Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 32 ... 35 Laatste
Acties:

• Steamwitz
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20-04 13:32
Zou het misschien kunnen dat er de afgelopen weken met zoveel met gold geschoten is, dat de ace hoger ligt dan normaal?

• kuwerti
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19-04 07:51
Mr_Size schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 22:28:
Dit spel blijft me toch verbazen, elke keer weer. Ben al 2 weken bezig om 3x een ace te halen voor Alliance. Nog steeds niet eens 1x gelukt. Een karrenvracht aan 1st classes, dat wel.

Ik bedoel, waarom is dit geen ace?

[Afbeelding]

11,5K combined in een Sheridan, geen ace. WTF 8)7 Het is niet alsof de Sheridan een geweldige tank is, dus hoe kan de ace zo hoog liggen?

Heb het zo'n beetje met alle tanks die ik in de garage heb staan geprobeerd, maar het mag gewoon niet..

O.a. een 7K dmg game met de Cent AX: 1st class.
2,2K dmg met de Hellcat in een tier8 game? 1st class.
Excalibur ook geprobeerd, maar 2K dmg doen is goed voor, jawel, 2nd class!!! Op tier6, 2k dmg, is 2nd class.... Whatever you say WG :F :F :F
misschien een stomme vraag, maar levert zo'n ace nog wat op (behalve een trots gevoel) ? :-)

• Kepro
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 23:56
kuwerti schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 07:15:
[...]

misschien een stomme vraag, maar levert zo'n ace nog wat op (behalve een trots gevoel) ? :-)
Het halen van missies ;)

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• Kepro
Dit spel blijft me toch verbazen, elke keer weer. Ben al 2 weken bezig om 3x een ace te halen voor Alliance. Nog steeds niet eens 1x gelukt. Een karrenvracht aan 1st classes, dat wel.

Ik bedoel, waarom is dit geen ace?

[Afbeelding]

11,5K combined in een Sheridan, geen ace. WTF 8)7 Het is niet alsof de Sheridan een geweldige tank is, dus hoe kan de ace zo hoog liggen?

Heb het zo'n beetje met alle tanks die ik in de garage heb staan geprobeerd, maar het mag gewoon niet..

O.a. een 7K dmg game met de Cent AX: 1st class.
Excalibur ook geprobeerd, maar 2K dmg doen is goed voor, jawel, 2nd class!!! Op tier6, 2k dmg, is 2nd class.... Whatever you say WG :F :F :F
Ik had 1191 Xp nodig.
http://wotreplays.eu/site...dorf-kepro-xm551_sheridan
Je mist waarschijnlijk met een kill ofzo.

• Mr_Size
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 17-04 13:03
Waarom de fuck krijg jij voor 6,4K combined dmg MEER XP in een 5-10 MM template dan ik voor 11,5K combined in een full tier10 MM????????????????????????

|:( |:( |:( |:( |:( 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 ;w ;w ;w ;w

WoT noobmeter, YT kanaal

• ElPaco
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 02:44
Is het niet zo dat XP wordt gedeeld tussen spotter en uitdeler?
Dus jij spot 10K damage, ergo, je krijg 50% van 10K aan XP
Kepro doet zelf 5,5K (die hij waarschijnlijk zelf spot) en krijgt daar dus 100% van (hij is spotter en uitdeler).

Dit natuurlijk even los van verschil in tiers en kills

D3-profiel || WoT stats || 3240 Wp op het oosten

• Rianata
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:02
Shangula schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 19:42:
[...]

En ikke maar grinden voor een Tier 10 tank.... lol :P
Je bent welkom hoor, moet je even [41NL] verlaten :-)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal

• wesley1980
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18-04 13:50
Mr_Size, die 3 x ace voor de alliance heb ik met de Hellcat gedaan. Dat gaat vele malen makkelijker.

• Rianata
wesley1980 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:11:
Mr_Size, die 3 x ace voor de alliance heb ik met de Hellcat gedaan. Dat gaat vele malen makkelijker.
Even goed teruglezen kaboutertje...

• wesley1980
Nou kaboutertje laat ik het zo zeggen dan.
Probeer eens 10 potjes met de Hellcat en je haalt vast wel een keer boven de 2500 damage met die gun.
Ace op tier 10 liggen vrij hoog en tier 8 zit je met een ruk matchmaker.
De hellcat kan in tier 8 potjes nog goed mee door op afstand te snipen.

• Mr_Size
Mijn punt is uiteraard meer dat je gewoon bizar veel strontgeluk moet hebben voor een ace. In principe moet je in elke tank natuurlijk elke X games een ace kunnen halen. Op de Hellcat heb ik ooit 100% MoE gehad, dus daar heb ik de afgelopen jaren al tientallen aces op gehaald. Maar nu die missie loopt mag het gewoon niet.

De meta is tegenwoordig ook gewoon verrot; 80% van de games is een 15-4 of 4-15 roflstomp. In de regel zijn dat games waar je in geen enkele tank een ace kan halen, want of je team wordt overlopen en je mag mazzel hebben dat je nog iets aan dmg doet of jouw team overloopt de enemy en dan is eigenlijk altijd de dmg teveel verdeeld zodat überhaupt niemand een ace haalt.

In de 20% van de games dat je wel een kans maakt heb ik bovennatuurlijk veel RNG tegen, zo bouncte ik gisteren met de badger meerdere malen op batchats enzo... En de games die wél goed gaan zijn dan om de 1 of andere reden nét niet goed genoeg en eindigen in een 1st class...

WoT noobmeter, YT kanaal

• wesley1980
Ik had de t32 en de t28 proto ervoor geprobeerd, omdat die ace vrij laag ligt. Met de t32 werd het totaal niks in t10 potjes en de t28 is te langzaam om die laatste puntjes mee te sprokkelen.

