Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 34 ... 37 Laatste
Acties:

• kuwerti
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20:20
hoe switch je naar rapid-mode voor de wheeled vehicles?

• Mr_Size
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 26-06 13:17
Rianata schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:53:
Nee, voor mij ook een korte break na intensief Frontline en idd onzinnigheid van deze marathon. Even wat avonden CIV VI met de laatste uitbreidingen spelen, heerlijk relaxed! 8)
Ik ben ook even niet aan het Wotten momenteel. Die marathon heb ik geen interesse in en idd na de intensieve FL modus is een break op zich niet verkeerd.

Maar de reden is eigenlijk dat ik compleet hooked ben aan Apex Legends. Ben er nog totaal n00b in, maar man wat een verslavend spel is dat :X

WoT noobmeter, YT kanaal

• wesley1980
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18-07 21:37
kuwerti schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:43:
Was dat er niet uitgehaald na de public tests.

• looyenss
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 11:24
kuwerti schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:43:
ff in je keybinds kijken...

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• MerijnB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 23:13
wesley1980 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 18:04:
[...]

Was dat er niet uitgehaald na de public tests.
Nee, dat was boost

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 15:56
Zelfde knopje als siege mode voor de Zweedse TD's, default: x.
Maar is alleen van toepassing op de Tier VIII, IX en X geloof ik.

Selks

• Sircuri
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Oe, dat is wel een welkome aanpassing. Ik speel de Emil I niet graag inderdaad vanwege z'n lange laadtijd. Dat is ook de reden waarom ik niet graag speel met de top tiers (9 en 10) van de GW Panther arty lijn en de AMX 50 100/120 tanks. De reload tijden zijn zo lang, dat je meer uit je neus aan het eten bent dan wat anders.
Een autoloader is leuk op momenten, maar niet wanneer je een minuut in cover moet omdat je aan het herladen bent.

Signature van nature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 18-07 17:23

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik begin een bloedhekel te krijgen aan die wheeled tanks. Voor andere lights is het niet leuk meer om te spotten, aangezien de meeste als een debiel rondracen om zo te yolo spotten. Als tegenstander wordt je dus ook vaak gespot door zo'n racer, soms al 50m vanaf de spawn en kan je er weinig aan doen. Daarnaast zijn de meeste wheeled bestuurder niet van de behulpzame type en gaan ze hun eigen gang. En hoevaak ik al als andere light beschoten ben door zo;'n mafkees is vandaag al niet meer op een hand te tellen.

• Roozzz
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 23:03
http://i68.tinypic.com/fdddts.jpg

Wat mij betreft is dit exact wat er mis is met de game:
- Als bottom tier heb je amper iets in te brengen tegen top tiers (een doorsnee t8 overleeft het pak hem beet 5 seconden vs een tvp; laat staan dat je ooit een bobject gaat pennen);
- Als je toptiers zuigen en die van de tegenstander niet, is jouw game per definitie verkloot.
- Een strv (camo sniper) vs een bobject (yolo brawl) matchen is niet heel fijn;

Probleem is al jaren bekend, maar er gebeurt maar weinig |:(

Keurig nog even de crucial contribution gefixed, wij waren geen platoon :P

Roozzz wijzigde deze reactie 04-03-2019 18:01 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 18-07 12:26

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Zie ik nou dat de 'defender' is vertaald in de Nederlandse versie in 'verdediger'? Tjonge..... 8)7
Niet erg consequent gedaan trouwens; Er rijden ook nog een Muisje' en 'schildpad' rond. En dan hebben we ook nog de 'schorpioen' en het 'luipaard'. Het lijkt wel een gezellig prentenboek....Helaas is dikke Max een te laag tier,
.

garathane wijzigde deze reactie 05-03-2019 00:35 (22%)

• looyenss
Roozzz schreef op maandag 4 maart 2019 @ 18:01:
[Afbeelding]

- Als bottom tier heb je amper iets in te brengen tegen top tiers (een doorsnee t8 overleeft het pak hem beet 5 seconden vs een tvp; laat staan dat je ooit een bobject gaat pennen);
- Als je toptiers zuigen en die van de tegenstander niet, is jouw game per definitie verkloot.

Los van het feit dat 3-5-7 inderdaad kansloos is zegt die screenshot niet de door jou genoemde dingen, kijk zelf maar goed naar de damage verdeling aan jou kant en bij de tegenstanders...

Also, VECHT :?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 21:35
Roozzz schreef op maandag 4 maart 2019 @ 18:01:
[Afbeelding]

Wg doet niet aan skilled MM op ranked na. Al kan ik wel een impact hebbe in een Loraine, progretto of skorpion. :P

Ik snap je frustraties overigens wel en ben een voorstander van plus 1 MM.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• Roozzz
looyenss schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:45:
[...]

Los van het feit dat 3-5-7 inderdaad kansloos is zegt die screenshot niet de door jou genoemde dingen, kijk zelf maar goed naar de damage verdeling aan jou kant en bij de tegenstanders...

