Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 29 30 31 Laatste
Acties:

• looyenss
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 21-01 11:11
Makkelijkste/beste manier om de game te leren imho

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• Rianata
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 09:24
Ryada schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:30:
Feedback/tips zijn welkom, ben nog aardig nieuw en ik leer graag. _/-\o_

[Twitch: Highlight: Tiger II grind is real]
Misschien iets minder of rustige mods installeren, moest 2x kijken om te zien of ik idd naar WoT zat te kijken ;-) leidt dat je aandacht niet teveel af van het spel!? Die winkans, healthpool overall en per player...

Allereerst props voor jouw awareness, bijvoorbeeld op die AMX 13 90, dat was een mooie en belangrijke kill en die zag je goed aankomen. Ik denk dat je de Tiger II ook goed speelt qua positionering, zeker als je ook nog niet de topgun hebt (als ik het goed zag).

Een fout die je maakte en ook afgestraft werd en je nog goed weg kwam was je move op de T-44 rond de 3min. Daar moet je nooit rijden, zeker niet in die fase van de game! Je bent dan volledig exposed!

Laatste tip: als arty aangeeft dat men ergens gaat schieten, zoals op bijv. op 6m45s, nadat je zelf had had gepingt om hulp op die plek, probeer dan even een snelle & veilige quick poke te doen om de vijandige tanks te spotten. Dit levert je mogelijk assistance dmg op en daarmee extra XP en daarmee ook credits en MoE! Nu deed de Obj 705 het en werd hij aldus beloond.

Verder vooral doorgaan en volhouden. De E75 wordt straks leuker, nog steeds tier voor tier niet de beste heavy tank en dat geldt ook voor de E-100, maar soms moet je ook gewoon een uitdaging in het leven aangaan! 8) Ik heb zelf de Tiger II ge-3-MoE'd en dat gaf best veel voldoening :+

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal

• Roozzz
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 08:54

Roozzz

Plus ultra

Ryada schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:30:
Had verassend genoeg dit weekend een redelijke game met de Tiger II
Helaas was ik bottom tier dus kon ik niet super veel doen en is het veruit af en toe dat dit soort games voorkomen. Maar als ze voorkomen heb je iig het gevoel dat je iets kunt :D
Feedback/tips zijn welkom, ben nog aardig nieuw en ik leer graag. _/-\o_

[Twitch: Highlight: Tiger II grind is real]
Niet het meest dramatische resultaat in deze matchup (y) Enkele comments in general:
- Holy shitballs, die mods :o Wat een drukte, welke gebruik je er daadwerkelijk? Beetje selecteren lijkt me nuttig, ik zie zomaar 3 hitlogs in beeld.
- Never nooit niet buitenom pushen in de stad. Nu kost je het 2 hits, meestal campen er nogal wat meer in het midden. Was toevallig die emil daar geweest, dan was je terug in de garage.
- Map awareness voor die 13 90 was top!
- Goede move om iets terug te vallen om die 112 te farmen zonder dat de rest van zijn team je kan raken.
- Vervolgens sta je 3-4 minuten achter een huisje zonder dmg te doen. Dat is zonde. Door ietsje terug te vallen had je waarschijnlijk die emil en is3 weg kunnen farmen zonder al te veel hits te vangen (waren die niet überhaupt afk?). Enige echte risico daar was die 257 die kon jou nooit raken met jouw teamgenoten in die positie, en de arty. Spotten voor je eigen arta was ook prima geweest, nu matchen jouw pokes niet met de timing van de arty. Eventueel was terugvallen ook een optie, het midden was al geruime tijd érg leeg. Nu stond je lang op een kwetsbare plek waar je niets kon uitrichten.
- Schoten op de 257 zijn net jammer. Zeker in het begin kijkt hij niet naar je, dus dan heb je de tijd om goed te aimen. Nu neem je ze clutch, dat werkt niet op Russische tanks :P

Ik zou zelf denk ik niet snel de stad in zijn gegaan met een 2e lijns heavy tegen deze matchup (met een eigen bot is6). De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik de city zelden speel op deze map, dus ik ben vast bevooroordeeld :P

Maar al met al geen slecht resultaat in deze game, zeker met de hoeveelheid games die je gespeeld hebt d:)b

• Ryada
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 10:01

Ryada

Makeshift gamedev

Heel erg bedankt @Rianata en @Roozzz hier heb ik wat aan :D
Omtrent de mods, ik gebruik over het algemeen alleen de hp bars van de enemies (vind ik wat handiger als ik ze niet gezien heb zodat ik hun hp weet. En de WN8 kleuren + tank kleuren gebruik ik vooral (zeker omdat ik op de naam nog niet kan uitmaken of het nou een heavy/td/spg is
Ben van plan wat minder mods te installeren uit deze pack zodra de nieuwe patch er is :P want ze zitten niet in de weg gebruikt ze alleen amper tot niet.

Buitenom pushen heb ik idd op de harde manier moeten leren :P
Ik had die game idd nog niet de top gun (nog steeds niet, heb nu wel de 1na beste gun met 320 alpha).
Begin steeds meer de mappen te begrijpen en speel op die match altijd in de stad als heavy, de andere kant is meestal volgeladen met TDs waar ik niet tegen kan brawlen.
Spotten voor arty moet ik idd wat meer gaan doen, vooral als hun het marken. Ik was toen alleen een beetje heel erg bang voor die heavy die daar nog stond, want ik ging er vanuit dat ik direct gespot ging worden. En ik wou niet de arty nog meer xp geven :P
Ik ga mijn best doen om van jullie tips te leren :D

Steam: Ryada.

• 20GwIBAP
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 14-01 00:30
Spelletje is er niet leuker op geworden met al die full gold knallende TDs.

Wat een camp-ellende in de hogere tiers....

• themaxter
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 09-01 10:12

themaxter

Bugged..

20GwIBAP schreef op maandag 31 december 2018 @ 15:09:
Spelletje is er niet leuker op geworden met al die full gold knallende TDs Teams.

Wat een camp-ellende in de hogere tiers....
Fixed that for ya, echt werkelijk iedereen schiet tegenwoordig goud, zeker nu met die kerst special iedereen te veel credits heeft.

WG zei tijdje terug dat er ongeveer 5% prem werd geschoten, daar geloof ik dus helemaal niks meer van.

Ik twijfel ook nog steeds of dat nieuwe idee van WG om prem minder dmg te gaan geven werkt. Ik vrees juist dat er eerder meer gaat worden gespammed om toch maar dmg te doen.
Wat mij betreft hadden ze gewoon je max prem shell op 25% gecapped ofzoiets. Dan moet je tenminste gewoon denken waar je die shells voor gebruikt.
Maar goed dan heeft WG weer minder inkomsten dus dat zal never nooit gebeuren.

themaxter wijzigde deze reactie 31-12-2018 18:58 (10%)

• nvidia666
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 23:22
Iedereen een fijn , gezond , gamend 2019 gewenst :) *O* :)F :)B

Aerocool Xpredator Black Edition , I7 3930K (H100I) , 1080 TI Gaming X 2000/1346 , Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB + 2TB seagate CM V1000 (PC2 3570K 6GB 750Ti& 290L. 120 GB ssd) (Laptop Dell e6540@8790M)

• looyenss
Wat is die tier 9 spagetti tank heeeerlijk zeg, misschien niet de beste DPM maar hij speelt zalig weg, kan niet wachten op de t10!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Zo de ace op de SU-130PM is ook binnen. De ace ligt stiekem best hoog voor deze tank. Al een paar keer 13 en 14 honderd basexp gehaald, maar dat was niet genoeg. Wel grappig dat ik hem dan pak met een van de mindere games qua kills.
http://i68.tinypic.com/2hhdp2o.jpg
http://i66.tinypic.com/15s7dlc.jpg

• nvidia666
Volgens mij scheelt het enorm als je damage doet op eigen tier of hoger ipv lager.

