van een IS-7 maar heb geen flauw idee wat je bedoelt :?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Breezers schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:00:
Bot stats en "gratizz" verkregen” , schiet mij maar af in de loop van een IS-7 maar heb geen flauw idee wat je bedoelt :?
Dat is heel simpel volgens mij: soms krijg je spullen bij missies kado etc die je prima kan gebruiken.. Weet je ook vast wel.

Daarbij: imo zijn zijn stats prima. Dat gezeur van mensen over andermans stats, als je ook maar iets lager zijn dan van zichzelf, is ernstig irritant. Gelijk blaten over bot etc. Niet iedereen is unikum over reset zijn account om de learning curve uit de stats te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
superduper schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 08:20:
[...]

Dat is heel simpel volgens mij: soms krijg je spullen bij missies kado etc die je prima kan gebruiken.. Weet je ook vast wel.

Daarbij: imo zijn zijn stats prima. Dat gezeur van mensen over andermans stats, als je ook maar iets lager zijn dan van zichzelf, is ernstig irritant. Gelijk blaten over bot etc. Niet iedereen is unikum over reset zijn account om de learning curve uit de stats te halen.
*uniscum :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• looyenss
Breezers schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:00:
trouwens, wie van jullie 2 is er nou echt de bot...?

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/321303386140180480/610358851136651266/unknown.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

superduper schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 08:20:
[...]
Daarbij: imo zijn zijn stats prima. Dat gezeur van mensen over andermans stats, als je ook maar iets lager zijn dan van zichzelf, is ernstig irritant. Gelijk blaten over bot etc.
Ik heb altijd wat problemen om me voor te stellen dat er mensen slechter in de game zijn dan ik, dus dan moet het per definitie wel een bot zijn :+

Zonder dollen, zolang je er plezier uit haalt is het toch allemaal prima? In volledige try-hard-modus zijn mijn stats allicht beter, maar ik speel liever wat relaxter en ter ontspanning. Tegen de tijd dat het spannend wordt gaat de focus wel wat omhoog :> zeg maar 1 op de 1000 potjes in de huidige matchmaking...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stephan11
Veel dank voor de stats. Ik zal ook nooit zo negatief zijn over een ander, ik speel wot al bijna 7 jaar actief omdat ik het leuk vind. In 7 jaar is er veel veranderd in wot. Het grinden van alle lijnen is voor mij bijna voorbij hehehe. Die britse lichte tanks mogen ze houden. Traag traag,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
Pf lekker belangrijk of iemand een 'bot' is.
Volgens mij draait het nog steeds om lol hebben in deze game.
Enige waarvoor ik WN8 gebruik is puur voor mezelf om te kijken of ik zelf een stijgende lijn te pakken heb in mijn spel. Of een ander nou beter of slechter is zal mij een worst wezen.

[ Voor 133% gewijzigd door Arjant2 op 12-08-2019 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Arjant2 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:20:
Pf lekker belangrijk of iemand een 'bot' is.
Volgens mij draait het nog steeds om lol hebben in deze game.
Enige waarvoor ik WN8 gebruik is puur voor mezelf om te kijken of ik zelf een stijgende lijn te pakken heb in mijn spel. Of een ander nou beter of slechter is zal mij een worst wezen.
Dit is de goede instelling. doe ik ook. veel lol hebben, niet teveel geld aan uitgeven. (dit is meestal de perfect combinatie :-) )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

kuwerti schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 11:05:
[...]

Dit is de goede instelling. doe ik ook. veel lol hebben, niet teveel geld aan uitgeven. (dit is meestal de perfect combinatie :-) )
Ben ook een speler van bijna dag 1, maar vind het leuk en een hobby mag best geld kosten. Dus ja, ik geef geld uit aan dit spel. Speel altijd met WoT Premium en koop af en toe een premium tank.

Toch beter dan elk weekend het geld uitgeven in een kroeg ;)

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephan11
Mijn broer speelt ook wot dus iedere verjaardag geven we elkaar een primium tank, koop geregeld gold ivm overzetten equipment...scheelt gewoon heel veel tijd. Dus ja, die russen verdienen geld aan mij..
Kom nooit meer in de kroeg...

