Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 33 34 35 Laatste
Acties:

• Tige
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 15:41
Die T2S is je keuze voor bijna 400 hogere dpm (Met food en wat crewskills). Die D-54 gun heeft betere gun handeling, hogere shell velocity, iets meer pen, maar is ook wat zwaarder.
Het argument pen kun je wegnemen door HEAT te schieten en de dpm hoog te houden met de T2S gun.

HEAT schieten is wel een dingetje voor de T-54, met 201 standaard pen zit je erg laag. Lorraine tier VIII zit bijvoorbeeld standaard al op 232.

Dus speelstijl is ook wel belangrijk. Rij je voorop en ben je agressief, dan de T2S. In alle andere gevallen de D-54.

Ikzelf heb in het begin met de T2S gun gespeeld zeg 20 battles, maar daarna vrijwel alles, en nu nog steeds met de D-54 gun.

Selks

• Kepro
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 19:18
T54 is voor de voor linie spelen met de armor die je hebt. Gewoon de oude t54 gun erop gooien. Ik krijg jeuk van campende tanks.

Kepro wijzigde deze reactie 17-04-2019 10:23 (22%)

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • +5Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 12:26
bonuscode: CHIRPCHIRP (3x XP)

• superduper
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20-05 17:24

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

al weg helaas..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Tige schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:49:
Die T2S is je keuze voor bijna 400 hogere dpm (Met food en wat crewskills). Die D-54 gun heeft betere gun handeling, hogere shell velocity, iets meer pen, maar is ook wat zwaarder.
Het argument pen kun je wegnemen door HEAT te schieten en de dpm hoog te houden met de T2S gun.
De D-10T2S heeft ook een extra graad aan gun depression. Toevallig zit ik in dezelfde situatie. Ik heb de T-54 gekocht, en moet nog een klein beetje free xp sparen om een gun te unlocken en zit te twijfelen over welke gun het wordt. Ik denk dat ik ga voor de gun depression en dpm (dat is ook het advies dat ik over het algemeen hoor).

Imho is pen niet echt een argument, aangezien de 219mm pen van de D-54 ook shit is. :P

• Tige
Eens, gun depressie had ik nog niet eens genoemd. Beide guns zijn prima te spelen, dus speel wat het beste bij jezelf past en waar je je comfortabel bij voelt.

Ander nieuws; patch 1.5 wordt genoemd op 1 of 8 mei? Iemand iets definitiefs? Op de Leo Tier VII, Zweedse tank moet je ongeveer 92k aan XP hebben, wil je gelijk door kunnen naar de nieuwe lijn. En deze week is er nog een 4-man Zweedse crew te winnen met een mini marathon, inclusief wat enquipment!

Selks

• Kepro
Tige schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:55:
Eens, gun depressie had ik nog niet eens genoemd. Beide guns zijn prima te spelen, dus speel wat het beste bij jezelf past en waar je je comfortabel bij voelt.

Ander nieuws; patch 1.5 wordt genoemd op 1 of 8 mei? Iemand iets definitiefs? Op de Leo Tier VII, Zweedse tank moet je ongeveer 92k aan XP hebben, wil je gelijk door kunnen naar de nieuwe lijn. En deze week is er nog een 4-man Zweedse crew te winnen met een mini marathon, inclusief wat enquipment!
Ik heb 3 nieuwe vrouwen gebruikt... 3 minuten laten kwam ik erachter dat ik nog 4 Zweedse vrouwen had rond zwerven. Ik zit op 60.000 met de drama Leo. Ik heb ook begin mei gehoord. Ik kijk wel uit naar de nieuwe patch.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 17:00

Caveman

whahoehaha

Zo.... kunnen de 430 en 430U de mottenballen in :|
Net na veel moeite de 430U in de garage staan, wordt die generved en dat is niet de eerste keer dat me dat overkomt... (grille15, 268 4 die had ik net 2 dgn :( en dat zijn degene die ik zo uit mijn hoofd weet)

Ik zal voortaan hier in het forum zeggen welke tier 10 ik aan het grinden ben, dan weten jullie vast welke generfd gaat worden. (ben nu bezig met de m48 patton :X )

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Rianata
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 00:29
Caveman schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:48:
[...]