Toen dacht ik de cromwell, de tank waar ik merendeel van alle missies mee gehaald heb.
Daar haalde ik normaal vrij makkelijk een ace mee, maar nu alleen maar 1st class, mede doordat je merendeel tier 8 potjes speelt.

Denk wel dat ik het langst over deze missie gedaan heb. helemaal leuk omdat ik met 2 aces op die missie door gegaan ben naar de Chimera en nu achteraf weer helemaal opnieuw kon beginnen om die order vrij te spelen.

• Mr_Size
wesley1980 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 15:29:
Ik had de t32 en de t28 proto ervoor geprobeerd, omdat die ace vrij laag ligt. Met de t32 werd het totaal niks in t10 potjes en de t28 is te langzaam om die laatste puntjes mee te sprokkelen.

Toen dacht ik de cromwell, de tank waar ik merendeel van alle missies mee gehaald heb.
Daar haalde ik normaal vrij makkelijk een ace mee, maar nu alleen maar 1st class, mede doordat je merendeel tier 8 potjes speelt.

Denk wel dat ik het langst over deze missie gedaan heb. helemaal leuk omdat ik met 2 aces op die missie door gegaan ben naar de Chimera en nu achteraf weer helemaal opnieuw kon beginnen om die order vrij te spelen.
Ja, ik doe het ook om die order vrij te spelen, want ik ben nu al een tijdje begonnen aan de Chimera missies. Behalve dus voor Alliance, want daar zit ik dus nog mee vast. Cromwell heb ik ook aan zitten denken, maar daar heb ik even geen crew voor. Heb ook de T23E3 geprobeerd en heb daar ook alweer 3 1st classes ofzo mee gehaald. Gisteren een pot met potentie, waarbij het eindigde in een draw omdat de laatste overgebleven tank ergens was gaan hiden waar ik hem niet kon vinden. Had ik die kunnen opruimen dan was het een victory en ongetwijfeld een ace geweest. Ook hier geldt weer: je hebt gewoon fucking veel geluk nodig en op dit soort zaken heb je geen invloed. Had hem na afloop nog een bericht gestuurd, was helemaal geen slechte speler ofzo. Zegt ie: I have 25 kmh average speed. Hij zat in een Sturer Emil. Hij had nog 4 min om te cappen ofzo en hij was al dicht bij mijn cap, ga dan fucking cappen zodat ik je kan farmen, maar nee, lekker gaan hiden :z
Ook een paar pogingen gedaan met de T71 DA, volgens mij ligt de ace daar ook vrij laag voor, maar ook nog geen geluk mee gehad. En ja, gisteren dus 3,8K in de T29 in een Tier8 game. Had ook best een ace mogen zijn, was 1250 base XP... Maar nee joh, alles 1st class voor jou ;(

WoT noobmeter, YT kanaal

• Russica
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 23:12

Russica

HEAT is all you need.

Staat er ineens zo'n 50TP prot in mn garage. Wel slechts voor 1 battle natuurlijk.

• Jeanke117
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 00:18
Jow. Ik zit in teamspeak alleen ik mag niet praten. Wilt iemand mij rechten geven? Ik zou ook graag een platoontje willen doen vanavond. iemand interesse?

• _Anvil_
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21:43
Rianata schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:10:
[...]

Was al in overweging meegenomen alvorens het antwoord hier te posten 8) maar nu zijn we ook wat flexibeler om Strongholds vaker te kunnen spelen en dat gaat de afgelopen weken best wel lekker! Dus spelers met IS-3(A), Defender, Patriot, Caern AX, Progetto 46 en/of LT-432 met de juiste houding zijn al snel welkom :)
Wellicht komt ik ook terug dan, met mn eigen clan worden er geen team battles meer gespeeld. Uiteraard heb ik al die nieuwerwetse P2W tanks niet, behalve de Patriot en de gewone IS-3 ;)

Is die Caern Ax zo goed dan?

P.s. Pas nog in mn t-55a gemold door een bot in een IS-3A, exact zoals voorspeld: ze rijden gewoon yolo op je in en legen hun clipje... blijven vervolgens door de armor in leven ook.. Volledig idiot proof, another tank designed om de bots eens te laten winnen, net als de jap heavies.. .. :(
]
EDIT: QB doet ook nog even een duit in het zakje, samenvatting: 430u is the only tier 10.. cause its broken OP.

_Anvil_ wijzigde deze reactie 24-01-2019 20:55 (29%)

• Nemean
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 19-04 07:17

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik had nog wat medals nodig om Coalition-15 met honors te halen.

En ik denk dat dat aardig gelukt is:

:+

Nin9r Ninjas - community

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Mr_Size schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 15:44:
[...]

Ja, ik doe het ook om die order vrij te spelen, want ik ben nu al een tijdje begonnen aan de Chimera missies. Behalve dus voor Alliance, want daar zit ik dus nog mee vast. Cromwell heb ik ook aan zitten denken, maar daar heb ik even geen crew voor. Heb ook de T23E3 geprobeerd en heb daar ook alweer 3 1st classes ofzo mee gehaald. Gisteren een pot met potentie, waarbij het eindigde in een draw omdat de laatste overgebleven tank ergens was gaan hiden waar ik hem niet kon vinden. Had ik die kunnen opruimen dan was het een victory en ongetwijfeld een ace geweest. Ook hier geldt weer: je hebt gewoon fucking veel geluk nodig en op dit soort zaken heb je geen invloed. Had hem na afloop nog een bericht gestuurd, was helemaal geen slechte speler ofzo. Zegt ie: I have 25 kmh average speed. Hij zat in een Sturer Emil. Hij had nog 4 min om te cappen ofzo en hij was al dicht bij mijn cap, ga dan fucking cappen zodat ik je kan farmen, maar nee, lekker gaan hiden :z
Ook een paar pogingen gedaan met de T71 DA, volgens mij ligt de ace daar ook vrij laag voor, maar ook nog geen geluk mee gehad. En ja, gisteren dus 3,8K in de T29 in een Tier8 game. Had ook best een ace mogen zijn, was 1250 base XP... Maar nee joh, alles 1st class voor jou ;(
Maar kom op dat kun je die Sturer Emil niet kwalijk nemen. Heb zelf ook meer dan 50k free xp tegen die grind aan gegooid.