[ Voor 7% gewijzigd door stephan11 op 12-08-2019 17:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flying_pizza
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:14
wargaming is weer eens bezig, kan op de EU site niet inloggen, redirect naar asia site kan met geen mogelijkheid bij de inlog van EU komen

update: delete van alle cookies van de asia site loste het op

[ Voor 19% gewijzigd door flying_pizza op 16-08-2019 00:48 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs een enquête kunnen ze nog niet fatsoenlijk laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Knip, gedraag je eens

Mooi dat cookies het op hebben gelost @flying_pizza

Man, die skoda missies. Gewoon 12-14 autoloaders per game :+

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2019 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-09 20:30
Eventjes wat frustratie kwijt.
De Churchill VII weer eens uit de garage gehaald, traagste tank ooit.
Een of ander infantiel figuur kraamde wat bullshit uit waarop ik vroeg of ie aan zijn middagdutje moest (op een licht sarcastische manier natuurlijk). Jammer genoeg was het een light tank, ging ie vervolgens het hele potje voor me ging liggen :X

Achteraf ook nog een leuk berichtje mogen ontvangen natuurlijk

[ Voor 9% gewijzigd door Cranzai op 17-08-2019 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Ach hobbies mogen geld kosten toch, dus premium account heb ik ook altijd wel. Premium tanks koop ik niet zo veel meer, wel gedaan maar heb genoeg tanks om te spelen nu.

Over geld kosten gesproken denk dat binnenkort de pc maar eens vervangen moet gaan worden.
Merk dat bij de grotere battles (grandbattles en frontline) ik wat meer last krijg van haperingen. Hoe draait dat bij jullie?

Nu nog een i5 4690K met een gtx 970. Game op 1440p. Denk dat de processor het met name wat lastiger heeft? Bij normale battles draait het eigenlijk wel prima met een fps van rond de 80-90 met settings op Maximum (dus 1 stand onder de Ultra setting). En ik snap dat settings omlaag gooien waarschijnlijk wel zal helpen maar dat vind ik nou net weer jammer.

[ Voor 18% gewijzigd door Arjant2 op 17-08-2019 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Arjant2 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 16:34:
Ach hobbies mogen geld kosten toch, dus premium account heb ik ook altijd wel. Premium tanks koop ik niet zo veel meer, wel gedaan maar heb genoeg tanks om te spelen nu.

Over geld kosten gesproken denk dat binnenkort de pc maar eens vervangen moet gaan worden.
Merk dat bij de grotere battles (grandbattles en frontline) ik wat meer last krijg van haperingen. Hoe draait dat bij jullie?

Nu nog een i5 4690K met een gtx 970. Game op 1440p. Denk dat de processor het met name wat lastiger heeft? Bij normale battles draait het eigenlijk wel prima met een fps van rond de 80-90 met settings op Maximum (dus 1 stand onder de Ultra setting). En ik snap dat settings omlaag gooien waarschijnlijk wel zal helpen maar dat vind ik nou net weer jammer.
Je kan meer geld kwijt in je PC dan in WoT gok ik :-)

heb je wel eens je temps en loads in de gaten gehouden tijdens t gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Nou daar gaat ie...2x in de top 3 komen met T 27. Ik vond de missie van de top 5 al lastig, koste me toch 3 uur om die te voldoen. De tank lijkt redelijk OP maar je moet wel de juiste MM hebben, zodra er tier 9 en 10 inzitten mag je blij zijn dat je in de top 10 zit :/

Dit alles geld voor een gemiddelde speler zoals ik :|

Update: Dat gaat hem niet worden vandaag met die hordes aan T 27's, gem 4 tot 5 per game die allemaal in de top 3 proberen te komen |:( Dan maar geen female crew member en book III, ik pak wel mijn emil of IS3a en gaat eens een zooi van die T 27s afknallen.

@looyenss Ik zit al 2 uur op EU1, ben maar een gemiddelde speler en dan is het echt lastig. Ik moet het hebben van tier 8 7 6 battles en dat gebeurt maar ong 1x per uur, zag er een paar keer goed uit, maar dan zit je weer in een waardeloos team zonder support, als je dan een beetje agressief probeert te spelen gaat het meestal mis. Maare THX! ik ga nog ff proberen.

[ Voor 49% gewijzigd door Caveman op 18-08-2019 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Caveman schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 09:37:
Nou daar gaat ie...2x in de top 3 komen met T 27. Ik vond de missie van de top 5 al lastig, koste me toch 3 uur om die te voldoen. De tank lijkt redelijk OP maar je moet wel de juiste MM hebben, zodra er tier 9 en 10 inzitten mag je blij zijn dat je in de top 10 zit :/

Update: Dat gaat hem niet worden vandaag met die hordes aan T 27's, gem 4 tot 5 per game die allemaal in de top 3 proberen te komen |:( Dan maar geen female crew member en book III, ik pak wel mijn emil of IS3a en gaat eens een zooi van die T 27s afknallen.
Ik ben van EU2 naar EU1 geswapped en toen 2x achter elkaar gehaald. Duim voor je!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