Net na veel moeite de 430U in de garage staan, wordt die generved en dat is niet de eerste keer dat me dat overkomt... (grille15, 268 4 die had ik net 2 dgn :( en dat zijn degene die ik zo uit mijn hoofd weet)

Ik zal voortaan hier in het forum zeggen welke tier 10 ik aan het grinden ben, dan weten jullie vast welke generfd gaat worden. (ben nu bezig met de m48 patton :X )
Begin dan aan de Kranwgn, die wordt gebuffed en naar verwarchting wordt het een beest!

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal

• Vedrano
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 28-04 10:36
Maanden lang bezig met de pruts lights om de T55a te krijgen, meer dan half jaar vast gezeten met paar light missies en gister per toeval, zonder ook maar moeite te doen of door te hebben dus de missie gehaald en T55A vrijgespeeld, heb serieus 2 minuten naar het scherm lopen staren of dit waar kon zijn

• Russica
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 22:20

Russica

HEAT is all you need.

[...]

Het zou er natuurlijk ook aan kunnen liggen dat je toevallig telkens de tanks grind die als OP te boek staan. O-)

• Vedrano
De nieuwe MM, die gaat ook uitkomen toch met de 1.5 patch straks ?

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Russica schreef op woensdag 24 april 2019 @ 15:54:
[...]

Het zou er natuurlijk ook aan kunnen liggen dat je toevallig telkens de tanks grind die als OP te boek staan. O-)
Ehh ja, wat is daar mis mee....

• Kepro
Vedrano schreef op woensdag 24 april 2019 @ 18:11:
De nieuwe MM, die gaat ook uitkomen toch met de 1.5 patch straks ?
Die is al een tijdje uit.

• _Anvil_
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 13:56
Caveman schreef op woensdag 24 april 2019 @ 19:51:
[...]

Ehh ja, wat is daar mis mee....
Some people might consider that unsportsmanlike O-)

Just get better, instead of looking for easy shortcuts ;)

To each his own uiteraard, als iemand de hele dag op t5 in een T67 op het gemakje seals wil clubben is dat zn goed recht.

Ik hou persoonlijk meer van uitdaging, winnen op een level playing field dus.

In other news: wat vinden we van de type4 en type5 "nerf" ?

Ik vind de obj430(u) nerf trouwens wel een onverwachts positief gebaar van WG, een ruski tank nog wel.. en dan ook nog een pure nerf (geen stats die beter worden volgens mij?).. wellicht is er toch nog hoop en gaat de EU server nog niet afsterven vanwege P2w en powercreep...

_Anvil_ wijzigde deze reactie 25-04-2019 12:58 (26%)

• Vedrano
_Anvil_ schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:56:
[...]

To each his own uiteraard, als iemand de hele dag op t5 in een T67 op het gemakje seals wil clubben is dat zn goed recht.
45k battles
4.5k in T67

Mijn all-time-fav tank :+

• Sircuri
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Kepro schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:05:
[...]

Ik heb 3 nieuwe vrouwen gebruikt... 3 minuten laten kwam ik erachter dat ik nog 4 Zweedse vrouwen had rond zwerven. Ik zit op 60.000 met de drama Leo. Ik heb ook begin mei gehoord. Ik kijk wel uit naar de nieuwe patch.
Drama Leo? Ik vind dat een geweldige tank. Samen met de STRV 74 zijn dat toch wel de betere tanks. De strv 74 speel ik nog altijd en de Leo staat ook nog gewoon in mijn garage. Heb juist de Emil 2 unlocked, maar dat is stock wel een drama tank. Geen pen en een bloom van zeg ik jou daar.