Aerocool Xpredator Black Edition , I7 3930K (H100I) , 1080 TI Gaming X 2000/1346 , Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB + 2TB seagate CM V1000 (PC2 3570K 6GB 750Ti& 290L. 120 GB ssd) (Laptop Dell e6540@8790M)

• Rudolf
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 17-01 17:05
Ik heb dit spel in de beta gespeeld en toen het officieel uit kwam eigenlijk uit het oog verloren. Toevallig wat streams gezien tijdens de kerst en het ook weer eens gedownload.

Training doorlopen en voor de Duitsers gekozen. Tier 3 was makkelijk te overleven met een beetje logisch nadenken en niet rushen. Nu Tier 4 en dan wordt het dus al een stukje moeilijker, omdat je ook tegen hogere tiers speelt.

Leuk, hier ga ik me wel weer even mee vermaken! :D

• ElPaco
  • Registratie: januari 2007
  • Nu online
Tier 4 is kwa matchmaking ook de meest waardeloze die er is, aangezien je -1/+2 matchmaking hebt, alle hogere tiers heb je -2/+2. Sidenote is wel dat tier 8 gewoon kut is omdat je in praktijk altijd +2 matchmaking hebt ;)

D3-profiel || WoT stats

• _Anvil_
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21-01 12:48
Rudolf schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 08:59:
Ik heb dit spel in de beta gespeeld en toen het officieel uit kwam eigenlijk uit het oog verloren. Toevallig wat streams gezien tijdens de kerst en het ook weer eens gedownload.

Training doorlopen en voor de Duitsers gekozen. Tier 3 was makkelijk te overleven met een beetje logisch nadenken en niet rushen. Nu Tier 4 en dan wordt het dus al een stukje moeilijker, omdat je ook tegen hogere tiers speelt.

Leuk, hier ga ik me wel weer even mee vermaken! :D
Wel je oude account weer geactiveerd? Dan had je namelijk een giga bedrag aan bonds, credits plus een t6 reward tank gehad afgelopen maand he... en WG gaat elk jaar oude spelers zo belonen. Verder is het altijd slim iemands recruit te worden, maar dat kan volgens mij alleen bij een nieuwe account of een oude waar al een jaar oid niet op gespeeld is.

• jantje 2
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 10:22
looyenss schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:23:
nee geen troll, en het is niet mn enige t10 med
Dan zullen we je maar even uit de droom helpen, de Leo heeft zoals @Kepro zegt één van de slechtse soft stats in de game voor gun handling. Alleen de STB1 en de autoloaders hebben slechtere stats die ook een 105mm gun hebben.

Deze tank is redelijk nutteloos in de huidge meta en kan zeker een goede gun buff gebruiken. Ik denk dat dat het probleem al grootendeels oplost. Zijn armor is prima, omdat die geen armor heeft. Zijn camo en mobility is z'n armor. Als die gun wat buffs krijgt is dat ding weer enigszins speelbaar als zijn de huidige maps er ook niet helemaal meer na.

Van het weekend ook paar keer die nieuwe chinese map gespeeld. 1 op 1 gekopieerd van de PS4 die hem al even hebben. Wat een ongelofelijke grafmap weer. Veelste groot en te veel hoogte verschillen. Geen early info, je hebt geen idee waar het enemy team speelt. Ook me slechtse supr conq game ooit gehad ( 1 hit damage ) en kansloos afgemaakt tegen heel het team en geen mogelijkheid om weg te komen.

Jammer dat WG gewoon al jaren geen goede maps meer kan maken....

• Kepro
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 10:20
@jantje 2 op die grafmap moet je naar het punt rijden waar de cap als je enkel hoeft te verdedigen. Zodra WG de blacklist functie heeft ingevoerd is dit de eerste map die geblacklist wordt.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• Rudolf
  • Laatst online: 17-01 17:05
_Anvil_ schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 11:07:
[...]

Wel je oude account weer geactiveerd? Dan had je namelijk een giga bedrag aan bonds, credits plus een t6 reward tank gehad afgelopen maand he... en WG gaat elk jaar oude spelers zo belonen. Verder is het altijd slim iemands recruit te worden, maar dat kan volgens mij alleen bij een nieuwe account of een oude waar al een jaar oid niet op gespeeld is.
Even op ingelogd en ik schrok van alles wat op me af kwam :)

Heb een nieuw account aangemaakt om er weer even in te komen, maar kan beter op de oude verder gaan als ik dat zo hoor.

Rudolf wijzigde deze reactie 02-01-2019 14:21 (26%)

• _Anvil_
Rudolf schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:21:
[...]

Even op ingelogd en ik schrok van alles wat op me af kwam :)

Heb een nieuw account aangemaakt om er weer even in te komen, maar kan beter op de oude verder gaan als ik dat zo hoor.
Dat denk ik ook, maar denk er aan dat je eerst iemand zn recruit wordt.. alvorens je er weer een battle mee speelt. Je krijgt dan serieuze xp bonussen als je in platoon met die persoon speelt. Grinden gaat dan razend snel.

En voor wie een nieuw account gaat aanmaken:

- ook hier altijd het recruitmentprogram gebruiken (iemand moet jou een invite per mail sturen met een knop er in, alleen zo kun je iemands recruit worden.
- altijd een invite code gebruiken, zo begin je met bijv. een churchill 3 en een lading goud en premium time.

• Breezers
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 07:44
https://www.findyourtank.com/

Een simpel click quiz om een WoT rentalcode voor 7 dagen te krijgen, voor een tank die past bij de antwoorden die je hebt gegeven.

( TQRHMSKORPIONG was de Skorpion voor mij)

I'm not smart, but I like to observe. Millions saw the apple fall, but Newton was the one who asked why.

