Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 29 30 31 Laatste
Acties:

• jantje 2
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19-01 12:02
Mr_Size schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:56:
lol, ik maak al 3 jaar ofzo video's op deze kwaliteit en nu is het ineens moeilijk te kijken? Dan ligt het aan jou Ed :+

Ook hier nog ff gecheckt, ziet er prima uit. En ja, meer dan 1080p zit er niet in. De stap naar 1440 is vrij groot, daar heb ik a) de video kaart niet voor, b) het beeldscherm (of schermen) niet voor en c) is op YT meen ik ook lastiger.

Op wat voor scherm kijk jij de video dan, op een 65 inch TV scherm of wat? :D

On topic: de block missie voor Bloc nations is officieel NIET te doen. Heb de VK 100P nu aangeschaft en een potje of 15 in geprobeerd inmiddels. Elke fucking pleb laadt insta HEAT of HE en als je al eens een keer wat bounced dan mag je blij zijn dat je 2K ofzo haalt. Vanmiddag 4 potjes gespeeld, 4x op rij bottom tier op grote maps waar het onmogelijk is om deze missie te doen. Zelfs een bounce van een Jageroo, dan zit je al op 1/3, was lang niet voldoende, de game werkt gewoon niet zo dat je 'even' 3,4K blocked. Het is gewoon fucking onmogelijk en immens frustrerend om dat te moeten constateren. Zit gewoon vast nu..
Maus ook nog paar potjes geprobeerd, maar alles is full tier10 en full 'special' ammo schieten dus je komt gewoon niet eens in de buurt.

:r :r
Tjah het is hopen op een goede MM. Misschien is de Vk4502B nog wat daar heb ik voor de 260 toen mijn block missies meegehaald. Maus is ook nog een optie. Het is de kunst om je turret te over anglen dat hij net niet te pennen is. Dan kan alleen Jageroo met heat (een T10 TD met prem ammo ) je turret cheeks pennen. Uiteraard moet je hier ook net een goede MM krijgen. Als je dood mag gaan dan is het hopen op lakeville en dan met je Maus door het midden van de map rijden dat werkt altijd perfect. Je moet van die stupide dingen doen en dan heb je over het algemeen nog wel wat kans. Nadeel van Maus is dat je 6k moet blocken 8)7

Als vanaf T4 is heb je nog die broken T4 heavy van de duitsers die ook veel bounced, dus dat is ook nog een optie :+ Maar ik gok dat de missies vanaf T6 zijn helaas 8)7 Voorderest zit er weinig in de duitse lijn wat veel reliable kan bouncen… Heel misschien jagdpanther 2 nog maar dat is ook meer geluk dan wijsheid omdat je redelijk makkelijk door je mantle gepenned kan worden als je hulldown staat.

• wesley1980
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20:03
Ondanks dat ik niks met arty's heb ben ik toch die Chimera missie's gaan doen en tot me verbazing zijn die allemaal vrij makkelijk. Er is een missie waar je 4x de hitpoints van je eigen moet doen, probeer niet om met een tier7 +TD dat te doen!! 1 potje in een arty en je hebt hem.

Die Bloc bounce missie heb ik met de maus en de pzkpfw VII gedaan. Vergt helaas wel een hoop ellendige potjes...

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 06:37
Gaan jullie actief op die missie spelen of zet je hem aan en doe je gewoon je ding? Als je aan het try-harden bent voor die missies zal je altijd zien dat het niet lekker gaat.

• Mr_Size
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 19-01 13:11
jantje 2 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 19:53:
Tjah het is hopen op een goede MM. Misschien is de Vk4502B nog wat daar heb ik voor de 260 toen mijn block missies meegehaald. Maus is ook nog een optie. Het is de kunst om je turret te over anglen dat hij net niet te pennen is. Dan kan alleen Jageroo met heat (een T10 TD met prem ammo ) je turret cheeks pennen. Uiteraard moet je hier ook net een goede MM krijgen. Als je dood mag gaan dan is het hopen op lakeville en dan met je Maus door het midden van de map rijden dat werkt altijd perfect. Je moet van die stupide dingen doen en dan heb je over het algemeen nog wel wat kans. Nadeel van Maus is dat je 6k moet blocken 8)7

Als vanaf T4 is heb je nog die broken T4 heavy van de duitsers die ook veel bounced, dus dat is ook nog een optie :+ Maar ik gok dat de missies vanaf T6 zijn helaas 8)7 Voorderest zit er weinig in de duitse lijn wat veel reliable kan bouncen… Heel misschien jagdpanther 2 nog maar dat is ook meer geluk dan wijsheid omdat je redelijk makkelijk door je mantle gepenned kan worden als je hulldown staat.
Vanaf tier6 idd. Vanavond toevallig een keertje gehaald, 4x blocked in de VK 100P :D De secondary haal je vrijwel ook altijd meteen, want daarvoor moet je het meeste blocked hebben van allemaal en dat is nagenoeg altijd zo als je 2x je HP blocked. Zorgt voor een x3 increase (ik dacht x2), dus in principe hoeft het nu nog maar 1x te lukken.
Met skill heeft het niets te maken, ja je moet uiteraard goed anglen enzo. Maar je hebt vooral het geluk nodig dat de enemies op je blijven schieten met reguliere ammo, wat bijna niet voorkomt. Werkelijk iedereen schiet full gold, elke game opnieuw. Zal idd wel met die christmas credits te maken hebben.

WoT noobmeter, YT kanaal

• Kepro
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 22:49
wesley1980 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 20:19:
Ondanks dat ik niks met arty's heb ben ik toch die Chimera missie's gaan doen en tot me verbazing zijn die allemaal vrij makkelijk. Er is een missie waar je 4x de hitpoints van je eigen moet doen, probeer niet om met een tier7 +TD dat te doen!! 1 potje in een arty en je hebt hem.