Signature van nature

• Caveman

Caveman

whahoehaha

_Anvil_ schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:56:
[...]

Some people might consider that unsportsmanlike O-)
Waar heb je het over... onsportief ?? Dus het grinden van tier 1 tot 10 naar een tank waarvan ik denk dat die wel leuk is om te spelen is onsportief, die is nieuw voor me.
Just get better, instead of looking for easy shortcuts ;)
easy shortcut ?? Hoezo, het grinden van de 430U line is niet bepaald een pretje, je komt aardig van rommel tanks tegen dan.
Heb je wel gelezen waar het overgaat 8)7

• Roozzz
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22:15
[...]

Is die nerf nu zo heftig? Het blijft toch nog steeds een brawler met armour en een dikke gun? Of mis ik iets? :P

• Kepro
@Caveman de lijn naar de 430u is vanaf de t43 echt prima. T44 is goed sinds de buff en 430 is broken. Ook na de nerf gezien de armor.

@Sircuri de Zweden zijn meh vergeleken bij andere tanks.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22:25

Ed_L

Edmin

Ik Henk 'm!

Caveman schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:13:
[...]

easy shortcut ?? Hoezo, het grinden van de 430U line is niet bepaald een pretje, je komt aardig van rommel tanks tegen dan.
wut

T-34 machinegeweer met armor
T-34-85. super
T-43 meh
T-44 heerlijk
obj430 OMGkwijl
Obj43u

Ed_L wijzigde deze reactie 26-04-2019 11:34 (4%)

• _Anvil_
Caveman schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:13:
[...]

Waar heb je het over... onsportief ?? Dus het grinden van tier 1 tot 10 naar een tank waarvan ik denk dat die wel leuk is om te spelen is onsportief, die is nieuw voor me.
Nee, daar het ging niet over.. dus niet slechts het "grinden van de tanks die jouw leuk leken" .. zoals de 1e reactie van een andere tweaker al zei: je pikt consequent de meest OP tank van dat moment er uit en probeert die te grinden..

Tja, dan is de nerf soms sneller dan jij er bent.. Maar verwacht hier geen medelijden dan ;)

"Heb je wel gelezen waar het overgaat 8)7"

Dat T67 voorbeeld sloeg inderdaad niet op jou, maar meer een ander voorbeeld van spelers die graag winnen en lol hebben zonder teveel effort/gedoe .. en niet zo zeer een pittige uitdaging zoeken. Niet iedereen heeft ook de tijd en zin voor de giga leercurve om uit te blinken in dit spel.. begrijpelijk. Iedereen zn ding, live and let live.

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Tige

Chimera missions met honours!

Selks

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Russica
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 22:20

Russica

HEAT is all you need.

Zo bye bye WoT, het waren een paar redelijk mooie jaren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 21:29
onnodig...

Geronimous wijzigde deze reactie 29-04-2019 18:32 (93%)

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 12:17
*snip* houd het bij een TR volgende keer. Stoken is nooit goed.

Geronimous wijzigde deze reactie 29-04-2019 18:31 (90%)

• Ed_L

Ed_L

Edmin

Ik Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Soms zit het eens een potje leuk mee... een top gun en high caliber in een EBR75 :) Had nog 7 kills kunnen zijn als men het niet nodig vond om te cappen..

Waarom dit trouwens nog niet eens een ace tanker of chevron1 is weet ik ook niet...

superduper wijzigde deze reactie 27-04-2019 14:16 (29%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Anvil_
looyenss schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 09:22:
[...]

