Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste
Acties:

• jantje 2
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 14-02 14:48
Russica schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:40:
[...]

Een top tier tank moet niet even ergens anders gaan staan, die hebben de meeste impact en moet je vooral hun ding laten doen. De Tiger II is sowieso al helemaal niet zo geschikt om te brawlen, laat staan tegen hogere tier tanks. Niets is meer frustrerend dan een bottom tier die een goede plek inneemt, vervolgens vrij snel weggeschoten wordt en met zijn wrak enkel de enemy een voordeel geeft. Het flippen was zeker geen nette actie, daar ben ik het wel mee eens.

Geen idee in welke tank ik die 5 vrouwtjes van de Holiday Ops moet zetten.. En volgens mij moet je ze wel recruiten voor update 1.4...
Natuurlijk ben ik het met je eens dat je als bottom tier niet de top tier spots moet nemen en dat je dat zelf moet door hebben om hun de ruimte te geven. Maar dat neemt niet weg dat als dat toch gebeurd die toptier wel degelijk een ander plekje moeten zoeken ( vaak zijn er meer dan genoeg heavy corners in deze heavy infested meta ) Dat is misschien niet even effectief voor het team en best wel irritant dat ben ik ook met je eens maar het is niet de bedoeling dat je je spot gaat afdwingen.

Ja voor update 1.4 moet dat inderdaad gebeuren, geen idee waar we nu ergens zitten alleen. Ik heb er een nieuwe Poolse crew van getraind daar had ik toch nog geen crew voor liggen. Misschien als je nog een nieuw lijntje moet grinden ze daarvoor gebruiken? Verder al me discounts ook maar op de Poolse tanks gegooid en nu maar hopen dat die lijn ook echt leuk is. Heb me er totaal niet in verdiept eigenlijk.

• Roozzz
  • Registratie: juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

jantje 2 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:55:
[...]
Verder al me discounts ook maar op de Poolse tanks gegooid en nu maar hopen dat die lijn ook echt leuk is. Heb me er totaal niet in verdiept eigenlijk.
Complete crap van wat ik ervan gehoord heb :+ Succes dus :P
Zelf nog niet aan begonnen, dus geen ervaring. Ik zie er wel steeds minder ingame geloof ik...

• Kepro
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 17:52
De tier 8 is wel leuk. Goede gun en redelijk mobiel alleen weinig armor.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• Kepro
Patch notes;

Aantal missies voor de Chimera worden makkelijker.

Edit: donder op WG met 2 keer je HP blokkeren 2/3 k schieten

https://worldoftanks.eu/e...4-common-test/#patchnotes

Kepro wijzigde deze reactie 14-01-2019 15:48 (17%)

• jantje 2
Oh leuk, weer een goede map in de rotation met super veel dekking enzo... checks pictures * only sees BIG OPEN SPACES * GJ WG GJ, weer veel geleerd na al die goede maps de laatste tijd. ;w

Heb ook echt een ongelooflijke schijthekel aan die phrohovoka looka like map die momenteel in de game zit. Wie die ontworpen heeft, heeft echt World of Tanks nog nooit in z'n leven gespeeld volgens mij :z

Meeste missies zien er wel okish uit, zitten een paar klote missies bij die na de rework nog meh zijn. De meeste zijn wel haalbaar denk ik zo. Wel grappig dat de X15 missies gewoon copy paste zijn van de vorige keer. Lekker origineel WG :+ Sowieso zijn veel missies copy paste.

Maarja eerst nog die excalibur missies halen nog maar 300u+ nodig om die te grinden, want duren die ongelooflijk lang 8)7

#gud rant is gud }:O

• Russica
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 13:43

Russica

HEAT is all you need.

jantje 2 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 15:54:
[...]

Oh leuk, weer een goede map in de rotation met super veel dekking enzo... checks pictures * only sees BIG OPEN SPACES * GJ WG GJ, weer veel geleerd na al die goede maps de laatste tijd. ;w

Heb ook echt een ongelooflijke schijthekel aan die phrohovoka looka like map die momenteel in de game zit. Wie die ontworpen heeft, heeft echt World of Tanks nog nooit in z'n leven gespeeld volgens mij :z

Meeste missies zien er wel okish uit, zitten een paar klote missies bij die na de rework nog meh zijn. De meeste zijn wel haalbaar denk ik zo. Wel grappig dat de X15 missies gewoon copy paste zijn van de vorige keer. Lekker origineel WG :+ Sowieso zijn veel missies copy paste.

Maarja eerst nog die excalibur missies halen nog maar 300u+ nodig om die te grinden, want duren die ongelooflijk lang 8)7

#gud rant is gud }:O
Vanwaar al die haat tegen Prokhorovka? Ik vind dat een van de leukste maps in de game.

• jantje 2
Russica schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:32:
[...]