De teams van vandaag zijn indrukwekkend slecht 8)7
Maar een patrol duty medaille in een tiger p is wel het laatste dat ik zou verwachten :+
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/245blv9.jpg

Voor de liefhebber van hopeloze teams: http://wotreplays.eu/site/4998371#studzianki-numbed-tiger_p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 06:55
Caveman schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 09:37:

@looyenss Ik zit al 2 uur op EU1, ben maar een gemiddelde speler en dan is het echt lastig. Ik moet het hebben van tier 8 7 6 battles en dat gebeurt maar ong 1x per uur, zag er een paar keer goed uit, maar dan zit je weer in een waardeloos team zonder support, als je dan een beetje agressief probeert te spelen gaat het meestal mis. Maare THX! ik ga nog ff proberen.
Hmm ik had hem gisteren in mijn eerste twee games. Ter verdediging dat was om 1.30 's nachts afgelopen nacht.

DIe missie daarvoor was echt niet leuk. Altans de game was niet leuk tegen mij om hem te halen. Ik wacht bijvoorbeeld om een t27 aan te vallen die nog 650 hp heeft. Hij is leeg ik kom de hoek in schiet 3 keer. Krijg ik 2 rols van 205 en 207 en een van 184 |:( nee dank je wel hoor RNG Daarnaast nog een paar killshots gebounced. De laatste game hiervan echt een kill gestolen door gewoon voor een teammate te gaan staan maar oke. ik had hem uiteindelijk wel

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
een vraag. voor de meest recente update had ik altijd (wanneer ik met arty schoot) zo'n mooie 'straal' van hoe de kogel door de lucht schoot. een soort van trace-spoor. Nu heb ik dat ineens niet meer. Ik zie nu dus niet waar de inslag is. Ik zie wel ineens dat ik de tank geraakt heb, maar dat 'trace-spoor' is weg. Weet iemand hoe dit kan? hebben meerdere hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
kuwerti schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 20:41:
een vraag. voor de meest recente update had ik altijd (wanneer ik met arty schoot) zo'n mooie 'straal' van hoe de kogel door de lucht schoot. een soort van trace-spoor. Nu heb ik dat ineens niet meer. Ik zie nu dus niet waar de inslag is. Ik zie wel ineens dat ik de tank geraakt heb, maar dat 'trace-spoor' is weg. Weet iemand hoe dit kan? hebben meerdere hier last van?
Is een bug sinds de 1.6 update :

http://forum.worldoftanks...765__st__80#entry17158765

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MerijnB
bonuscode: 2019gamescom
Geeft een dag premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk weer een nieuwe premium tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Grapjas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stephan11
V75M-3ATU8-N8TK8
Redeem code,

Voor de liefhebber. 5 gratizzz games met de vk7501k

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Breezers
KNOCKINGONHIMMELSDORF - emblem "Volatile 1"
DAKIINTHESKYWITHSHELLS - emblem "Wolf"
MOUNTAINSOFGOLD - emblem "Card 1"
HERENOWORNEVER - emblem "Skull 2"
NEVERSAYGOODBYE - emblem "Tiger 2"
FLIPPEEBOOISHERE - emblem "Mace 2"
SOMESHOTSNOKILLS - emblem "Card 6"
LIFEONPROKHOROVKA - Additional Experience per Battle (x2)
CUCUMBERTIME - inscription "Konig "

edit: codes zijn maar x keer te gebruiken en dan werken ze niet meer

[ Voor 61% gewijzigd door Breezers op 21-08-2019 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 17:15
Breezers schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:58:
DAKIINTHESKYWITHSHELLS - emblem "Wolf"
MOUNTAINSOFGOLD - emblem "Card 1"
HERENOWORNEVER - emblem "Skull 2"

Die werkt niet voor mij de rest wel thanks daarvoor!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MerijnB
NEVERSAYGOODBYE
FLIPPEEBOOISHERE
HERENOWORNEVER
LIFEONPROKHOROVKA

[ Voor 72% gewijzigd door MerijnB op 21-08-2019 14:55 ]

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
MerijnB schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 13:15:
NEVERSAYGOODBYE
FLIPPEEBOOISHERE
HERENOWORNEVER
LIFEONPROKHOROVKA
Waar moet ik deze invoeren? Op de WOT website lijkt me toch waar alle redeem codes zouden werken?
Krijg het niet voor elkaar :|

• MerijnB
BraX schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 10:02:
[...]

