[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 36 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distael
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-06 16:59
Caveman schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:31:
[...]

Dat ben ik niet helemaal met je eens, de FV215b heeft een verschrikkelijke reload, aim time en mobility, als het je lukt om het 1ste schot te ontwijken dan is die kanonnenvoer, hij heeft geen armor om je druk over te maken. Dat ding is alleen gevaarlijk in de handen van een ervaren, goede speler en zolang die niet gespot is, is het handig om er rekening mee te houden dat die ergens aan het lurken is. Je merkt ook in de meeste potjes dat zodra die gespot is dat ze meestal geen lang leven beschoren zijn......
Dat heb ik gemerkt ja.....het is echt even zoeken om deze tank aan het werk te krijgen. Reload is echt heeeel lang. En zodra je gespot bent, wordt je direct afgemaakt....in de tutorials hebben ze het over side scrapen.....hahahahahaha.....dat hebben ze zeker nog nooit geprobeerd in dit ding.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
Caveman schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 21:07:
De T34-B was in 2:30 uitverkocht voor 8.5 miljoen credits..... 20.000 stuks. Ook een manier om de credits weer terug in de bank te krijgen, 170 miljard credits totaal 8)7
deze heb ik net verkocht 29-5 12:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:55

DvE

ORA-00000

Zou je die T34-B niet later kunnen gebruiken voor inruil op een andere prem tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:58

Roozzz

Plus ultra

Voor de liefhebber: nu de custom stijlen voor de batchat, grille, is7 en t57 voor 3500 gold beschikbaar in de shop (y)

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 10:24

Caveman

whahoehaha

GlorixJim schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:23:
[...]

deze heb ik net verkocht 29-5 12:15
Das de tweede ronde geweest, hij is 2x in de market gekomen... ik blijf erbij dat het handig is om alle zuur verdiende credits weer terug in de "bank" te krijgen, nu 340 miljard credits (340.000.000.000 :X )

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:26

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Ach, al die credits zijn ook maar enen en nullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:25
Pffffffff... Black dog for 5M credits.... T34black 2 keer voor 8,5M credits....en nu de IS6B voor GOLD??? WTF???? :(

ik wed dat we genaaid zijn door Wargamings fout (2e keer T34B vanwege Ruski shop storing) plus het heilig verdienmodel (geen 4e keer een tier 8 voor credits, stel je voor zeg)

Het leuke plan voor een tier 8 premium voor mn Free2play 2nd account is dus mislukt... Voor de Black dog was ik te laat en voor de T34B kon ik die dag niet genoeg credits vrijmaken (5 tank per day sale limit, alsof ik uberhaupt wist dat het bestond grrrrrrrrrrr)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
DvE schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:02:
Zou je die T34-B niet later kunnen gebruiken voor inruil op een andere prem tank.
Denk het wel, je kunt de campain reward vehicles ook inruilen voor andere premiums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 07:53

Rianata

Have you played Atari today?

_Anvil_ schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 10:24:

Het leuke plan voor een tier 8 premium voor mn Free2play 2nd account is dus mislukt...
8)7

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

garathane schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:50:
Ach, al die credits zijn ook maar enen en nullen
Dat klopt... maar daar in tegen is je bankrekening dat ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Caveman schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:31:
[...]

Dat ben ik niet helemaal met je eens, de FV215b heeft een verschrikkelijke reload, aim time en mobility, als het je lukt om het 1ste schot te ontwijken dan is die kanonnenvoer, hij heeft geen armor om je druk over te maken. Dat ding is alleen gevaarlijk in de handen van een ervaren, goede speler en zolang die niet gespot is, is het handig om er rekening mee te houden dat die ergens aan het lurken is. Je merkt ook in de meeste potjes dat zodra die gespot is dat ze meestal geen lang leven beschoren zijn......
Zou ik met je eens zijn als er één zo’n high alpha monster in een team zit. Maar met die Black Market sale is er opeens een overschot en kom je zeer regelmatig 2-3 per team tegen. En de laatste paar dagen teams gezien met dus 2-3 FV215b 183s, een FV4005 en een Jg.Pz. E100 om het feest af te maken. Dus als de ene mist staan er nog een paar in de rij om je af te maken.