Also, VECHT :?
Eens, maar dat zat hem meer in dat mijn team (op de top tiers na) nog niet hun beeldscherm konden vinden, laat staan wot spelen.
De tegenpartij heeft hen flink gefarmed mn op de andere flank... Tot ze de top tiers tegen kwamen :P Wij hadden uiteindelijk allemaal nog iets van 50-70% hp over. Easy mode game.

You got to love the Nederlandse versie O+ ;) de hierboven genoemde verdediger is ook een schitterend voorbeeld :+
Kepro schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:39:
[...]
Wg doet niet aan skilled MM op ranked na. Al kan ik wel een impact hebbe in een Loraine, progretto of skorpion. :P

Ik snap je frustraties overigens wel en ben een voorstander van plus 1 MM.
Enige tier 8s die ik dan ook zou willen spelen zijn inderdaad die waar je alsnog impact mee kan hebben ja. Zoals bovenstaande en de Russische skorpion en evt Lights.

+1 als standaard lijkt me een verademing.

Roozzz wijzigde deze reactie 05-03-2019 13:23 (25%)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Tige

Pewpew, eindelijk weer een 3-mark :)
Shinen op Strongholds!

Tige wijzigde deze reactie 05-03-2019 23:13 (11%)

Selks

Acties:
  • +1Henk 'm!

• User
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 19-07 06:40
Jullie mogen aan mij uitleggen waarom "Vecht!" en "Verdediger" fout zijn en dan mag je ook wel even uitleggen wat beter is en waarom dat beter is. :)

Tanknamen en modules mogen trouwens niet vertaald worden van WG. Die zullen in alle clients hetzelfde (moeten) zijn.

Edit: Nvm, dit gaat niet over de medaille, maar over een tank. My bad.
Bewijst mijn rant maar weer dat het huidige vertaalteam kut is. :D

User wijzigde deze reactie 06-03-2019 12:49 (21%)

• ElPaco
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 02:11
Verdediger is een tanknaam, die zou dan toch gewoon defender moeten blijven heten?

D3-profiel || WoT stats || 3240 Wp op het oosten

Velen doen niets liever, ik doe liever niets

• looyenss
Vertaalteams zijn uberhaupt kut, laat de game gewoon int engels ;-)

• Roozzz
User schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:38:
Edit: Nvm, dit gaat niet over de medaille, maar over een tank. My bad.
Bewijst mijn rant maar weer dat het huidige vertaalteam kut is. :D
Die tanknaam is mijn voornaamste klacht. Verder stoor ik me er niet voldoende aan om het weer op Engels te zetten. Dus dat zegt al genoeg :P
Soms heeft wot bij mij na een update de neiging om weer te kiezen voor NL.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• User
looyenss schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:55:
Vertaalteams zijn uberhaupt kut, laat de game gewoon int engels ;-)
En iedereen die geen Engels kan heeft hele dikke vette pech!

Maar jij hebt dus ervaring met vertaalteams? Werkte het bij jou nog een beetje vloeiend met de schrijf-/vertaalstijl van iedereen?

• looyenss
Klopt!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 18:14
User schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 13:17:
[...]
En iedereen die geen Engels kan heeft hele dikke vette pech!

Maar jij hebt dus ervaring met vertaalteams? Werkte het bij jou nog een beetje vloeiend met de schrijf-/vertaalstijl van iedereen?
Hap Hap

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22:47

Ed_L

Edmin

Ik Henk 'm!

Leo toch maar even in de garage houden dan...

• Kepro
Ed_L schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:54:
Leo toch maar even in de garage houden dan...
Moet ik weer die schijt tank spelen.

• MerijnB

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• JohnLarue
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 13-04 13:07
Is er wat aan de hand? Houden we er mee op?

• ElPaco
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 02:11
JohnLarue schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 21:29:
Is er wat aan de hand? Houden we er mee op?
Omdat er 4 dagen niks is gepost? :P Ik denk dat iedereen te druk bezig is met mentale zelfmoord in FL om hier nog te kijken/posten.

D3-profiel || WoT stats || 3240 Wp op het oosten

Velen doen niets liever, ik doe liever niets

• kuwerti
FL is drama. Wat is nu een goede non-premium om dit te spelen? heb er wel een paar (IS-3, bulldog) maar die kom ik nooit tegen in FL (en dus waarschijnlijk niet meest optimale tank) . heb wel de premium t-44-100, maar dat is dan ook wel alles wat een beetje aardig speelt. iemand wat tips?

kuwerti wijzigde deze reactie 14-03-2019 14:46 (18%)

• Arjant2
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 18:41
kuwerti schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:45:
FL is drama. Wat is nu een goede non-premium om dit te spelen? heb er wel een paar (IS-3, bulldog) maar die kom ik nooit tegen in FL (en dus waarschijnlijk niet meest optimale tank) . heb wel de premium t-44-100, maar dat is dan ook wel alles wat een beetje aardig speelt. iemand wat tips?
Beide zijn toch best wel aardig? IS-3 kom je toch wel vaak tegen. Verder is het veel autoloaders.