• Roozzz
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21:14

Roozzz

Plus ultra

Weer een goede avond tier 8 matchmaking gehad. Ruim een uur geprobeerd om de pantera te dubbelen (en uiteindelijk opgegeven...). Zelfs een ace en diverse potjes boven de 4,5k combined waren niet genoeg om de eindeloos falende tier 9s en 10s te compenseren.

Working as intended :+

• Rianata
_Anvil_ schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 19:09:
[...]
Wellicht komt ik ook terug dan, met mn eigen clan worden er geen team battles meer gespeeld. Uiteraard heb ik al die nieuwerwetse P2W tanks niet, behalve de Patriot en de gewone IS-3 ;)

Is die Caern Ax zo goed dan?
Ga is weg uit die [_PT_] clan dan 8)

De Caern AX is een goede ridge warrior, dus wel afhankelijk van de map waarop je komt. Ook DPM is goed, zeker met special ammo :9 Maar standaard is Defender / IS-3A, Progetto & LT-432.

• Kepro
Equipment en consumables zijn dit weekend in de aanbieding.

• _Anvil_
Omdat ik een type 64 premium heb rondslingeren met een 4 skill female crew, overweeg ik toch maar aan de Chinese light line te beginnen (Met free xp vanaf de t4 Stuart, voor die t5 med heb ik nog wel een andere crew in de barracks).

Hoe is deze line anno 2019? Volgens mij zijn de hogere tiers niet slecht, maar is de 59-16 nog steeds zo'n kansloos hok dat niets kan pennen?
Rianata schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 23:22:
[...]

Ga is weg uit die [_PT_] clan dan 8)
Done.

_Anvil_ wijzigde deze reactie 25-01-2019 08:41 (18%)

• Kepro
_Anvil_ schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 08:39:
Omdat ik een type 64 premium heb rondslingeren met een 4 skill female crew, overweeg ik toch maar aan de Chinese light line te beginnen (Met free xp vanaf de t4 Stuart, voor die t5 med heb ik nog wel een andere crew in de barracks).

Hoe is deze line anno 2019? Volgens mij zijn de hogere tiers niet slecht, maar is de 59-16 nog steeds zo'n kansloos hok dat niets kan pennen?
Tier 7 en 8 zijn top. Tier 10 heeft t54 armor. Tier 9 is redelijk, wel grote alpha gun.

• superduper
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17:39

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

op dit moment heb ik enorm last van wegvallend geluid, heel golvend volume. Met tijden keihard en dan lijkt het helemaal weggedrukt. Ook is tikken in de chat soms nagenoeg onmogelijk omdat de helft wegvalt. Spelen zelf gaat zonder hickups.

Wat is hieraan te doen? Game integrity check en opnieuw opstarten helpt niet..

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Alweer een premium die beter is dan de reguliere versie...

• looyenss
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19-04 22:20
Russica schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:29:
[...]

hij is er nog niet...

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• Kepro
Frontline!

https://worldoftanks.eu/e...e-episode-1-announcement/

Reward Vehicles

In addition to the standard rewards for reaching a certain Prestige Level, you can earn special Prestige Points. These Points can be used to exchange for reward vehicles.

The higher the Prestige Level, the more Prestige Points you earn for achieving it. And the more Points you have, the more valuable and attractive tank you can choose to exchange.

The first vehicle available for exchange is the STA-2
The second tank is the WZ-111,
The third tank is the rare Tier VIII Swedish heavy, the Emil 1951.
The fourth vehicle is a secret Tier IX tank . Its name, class, nation, characteristics are top secret and will be published later during the season. It can only be obtained when reaching 10th Prestige Level.
Choose wisely, the Prestige Points you will earn can only afford you a maximum of two vehicles.

Kepro wijzigde deze reactie 25-01-2019 18:57 (18%)

• Tige
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 20-04 13:34
Alliance-1 stond al een tijdje open! Nu niet meer!

http://wotreplays.eu/site...vka-selks-super_conqueror

Selks

• wesley1980
Na heel wat dramatische potjes met de object 268-4 eindelijk union-15 voltooid met honors.
De 6 orders gebruikt voor de laatste alliance en coalition missie en hoppa! de Chimera is binnen.
Speel die orders wel vrij als de patch er is.

• kuwerti
Is er ergens een goede site te vinden welke missie (campaigns) je het beste met welke tank kan doen??
(bijv BLOC-1 3000 damage) zou handig zijn als er ergens een compleet overzicht was van handige tanks per missie :-)

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Wat is dat recentelijk met al die mongolenteams die je gaan blokkeren enzo... Deze community is echt verrot.

• kuwerti
je hebt nu die missies per tier. wat is de beste tier om te spelen voor de tier II-V missies> welke tier heeft beste matchmaking?

• kreezjie
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 11-04 09:05
superduper schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 17:20:
op dit moment heb ik enorm last van wegvallend geluid, heel golvend volume. Met tijden keihard en dan lijkt het helemaal weggedrukt. Ook is tikken in de chat soms nagenoeg onmogelijk omdat de helft wegvalt. Spelen zelf gaat zonder hickups.

Wat is hieraan te doen? Game integrity check en opnieuw opstarten helpt niet..
Ga naar settings > sound
Daar kies je 2.0/2.1 System en daaronder op 2.0/2.1
Als het daar al op staat moet je even iets anders kiezen, op apply klikken en daarna terug op deze settings zetten.
kuwerti schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 09:53:
je hebt nu die missies per tier. wat is de beste tier om te spelen voor de tier II-V missies> welke tier heeft beste matchmaking?
Vergeet niet dat dit enkel voor premium tanks is hé...

