Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 33 ... 37 Laatste
Acties:

• Kepro
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 12:38
Ik heb al maanden geen last meer van de sound bug. Gebruiken jullie mods? Ik speel vanilla

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• Roozzz
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16:00
Kepro schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 18:00:
Ik heb al maanden geen last meer van de sound bug. Gebruiken jullie mods? Ik speel vanilla
Vorige week nog... (en helemaal vanilla ja). Maar is inmiddels wel véél minder frequent. Het lijkt bij mij vooral op te treden bij herhaald heen en weer schakelen in/uit zoom mode.

• Kepro
Nog 2 missies te gaan tot de Chimera, , Bloc 15 en alliance 15.

Kepro wijzigde deze reactie 08-02-2019 16:41 (11%)

• Rianata
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14:59
Mooi stukje tank-onderwijs met ook specifiek aandacht voor NL:

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal

• Kepro
De chimera staat ook in de garage. Waar vanmiddag de Patton totaal niet wou was het nu al vanouds _/-\o_

http://wotreplays.eu/site...e_oaks-kepro-m48a5_patton

Tzt Bloc 15 maar met honors proberen te halen.

Kepro wijzigde deze reactie 09-02-2019 20:04 (32%)

• Caveman
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22-09 19:05

Caveman

whahoehaha

EINDELIJK... de T55a in de garage *O* Het heeft wat moeite gekost maar vandaag had ik geluk met de laatste missie voor heavy tanks, iets van 3x hp blokken, winnen en overleven... Met de Type 4 nogwel ;) een Emil vond het nodig om 3x een complete clip met HE op mijn turrent te schieten, ik geloof dat er 1tje wat damage heeft gedaan, de rest allemaal blocked.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• kuwerti
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21-09 06:38
Ik moet eerlijk zeggen. In het begin vond ik de eerste wheeled niet veel aan, maar na 50 potjes en top gun en motor begint t leuk te worden. Iemand nog tips voor crew skills /equipment?

• Mr_Size
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 22:33
https://tweakers.net/ext/f/M7OSP8qr5Yhel2cvsp2Bd0ge/thumb.jpg

Ik moest echt ff opzoeken hoe die medaille heet. Nog nooit gezien.

Dit is hem: Awarded to players who destroy 5 enemy vehicles and survive the battle to victory despite receiving five different hits and losing 80% or more of their hit points. Destroyed enemy vehicles count after own damage requirement has been met. Can be obtained in Random Battles only.

Speel al zes jaar WoT en nog nooit gehaald. Leuke bonus :) Tweede bonus was dat dit de 25% dmg van het team missie was voor Alliance (Chimera)

WoT noobmeter, YT kanaal

• jantje 2
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 13:21
Mr_Size schreef op zondag 10 februari 2019 @ 22:23:
[Afbeelding]

Ik moest echt ff opzoeken hoe die medaille heet. Nog nooit gezien.

Dit is hem: Awarded to players who destroy 5 enemy vehicles and survive the battle to victory despite receiving five different hits and losing 80% or more of their hit points. Destroyed enemy vehicles count after own damage requirement has been met. Can be obtained in Random Battles only.

Speel al zes jaar WoT en nog nooit gehaald. Leuke bonus :) Tweede bonus was dat dit de 25% dmg van het team missie was voor Alliance (Chimera)
Nice medal, die heb ik ook nog nooit gehaald alleen die andere waar je 3 kills moet hebben. Wat vind je van die T7 tank? Easy om aces op te halen he? Gelijk ook elite gespeeld?

Ik had gister ook een paar games gespeeld ik dacht even de grind af te maken letterlijk mijn middag 3x T9 1x T8 3x T9 1x T8 etc. Geen eigen tier game gehad.... Echt weer een drama dag, inclusief blow ups en yolo heat batchats :/ Wel die T8 unlocked die ik denk ik in frontlines ga grinden. Heb ook wel een paar missies kunnen halen, dus ach daar spelen we dan maar voor 8)7 Me WN8 gaat in ieder geval in een rechte lijn hard naar beneden :+

jantje 2 wijzigde deze reactie 11-02-2019 13:40 (5%)

• O_A_B
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 27-06 15:38
Mijn zoon had , volgens eigen zeggen, ca 20k op zijn ELC Bis om te gebruiken voor de wheeled vehicles. Na de 1.4 update staat de teller ineens op "0". Weg 20k XP

Hebben meer mensen daar last van? Wat kan je daar tegen doen?

• MerijnB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 16:02
O_A_B schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:10:
Mijn zoon had , volgens eigen zeggen, ca 20k op zijn ELC Bis om te gebruiken voor de wheeled vehicles. Na de 1.4 update staat de teller ineens op "0". Weg 20k XP

Hebben meer mensen daar last van? Wat kan je daar tegen doen?
Heb ik niet gehad, ik heb mijn xp meteen kunnen inzetten om eerste wheeled te unlocken.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• kuwerti
MerijnB schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:53:
[...]