Precies de reden dat ik dat deed. Als je niks nuttigs te zeggen hebt doe dan niks, en zeker niet zulke troep als zon afscheidtekst
Maar goed, even inhoudelijk dan.. wat vinden we van de ingetrokken 430 nerfs? Voor mij was dit het 1e teken in 2 jaar(?) dat het WG echt kan schelen of hun game nog de goede kant uitgaat.. oftwel, ik kan nog even wachten tot ik mn account verkoop ;)

Ik vraag me af wat het volgende plan wordt.. de armor nerfen lijkt me beter.. maar dat is vrij moeilijk in te bouwen met de huidige meta...

• Vedrano
Weet iemand dit toevallig, bij de PM van T28, T55A als je van de 5 groepen 4 met honors haalt dat je dan 1 mag skippen. Is dat ook zo bij de PM van de Excalibur en chimera reeks?

• Kepro
Vedrano schreef op zondag 28 april 2019 @ 10:20:
Weet iemand dit toevallig, bij de PM van T28, T55A als je van de 5 groepen 4 met honors haalt dat je dan 1 mag skippen. Is dat ook zo bij de PM van de Excalibur en chimera reeks?
Ik wist niet eens dat dat kon bij de eerste PM. Ik zou de orders opsparen voor de obj 260
Missies. Je moet overigens alle missies halen bij second front. Je hebt wel orders om missies over te slaan. En volgens mij heb je 4 orders nodig om een laatste missies zonder honors te halen.

• Vedrano
Kepro schreef op zondag 28 april 2019 @ 10:32:
[...]

Ik wist niet eens dat dat kon bij de eerste PM. Ik zou de orders opsparen voor de obj 260
Missies. Je moet overigens alle missies halen bij second front. Je hebt wel orders om missies over te slaan. En volgens mij heb je 4 orders nodig om een laatste missies zonder honors te halen.
Alles normaal halen of 4/5 met honors en je mag 1 skippen, zo heb ik me T28 gehaald en Stug ook dacht ik. Ik zuig hard met de lights dus mijn redding gewoon. Ordersverhaal ken ik, heb er 10 in gebruik bij de T55A zie ik, missies die ik niet door kwam. Die nu nog vrij spelen word zeer lastig om te gebruiken bij de 260 :+

• Roozzz
_Anvil_ schreef op zondag 28 april 2019 @ 09:04:
[...]

Maar goed, even inhoudelijk dan.. wat vinden we van de ingetrokken 430 nerfs? Voor mij was dit het 1e teken in 2 jaar(?) dat het WG echt kan schelen of hun game nog de goede kant uitgaat.. oftwel, ik kan nog even wachten tot ik mn account verkoop ;)

Ik vraag me af wat het volgende plan wordt.. de armor nerfen lijkt me beter.. maar dat is vrij moeilijk in te bouwen met de huidige meta...
Tja, de nerfs van de 430(u) waren niet gericht op het probleem. Dus ik ga ervan uit dat ze in de supertest al snel zagen dat de performance totaal niet veranderde. Dus kennelijk zijn ze wel op zoek naar iets meer dan een symbolische nerf... Kijken of en wat ze voor nieuws gaan verzinnen. Zoals je al zegt, het draait om de armor van de tanks. Als je iets gaan aanpassen zou het daar moeten zijn.

• kuwerti
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 12:26

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 21:36
Rustig hier. :?
Gisteren besloten om maar even een pauze te nemen, was er wel een beetje klaar mee. Spel is onspeelbaar geworden na alle updates en balans wijzigingen. ;w

Whatever.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kepro
Harmen schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:38:
Gisteren besloten om maar even een pauze te nemen, was er wel een beetje klaar mee. Spel is onspeelbaar geworden na alle updates en balans wijzigingen. ;w
Onspeelbaar? Types en arty generved, terechte buffes en maps blacklisten. Alles is positief aan de laatste patch.

Edit, nieuw premium account. Nieuwe Zweedse MT. Of ben je toevallig een arty en type speler?

Kepro wijzigde deze reactie 07-05-2019 10:20 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 20-05 19:11
Kepro schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:17:
[...]