Ik speel geen non-premiums in FL.
Speel alleen maar premium tanks om zoveel mogelijk credits te verdienen, even aanvullen dan kan ik weer wat tier 9 en 10 tanks kopen.
Dus mijn tanks zijn eigenlijk: Defender, Patriot, IS-3A en bij verdedigen in de city haal ik de M6A2E1 nog wel eens te voorschijn. Eigenlijk alles heavy. Heel af en toe bij fast cap een 12t, maar die loos ik liefst zo snel mogelijk weer.

Arjant2 wijzigde deze reactie 14-03-2019 14:54 (15%)

• kuwerti
Arjant2 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:48:
[...]

Beide zijn toch best wel aardig? IS-3 kom je toch wel vaak tegen. Verder is het veel autoloaders.

Ik speel geen non-premiums in FL.
Speel alleen maar premium tanks om zoveel mogelijk credits te verdienen, even aanvullen dan kan ik weer wat tier 9 en 10 tanks kopen.
Dus mijn tanks zijn eigenlijk: Defender, Patriot, IS-3A en bij verdedigen in de city haal ik de M6A2E1 nog wel eens te voorschijn. Eigenlijk alles heavy. Heel af en toe bij fast cap een 12t, maar die loos ik liefst zo snel mogelijk weer.
BEdankt voor je bericht. ik blijf dan maar zoveel mogelijk met de T-44-100 spelen. Dat is 1 vd 2 premium lvl8 die ik heb (andere is lowe die wel erg traag is)
HIer even het volledige lijstje wat ik heb:

T-44-100
Lowe (te traag IMO)
centurion MK1
IS-3
T28 Prot (Te traag)
M40/43 (arty)
Udes03
LTTB
M41 walker bulldog (no armor)
BatCHat12t (No armor)

Misschien wordt het toch eens tijd om een premium specifiek voor FL te kopen. Welke is het meest aardig hiervoor?

• Arjant2
De T28 Prot en Udes zijn natuurlijk uitstekend bij defending.
Is-3 prima voor aanvallen. Lowe prima voor verdedigen in de city als je hull down kan staan.

Mijn favoriete tank is de patriot. Zeker in de eerste fases van het spel.

• Kepro
@Arjant2 grappig dat jij voornamelijk HT meeneemt. De snelheid bij ligt FL hoog en door de grote afstanden excelleren LT en MT juist welke mijn voorkeur dan ook hebben. Progretto, lorraine, LT 432 of skorpion /su130 speel ik mee.

• Arjant2
Kepro schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:26:
@Arjant2 grappig dat jij voornamelijk HT meeneemt. De snelheid bij ligt FL hoog en door de grote afstanden excelleren LT en MT juist welke mijn voorkeur dan ook hebben. Progretto, lorraine, LT 432 of skorpion /su130 speel ik mee.
Dat is ook zeker een issue. Helaas niet in het bezit van genoemde tanks dus dan wordt de keuze lastiger.
Nu ben ik sowieso een HT speler daarom ook weinig mediums en eigenlijk al helemaal amper lights in bezit. Jammer dat je niet meer de T44 FL standaard krijgt zoals vorig jaar.
Vandaar dat ik waarschijnlijk ook niet verder kom dan standaard kapitein of majoor in elk potje.

Arjant2 wijzigde deze reactie 14-03-2019 16:52 (7%)

• User

Hmmmm.

• kuwerti
Kepro schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:26:
ok, ik ben geen expert , maar volgens mij zijn alle tanks die je noemt Tier-8 premiums toch?

• Kepro
kuwerti schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 07:03:
[...]

ok, ik ben geen expert , maar volgens mij zijn alle tanks die je noemt Tier-8 premiums toch?
Ja klopt omdat ik FL enkel gebruik om credits tr farmen met een booster. Anders had ik de pantera, waffle, t44, is3 of pershing meegenomen.

• kuwerti
Kepro schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 07:25:
[...]

Ja klopt omdat ik FL enkel gebruik om credits tr farmen met een booster. Anders had ik de pantera, waffle, t44, is3 of pershing meegenomen.
ok, bedankt Kepro. Ik ga eens kijken naar het lijstje wat jij noemt. Ik ben zo'n speler die vrijwel geen geld uitgeeft aan het spel (en dus weinig premius heb/wil kopen :-) )

@Waffle: je bedoelt hier de RHM-B-WT toch (en niet de Waffle E-100: deze is er niet meer namelijk)

kuwerti wijzigde deze reactie 15-03-2019 09:07 (10%)

• Arjant2
Holy crap!
Oke hobbies kunnen duur zijn en ik denk dat ik ook schrik als ik zie wat WOT mij heeft gekost, maar 10k? slik

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kepro
kuwerti schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 08:57:
[...]

ok, bedankt Kepro. Ik ga eens kijken naar het lijstje wat jij noemt. Ik ben zo'n speler die vrijwel geen geld uitgeeft aan het spel (en dus weinig premius heb/wil kopen :-) )

@Waffle: je bedoelt hier de RHM-B-WT toch (en niet de Waffle E-100: deze is er niet meer namelijk)
Bedoel de tier 8 idd ik noem zowel de tier 8 als 9 een waffle. :P

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Arjant2 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:00:
[...]