Heb ik niet gehad, ik heb mijn xp meteen kunnen inzetten om eerste wheeled te unlocken.
ja, ik ook. nergens last van gehad.

• Mr_Size
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 22:33
jantje 2 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:42:
Nice medal, die heb ik ook nog nooit gehaald alleen die andere waar je 3 kills moet hebben. Wat vind je van die T7 tank? Easy om aces op te halen he? Gelijk ook elite gespeeld?

Ik had gister ook een paar games gespeeld ik dacht even de grind af te maken letterlijk mijn middag 3x T9 1x T8 3x T9 1x T8 etc. Geen eigen tier game gehad.... Echt weer een drama dag, inclusief blow ups en yolo heat batchats :/ Wel die T8 unlocked die ik denk ik in frontlines ga grinden. Heb ook wel een paar missies kunnen halen, dus ach daar spelen we dan maar voor 8)7 Me WN8 gaat in ieder geval in een rechte lijn hard naar beneden :+
Ik vind tegenwoordig niks meer easy, alles is extreem moeizaam :O Maar idd, deze ace had ik vrij snel.
Ik heb deze tank gelijk full ops gemaakt, ben een beetje klaar met al die eindeloze stock grinds waarin je eigenlijk alleen maar kanonnenvoer bent.

WoT noobmeter, YT kanaal

• Roozzz
Frontlinie blijft toch wel een leuke modus, met veel plezier zojuist weer het eerste potje gespeeld. Helaas krijg ik nu de mededeling "wachtrij is vol" -O-

Oh Wargaming :X

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 15:37

Ed_L

Edmin

Ik Henk 'm!

Pool's medal als tussendoortje :P

• Sircuri
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

lol.. in je BDR.. woaw 8)

Signature van nature

• Russica
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 12:23

Russica

HEAT is all you need.

Leuk hoor die frontline mode...

• ElPaco
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 13:28
Je bedoelt de 50x op ready knop rossen voor je in de queue komt mode?

D3-profiel || WoT stats || 3240 Wp op het oosten

Velen doen niets liever, ik doe liever niets

• Roozzz
ElPaco schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:00:
Die modus ja |:(

Stiekem toch in mijn 3 potjes ook meteen 3x general gehaald (top xp) . Of dat iets over mij of over mijn team zegt... :+

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

ElPaco schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:00:
O.a. en de spam van al die Progetto's

• ElPaco
Ik werd juist moet van die arty strikes. En wanneer je aan het aanvallen bent de onzichtbare TD's die je binnen 2 seconden wegklikken.

• looyenss
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 15:38
frontline is geweldig!

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• Arjant2
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 15:41
Ik heb gister ook echt weer met plezier gespeeld, Frontline is toch echt een leuke modus.
En het verdient ook gewoon lekker.

Overigens hebben ze toch wel flink gesleuteld aan de engine, geen verschrikkelijke lag meer in het laatste stadium in de stad.
Heel af en toe nog even een glitch maar dat is overal, niet specifiek in het laatste gedeelte.

Die queueueueue melding was gister wat later op de avond weg, althans vanaf 22u kwam ik er gewoon gelijk in steeds, dus of ze hebben serverside iets aangepast of het is toch een kwestie van een overbelaste server en werd het wat rustiger.

• Gaius
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Jammer alleen van de Progetto's, Skorpion G's, SU-130PM's, arty-spelers en arty-consumables. Als WG nou slim was geweest hadden ze nu de Progetto in de shop gezet, dat ding is tyfus irritant in FL. :P

• jantje 2
Iemand enig idee hoeveel je moet spelen om die premium tanks te unlocken? Hoelang duurt het gemiddeld om tot lvl 30 te komen? ALs ik het goed begrijp moet je ook tot aan november 2019 spelen om genoeg tokens te halen voor die premium tank of kan je dat ook al in 2-3 maanden gehaald hebben?

Vorige keer een paar keer gespeeld maar wegens te weinig incentive niet echt veel tijd in gestoken. Nu je aardige rewards heb is het wellicht wel waard om dat te gaan grinden als het niet al te veel tijd gaat kosten.

• ElPaco
Als je deze link volgt krijgt je een Excel sheet waarin je a.d.h.v. een aantal variabelen kan berekenen hoe veel tijd je er in moet steken.

• Kepro
jantje 2 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 16:24:
Iemand enig idee hoeveel je moet spelen om die premium tanks te unlocken? Hoelang duurt het gemiddeld om tot lvl 30 te komen? ALs ik het goed begrijp moet je ook tot aan november 2019 spelen om genoeg tokens te halen voor die premium tank of kan je dat ook al in 2-3 maanden gehaald hebben?