• TheOmen
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 10:18
Hier een TQWZ1201GFT voor de WZ-120-1G FT

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• ElPaco
  • Nu online
Werken die codes nog? Dacht dat die een tijd geleden ook al voorbij waren gekomen. Hierbij in ieder geval de complete lijst:
Bulldog - TQBULL
LORR 40 T - TQLORRAINE
T26E5 - TQT26E5
AMX M4 49 - TQTAMXM4
ELC EVEN 90 - TQELCEVEN
IS6 - TQIS6HVY
Somua SM - TQSOMUASM
8.8.jgtig. - TQJAGDTIGER88
WZ 120-1G FT - TQWZ1201GFT
CANNON D’ASSAUT - TQCANONASSAUT
Type 64 - TQTYPE64LT
Löwe - TQLOEWE
M4A1 Rev. - TQM4A1REV
T92 - TQT92LIGHT
T34 - TQT34HEAVY
SKORPION G - TQRHMSKORPIONG

D3-profiel || WoT stats

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Hier is een code voor de M4A1 Revalorisé : TQM4A1REV

Ryada wijzigde deze reactie 02-01-2019 15:45 (13%)

• Steamwitz
  • Laatst online: 23:32
themaxter schreef op maandag 31 december 2018 @ 18:56:WG zei tijdje terug dat er ongeveer 5% prem werd geschoten, daar geloof ik dus helemaal niks meer van.
Ik denk dat 5% wel kan met een slim stukje statistiek. Het zal ongetwijfeld gemeten worden over alle tiers. Dus ook in de lage tiers waar je zo 20 shells verschiet en waar nauwelijks iemand prem gebruikt.
kuwerti schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 08:25:
heeft iemand al de 2018 collectie vol? ik krijg dat niet voor elkaar... tips?
Al mijn kerstdecoraties zijn tier 5 (voor de bonussen) en nu spaar ik alleen nog scherven. Op de allerlaatste dag sla ik ook mijn kerstdecoraties stuk, en ga ik kijken of het mogelijk is om (met de scherven) de ontbrekende decoraties van één serie compleet te maken. Dat zou mij dan één (van de vier) camouflage skins kunnen opleveren. (Op voorwaarde dat RNG een beetje meewerkt.)

Als ik het niet haal of niet denk te halen, stop ik mijn scherven in één of twee serie(s) van het album van vorig jaar en unlock ik die skins.

• looyenss
kuwerti schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 08:25:
heeft iemand al de 2018 collectie vol? ik krijg dat niet voor elkaar... tips?
van 2018 kan je kopen met shards
2019 is RNG :-P

2018 ondertussen compleet, 2019 nog iets meer luck hebben ;-)

• SurfBoy
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 07:51
ElPaco schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:45:
Werken die codes nog? Dacht dat die een tijd geleden ook al voorbij waren gekomen. Hierbij in ieder geval de complete lijst:
Bulldog - TQBULL
LORR 40 T - TQLORRAINE
T26E5 - TQT26E5
AMX M4 49 - TQTAMXM4
ELC EVEN 90 - TQELCEVEN
IS6 - TQIS6HVY
Somua SM - TQSOMUASM
8.8.jgtig. - TQJAGDTIGER88
WZ 120-1G FT - TQWZ1201GFT
CANNON D’ASSAUT - TQCANONASSAUT
Type 64 - TQTYPE64LT
Löwe - TQLOEWE
M4A1 Rev. - TQM4A1REV
T92 - TQT92LIGHT
T34 - TQT34HEAVY
SKORPION G - TQRHMSKORPIONG
Kan je bij deze lijst er maar 1 kiezen, waardoor de andere codes ongeldig gemaakt worden of kunnen ze allemaal gebruikt worden?

Noobmeter

• ElPaco
  • Nu online
Ik denk dat je er maar 1 mag, maar ik weet het niet zeker.

D3-profiel || WoT stats

• looyenss
Zo, dat schiet tenminste beetje op, bakken credits gegrind vanavond in strongholds. thx gotters!

• Dark Angel
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 23:23

Dark Angel

Corvette LS Power

looyenss schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 23:04:
Zo, dat schiet tenminste beetje op, bakken credits gegrind vanavond in strongholds. thx gotters!
Het ging ook erg lekker. We hadden het redelijk voor elkaar.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

looyenss schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 23:04:
Ik klink misschien stom, maar wat houden die strongholds ongeveer in?

• looyenss
Ryada schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 08:52:
[...]

Weet ik ook niet precies, was voor mij de eerste keer :-P maar we speelden tier 8, 10 tegen 10 (clan tegen clan) en bedoeling was natuurlijk om te winnen. Erg leuk om te doen!

http://wiki.wargaming.net/en/Game_Modes#Strongholds

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Ryada schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 08:52:
[...]

Dat zijn clan matches die je op Tier 6 of 8 en 10 kan spelen.Deze speel je met 8 of 10 personen en speel je dan tegen andere groepen spelers. Vaak zijn die wat georganiseerdere groepen daardoor is het spel ook wat leuker dan random games.

Het voordeel is dat als je wint je behoorlijk wat extra credits kan verdienen. Bij een loss is het vaak wel erg weinig.

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Oh dat klinkt leuk om te doen :D lijkt me vet om een keertje mee te doen.
Hoe moet je je daarvoor opgeven/registreren? Of moet je dat gewoon bij iemand van GoT aangeven?

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Ryada schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 09:30:
Oh dat klinkt leuk om te doen :D lijkt me vet om een keertje mee te doen.
Hoe moet je je daarvoor opgeven/registreren? Of moet je dat gewoon bij iemand van GoT aangeven?
Normaal gesproken word dit gedaan door de GOT Clan. Daar zou je eerst lid van moeten worden als je dat al niet bent. En dan is het gewoon aanwezig zijn als er gemeld word dat er die avond een sessie gestart gaat worden. Vaak proberen we dan met 10 man Tier 8 te gaan doen mochten we niet genoeg mensen online hebben dan starten wij Tier 6 dat is met 8 man te spelen.

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Dark Angel schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 10:11:
[...]

Normaal gesproken word dit gedaan door de GOT Clan. Daar zou je eerst lid van moeten worden als je dat al niet bent. En dan is het gewoon aanwezig zijn als er gemeld word dat er die avond een sessie gestart gaat worden. Vaak proberen we dan met 10 man Tier 8 te gaan doen mochten we niet genoeg mensen online hebben dan starten wij Tier 6 dat is met 8 man te spelen.
Duidelijk. Zal vanavond kijken of ik de clan kan joinen :D

• Russica
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 21-01 20:53

Russica

HEAT is all you need.

Moet je al die versieringen ook daadwerkelijk behouden? Of blijven ze ook in je collection op het moment dat je ze smasht?

• MerijnB
  • Registratie: oktober 2000
Russica schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 12:18:
Moet je al die versieringen ook daadwerkelijk behouden? Of blijven ze ook in je collection op het moment dat je ze smasht?
Je kunt ze slopen :-)

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• looyenss
En als je dat niet doet heb je ze dan volgend jaar wel als shards? of kan je ze beter nu nog slopen

• Sircuri
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Dark Angel schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 09:09:
[...]

Dat zijn clan matches die je op Tier 6 of 8 en 10 kan spelen.Deze speel je met 8 of 10 personen en speel je dan tegen andere groepen spelers. Vaak zijn die wat georganiseerdere groepen daardoor is het spel ook wat leuker dan random games.

Het voordeel is dat als je wint je behoorlijk wat extra credits kan verdienen. Bij een loss is het vaak wel erg weinig.
Nadeel vind ik altijd wel dat iedereen prem ammo moet laden. De andere partij doet dat namelijk ook. Dat maakt clan battles altijd erg kostbaar om te doen. Ik heb het ook een tijd gedaan. Je kon met gemak in een avond 1 a 2 miljoen credits verdienen, maar ook net zo makkelijk verliezen.