Die Bloc bounce missie heb ik met de maus en de pzkpfw VII gedaan. Vergt helaas wel een hoop ellendige potjes...
Ik hoor je straks wel. Dan kom je weer van die kinderachtige o.a. block missies tegen. Ik hoef alleen de Duitsers nog qua missies eigenlijk en wat arta voor een andere coalitie maar omdat ik mijn orders heb ingezet voor A andere block missies en B andere arta missies kom ik nu verder en je hebt mn frustratie vast wel gelezen. De obj 260 was toen de bom en de 279 helaas niet voor mij.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• jantje 2
Propane schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:30:
Gaan jullie actief op die missie spelen of zet je hem aan en doe je gewoon je ding? Als je aan het try-harden bent voor die missies zal je altijd zien dat het niet lekker gaat.
Ik try hard altijd, dus als ik een missie heb waar ik op kan spelen dan doe ik dat ook zeker :+ Deal damage on enemy from coaliton X is dus altijd even kijken als ik 2 targets kan raken welke het wordt. Block X shots en ik zie dat ik al wat schoten heb ontvangen dan probeer ik die andere ook nog wel even te baiten ja.

Maar de meeste missies is gewoon spelen en kan je niet echt op spelen zoals deal X amount of damage.
Deze missies zijn gezien de aard niet super focusbaar, die missies die je in 1 game kan halen bij die chimera daar zal ik wat harder op try harden gok ik.

Vind vooral die missies bloedirritant waar je in de eerste X minuten zoveel damage moet doen of kills moet maken dan verlies ik altijd zo veel hitpoints om toch nog even binnen de tijd de missie te fixen. Maar alles onder het mom van #worth O-)

jantje 2 wijzigde deze reactie 07-01-2019 23:16 (7%)

• wesley1980
Kepro schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:23:
[...]

Ik hoor je straks wel. Dan kom je weer van die kinderachtige o.a. block missies tegen. Ik hoef alleen de Duitsers nog qua missies eigenlijk en wat arta voor een andere coalitie maar omdat ik mijn orders heb ingezet voor A andere block missies en B andere arta missies kom ik nu verder en je hebt mn frustratie vast wel gelezen. De obj 260 was toen de bom en de 279 helaas niet voor mij.
ik hoef er bij elke chimera missie nog maar 1 of 2 dus valt allemaal wel mee nog
ik had de obj 260 al super snel, maar speel er nooit mee :)

Die missie van 3 kills in 3 minuten enzo gaan nergens over natuurlijk
cap missie... mmm kan me niet heugen dat ik op een cap gewonnen heb.

obj 261 werkte prima bij mij voor die stun missies
m43/44 ook met kleinere gun erop. schiet veel sneller namelijk en doet vrijwel dezelfde stun.

Het is wel zo dat je tanks moet kopen voor bepaalde missie's anders wordt het wel heel lastig.

wesley1980 wijzigde deze reactie 07-01-2019 23:56 (21%)

• looyenss
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19-01 18:36
wesley1980 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:30:
[...]

ik hoef er bij elke chimera missie nog maar 1 of 2 dus valt allemaal wel mee nog
ik had de obj 260 al super snel, maar speel er nooit mee :)

Die missie van 3 kills in 3 minuten enzo gaan nergens over natuurlijk
cap missie... mmm kan me niet heugen dat ik op een cap gewonnen heb.

obj 261 werkte prima bij mij voor die stun missies
m43/44 ook met kleinere gun erop. schiet veel sneller namelijk en doet vrijwel dezelfde stun.

Het is wel zo dat je tanks moet kopen voor bepaalde missie's anders wordt het wel heel lastig.
3 kills in 3 minuten zijn prima,

arty missies, die mogen er uit. Samen met met de arty zelf

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• Ryada
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 00:04

Ryada

Makeshift gamedev

Gisteren had ik toch een mooi moment op minsk.
Staat er een object 248 ergens, ik denk ok proberen vanuit cover hem te raken misschien kom ik door zijn flat armor. Krijg ik 1 HE shell die alle crew members op mijn commander na dood maakt. Alle modules behalve mijn fuel tank en radio kapot maakt. en ook nog eens 1246 damage doet.
Toen was ik wel een beetje salty want daar sta je dan van 1600 hp naar 3XX door 1 klik van de enemy.
Nu zat ik te spelen achter een stapel beton blokken, dus moet hij ook nog eens goed geaimed hebben, en goede RNG dat de shell door 1 van de kleine openingen ging.
Soms is T8 zijn niet het leukste wat er is :(

Steam: Ryada.

• Kepro
Ryada schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:43:
Staat er een object 248 ergens, ik denk ok proberen vanuit cover hem te raken misschien kom ik door zijn flat armor. Krijg ik 1 HE shell die alle crew members op mijn commander na dood maakt. Alle modules behalve mijn fuel tank en radio kapot maakt. en ook nog eens 1246 damage doet.
Toen was ik wel een beetje salty want daar sta je dan van 1600 hp naar 3XX door 1 klik van de enemy.
Nu zat ik te spelen achter een stapel beton blokken, dus moet hij ook nog eens goed geaimed hebben, en goede RNG dat de shell door 1 van de kleine openingen ging.
Wees blij dat je niet door een FV bent gepenned want die one shotten bijna alle tanks mits pen met hesh

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Kepro schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 11:00:
[...]

Wees blij dat je niet door een FV bent gepenned want die one shotten bijna alle tanks mits pen met hesh
Ik zou dat iig verkiezen want dan sta je neit 5 min stil om je tank weer usable te maken, en ondertussen je team die hard aan het verliezen is. :P

• jantje 2
Wat is een object 248 eigenlijk? en 1246 damage? Dat klinkt als T10 TD met HE maar die hebben niet genoeg HE pen om frontal een Tiger II te pennen. So confused :z Misschien een type 5 met prem HE maar dat weet ik niet zeker.

Btw volgens mij is je verhaal lichtelijk overdreven. Volgens mij kan een HE shell niet meer dan 50% van je crew killen met één schot. Maar je strekking blijft hetzelfde dat HE damage en crew damage zwaar irritant is. Laatste tijd ook een paar keer helemaal kapot gemaakt door arty dat ik maar met 1 crew member rond reed.

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 23:51

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Hmmmm, Xbox server zijn down, jammer...
Zijn er hier veel WoT XBox gamers?

Cogitationis poenam nemo patitur

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

jantje 2 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 11:30:
[...]

Wat is een object 248 eigenlijk? en 1246 damage? Dat klinkt als T10 TD met HE maar die hebben niet genoeg HE pen om frontal een Tiger II te pennen. So confused :z Misschien een type 5 met prem HE maar dat weet ik niet zeker.