Vorige keer een paar keer gespeeld maar wegens te weinig incentive niet echt veel tijd in gestoken. Nu je aardige rewards heb is het wellicht wel waard om dat te gaan grinden als het niet al te veel tijd gaat kosten.
Ik ben nagenoeg level 30. Om level 30 te bereiken heb ik dan +/- 13 uur over gedaan. (Even snel gerekend)

• Kepro
"It’s also important to note that the progress of Frontline Tier within one Prestige Level is not reset. For example, if in the first Episode you ended up on Frontline Tier 25, then in the second Episode you’ll start from the same point."

• O_A_B
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 27-06 15:38
REFERRALL 2.0:

Ik speel als recruit van een collega. Nu zou er volgens de info voor een recruit 100% bonus XP& credits zijn als hij met de commander in peleton speelt. Als hij alleen speelt is dit gereduceerd naar 50% volgens de info op de WG site.

Echter in de battle details zie ik de bonus niet terug. Scheelt toch heel wat grinden als je het wel krijgt. Nu in M3 Lee moet ik de M4 unlocken voor de gratis Tier6. En dat is niet de meest plezierige grind :X

Hebben er hier meer last van?

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Zodra je in je Defender gespot bent focust iedereen je gelijk met die stomme strikes.

• Rianata
Russica schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:49:
Zodra je in je Defender gespot bent focust iedereen je gelijk met die stomme strikes.
8)7 wil je nu medelijden in / met je Defender :F :+

• looyenss
o nee, een OP tank (voor zn tier) word gefocust door iets wat hem wel countered,,,

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Rianata schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:45:
[...]

8)7 wil je nu medelijden in / met je Defender :F :+
Het sterft sowieso al van de OP premium tanks, zo bijzonder is de Defender al niet meer. Maar het zal er eerder mee te maken hebben dat ik een van de weinigen ben die daadwerkelijk voor de objectives speelt ipv damage farmen.

• Kepro
Russica schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 20:05:
[...]

Het sterft sowieso al van de OP premium tanks, zo bijzonder is de Defender al niet meer. Maar het zal er eerder mee te maken hebben dat ik een van de weinigen ben die daadwerkelijk voor de objectives speelt ipv damage farmen.
De defender en Chrysler voeren samen de lijst aan van meest broken tanks.

• looyenss
Kepro schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:53:
[...]

*voor hun tier

• Rianata
Russica schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 20:05:
[...]
Dan speel je het spelletje iig zoals het hoort. De objectives leveren ook de meeste punten en daarmee een zo hoog mogelijke rang op... daarom is arty spelen ook zo rewarding :9 lekker cappende defenders helemaal kapot spammen _/-\o_ en dan heb je ook nog een airstrike, arty strike en recon consumables :9~ B-)

• Nemean
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 14:47

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Rianata schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:25:
[...]
Dan speel je het spelletje iig zoals het hoort. De objectives leveren ook de meeste punten en daarmee een zo hoog mogelijke rang op... daarom is arty spelen ook zo rewarding :9 lekker cappende defenders helemaal kapot spammen _/-\o_ en dan heb je ook nog een airstrike, arty strike en recon consumables :9~ B-)
Bah Rianta, nooit gedacht zo'n smerige post hier te lezen. :+

• Kepro
Je kan je skorpion g ruilen voor de gene zonder de special camo.

https://worldoftanks.eu/e...ll-skorpion-without-camo/

• Arjant2
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 15:41
Kepro schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:53:
[...]

Mee eens dat ze beide OP zijn, al vind ik de Chrysler echt totaal niet geschikt voor deze maps/modus.
Nul gun depression, hoog uit in de city in de 3e fase dat hij interessant kan zijn, maar van Chryslers in de eerste 2 fases ben ik niet echt bang. Die moeten te veel van hun hull blootgeven willen ze iets kunnen doen op al die heuveltjes en ze zijn toch gewoon traag, dus relocaten is ook niet echt hun sterkste punt. JE ziet ze ook een heel stuk minder dan de Defenders.
Ik heb overigens beide en speel Defender wel maar Chrysler niet in FL.

Wat zijn jullie favoriete tanks in FL?

Arjant2 wijzigde deze reactie 14-02-2019 11:44 (17%)

• kuwerti
Krijg je in frontline nu ook gewoon je crew-XP en gewone XP erbij??

• SS-Doomtrooper
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 09-06 22:24
iemand ook last van de 'bug' dat je niet meer op 'battle' kunt klikken om een game te starten?

edit: pas als ik met een non-compatible tank naar frontline optie ga en weer terug naar random battle lukt het weer...