Signature van nature

• Mr_Size
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21-01 17:43
Ik ben nu op het punt gekomen dat ik de missies niet verder kan doen (voor de Excalibur). Een of andere zwakzinnige bij wargaming vond het een goed idee om voor de Alliance missie 3(!) primaire arty missies te maken. Really? Ik speel namelijk geen arty, en de enige arty die ik in een ver verleden heb gespeeld is de Duitse lijn. Fuck off wargaming, ik ga geen arty spelen.
Maar ja, dan moet ik dus voor de andere naties de 3 orders halen en die alle 3 gebruiken voor die stomme arty shit. Ben ik nu eindelijk bij missie 14 voor Bloc, blijkt dat je 5 keer (!!!!) 2x je HP moet blocken. Echt, WTF?????? |:( Je mag al God op je blote knieën danken als dat 1x lukt in 1000 potjes, laat staan 5x. Te mongool voor woorden weer dit. Enige tank waarmee het zou kunnen is de Maus, maar wanneer blok je nou 6K dmg? Nagenoeg nooit. Iedereen schiet toch gold, dus meestal ben je na 3K blocked wel weg ge HEAT...

Die missies, echt :F :F :N :N |:( |:(

WoT noobmeter, YT kanaal

• Artemiev
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 20-01 17:19
Mr_Size schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 15:29:
Ik ben nu op het punt gekomen dat ik de missies niet verder kan doen (voor de Excalibur). Een of andere zwakzinnige bij wargaming vond het een goed idee om voor de Alliance missie 3(!) primaire arty missies te maken. Really? Ik speel namelijk geen arty, en de enige arty die ik in een ver verleden heb gespeeld is de Duitse lijn. Fuck off wargaming, ik ga geen arty spelen.
Maar ja, dan moet ik dus voor de andere naties de 3 orders halen en die alle 3 gebruiken voor die stomme arty shit. Ben ik nu eindelijk bij missie 14 voor Bloc, blijkt dat je 5 keer (!!!!) 2x je HP moet blocken. Echt, WTF?????? |:( Je mag al God op je blote knieën danken als dat 1x lukt in 1000 potjes, laat staan 5x. Te mongool voor woorden weer dit. Enige tank waarmee het zou kunnen is de Maus, maar wanneer blok je nou 6K dmg? Nagenoeg nooit. Iedereen schiet toch gold, dus meestal ben je na 3K blocked wel weg ge HEAT...

VK p of Mauschen een keer proberen anders. Rond de kerst in een paar dagen gefixt. Zelfs één in E-100 gehaald. Beetje geluk hebben met goede matchup.

Voor de Russen met bobject in 2 potjes :P

• Kepro

Stop jezelf met pijnigen en anders kom jezelf nog een keer tegen bij de 2e set aan missies die nog erger zijn. Voor de 260 kon ik toen der tijd wel een moord voor doen maar de 279? Meh te traag voor mij. En de chlamydia tank is helemaal een ruk tank.

• wesley1980
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23:59
De enige mazzel is dat als je de secondary complete van die missie, dat je een x3 increase van de primary krijgt.
Het nadeel van de Maus is inderdaad dat iedereen standaard al heat van 340 pen. erin gooit als je gespot word. De enig oplossing is vaak onlogische dingen doen met die Maus en vol in open terrein richting enemy rijden zodat iedereen, ook de niet heat schieters je raken.

• Steamwitz
  • Laatst online: 23:32
Een of andere zwakzinnige bij wargaming vond het een goed idee om voor de Alliance missie 3(!) primaire arty missies te maken. Really? Ik speel namelijk geen arty, en de enige arty die ik in een ver verleden heb gespeeld is de Duitse lijn. Fuck off wargaming, ik ga geen arty spelen.
Nou dat heb jij het nog makkelijk. :> Ik vertik het om Russische en Chinese tanks te spelen omdat ze mij gewoon niet aanspreken. (Ik speel alleen de Britse lijnen en een enkele tank van een andere lijn.) Probeer die tank dan maar eens te halen. ;w
Ben ik nu eindelijk bij missie 14 voor Bloc, blijkt dat je 5 keer (!!!!) 2x je HP moet blocken. Echt, WTF?????? |:( Je mag al God op je blote knieën danken als dat 1x lukt in 1000 potjes, laat staan 5x. Te mongool voor woorden weer dit. Enige tank waarmee het zou kunnen is de Maus, maar wanneer blok je nou 6K dmg? Nagenoeg nooit. Iedereen schiet toch gold, dus meestal ben je na 3K blocked wel weg ge HEAT.
Ik zou ook de VK100.01P proberen. Daar heb ik geregeld 3k+ blocking en ik ben maar een matige speler.
Of misschien een tank op een zo laag mogelijke tier (minder gold) met weinig hitpoints, maar redelijke armor. Maar daar heb ik even geen aanbeveling voor.

Steamwitz wijzigde deze reactie 04-01-2019 00:32 (3%)

• Seraphin
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 09:46
T29 :)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Denk je gisteren te applyen voor die GoT clan, kijk je 3 uur later hoe het met je application staat. Zie ik dan pas dat er een description met requirements is. Dus ik ga die lezen nou dan weet ik wel zeker dat ik er nooit in kom xD
een CW waardige T10 tank (ik heb pas net mijn 1ste T8 en die gaat naar de E100 toe, wat niet echt een CW waardige tank is.)
minimaal 1250 WN8 overal. (heb ik verruit niet, begin bijna op de helft te komen eindelijk :D)
Dus denk dat ik Strongholds niet snel zal gaan meemaken in WoT :D

Ryada wijzigde deze reactie 04-01-2019 09:28 (7%)

• looyenss

• User
  • Laatst online: 08:42

Had je de Mutant maar moeten kopen jonge. :+

• Quantor
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Ryada schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:13:
Denk je gisteren te applyen voor die GoT clan, kijk je 3 uur later hoe het met je application staat. Zie ik dan pas dat er een description met requirements is. Dus ik ga die lezen nou dan weet ik wel zeker dat ik er nooit in kom xD
een CW waardige T10 tank (ik heb pas net mijn 1ste T8 en die gaat naar de E100 toe, wat niet echt een CW waardige tank is.)
minimaal 1250 WN8 overal. (heb ik verruit niet, begin bijna op de helft te komen eindelijk :D)
Dus denk dat ik Strongholds niet snel zal gaan meemaken in WoT :D
Kom eens een paar keer naar onze teamspeak, misschien is er wel een platoon plek vrij en dan kun je kijken of het je bevalt en andersom. Die eisen zijn van de tijd dat we (iets) meer aan CW/SH deden, maar er lijkt nu weer een leuke groep op te staan die weer SH willen spelen. Maar in basis zijn we een fun clan, dus spelers die plezier hebben in (het ragen op) het spelletje.

Voorheen hadden we zelfs GOT2 voor de niet CW cq beginnende spelers, maar dat is verleden tijd.

\o/

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Quantor schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:53:
[...]

Kom eens een paar keer naar onze teamspeak, misschien is er wel een platoon plek vrij en dan kun je kijken of het je bevalt en andersom. Die eisen zijn van de tijd dat we (iets) meer aan CW/SH deden, maar er lijkt nu weer een leuke groep op te staan die weer SH willen spelen. Maar in basis zijn we een fun clan, dus spelers die plezier hebben in (het ragen op) het spelletje.