Holy crap!
Oke hobbies kunnen duur zijn en ik denk dat ik ook schrik als ik zie wat WOT mij heeft gekost, maar 10k? slik
Ik denk dat je het plaatje verkeerd leest: 10k is een totaal, maar de selectie Wot uitgaven is wel iets minder. nog steeds als je het ziet wel aardig wat voor een game...

• Caveman
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 18-07 19:57

Caveman

whahoehaha

Kwam er net 1 tegen met een Obj. 279 (e), opzicht zou dat wel moeten kunnen. Maar deze gast heeft pas 8000 battles achter zijn kiezen.... dat is toch compleet onmogelijk om dan al de Obj. 279 (e) te hebben :?

https://www.noobmeter.com...LaKi_EaSyCarry/545521371/

Ook al is het een reroll en een unicum, het lukt je toch nooit om dan zo vlug zover te komen. Hij heeft geen Excalibur maar wel een Chimera, ik kan me niet voorstellen dat je Excaliber verkoopt om die paar credits die ervoor krijgt. Hij heeft maar een paar SPG's en daar is die helemaal geen unicum in en dan toch die SPG missies halen in die paar battles... ik geloof er nix van :X (owja en hij heeft ook ondertussen "even" de 1ste missie set volledig gehaald)

Caveman wijzigde deze reactie 17-03-2019 12:35 (17%)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Arjant2
superduper schreef op zondag 17 maart 2019 @ 11:11:
[...]

Ik denk dat je het plaatje verkeerd leest: 10k is een totaal, maar de selectie Wot uitgaven is wel iets minder. nog steeds als je het ziet wel aardig wat voor een game...
Ik weet niet hoe ik het anders moet lezen..ja er staat 1x wowp tussen (war planes?). Rest van het spreadsheet staat er niet op. Maar neem aan dat dit bedrag gaat over wargame spellen en meeste wot, anders zie ik het nut niet van het posten hier ;)

Arjant2 wijzigde deze reactie 17-03-2019 13:18 (4%)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Tige
Pewpew!

Selks

• Tige
Kepro schreef op maandag 18 maart 2019 @ 08:36:
[...]

Lekker, alle laatste missies met honors?
Nee, juist allemaal (net) niet. Dus daar moet nog wat werk ingezet worden.
Maar wel episch, die 15e missies voor alle vier de onderdelen, zorgen er wel voor dat je een dikke battle moet hebben, komt helaas weinig voor, maar als ie er eenmaal is, zeer fijn.
Je weet wel, die battles waarin je al op 6.3k zit, in dit geval mijn SuperConq, waarin het 2 tegen 3 is, waarin je nog maar 200 hp over hebt. Maar dat je toch (met geluk) die Jagdtiger vindt, hem kan perma tracken, terwijl je safe gaat staan voor de enorm splash range van de GC enemy SPG, en zo bijna 8.5k kan schieten, maar dus wel één kill te kort komt voor de honours missie.

Nu wel wat vrouwelijke crew members in de barracks. Die ga ik inzetten voor de Leo Tier VII, zodat ik vol goede moed de nieuwe MT lijn uit Zweden kan gaan beginnen! Die ziet er wel interessant uit namelijk!

We moeten weer gaan platoonen @Kepro !

Selks

• Kepro
Eens Selks maar FL afgelopen week eh... door de obj 279 missies heb ik maar een aantal grinds (jagdtiger, type 61, emil 1 en vanaf deze week de Leo) om de focus op de missies te leggen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 26-06 13:17
lol, ik ben er echt helemaal uit ook meteen. 2e run van FL gemist, compleet hooked aan Apex Legends. Ik kan gewoon niet 2 games tegelijk spelen, zoveel tijd heb ik nou ook weer niet... Kan echter niet echt zeggen dat ik WoT heel erg mis momenteel. AL heeft ook wel zijn flaws, maar het ontbreken van RNG is toch wel een verademing moet ik zeggen...

WoT noobmeter, YT kanaal

• Roozzz
Gisteren de eerste potjes van de 2e x FL gespeeld. Nu had ik niet heel veel tijd, maar de communicatie is ook waardeloos vanuit WG. Afgelopen week nog een paar random potjes gespeeld, zonder dat ik enige mededeling heb gezien dat FL er weer was. Gisteren voor het eerst (met daarbij de mededeling dat ie nog slechts 12 uur speelbaar was geloof ik) :+
Ligt vast ook deels aan mij, maar kennelijk kunnen ze wel continu spammen over premium tanks die weer in de shop zijn en is een berichtje over de start van een tijdelijke gamemodus te moeilijk :P

Anderzijds had ik het ook al snel weer gehad in FL. Voorheen leverde het vaak nog wel interessante potjes op. Nu is het vaak (net als in randoms) een quick win or lose. Met teamgenoten of tegenstanders die er werkelijk niets van lijken te begrijpen... Zowel Lieutenant als General gehaald en alles daar tussen in, terwijl ik vrij constant speelde.