Onspeelbaar? Types en arty generved, terechte buffes en maps blacklisten. Alles is positief aan de laatste patch.

Edit, nieuw premium account. Nieuwe Zweedse MT. Of ben je toevallig een arty en type speler?
Om van de gewijzigde MatchMaking nog maar te zwijgen! Die wijziging valt echt wel enorm op

btw arty is niet de grond in generfed hoor, doet nog altijd genoeg damage en stuns...

kreezjie wijzigde deze reactie 07-05-2019 10:46 (9%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Harmen
Kepro schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:17:
[...]

Kost mij aardig veel moeite, lol is er een beetje vanaf. Vandaar een pauze ingelast.
Speel sporadisch arty, heb ook geen types.

Whatever.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• looyenss
Harmen schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:38:
Gaat alles goed met je? Dit is de beste patch sinds een grote periode

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Harmen
Wellicht heb ik patch 1.5 geen goede kans gegeven, begon al met een corrupte client. Gewoon ff genoeg gehad voor nu. :)

Whatever.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 12:30

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Beste feature van 1.5 is dat je empires border kan blacklisten.

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Tige
2019MILITARYPARADE

Gives 1 day of premium account

Selks

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sjiebert
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 23:23
TweakJerommeke schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 12:13:
Beste feature van 1.5 is dat je empires border kan blacklisten.
Eerste wat ik deed na de patch. Direct erna de eerste game: Empires Border....encounter!

Daarna de map nooit meer gezien. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Anvil_
ik moet de 1.5 patch nog eens goed bekijken, maar ik ben echt niet positief op basis van wat ik op youtube zie via het kanaal van QB:

- krahnwagen totaal overbuffed, een soort t57 heavy met keihard turret armor, more speed and gun depression...
- fv4005 nerf totaal verkeerd uitgevoerd, OP PTW hesh round blijft gewoon hetzelfde..
- 430 nerf cancelled zonder plan B
- etc.

wederom denk ik dat ik beter mn account kan verkopen zolang hij nog wat waard is....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• looyenss
meh, moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar wat etc inhoud. Heb in tijden niet meer zoveel lol gehad als de huidige status van de game,

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Anvil_
looyenss schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 11:43:
meh, moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar wat etc inhoud. Heb in tijden niet meer zoveel lol gehad als de huidige status van de game,
Ik speel heel weinig de laatste 6 maanden, maar ik wil best geloven dat het spel zelf een stuk beter is nu. Wellicht focus ik me teveel op de buffs en nerfs van individuele tanks...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kepro
_Anvil_ schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 11:35:
ik moet de 1.5 patch nog eens goed bekijken, maar ik ben echt niet positief op basis van wat ik op youtube zie via het kanaal van QB:

- krahnwagen totaal overbuffed, een soort t57 heavy met keihard turret armor, more speed and gun depression...
- fv4005 nerf totaal verkeerd uitgevoerd, OP PTW hesh round blijft gewoon hetzelfde..
- 430 nerf cancelled zonder plan B
- etc.

wederom denk ik dat ik beter mn account kan verkopen zolang hij nog wat waard is....
Kranvagn is prima zo hoor. Shitbarn is nooit OP geweest. Over de 183 hoor je niemand. Van de 430u zal de armor worden generved, WG heeft aangegeven dat de gun etc niet het probleem waren, kan je zelf toch wel invullen wat ze gaan doen?

TVP was in het begin ook ‘op’ hoor je niemand meer over.

Edit. de twee meest broken tanks zijn de chieftain en 907.

En QB :O

Kepro wijzigde deze reactie 08-05-2019 12:10 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Anvil_
Kepro schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 12:08:
[...]

Kranvagn is prima zo hoor.
Waarom? Mijn T57hvy is obsolete, die is nu in alles de mindere van de kraanwagen nu... ok, behalve 1600 clip dmg en de intra clip reload. Powercreep.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• looyenss
t57 heavy is altijd al obsolete geweest, en inderdaad. QB....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kepro
_Anvil_ schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 12:14:
[...]