Waar moet ik deze invoeren? Op de WOT website lijkt me toch waar alle redeem codes zouden werken?
Krijg het niet voor elkaar :|
Ja, misschien zijn ze al verlopen, ik heb ze zelf gisteren allemaal kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
Niet te doen dat X5 weekend.. 20 potjes 5% winrate :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

BraX schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:49:
Niet te doen dat X5 weekend.. 20 potjes 5% winrate :|
o dan ligt het niet aan mij dus.. same here. teammates zijn echt heel erg slecht 10k games, <200 wn8 terwijl de andere team veel beter zijn

En is de tiger 131 gratis weggegeven oid? net een potje met 12 stuks...

[ Voor 10% gewijzigd door superduper op 24-08-2019 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
ik heb sinds laatste update rechtsonderin zo'n wit rondje (soort refresh rondje) hebben jullie dat ook? wat is het?
\
EDIT: gevonden :-) https://steamcommunity.co...rum/1/666826251028349586/
\

[ Voor 29% gewijzigd door kuwerti op 25-08-2019 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:35

Rianata

Have you played Atari today?

superduper schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:34:
[...]
En is de tiger 131 gratis weggegeven oid? net een potje met 12 stuks...
Ja, Quickybaby mocht 10k rental codes van die tank weggeven tijdens zijn Gamescon stream.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:35

Rianata

Have you played Atari today?

Voor alle mede-Tweakers en WoT'ters, die GOT wel eens bezochten op TeamSpeak: we zijn overgestapt op Discord!

Dit is de join link: https://discord.gg/XzSMEte

Wees welkom

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
looyenss schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 17:35:
[...]

Je kan meer geld kwijt in je PC dan in WoT gok ik :-)

heb je wel eens je temps en loads in de gaten gehouden tijdens t gamen?
Temps zijn prima in orde. Processor met name trekt het gewoon niet goed meer.
Nieuw systeem is besteld, dus volgend weekend kan ik weer gewoon gamen en downloaden tegelijk, want dat trekt hij nu echt niet ;)
Rianata schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:03:
Voor alle mede-Tweakers en WoT'ters, die GOT wel eens bezochten op TeamSpeak: we zijn overgestapt op Discord!

Dit is de join link: https://discord.gg/XzSMEte

Wees welkom
Maar eens toevoegen, kan altijd handig zijn als ik geen platoonmaatje heb.

[ Voor 28% gewijzigd door Arjant2 op 02-09-2019 13:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MerijnB
bonuscode SINCEBOLLA of CONCEBOLLA

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rens1967
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:47
Ik heb echt even een tijdje zitten lachen... 8)7

Het idiote is, ik had aardig wat hp over, maar toen viel ik van een brug, en met die 1 hp moest ik het beslissen

Overleven met 1 hp

• CrazyHG
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 04-10-2021
MerijnB schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:03:
bonuscode SINCEBOLLA of CONCEBOLLA
The WG code is not valid. Please try again.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Breezers
CrazyHG schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:50:
[...]

The WG code is not valid. Please try again.

WG bonuscodes zijn vaak maar een x duizend keer te gebruiken of zijn beperkt te gebruiken in een paar uur of 24/48 uur maar na 7 dagen is de kans vrijwel nihil dat er dan nog iets werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyHG
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 04-10-2021
Ik zit idd naar de datums te kijken. U heeft helemaal gelijk. _/-\o_
Breezers schreef op donderdag 12 september 2019 @ 17:19:
[...]

[YouTube: One Eternity Later | SpongeBob Time Card #9]

WG bonuscodes zijn vaak maar een x duizend keer te gebruiken of zijn beperkt te gebruiken in een paar uur of 24/48 uur maar na 7 dagen is de kans vrijwel nihil dat er dan nog iets werkt ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MerijnB
Bonuscode:
WGFST19STRM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuwerti
werkt. geen idee wat ik krijg, maar bedankt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

weer een micropatch vandaag, en weer alle mods kaputt met gamecrash als gevolg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
superduper schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 17:54:
weer een micropatch vandaag, en weer alle mods kaputt met gamecrash als gevolg
Das je straf als je met mods speelt :-)

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Sterk staaltje patchen vandaag... max downloadsnelheid 300 kb/s. Dat is lang geleden dat ik zulke snelheden zag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Wat vinden we van de nieuwe racemodus?
Zojuist 5 potjes gereden, nu 11 uur wachten op de missie reset :?
Eerste 2 potjes even zoeken, daarna een "perfecte" race met alle 6 de medailles en ruim 2k damage. Daarna de laatste 2 maar even als verplicht nummertje afgewerkt met 2x 5 medailles. Het begint nu al repeterend te worden :+