Btw volgens mij is je verhaal lichtelijk overdreven. Volgens mij kan een HE shell niet meer dan 50% van je crew killen met één schot. Maar je strekking blijft hetzelfde dat HE damage en crew damage zwaar irritant is. Laatste tijd ook een paar keer helemaal kapot gemaakt door arty dat ik maar met 1 crew member rond reed.
Was een side pen. :P
Reden dat ik met mijn side stond en niet met mijn front, is dat ik door een klein gaatje aan het schieten was tussen de beton blokken door. Helaas kon die obj. er ook doorheen schieten, wat ik dan weer niet verwacht had.
Maar ik heb misschien de replay nog. Indien dat het geval is zal ik vanavond even snel een clip ervan in elkaar zitten. Want ik weet zeker dat 4 van mijn 5 crew members dood lagen te zijn.

Ryada wijzigde deze reactie 08-01-2019 11:36 (11%)

• ElPaco
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19-01 00:22
jantje 2 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 11:30:
[...]

Ik denk een 268, en HE kan heel je crew in 1 schot killen hoor, al wel eens meegemaakt. Maar frontaal gepenned worden is lastig, kan zo geen plek op de voorkant van de Tiger2 vinden die daar zwak genoeg voor is.

D3-profiel || WoT stats

• Harmen
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 19:48
Gisteren nog 1 vs 2 met een Object 268-4 een Maus.
Flanken in een AMX 10 105 is niet te doen (500hp over). Had niet genoeg tijd om een veilige afstand aan te houden, ding heeft een topspeed van 50km/u. Was als enige over van het team.
Was een dramatische speelsessie, 1 win van de 7.

Whatever.

• Kepro
@jantje 2 arta kan al je crew doden en dan kan je ook niets meer. Dan ben je ‘dood’. Arta is HE only.

Kepro wijzigde deze reactie 08-01-2019 11:46 (7%)

• _Anvil_
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19-01 10:41
Mr_Size schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:12:
[...]

Vanaf tier6 idd. Vanavond toevallig een keertje gehaald, 4x blocked in de VK 100P :D De secondary haal je vrijwel ook altijd meteen, want daarvoor moet je het meeste blocked hebben van allemaal en dat is nagenoeg altijd zo als je 2x je HP blocked. Zorgt voor een x3 increase (ik dacht x2), dus in principe hoeft het nu nog maar 1x te lukken.
Met skill heeft het niets te maken, ja je moet uiteraard goed anglen enzo. Maar je hebt vooral het geluk nodig dat de enemies op je blijven schieten met reguliere ammo, wat bijna niet voorkomt. Werkelijk iedereen schiet full gold, elke game opnieuw. Zal idd wel met die christmas credits te maken hebben.
Mogelijke tip: T29 met stock turret? En dan spelen op tijdstippen met het maximaal aantal bot spelers, in de ochtend/overdag of x5 weekenden dus ;)
jantje 2 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 10:08:
[...]

Vanaf de Black Prince ( T7 ) wordt die lijn leuk en daarna alleen maar steeds beter. Vanaf T8 T/M 10 zijn het echt heel goede heavies.
Kan iemand me nog een keer uitleggen hoe ik de t8 Caravan dien te spelen? Teruggekocht na de buff (paar jaar terug verkocht uit irritatie, was toen ook mn eerste tier 8... dat hielp ook niet), maar nog weinig goede potten mee gehad.

Tegen al het PTW tier 8 geweld toch een pittige tank vind ik.. of wellicht kom ik te vaak tegenover een paar Defenders te staan..

Met de meds mee? De juiste hull down plekjes leren?

_Anvil_ wijzigde deze reactie 08-01-2019 12:14 (27%)

• jantje 2
Kepro schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 11:45:
@jantje 2 arta kan al je crew doden en dan kan je ook niets meer. Dan ben je ‘dood’. Arta is HE only.
Ik kan mij herinneren dat er een update is geweest dat arty maximaal 50% van je crew met één schot kan uitschakelen ( ze gaan niet dood he >:) :P ) Meer dan twee heb ik ook in een aantal jaren niet gezien. Ik weet niet of dit anders is voor tanks die HE schieten maar het lijk mij dat deze mechanic gewoon in de HE rounds is ingebouwd en niet specifiek voor arty geldt.

Heb het proberen terug te zoeken maar ik kan zo snel niet terug vinden waar ik dat ooit gelezen heb, was vast ergens in de patch notes.

Het gebeurd overigens wel super vaak dat je 2 crew members kwijt raakt. Vooral in de 430 U is het altijd feest en heb ik al zo vaak rondgereden met 1 crew member na meerdere arty hits. Arty still fair and balanced.
Ryada schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 11:34:
[...]

Was een side pen. :P
Reden dat ik met mijn side stond en niet met mijn front, is dat ik door een klein gaatje aan het schieten was tussen de beton blokken door. Helaas kon die obj. er ook doorheen schieten, wat ik dan weer niet verwacht had.
Maar ik heb misschien de replay nog. Indien dat het geval is zal ik vanavond even snel een clip ervan in elkaar zitten. Want ik weet zeker dat 4 van mijn 5 crew members dood lagen te zijn.
Ja ben wel benieuwd eigenlijk of dit echt zo is, dan geldt dit waarschijnlijk niet voor normale tanks. Ik denk dat een 268 idd wel genoeg pen heeft met HE om de flat zijkant van een Tiger II te pennen als die precies boven de tracks uitkomt. Moet wel een Lucky schot geweest zijn zo te horen :P

jantje 2 wijzigde deze reactie 08-01-2019 12:15 (30%)

• wesley1980
Het zijn missie's per aantal landen dus dat wordt lastig.
Bloc is Duitsland Japan.

Die block damage missie is inderdaad gewoon doorbijten tot je een keer mazzel hebt.

• Mr_Size
En toen had ik hem gehaald :D *O* *O*

https://tweakers.net/ext/f/B0ZvHlO7OFNTajneEdZivq5e/thumb.jpg

Gisteren ook al een keer gehaald op precies dezelfde map, zelfde spawn in zelfde tank. Toen was het echter een tier9 game en nu was ik toptier. Damn wat voelt het lekker om van deze graf missie af te zijn zeg ;w
Gelijk ook ff de ace binnen gehaald, want waarom niet :)

Mr_Size wijzigde deze reactie 08-01-2019 13:37 (7%)

WoT noobmeter, YT kanaal

• Gaius
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Meestal bedoel je. Tier 8 matchmaking is fucked. Maar hey, het maakt het makkelijk om geen nieuwe premium tanks te kopen. :P

• Kepro
Mr_Size schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 13:36:

[Afbeelding]

Gisteren ook al een keer gehaald op precies dezelfde map, zelfde spawn in zelfde tank. Toen was het echter een tier9 game en nu was ik toptier. Damn wat voelt het lekker om van deze graf missie af te zijn zeg ;w
Ik ga nu bijna zeggen. Ik koop de vkp terug.