Waarom? Mijn T57hvy is obsolete, die is nu in alles de mindere van de kraanwagen nu... ok, behalve 1600 clip dmg en de intra clip reload. Powercreep.com
?? T57 is altijd een close combat powerhouse geweest, nu zit de kranvagn in het midden en daarna de 50b.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roozzz
Nieuwe patch is prima toch? Vooral die x3 naar keuze is echt van grote waarde bij het grinden van tanks. Ik was oprecht verbaasd toen ik een stock t7 naar full ops en de t8 unlocked had met 55 potjes (130k xp geloof ik).
Met meestal een beetje casual paar potjes op een avond en dan de multiplier op de "goede". Dan gaat het stiekem echt heel hard. Ik had het merendeel van de tijd niet eens een booster aanstaan :$

Acties:
  • 0Henk 'm!

• looyenss
Roozzz schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 12:34:
Nieuwe patch is prima toch? Vooral die x3 naar keuze is echt van grote waarde bij het grinden van tanks. Ik was oprecht verbaasd toen ik een stock t7 naar full ops en de t8 unlocked had met 55 potjes (130k xp geloof ik).
Met meestal een beetje casual paar potjes op een avond en dan de multiplier op de "goede". Dan gaat het stiekem echt heel hard. Ik had het merendeel van de tijd niet eens een booster aanstaan :$
Ja dat is wel echt super, maakt het ook minder pijnlijk om pijnlijke tanks te grinden :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Anvil_
Die x3 is er zeker alleen voor premium account spelers? Ik speel al ruim 1,5 jaar zonder een cent uit te geven denk ik... wellicht langer.

Gaat ook niet meer veranderen met de huidige koers van het spel. Verder heb ik er 300-400 euro oid inzitten in 5 jaar, uit principe vind ik dat genoeg voor een fukin computerspelletje 8)7

( disclaimer: ik ben me bewust van het feit dat dat heel persoonlijk is, wat ik per maand aan benzine en uberhaupt aan mn auto uitgeef zullen de meeste tweakers dan weer knettergek vinden ;) )
Kepro schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 12:31:
[...]

?? T57 is altijd een close combat powerhouse geweest, nu zit de kranvagn in het midden en daarna de 50b.
Jij bent een veel betere speler dan ik, dus serieuze vraag: wat maakt de t57 nu nog waardevol?

_Anvil_ wijzigde deze reactie 08-05-2019 12:51 (44%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kepro
_Anvil_ schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 12:46:
[...]

Jij bent een veel betere speler dan ik, dus serieuze vraag: wat maakt de t57 nu nog waardevol?
Je noemde zelf al de pluspunten. Nu zij er 3 verschillende soorten HT auto laders met hun sterke en minder sterke punten. Vergeet niet dat de kranvagn slechte gun handling heeft.

T57 is nog steeds een bommetje hoor. Lekker tier 8 tanks in 7 seconden weg clippen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Anvil_
En wellicht is het mijn onervarenheid in de huidige meta, maar ik ben (deels door mijn ignorance over alle nieuwe tanks) al meerdere keren ge onenshot door klaarstaande 4005s.. volgens mij is een 183 een totaal andere tank, kan ook niet rap genoeg in de juiste posities komen toch?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Roozzz
_Anvil_ schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 12:46:
Die x3 is er zeker alleen voor premium account spelers? Ik speel al ruim 1,5 jaar zonder een cent uit te geven denk ik... wellicht langer.
Ja, een van de nieuwe extra's bij het premium account. Je kan nu 5x per dag een x3 multiplier selecteren op winnende potten. Je kiest zelf bij welke. Dus bij bijvoorbeeld een 1000dmg steamroll niet en bij die dikke 5k dmg pot wel. Werkt echt heel fijn bij grinds.