SS-Doomtrooper wijzigde deze reactie 14-02-2019 15:17 (39%)

• looyenss
kuwerti schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:42:
Krijg je in frontline nu ook gewoon je crew-XP en gewone XP erbij??
ja, je kan gewoon non-prem tier 8tjes grinden voor XP ;-)

• Roozzz
Arjant2 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:42:
[...]
Wat zijn jullie favoriete tanks in FL?
Lights. Ik grind de b-c 12t momenteel (nog maar 300k te gaan...). Vision en mobiliteit is wat mij betreft ideaal voor deze modus. En veel minder lineaire gevechten, dus het niet hebben van armour maakt weinig uit.

Incidenteel pak ik een td (su 130pm) ter verdediging of een is-3 voor een cap yolo.

• Fiesta1958
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22-09 21:08
WOT Valentijn code is WOTVALENTANK

1 dag premium. :)

• Kepro
Ik heb mn ticket om te ruilen ingeschoten. Benieuwd hoe lang het duurt.

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Kepro schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:27:
[...]

Meestal een dag of twee. Ik meende dat m'n Patriot destijds een dag later al geruild was.

• User
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 21-09 20:27

Dit was wel even zweten... Khad nog 1 granaat over aan het eind van het potje. :X

• Dark Angel
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 09:03

Dark Angel

Corvette LS Power

Kepro schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:27:
[...]

Ik heb het vandaag rond 13:00 ingeboekt en om 19:00 was hij omgeruild. _/-\o_

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• User
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 21-09 20:27
De camo op de EBR90...

Ik sta in een bosje, komt een Batchat 12t op 80 meter langs me rijden en die gast spot me gewoon niet...

• StarWing
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 22-09 20:40

StarWing

Huh ?!?

Waarom zou je je skorp willen ruilen voor een zonder camo ? Ik zie het voordeel niet, of mis ik iets ?

Page intentionally left blank.

• DvE
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 12:11

DvE

ORA-00000

Weet het ook niet precies. Om je eigen camo erop te knallen, maar ik neem aan dat dat dezelfde camo bonus gaat geven. Dus dan zou het alleen voor de look zijn.

Noobmeter

• looyenss
DvE schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 12:21:
Weet het ook niet precies. Om je eigen camo erop te knallen, maar ik neem aan dat dat dezelfde camo bonus gaat geven. Dus dan zou het alleen voor de look zijn.
om je kerst camo erop te zetten natuurlijk

• Kepro
Dark Angel schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:47:
[...]

Ik heb het vandaag rond 13:00 ingeboekt en om 19:00 was hij omgeruild. _/-\o_
De Skorp zonder die special camo is <3

• nvidia666
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 08-08 15:46
Roozzz schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 17:23:
[...]

Lights. Ik grind de b-c 12t momenteel (nog maar 300k te gaan...). Vision en mobiliteit is wat mij betreft ideaal voor deze modus. En veel minder lineaire gevechten, dus het niet hebben van armour maakt weinig uit.

Incidenteel pak ik een td (su 130pm) ter verdediging of een is-3 voor een cap yolo.
Lorraine 40t :)

Aerocool Xpredator Black Edition , I7 3930K (H100I) , 1080 TI Gaming X 2000/1346 , Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB + 2TB seagate CM V1000 (PC2 3570K 6GB 750Ti& 290L. 120 GB ssd) (Laptop Dell e6540@8790M)

• TTLCrazy
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 13:13

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik vind die marathons op zich goed, maar de hoeveelheid tijd die je erin moet steken om hem gratis te krijgen is absurd. Zeker, als je zoals ik, een zeer middelmatige speler bent. En ik heb ook geen zin om hem met XX % korting te kopen.

Ik sla hem weer over dus :)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS

• Roozzz
Erg fijn dat Frontline toevallig net in de week beschikbaar was waarin ik amper tijd had om te spelen :'(
Dan log ik gisteravond in om nog wat potjes te spelen, maar helaas was het alweer voorbij. Nog niet eens in de buurt van de 30 gekomen. Die rewards gaan op deze manier nog een behoorlijke uitdaging worden de komende maanden... Hopelijk pakt het de komende weken beter uit.
Ik snap het trouwens wel dat eea tijdelijk is. Permanent deze modus lijkt me ook verre van ideaal.

In ander nieuws, gisteren wel eindelijk de topgun op de standard b unlocked. Wat een bizar verschil: van een matige tank naar gewoon prima speelbaar. Ik heb nu al zin om alle andere modules te unlocken; het kan alleen nog maar beter worden :+

• Caveman
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22-09 19:05

Caveman

whahoehaha

Roozzz schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:13:
In ander nieuws, gisteren wel eindelijk de topgun op de standard b unlocked. Wat een bizar verschil: van een matige tank naar gewoon prima speelbaar. Ik heb nu al zin om alle andere modules te unlocken; het kan alleen nog maar beter worden :+
Dan ga je de volgende, progetto 65, helemaal geweldig vinden.... :P (serious }:| , ik vond de standard B een hele fijne tank, ik had dus lage verwachtingen bij de Progetto 65, maar hij is echt super)

Caveman wijzigde deze reactie 19-02-2019 19:52 (12%)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Roozzz
Caveman schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:32:
[...]