• Jeanke117
Welke XVM mod raden jullie aan? Gebruikt iemand die van QB?

• Kepro
Jeanke117 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 12:03:
Geen xvm gebruiken. ;)

• Caveman
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 20-04 14:15

Caveman

whahoehaha

Met kepro eens !
XVM gebruikers zijn die nono's die aan het begin van de battle "lost" roepen en zich ernaar gedragen ....

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• MerijnB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 21:06
Ik gebruik aslain (en roep nooit lost aan het begin van de battle).

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Ik afk gewoon :+

Zonder dollen, ik speel al een paar jaar zonder en mis er helemaal niets aan.

• Kepro
MerijnB schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 14:28:
[...]

Ik gebruik aslain (en roep nooit lost aan het begin van de battle).
Ik ook maar gebruik geen XVM. Ik wil alleen andere tank iconen en yasen krasen.

• JohnLarue
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 13-04 13:07
Ik ben een vaste afnemer van Aslain en doe dat zó consequent dat als ik ze niet heb ik het gevoel krijg "dat ik niet lekker kan spelen". Probeer dan nog maar eens terug te gaan naar vanilla.... :)

BTW: ik lees dat de French wheeled vehicles hun boost verliezen? Schijnt tijdens de testserver nauwelijks gebruikt te worden en WG trekt de conclusie dat spelers die boost lastig vinden.
"After thoroughly considering all the pros and cons, we made the decision to disable the boost mechanics for the French wheeled vehicles at the third iteration of the Common Test."

Jammer.... leek mij wel wat.

• kuwerti
hmm, ik vind die nieuwe missies niet heel leuk. je kan alleen 'combat experience' verdienen en daar heb je niet veel aan in een premium toch? die kun je alleen met goud omzetten naar free-experience..

of zie ik dat verkeerd?

>>sorry. stom. combat experience gaat naar crew met prems toch?

kuwerti wijzigde deze reactie 27-01-2019 08:20 (12%)

• IWriteCode
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 18-04 09:11

IWriteCode

Less = more

Vanmorgen m'n E25 ge-acet! Blij mee :-)

TD's zijn mijn favoriete tanktype... maar de E25... kom ik maar tot 46% winrate... ... ... dus extra blij met mn ace tanker... (Na 272 battles :+ )

Less = more

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

IWriteCode schreef op zondag 27 januari 2019 @ 10:56:
Vanmorgen m'n E25 ge-acet! Blij mee :-)

[Afbeelding]

TD's zijn mijn favoriete tanktype... maar de E25... kom ik maar tot 46% winrate... ... ... dus extra blij met mn ace tanker... (Na 272 battles :+ )
Je noemt de E25 een slechte tank?

• looyenss
Russica schreef op zondag 27 januari 2019 @ 11:11:
[...]

dat zegt ie toch niet...

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

TD's zijn mijn favoriete tanktype... maar de E25...
Dit insinueert dat wel een beetje toch?

• looyenss
*snip* houd het gezellig...

Geronimous wijzigde deze reactie 27-01-2019 13:18 (76%)

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Russica schreef op zondag 27 januari 2019 @ 11:11:
Nee hoor, E25 is een prima tank... alleen de E25 en ik hebben gewoon samen niet zo'n match... vandaar dat ik blij ben met mn Ace :-)

Less = more

• Mr_Size
Gisteren avond weer een hele avond voor niets. Verder dan 2 1st classes op de Kurwa tank en 1 1st class op de Hellcat kwam ik niet.

Ben nu weer aan het spelen en deze game somt mijn pech wel aardig op:

https://tweakers.net/ext/f/0ao0Y9KgR4dToXJHWs4DT4OB/thumb.jpg

Dit had dus gewoon een ace moeten zijn. Maar het team is zo slecht dat er gewoon niet meer inzit. Was nog full hp, maar een enemy e25 ook en ja dan maak je weinig kans in je hellcat. Als dit team ietsje beter was geweest dan was dit met gemak een 4K dmg game geweest en een bijbehorende ace, maar mijn luck houdt gewoon op bij 1st class. Want je raadt het al: dit was een 1st class :F

Wel grappig nu de ik de Hellcat weer aan het spelen ben is dit:

https://tweakers.net/ext/f/Bbv28WVHk2EzsVIOsyiMObX6/thumb.jpg

Weer terug op 100% MoE. Koop er geen reet voor, maar he ik moet ergens lichtpuntjes vandaan halen :z

WoT noobmeter, YT kanaal

• Artemiev
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 14-04 14:25
Nou ik bak er echt helemaal niks meer van. Een klein jaar niet gespeeld en met kerst weer begonnen. 4% winrate en 500 wn8 lager. Sommige tanks echt bizar lage winrate 30/40% waar eerst alles zeker 50%+ was.

Allemaal grinds die niet echt lekker gaan. En tanks die achterhaald lijken.
Mauschen
M103
IS-m
T28 prot.
wz-132A
Oude T57 heavy die frontaal gepenned wordt door een FV4005 voor bijna 2k en 1900.
STB-1 raakt niets meer.
E100 kan in de schuur.

Heel veel potjes 15-2 of 2-15 waar ik geen rol speel..

Bijna geen ace meer te halen..

Nu maar weer wat meer lowtiers spelen en nieuwe grinds zoeken. :?

