Natuurlijk ben ik het met je eens dat je als bottom tier niet de top tier spots moet nemen en dat je dat zelf moet door hebben om hun de ruimte te geven. Maar dat neemt niet weg dat als dat toch gebeurd die toptier wel degelijk een ander plekje moeten zoeken ( vaak zijn er meer dan genoeg heavy corners in deze heavy infested meta ) Dat is misschien niet even effectief voor het team en best wel irritant dat ben ik ook met je eens maar het is niet de bedoeling dat je je spot gaat afdwingen.Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:40:
[...]
Een top tier tank moet niet even ergens anders gaan staan, die hebben de meeste impact en moet je vooral hun ding laten doen. De Tiger II is sowieso al helemaal niet zo geschikt om te brawlen, laat staan tegen hogere tier tanks. Niets is meer frustrerend dan een bottom tier die een goede plek inneemt, vervolgens vrij snel weggeschoten wordt en met zijn wrak enkel de enemy een voordeel geeft. Het flippen was zeker geen nette actie, daar ben ik het wel mee eens.
Geen idee in welke tank ik die 5 vrouwtjes van de Holiday Ops moet zetten.. En volgens mij moet je ze wel recruiten voor update 1.4...
Ja voor update 1.4 moet dat inderdaad gebeuren, geen idee waar we nu ergens zitten alleen. Ik heb er een nieuwe Poolse crew van getraind daar had ik toch nog geen crew voor liggen. Misschien als je nog een nieuw lijntje moet grinden ze daarvoor gebruiken? Verder al me discounts ook maar op de Poolse tanks gegooid en nu maar hopen dat die lijn ook echt leuk is. Heb me er totaal niet in verdiept eigenlijk.