Dan ga je de volgende, progetto 65, helemaal geweldig vinden.... :P
Not sure if sarcasm or serious? :P

• ElPaco
Prog 65 schijnt voor velen de go to tier 10 med te zijn :) Dus denk serious

• Kepro
ElPaco schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:48:
Prog 65 schijnt voor velen de go to tier 10 med te zijn :) Dus denk serious
Nou... de tank is teveel afhankelijk van slow Paced games. Ook ligt skill level hoger dan de gemiddelde tank...

• superduper
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 07:35

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

great, nieuwe update: sound bug op volle kracht weer terug en al 2x een app crash gehad.. Binnen 2 uurtjes spelen..

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Gaat iemand z'n vakantie nog spenderen aan de nieuwe marathon? :+

• Rianata
Russica schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 20:18:
Gaat iemand z'n vakantie nog spenderen aan de nieuwe marathon? :+
Het wordt de eerste keer dat ik een marathon niet ga doen... die vereisten zijn echt belachelijk! 8)7 En net de Frontline grind achter de rug, dus ik vind het wel goed. Als die wheeled tier 8 leuk is/blijft/wordt koop ik hem wel.

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Rianata schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 20:24:
[...]

Het wordt de eerste keer dat ik een marathon niet ga doen... die vereisten zijn echt belachelijk! 8)7 En net de Frontline grind achter de rug, dus ik vind het wel goed. Als die wheeled tier 8 leuk is/blijft/wordt koop ik hem wel.
Ik heb juist de indruk dat deze weer iets makkelijker is dan de vorige twee. Overigens nog veel te veel hoor.

• jantje 2
Russica schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 20:47:
[...]

Ik heb juist de indruk dat deze weer iets makkelijker is dan de vorige twee. Overigens nog veel te veel hoor.
Als jij denkt dat 3 uur per dag gemiddeld voor 2 weken makkelijk is :+ QB heeft uitgerekend dat hij minimaal 47 uur nodig heeft om de tank te halen. Vanaf missie 7 wordt het totale BS. Daar kan je het beste stoppen en je creditkaart trekken 8)7

• Sircuri
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Zit ook net te kijken inderdaad. Vanaf stage 7 is het absurd. Zoveel potjes speel ik nog niet eens in 1 week. En dan moet je alles halen in 2 weken? Als unicum (ik ben een gemiddelde speler 50% winrate) zijn die base XP stages nog vrij eenvoudig te doen, maar de stages waarin je een aantal keer in de top 10 moet staan is belachelijk... ook voor hele goede spelers zijn dat er nog steeds erg veel.

Sircuri wijzigde deze reactie 21-02-2019 20:55 (5%)

Signature van nature

• looyenss
Knip, voor de zoveelste keer. Houd het gezellig.

exactor it wijzigde deze reactie 21-02-2019 21:17 (85%)

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

jantje 2 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 20:50:
[...]

Als jij denkt dat 3 uur per dag gemiddeld voor 2 weken makkelijk is :+ QB heeft uitgerekend dat hij minimaal 47 uur nodig heeft om de tank te halen. Vanaf missie 7 wordt het totale BS. Daar kan je het beste stoppen en je creditkaart trekken 8)7
Waar beweer ik dat het makkelijk is?

• jantje 2
Russica schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 21:07:
[...]

Waar beweer ik dat het makkelijk is?
Je beweert dat deze makkelijker is als de vorige terwijl dat niet zo is ;) Je moet +- 10 uur meer grinden als de vorige.

jantje 2 wijzigde deze reactie 21-02-2019 21:10 (8%)

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

jantje 2 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 21:09:
[...]

Je beweert dat deze makkelijker is als de vorige terwijl dat niet zo is ;) Je moet +- 10 uur meer grinden als de vorige.
Dat hangt maar net van je average xp af.

• kreezjie
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 18-09 13:23
Russica schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 21:18:
[...]

Dat hangt maar net van je average xp af.
Nee hoor...Hoe je het ook draait of keert, je gaat deze keer ECHT wel meer tijd en moeite er moeten insteken.

Ik heb alle voorgaande volledig kunnen halen zonder de CC te moeten trekken maar deze laat ik gewoon compleet voorbij gaan.

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

kreezjie schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 21:22:
[...]

Nee hoor...Hoe je het ook draait of keert, je gaat deze keer ECHT wel meer tijd en moeite er moeten insteken.