• Mr_Size
En dan eindelijk 2x gelukt. Vooral de 2e met het nodige geluk: ik ammorackte een Sta-1 en toen had ik er ineens 1K dmg meer bij :D

https://tweakers.net/ext/f/uYVJspGZRrCCp7iGIj3j9HhV/thumb.jpg

https://tweakers.net/ext/f/H4AKj4Sta4GBXDlE3v9zPNqG/thumb.jpg

WoT noobmeter, YT kanaal

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Mr_Size schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:14:
En dan eindelijk 2x gelukt. Vooral de 2e met het nodige geluk: ik ammorackte een Sta-1 en toen had ik er ineens 1K dmg meer bij :D

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Lekker man (y)

• Gaius
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Russica schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:29:
[...]
In deze snap ik dat wel. Niemand koopt een premium TVP VTU die net zo crap of zelfs iets crappier is dan de standaard TVP VTU. :+
IWriteCode schreef op zondag 27 januari 2019 @ 12:39:
[...]
Nee hoor, E25 is een prima tank... alleen de E25 en ik hebben gewoon samen niet zo'n match... vandaar dat ik blij ben met mn Ace :-)
Oeh, mag ik bij het clubje? Het kopen van de E25 is één van de dingen die ik heb gedaan in WoT waar ik spijt van heb. In de juiste omstandigheden is het natuurlijk een fantastische tank, maar ik krijg het niet consistent voor elkaar om mezelf in die omstandigheden te plaatsen. En dan mis ik die turret toch wel heel erg. :P

• jantje 2
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 28-03 20:46
Caveman schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 13:49:
[...]

Met kepro eens !
XVM gebruikers zijn die nono's die aan het begin van de battle "lost" roepen en zich ernaar gedragen ....
dankje -O-

Gisteren wilde ik ook wat missies doen maar weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen. Wel block missie afgerond dat 5 shots moet blocken in een game met de E3. Had 7k bounced en 700 damage gedaan. Dus dat was een mooie 1/10 game. Jammer dat ik zelf ook alles bouncte :+

Daarna met GW E100 ( Wat een ongelooflijk trieste arty is dat zeg.... :'( ) een damage missie gehaald waar je wat moest stunnen. Toen nog heel even getwijfeld om de M41 te kopen voor de amerikaanse missies maar ga denk ik eerst die andere missies maar halen.

Heb veel scout misises opstaan en heb totaal geen zin om te moeten scouten... :+

jantje 2 wijzigde deze reactie 28-01-2019 11:13 (54%)

• Gwatholthar
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 18-04 13:56

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Artemiev schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:59:
Nou ik bak er echt helemaal niks meer van. Een klein jaar niet gespeeld en met kerst weer begonnen. 4% winrate en 500 wn8 lager. Sommige tanks echt bizar lage winrate 30/40% waar eerst alles zeker 50%+ was.

Allemaal grinds die niet echt lekker gaan. En tanks die achterhaald lijken.
Mauschen
M103
IS-m
T28 prot.
wz-132A
Oude T57 heavy die frontaal gepenned wordt door een FV4005 voor bijna 2k en 1900.
STB-1 raakt niets meer.
E100 kan in de schuur.

Heel veel potjes 15-2 of 2-15 waar ik geen rol speel..

Bijna geen ace meer te halen..

Nu maar weer wat meer lowtiers spelen en nieuwe grinds zoeken. :?
qua tanks heeft het natuurlijk allemaal met je speelstijl te maken.

mausschen --> iedereen laat prem want armour
is-m --> is gewoon een ruktank en tier 8
t28 prot --> ben ik zelf ook mee bezig. ik vind het niets, kun wil liever niets raak schieten en tier 8
wz-132a --> geen idee. maar gunstats op chineesjes zuigen dus ja...
t57 --> je moet je niet laten raken door shitbarn... nee geintje, volgens mij is die t57 nog wel prima.
stb --> zie wz...
E100 --> O+ ik heb er nog steeds liefde voor, ik schiet niet veel prem. alleen andere e100 kun je zo lekker door de toren knallen met prem. hij is niet zo goed als zijn russische vrienden maar he t blijft WG he.

probleem is vooral tier 8 mm sux maar dat is niet nieuw. ik denk dat je even in moet komen.

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

• Gwatholthar
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 18-04 13:56

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

jantje 2 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 11:10:
[...]

Daarna met GW E100 ( Wat een ongelooflijk trieste arty is dat zeg.... :'( )
alle arty is triest, maar waarom deze speciaal?

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

• looyenss
@Artemiev probeer de 132-a eens met de stock gun, die werkt voor mij veel fijner

looyenss wijzigde deze reactie 28-01-2019 11:43 (10%)

• jantje 2
Gwatholthar schreef op maandag 28 januari 2019 @ 11:32:
[...]

alle arty is triest, maar waarom deze speciaal?
Omdat die geen damage doet, geen snelheid heeft, geen accuacry heeft. ( Niets komt waar je aimed ) en geen camo heeft.

Ik dacht dat 261 aardig generfed was door de stun mechanics maar ik denk dat de GW E100 de slechtse arty is in de game atm. 261 raakt tenminste 95% van de schoten waar je aimed en de T92/ CQ doet gewoon nog dikke damage.

Niet zo haten op arty hé ;) Arty is love arty is life. oOo

• Kepro
M53/55 for the win.

• looyenss
Alle duitse tanks zijn ruk @jantje 2 dus dat scheelt weer :-)

• Kepro
looyenss schreef op maandag 28 januari 2019 @ 11:51:
Alle duitse tanks zijn ruk @jantje 2 dus dat scheelt weer :-)
Uh, de MT op tier 5/6? met derp is goed. De jagdpanter, rheinmettal, waffle 4, skorpion G. VKM is ook goed. E-50/E-50m. Grille 15 vind ik ook prima.

• nvidia666
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 25-03 00:51
Type 5 ? :Y) :7 O-)

Aerocool Xpredator Black Edition , I7 3930K (H100I) , 1080 TI Gaming X 2000/1346 , Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB + 2TB seagate CM V1000 (PC2 3570K 6GB 750Ti& 290L. 120 GB ssd) (Laptop Dell e6540@8790M)

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Gaius schreef op maandag 28 januari 2019 @ 09:58:
Oeh, mag ik bij het clubje? Het kopen van de E25 is één van de dingen die ik heb gedaan in WoT waar ik spijt van heb. In de juiste omstandigheden is het natuurlijk een fantastische tank, maar ik krijg het niet consistent voor elkaar om mezelf in die omstandigheden te plaatsen. En dan mis ik die turret toch wel heel erg. :P
Mja, ik heb zo vaak zo'n irritante E25 tegen me gehad... dat toen hij beschikbaar kwam... het een mustbuy voor me was... spijt van de aankoop heb ik niet... want ik vind het op zich een leuke tank... alleen haal ik het volle potentieel er niet uit...