Voorheen hadden we zelfs GOT2 voor de niet CW cq beginnende spelers, maar dat is verleden tijd.
Klinkt goed. Ik zal waarschijnlijk dan vanavond wel even om de hoek komen kijken :D

In ander nieuws. Gisteren best wat goede potjes gehad met de Tiger II. Heb er maar 3 gespeeld, maar ze waren allemaal best hoog qua WN8 voor de verandering (voor mij is 1500 gemiddeld op een avond hoog)
Ik probeer hem nu wat voorzichtiger te spelen en hem als support heavy te gebruiken indien nodig, vooral als ik bottom tier ben. Ik rijd dan met een T9 of T10 heavy mee en laat hem de shells bouncen en daarna ga ik eruit om extra damage proberen te doen, zodat de enemy een nog slechtere trade heeft.
Dit klinkt wel heel erg als baiten merk ik nu op :/

• _Anvil_
Ryada schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 10:05:
[...]

Klinkt goed. Ik zal waarschijnlijk dan vanavond wel even om de hoek komen kijken :D

In ander nieuws. Gisteren best wat goede potjes gehad met de Tiger II. Heb er maar 3 gespeeld, maar ze waren allemaal best hoog qua WN8 voor de verandering (voor mij is 1500 gemiddeld op een avond hoog)
Voor iemand met zo weinig potjes is 1500 wn8 gemiddeld ook erg goed hoor.

En je hoeft inderdaad geen clanlid te worden om stronghold mee te spelen, zeker op tier 6 is dit prima te doen. T8 wellicht ook wel. Luisteren naar je (hopelijk vaardige) FC is belangrijker dan individuele skill per speler. Ow en ik mocht destijds in GoT met (destijds nog) 1200 Wn8, zo zwaar tellen die stats ook weer niet ;)

• Seraphin
  • Registratie: december 2000
Ryada schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 10:05:
[...]

[..] Ik rijd dan met een T9 of T10 heavy mee en laat hem de shells bouncen en daarna ga ik eruit om extra damage proberen te doen, zodat de enemy een nog slechtere trade heeft.
Dit klinkt wel heel erg als baiten merk ik nu op :/
Grote kans dat die t9-10 al blij is dat ‘ie support bij zich heeft, zodat hij niet (snel) overrompeld wordt door 2-3 enemies. In je uppie een flank houden, ook al ben je top tier, is geen sinecure (zeker niet als de andere kant doorheeft dat je in je eentje bent).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• jantje 2

Als de britse tanks bij bloc zitten ( ik heb geen idee ) dan zeg ik AT2 nuff said. ;) Je moet in de low tiers kijken daar is blocken en stuk makkelijker omdat je minder HP hebt. Het liefst in T6 waar je nog wat 390 alpha guns heb met lage pen.

Ik heb nu bijna de laatste serie helemaal complete ( waar de Italiaanse tanks in zitten ) moet nog 2 hero medals en dan heb ik er bij 1 de volledige 15 completed. Gelukkig heb ik wel 2 arties duits en russisch. ik kan dus wel wat arty missies halen. Maar die bewaar ik lekker tot het laatst. 8)7

• looyenss
Nevermind :-P

looyenss wijzigde deze reactie 04-01-2019 18:28 (86%)

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

• Optimized team assembly logic: After some extra tuning, you’ll see more 3/5/7 and 5/10 teams, which should provide for a more enjoyable experience.
Niet te vroeg juichen

• looyenss
Russica schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 18:30:
[...]
  • Optimized team assembly logic: After some extra tuning, you’ll see more 3/5/7 and 5/10 teams, which should provide for a more enjoyable experience.
Niet te vroeg juichen
Dit was een mega oud artikel, vandaar nevermind.

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Damn ik had me toenet toch een mooie game :D

Helaas niet gewonnen, en ook een hoop Premium gebruikt (3 a 4 schoten) en die gingen allemaal mis helaas :( maar ik klaag niet over mijn eigen performance die game :D

• nvidia666
Een hoop ? 4 shells op 24 :) 16 op 24 zou idd een hoop zijn :)

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Gisteren ook eens gelet op het gebruik van premium shells in de game. Bottom tier game in de Blackdog. Eerst een paar schoten in m'n track van een 53TP, twee schoten van een BC12t, een van een Progetto en een BC25Ap kwam me finishen. Echt elk schot was een premium shell, terwijl me dat niet echt nodig lijkt voor een light tank. Ik denk dat ik een van de weinigen ben die bijna nooit met gold schiet.

• nvidia666
Dat komt door die kerstbonussen...

• looyenss
Dont sound so surprised. en nee je bent niet de enige

• Kepro
Russica schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 22:29:
Gisteren ook eens gelet op het gebruik van premium shells in de game. Bottom tier game in de Blackdog. Eerst een paar schoten in m'n track van een 53TP, twee schoten van een BC12t, een van een Progetto en een BC25Ap kwam me finishen. Echt elk schot was een premium shell, terwijl me dat niet echt nodig lijkt voor een light tank. Ik denk dat ik een van de weinigen ben die bijna nooit met gold schiet.
9 van de 10 keer is mijn eerste shell een premium shell. Overigens vind ik het niet erg als bottom tiers gold schieten. Ik maak me overigens nooit druk over gold Shells gezien ik ze zelf ook vaak schiet. Ik laad standaard gold voor Maus, types en arta’s.

• Rianata
Ryada schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:13:
Ik heb inderdaad de aanmelding afgewezen O-) en ik zie nu pas bij je aanmelding staan "Ryada van het tweakers forum ^^" Dat was me gisteren niet opgevallen... keek alleen naar je tanklijst en op basis daarvan was het in principe kansloos :+

Maar zoals Quantor zei, kom gewoon langs op ts3.gatheringoftanks.nl en speel eerst eens was samen in platoons.

Voor Strongholds zoeken we in basis spelers met de volgende tanks:

tier 6 = T-34-85M, Rudy, Type 64, T37
tier 8 = IS-3(A), Defender, Progetto 46, LT-432, Blackdog M41

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Ryada schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 19:26:
Damn ik had me toenet toch een mooie game :D

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Helaas niet gewonnen, en ook een hoop Premium gebruikt (3 a 4 schoten) en die gingen allemaal mis helaas :( maar ik klaag niet over mijn eigen performance die game :D
Het ging de rest van de avond ook wel lekker. :)

• Konstantine
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 12:26
Ik ben er ook bijgekomen (PrincessLeia). Bedankt voor het warme welkom :) Binnenkort zal ik eens aansluiten bij wat clanactiviteiten. Ik heb vrijwel geen ervaring met de clan-kant van WOT, dus ik ben benieuwd...

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Russica schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 22:29:
Tja, daar zitten 3 autoladers bij. Als die eenmaal een clip hebben geladen gaan die echt niet switchen als er schoten op een light zijn. Ze hadden die vast niet specifiek voor jou geladen...
Ik twijfel geen seconde als ik een heat clip heb geladen, voor een type oid, en ik de kans krijg om een schot te doen op een light of deze uit de game te verwijderen. Dat levert nog wel eens interessante chatberichten op van mensen die de game niet begrijpen.