Vanwaar al die haat tegen Prokhorovka? Ik vind dat een van de leukste maps in de game.
De look a like Prokhorovka ;) Ik heb speciaal voor jou de naam even opgezocht. Studzianki, dat is echt een graf map 1ste klas. Je kan nergens naar toe zonder van de andere kant of een TD beschoten te worden. Die map is niet aggresive te spelen enige wat je kan doen is hopen dat je team bereid is al hun HP te verliezen zodat je nog iets kan schieten.

De normale Prokhorovka is een prima map 8/10 keer, beetje afhankelijk van de MM.

Edit: ik hoop dat the empires trash border ook zo snel mogelijk uit deze game halen... die map is veelste te groot te veel corridors te weinig info. te veel lanes en te veel BS.

jantje 2 wijzigde deze reactie 14-01-2019 22:18 (12%)

• wesley1980
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19:40
Net nu ik bijna klaar ben met die Chimera missions worden ze weer makkelijker.... mmm dat had toch wel wat uurtjes gescheeld.

• Kepro
wesley1980 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 08:44:
Net nu ik bijna klaar ben met die Chimera missions worden ze weer makkelijker.... mmm dat had toch wel wat uurtjes gescheeld.
Ik ga tot de nieuwe patch maar 1 missie try harden en dat is bloc 9.

Wat ook leuk is... ik op block missie een order staan wat nu een spot missie gaat worden. Krijg ik die order nu terug of moet ik achteraf de missie opnieuw halen om de order terug te krijgen.

Kepro wijzigde deze reactie 15-01-2019 09:07 (23%)

• wesley1980
ja precies die heb ik ook open staan en lijkt wel stuk makkelijker dan veel anderen.
Ik moet nog 1 missies bij alliance en coalition dan begin ik pas aan die laatste van elke groep.
Althans dat was het idee, maar met deze patch notes kan ik maar beter focussen op grinden en daarna weer de focus op de missie gooien

• _Anvil_
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 07-02 13:42
Russica schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:40:
[...]

Geen idee in welke tank ik die 5 vrouwtjes van de Holiday Ops moet zetten.. En volgens mij moet je ze wel recruiten voor update 1.4...
Ik heb al 2 van die dames in de elc amx zitten, maar kan nergens vinden wat de crew setup voor de tier 6 Panhard gaat worden? Ik wil graag voor 1.4 uitkomt de reward crew gebruiken, als dat nodig is om ze niet te verliezen uiteraard.

• Kepro
_Anvil_ schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:41:
[...]

Ik heb al 2 van die dames in de elc amx zitten, maar kan nergens vinden wat de crew setup voor de tier 6 Panhard gaat worden? Ik wil graag voor 1.4 de reward crew gebruiken als dat nodig is om ze niet te verliezen uiteraard.
De vrouwtjes vervallen toch helemaal niet? Stond me ook iets van bij iets in maart?

• Gaius
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
_Anvil_ schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:41:
[...]

Ik heb al 2 van die dames in de elc amx zitten, maar kan nergens vinden wat de crew setup voor de tier 6 Panhard gaat worden? Ik wil graag voor 1.4 de reward crew gebruiken als dat nodig is om ze niet te verliezen uiteraard.
Ervan uitgaande dat tanks.gg nauwkeurig is: https://tanks.gg/v10400ct/tank/amd-178b
En anders kun je op de testserver kijken natuurlijk. :)

• Mr_Size
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 13:00
Kepro schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:49:
De vrouwtjes vervallen toch helemaal niet? Stond me ook iets van bij iets in maart?
Klopt, die kun je recruiten wanneer je wilt en hoeft niet voor een bepaalde datum.

WoT noobmeter, YT kanaal

• wesley1980
Die laatste Bloc missie voor de chimera is inderdaad een makkie, eerste keer proberen met de skorpion g al gehaald. helaas niet met honors, maar goed kan niet al te moeilijk zijn.

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Haha iedereen is al druk bezig met die nieuwe missies terwijl ik nog wat aanklooi met de missies voor de Obj 260. Verschil moet er wezen.

Ik had de Tiger (P) al een tijdje in de garage staan maar nog nooit crew voor geretrained. De vele horror verhalen hielpen ook niet echt om aan de grind te beginnen. Maar ik moet zeggen dat de tank mij positief verrast. In low tier games werkt de armor prima en de mobility is al helemaal een enorme meevaller.

• jantje 2
Kepro schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:07:
[...]

Ik ga tot de nieuwe patch maar 1 missie try harden en dat is bloc 9.

Wat ook leuk is... ik op block missie een order staan wat nu een spot missie gaat worden. Krijg ik die order nu terug of moet ik achteraf de missie opnieuw halen om de order terug te krijgen.
Die block missie zit nu bij Coalition-11. Falcon Rising die worden gewoon omgedraaid.

Maar bloc 9 lijkt me niet super moeilijk? VK4502B 1,9k hp is 4k blocken en 2,5k damage doen. Dat lijkt me nog wel haalbaar in die tank toch? Of is dat ding zo hard generfed dat die ook geen armor meer heeft?

Of in die T8 3k blocken 2,5k damage lijkt me ook niet al te lastig als het een beetje mee zit in een top tier game?