En gezien de maps die WG maakt eigenlijk puur op bottlenecks vertrouwen voor de actie is “even flanken” ook niet altijd een optie, los van het feit dat ze dus 2 van die dingen op elke flank kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Wat? mn main account gaat in de verkoop nog voordat Wargaming in full pay2win milk mode schiet... Principe kwestie O-)

Dan is het leuk nog een free account te hebben om af en toe casual een avondje te kunnen platoonen... (speel nu regelmatig een maand of langer geen WoT, de echte liefde is over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

De Foch 155 staat in de garage. How much did it costs.... EVERYTHING !!! :/
Ik heb niet eens meer credits om shells te kopen, had vandaag nog even met wat premiums wat credits gefarmd. Om 17:55 had ik 25.000.872 credits, had eigenlijk gehoopt dat ie 23M zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:34
Caveman schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 20:48:
De Foch 155 staat in de garage. How much did it costs.... EVERYTHING !!! :/
Ik heb niet eens meer credits om shells te kopen, had vandaag nog even met wat premiums wat credits gefarmd. Om 17:55 had ik 25.000.872 credits, had eigenlijk gehoopt dat ie 23M zou zijn.
25 miljoen en de tank is nog bagger ook. 8)7

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:58
155 is idd niet de scherpste tool uit het arsenaal.

persoonlijk vind het wel een fijnere tank dan de Foch B, maar goed op papier is de Foch B beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Kepro schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:06:
[...]
25 miljoen en de tank is nog bagger ook. 8)7
Durf bijna niet tegen een unicum in te gaan :o , maar echt bagger is die niet. Heb nu een potje of 10 met dat ding gespeeld, gemiddeld 2 kills en ik ben maar een gemiddelde speler. En er zijn van die momenten dat ik er wel van kan genieten, een IS7 (full health) die net door arty was geraakt even weg clippen 8) en het is een tank die niet meer in de techtree zit, ik heb alle tanks die verwijderd waren behalve de Foch 155 dus het was een must ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_

King Tiger t7 premium is zojuist in mn WoT garage geland, ben erg benieuwd! (via Twitch prime packages, ben gratis lid omdat ik Amazon Video prime heb)

[ Voor 23% gewijzigd door _Anvil_ op 31-05-2019 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
"gratis"

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Caveman schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:55:
[...]

Durf bijna niet tegen een unicum in te gaan :o ,
Gewoon doen joh, Kepro kletst meestal maar wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Laatst online: 07:51
Had vandaag een nieuwe map Klondike, met meer dan de normale 30 tanks. Is dat wat nieuws?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 23:34
pns333 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 22:31:
Had vandaag een nieuwe map Klondike, met meer dan de normale 30 tanks. Is dat wat nieuws?
Ja, dat is grand battles. Zit er al een tijdje in, maar toen alleen voor tier 10 tanks. Sinds een paar dagen nu ook voor tier 8 tanks. Er zijn 3 verschillende maps. Mocht je het niets vinden dan kun je het uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Tja, ik heb toch al Amazon prime video, onder andere vanwege prime aanbiedingen op amazon.com en als aanvulling op Netflix. Zo kun je alle seizoenen van Grand Tour alleen op amazon kijken. Dus dat geld heb ik toch al uitgegeven.

Ik zie ook een 40% korting op de Amx 13 57 in die care package... hmmm.. dan heb ik 1 van de leukste (en OP) premium lights voor 10 euro.... dan moet ik "F2play account" voortaan wel tussen quotes zetten :P

Klote Wargaming... "just when I thought I was out..."

Eerst mn main account maar eens te koop zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

_Anvil_ schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 09:53:
[...]
Eerst mn main account maar eens te koop zetten...
Levert dat tegenwoordig echt nog wat op dan?

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2vmca4z.jpg

Zucht... 3 tanks die mijn E50M kunnen one-shotten, 1 die mij van full-hp kan clippen en een lading 750+ alpha monsters met hitpoints waar ik een minuut of langer op moet schieten om ze dood te krijgen. Lekker makkelijk flanken die TDs als er zoveel in een match zitten :+.

Hier wordt je toch wel een beetje salty van zo. Je kunt gewoon weinig want je krijgt een HESH shell in je bakkes of je bent met 2-3 schoten dood door bosjes zitters met belachelijke alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Propane schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 17:25:
[Afbeelding]

Zucht... 3 tanks die mijn E50M kunnen one-shotten, 1 die mij van full-hp kan clippen en een lading 750+ alpha monsters met hitpoints waar ik een minuut of langer op moet schieten om ze dood te krijgen. Lekker makkelijk flanken die TDs als er zoveel in een match zitten :+.