Less = more

• Mr_Size
https://tweakers.net/ext/f/5jDVsgUj3iDGYGDlhfI1RpAv/thumb.jpg

*O* *O* *O*

Laatste potje van de avond :D

Had al mega veel bot teams weer gehad vandaag. 5 losses op rij met de Kurwa tier6. Moet haast wel rigged zijn, ik had iets van 90% wr op die tank (vraag me niet waarom, toeval), blijkbaar vond wg dat te veel want ik kreeg me toch een bak bots over me uitgestort met die tank, niet normaal.. De 6e game is dan je win, de enige game dat je niet >1K dmg doet. Extreem typisch weer ;(

Maar toen kwam best nog ff buurten en ff wat platoons gedaan. Laatste potje was ideaal. Hij als afleiding en ik kon er dubbel r in gaan op een gegeven moment en lekker farmen. Eindelijk de ace gehaald op de Cent AX!

WoT noobmeter, YT kanaal

• Kepro
Mr_Size schreef op maandag 28 januari 2019 @ 22:21:
[Afbeelding]

*O* *O* *O*

Laatste potje van de avond :D

Had al mega veel bot teams weer gehad vandaag. 5 losses op rij met de Kurwa tier6. Moet haast wel rigged zijn, ik had iets van 90% wr op die tank (vraag me niet waarom, toeval), blijkbaar vond wg dat te veel want ik kreeg me toch een bak bots over me uitgestort met die tank, niet normaal.. De 6e game is dan je win, de enige game dat je niet >1K dmg doet. Extreem typisch weer ;(

Maar toen kwam best nog ff buurten en ff wat platoons gedaan. Laatste potje was ideaal. Hij als afleiding en ik kon er dubbel r in gaan op een gegeven moment en lekker farmen. Eindelijk de ace gehaald op de Cent AX!
Lekker,arty zat op best te fappen?
Ik heb laatst de CAX nog geprobeerd maar de gun handling voelt stroperig aan voor mn gevoel.

• jantje 2
Kepro schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 07:23:
[...]

Ik heb laatst de CAX nog geprobeerd maar de gun handling voelt stroperig aan voor mn gevoel.
Was Pilsen( dacht ik ) gingen die med kant op en ik ging gewoon yolo door het midden naar die berg waar al die snipers altijd staan. Moest kills halen door spotting of detracking. Dusja dan maar yolo yolo :+

Iedereen daar lekker beziggehouden zodat Size die 1 line kon sweepen zonder gesniped te worden en daarna was het een mob up van de rest van de gasten eigenlijk.

Had geen reet gedaan die game, maar wel mooi 2 detrack kills voor de missie *O*

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

How to: new block missions :+

• Gaius
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Kepro schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 07:23:
[...]

De Centurion AX is tot nog toe m'n enige tier 10. Tijdje terug nog een paar potjes in gedaan. 8 gespeeld, 1 gewonnen, met gemiddeld nog geen 1000dmg per pot. Ik weet weer waar ik sta, ik blijf voorlopig wel op tier 7 & 9 aankutten. :'( :+

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Wat is dat met al die gastjes die je gaan bumpen op het moment dat je aan het aimen bent? Is dat de nieuwe meta?

• Kepro
Russica schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 11:08:
Wat is dat met al die gastjes die je gaan bumpen op het moment dat je aan het aimen bent? Is dat de nieuwe meta?
Laatst nog iemand in mn FV. Ook de emil 1 heeft zon tergend lange aimtijd. Gaat nergens over.

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Ik begin dit spel zo langzamerhand echt zat te worden. De community is verrot, de mm is verrot, de balance is verrot, de maps zijn verrot en WG doet echt 0,0 met de feedback van hun community. Echt leuk om met 12 rode spelers tegen ten minste 8 groene enemies aan te treden.. is gewoon zonde van m'n tijd.

• Jeanke117
Russica schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 22:16:
Ik begin dit spel zo langzamerhand echt zat te worden. De community is verrot, de mm is verrot, de balance is verrot, de maps zijn verrot en WG doet echt 0,0 met de feedback van hun community. Echt leuk om met 12 rode spelers tegen ten minste 8 groene enemies aan te treden.. is gewoon zonde van m'n tijd.
Daarom was ik er ook mee gestopt. Maar door dit forum ben ik het de laatste tijd maar weer aan het oppakken. Ik ben blackspirrit btw.

• looyenss
uninstall xvm. scheelt de helft van je frustratie (waar je overigens uberhaupt niks aan hebt)

• Kepro
Russica schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 22:16:
Je weet dat WG geen skilled MM doet op ranked na? Ook weet je dat xvm niet van WG is. Uninstall xvm;)

• Artemiev
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 14-04 14:25
looyenss schreef op maandag 28 januari 2019 @ 11:34:
@Artemiev probeer de 132-a eens met de stock gun, die werkt voor mij veel fijner
Ga ik doen bedankt! :)

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Kepro schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 07:22:
[...]

Je weet dat WG geen skilled MM doet op ranked na? Ook weet je dat xvm niet van WG is. Uninstall xvm;)
looyenss schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 22:42:
uninstall xvm. scheelt de helft van je frustratie (waar je overigens uberhaupt niks aan hebt)
Ik speel onderhand al meer dan een jaar zonder xvm. Maar je hebt nog wel de wetenschap dat de mm dergelijke teams samenstelt. En sowieso merk je al vrij snel in zo'n game van welk kaliber je team is.