Ik ben met die Poolse tanks bezig en had nog een block missie aan staan waar ik al op de helft zat. Weet nu niet wat slim is. Een nieuwe missie selecteren en progess verliezen ( wat ook irritant is ) of wachten tot ik die T7 heb en hopen dat die wel 5 shots kan blocken zonder damage?

• Kepro
@jantje 2 VKB is tijdje geleden generved en met de Polen ga je niets blocken hoor;). Blokken zal vast te doen zijn maar dit is 1 van de meest retarded missies die er zijn.

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Best een cool karretje zo.

• maartentmm
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 12:13
ik heb met die winter 2019 korting vouchers op tanks verzameld. kan ik die nog verzilveren? De vrouwelijke crew zit namelijk ook nog in de barakken.

2900Wp ZZW, Beneden FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l

• Rianata
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:40
maartentmm schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 22:05:
ik heb met die winter 2019 korting vouchers op tanks verzameld. kan ik die nog verzilveren? De vrouwelijke crew zit namelijk ook nog in de barakken.
Nee, helaas te laat, de kortingen op tanks had je maandagochtend voor 06.00u moeten toewijzen. Als je de vrouwtjes iig in het Kerstmenu geclaimed hebt kun je ze eenvoudig vanuit de barakken aan tanks toewijzen.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal

• MerijnB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 18:23
Rianata schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 23:44:
[...]

Nee, helaas te laat, de kortingen op tanks had je maandagochtend voor 06.00u moeten toewijzen. Als je de vrouwtjes iig in het Kerstmenu geclaimed hebt kun je ze eenvoudig vanuit de barakken aan tanks toewijzen.
Ik heb gisteren nog kortingen op tanks aangewezen, zover ik weet kan dat nog totdat 1.4 komt.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• Breezers
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 19:06
MerijnB schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 07:07:
[...]

Ik heb gisteren nog kortingen op tanks aangewezen, zover ik weet kan dat nog totdat 1.4 komt.
Precies, de kortingen op de tanks moet je voor patch 1.4 gebruikt hebben anders vervallen ze. Ik kreeg ook een ingame pop-up die dit aangaf

I'm not smart, but I like to observe. Millions saw the apple fall, but Newton was the one who asked why.

• Kepro
Ik heb ergens gelezen t/m de 14e van deze maand. Dus wat Ria zegt en mocht je het nog kunnen activeren dan zou ik dat meteen doen. Want je weet het nooit met WG.

Kepro wijzigde deze reactie 16-01-2019 08:22 (53%)

• jantje 2
Kepro schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 08:21:
Ik heb ergens gelezen t/m de 14e van deze maand. Dus wat Ria zegt en mocht je het nog kunnen activeren dan zou ik dat meteen doen. Want je weet het nooit met WG.
14de van de maand was het einde van de kerstspecial, toen is de boom verdwenen. Kortingen kan je tot update 1.4 inleveren. Dit is in ieder geval wat WoT op de website aangeeft dus dat moet kloppen.

• _Anvil_
Goed nieuws, maar hoe lang blijft die gekozen korting dan nog geldig? Ik heb maar 1 tier 9 die ik nog enigzins grind (de bc25t AP), maar het duurt nog wel een maand of 2 voor ik de xp heb...

_Anvil_ wijzigde deze reactie 16-01-2019 10:01 (3%)

• Solvinkor
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 16-02 12:12
_Anvil_ schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 09:54:
Goed nieuws, maar hoe lang blijft die gekozen korting dan nog geldig? Ik heb maar 1 tier 9 die ik nog enigzins grind (de bc25t AP), maar het duurt nog wel een maand of 2 voor ik de xp heb...
Als het goed is tot de volgende kerst special. Was met de korting van vorig jaar ook zo.

• kreezjie
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 16-02 17:47
Eens je de korting op die tank zet blijft die geldig tot je die tank gekocht hebt.

Ik wil ook nog even een kleine aanvulling doen op wat @jantje 2 zei: Kortingen op tanks moet je activeren voor patch 1.4 (begin Februari) maar de vrouwtjes blijven in je barracks zitten, die hebben geen 'expiration date'.

• Rianata
Breezers schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 07:50:
[...]

Precies, de kortingen op de tanks moet je voor patch 1.4 gebruikt hebben anders vervallen ze. Ik kreeg ook een ingame pop-up die dit aangaf
Aangezien de Kerst garage verdwenen is dacht ik dat je de toekenning niet meer kon doen, maar kennelijk krijg je een herinnering tot patch 1.4 dat je het nog niet gedaan hebt en kun je via deze herinnering alsnog in dat menu komen om die toekenningen te doen?

• _Anvil_
Rianata schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 10:17:
[...]

Aangezien de Kerst garage verdwenen is dacht ik dat je de toekenning niet meer kon doen, maar kennelijk krijg je een herinnering tot patch 1.4 dat je het nog niet gedaan hebt en kun je via deze herinnering alsnog in dat menu komen om die toekenningen te doen?
exact, zo heb ik het net gedaan. kreeg vanmorgen de herinnering.