• wesley1980
Tip voor sommige die missie's niet doorkomen met de tanks die je hebt is om die rentals te proberen die nog actief zijn. Of om wat credits te knallen.

TQLORRAINE – Lorraine 40t
TQBULL – Bulldog
TQELCEVEN – ELC Even
TQT26E5 – T26E5
TQM4A1REV – M4A1 Revalorisé
TQSOMUASM – Somua SM
TQT92LIGHT – T92 LT
TQRHMSKORPIONG – Skorpion G
TQT34HEAVY – T34
TQAMXM4 – AMX M4 mle. 49
TQJAGDTIGER88 – JagdTiger 8,8
TQCANONDASSAUT – AMX Canon d’assaut 105
TQLOEWE – Löwe
TQWZ1201GFT – WZ-120-1G FT
TQTYPE64LT – Type 64
TQIS6HVY – IS-6

• Rianata
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19-01 12:53
Bullet NL schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 11:31:
Hmmmm, Xbox server zijn down, jammer...
Zijn er hier veel WoT XBox gamers?
Dit is alleen maar WoT PC, er is een speciaal console topic: [MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal

• nvidia666
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 17-01 15:29
Rianata schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 15:37:
[...]

Dit is alleen maar WoT PC, er is een speciaal console topic: [MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX)
Laatste post : woensdag 16 mei 2018 20:58
Voorlaatste post : woensdag 16 augustus 2017 18:11

Denk niet dat hij daar veel aan zal hebben :/ :+

Aerocool Xpredator Black Edition , I7 3930K (H100I) , 1080 TI Gaming X 2000/1346 , Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB + 2TB seagate CM V1000 (PC2 3570K 6GB 750Ti& 290L. 120 GB ssd) (Laptop Dell e6540@8790M)

• Rianata
nvidia666 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 15:54:
[...]

Laatste post : woensdag 16 mei 2018 20:58
Voorlaatste post : woensdag 16 augustus 2017 18:11

Denk niet dat hij daar veel aan zal hebben :/ :+
Wellicht niet, maar hier krijgt hij ben ik bang ook geen antwoord... :?

• jantje 2
wesley1980 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 15:33:
Tip voor sommige die missie's niet doorkomen met de tanks die je hebt is om die rentals te proberen die nog actief zijn. Of om wat credits te knallen.

TQLORRAINE – Lorraine 40t
TQBULL – Bulldog
TQELCEVEN – ELC Even
TQT26E5 – T26E5
TQM4A1REV – M4A1 Revalorisé
TQSOMUASM – Somua SM
TQT92LIGHT – T92 LT
TQRHMSKORPIONG – Skorpion G
TQT34HEAVY – T34
TQAMXM4 – AMX M4 mle. 49
TQJAGDTIGER88 – JagdTiger 8,8
TQCANONDASSAUT – AMX Canon d’assaut 105
TQLOEWE – Löwe
TQWZ1201GFT – WZ-120-1G FT
TQTYPE64LT – Type 64
TQIS6HVY – IS-6
Enig idee tot hoelang die rentals te gebruiken zijn? Momenteel de skorp in gebruik maar wil er misschien nog wel wat meer proberen

• wesley1980
ik weet wel dat er 2 sets zijn waar er 1 van verlopen is als ik het goed heb. van deze set kon ik er net 1 pakken de amx

• superduper
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19-01 16:48

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

jantje 2 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 15:58:
[...]

Enig idee tot hoelang die rentals te gebruiken zijn? Momenteel de skorp in gebruik maar wil er misschien nog wel wat meer proberen
Krijg je die dat met crew of zonder en moet je die erdan nog intrainen?

• wesley1980
50% crew dacht ik dus daar heb je niet veel aan, maar het zijn premiums dus kan je daar mooi je goede crew instoppen van een andere tank.

• Seraphin
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 18-01 17:13
Gaius schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 13:39:
[...]

Meestal bedoel je. Tier 8 matchmaking is fucked. Maar hey, het maakt het makkelijk om geen nieuwe premium tanks te kopen. :P
En dat net nu ik na 2.5 jaar afwezigheid weer terug ben in het spel, en heb besloten de T32 door te grinden naar M103. De pen van dit ding was voor de power creep al drama maar met die japanse betonblokken, russische troll-armour en Zweedse/Italiaanse autoloaders duizelt het me een beetje.... FML ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Russica
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 23:21

Russica

HEAT is all you need.

Seraphin schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 17:36:
[...]

En dat net nu ik na 2.5 jaar afwezigheid weer terug ben in het spel, en heb besloten de T32 door te grinden naar M103. De pen van dit ding was voor de power creep al drama maar met die japanse betonblokken, russische troll-armour en Zweedse/Italiaanse autoloaders duizelt het me een beetje.... FML ;)
De M103 staat misschien niet bekend als een van de beste heavys, maar in mijn herinnering vond ik dat best een fijne tank.

• ElPaco
Bij de M103 heb je een heerlijke gun, maar je bent wel echt een support heavy. Tenzij je top tier bent is aan het front spelen niet handig, beter speel je dan 2e lijn. Wat dat betreft is het echt wel wat anders dan de hulldown beesten die de T29 en T32 zijn.

D3-profiel || WoT stats

• Kepro
Mr_Size schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 13:36:

[Afbeelding]

Even ge try hard en veel geluk maar ik heb de missie ook gehaald. Eerst in de VKP en toen yolo over veld malinovka, top tier zonder arty. Dacht eerst 2400 geblokt te hebben maar ik zat ernaast... 3k in de OI, lmao.

Nu kijken welke tank ik ga gebruiken voor blokken met Russen/Chinezen

• ElPaco
257 misschien? Als ik die tegen kom bounce ik automatisch, want stomme zijkant.

D3-profiel || WoT stats

• Gaius
  • Niet online
Seraphin schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 17:36:
[...]