Ik laad trouwens alleen "special" ammo als de situatie daarom vraagt.

• Mr_Size
T29, AT2, die zijn niet van Bloc, stelletje grapjurken :+ Het moet een Duitse of Japanse tank zijn. Japanse heavies heb ik niet en wil ik niet spelen ook. Optie waar ik zelf ook over heb nagedacht is idd de VK P. Lijkt me de meest geschikte tank ervoor, heb alleen dan nog ff wat extra credits nodig.

WoT noobmeter, YT kanaal

• TweakJerommeke
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21-01 12:32

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ook maar ff de 3 moe op de grotere broer van de Hellcat gehaald.

• Iceman1987
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 19-01 22:53
Rianata schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 00:43:
[...]

Ik heb inderdaad de aanmelding afgewezen O-) en ik zie nu pas bij je aanmelding staan "Ryada van het tweakers forum ^^" Dat was me gisteren niet opgevallen... keek alleen naar je tanklijst en op basis daarvan was het in principe kansloos :+
Toevallig mijn invite ook als kansloos? Viperator is de nickname :P
Win8 is stijgend, maar voldoende Tier 10 en ook tier 8 (premium)

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Mr_Size schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 12:55:
T29, AT2, die zijn niet van Bloc, stelletje grapjurken :+ Het moet een Duitse of Japanse tank zijn. Japanse heavies heb ik niet en wil ik niet spelen ook. Optie waar ik zelf ook over heb nagedacht is idd de VK P. Lijkt me de meest geschikte tank ervoor, heb alleen dan nog ff wat extra credits nodig.
Oh die Type's, je weet niet wat je mist.

• kuwerti
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 07:12
tot wanneer heb je nu de tijd om die kerst-collectie vol te maken? is het nu 10-jan of 14 jan? en kun je dan op 10-jan nog de collectie compleet maken?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Anvil_
kuwerti schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:25:
tot wanneer heb je nu de tijd om die kerst-collectie vol te maken? is het nu 10-jan of 14 jan? en kun je dan op 10-jan nog de collectie compleet maken?
tot 15 jan.

• jantje 2
Ik schiet over het algemeen gewoon normale ammo tenzij ik echt tegen een BS tank kom te staan die met normale ammo gewoon niet te pennen is op een weakspot. Vooral in de hogere tiers zoals T10 is best wel nodig om competitive te zijn tegen al die broken tanks die er rond rijden of als je meer zekerheid wil om nog damage te doen endgame of echt die ene fight moet winnen. ( Vooral die laatste 2 is vaak mijn reden )

Als ik T8 of T9 of lager speel heb ik het bijna niet nodig omdat alles easy te pennen is als je op het juiste moment wacht. Wat mij wel opvalt hoe veel mensen gewoon prem schieten om prem te schieten. Vooral oranje en gele gasten weten werkelijk niet wat ze aan het doen zijn. Die laden het vaak totaal random en schieten het ook als het niet nodig is. Premium ammo usage is de afgelopen tijd wel echt gestegen, bijna iedereen schiet het wel en ook veel meer als 1 -2 jaar geleden.

Met bijvoorbeeld een skorp is het ook niet nodig om prem ammo te schieten als je met een T8 met 246 pen niets kan pennen dan moet je beter eens bij jezelf te raden gaan waarom je niets kan pennen. 8)7

Gisteren de skorpion rental aangezet voor 7 dagen en wat een fijne prem tank is dat zeg. Altijd goede verhalen over gehoord, maar ze zijn allemaal waar :P Met 50% bonus van de tree en personal reserve 50% increase gemiddeld 150k winst per potje en in een dag 3m+ verdiend. _/-\o_ Paar mindere games gehad maar de avond afgesloten met 80% winrate omdat je best goed kan carryen in een skorpion. >.<

Al is dat ding wel echt super hoog en niet te missen om op te schieten :+

jantje 2 wijzigde deze reactie 07-01-2019 09:22 (4%)

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Dark Angel schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 03:11:
[...]

Het ging de rest van de avond ook wel lekker. :)
Zeker :D
Over de hele avond 62k xp verdiend vind ik verre van verkeerd.
Ik word ook vaak beschoten met premium in mijn Tiger II. Ik kan er alleen maar om lachen, vooral als een T10 premium loopt te schieten op mij. Ik heb geen armor en nog laden ze premium, kost ze alleen maar credits in de long run, dus ik maak me er niet zo druk om.

Zelf laad ik soms ook wel premium aan het begin van de match omdat ik verwacht een T9 of T10 heavy tegen te komen waar ik weet dat ik moeite mee zal hebben. Helaas gebeurd het soms dat er dan een light heel snel is en bij mij in de buurt komt. Ik ga dan geen 8.5 sec wachten om eerst een normale shel te loaden. Die light krijgt dan ook gewoon een premium shell van mij. Ook al zou het niet erg nodig zijn.

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

PUBG Addict

Ben weer wat actiever met WoT bezig, was een tijdje terug met de Russische meds bezig, en heb nu de UK med/heavy lijn erbij genomen.
Tevens was van die boxes gehaald, en daar een 105 leFH18B2, Turán III PT, Object 252U Defender en wat andere random zooi uit gehaald. Die arty is best geinig om mee te spelen, en die Defender is wat raar. Lijkt een fijne tank maar ik krijg er niets uit zeg maar :P

Maar jemig.. Die UK heavy lijn.. Komt er gewoon op neer dat je een kant moet kiezen en daar moet blijven, en als alles daar dood is kun je wat anders gaan doen, je komt toch nooit op tijd ergens anders meer.
Maar wonderbaarlijk genoeg gaat het best lekker met die boten. Heb de Churchill I in 11 battles kunnen afronden met avg 692 damage, en nu met de Churchill VII 3 battles gedaan met avg 939(!) damage. :o Die dingen incasseren echt heel fijn, en het kanon is ook wel heel erg relaxed. Enige probleem is open maps, daar ben je vrij kansloos tenzij je een steen oid kunt vinden.

Heb die speciale crew uit de special event nu op de Churchill VII zitten, maar gespecialized voor de Caernarvon. Dus ben ze al aan het trainen. Verwacht dat ik het langste op die tier zal zitten.

Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie - PUBG

• looyenss
ga je mond wassen en weer pubg spelen @Angeloonie :-P met je leff is geinig om te spelen...

• Kepro
@jantje 2 wil je een lagere maar tragere skorpion dan moet je de su 130 proberen als daar een rental van is. Progretto en lorraine zijn ook de moeite waard.

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 21-01 22:16

Ed_L

Edmin

Ik Henk 'm!