Hier wordt je toch wel een beetje salty van zo. Je kunt gewoon weinig want je krijgt een HESH shell in je bakkes of je bent met 2-3 schoten dood door bosjes zitters met belachelijke alpha.
Hoe zou die LEO1 zich voelen? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephan11
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 20:16
A good scout will win the game always.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Rianata schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:38:
[...]
Helemaal niets meer, tenzij het unicum account is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Rianata schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:38:
[...]

Ongeveer 100 euro in mijn geval, bij jou iets meer vermoed ik ;)

Gaat me ook niet om het bedrag, maar meer de daad. Ik heb de afgelopen 5 jaar super veel plezier aan dit spel beleefd (24k potjes, hallo zeg!) , maar belangrijkere dingen (familie, kids, vriendin, werk, sport) laten me te weinig ruimte om nog echt fanatiek te spelen. Keuzes he ;)

En ik merk dat af en toe een casual potje niet echt lukt, ik wil dan direct weer winnen op tier 10, erger me aan te lage winrates en wn8 (ben te fanatiek, I know) ga me ergeren aan mn slechte spel en achterlopende kennis van tanks/maps etc.

Dus dit jaar mn main account verkopen is een stukje afronding (klinkt zwaarder dan bedoeld, It is only game you know) ;)

De F2P account geeft me i.e.g. de optie af en toe nog wat te platoonen als ik een keer tijd en zin heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Propane schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 17:25:
[Afbeelding]

Tijd om MT15 aan te slingeren lijkt me. Met zulke teams moet het kwartje toch een keer goed vallen zou je zeggen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
_Anvil_ schreef op zondag 2 juni 2019 @ 08:59:
[...]
Gaat me ook niet om het bedrag, maar meer de daad. Ik heb de afgelopen 5 jaar super veel plezier aan dit spel beleefd (24k potjes, hallo zeg!) , maar belangrijkere dingen (familie, kids, vriendin, werk, sport) laten me te weinig ruimte om nog echt fanatiek te spelen. Keuzes he ;)
Een goede vriend van me die me jaren geleden heeft overtuigd om te beginnen met WOT heeft net hetzelfde gedaan. WOT nam zoveel tijd in, dat hij nooit aan andere games toe kwam. Hij heeft zijn account verkocht. Na een dik jaar begon hij het toch allemaal te missen en het gras is niet altijd groener aan de overkant. Nu is hij terug van 0 begonnen. En heeft hij veel spijt dat hij zijn account verkocht heeft. ;)

Ik vraag me af waarom je je account hoeft te verkopen? In m'n "jonge" tijd speelde ik echt hardcore World of Warcraft, met High Warlord PVP titel erop en eraan. Op een gegeven moment kon ik het ook niet meer in m'n sociaal leven passen. Maar ik heb nog steeds m'n account ... je weet nooit wat de toekomst brengt.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Tiegul heeft ook ooit zn account verkocht en is weer opnieuw begonnen. Ik ga mn account echt nooit verkopen. Elke game heeft zn flaws maar WoT blijft me toch trekken. Of ik nou geld in wot steek of elk jaar een nieuwe game plus premium ala BF waar je snel op uitgekeken ben plus alle bugs haha. Vanaf BF3 is elke release drama. Daarnaast hoef ik nog maar 2 missies tot de obj 279 en ga ik weer gezellig platoonen en ouwehoeren. De game moet goed/leuk zijn maar de ‘clan’ ook.

[ Voor 18% gewijzigd door Kepro op 03-06-2019 09:06 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Het blijft een spel met een ondoorgrondelijke aantrekkingskracht voor mij. Na de laatste Frontline ronde bijna twee weken niet gespeeld en het niet gemist en de laatste week weer volop. Ook tijdens vakanties buitenshuis mis ik het spelletje niet, maar toch zijn er altijd weer momenten, die me terug halen; dat kan een YT video zijn, een Twitch stream, een special event, een nieuwe update, maar bovenal de onuitputtelijke GOT Whatsapp groep :-)

En ja, zoals zo vaak besproken; er mankeert genoeg aan het spel, maar de afgelopen patches zien we wel een aantal aanpassingen, die en beloofd waren en positief zijn voor ons spelers, zoals bijvoorbeeld het blacklisten van 2 maps (uiteraard kun je discussiëren of het er zelf 3 of meer zouden moeten kunnen zijn), verbeterde matchmaking op met name tier 8, arty nerf (of het genoeg is is ook subjectief). Nu nog de aangekondigde aanpassing op premium ammo en dan kan Wargaming zich gaan focussen op het verbeteren en het maken van nieuwe maps :-D

Op het moment ook wel weer wat leuke grinds, de Standard B, de Obj 705 en de Lynx 6x6. Daarnaast zoveel mogelijk platonen en regelmatig leuke tanks met grote guns in een groepje spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:04

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Inmiddels een maand verder, mis Wot niet echt tot nu toe.
Nu gestart met andere spellen zoals Copany of Heroes en Age of Empires III, ook lekker. :+
Wellicht dat ik van het winter het spel een keer weer installeer.