Was het maar net. Tier 8 is fucked sinds 3-5-7 matchmaking geïntroduceerd is, en dat was in voorjaar 2017. Maar er is licht aan het einde van de tunnel. Op de Asia-server wordt geëxperimenteerd met andere templates en prioritering waardoor je minder vaak bottom tier in 3-5-7 bent. En Frontline zou regelmatig terugkomen, dan vecht je ook alleen maar tegen tier 8's (mits ze Frontline tier 8 maken, zoals het de vorige keer was). :)

• Kepro
Ik vind elke maand frontline alleen iets teveel van het goede en ben bang dat het te snel verveelt door te weinig mappen.

• nvidia666
Tot nu toe is er niet veel afwisseling dus frontline is aangenaam plus op frontline kan je elke tank anders spelen en op andere plaatsen terwijl normaal is been there done that verhaal.

Aerocool Xpredator Black Edition , I7 3930K (H100I) , 1080 TI Gaming X 2000/1346 , Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB + 2TB seagate CM V1000 (PC2 3570K 6GB 750Ti& 290L. 120 GB ssd) (Laptop Dell e6540@8790M)

• Gwatholthar
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 18-01 16:23

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Leert wg dan nooit? Ts5 prem tank. Wtf.. ga nou eerst zoveel dingen fixen.

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

• Kepro
Gwatholthar schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:13:
Prima tank om te farmen toch?

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Gwatholthar schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:13:
Oh leuk een tier 8 TD met 260mm frontal armor...

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Ze konden het niet laten. Een FV4005 die mij oneshot in mijn pietluttige T8 Tiger II
:( dat vind ik dan wel weet beetje te ver gaan.

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Ryada schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 20:02:
Ze konden het niet laten. Een FV4005 die mij oneshot in mijn pietluttige T8 Tiger II
:( dat vind ik dan wel weet beetje te ver gaan.
Het leukste zijn die one-shots waarbij je eerst 1800dmg dealt en de enemy vervolgens zijn laatste paar hp verliest aan een fire })

• looyenss
Russica schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 20:09:
[...]

Het leukste zijn die one-shots waarbij je eerst 1800dmg dealt en de enemy vervolgens zijn laatste paar hp verliest aan een fire })
O, dat klinkt inderdaad net zo leuk als arty!

• Roozzz
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 01:28

Roozzz

Plus ultra

looyenss schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 20:18:
[...]

O, dat klinkt inderdaad net zo leuk als arty!
Enige pluspuntje is dat je deze daadwerkelijk kan zien en raken :P

• looyenss
Roozzz schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 20:23:
[...]

Enige pluspuntje is dat je deze daadwerkelijk kan zien en raken :P
in theorie misschien.. ook fv4005 spelers weten wat camo is ;-) je kan ook vanuit een bosje hesh fappen 8)7

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

looyenss schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 20:25:
[...]

in theorie misschien.. ook fv4005 spelers weten wat camo is ;-) je kan ook vanuit een bosje hesh fappen 8)7
Eens, maar ten opzichte van arty weet ik wel wat ik prefereer >:)

• Rianata
Dit soort schoten zijn episch :-)

• Kepro
Is dat niet een max roll?

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Had dit ding nog amper gespeeld maar eerlijk is eerlijk, hij is zwaar OP. Mooie rits aan medailles wel.

Russica wijzigde deze reactie 10-01-2019 22:10 (11%)

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Ace tanker is binnen :D

Ryada wijzigde deze reactie 10-01-2019 22:14 (10%)

• InGen10
  • Laatst online: 23:26
Roozzz schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 20:30:
[...]

Eens, maar ten opzichte van arty weet ik wel wat ik prefereer >:)
Weet je, als ik dit zo zie: doe mij maar een artyshell :+

https://www.flickr.com/photos/jordymullink/

• nvidia666
He must tought :
http://i67.tinypic.com/f021oi.png

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

2187, bijna wel ja.

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Ook zo mooi gister 1 potje 4 kills, maar elke roll die ik had was gewoon bedroevend laag. Alpha van 320 avg per schot die game lag op 250 en ik had in totaal 2k+ damage gedaan. :feelsbadman:

• looyenss
InGen10 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 00:42:
[...]

[...]

Weet je, als ik dit zo zie: doe mij maar een artyshell :+
Precies.

• _Anvil_
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19-01 10:41
Ryada schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:00:
Ook zo mooi gister 1 potje 4 kills, maar elke roll die ik had was gewoon bedroevend laag. Alpha van 320 avg per schot die game lag op 250 en ik had in totaal 2k+ damage gedaan. :feelsbadman:
Zoek een leuke tank (bijv. op tier 6/7) waar je altijd veel lol mee hebt en wissel de grind daar mee af. Dit is echt het slechtste moment ooit in de geschiedenis van WoT om een Tiger2 te grinden, dat ding is balanced om in 2012 leuk mee te doen... toen was de gun een sort high pen laser en de armor OP zolang je sidescrapte..
*must have thought

(ja sorry, dit is Tweakers he ;) )

_Anvil_ wijzigde deze reactie 11-01-2019 14:28 (13%)

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

_Anvil_ schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 14:27:
[...]

Zoek een leuke tank (bijv. op tier 6/7) waar je altijd veel lol mee hebt en wissel de grind daar mee af. Dit is echt het slechtste moment ooit in de geschiedenis van WoT om een Tiger2 te grinden, dat ding is balanced om in 2012 leuk mee te doen... toen was de gun een sort high pen laser en de armor OP zolang je sidescrapte..
Ik heb veel plezier in de Tiger II merk ook dat ik er steeds een stukje beter in word. Maar sommige dingen zijn wel een beetje jammer als je een beetje pech hebt in 1 game.

• nvidia666
_Anvil_ schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 14:27:
[...]

[...]

*must have thought

(ja sorry, dit is Tweakers he ;) )
Haha excuseer ben daar niet de beste in , mij primeert (Engels / Frans) dat de tegenpartij het verstaat.
Je gaat stuk minder ver geraken met correcte zinsbouw als je niet uit je woorden komt.
Niet dat ik niet wil bijleren maar zeker mijn Frans moet qua woorden nog eerst bijgespijkerd worden :)

• Mr_Size
https://tweakers.net/ext/f/J75aXEX55xy3AI5ZTAbJHqDB/thumb.jpg

1232 XP op Tier10 is niet genoeg voor de Ace???? Ok, sure WG 7(8)7 |:(

WoT noobmeter, YT kanaal

• Kepro
Mr_Size schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 22:38:
[Afbeelding]

Ik zal wel een weekje de Patton niet voor je aanraken. :>

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

[Afbeelding]

Je had ook een soviet tank moeten spelen.