Angeloonie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 09:45:
Ben weer wat actiever met WoT bezig, was een tijdje terug met de Russische meds bezig, en heb nu de UK med/heavy lijn erbij genomen.
Tevens was van die boxes gehaald, en daar een 105 leFH18B2, Turán III PT, Object 252U Defender en wat andere random zooi uit gehaald. Die arty is best geinig om mee te spelen, en die Defender is wat raar. Lijkt een fijne tank maar ik krijg er niets uit zeg maar :P

Maar jemig.. Die UK heavy lijn.. Komt er gewoon op neer dat je een kant moet kiezen en daar moet blijven, en als alles daar dood is kun je wat anders gaan doen, je komt toch nooit op tijd ergens anders meer.
Maar wonderbaarlijk genoeg gaat het best lekker met die boten. Heb de Churchill I in 11 battles kunnen afronden met avg 692 damage, en nu met de Churchill VII 3 battles gedaan met avg 939(!) damage. :o Die dingen incasseren echt heel fijn, en het kanon is ook wel heel erg relaxed. Enige probleem is open maps, daar ben je vrij kansloos tenzij je een steen oid kunt vinden.

Heb die speciale crew uit de special event nu op de Churchill VII zitten, maar gespecialized voor de Caernarvon. Dus ben ze al aan het trainen. Verwacht dat ik het langste op die tier zal zitten.
De Churchills waren voor mij een drama. Ik zit nu aan het einde van de Black Prince en eerlijkgezegd is die wel weer leuk om te spelen. Vanaf hier is het een lekkere lijn, want de Caravan is prima en de Conq misschien wel de beste Tier9 heavy :)

• jantje 2
Kepro schreef op maandag 7 januari 2019 @ 10:06:
@jantje 2 wil je een lagere maar tragere skorpion dan moet je de su 130 proberen als daar een rental van is. Progretto en lorraine zijn ook de moeite waard.
Progetto heb ik, dat ding is tegen randje OP aan, die tank speelt ook heerlijk weg. Ik weet niet of ik elke rental kan proberen maar anders dan ga ik gewoon lekker rental prems spelen de komende tijd :+

Die lorriane lijkt me ook wel leuk inderdaad.

Vanaf de Black Prince ( T7 ) wordt die lijn leuk en daarna alleen maar steeds beter. Vanaf T8 T/M 10 zijn het echt heel goede heavies. Wat ik niet snap is dat je nu je crew al voor de Cearn heb gedaan en in je T6 tank heb gestopt? Dus je speelt feitelijk met een 25% penalty en trained volgens mij niet veel op deze manier? Het is beter om gewoon te retrainen voor je T6 met credits heb je 90% crew en dat weer te doen bij de T7 die 10% haal je zo terug en daarna ga je weer verder mt je skills trainen. Volgens mij is de manier die je nu doet vrij nutteloos? ( somebody can confirm? )

Heb 1x on purpose met een verkeerde crew gespeeld van mijn 268 in me SU100 voor 5x je HP schieten en ik geen zin had om te retrainen maar verder nog nooit gedaan ;)

jantje 2 wijzigde deze reactie 07-01-2019 10:13 (61%)

• looyenss
Als ik zie hoe sterk de spagetto is in SH is hij zeker wel OP..

• kreezjie
  • Registratie: februari 2013
Lees ik dit nu juist dat je de crew die in de Churchill VII zit getrained hebt voor de Caerarvon? :?

Dit is echt een heel slecht idee want dan gaat je crew maar aan 80% (of is het 90%?) werken!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

PUBG Addict

kreezjie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 10:11:
[...]

Lees ik dit nu juist dat je de crew die in de Churchill VII zit getrained hebt voor de Caerarvon? :?

Dit is echt een heel slecht idee want dan gaat je crew maar aan 80% (of is het 90%?) werken!
Retrainen kost toch gold? Dus vandaar dat ik ze nu al gekozen heb voor de Caer, ik haal bij mijn tanks normaal altijd een 50% crew, dus dan valt dit toch best mee?

• jantje 2
Angeloonie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 10:13:
[...]

Retrainen kost toch gold? Dus vandaar dat ik ze nu al gekozen heb voor de Caer, ik haal bij mijn tanks normaal altijd een 50% crew, dus dan valt dit toch best mee?
Ik denk dat jij nog eens even moet inlezen hoe crews werken :+

Retrainen kost geen gold, dit kan ook met credits dan kan je 75% crew kopen. Per tanks nieuwe crews is ook totaal nutteloos. Het beste is om telkens je crews te retrainen voor de volgende tank. Als je op een gegeven moment 100% crew heb op je T6 en je koopt daarna de T7 Black prince. Kan je je crew overzetten naar die tank en voor die tank retrainen met credits ( 20k per crewmember ) Dan zijn ze vaak 90% naar de retraining en hoef je nog maar 10% te doen in plaats van weer opnieuw met 50% beginnen.

Jou manier is heel erg inefficient tenzij je besluit om alle tanks te houden en die ook blijft spelen en dus voor elke tank een aparte crew wil hebben.

Edit : er zijn 3 opties voor crew retrain

1: 50% crew = gratis
2: 75% crew = 20k credits
3: 100% crew = 300 gold per crew member

Als crew al 100% is bij retrain daalt je crew dus iets als je voor optie 2 kiest en is dat vaak ongeveer 90% wat je effectief overhoudt. Ik retrain eigenlijk altijd met credits en gebruik optie 2 95% van de tijd.

Ik zou bovenstaande methode adviseren en gebruiken ;)

edit 2 : Volgens mij train je je crew nu ook niet omdat ze in de verkeerde tank zitten. Deze blijven altijd 75% zonder dat ze groeien en dit is dus een heeeeeel slecht idee. 8)7

jantje 2 wijzigde deze reactie 07-01-2019 10:18 (19%)

• Kepro
@jantje 2 probeer de LT 432. Ik dacht dat ik geen credits kon maken met dit tank maar ik schiet standaard tussen de 2 en 3 k. Met booster en die boom tot 230.000 netto winst. Tank is balanced....

• kreezjie
  • Registratie: februari 2013
Angeloonie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 10:13:
[...]

Kost niet altijd gold hé, alleen als je ze 100% hetrained kosten ze gold maar je kan beter die middelste optie kiezen: hertrainen voor 20k credits. Dan zitten ze op 90% als je binnen dezelfde tankklasse blijft en 80% als je van klasse verandert. Maar als je dan normaal speelt en je zet wat crew boosters op dan zitten ze binnen no-time weer op 100% en kan je de skills verder trainen.
De penalty die je krijgt om met een ongetrainde crew te spelen voor die specifieke tank is veel groter, tenzij je een premium tank speekt uiteraard)

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

PUBG Addict

Damnit, ok dan ga ik ze dus gewoon retrainen voor de Churchill VII :P :+

En ja, tot nu toe telkens nieuwe crews gehaald bij nieuwe tanks.. De hogere tiers bewaar ik ook allemaal, en de lagere tiers hebben vaak toch nog geen skills :P :+

Angeloonie wijzigde deze reactie 07-01-2019 10:21 (53%)

• Gaius
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
jantje 2 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 10:16:
[...]
<knip>
edit 2 : Volgens mij train je je crew nu ook niet omdat ze in de verkeerde tank zitten. Deze blijven altijd 75% zonder dat ze groeien en dit is dus een heeeeeel slecht idee. 8)7
De crew zit op 100% (maar heeft een 25% penalty) en hun xp gaat dus "gewoon" naar skills en perks. Alleen krijg je maar 50%, dus is het alsnog niet handig.

En crew trainen met gold is 200g.