Pareltje van de dag was waar ik alleen in F was in de su130 samen met een Lt432, tegen 14(!) tegenstanders. Die allemaal keurig een voor een peakten en rustig bleven campen. Mijn team rolde vervolgens doel 1, 2 & 3 met speels gemak op. Great awareness :+

• Artemiev
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 15-07 16:13
https://worldoftanks.eu/e...al-news/1-4-1-blueprints/

Nu weer blueprints voor korting en dan drie verschillende soorten met een rekenmodule erbij. Het wordt steeds ingewikkelder..

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Artemiev schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 20:04:
https://worldoftanks.eu/e...al-news/1-4-1-blueprints/

Nu weer blueprints voor korting en dan drie verschillende soorten met een rekenmodule erbij. Het wordt steeds ingewikkelder..
Ik vind het wel grappig, en je krijg nog leuke goodies erbij ook. Frequentie ligt (nu?) nog best hoog, want met een uurtje heb je de eerste 5 wel binnen. De blueprints zelf zijn wel redelijk random, dus wel je er echt iets aan hebben moet je wel flink sparen, want je hebt best veel nodig. Maar goed, gegeven paard enzo.

• Artemiev
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 15-07 16:13
superduper schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 07:30:
[...]

Ik vind het wel grappig, en je krijg nog leuke goodies erbij ook. Frequentie ligt (nu?) nog best hoog, want met een uurtje heb je de eerste 5 wel binnen. De blueprints zelf zijn wel redelijk random, dus wel je er echt iets aan hebben moet je wel flink sparen, want je hebt best veel nodig. Maar goed, gegeven paard enzo.
Zal het eens proberen, had er van de week geen zin in :$

Maus grind gaat wel hard trouwens met top of the tree. iedere keer 5x XP voor tweede overwinning.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Roozzz
[...]

Werkelijk? Ik heb in 2 uurtjes alleen in de eerste 2 potjes iets gescoord... :? Gg rng I guess :+

ik ben geen superunicum, maar toch gewoon 2,5k wn8 gespeeld over deze potjes. Mocht dat uitmaken?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tige
Volgens mij is het compleet random. In platoon van 3, begin deze week was er één speler die zo 5 van die boxjes had. Dobla en ik, bleven steken op 2, gedurende de hele avond.
Maar zoals al gezegd, het is een gratis en leuke bijkomstigheid en niet persee nodig, dus wat mij betreft prima.

Selks

Acties:
  • +1Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Roozzz schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 08:28:
[...]

Werkelijk? Ik heb in 2 uurtjes alleen in de eerste 2 potjes iets gescoord... :? Gg rng I guess :+

ik ben geen superunicum, maar toch gewoon 2,5k wn8 gespeeld over deze potjes. Mocht dat uitmaken?
Ik scoor zeker minder dus zal wel mazzel gehad hebben. Mag ik ook eens een keer.... :X

Bij nader inzien bedenk ik me of het misschien afhangt welke tanks je al hebt? Ik speel heel gefocussed maar enkele tanks, en 'moet' er dus nog veel reseachen. Daar ligt misschien leuke koop potentieel voor WG en misschien lokken ze je dan met een 'random' verleiding?

superduper wijzigde deze reactie 22-03-2019 12:43 (24%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kepro
Arty nerf _/-\o_ klein beetje dan

https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/SPG-rebalance/

Kepro wijzigde deze reactie 22-03-2019 14:41 (9%)

• Steamwitz
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 18:53
Jammer dat arty nog verder generfd wordt... :(

Nu is het zo dat ik nog weleens hulp krijg van arty als ik het tegen een fulltime-speler moet opnemen die op de mm nauwkeurig weet hoe hij zijn tank moet positioneren waardoor hij jouw wel kan raken, maar jij hem niet. Als arty dan straks nog minder kan, dan is de lol er voor mij wel vanaf.
Ik word liever plat gebombardeerd door arty, dan dat ik een fulltime-speler tegen kom die op mapkennis je in no-time volledig sloopt.

Of WG moet gewoon die mappen wat dynamischer maken: kleine variaties in hoogtes, gebouwen en bosjes op de kaart, zodat het echt op echt inzicht aankomt. :)

Vorig jaar toen FL nieuw was en niemand nog de kaart kon, was echt HEERLIJK. Heel vaak top 5. :) En toen leerde iedereen de kaart / de plekjes kennen, en nu ben ik blij als ik middenmoot ben. :'(

• looyenss
arty is nog lang niet genoeg generfd

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Tige

Thanks to @ElPaco !!