• Rianata
Russica schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:11:
[...]

[...]

Ik speel onderhand al meer dan een jaar zonder xvm. Maar je hebt nog wel de wetenschap dat de mm dergelijke teams samenstelt. En sowieso merk je al vrij snel in zo'n game van welk kaliber je team is.
Als je zo gefrustreerd rond rijdt kun je een aantal dingen doen:
  • andere modi (meer of alleen maar) spelen, lees Strongholds / Clan Wars
  • mindset aanpassen, oftewel ga gewoon een battle in met je eigen beste bedoelingen en alles wat het team ook goed doet / bijdraagt is mooi meegenomen
  • stop met WoT, zoek een spel dat je minder frustreert!

Rianata wijzigde deze reactie 31-01-2019 15:35 (3%)

• JohnLarue
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 13-04 13:07
Rianata schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:33:
[...]

Als je zo gefrustreerd rond rijdt kun je een aantal dingen doen:
  • andere modi (meer of alleen maar) spelen, lees Strongholds / Clan Wars
  • mindset aanpassen, oftewel ga gewoon een battle in met je eigen beste bedoelingen en alles wat het team ook goed doet / bijdraagt is mooi meegenomen
  • stop met WoT, zoek een spel dat je minder frustreert!
Precies! Ik had het niet anders kunnen formuleren!

• Tige
Excalibur met honors!

Selks

• jantje 2
Russica schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:11:
[...]

[...]

Zonder XVM heb je misschien een idee wie 40-45% winrate is maar alles daarboven is in game heel lastig om echt goed op te merken. Zeker tussen geel en blauw is het verschil in game heel klein en zijn het de kleine dingen die het verschil maken. Het feit dat je ook continue alles bij je team legt is ook mooi. Uiteindelijk bepaal jezelf hoe goed je bent. Je team gaat dat niet voor je doen ;) Geef mij maar statisch een iets slechter team dan die van de vijand, dat betekent dat ik meer kan doen in een battle >:)

Het probleem zit meer in je hoofd, dat JIJ altijd de slechte teams krijgt etc. maar dat is gewoon onzin. Sowieso komt er maar heel weinig voor dat je echt een veeel slechter team hebt ( heel groen vs heel oranje bijv ) Ja die games ga je kansloos verliezen maar daarom heb je ook geen 100% winrate. Je kan gewoon niet alles winnen. Maar 60-70% van de tijd heb je genoeg kans om er iets van te maken.

jantje 2 wijzigde deze reactie 31-01-2019 19:17 (19%)

• _Anvil_
Russica schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:39:
Wat is dat recentelijk met al die mongolenteams die je gaan blokkeren enzo... Deze community is echt verrot.
Russica schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 11:08:
Echt he, laatst hadden we hier zelfs een tweaker die standaard zn eigen arties afknalde... was jij dat niet? :9 :9

In other news:

https://thearmoredpatrol....-step-forward/#more-68736

"Will NVIDIA SLI and AMD Crossfire technologies be supported?
Yes, these technologies will be supported."

eindelijk Crossfire 8) (niet dat het nodig is voor deze game, maar toch)

_Anvil_ wijzigde deze reactie 31-01-2019 20:26 (49%)

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

jantje 2 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 19:15:
[...]

Zonder XVM heb je misschien een idee wie 40-45% winrate is maar alles daarboven is in game heel lastig om echt goed op te merken. Zeker tussen geel en blauw is het verschil in game heel klein en zijn het de kleine dingen die het verschil maken. Het feit dat je ook continue alles bij je team legt is ook mooi. Uiteindelijk bepaal jezelf hoe goed je bent. Je team gaat dat niet voor je doen ;) Geef mij maar statisch een iets slechter team dan die van de vijand, dat betekent dat ik meer kan doen in een battle >:)

Het probleem zit meer in je hoofd, dat JIJ altijd de slechte teams krijgt etc. maar dat is gewoon onzin. Sowieso komt er maar heel weinig voor dat je echt een veeel slechter team hebt ( heel groen vs heel oranje bijv ) Ja die games ga je kansloos verliezen maar daarom heb je ook geen 100% winrate. Je kan gewoon niet alles winnen. Maar 60-70% van de tijd heb je genoeg kans om er iets van te maken.
Het is gewoon bijzonder frustrerend dat wanneer jij je best doet de rest van je team geen zak uitvreet. Speel je met een TD dan wordt er niet/slecht gescout of diegenen doen een suicide run (yolo 1k spotting). Speel je zelf een scout dan schiet er weer bijna niemand op de targets... Vaak haal je ook in zo'n loss nog wel goede scores maar die loss kan soms veroorzaakt zijn door van die onnodige fouten. Uiteraard is dit niet elke pot het geval maar komt vaak genoeg voor om irritant aanwezig te zijn

• exactor it
  • Laatst online: 01:44

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Houd de discussie inhoudelijk en niet op de man aub.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Caveman
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 20-04 14:15

Caveman

whahoehaha

Ik ga waarschijnlijk vloeken... War Thunder een idee ? De community is in ieder geval een stuk vriendelijker, de community is nergens zo slecht als in WoT.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• kuwerti
vraagje, je weet wanneer je gespot bent (sixth sense) maar hoe weet je wanneer je weer ge-unspot bent? kun je dat ergens zien?

• MerijnB
kuwerti schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 13:11:
vraagje, je weet wanneer je gespot bent (sixth sense) maar hoe weet je wanneer je weer ge-unspot bent? kun je dat ergens zien?
Nee, weet je niet. Je weet dat het op z'n minst 10 duurt vanaf het moment dat je gespot bent. 6th sense gaat 3 seconden af nadat je gespot bent, dus als je heel kort voor iemand zichtbaar was op z'n kortst 7 seconden nadat hij afging. Maar het is dus goed mogelijk dat je nadat hij afging steeds gespot blijft, en dat kan je dus niet zien.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• kuwerti
MerijnB schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 14:16:
[...]