• maartentmm
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 12:13
bedankt heb ze inderdaad ingeleverd scheelt weer aardig kwa credits :)
die female crew is het zelfde als de female campagne crew?

2900Wp ZZW, Beneden FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l

• kreezjie
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 16-02 17:47
@maartentmm : jup, zijn hetzelfde.

In other news: ISU-130 , a tank destroyer of the VIII tier Premium of the Russian nation, found its way into early access to the American premium store ( previously it was available on the ASIA server). Developers have never sold this tank before. The vehicle was a prize for World of Tanks moderators and people who helped in the development of the game. Probably the matter of time is to appear on the EU server.

• Sircuri
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Solvinkor schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 10:10:
[...]

Als het goed is tot de volgende kerst special. Was met de korting van vorig jaar ook zo.
En langer. De kortingen die ik vorige special had toegepast op mijn toekomstige tanks, staan er nog steeds op.

Signature van nature

• Solvinkor
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 16-02 12:12
Sircuri schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 17:03:
[...]

En langer. De kortingen die ik vorige special had toegepast op mijn toekomstige tanks, staan er nog steeds op.
Dat ga ik dan vanavond even checken. Scheelt dan wel weer op twee tier 10 tanks :-)

• Kepro
Gisteren bloc missie 2.9 gehaald, op Abbey nog wel. En de RMH panzerwagen is echt de aller slechtste tier 10 LT. Zelfs tier 9 LT zijn beter ala ru 25 of 13-90.

Gisteren maar liefst 3 keer op mn dak baland, het zwaarte punt van die tank ligt veel te hoog.

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Ik twijfel of die nieuwe wheeled vehicles het waard zullen zijn om een vrouwelijke crew in te stoppen...

• Kepro
Russica schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 11:31:
Ik twijfel of die nieuwe wheeled vehicles het waard zullen zijn om een vrouwelijke crew in te stoppen...
De aml lynx 6x6 lijkt me de leukste van de lijn en tier voor tier de sterkste.

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 15-02 16:47

Angeloonie

PUBG Addict

Russica schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 11:31:
Zoals met elk voertuig met wielen is een vrouw achter het stuur zetten in ieder geval niet het beste idee :+

Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie - PUBG

• looyenss
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 11:47
Angeloonie schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:42:
[...]

Zoals met elk voertuig met wielen is een vrouw achter het stuur zetten in ieder geval niet het beste idee :+
Dat heb ik dus wel gedaan :P

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Angeloonie schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:42:
[...]

Wie moet er anders aan de hendels trekken?

• looyenss
Kun jij volgens mij prima zelf ;-)

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

looyenss schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:23:
Kun jij volgens mij prima zelf ;-)
Mwah, ben al (armchair) commander.

• SurfBoy
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 12:46
Nu de testserver weer online is bedacht ik mezelf, laat ik die Type 5 is uitprobren. Dit was het resultaat :+

Wot
https://tweakers.net/ext/f/decvpzWIicgjm9Hx3w3m3oJP/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/mpvIgg70XdmbLfYZN8CeirZw/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/WJXIwzsKPHWuibq0lc1G9l3h/thumb.jpg

SurfBoy wijzigde deze reactie 18-01-2019 12:20 (10%)

Noobmeter

• Phreak
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 15-02 09:58

Phreak

Z750

SurfBoy schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 12:20:
Nu de testserver weer online is bedacht ik mezelf, laat ik die Type 5 is uitprobren. Dit was het resultaat :+
Haha vieze gold spammer :+
Mooie pot hoor.

Noobmeter WoT: Froekie

• SurfBoy
Phreak schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 12:22:
[...]

Haha vieze gold spammer :+
Mooie pot hoor.
Dit was zelfs met een pauze van 2.5 minuut, omdat ik de deur open moest doen voor de postbezorger 8)7

Noobmeter

• Arjant2
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 19:14

Wot
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Dat doet je op de gewone server wel anders denk ik, ipv full gold schieten, als elk potje je 100k kost dan ben je snel blut ;)

• Tige
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 09:00

Wot
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Prima pot hoor, maar dit laat dus exact zien wat er mis is met deze tank.
Niet aimen en lekker splashen, als je marker maar ergens op de tank zit.
In een willekeurige andere tank had je één penetration en dus ergens rond de 400-750 dmg als HT.
En als je dus ook nog full gold schiet als type 5, heb je 20% extra dmg output ook nog.

Niks ten nadele van jou hoor, maar die tank... 8)7 8)7

Selks

• Angeloonie

Angeloonie

PUBG Addict

Heb je op de testserver toegang tot dezelfde tanks als je normale garage of kun je daar alles proberen?

