Tjah het is hopen op een goede MM. Misschien is de Vk4502B nog wat daar heb ik voor de 260 toen mijn block missies meegehaald. Maus is ook nog een optie. Het is de kunst om je turret te over anglen dat hij net niet te pennen is. Dan kan alleen Jageroo met heat (een T10 TD met prem ammo ) je turret cheeks pennen. Uiteraard moet je hier ook net een goede MM krijgen. Als je dood mag gaan dan is het hopen op lakeville en dan met je Maus door het midden van de map rijden dat werkt altijd perfect. Je moet van die stupide dingen doen en dan heb je over het algemeen nog wel wat kans. Nadeel van Maus is dat je 6k moet blockenMr_Size schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:56:
lol, ik maak al 3 jaar ofzo video's op deze kwaliteit en nu is het ineens moeilijk te kijken? Dan ligt het aan jou Ed
Ook hier nog ff gecheckt, ziet er prima uit. En ja, meer dan 1080p zit er niet in. De stap naar 1440 is vrij groot, daar heb ik a) de video kaart niet voor, b) het beeldscherm (of schermen) niet voor en c) is op YT meen ik ook lastiger.
Op wat voor scherm kijk jij de video dan, op een 65 inch TV scherm of wat?
On topic: de block missie voor Bloc nations is officieel NIET te doen. Heb de VK 100P nu aangeschaft en een potje of 15 in geprobeerd inmiddels. Elke fucking pleb laadt insta HEAT of HE en als je al eens een keer wat bounced dan mag je blij zijn dat je 2K ofzo haalt. Vanmiddag 4 potjes gespeeld, 4x op rij bottom tier op grote maps waar het onmogelijk is om deze missie te doen. Zelfs een bounce van een Jageroo, dan zit je al op 1/3, was lang niet voldoende, de game werkt gewoon niet zo dat je 'even' 3,4K blocked. Het is gewoon fucking onmogelijk en immens frustrerend om dat te moeten constateren. Zit gewoon vast nu..
Maus ook nog paar potjes geprobeerd, maar alles is full tier10 en full 'special' ammo schieten dus je komt gewoon niet eens in de buurt.
![]()

Als vanaf T4 is heb je nog die broken T4 heavy van de duitsers die ook veel bounced, dus dat is ook nog een optie