Ik heb alle voorgaande volledig kunnen halen zonder de CC te moeten trekken maar deze laat ik gewoon compleet voorbij gaan.
Ik kan me van QB en Dez hun videos nog herinneren dat vorige marathons ergens in de 60/70 uur zouden kosten. Dat was het geval bij de laagste average xp van de berekende voorbeelden, dus vandaar. Maar je bent er inderdaad gewoon (te) veel tijd aan kwijt.

• jantje 2
Russica schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 21:34:
[...]

Ik kan me van QB en Dez hun videos nog herinneren dat vorige marathons ergens in de 60/70 uur zouden kosten. Dat was het geval bij de laagste average xp van de berekende voorbeelden, dus vandaar. Maar je bent er inderdaad gewoon (te) veel tijd aan kwijt.
Nu mag je met de laagste average XP is iets van 17 uur per dag spelen om het te halen, Zelfs zonder slaap is dat haast niet haalbaar :+ ( al verwacht ik dat er weinig mensen zijn die zo weinig xp halen :z )

• Tige
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 20-09 08:40
Rianata schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 20:24:
[...]

`

Yup, dit geldt ook voor mij. En ik vind het maar maffe/zinloze tanks zonder die viewrange. Ik kan er helemaal niks mee. En dan de introductie bij de Tier VI tank, die met afstand de allerslechtste is van allemaal. HE schieten is leuk met 175 alpha en 75 pen, maar net zo vaak pen je niet en doe je een lullige 30 dmg.

Ben blij dat ik hier geen vrouwelijke crewmembers voor heb bewaard.

Selks

• Kepro
Ik zat laatst in mn t37 met 470 meter view range en Size in zn tier 6 wheeled tank zonder view range, ik spot alsnog alles uit. 7(8)7

Ik heb de ebr 105 nog maar 1 maal goed werk zien leveren op Proko maar mijn inziens is dit nog steeds yolo gedrag en als een mongool rond rijden.

• Rianata
Russica schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 21:34:
[...]

Hier even de berekening van QB gelinked, waarbij de video direct begint met een vergelijk met de Cent. AX marathon.

Gisteren ook nog even naar zijn stream gekeken om te zien of hij na dag 1 al boven/onder zijn verwachte tijdsbesteding zit en het blijkt dus dat hij al meer uren had besteed om tot level IV te komen dan hij berekend had... daarbij moet wel opgemerkt worden dat hij met zijn F2P-account speelt voor de tank en ook met stock grinds en dan voornamelijk ook nog trage heavies/mediums. Dat laatste helpt niet, omdat het nu al lijkt dat de meta als gevolg van deze marathon drastisch is gewijzigd; veel snelle (light) tanks, opportunistische yolo'ers, etc.

• Dorestad
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 06-07 10:05
Dag allemaal,

Ik heb een vraag over het functioneren van mijn videokaart. Ik post hem hier omdat het specifiek bij WoT optreedt. Sinds een aantal dagen lijkt mijn R9 290 videokaart niet 'aan te gaan' bij het spelen van WoT. Normaal speel ik het spel op HD met alle settings op high en haal het systeem moeiteloos 70 a 80 fps. De fan van de videokaart loeit er dan lustig op los. Dat geluid hoor ik sinds enige dagen niet meer en het aantal fps schommelt daarmee rond de 20 fps. Als ik bijvoorbeeld Crysis 3 aanzwengel dan doet de videokaart het wel fatsoenlijk. Ik heb de nieuwste driver van Radeon geinstalleerd in de hoop dat dit het probleem zou verhelpen maar helaas.

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn en een mogelijk oplossingsrichting? Ik zat te denken aan herinstallatie van WoT maar wellicht zijn er minder 'drastische' oplossingen. Thx alvast!

• Roozzz
Hmm de ace op de standard b ligt vrij hoog geloof ik ;) Top gun met 5,5k dmg in een full tier 9 pot was mijn eerste first class. Veel zelf gespot en relatief close range, maar niet genoeg.

Ik begin langzamerhand vriendjes te worden, hoewel ik nog steeds met enige regelmaat (achteraf) de verkeerde keuze maak

• Steamwitz
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 21-09 19:10
Dorestad schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 16:27:
Dag allemaal,

Ik heb een vraag over het functioneren van mijn videokaart. Ik post hem hier omdat het specifiek bij WoT optreedt. Sinds een aantal dagen lijkt mijn R9 290 videokaart niet 'aan te gaan' bij het spelen van WoT. Normaal speel ik het spel op HD met alle settings op high en haal het systeem moeiteloos 70 a 80 fps. De fan van de videokaart loeit er dan lustig op los. Dat geluid hoor ik sinds enige dagen niet meer en het aantal fps schommelt daarmee rond de 20 fps. Als ik bijvoorbeeld Crysis 3 aanzwengel dan doet de videokaart het wel fatsoenlijk. Ik heb de nieuwste driver van Radeon geinstalleerd in de hoop dat dit het probleem zou verhelpen maar helaas.