@Angeloonie als je die crew alsnog weer met gold wilt retrainen voor de Black Prince, kun je ook kijken of het niet stiekem goedkoper is om met dat gold free xp (800g is toch 20k xp) om te zetten om de Caern te researchen. Maar ik weet niet om hoeveel xp het gaat.
edit: laat maar, je zit nog bij de tier 6. :P

• jantje 2
Gaius schreef op maandag 7 januari 2019 @ 10:54:
[...]

De crew zit op 100% (maar heeft een 25% penalty) en hun xp gaat dus "gewoon" naar skills en perks. Alleen krijg je maar 50%, dus is het alsnog niet handig.

En crew trainen met gold is 200g.

@Angeloonie als je die crew alsnog weer met gold wilt retrainen voor de Black Prince, kun je ook kijken of het niet stiekem goedkoper is om met dat gold free xp (800g is toch 20k xp) om te zetten om de Caern te researchen. Maar ik weet niet om hoeveel xp het gaat.
edit: laat maar, je zit nog bij de tier 6. :P
Thanks voor het aanvullen ;) Klinkt logisch dat je wel xp voor je skills krijgt maar je crew onveranderd blijft omdat deze feitelijk al op 100% zit. Ah is het maar 200G, moet je nagaan hoelang ik geen gold met voor crews gebruikt heb :+ Garage slot was dan 300g :9

• looyenss
Je kan er ook voor kiezen niet de volledige crew met gold te trainen maar alleen de leden die er voor jou toe doen (loader/gunner)

• nvidia666
jantje 2 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 10:08:
[...]

Progetto heb ik, dat ding is tegen randje OP aan, die tank speelt ook heerlijk weg. Ik weet niet of ik elke rental kan proberen maar anders dan ga ik gewoon lekker rental prems spelen de komende tijd :+

Die lorriane lijkt me ook wel leuk inderdaad.

[...]

Vanaf de Black Prince ( T7 ) wordt die lijn leuk en daarna alleen maar steeds beter. Vanaf T8 T/M 10 zijn het echt heel goede heavies. Wat ik niet snap is dat je nu je crew al voor de Cearn heb gedaan en in je T6 tank heb gestopt? Dus je speelt feitelijk met een 25% penalty en trained volgens mij niet veel op deze manier? Het is beter om gewoon te retrainen voor je T6 met credits heb je 90% crew en dat weer te doen bij de T7 die 10% haal je zo terug en daarna ga je weer verder mt je skills trainen. Volgens mij is de manier die je nu doet vrij nutteloos? ( somebody can confirm? )

Heb 1x on purpose met een verkeerde crew gespeeld van mijn 268 in me SU100 voor 5x je HP schieten en ik geen zin had om te retrainen maar verder nog nooit gedaan ;)
Die lorraine vond ik vooral enorm leuk bij frontline.
De vraag is wanneer komt die terug -O-

• Kepro
De lorraine is onlangs nog een week lang te koop geweest.

Kepro wijzigde deze reactie 07-01-2019 12:44 (11%)

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Hoe bizar laag ligt die Ace wel niet op de Ikea 65? In een loss met 620 base xp zowaar een Ace gehaald. En een game later met een win, meer base xp en damage slechts een 2nd Class medal 8)7

Russica wijzigde deze reactie 07-01-2019 13:45 (29%)

• Ed_L

Ed_L

Edmin

Ik Henk 'm!

• Rianata
Ed_L schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:27:
[...]

mooie pot, maar moeilijk te kijken door de compressie in je video...
Tijd om je verbinding te upgraden, op 240p ziet alles er niet uit Ed! Hier prima te aanschouwen 8)

• Ed_L

Ed_L

Edmin

Ik Henk 'm!

Rianata schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:14:
[...]

Tijd om je verbinding te upgraden, op 240p ziet alles er niet uit Ed! Hier prima te aanschouwen 8)
1080p ziet er misschien mooi uit op je Nokia, Bas... maar compressie is compressie :P

• Mr_Size
lol, ik maak al 3 jaar ofzo video's op deze kwaliteit en nu is het ineens moeilijk te kijken? Dan ligt het aan jou Ed :+

Ook hier nog ff gecheckt, ziet er prima uit. En ja, meer dan 1080p zit er niet in. De stap naar 1440 is vrij groot, daar heb ik a) de video kaart niet voor, b) het beeldscherm (of schermen) niet voor en c) is op YT meen ik ook lastiger.

Op wat voor scherm kijk jij de video dan, op een 65 inch TV scherm of wat? :D

On topic: de block missie voor Bloc nations is officieel NIET te doen. Heb de VK 100P nu aangeschaft en een potje of 15 in geprobeerd inmiddels. Elke fucking pleb laadt insta HEAT of HE en als je al eens een keer wat bounced dan mag je blij zijn dat je 2K ofzo haalt. Vanmiddag 4 potjes gespeeld, 4x op rij bottom tier op grote maps waar het onmogelijk is om deze missie te doen. Zelfs een bounce van een Jageroo, dan zit je al op 1/3, was lang niet voldoende, de game werkt gewoon niet zo dat je 'even' 3,4K blocked. Het is gewoon fucking onmogelijk en immens frustrerend om dat te moeten constateren. Zit gewoon vast nu..
Maus ook nog paar potjes geprobeerd, maar alles is full tier10 en full 'special' ammo schieten dus je komt gewoon niet eens in de buurt.

:r :r

WoT noobmeter, YT kanaal

• Kepro
@Mr_Size wordt wachten tot de premium shell re-balance. Toevallig heb ik van de week 1 van de 4 de blok missie gehaald met de obj 260. Maar ik speel niet voor de missies. Ik speel voor mn ontspanning in mn lawaaierige stoel.

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

PUBG Addict

Wat is dat "handrem" icoontje linksonder bij je tank status? (bijv. rond 1:47, maar eigenlijk op ieder moment dat je first person aimt?

Edit: ik gok dat het een automatische blok is op het draaien bij het aimen met een TD? Speel zelf geen TD :P

Angeloonie wijzigde deze reactie 07-01-2019 16:13 (13%)

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Angeloonie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 16:12:
[...]

Wat is dat "handrem" icoontje linksonder bij je tank status? (bijv. rond 1:47, maar eigenlijk op ieder moment dat je first person aimt?

Edit: ik gok dat het een automatische blok is op het draaien bij het aimen met een TD? Speel zelf geen TD :P
Dat is wel echt mega irritant ja die automatische handrem.

• Mr_Size
Ja, bij turretless TD's staat je hull dan 'locked', zodat je niet met je muis de hull kan draaien als je te ver naar links of rechts gaat. Leg ik het zo goed uit? :P

WoT noobmeter, YT kanaal

• Breezers
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 07:44
Ik vermoed dat na die xmas special (10-14 januari ?) daarmee de xmas boosters en de verzamelde credits wel langzaam zal dalen en dat rond 1 februari de situatie wel weer zal terugkeren. Helaas is het dus waarschijnlijk nog even een maandje doorbijten met premium shell showers en clueless teams

I'm not smart, but I like to observe. Millions saw the apple fall, but Newton was the one who asked why.

Pagina: 1 ... 29 30 31 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True