De rewards zijn niet echt denderend geloof ik en lijken me de tijdsinvestering niet waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Roozzz schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:47:
Wat vinden we van de nieuwe racemodus?
Zojuist 5 potjes gereden, nu 11 uur wachten op de missie reset :?
Eerste 2 potjes even zoeken, daarna een "perfecte" race met alle 6 de medailles en ruim 2k damage. Daarna de laatste 2 maar even als verplicht nummertje afgewerkt met 2x 5 medailles. Het begint nu al repeterend te worden :+

De rewards zijn niet echt denderend geloof ik en lijken me de tijdsinvestering niet waard...
Wel aardig dat racen. Stond vlak voor het eind bovenop het einde van die garage. Duurde wel ff voordat ze doorhadden dat ik van hoog bovenaf stond te schieten. Aardig, maar morgen weer gewoon racen. Had trouwens ook veel last van LAG in het racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
Roozzz schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:47:
Je kunt 3 crew met bia en nog twee skills naar keuze op 100% winnen, dat vind ik best een aardige award.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

MerijnB schreef op maandag 23 september 2019 @ 22:40:
[...]

Je kunt 3 crew met bia en nog twee skills naar keuze op 100% winnen, dat vind ik best een aardige award.
Dan heb ik scheef gekeken :o
Ik zag alleen wat skins, crew books en stickers... Wat moeten we doen voor de crewmembers? Dat maakt het interessanter namelijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MerijnB
Roozzz schreef op maandag 23 september 2019 @ 22:44:
[...]

Dan heb ik scheef gekeken :o
Ik zag alleen wat skins, crew books en stickers... Wat moeten we doen voor de crewmembers? Dat maakt het interessanter namelijk :P
Heul veul rondjes rijden.
Per race krijg je een aantal 'bekers' (max 6), daarmee 'unlock' je stukjes van de foto van de coureurs (20 per coureur). Als je een foto compleet hebt krijg je die coureur als crew member. 7 bekers per stukje foto volgens mij.

[ Voor 3% gewijzigd door MerijnB op 23-09-2019 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

MerijnB schreef op maandag 23 september 2019 @ 23:05:
[...]

Heul veul rondjes rijden.
Per race krijg je een aantal 'bekers' (max 6), daarmee 'unlock' je stukjes van de foto van de coureurs (20 per coureur). Als je een foto compleet hebt krijg je die coureur als crew member. 7 bekers per stukje foto volgens mij.
Helder, ik had totaal gemist dat die foto's ook nog iets opleverden.

Ik zet dan eerst maar in op 1 coureur te halen; Want voor alle 3 zijn het 20x7x3 = 420 medailles. En met 3(?) medailles gemiddeld per race is dat tamelijk pijnlijk. Ik zie mezelf niet snel 140 potjes spelen... na 5 begon het al redelijk repeterend te worden :P

Hoe dan ook, het is beter dan die arcade games :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-09 20:30
Wat het nog extra pittig maakt is dat je ook maar een beperkt aantal games per tijd kan spelen.
Maakt het voor mij als weekendspeler al stukken moeilijker om iets uit het evenement te kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
Roozzz schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 08:56:
[...]
Ik zet dan eerst maar in op 1 coureur te halen; Want voor alle 3 zijn het 20x7x3 = 420 medailles. En met 3(?) medailles gemiddeld per race is dat tamelijk pijnlijk. Ik zie mezelf niet snel 140 potjes spelen... na 5 begon het al redelijk repeterend te worden :P
Kan je op een specifieke coureur zetten? Ik krijg random plaatjes lijkt het. Ik vind het trouwens redelijk makkelijk, ik denk dat ik gemiddeld op 4 of 4.5 medailles per rondje zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

MerijnB schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 09:14:
[...]

Kan je op een specifieke coureur zetten? Ik krijg random plaatjes lijkt het. Ik vind het trouwens redelijk makkelijk, ik denk dat ik gemiddeld op 4 of 4.5 medailles per rondje zit.
Geen idee, ik nam aan dat ik plaatjes zou krijgen van de coureur/tank die ik gebruik. Tot dusverre klopt dat namelijk... kijken wat er vanavond gebeurt.
En mijn score van gisteren was ook best goed (4,5 medaille per ronde), maar ik ga er van uit dat dat wat slechter zal worden naar mate men het spelletje beter begint te begrijpen (of ik zelf hopeloos afgestompt ben). Dus vandaar een wat pessimistische schatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Hoe start je in gods naam de races? Solo?

Ik zie het menutje, drivers en alles maar nergens iets van klik en race
Pagina: 1 ... 37 ... 86 Laatste