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn en een mogelijk oplossingsrichting? Ik zat te denken aan herinstallatie van WoT maar wellicht zijn er minder 'drastische' oplossingen. Thx alvast!
Wat heb je al geprobeerd? Of waar heb je al gegoogled?

Mijn eerste ingeving is dat er iets verkeerd staat in je AMD Catalyst Control Center:
https://www.howtogeek.com...-game-uses-on-windows-10/

• Dorestad
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 06-07 10:05
Steamwitz schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 22:18:
[...]

Wat heb je al geprobeerd? Of waar heb je al gegoogled?

Mijn eerste ingeving is dat er iets verkeerd staat in je AMD Catalyst Control Center:
https://www.howtogeek.com...-game-uses-on-windows-10/
Dank voor je reactie, ik heb zelf uiteraard gezocht en geprobeerd om in de AMD Control Center het een en ander aan te passen. Ook heb ik in WoT zelf de game modus ingeschakeld van Windows 10 zelf. Maar dat hielp helaas niet.

• jantje 2
Kepro schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 08:45:
Ik zat laatst in mn t37 met 470 meter view range en Size in zn tier 6 wheeled tank zonder view range, ik spot alsnog alles uit. 7(8)7

Ik heb de ebr 105 nog maar 1 maal goed werk zien leveren op Proko maar mijn inziens is dit nog steeds yolo gedrag en als een mongool rond rijden.
Ja die lights rijden alleen maar nutteloos rondjes en alleen endgame 1 vs 1 kunnen die dingen echt sterk zijn. Ook super annoying dat je ze niet kan detracken. Gisteren in me E-50M komt zo'n ding me halen ik wacht hem op raak z'n voorste band crit hit no damage 8)7 Zelfs op die tanks kan je die bs onzin dus krijgen maar nu rijdt die met 100 + Kmh voorbij en is die al naast je voordat je überhaupt je tank kan draaien.

Als TD ben je ook totaal nutteloos en zelfs als je een skillshot doet op z'n tracks wordt je niet beloond :+

• Kepro
Wist niet eens dat je ze niet kon de-Tracken.

Gewoon HE op die dingen spammen. De pen is trouwens wel bedroevend slecht op die tanks.

• ElPaco
Als je zo'n wiel raakt kan hij minder hard en minder snel draaien, maar ze blijven wel gewoon rijden. Beste wat je kan doen is hopen dat ze je rammen, dan gaat het hard met hun HP.

• Roozzz
jantje 2 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 10:50:
[...]

Ja die lights rijden alleen maar nutteloos rondjes en alleen endgame 1 vs 1 kunnen die dingen echt sterk zijn. Ook super annoying dat je ze niet kan detracken. Gisteren in me E-50M komt zo'n ding me halen ik wacht hem op raak z'n voorste band crit hit no damage 8)7 Zelfs op die tanks kan je die bs onzin dus krijgen maar nu rijdt die met 100 + Kmh voorbij en is die al naast je voordat je überhaupt je tank kan draaien.

Als TD ben je ook totaal nutteloos en zelfs als je een skillshot doet op z'n tracks wordt je niet beloond :+
Gisteren in een potje maar liefst 4x gebounced op een EBR 90 met de standard b: 2 sideshots crit no dmg, 1 sideshot bounced, shot in zijn achterkant bounced |:(
Die grapjas eindigde het potje gewoon met full hp, ondanks dat ie in totaal 7 keer geraakt was 8)7
Volledige bs die dingen soms. Gelukkig gaan de meesten full yolo en vrij snel dood :+

In lights wordt je wel zwaar beloond als je daadwerkelijk op ze aimt. 99% van de wheeled vehicles gebruikt de auto-aim en schiet dus alles mis als je beiden in beweging bent. Terwijl als je mikt je ze prima kan raken op zo'n korte afstand >:)

• wesley1980
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22-09 11:18
Hij is binnen :)
5 missie's geskipped.
Sommige zijn echt vrijwel onmogelijk...

• Jeanke117
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 14:58
Mij zullen jullie weinig tot niet meer zien. WOT is niet mijn ding meer. Het is een spel dat ik niet zo goed begrijp en dat er totaal niet samengespeeld kan worden (zonder platoon). Het is een game waar het puur om gaat wie het brutaalst is en het meeste geld heeft, wint.

Ook ervaar ik sinds kort dat WOT gewoon vast blijft hangen en mijn pc laat crashen. Support doet er geen flikker aan.... Dit was de druppel. Ik behoud het spel wel op mijn pc voor als ik écht helemaal niks te doen heb. Speelze nog.....