Selks

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 19:51
Die arty nerf is niet echt zinvol, als ze gewoon het max aantal arty in randoms cappen op 2 i.p.v. 3, + een preferred mm formule meegeven dat er max 1 high tier arty aangevuld door max 1 low tier mag zijn dan zou dit veel meer in balans zijn.

Tuurlijk kan je die stun optelling verminderen en splash damage/stun radius beperken maar dan moet er wel gekeken worden of arty nog een toegevoegde waarde kan hebben in bepaalde hogere tiers games, waardoor je straks weer een buff gaat krijgen als de meta niet meer aansluit.

Het voorbeeld dat aangehaald werd in het begeleidende filmpje tussen een arty obj 261 en een IS 7 is grote flauwekul. Die obj 261 heeft maar 18 stuks munitie en al zou die IS 7 ergens stationair in een open veld staan met de meest gunstige hoek en damage ratio dan heb je nog nauwelijks voldoende granaten met RNG om die 2400 HP richting de nul te krijgen. De paar schoten die je in een optimale pot in een random game als Obj 261 kan laten landen op een IS 7 is max 5 stuns, 3 hits en mogelijk iets van 750 damage maar dan ben je dus als arty 1/2 tot 3/4 van de game aan focussen op 1 tank.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Steamwitz
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 18:53
Breezers schreef op zondag 24 maart 2019 @ 19:01:
Die arty nerf is niet echt zinvol, als ze gewoon het max aantal arty in randoms cappen op 2 i.p.v. 3, + een preferred mm formule meegeven dat er max 1 high tier arty aangevuld door max 1 low tier mag zijn dan zou dit veel meer in balans zijn.
Helemaal mee eens! Dit is idd veel nuttiger dan weer een nerf. :)

Net voor het eerst de top gun op mijn Emil I gezet... Wat een fijne tank is dat dan ineens. :)

• jantje 2
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 11-07 13:44
[...]

Weet niet hoelang een uur bij jou duurt? :+ Gisteren na een tijd WoT weer eens aangeslingerd en met de Leo wat Bloc missies gehaald. Maar na 2-2,5 uur spelen had ik er pas 2 vrijgespeeld.
Het is niet echt een nerf volgens mij, wel goede changes maar ze gaan ook de arties zelf aanpassen, dus kan best zijn dat ze dus toch weer soort van anders worden. Als ik QB zo hoor, ik denk dat hij daar wel een aardig punt heeft, is dat ze ze weer meer in lijn willen brengen met de oude arty.

Het is met arty altijd kiezen tussen twee kwaden. De enige effectieve nerf voor arty is de removal off arty :+ O-)

jantje 2 wijzigde deze reactie 25-03-2019 16:47 (33%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20:40

TweakJerommeke

Stay a while and listen

We weten inmiddels dat MT en HT (en sommige turreted TDs) de enige classes zijn die in WoT mogen meedoen in de huidige meta :p . De rest huppelt er maar wat achteraan. Arty voor de grote nerf was nog wel leuk om af en toe te spelen, al waren sommige AP shells wel heel erg smerig. Zelfde geld voor de lights, die hadden in het begin nog een leuke DPM zodat je niet al te hopeloos was tegen andere classes van dezelfde tier.

• Roozzz
MT for the win ja.

Ik heb zojuist eindelijk de ace op de Standard B gehaald :) Niet mijn beste game qua damage of aantal kills, maar wel vrijwel alles zelf gespot dus dat helpt. Na diverse hele stevige potjes die 1st class werden, vroeg ik me af of ik überhaupt ooit de ace zou gaan halen. Of dat dit zoiets ging worden als de 705...

Met een winratio van 61% en 90% moe vandaag de grind van de standard b afgerond. Ik denk dat ik veilig kan zeggen dat deze tank mij ligt :P Binnenkort maar eens kijken of de 65 ook een feestje is.
http://i66.tinypic.com/1zcg5dy.jpg

Replay voor de liefhebber: http://wotreplays.eu/site...mbed-prototipo_standard_b

• Caveman

Caveman

whahoehaha

"Vroeger was alles beter" kan ik nu definitief afstrepen... Na een uur wachten om op de 0.7 server te komen, had ik het na een potje of 4 wel gezien. WoT 0.7 kan de vitrinekast in ! Nog wel even met grote verbazing zitten kijken naar Quickybaby, die bijna overall een erectie van kreeg.... :? Het kon mij niet boeien, ben zelf ergens op 0.8.xxx ingestapt maar nostalgische trekjes kwamen niet terug.

• Breezers
Die classic versie is echt zonde van je tijd en heeft niets te maken met de versie 0.7 van toen. Wachtrijen van 10.000 spelers, input lag tijdens rijden (niet met schieten of lage ping/fps), 98 % RUS spelers die echt gewoon weg niets doen, T50 en T-50-2 die alleen maar yolo overal doorheen rijden omdat het toch geen credit/gold kost als je kapot geschoten wordt en je dagelijks meer gratis credits, gold en XP krijgt, hitbox en object modeling die echt letterlijk een vierkante doos is welke meters om je tank zit, vast kunnen zitten in het landschap, moderne maps die beroerd zijn geport en klassieke maps die niet nauwkeurig zijn, splash damage is niet aanwezig. Je kunt niets meenemen van die classic server naar de huidige servers, je kunt niets winnen (behalve een cammo bij 3 gespeeld potjes) etc, etc.