Whatever.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Kepro
Daar is die dan _/-\o_ _/-\o_ ik heb mijn leven weer terug. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KJkUkdgpIrRpsm3k7jzaD2L7/full.jpg?nohitcount=1

[ Voor 11% gewijzigd door Kepro op 05-06-2019 20:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-09 11:16
Lekker gewerkt gast! :)

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Kepro schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 20:32:
Daar is die dan _/-\o_ _/-\o_ ik heb mijn leven weer terug. :+

[Afbeelding]
Respect; was zeker niet makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Nu heb ik weer tijd om te platoonen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-09 11:16
Kepro schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 20:28:
[...]

Nu heb ik weer tijd om te platoonen. d:)b
Dat zijn goede berichten! Alleen ben ik vanaf maandag wel twee weken op vakantie!

Selks

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
BONUS CODE : (EU and NA Server)

Login on Alienware trough this link: (or create free account)

https://eu.alienwarearena...bonus-code-key-giveaway-3

And press : Get Key

Rewards:

1 Day Premium Account
5 Crew Skins:
General Patton (USA)
de Gaulle (FRANCE)
1 UK + 1 Polish + 1 German Heroes
X2 Captain America Inscriptions (USA)
X2 Avenger Inscriptions (UK)
X2 Bismarck Inscriptions (DE)

Waren zojuist nog iets van 1500 keys beschikbaar

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Breezers schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:12:
BONUS CODE : (EU and NA Server)

Login on Alienware trough this link: (or create free account)

https://eu.alienwarearena...bonus-code-key-giveaway-3
...

Waren zojuist nog iets van 1500 keys beschikbaar
Wou het net posten, vanmorgen nog 3000 sinds gisteren, dus het gaat niet heel snel..

Die Patton skin staat goed op de commander van mn King Tiger premium en een dagje premium is altijd leuk 8)

Echt bizar wat je allemaal "gratis"voor WoT kunt krijgen, heb best lol in die free to play account.

Met alle rental tanks (met dank aan de Twitch packages en rental codes laatst op tweakers) heb je bijna geen permanente premiums meer nodig.. zo heb ik nu op mn free account al snel diverse goede crews, die komen als 100% crews mee met de rentals en door alle extra xp missies (van D-day/m10 sirocco en het King Tiger C pakket) vliegen ze werkelijk naar hun eerste skill toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:58

Roozzz

Plus ultra

Het is maar wat je "free to play" noemt :P

De teams zijn vanavond weer een slag apart :+
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/15nqde0.jpg

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 20:18

Dark Angel

Corvette LS Power

? zag wel een DarkAngel in de ingame chat maar dat was ik niet.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik snap iets niet in de campains opdrachten. Ik heb nu de T28Concept compleet (laatste afgekocht met orders) en de nieuwe gestart van de T55A.

Maar als ik een game start met een tank zie ik niet de 'gestarte' T55A opdracht, maar nog steeds de T28Concept die je nog kan improven. Maar die zijn weer niet 'actief' in de campain view?

Ook in de garage view staan beide juiste campains wel actief.

Wat doe ik nu verkeerd?

Edit: het zal wel weer een slechte mod zijn (ik heb iets van personal mission helper) die niet update. Eerste opdracht gehaald en hij wordt wel gewoon geteld.

[ Voor 23% gewijzigd door superduper op 09-06-2019 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

superduper schreef op zondag 9 juni 2019 @ 10:51:
Edit: het zal wel weer een slechte mod zijn (ik heb iets van personal mission helper) die niet update. Eerste opdracht gehaald en hij wordt wel gewoon geteld.
Je hebt voor die personal missions toch geen mod meer nodig, standaard zit in de game al genoeg info om je voortgang tijdens een gevecht te laten zien vwb de actieve missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Rianata schreef op zondag 9 juni 2019 @ 13:01:
[...]