• ElPaco
[Afbeelding]

Het is de Patton, zou me verbaasd hebben als het wel genoeg was geweest... Progetto 65 zal ook wel hoger liggen denk ik.

D3-profiel || WoT stats

• Caveman
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19-01 18:48

Caveman

whahoehaha

Nog suggestie's voor de block missie russisch-chinees ? Ben bezig geweest met de obj 257 en de ST-1 maar nog niet veel succes, slechts 1x gered.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• looyenss
Caveman schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:17:
Nog suggestie's voor de block missie russisch-chinees ? Ben bezig geweest met de obj 257 en de ST-1 maar nog niet veel succes, slechts 1x gered.
low tiers pakken hiervoor (vanaf t6) want die schieten vaak nog wel op alles wat beweegt... Je hebt toch die SU troll TD op t7 met OP armor?

• Caveman

Caveman

whahoehaha

looyenss schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:00:
[...]

low tiers pakken hiervoor (vanaf t6) want die schieten vaak nog wel op alles wat beweegt... Je hebt toch die SU troll TD op t7 met OP armor?
SU-100M1 ? of de SU 122-44?

• looyenss
Caveman schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:29:
[...]

SU-100M1 ? of de SU 122-44?
100m1!

• kreezjie
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 18-01 22:31
Caveman schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:17:
O-I proberen! Ik heb de missie van de week gehaald erin maar was er niet mee bezig...

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

kreezjie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 16:39:
[...]

O-I proberen! Ik heb de missie van de week gehaald erin maar was er niet mee bezig...
Heeft de Soviet tech tree ook al een O-I branch?

• kreezjie
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 18-01 22:31
Russica schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 16:46:
[...]

Heeft de Soviet tech tree ook al een O-I branch?
Lol! Ik had helemaal Duits - Japans gelezen 8)7 8)7 :+

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Is er ook zo'n block missie voor de Franse tanks?

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Echt soms vraag ik me af waarom sommige mensen het spelletje spelen. Ik sta angled op een corner maar dan komt er een Maus aan die gaat naast me staan waardoor ik naar achter moet om uberhaupt een shot te kunnen maken. Dus ik ga naar achteren toe komt zijn platoon mate aanzetten en die blokkeerd mij de weg, gaat hij me daarna de hoek weer in duwen en mij expres flippen waardoor ik dus een hele match op mijn zij lag. Niemand komt helpen, en niemand doet er wat aan....

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Ryada schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:04:
Echt soms vraag ik me af waarom sommige mensen het spelletje spelen. Ik sta angled op een corner maar dan komt er een Maus aan die gaat naast me staan waardoor ik naar achter moet om uberhaupt een shot te kunnen maken. Dus ik ga naar achteren toe komt zijn platoon mate aanzetten en die blokkeerd mij de weg, gaat hij me daarna de hoek weer in duwen en mij expres flippen waardoor ik dus een hele match op mijn zij lag. Niemand komt helpen, en niemand doet er wat aan....
Wat voor tank speelde je zelf?

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Russica schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:23:
[...]

Wat voor tank speelde je zelf?
Tiger II

• Breezers
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 19-01 17:48
Ryada schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:04:
Tsja, niet echt sportief maar als jij met een Tiger II (zwaar mediocre tier 8 ) een strategisch punt bezet waar een super heavy tier 10 kan staan, dan is het af en toe wel strategisch verstandig om je goede positie op te geven (niet leuk) om een betere situatie te creëren. Af en toe moet je even je verlies nemen en wellicht die Maus dan maar gebruiken als schild om in 2e of 3e lijn je shots te plaatsen. Die platoon mate heeft nu jouw karkas als schild gebruikt in de logica dat je waarschijnlijk weinig gaat toevoegen in de scrimmage daar en offert je op. (In de duizenden potjes die je speelt kom je uiteindelijk dit soort eikels wel eens tegen)

Edit: als je echt op zij ligt en je duidelijk vraagt om een zetje en het gebeurt niet, dan zijn het terecht eikels maar er zijn erg veel spelers die : 1. Geen Engels kunnen lezen, 2. Helemaal nooit chat lezen 3. Die chat uit hebben staan 4. Die het hele spel spelen als een FPS en geen drol geven om de rest van de medespelers

Breezers wijzigde deze reactie 12-01-2019 19:37 (11%)

I'm not smart, but I like to observe. Millions saw the apple fall, but Newton was the one who asked why.

• Caveman

Caveman

whahoehaha

In het MM, Chieftan (FV 4201) met Berlin/Urban camo :) Dat mag van mij ook wel een keer in WoT komen.

• Kepro
Caveman schreef op zondag 13 januari 2019 @ 09:37:
[Afbeelding]

In het MM, Chieftan (FV 4201) met Berlin/Urban camo :) Dat mag van mij ook wel een keer in WoT komen.
Ik was er 2 weken geleden, tank ook gezien. Binnenkort komt de nieuwe tentoonstelling toch?

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Net wat Breezers zegt als jij met je Tiger II een positie inneemt waar het eigenlijk verstandiger is dat een top tier tank daar gaat staan dan kan ik wel enigszins begrip op brengen voor die reactie van dat platoon.

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Russica schreef op zondag 13 januari 2019 @ 10:55:
[...]

Net wat Breezers zegt als jij met je Tiger II een positie inneemt waar het eigenlijk verstandiger is dat een top tier tank daar gaat staan dan kan ik wel enigszins begrip op brengen voor die reactie van dat platoon.
Dus als jij een corner houd, er komt een super heavy aan, en jij geeft jou positie op zodat jij 2nd line kan spelen voor die super heavy. Maar zijn platoonmate blokkeerd de weg waardoor jij er niet weg kan gaan. Waarop hij jou helemaal de hoek in gaat duwen (en jij niks kan doen omdat je tank niet sterk genoeg is), waarop hij jou op je kant forceerd. Dan kan jij er begrip voor opbrengen? Vind ik nogal raar tbh, dat is de game verzieken voor een ander omdat je hem geen kans geeft jou je gang te laten gaan.

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Ryada schreef op zondag 13 januari 2019 @ 12:39:
[...]