• Kepro
wesley1980 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 21:54:
Hij is binnen :)
5 missie's geskipped.
Sommige zijn echt vrijwel onmogelijk...

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nice, ik heb ook 5 orders beschikbaar. Union schiet nu al aardig op voor me bij de 279. Bloc zal wel weer als laatste overblijven.

Eergisteren nog een missie door mn neus geboord door een arty. 5 keer achter elkaar top 3 Xp in je team halen. Wordt ik bij nummer 5 door mn eigen arty gekilled. Gg + rage in de chat. In platoon kan ik de missies maar moeilijk halen, moet er wel even voor gaan zitten. Met welke tanks heb jij de laatste 4 missies gehaald? Toch 3 keer een first ace halen in 10/15 battles?

Kepro wijzigde deze reactie 27-02-2019 07:54 (28%)

• wesley1980
Weet je zeker dat het 5 keer achter elkaar top 3 xp in je eigen team is, er is namelijk een missie waar het over beide teams gaat....
Die is vrijwel onmogelijk of alle goden rijden met je mee.
alliance 13. Big Shark Be among the top 3 players on both teams by experience earned within each of 5 battles.

Bij Bloc heb ik de missie 4x high caliber in 10 games geskipped, kwam tot 3 en in tier 10 potjes moet je soms 6500+ schieten.... tier 8 zou kunnen maar dan moet je wel veel mazzel hebben met de matchmaker.

Bloc heb ik de laatste missie met de lowe gedaan en alliance met de walker bulldog en charioteer.

Bij union en coalition moest ik nog 1 missie doen maar had 6 orders dus voelde beetje nutteloos om daar nog tijd in te steken, dus die heb ik daar op gebruikt.

Deze spot missie was me een partij lastig..
alliance 3. The Duty Never Ends Enable your allies to destroy the average of 2 enemy vehicles in a battle by spotting them or destroying their tracks within 10 battles.

En de 1800 stun damage in 10 games ...... ben al zo slecht met arty...

• Kepro
@wesley1980 het is idd alliance 13. Arty naaide me met die missie. Ik ben die missie aan het proberen in de Patton of een LT.

Edit. Ik heb een order staan op een arty missie bij de excalibur. Misschien maar arty aanschaffen om die order te krijgen.

Kepro wijzigde deze reactie 27-02-2019 11:39 (32%)

• Nemean
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 14:47

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kepro schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:19:
Edit. Ik heb een order staan op een arty missie bij de excalibur. Misschien maar arty aanschaffen om die order te krijgen.
Laat Zaagmans het maar niet lezen. ;)

• Kepro
Nemean schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:56:
[...]

Laat Zaagmans het maar niet lezen. ;)
Het is pure aids ja maar sommige 279 missies ook. :P

• TTLCrazy
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 13:13

TTLCrazy

Listen to Frankie

Is er nog iemand aan de marathon begonnen en hoe bevalt het ? Persoonlijk doe ik er niet aan mee vanwege de absurde hoeveelheid tijd die je erin moet steken.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS

• looyenss
TTLCrazy schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 14:42:
Is er nog iemand aan de marathon begonnen en hoe bevalt het ? Persoonlijk doe ik er niet aan mee vanwege de absurde hoeveelheid tijd die je erin moet steken.
Heb ff een wot break o.a. vanwege dit soort onzin :-D

• ElPaco
Ik heb gisteren wat geplatoond met Selks en dobla_tank en daarbij 11 op een rij gewonnen, maar dat was niet voor de marathon, voor de fun en de tier 9 grind van dobla. Zolang je vanwege de fun speelt is die marathon alleen maar mooi meegenomen (gratis equipment enzo).

• Rianata
TTLCrazy schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 14:42:
Nee, voor mij ook een korte break na intensief Frontline en idd onzinnigheid van deze marathon. Even wat avonden CIV VI met de laatste uitbreidingen spelen, heerlijk relaxed! 8)

• wesley1980
Ja hier nog eentje, tijd om RDR2 en god of war uit de verpakking te halen.

• Tige
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 20-09 08:40
Die nieuwe Top of the Tree constructie ziet er dan wel weer geinig uit. Wel mooie loot en bonus te krijgen ook.
Zie hier: https://worldoftanks.eu/e...new-top-of-the-tree-maus/

Selks

• Kepro
Tige schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 08:30:
Die nieuwe Top of the Tree constructie ziet er dan wel weer geinig uit. Wel mooie loot en bonus te krijgen ook.
Zie hier: https://worldoftanks.eu/e...new-top-of-the-tree-maus/
De mauerbrecher huren *O* *;

Pagina: 1 ... 33 ... 37 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True