Je hebt voor die personal missions toch geen mod meer nodig, standaard zit in de game al genoeg info om je voortgang tijdens een gevecht te laten zien vwb de actieve missie?
klopt, was toch geen mod. Maar die standaard in-game loopt dus niet correct. Zie voorbeeld; de Missie LT-2 is correct, maar de text van de opdracht niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/K8YYafyl2XKYUO6HvVAai6Xs/full.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door superduper op 09-06-2019 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Heb je niet op de optie ‘missie verbeteren’ geklikt? Zodat je de missie met honors kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Kepro schreef op zondag 9 juni 2019 @ 20:04:
Heb je niet op de optie ‘missie verbeteren’ geklikt? Zodat je de missie met honors kan halen.
Nee, want met starten van de nieuwe serie (zels nu nieuwe campain) bevestig je dat de vorige gestopt wordt. Als ik ook een missie haal, telt hij wel op de nieuwe campain. super vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Nee dat is niet helemaal waar. Je gaat verder per tank klasse. Dus je moet alle missies opnieuw activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Kepro schreef op maandag 10 juni 2019 @ 11:08:
Nee dat is niet helemaal waar. Je gaat verder per tank klasse. Dus je moet alle missies opnieuw activeren.
Heb ik ook gedaan. En in de garage view staat het er ook allemaal prima. In game klopt alleen de titel van de missie, maar klopt de text van de opdracht niet met de titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Hmm dan weet ik het ook niet maar woensdag komt de nieuwe patch dus misschien wordt het probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konstantine
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-03 16:50
Mijn advies? Een schone installatie. Soms gooien updates of mods alles door de war. Een schone installatie doet dan meestal wonderen.

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
je hebt uperhaupt geen mods nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Er zijn nog een paar nuttige mods zoals moe % in-battle en auto-equip en gold lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:06
looyenss schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:33:
je hebt uperhaupt geen mods nodig
Auto equipement en een dubbele row in m'n garage vind ik anders best hadig, daarvoor heb ik XVM in gebruik. Niet activeren die meuk en die kleurtjes verschijnen ook niet, prima mod dan hoor.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
mach2 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:45:
[...]

Auto equipement en een dubbele row in m'n garage vind ik anders best hadig, daarvoor heb ik XVM in gebruik. Niet activeren die meuk en die kleurtjes verschijnen ook niet, prima mod dan hoor.
Dubbele rijen in de garage zit er tegenwoordig ook stock al in :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:06
Propane schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 20:53:
[...]

Dubbele rijen in de garage zit er tegenwoordig ook stock al in :) .
Kijk weer wat geleerd :-) , nu alleen die auto equip nog.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 23:34
Update heeft nu ook het wisselen van crews tussen tank. Dat is de feature die ik de laatste tijd vooral mis nu ik vanilla speel. Top!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:21
bonus code: SUBWARSHOLDMYHAT

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik merk het dat WG de Scorp in de store heeft gezet:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GDRA50B.jpg?1

Hele tijd achter in de spawn op een berg staan waar niks te raken was en dan snel wegrijden als er één t-50-2 aan komt tijden en binnen 5s exploderen. _/-\o_ _/-\o_ Ik had geluk dat het een semi open map was waar ik nog met mijn camo kon spelen ala wot 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
.

[ Voor 100% gewijzigd door looyenss op 15-06-2019 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Net de chineese IS2 unlocked, dat gaat een verschrikkelijke grind worden merk ik wel... Geen gun depression, matige armor, verschrikkelijke aimtime en de shells vliegen alle kanten op. Wat is het toch met al die chineese tanks, hebben die geen gun depression nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Caveman schreef op zondag 16 juni 2019 @ 13:53:
Net de chineese IS2 unlocked, dat gaat een verschrikkelijke grind worden merk ik wel... Geen gun depression, matige armor, verschrikkelijke aimtime en de shells vliegen alle kanten op. Wat is het toch met al die chineese tanks, hebben die geen gun depression nodig ?
Heeft 6 of 7 graden gun dep. Dat is prima hoor. Is2 is praktisch een IS en dat zijn prima tanks hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjiebert
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18:50
Ik heb nog genoeg lol gehad met de IS-2. De 110 is erger, veel erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Wauw.. ik nader me 45k battles, waarvan 4500 in de T67 zie ik :o

Good old times, toen ik heer en meester was met die tank, en die niet nerf-dood was gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Vedrano schreef op maandag 17 juni 2019 @ 19:17:
Wauw.. ik nader me 45k battles, waarvan 4500 in de T67 zie ik :o

Good old times, toen ik heer en meester was met die tank, en die niet nerf-dood was gemaakt.
De T67 staat anders nog steeds bekend als een seal clubber tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Iceman1987 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 19:26:
[...]