Dus als jij een corner houd, er komt een super heavy aan, en jij geeft jou positie op zodat jij 2nd line kan spelen voor die super heavy. Maar zijn platoonmate blokkeerd de weg waardoor jij er niet weg kan gaan. Waarop hij jou helemaal de hoek in gaat duwen (en jij niks kan doen omdat je tank niet sterk genoeg is), waarop hij jou op je kant forceerd. Dan kan jij er begrip voor opbrengen? Vind ik nogal raar tbh, dat is de game verzieken voor een ander omdat je hem geen kans geeft jou je gang te laten gaan.
Het verhaal klinkt zo toch heel anders.

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Russica schreef op zondag 13 januari 2019 @ 12:54:
[...]

Het verhaal klinkt zo toch heel anders.
Gister zat er veel frustratie in mijn verhaal waardoor ik het niet goed heb kunnen verwoorden :P

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Zo dichtbij de tweede gunmark op de Type 4 maar vrees dat wanneer ik verder speel de stats alleen maar omlaag gaan :X

• Kepro
Hele middag zitten try harden maar de blok missie voor de Russen/ Chinezen is ook gehaald met de Obj 260 en 268-4.

• Artemiev
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 19:27
Kepro schreef op zondag 13 januari 2019 @ 20:22:
Hele middag zitten try harden maar de blok missie voor de Russen/ Chinezen is ook gehaald met de Obj 260 en 268-4.
met de 260 :o Ik krijg dat ding echt niet aan de praat..

• Kepro
Artemiev schreef op zondag 13 januari 2019 @ 21:01:
[...]

met de 260 :o Ik krijg dat ding echt niet aan de praat..
Ik heb het altijd een goede tank gevonden.

Moet nog zon 8 missies voor Bloc, twee voor de Amerikanen etc. Zit bij de laatste missie voor de Russen en Franse. (Chimera).

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Zo frustrerend weer. Ben je op 83,77% van je gunmarks en dan krijg je weer twee keer op rij een team dat zo'n potje binnen twee minuten op cap weet te verliezen...

• nvidia666
Russica schreef op zondag 13 januari 2019 @ 21:46:
Zo frustrerend weer. Ben je op 83,77% van je gunmarks en dan krijg je weer twee keer op rij een team dat zo'n potje binnen twee minuten op cap weet te verliezen...
Euh dat zei je 4 posts eerder dusja als je doemdenkt bestaat de kans dat het wel eens uitkomt :X

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

nvidia666 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 22:23:
[...]

Euh dat zei je 4 posts eerder dusja als je doemdenkt bestaat de kans dat het wel eens uitkomt :X
Ondertussen weer herstelt naar 83,5%. Zie morgen wel weer verder. Potje van 4k en een beetje assistance moet genoeg zijn.

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Russica schreef op zondag 13 januari 2019 @ 22:25:
[...]

Ondertussen weer herstelt naar 83,5%. Zie morgen wel weer verder. Potje van 4k en een beetje assistance moet genoeg zijn.
Is het je doel in de game om zoveel mogelijk tanks te 2 of 3 marken? Anders zou ik me er vooral niet druk om maken, zie het maar als een mooie bonus of verrassing als het toevallig lukt.
Nu ga je je alleen maasr opvreten en dat maakt het spelletje meestal niet leuker...

Oh, en doe ons allemaal een plezier en laat die type lekker in de garage staan :+

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Roozzz schreef op zondag 13 januari 2019 @ 22:34:
[...]

Is het je doel in de game om zoveel mogelijk tanks te 2 of 3 marken? Anders zou ik me er vooral niet druk om maken, zie het maar als een mooie bonus of verrassing als het toevallig lukt.
Nu ga je je alleen maasr opvreten en dat maakt het spelletje meestal niet leuker...

Oh, en doe ons allemaal een plezier en laat die type lekker in de garage staan :+
Normaal focus ik daar helemaal niet op, ben hoofdzakelijk bezig met de grinds. Maar als ik toevallig zie dat ik vlak bij m'n volgende mark ben dan ga ik daar wel even voor.

• Gaius
  • Niet online
Ik had dit weekend een goedmaakweekend. Ik heb de weken hiervoor geprobeerd de Indien Panzer te grinden en ik mocht er gewoon niet in winnen. Iedere andere tier was normaal, maar zodra ik dan weer de Indien Panzer pakte, bam, verliespot. Met als kers op de taart 12 verliespotten op rij.

Zaterdag toch maar weer de Indien Panzer geprobeert ivm die special. 9 potten gespeeld, 7 gewonnen. 8)7
Toen nog een paar potjes in de Chi-He, 3x op rij verloren (oh god, daar gaan we weer... :'( ), vervolgens in de volgende 5 potten: Ace, Ace, 1st Class, Ace, Ace. 8)7

Ik heb nog nooit 2 Aces op rij gehad, laat staan 4 Aces in 5 potten. Toegegeven, het is maar op tier 4 en qua xp was het ook niet Circon-kwaliteit (blijkbaar is ~850xp genoeg voor een Ace, al zat er ook 1 bij van dik 1200xp), maar hey, ik ben er blij mee. :P

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Gister eindelijk de E-75 unlocked :D
Niet veel games mee gespeeld uiteindelijk omdat ik andere dingen te doen had, maar hopelijk kan ik snel de top turret krijgen. Want nu is mijn hull een beetje decent maar penned iedereen mijn turret alsof het een natte noedel is.
Sidescrapen is wel echt een stuk makkelijker geworden met die hull ^^

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Ryada schreef op maandag 14 januari 2019 @ 08:51:
Gister eindelijk de E-75 unlocked :D
Niet veel games mee gespeeld uiteindelijk omdat ik andere dingen te doen had, maar hopelijk kan ik snel de top turret krijgen. Want nu is mijn hull een beetje decent maar penned iedereen mijn turret alsof het een natte noedel is.
Sidescrapen is wel echt een stuk makkelijker geworden met die hull ^^
Met de Top Gun wordt het wel ineens een compleet andere tank. })

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Russica schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:34:
[...]

Met de Top Gun wordt het wel ineens een compleet andere tank. })
Zit eerder te wachten op de top turret :D Want die geeft een best grote boost kwa armor. En die topo gun geloof ik ook wel :D vooral als ik de stats nu al zie van het ding ^^

• Tige
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 19-01 10:03
Kepro schreef op zondag 13 januari 2019 @ 20:22:
Duitse/Japanse blocking missie gehaald door 2x op mid te gaan staan op Lakeville met de VK100.
Totaal geen toegevoegde waarde overigens. Je krijgt 3.500 blocking damage, spot niks, doet 1 of 2 shots damage en bent vervolgens wel dood.
ALLES VOOR DE MISSIES! Lekker nadelig voor het team, maar verder prima missies hoor Wargaming!!11

In patch 1.4 worden de missies voor de 2e reward tank verder aangepakt.