• looyenss
Angeloonie schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 12:52:
Heb je op de testserver toegang tot dezelfde tanks als je normale garage of kun je daar alles proberen?
heb je gezien hoeveel free xp je hebt xD daar kan je wel alle tanks mee unlocken en crew skills mee kopen

• Angeloonie

Angeloonie

PUBG Addict

looyenss schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 12:53:
[...]

heb je gezien hoeveel free xp je hebt xD daar kan je wel alle tanks mee unlocken en crew skills mee kopen
Ok sweet. Ga ik die installeren, kan ik mooi kijken of ik de UK heavies wel leuk ga vinden op T8-10. :P En sowieso alle T10 tanks ff checken :P

• SurfBoy
Arjant2 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 12:40:
[...]

Dat doet je op de gewone server wel anders denk ik, ipv full gold schieten, als elk potje je 100k kost dan ben je snel blut ;)
Zal ik zeker ook niet op de gewone server doen, haha. Maar ik denk dat je met de normale HE shells erg ver kwam qua damage.
Tige schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 12:42:
[...]

Prima pot hoor, maar dit laat dus exact zien wat er mis is met deze tank.
Niet aimen en lekker splashen, als je marker maar ergens op de tank zit.
In een willekeurige andere tank had je één penetration en dus ergens rond de 400-750 dmg als HT.
En als je dus ook nog full gold schiet als type 5, heb je 20% extra dmg output ook nog.

Niks ten nadele van jou hoor, maar die tank... 8)7 8)7
Exact. Af en toe ook naast iemand splashen om toch nog die 300 damage te doen. Of onder iemand zodat de splash damage door de onderkant naar binnen gaat.

Noobmeter

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

SurfBoy schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:07:
[...]

Zal ik zeker ook niet op de gewone server doen, haha. Maar ik denk dat je met de normale HE shells erg ver kwam qua damage.

[...]

Exact. Af en toe ook naast iemand splashen om toch nog die 300 damage te doen. Of onder iemand zodat de splash damage door de onderkant naar binnen gaat.
Maar ja een beetje goede spelers weten die types wel af te straffen. De effectieve dpm van die dingen is niets spectaculairs dus een schot pakken en er drie terugsturen is te doen. Het hangt natuurlijk wel van de situatie af.

• SurfBoy
Russica schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:19:
[...]

Maar ja een beetje goede spelers weten die types wel af te straffen. De effectieve dpm van die dingen is niets spectaculairs dus een schot pakken en er drie terugsturen is te doen. Het hangt natuurlijk wel van de situatie af.
Jaa precies. Je hebt vaak het geluk op de testserver dat je niet tegen de personen speelt met het hoogste IQ. Dus daar kon ik dan ook prima gebruik van maken. In de normale server ben je als type 5 vaak al snel uitgeschakeld. Op papier heeft de tank prima armor, maar als je hem dan tegen komt laadt iedereen vrijwel standaard gold ammo.

Noobmeter

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Ben nu al een tijdje met de Tiger P aan het grinden maar ben er nog steeds iet helemaal uit welke lijn ik straks moet kiezen. Is die Pz VII nog de moeite waard?

• Caveman
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 16:48

Caveman

whahoehaha

Russica schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:42:
Ben nu al een tijdje met de Tiger P aan het grinden maar ben er nog steeds iet helemaal uit welke lijn ik straks moet kiezen. Is die Pz VII nog de moeite waard?
mwa, ik vind de Pzkw VII tegenvallen en je komt in die lijn nog een een vervelende tank tegen. De VK-45-02A is weer zo'n papieren tank, geen Armor, ik had geen idee hoe ik met dat ding moest spelen. Je een beetje als medium gedragen lukt enigzins. De tier 9 (B) is dan weer wel leuk om te spelen.
Ik heb eerst de VK-100.01 naar de Maus lijn gedaan, die is wel leuk. Lekker veel bouncen :)

Caveman wijzigde deze reactie 20-01-2019 10:09 (3%)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• wesley1980
Gek genoeg lijkt die Pzkw VII juist meer gold shells te bouncen dan mijn maus. Je kan er tenminste ook zelf wat damage mee doen. Speelt wat mij betreft veel leuker weg dan de Maus.
front, 240mm hull armor tegenover 200mm van de Maus.

• Kepro
wesley1980 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 11:06:
Gek genoeg lijkt die Pzkw VII juist meer gold shells te bouncen dan mijn maus. Je kan er tenminste ook zelf wat damage mee doen. Speelt wat mij betreft veel leuker weg dan de Maus.
front, 240mm hull armor tegenover 200mm van de Maus.
Mensen weten niet waar je op moet richten. Is wel meer noob proef idd. De onder plaat pen je alleen met een t10 TD of je moet gold laden.

• Kepro
Cant win them all in mn stock Jagdtiger. :F bounce ik met gold (wel stock gun maar toch) op de cupola van de T95 in de face hug waardoor ik nu verloor.

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Kepro schreef op zondag 20 januari 2019 @ 11:35:
[...]

Mensen weten niet waar je op moet richten. Is wel meer noob proef idd. De onder plaat pen je alleen met een t10 TD of je moet gold laden.
Niet? Dat ding heeft toch behoorlijk wat weakspots naar mijn weten Turret base,cupola, gun mantlet...

