[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 26 ... 86 Laatste
Acties:

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 14:29
hier staat de IS3A verontwaardiging verzameld:

https://thearmoredpatrol.com/2018/12/12/lets-buy-is-3a/

I predict a riot :P

-----------------------

Algemene vraag: mijn Game PC heeft 2 GPU kaarten die in Crossfire setup kunnen draaien, kan dit met de nieuwe wot graphics engine? (voorheen was dit geen optie met de <1.0 engine uit 1983)

[ Voor 46% gewijzigd door _Anvil_ op 13-12-2018 09:23 ]

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

_Anvil_ schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:19:
hier staat de IS3A verontwaardiging verzameld:

https://thearmoredpatrol.com/2018/12/12/lets-buy-is-3a/

I predict a riot :P

-----------------------

Algemene vraag: mijn Game PC heeft 2 GPU kaarten die in Crossfire setup kunnen draaien, kan dit met de nieuwe wot graphics engine? (voorheen was dit geen optie met de <1.0 engine uit 1983)
Dus iedereen gaat hem dadelijk kopen, en in de volgende update wordt hij plat generfed?

• _Anvil_
superduper schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:34:
[...]

Dus iedereen gaat hem dadelijk kopen, en in de volgende update wordt hij plat generfed?
erger nog, je moet gokken op loot crates he. Gewoon kopen mag nog niet >:)

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:52
@Rianata de stijl (t57,batchat etc) die je hebt gewonnen via de box, is die historical?

[ Voor 7% gewijzigd door Kepro op 13-12-2018 10:22 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:15
Roozzz schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:10:
[...]

Och, ik zie met grote regelmaat heavies bewust de standaardplekken mijden als er 2 type 5's ofzo bij de tegenpartij zijn. Dat hoeft helemaal niet te betekenen dat de game daarmee voorbij is, zoals sommigen in de chat lijken te denken, dus lekker negeren die schreeuwers :P Ik vind het juist wel positief dat men niet voor de "standaardplay" gaat omdat ze nu eenmaal een heavy spelen. Ik heb liever dat ze even nadenken waar ze wél nuttig kunnen zijn... En idealiter houden ze dan ook nog hun map in de gaten om tijdig te reageren :+
Dat dus, ik speel veel heavies, maar als er type 5's bij zijn dan doe ik dus inderdaad wat anders dan de standaard tactieken, dan ga ik lekker de andere kant opzoeken, soms werkt dat natuurlijk beter dan andere keren, aangezien er vaak een reden is dat heavies een bepaalde kant op gaan.

PS die IS-3A staat toevallig in mijn garage maar ik moet zeggen dat ik bijna nooit meer tier 8 speel. Die MM blijft gewoon een probleem, leuk als je top tier bent, maar dat gebeurd zo verdomd weinig... bijna altijd tier 10 en dan blijft het toch gewoon een enorm trage tank met nu dan een wel autoloader maar dat is het dan ook. Het was eigenlijk ook echt gewoon een baggertank naar mijn mening, nu is hij geen baggertank meer ;)
En heel eerlijk met die video's zoals van Circon, tja, zet hem in een andere tank en je krijgt ook net zo goed dit soort carries.

[ Voor 31% gewijzigd door Arjant2 op 13-12-2018 12:02 ]

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-09 11:16
Kepro schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:21:
@Rianata de stijl (t57,batchat etc) die je hebt gewonnen via de box, is die historical?
Matige oogst @Rianata !. Ik denk dat je er meer geld tegenaan moet gooien voor betere kansen!! :D

Selks

• _Anvil_
Tige schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:04:
[...]

Matige oogst @Rianata !. Ik denk dat je er meer geld tegenaan moet gooien voor betere kansen!! :D
Jullie reageren op Rianata.. maar ik zie geen reacties van hem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• themaxter
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Kepro schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:21:
Ik heb de batchat en grille (over historical gesproken) style gechecked en die zijn in ieder geval historical!

• Kepro
themaxter schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:15:
[...]

Ik heb de batchat en grille (over historical gesproken) style gechecked en die zijn in ieder geval historical!
Thnx. Ik wil de batchat, IS7 en t57 wel graag hebben.

• Tige
_Anvil_ schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:07:
[...]

Jullie reageren op Rianata.. maar ik zie geen reacties van hem?
De betreffende video die hij op de JIJBUIS zet:

Selks

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ben het ff kwijt, kon je die lootboxes nou alleen kopen of ook vrijspelen?

edit: gestopt met lui zijn en ff opgezocht, je moet ze kopen. Het zal es niet :F

[ Voor 38% gewijzigd door Mr_Size op 13-12-2018 15:33 ]

• yvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 17:15
Als ik me niet vergis deze alleen kopen en je kan andere boxen zonder die extra loot vrij spelen. dus geen tanks enzo alleen van die christmas event spullen

YouTube: 280€ Worth of Boxes • What is Inside 200 Christmas Boxes? &#96...