Wellicht grappig voor de spelers die nog nooit oudere versies hebben gespeeld maar het verveeld heel erg snel en je hebt er feitelijk niets aan in het huidige spel.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Waar ik me enorm aan irriteer is die grote 'wormhole' in je 'garage view, waar je elke keer als je je teamscore wilt bekijken een browser geopend krijgt. Kan dat niet weg?

En sinds de laatste update ook zo'n lelijke sound plop als je damage doet...

superduper wijzigde deze reactie 02-04-2019 17:28 (18%)

• thijsco19
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22:15

thijsco19

Yamaha MT03 2008

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• MerijnB
Vandaag voor het eerst met nieuwe mm gespeeld, is (voor tier 8 ) enorm verbeterd.

• Tige
Meh, ik ga er in ieder geval geen moeite voor doen :)

Selks

• Roozzz
MerijnB schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:39:
Vandaag voor het eerst met nieuwe mm gespeeld, is (voor tier 8 ) enorm verbeterd.
Ideaal ja: 10 potjes in t8: 8x full t8, 2x vs t10.
10 potjes T9 en T10: altijd vs tier 10.

Dus het eindeloos bottom tier zijn in tier 8 lijkt gefixed. Maar top tier zijn bestaat niet meer |:( :+
Ik ben benieuwd hoe tier 9 de komende tijd gaat zijn, mijn eerste indruk is dat de sweet spot daar nu weg lijkt...

Die challenge vergeet ik maar snel; ik speel veel te casual voor de "nieuwe" eisen.

• Kepro
Ik ben alleen maar top tier in tier 7 geweest (4 games).

• Vedrano
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 14-07 18:14
Waar kan je de nieuwe MM testen dan? De World of Tanks - Common Test servers zijn hier offline

• Roozzz
Vedrano schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:01:
Waar kan je de nieuwe MM testen dan? De World of Tanks - Common Test servers zijn hier offline
Dit is op de reguliere server :+

• kuwerti
https://www.dumpert.nl/me...dskool_techniek_ftw_.html

heb het geprobeerd, maar niet gelukt ;-)

• yvdb
  • Registratie: juni 2007
Object 252U nog steeds zo OP als voorheen?

• thijsco19

thijsco19

Yamaha MT03 2008

Gisteren eindelijk eens kunnen spelen op volledig scherm en redelijke settings.
Heb nu een pc staan met de r5 2400g, waar ik nu dus eindelijk ruim op medium settings kan spelen waar ik voorheen op minimum moest spelen met een het spel windowed op lagere resolutie.

Potjes gingen trouwens wel k*t, schijnbaar heeft kwaliteit van de graphics toch wel invloed op je speelgedrag. :X (Zeker de grote van je spelscherm)

Ondanks dat het medium settings waren vond ik het spel er al mooi uitzien. Best gek dat ik na jaren het spel eindelijk eens zie met redelijke graphics.

En verder eindelijk de t110e5 geresearched en gekocht. Hard voor gespaard maar het is gelukt.
Is mijn 2e tier 10 tank.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• O_A_B
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 27-06 15:38
thijsco19 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:40:
Heb nu een pc staan met de r5 2400g, waar ik nu dus eindelijk ruim op medium settings kan spelen waar ik voorheen op minimum moest spelen met een het spel windowed op lagere resolutie.
Speel je met medium settings en full HD puur op de grafische chip (zonder externe videokaart)?

• Kepro
thijsco19 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:40:

Potjes gingen trouwens wel k*t, schijnbaar heeft kwaliteit van de graphics toch wel invloed op je speelgedrag. :X (Zeker de grote van je spelscherm)

Ondanks dat het medium settings waren vond ik het spel er al mooi uitzien. Best gek dat ik na jaren het spel eindelijk eens zie met redelijke graphics.

En verder eindelijk de t110e5 geresearched en gekocht. Hard voor gespaard maar het is gelukt.
Is mijn 2e tier 10 tank.
Als je de WG website had doorgenomen had je kunnen weten dat er over 9 dagen overal kortingen op zijn ivm verjaardag WG. Had je veel credits gescheeld.

Have fun met de E5 echter is de tank een beetje uit de meta.

Kepro wijzigde deze reactie 05-04-2019 12:43 (3%)

• thijsco19

thijsco19

Yamaha MT03 2008

[@O_A_B Ja, alleen is de resolutie net geen full HD, 1680 x 1050. Moet wel zeggen dat ik nog de SD cliënt heb, geen idee of de HD cliënt verschil maakt.