Tier 5 MM is ook echt broken met al die LeFH's, kan me niet herinneren dat ik daar ooit zoveel van die dingen tegenkwam 8)7

• jantje 2
Russica schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:19:
[...]

Gisteren paar potjes T110E3 gedaan voor block missies maar ik werd helemaal gek van die types en alles wat maar HE heeft in deze game. Ben denk 60% van de games volledig weggespammed door type 5s of arty of FV4005s. Als iemand dan normale ammo schoot was het standaard prem ammo :+

Ik moet trouwens ook prem ammo laden met een E3 om een type 5 te pennen. Angled zijvlakje is gewoon oranje marker blijkbaar met 295 pen en ook de mid plate is 50-50% om te pennen.

Het nadeel van tegen types spelen is, dat zij vaak al gewoon je tracks ed. zien en er al 500+ HE damage op schieten voordat jij de kans krijgt om zelf terug te schieten. Het feit dat ze letterlijk nergens voor hoeven te mikken is gewoon retarded. Ik hoop dat WG ooit nog eens gaat nadenken of deze tanks wel goed voor de game zijn. Maar ik verwacht het niet.

Uiteindelijk wel een paar keer me missie kunnen halen maar laat ik zeggen dat over het algemeen de E3 aardig drama verlopen is. :z

• Kepro
De E3 was top tot die achterlijke derp dingen kwamen.

Overigens schieten de missies voor de Chimera op. Ik wacht nu op patch 1.4 voordat ik weer verder ga.

Kepro wijzigde deze reactie 21-01-2019 09:14 (49%)

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

jantje 2 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 08:50:
[...]

Gisteren paar potjes T110E3 gedaan voor block missies maar ik werd helemaal gek van die types en alles wat maar HE heeft in deze game. Ben denk 60% van de games volledig weggespammed door type 5s of arty of FV4005s. Als iemand dan normale ammo schoot was het standaard prem ammo :+

Ik moet trouwens ook prem ammo laden met een E3 om een type 5 te pennen. Angled zijvlakje is gewoon oranje marker blijkbaar met 295 pen en ook de mid plate is 50-50% om te pennen.

Het nadeel van tegen types spelen is, dat zij vaak al gewoon je tracks ed. zien en er al 500+ HE damage op schieten voordat jij de kans krijgt om zelf terug te schieten. Het feit dat ze letterlijk nergens voor hoeven te mikken is gewoon retarded. Ik hoop dat WG ooit nog eens gaat nadenken of deze tanks wel goed voor de game zijn. Maar ik verwacht het niet.

Uiteindelijk wel een paar keer me missie kunnen halen maar laat ik zeggen dat over het algemeen de E3 aardig drama verlopen is. :z
Ach ja met die wheeled vehicles straks is het sowieso raadzaam om geen turretless TD's te gaan spelen. Ik denk dat die dingen een gigantische impact op de meta gaan hebben.

• jantje 2
Kepro schreef op maandag 21 januari 2019 @ 09:13:
De E3 was top tot die achterlijke derp dingen kwamen.

Overigens schieten de missies voor de Chimera op. Ik wacht nu op patch 1.4 voordat ik weer verder ga.
Ik ben nog steeds bij die excalibur missies :+

Meer bezig met grinden, gisteren ook de top gun op die poolse T7 heavy gekregen ook een wereld van verschil. Ben van gemiddeld 2k WN8 naar 5k WN8 gegaan met dat ding }:O Niet dat het een goede tank is maar 156 pen is gewoon niet echt speelbaar op T7 en dan is 192 wel een wereld van verschil :+

Als ik die block missie heb gehad, heb ik alleen nog 10k damage op TD's en arty missies. Maar heb geen amerikaanse, britse of poolse arty dus dat wordt nog leuk 8)7

• jantje 2
Zijn dacht ik 3 missies met arty in dat blok dus dat zijn er aardig wat. Ik zie wel heb nog ergens een M7 priest crew liggen denk ik van 293 jaar geleden misschien dat ik daar nog wat mee kan :9

• Kepro
jantje 2 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 10:19:
[...]

Zijn dacht ik 3 missies met arty in dat blok dus dat zijn er aardig wat. Ik zie wel heb nog ergens een M7 priest crew liggen denk ik van 293 jaar geleden misschien dat ik daar nog wat mee kan :9
Je moet precies uitkomen met je orders over alle 3 de reward tanks. Size slaat arty ook over.

• Mr_Size
Yup, heb alle primaire arty missies voor UK/USA/Kurwa met een order geskipped. Achterlijk gedoe..

WoT noobmeter, YT kanaal

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Mr_Size schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:08:
Yup, heb alle primaire arty missies voor UK/USA/Kurwa met een order geskipped. Achterlijk gedoe..