Wat een lol trouwens die SU-100m1. Toptier is absoluut yolo en als bottomtier is de turret armour nog best ok. Iets sneller shell speed zou helpen, maar dat is dan ook alles wat ik te klagen heb :+
De opvolger staat al in de garage, vanavond maar eens kijken of dat ook wat is...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rianata
...nu nog een cap op premium / special ammo... maar idd, patch 1.5 is sinds lange tijd weer een positieve ontwikkeling.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

waar is in de nieuwe 1.5 update de hoeveelheid crewXP gebleven in je battle overview? Normaal kon je dat zien naast je tanksXp maar dat is nu niet meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tige
In de standaard WoT versie zit dat volgens mij niet. Is een XVM feature om de ontvangen crew xp te zien naast de reguliere xp.

Selks

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Roozzz
Best grappig zo'n pot waar beide teams volledig uit bots lijken te bestaan. Easy mode. En als bonus weer eens als cheater gerapporteerd :+
http://i65.tinypic.com/ru1daq.jpg
http://i66.tinypic.com/ourvxv.jpg
Voor de liefhebber een replay van deze damage farm. Aka, waarom je het midden niet leeg laat in deze map. :P

Roozzz wijzigde deze reactie 16-05-2019 21:47 (7%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kepro
Lol
Nice maar 5 skill crew in de su 101? 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Roozzz
Kepro schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 22:08:
Lol
Nice maar 5 skill crew in de su 101? 8)7
Ik heb stiekem best wat potjes in de 130pm gespeeld :D
Hier grind ik alleen maar doorheen, richting de v4. Hoewel dat tier 7 ding wel eens een blijvertje kan worden. Voelt geheel niet op met een stevige crew... >:)

Edit. Holy shit 639 potjes dus...

Roozzz wijzigde deze reactie 16-05-2019 22:27 (4%)

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Nu online
Dit weekend Militracks in Overloon. Eens zien of de kids zin hebben.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1Henk 'm!

• looyenss
PcDealer schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 09:54:
Dit weekend Militracks in Overloon. Eens zien of de kids zin hebben.
Ik in ieder geval wel :o

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Nu online
Een van de twee wil niet. Uiteindelijk gekozen voor een biosfilm.

LinkedIn WoT Cash Converter

• looyenss
zeg. wie is er de baas bij jullie thuis... haha

Acties:
  • +3Henk 'm!

• looyenss
Militracks zeker een aanrader. Rijdende hetzers, panters... en meet en greet met the big man!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 12:46

TTLCrazy

Listen to Frankie

Kijk, ik ben best wel een gemiddelde speler. Ik heb mijn goede maar meer slechte dagen. De laatste week echter verlies ik zonder overdrijven 9 van de 10 matches die ik speel. Ik ben de Leo en de UDES 03 aan het grinden, De Leo voor de Emil en de UDES gewoon omdat het kan en ik eindelijk van de IKV af wilde zijn. De Leo kan je gewoon niet zoveel mee, ik probeer maar wat te spotten en zoveel mogelijk cheap shots te doen waar mogelijk. Ik ben zelfs op de andere gun over gegaan (die met meer dpm maar minder alpha) omdat die aimtijd zoveel beter is. Dat helpt iets, maar ik blijf het een vreselijke kut tank vinden. Ik heb deze al een keer moeten grinden voor de medium tree van de Zweden en un nog een keer wordt ik er niet blij mee.

Meestal begin ik met de xp verdubbelaar aan te zetten + crew xp en dan ee potje Leo. Echt, ik ben al blij als ik 1 goeie pot heb met 1k+ damage. Meestal verlies potjes met sub 1000 damage. Laatst in een T9 battle waar je als Leo nou eenmaal niet zoveel kan doen dacht ik maar wat te gaan snipen. Komt er een Skorpion die mij vrolijk aan de kant duwt. Dus ik duw terug, schiet hij mij vervolgens dood en gaat vrolijk verder met de pot. Dit werd uiteraard de enige pot die ik won in de Leo dus mijn x2 xp voor die dag was weer waardeloos.