De T67 staat anders nog steeds bekend als een seal clubber tank :P
Nu is het gewoon bruikbaar, maar er waren jaren dat het gewoon zwaar op was, waren mijn gloriejaren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Vedrano schreef op maandag 17 juni 2019 @ 19:28:
[...]

Nu is het gewoon bruikbaar, maar er waren jaren dat het gewoon zwaar op was, waren mijn gloriejaren :D
Wees er trots op :-P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Vedrano schreef op maandag 17 juni 2019 @ 19:28:
[...]

Gewoon bruikbaar?? :o

Ik weet niet wat jij bedoelt met 'gewoon bruikbaar' maar die is nog altijd zo OP als maar kan zijn... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 17:05

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

kreezjie schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:35:
[...]

Gewoon bruikbaar?? :o

Ik weet niet wat jij bedoelt met 'gewoon bruikbaar' maar die is nog altijd zo OP als maar kan zijn... :F
Low tiers spelen is dan ook moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Grappige is ook hoe de Russen je nu steeds vaker lokken om te shoppen met korting, 1 goede battle en je krijgt automatisch de battle hero bericht en 15 of 30% korting op gehele premium shop.

Ze merken dat ik me nu laatste jaren wat inhou met shoppen en proberen me zo te lokken, wat helaas geregeld lukt ook :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Vedrano schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 18:42:
Grappige is ook hoe de Russen je nu steeds vaker lokken om te shoppen met korting, 1 goede battle en je krijgt automatisch de battle hero bericht en 15 of 30% korting op gehele premium shop.

Ze merken dat ik me nu laatste jaren wat inhou met shoppen en proberen me zo te lokken, wat helaas geregeld lukt ook :-(
Ze proberen al tijden lang erg krampachtig de constant dalende playerbase op peil te houden met allerlei acties, grindbonussen, kortingen, op premiums etc en zijn behoorlijk agressief aan het pushen om je maar te verleiden om aankopen te doen in die goldshop

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Helaas werkt die tactiek wel, ik betrap me zelf wel haast altijd dat ik iets haal wat ik meestal niet eens nodig heb zo als teveel onnodig gold of tanks waar al eeuwen een 0 battles mee gespeeld staat pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Vedrano schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 19:11:
Helaas werkt die tactiek wel, ik betrap me zelf wel haast altijd dat ik iets haal wat ik meestal niet eens nodig heb zo als teveel onnodig gold of tanks waar al eeuwen een 0 battles mee gespeeld staat pff
Ja? Ik koop met kerst voor 70 euro aan troep en voor de rest nooit meer iets. :) Dat heb je ook niet nodig dan, want voor 70 euro aan troep krijg je een is-3a, 2 andere t8 premiums, wat tier 5 premiums en goud voor 1 jaar aan premium. :P of niet @Vorst8

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Heb nu weer 15% gewonnen... kijken of het inhouden lukt :D
Ik hoop het echt want wil niks en heb niks nodig mja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Het is weer weekend, eerste battle:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9QQqmbd.jpg

Probeerde hem te oneshotten nadat die 2min mij zat te facehuggen.. Hele tijd niks kunnen doen 8)7 . Wtf man echt wat een mongolen lopen op deze planeet rond die het zuurstof niet waard zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Vedrano schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 19:50:
Heb nu weer 15% gewonnen... kijken of het inhouden lukt :D
Ik hoop het echt want wil niks en heb niks nodig mja
Lol, voer voor psychologen dit :P Hopelijk heb je dit alleen met WoT, of trek je bij elk reclameblok op de Tv ook je credit card?

Zeker in deze tijd kun je zelfs free to play enorm veel goodies scoren, tot tier 8 premiums aan toe. Dus waarom nog geld uitgeven aan nog meer nutteloze pixel meuk?

*heeft al 2 jaar geen euro meer uitgegeven aan WoT en toch een dikke account met tig gave tanks, 5 skill crews etc. *

Ik heb in 5 jaar ook bijna nooit dingen met Gold gedaan, behalve premium tanks aanschaffen met een dikke korting en equipment dismounten voor 10g. Ow en permanente camo op mn high tiers en premiums, maar ook dat krijg je tegenwoordig toch heel vaak gratis.