But why? https://lh3.googleusercontent.com/_wIWqP5TD8HAR_QK4CiSLQBurIJe5tiBmskQlYD9Plk9_IMAXez1UpaQw-Uzj6TPl_1Y7g=s32 Jammer van die low roll O-)

Russica wijzigde deze reactie 21-01-2019 14:17 (21%)

• Kepro
Mr_Size schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:08:
Kurwa. Schoot in de lach haha

• wesley1980
Ik heb nog de laatste missie van union, alliance en coalition open staan.
Ga ik nu nog veel energie steken erin of ff wachten op die patch....
Heb wel me orders vrijgespeeld nu.

• Kepro
wesley1980 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 16:25:
Ik heb nog de laatste missie van union, alliance en coalition open staan.
Ga ik nu nog veel energie steken erin of ff wachten op die patch....
Heb wel me orders vrijgespeeld nu.
Ik zit ook bij de laatste maar ik wacht. Meer kans op de missie met honors te halen en de patch komt deze of volgende week woensdag toch?

• wesley1980
Bloc-15 met honors net met de E50 M gedaan, is veruit de makkelijkste eindmissie.

• Tige
In elke maand, een week Frontlines? Laatste week januari dan maar?
Het verder afronden van de missies voor de Chimera, laat ik ook even zitten tot na de patch. Moet er nog een stuk of 5/6.
Dat 2x HP blokken (Russisch/China) is echt dikke poep...

Selks

• Kepro
Tige schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 09:04:
In elke maand, een week Frontlines? Laatste week januari dan maar?
Het verder afronden van de missies voor de Chimera, laat ik ook even zitten tot na de patch. Moet er nog een stuk of 5/6.
Dat 2x HP blokken (Russisch/China) is echt dikke poep...
WG heeft verteld 10 keer frontlinies per jaar dus denk vanaf februari tot en met november.

Pak de 268/4

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Kepro schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 09:43:
[...]

WG heeft verteld 10 keer frontlinies per jaar dus denk vanaf februari tot en met november.

Pak de 268/4
Of de SU100M1

• Tige
Ik heb echt 0 turret-less TD's, behalve die Zweedse dan. Vind ik ook echt geen ruk aan, maar misschien maar eens kijken :S

Selks

• Kepro
Tige schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:46:
Ik heb echt 0 turret-less TD's, behalve die Zweedse dan. Vind ik ook echt geen ruk aan, maar misschien maar eens kijken :S
Ik zou de Zweden als aller laatste doen. De udes. Wat een drama tank, dat siege mode is te achterlijk. Geef zon tank gewoon standaard de gun stats die ze hebben in siege mode.

• jantje 2
Kepro schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:53:
[...]

Ik zou de Zweden als aller laatste doen. De udes. Wat een drama tank, dat siege mode is te achterlijk. Geef zon tank gewoon standaard de gun stats die ze hebben in siege mode.
Bent gewoon heel erg afhankelijk van je team met die tanks. Vind ze altijd wel leuk om te spelen maar te situationeel vaak en dat is wel jammer. Sowieso zijn TD's in deze meta niet super goed meer.

Type 5 heavy <-- ALL

Gisterenavond CW gedaan en letterlijk elke game minimaal 5-10 Type 5 heavies tegen. Man man man wat heb ik een hoop gefarmed gisteren 8)7 Die tank is zo slecht voor deze game |:(

• Kepro
Ho ho @jantje 2 obj 268/4 vergeten? Die tank kan alles. :+

• jantje 2
Kepro schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 14:34:
Ho ho @jantje 2 obj 268/4 vergeten? Die tank kan alles. :+
Zoals weggespammed worden door HE? ;) >:)

Die is inderdaad ook aardig noob proof inderdaad :+

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Tige schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:46:
Ik ben daar juist net voor aan het grinden. Juist omdat ik die Strv S1 zo'n fijne tank vind.

• looyenss
De s1 is superieur vergeleken met de UDES :-P

• Jeanke117
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 16-02 17:55
Is er ook een tweakers clan? Ik zou me graag willen aanmelden. Ik begin langzamerhand World of Tanks weer op te pakken. Mijn ingame naam en stats: https://worldoftanks.eu/e...s/504041183-blackspirrit/

Als er mensen vanavond online zijn, nodig me maar uit :)

Ben 18 jaar trouwens.

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

looyenss schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 16:51:
De s1 is superieur vergeleken met de UDES :-P
Is dat zo? UDES heeft nog betere camo en betere gunstats

• looyenss
Lange grind die hellcat of niet Jeanke ;-)

• Kepro
Russica schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 17:00:
[...]

Is dat zo? UDES heeft nog betere camo en betere gunstats
De S1 heeft armor die echt werkt ivm over matching.

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Kepro schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 18:18:
[...]

De S1 heeft armor die echt werkt ivm over matching.
Die paar keer dat je daar mee wegkomt. Als je gespot bent in je Strv is het vaak al snel klaar. De UDES heeft een betere camo en mocht hij dan gespot zijn kan hij ook veel sneller wegkomen.