/rant

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roozzz
Tja, daar noem je ook wel 2 tanks waar je weinig invloed mee kan uitoefenen in de battle. Je bent daarmee ontzettend afhankelijk van je team. En gezien je in wot niet kan vertrouwen op je team staat dat garant voor dramatische resultaten.

Dit type tanks zijn de soort waar ik het minste plezier uit haal om te spelen. Tijdens de grind zet ik dus meestal ook gewoon de extra xp aan en speel puur voor de double. Als eenmaal de volgende is unlocked komen ze nooit meer de garage uit.
Na de double switch ik meestal direct naar een tank die ik wél leuk vind om te spelen (lees: mobiel en potentieel met impact). En als ik geen zin heb voor de grind laat ik hem ook rustig een tijdje staan. Het is een spelletje, het moet wel leuk blijven :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ed_L

Ed_L

Edmin

Ik Henk 'm!

De Leo vond ik veel minder dramatisch om te spelen. Je moet geduld hebben en de ondersteunende rol willen spelen. Dan wprd je beloond door de dikke alfa. Maar het is er wel eentje voor de meer ervaren spelers.

De Udes vond ik mwah. Ben niet zo van de redline.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Tige
Vanaf dinsdag een kleine nieuwe special binnen WoT.
Kies een van beide kanten:
AXIS code: MONTEAXIS
ALLIES code: MONTEALLIES

Hier in te vullen: https://eu.wargaming.net/shop/redeem/

AXIS alleen met Duitse tanks. Allies met Amerikaanse, Britse en Poolse tanks.

Wellicht dat de Allied missies iets makkelijker zijn, maar ieder z'n ding natuurlijk ;)

Selks

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kepro
Tige schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:33:
Vanaf dinsdag een kleine nieuwe special binnen WoT.
Kies een van beide kanten:
AXIS code: MONTEAXIS
ALLIES code: MONTEALLIES

Hier in te vullen: https://eu.wargaming.net/shop/redeem/

AXIS alleen met Duitse tanks. Allies met Amerikaanse, Britse en Poolse tanks.

Wellicht dat de Allied missies iets makkelijker zijn, maar ieder z'n ding natuurlijk ;)
Ik wacht nog altijd op de premium TVP....

Ik heb een hekel aan blocken dus ik ga voor de allies

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 20-05 12:08

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

looyenss schreef op zondag 19 mei 2019 @ 18:21:
Militracks zeker een aanrader. Rijdende hetzers, panters... en meet en greet met the big man!

[Afbeelding]
ik ben er ook geweest op zaterdag. snap alleen die fetish met andere spelers niet zo. Der liep een een of andere lange dunne griet. Schijnt ook een bekende wotter te zijn die haar vrouwzijn verkoopt voor kwijlende gamers maar altijd dom door de filmpjes van de Chieftain aan het kwekken is.

Maar help me even wie is deze?

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rianata
Gwatholthar schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:08:
[...]

ik ben er ook geweest op zaterdag. snap alleen die fetish met andere spelers niet zo. Der liep een een of andere lange dunne griet. Schijnt ook een bekende wotter te zijn die haar vrouwzijn verkoopt voor kwijlende gamers maar altijd dom door de filmpjes van de Chieftain aan het kwekken is.

Maar help me even wie is deze?
Ik denk dat je https://twitter.com/sofigaming | Sofilein bedoelt. Is een hele goede Maus-speelster.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• looyenss
Niks mis met Sofi ;-) was ook bij militracks. Net als Harkonnen (van the daily bounce) en Rita. Allemaal erg gezellige mensen, aanrader voor volgend jaar om ook heen te gaan!

Pagina: 1 ... 33 34 35 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sony

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True