Selks

• jantje 2
Breezers schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 19:32:
[...]

Tsja, niet echt sportief maar als jij met een Tiger II (zwaar mediocre tier 8 ) een strategisch punt bezet waar een super heavy tier 10 kan staan, dan is het af en toe wel strategisch verstandig om je goede positie op te geven (niet leuk) om een betere situatie te creëren. Af en toe moet je even je verlies nemen en wellicht die Maus dan maar gebruiken als schild om in 2e of 3e lijn je shots te plaatsen. Die platoon mate heeft nu jouw karkas als schild gebruikt in de logica dat je waarschijnlijk weinig gaat toevoegen in de scrimmage daar en offert je op. (In de duizenden potjes die je speelt kom je uiteindelijk dit soort eikels wel eens tegen)

Edit: als je echt op zij ligt en je duidelijk vraagt om een zetje en het gebeurt niet, dan zijn het terecht eikels maar er zijn erg veel spelers die : 1. Geen Engels kunnen lezen, 2. Helemaal nooit chat lezen 3. Die chat uit hebben staan 4. Die het hele spel spelen als een FPS en geen drol geven om de rest van de medespelers
Russica schreef op zondag 13 januari 2019 @ 10:55:
[...]

Begrip op brengen voor zulke acties.... :F Ik irriteer me dood als mensen maar denken dat een hoekje van hun is en dat jij maar even weg moet rijden. Hij is gewoon een heavy dus er is niets mis om op een hoekje te staan met zo'n tank. Gewoon een triest platoon die meer slechts dan goeds brengt. Die top tier kan op zoveel andere plekken waarschijnlijk nog staan waar die ook tot z'n recht komt. Tuurlijk moet je als low tier zelf ook even nadenken en zien als een top tier heavy naar je toerijdt hem misschien beter daar kan laten staan en jij hem dan mooi als shield kan gebruiken. Maar als je dat niet doet geeft ze dat nog geen recht om je met 2 man sterk je game te verpesten zonder echte reden.

Gisteren ook potje met Standard B top tier platoon van blauw/groene speler in Progetto 65 die aan het pingen waren of ik mee wilde komen. Dus ik volg hun. Gegeven moment wil ik een tank clippen. Rijdt die Progetto voor mij terwijl ik unload en raak ik zijn turret. Kan gebeuren denk je, ik zeg nog sorry. Maar krijg gelijk 2 shots terug en wordt daarna de hele game geblocked en geirriteerd... echt serieus wat denk je dan in je hoofd...... |:( |:(

Wel de Standard B uitgespeeld en de Progetto 65 unlocked. Ben nu begonnen aan de Poolse heavies. De T5 was een prima ding maar die T6 ( nog wel stock ) is echt een gedrocht. Dat ding speelt als een super heavy zonder gun en armor 8)7

• Kepro
Tige schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:12:
[...]

Duitse/Japanse blocking missie gehaald door 2x op mid te gaan staan op Lakeville met de VK100.
Totaal geen toegevoegde waarde overigens. Je krijgt 3.500 blocking damage, spot niks, doet 1 of 2 shots damage en bent vervolgens wel dood.
ALLES VOOR DE MISSIES! Lekker nadelig voor het team, maar verder prima missies hoor Wargaming!!11

In patch 1.4 worden de missies voor de 2e reward tank verder aangepakt.
Grappig hoe jij je blok missie gehaald heb. Ik op precies dezelfde manier op lakeville. Ook sandriver encounter als een debiel staan doen met dr 268/4. Heb je droom MM, geen arty maar door die achterlijke missie moet je als een mongool spelen. Zijn gewoon 6k games maar doe nu 1 schot en dan 7k blokken.

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

jantje 2 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:40:
[...]

[...]

Begrip op brengen voor zulke acties.... :F Ik irriteer me dood als mensen maar denken dat een hoekje van hun is en dat jij maar even weg moet rijden. Hij is gewoon een heavy dus er is niets mis om op een hoekje te staan met zo'n tank. Gewoon een triest platoon die meer slechts dan goeds brengt. Die top tier kan op zoveel andere plekken waarschijnlijk nog staan waar die ook tot z'n recht komt. Tuurlijk moet je als low tier zelf ook even nadenken en zien als een top tier heavy naar je toerijdt hem misschien beter daar kan laten staan en jij hem dan mooi als shield kan gebruiken. Maar als je dat niet doet geeft ze dat nog geen recht om je met 2 man sterk je game te verpesten zonder echte reden.

Gisteren ook potje met Standard B top tier platoon van blauw/groene speler in Progetto 65 die aan het pingen waren of ik mee wilde komen. Dus ik volg hun. Gegeven moment wil ik een tank clippen. Rijdt die Progetto voor mij terwijl ik unload en raak ik zijn turret. Kan gebeuren denk je, ik zeg nog sorry. Maar krijg gelijk 2 shots terug en wordt daarna de hele game geblocked en geirriteerd... echt serieus wat denk je dan in je hoofd...... |:( |:(

Wel de Standard B uitgespeeld en de Progetto 65 unlocked. Ben nu begonnen aan de Poolse heavies. De T5 was een prima ding maar die T6 ( nog wel stock ) is echt een gedrocht. Dat ding speelt als een super heavy zonder gun en armor 8)7
Een top tier tank moet niet even ergens anders gaan staan, die hebben de meeste impact en moet je vooral hun ding laten doen. De Tiger II is sowieso al helemaal niet zo geschikt om te brawlen, laat staan tegen hogere tier tanks. Niets is meer frustrerend dan een bottom tier die een goede plek inneemt, vervolgens vrij snel weggeschoten wordt en met zijn wrak enkel de enemy een voordeel geeft. Het flippen was zeker geen nette actie, daar ben ik het wel mee eens.

Geen idee in welke tank ik die 5 vrouwtjes van de Holiday Ops moet zetten.. En volgens mij moet je ze wel recruiten voor update 1.4...

Russica wijzigde deze reactie 14-01-2019 13:41 (3%)

Pagina: 1 ... 29 30 31 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True