• Rianata
Jeanke117 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 16:57:
Is er ook een tweakers clan? Ik zou me graag willen aanmelden. Ik begin langzamerhand World of Tanks weer op te pakken. Mijn ingame naam en stats: https://worldoftanks.eu/e...s/504041183-blackspirrit/

Als er mensen vanavond online zijn, nodig me maar uit :)

Ben 18 jaar trouwens.
Dat is Gathering of Tanks en ja we hebben nog wel plek. Om te kunnen joinen zul je wel eels DRILL moeten verrlaten en 3 dagen later kun je dan pas GOT joinen. Als je tegen die tijd even een berichtje stuurt zal ik je uitnodigen.

• Tige
Ter info Bas: Patch 1.2: The cooldown of joining a clan after leaving one has been decreased from 48 to 24 hours.

Selks

• Kepro
wesley1980 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:40:
Bloc-15 met honors net met de E50 M gedaan, is veruit de makkelijkste eindmissie.
En die wordt nog makkelijker. Gisteren weer 2 missie gehaald. Top gun en die andere missie dat je 6 kills moet maken van 3 soorten tanks. De missies waar ik nu voor zit worden allemaal makkelijker, zijn er nog zon 5 voor alle landen. En dan de laatste set missies nog. Gisteren bij missie 2.15 bijna gehaald waar de Engelse in zitten. Schiet ik 7949k in mn FV. :'( en 2 kills te weinig voor honors. Straks word de missie 6.5 k en 4 kills wat weer super easy is.

• Jeanke117
Rianata schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 01:41:
[...]

Dat is Gathering of Tanks en ja we hebben nog wel plek. Om te kunnen joinen zul je wel eels DRILL moeten verrlaten en 3 dagen later kun je dan pas GOT joinen. Als je tegen die tijd even een berichtje stuurt zal ik je uitnodigen.
Bedankt! Ik zal bij DRILL weggaan en jou op de hoogte brengen.

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Hoeveel xp is er nodig op de AMX ELC om straks die wheeled tier 6 te researchen?

• ElPaco
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 16-02 03:14
32,030 XP:
https://i.imgur.com/jjYlGBW.png

Zie ook tanks.gg

D3-profiel || WoT stats

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Thanks, nog 8k te gaan. :)

• _Anvil_
Jeanke117 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:15:
[...]

Bedankt! Ik zal bij DRILL weggaan en jou op de hoogte brengen.
Ooit was er een aanmeldprocedure met de nodige eisen voor GoT1 (heb zelfs een AMX 50 100 gegrind op verzoek, voor CW), ik zou het even checken voor je de oude clan verlaat :)

• Rianata
_Anvil_ schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:03:
[...]

Ooit was er een aanmeldprocedure met de nodige eisen voor GoT1 (heb zelfs een AMX 50 100 gegrind op verzoek, voor CW), ik zou het even checken voor je de oude clan verlaat :)
Was al in overweging meegenomen alvorens het antwoord hier te posten 8) maar nu zijn we ook wat flexibeler om Strongholds vaker te kunnen spelen en dat gaat de afgelopen weken best wel lekker! Dus spelers met IS-3(A), Defender, Patriot, Caern AX, Progetto 46 en/of LT-432 met de juiste houding zijn al snel welkom :)

• ElPaco
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 16-02 03:14
KV-5 mag niet meer? -O- -O-

D3-profiel || WoT stats

• Shangula
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 25-01 11:51
Rianata schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:10:
[...]

Was al in overweging meegenomen alvorens het antwoord hier te posten 8) maar nu zijn we ook wat flexibeler om Strongholds vaker te kunnen spelen en dat gaat de afgelopen weken best wel lekker! Dus spelers met IS-3(A), Defender, Patriot, Caern AX, Progetto 46 en/of LT-432 met de juiste houding zijn al snel welkom :)
En ikke maar grinden voor een Tier 10 tank.... lol :P

• Jeanke117
Rianata schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:10:
[...]

Gelukkig bezit ik dan ook een IS-3 :P

BTW ik heb me aangemeld op de clanpagina. Ik weet niet of je het verzoek al binnen had?

• Mr_Size
Dit spel blijft me toch verbazen, elke keer weer. Ben al 2 weken bezig om 3x een ace te halen voor Alliance. Nog steeds niet eens 1x gelukt. Een karrenvracht aan 1st classes, dat wel.

Ik bedoel, waarom is dit geen ace?

https://tweakers.net/ext/f/EJgHtwhuHC0DCBLa8w6VjyvJ/thumb.jpg

11,5K combined in een Sheridan, geen ace. WTF 8)7 Het is niet alsof de Sheridan een geweldige tank is, dus hoe kan de ace zo hoog liggen?

Heb het zo'n beetje met alle tanks die ik in de garage heb staan geprobeerd, maar het mag gewoon niet..

O.a. een 7K dmg game met de Cent AX: 1st class.
2,2K dmg met de Hellcat in een tier8 game? 1st class.
Excalibur ook geprobeerd, maar 2K dmg doen is goed voor, jawel, 2nd class!!! Op tier6, 2k dmg, is 2nd class.... Whatever you say WG :F :F :F

WoT noobmeter, YT kanaal

Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True