Nee, weet je niet. Je weet dat het op z'n minst 10 duurt vanaf het moment dat je gespot bent. 6th sense gaat 3 seconden af nadat je gespot bent, dus als je heel kort voor iemand zichtbaar was op z'n kortst 7 seconden nadat hij afging. Maar het is dus goed mogelijk dat je nadat hij afging steeds gespot blijft, en dat kan je dus niet zien.
ok, maar als je ge-unspot bent en je wordt weer gespot gaat de sixth-sense wel weer af. Is er een mod waarmee je kan zien dat je ge-unspot of gespot bent?

• looyenss
kuwerti schreef op zondag 3 februari 2019 @ 14:19:
[...]

ok, maar als je ge-unspot bent en je wordt weer gespot gaat de sixth-sense wel weer af. Is er een mod waarmee je kan zien dat je ge-unspot of gespot bent?
waarom zou je dat willen... begrijpen hoe sixt sense werkt is onderdeel van de game ;-)

• MerijnB
[...]

Nee, de enige info die er is is het moment dat je (weer) gespot wordt.

• Jeanke117
[...]

Je hebt wel een mod die aftelt van x aantal seconden naar 0 als je gespot bent. Zoadat je weet dat je na een bepaalde tijd unspotted bent.

• kuwerti
Jeanke117 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 20:42:
[...]

Je hebt wel een mod die aftelt van x aantal seconden naar 0 als je gespot bent. Zoadat je weet dat je na een bepaalde tijd unspotted bent.
top, weet je hoe die heet?

andere vraag: hoeveel xp moet je nu hebben op de AMX-ELC voor de eerste wheeled-vehicle?

• ElPaco
Let op dat die mod gewoon je spotted icoon 10 seconden laat staan, dat zegt niks over of je dan nog steeds gespot bent of niet. Zit ergens in Aslains modpack.

Voor die wheeled heb je ongeveer 32K nodig.

• kuwerti
ElPaco schreef op zondag 3 februari 2019 @ 21:25:
Let op dat die mod gewoon je spotted icoon 10 seconden laat staan, dat zegt niks over of je dan nog steeds gespot bent of niet. Zit ergens in Aslains modpack.

Voor die wheeled heb je ongeveer 32K nodig.
super. dank je wel!!

• ElPaco
https://tanks.gg/v10400ct/techtree/france <-- voor de XP nodig voor wheeled vehicles.

• Tige
To finish off this special, we're happy to announce that all standard Tier VIII vehicles have a 15% off from 5 February at 06:00 to 11 February at 06:00 CET (UTC+1) to prepare for the Frontline Mode.

Selks

• Kepro
Tige schreef op maandag 4 februari 2019 @ 08:20:
To finish off this special, we're happy to announce that all standard Tier VIII vehicles have a 15% off from 5 February at 06:00 to 11 February at 06:00 CET (UTC+1) to prepare for the Frontline Mode.
Jammer, heb niets nodig.

• Tige
Nieuwe tanks, nieuwe map dat geloof ik allemaal wel.
Maar dan de lijst met "Fixed Issues" en "Known Issues".

Fixed Issues
  • The elite status is now received by vehicles of Tier V if the following vehicle (Tier VI) is purchased using a token earned in Bootcamp.
  • The player's position in the League is now displayed properly on the home screen of the Ranked Battles.
  • Long reward names in the window of detailed mission description are no longer clipped.
  • Now players can accept invitations to Platoon in Grand Battles, when the team panels are completely hidden.
  • The amounts of earned experience in the Battle Results and in messages of the Notification Center are no longer different.
  • Fixed a behavior issue of the SPG's trajectory view, when aiming inside structures and under bridges.
  • Fixed the issue that prevented players from applying a unique camouflage right to the entire vehicle.
Known Issues
  • Players can re-train crew members to special vehicles that are currently not available in the game.
  • There is no protection from spam-clicking on the minimap.
  • Issue of flickering decals applied to vehicles persists on some PC configuration.
  • Vehicle type icons in the extended vehicle panels do not change their color dynamically, when selecting the Colorblind mode in battle.
  • Disabled free crew retraining to vehicles of the same type.
  • When a player destroys a vehicle by overturning it, this vehicle is not counted towards the total number of vehicles the player destroyed.
  • The badge about base capture can be displayed prematurely, even before the indicated number of points has been accumulated.
  • The order of events for received damage is sometimes mixed up in the damage log.
  • The text of Mission conditions is not displayed in the congratulation window, provided that the required vehicle type is specified in the Mission conditions.
  • When a spotted enemy vehicle gets stunned, becomes no longer visible, and the stunned player uses a First Aid Kit, while still unspotted, then the stun indicator is still displayed above this vehicle to its opponents when spotted again.
  • When a vehicle is destroyed, the log disappears, provided that the player has not enabled the "Show in Postmortem mode vehicle that destroyed your vehicle" option.
  • The amount of received damage of the shot that destroyed the player's vehicle is not displayed in the log.
  • The client cannot be maximized to the full-screen mode, provided that the player is having a Skype call.
  • The vehicle tiers in the screen displayed upon pressing TAB are not centered relative to the vehicle icons.
  • When a vehicle hits the ground without damaging modules, the sound of taking damage is played.
  • The penetration marker is displayed green when aiming at an enemy vehicle through another destroyed vehicles.
Soundbug is nu wel helemaal weg geloof ik, maar toch jammer dat de Know Issues lijst, groter is dan de Fixed Issues...

Selks

• looyenss
kan je niet gewoon een link delen in plaats van copy pasta? :-D

• ElPaco

• superduper
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17:39

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

het is echt niet te geloven; de sound bug zit er verdorie nog steeds in...
Pagina: 1 ... 32 ... 35 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True