[ Voor 17% gewijzigd door _Anvil_ op 25-06-2019 08:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

_Anvil_ schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:25:
[...]

Zeker in deze tijd kun je zelfs free to play enorm veel goodies scoren, tot tier 8 premiums aan toe. Dus waarom nog geld uitgeven aan nog meer nutteloze pixel meuk?
Het geld geef ik ook vaak uit in ruil voor tijd. Ik wil niet heel decadent overkomen, maar bijv. bij (een van) de laatste marathon waar je de Franse wheelchair tank kon verdienen, heb ik bewust niet meegedaan en gewacht tot de tank gewoon te koop was. De uren die ik had moeten investeren zijn voor mij zoveel meer waard dan de €25 to €30 die ik uiteindelijk voor de tank betaald heb. In mijn werk heb ik die euro's in 1 a 2 uurtjes terugverdiend!

[ Voor 4% gewijzigd door Rianata op 26-06-2019 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Rianata schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:13:
[...]

Het geld geef ik ook vaak uit in ruil voor tijd. Ik wil niet heel decadent overkomen, maar bijv. bij (een van) de laatste marathon waar je de Franse wheelchair tank kon verdienen, heb ik bewust niet meegedaan en gewacht tot de tank gewoon te koop was. De uren die ik had moeten investeren zijn voor mij zoveel meer waard dan de €25 to €30 die ik uiteindelijk voor de tank betaald heb. In mijn werk heb ik die euro's in 1 a 2 uurtjes terugverdiend!
Tja, als je die uurtjes niet als leuk ervaart kun je ze ook gewoon skippen zonder die tank te kopen, dat is natuurlijk optie 3 ;)

Ik geef zelf al genoeg geld uit aan andere dingen dan Pc gamen, dus laat mij maar voor mn eigen gemoedsrust de knieperd uithangen in WoT ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:55

Phreak

KTM SuperDuke

Bonuscode voor de liefhebbers: WOT2019TANKFEST

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
this code(WOT2019TANKFEST) was supposed to be an invite code according to wg player support

doet het al niet meer

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• belgareth
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-09 10:47
Bonuscode BOVINGTONANDWOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Is er iets veranderd aan het crewXP model? het valt me op dat het tegenwoordig heel lang duurt om je crewskills te verzamelen. Een 2e skill van 68-100% krijgen kost al 325k XP?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bhaarlem
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08-10-2023
Bonuscode BACKINUSSR
Bij mij geeft ie op dit moment wel een technisch issue als ik het probeer maar misschien hebben jullie meer geluk

Aanvulling:
Dat technische issue blijkt te betekenen dat de codes op zijn :'(

[ Voor 23% gewijzigd door bhaarlem op 30-06-2019 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddiewww
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 22-09 21:53
Iemand die mij wil recruteren op de Europese server? Het account is mijn tweede account, ik heb daarnaast een US account. Ik ben van plan om heel af en toe op te spelen en de recruut missies te halen. Als het goed is heb ik het spel niet gespeeld in de laatste 60 dagen. IGN: eackzem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:21
eddiewww schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 23:15:
Iemand die mij wil recruteren op de Europese server? Het account is mijn tweede account, ik heb daarnaast een US account. Ik ben van plan om heel af en toe op te spelen en de recruut missies te halen. Als het goed is heb ik het spel niet gespeeld in de laatste 60 dagen. IGN: eackzem
je hebt een DM

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dreekenkorin
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06-2024
vandaag is het WOTPOLSKATANKFEST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:26

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Wat doet die code eigenlijk ? (Hij werkt wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhaarlem
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08-10-2023
In dit geval een Poolse camo set voor 1 voertuig en wat reserves. We hebben ook al een Duitse en een Russische variant gehad.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Houthacker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:15
En DASISTTANKFEST2019, geeft wat reserves en Duitse camo.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:14

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

2 code's maar je kan enkel 1 activeren!
Beide geven je 2 missies die je moet 3 maal moet afronden tussen 6 & 9 juli.
Zorg dat je de missies kiest waar je ook de tanks voor hebt!

Amerikaanse tanks tier 4+, code: GUAMALLIES
Japanse tanks tier 4+, code: GUAMAXIS

De beloning als je de missies afgerond hebt:
2 Personal Reserves: +300% Crew XP for 1 hour
2 Personal Reserves: +100% XP for 1 hour.
6 Wolf emblems (in honour of the Marines' Dogs).
3 stickers van klauw markeringen.