@Kepro Had die t110e5 al paar weken geleden gekocht. Alleen nu pas tijd om weer eens te spelen.
Ik was al lang geleden gestart met die lijn en met die paar keer dat ik het speel schiet het niet echt op, nu dus eindelijk klaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vedrano
Wauw het zit me echt mee laatste dagen, nu bezig met 60% korting voor de TS-5 en het is pas dag 3 :O. Net een Epic medal gehaald en meteen een 15% korting voucher op alles gekregen ook,

• O_A_B
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 27-06 15:38
thijsco19 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:02:
[@O_A_B Ja, alleen is de resolutie net geen full HD, 1680 x 1050. Moet wel zeggen dat ik nog de SD cliënt heb, geen idee of de HD cliënt verschil maakt.
THNX. Dan is het grafische deel beter dan ik verwachtte. Ben nog op zoek naar een budget upgrade van 2e pc. Met huidige hardware (X4 640 / HD 5770) haal ik op 1680x1050 en SD client de medium settings niet. Moet deels lagere settings gebruiken voor fatsoenlijke frame rate (>40fps)

• thijsco19

thijsco19

Yamaha MT03 2008

@O_A_B Om 60 FPS + te halen moet je nog steeds wel bepaalde settings lager zetten of uit.

Met mijn huidige settings zit ik rond de 40 tot 60 FPS.
Er zijn meerdere mensen die WoT spelen op een 2400g, met een kleine zoektocht kan je genoeg voorbeelden vinden op het WoT forum en YouTube.

Het klinkt trouwens dat bij jouw de cpu de bottleneck is? De HD 5770 zou denk ik wel iets beter moeten kunnen presteren?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Roozzz
Carry sounds about right:
http://i66.tinypic.com/2h7nf40.jpg
Ondanks een paar bs bounces, was dit toch wel stevig doorknallen om in 5 minuten klaar te zijn :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kepro
Roozzz schreef op maandag 8 april 2019 @ 21:13:
Carry sounds about right:
[Afbeelding]
Ondanks een paar bs bounces, was dit toch wel stevig doorknallen om in 5 minuten klaar te zijn :)
Ik heb nog een obj 279 missie open staan. In 10 games 2 keer top gun halen. Misschien de su130 eens proberen ivm zn alpha.

• MerijnB
12.5k ass in EBR :P

• Vedrano
Stomme lights, ik zit er door al eeuwen vast bij de T55A missies, alleen omdat ik met de lights er niet uit kom

Acties:
  • +7Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 18:57
Kado :-D

redeem this code for a free day of Premium Account:
WOT8ANNIVERSARY

• Breezers
Geen idee wat deze code geeft, maar werkt wel:

TWTANKSBERLIN19

edit:

1 Personal Reserve: +200% Crew XP for 2 hours
6 "To Berlin" inscriptions

5 Extra Combat Rations

Breezers wijzigde deze reactie 13-04-2019 13:41 (46%)

• Roozzz
6k dmg, 2k assisted en 4 kills is een 2nd class in de progetto 65?
Die ace wordt nog een pittige kluif zo :P

Erg fijn tankje trouwens :)

Roozzz wijzigde deze reactie 13-04-2019 14:03 (12%)

• kuwerti
Breezers schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 13:40:
Geen idee wat deze code geeft, maar werkt wel:

TWTANKSBERLIN19

edit:

1 Personal Reserve: +200% Crew XP for 2 hours
6 "To Berlin" inscriptions

5 Extra Combat Rations
werkt! Thanks!

• Breezers
Nieuwe code:

TWFEELSGOOD
  • Consumables "Pudding and Tea" - 5 item(s)
  • Additional Experience per Battle (x1)
  • "Dogs of War" inscription added: (x6)

Breezers wijzigde deze reactie 13-04-2019 16:22 (75%)

• Breezers
En als het goed is de laatste code:

TWSTILLROCKS

"Welcome to Hell" inscription added: (x6)
Added to Depot: Consumables "Case of Cola”. (5x)
Personal Reserves: Additional Free Experience per Battle (x1)

En als je alle drie de codes vandaag redeemed, dan complete je een missie en krijg je:

-Mission completed! Reward:
Added: Pudding and Tea (x5), Extra Combat Rations (x5), Case of Cola (x5)
"Made in Germany" style added

Breezers wijzigde deze reactie 13-04-2019 19:28 (87%)

• yvdb
  • Registratie: juni 2007
beetje jammer dat de code's nu al niet meer geldig zijn....

• Caveman

Caveman

whahoehaha

TWFEELSGOOD... invalid
TWSTILLROCKS.... invalid

Jammer, maar (y) voor dat je het wilde delen !

Caveman wijzigde deze reactie 15-04-2019 19:14 (7%)

• looyenss
slackers :-P

• Catscratch
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 19-07 11:11
Na een lange tijd terug beginnen spelen :)

Ik kan bijna de T-54 aankopen. Enige raad voor welke gun ik het beste zou gaan? Ik zou sowieso voor de Object 140 gaan, de vraag is of de D-10T2S dan ook de beste keuze is?

Mirrorshades

Pagina: 1 ... 34 ... 37 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 AMD

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True