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Ik ben de laatste tijd in dubio wat ik het spel meer stuk vind maken, arty of die wheeled meuk. Ik denk dat zolang er geen 3 arty in een team zit die wheeled troep vervelender is.

Ergste combinatie is natuurlijk 2 wheeled en 3 arty bij de tegenstander, gegarandeerde loss. Ook het feit dat arty reliable 20% van je hitpoints er af schiet ongeacht in welk type tank je rijdt is zwaar kut.

Zo, weer genoeg gerant, ben benieuwd wat jullie irritanter vinden.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjiebert
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18:50
Arty is irritanter. Wheeled vehicles zijn tenminste in driekwart van de gevallen na een minuut al dood.

Overigens is één (of zelfs twee) arty per game een prima mechanic, maar drie is teveel en maakt het spel meer kapot dan het goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElPaco schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 18:47:
Ik ben de laatste tijd in dubio wat ik het spel meer stuk vind maken, arty of die wheeled meuk. Ik denk dat zolang er geen 3 arty in een team zit die wheeled troep vervelender is.

Ergste combinatie is natuurlijk 2 wheeled en 3 arty bij de tegenstander, gegarandeerde loss. Ook het feit dat arty reliable 20% van je hitpoints er af schiet ongeacht in welk type tank je rijdt is zwaar kut.

Zo, weer genoeg gerant, ben benieuwd wat jullie irritanter vinden.
Ik kan me hier wel in vinden. Heb na een lange tijd afwezigheid op WoT weer eens wat potjes gespeeld van 't weekend... ik was alweer snel genezen. Die wheeled vehicles breken de 'toch al wankele' balans in de game nog meer. Het snelheidsverschil tussen de trage tanks en deze racemonsters is gewoon belachelijk. Zelfs best wel mobiele mediums maken vaak geen schijn van kans als zo'n ding aan komt stormen om ze te cirkelen. En dan nog die yolo acties waarbij het gehele team al binnen 30 seconden gespot is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:14

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 11:20:
[...]

Ik kan me hier wel in vinden. Heb na een lange tijd afwezigheid op WoT weer eens wat potjes gespeeld van 't weekend... ik was alweer snel genezen. Die wheeled vehicles breken de 'toch al wankele' balans in de game nog meer. Het snelheidsverschil tussen de trage tanks en deze racemonsters is gewoon belachelijk. Zelfs best wel mobiele mediums maken vaak geen schijn van kans als zo'n ding aan komt stormen om ze te cirkelen. En dan nog die yolo acties waarbij het gehele team al binnen 30 seconden gespot is...
Nou met bovenstaande kan ik nog wel leven. Waar ik echt moe van word is dat je met de jageroo dat wheeled geval raakt in de voorkant en dan een critical hit en 0 dmg.... FUUUUUU en dan weer 20 seconden reloaden.

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Gwatholthar schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:00:
[...]

Nou met bovenstaande kan ik nog wel leven. Waar ik echt moe van word is dat je met de jageroo dat wheeled geval raakt in de voorkant en dan een critical hit en 0 dmg.... FUUUUUU en dan weer 20 seconden reloaden.
Dat inderdaad. Jullie zeggen dat ze binnen en een minuut dood zijn, was het maar zo'n feest. Meestal schiet je 20 keer op ze, raak je ze 5 keer, doe je 4x een critical hit zonder damage en zonder ze echt te stoppen en 1x damage.

Tegen die tijd is jou team al gefarmed door hun team.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:31
even een vraag over de XP fever: is deze XP voor een bepaalde tank, en zo ja: welke tank? is dat dan de tank waarmee je de missie voltooid? ik kan dat niet vinden op de site

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
kuwerti schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 10:13:
even een vraag over de XP fever: is deze XP voor een bepaalde tank, en zo ja: welke tank? is dat dan de tank waarmee je de missie voltooid? ik kan dat niet vinden op de site
Je XP komt in de tank waar je in zit / de missie mee behaalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ik dacht, goh, heb weer eens tijd, doe eens een potje WoT... Ik begin vol goede moed aan de ronde in m'n BC-12t. Klaar om te spotten.

Maak één spotting run aan het begin, krijg één enkele hit van een andere light tank, laag kaliber gun.... Hoppa, motor kapot, ammo rack kapot, radio kapot, fuel tank kapot en doe ook nog maar eens een fire erbij. Van één enkele 76mm AP round.

OK WG RNG, doei :+ .
Pagina: 1 ... 36 ... 86 Laatste