[ Voor 45% gewijzigd door yvdb op 13-12-2018 15:34 ]

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Precies als vorig jaar, 1ste box van 5,99 is met +- 1200 gold en M4 Improved tank, vorig jaar kreeg ik ander tank, maar alle boxen er na waren ruk.

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 08:41

Rianata

Have you played Atari today?

Kepro schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:48:
[...]

Thnx. Ik wil de batchat, IS7 en t57 wel graag hebben.
Zijn alle 4 historical ja! En geven ook nog cammo geloof ik, maar dat heb ik van horen zeggen...

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BakkerM
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:22
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2018 @ 07:43:
[...]

Ik zou direct stoppen.

Ik speelde zelf sinds april 2011 tot ergens in 2016. Ik vond in '16 al dat de game vreselijk P2W was geworden. Nieuwe premium tanks als de defender, patriot en liberte begonnen de toon te zetten dat premium tanks tegenwoordig niet meer vergelijkbaar waren met stock zelfde tier tanks, maar eerder sterkere, betere tanks. Spelers die wel hun bankpas trekken voor premium account en een premium tank rijden vaak rond met veel betere crews, betere ammo & consumables loadouts, en doen het daarom gewoon beter dan een speler die veel minder credits te besteden heeft.

De hoog tier economy werd in de tijd van WoT sandbox wel over gesproken maar er is eigenlijk nooit iets aan verbetert. Ik vermoedde direct al dat die Thrain(?) door kreeg wat een waardeloos bedrijf WG eigenlijk wel niet is en direct door wilde naar iets waar hij wel vrijheid kreeg. Je mocht blij zijn als je tier 10 tanks een paar duizend credits overhield na een harde, spannende match.

Andere punten waar spelers over de jaren eigenlijk altijd over klaagden, matchmaking en premium ammo, doet WG ook niks aan. Naar mijn idee maakten ze het spel gewoon met waardeloze stock tanks dat je wel bijna free exp moet zien te regelen om een beetje lol te hebben in je game. Wargaming is bij Tanks gewoon zo focused op het maken van geld, dat al het andere er maar onder moet lijden. In andere games zie je hetzelfde. GTA Online was ook een leuke, prima game. Totdat de microtransacties begonnen te lopen en ook de uitgever van die game te ver doorsloeg hierin.

Wargaming gaat niet veranderen. Gelukkig in games als Warships, is het nog niet zo erg.
Bovenstaande herken ik en heeft, gezamenlijk met alle andere knelpunten ( oa de matchmaking en xvm targetting), geleidt tot een zinloze strijd tegen WG en ingame. Ik merk in de praktijk dat het bijna niet meer draait om tactiek: het is full gold of HE. En dat terwijl de tactiek al zo minimaal was in randoms waarbij je grotendeels afhankelijk bent van je team.

Ik kan het waarderen als een tegenstander me helemaal afmaakt op skills (timing, aiming, spotting,etc) maar daar heeft schijnbaar niemand meer zin in. Waarom je best doen als je gold hebt. Met name bij de S. Conquerer lijkt het de standaard te zijn. Ik speel zonder premium en kan het me daardoor niet veroorloven om mee te doen met de gold madness. Niet mee doen aan de gold madness is veel lagere winrate. Volgens mij is dat dé definitie van pay-2-win.

Ik heb t punt bereikt dat het geen frustratie is, maar berusting en murw. T zal me verder allemaal wel, dr zijn nog veel meer manieren om me te vermaken.

Pepperrr out :w

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different

• Tige
Ik weet niet hoor, maar met geen mogelijkheid heb ik meer geluid in-game...
Al het andere doet het wel, zoals in de garage en het selecteren van tanks, daar zit geluid bij. Maar zodra ik in een tank zit, no-sounds....

Selks

• Kepro
WG took my money again!

Ik heb alle vier de camo's, wat tanks etc maar ook een crew member the Santa met standaard 2 + 1 extra crew skills, _/-\o_

Ik heb de wat new year boxes gekocht voor de extra credits.

Edit: waar gister en echt een kut dag was, is het nu weer al vanouds _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door Kepro op 13-12-2018 20:11 ]

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 12:32
Ik heb 25 new year boxes gekocht. Valt me niet tegen.
Aantal dagen premium, het nodige goud. Paar camo's en crew members en de IS3A.
En uit mijn laatste box de defender. _/-\o_
Heb wel eens slechtere boxes gehad.

[ Voor 12% gewijzigd door StugIII op 13-12-2018 20:34 ]

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb me vorig jaar voorgenomen om eenmaal per jaar geld uit te geven aan WoT en dan voor €100 lootboxes te kopen. Dan heb ik voldoende gold om een jaar premium te kopen en hou wat over voor crew retraining. Heeft dit jaar goed uitgepakt.

Mijn score uit 75 lootboxes: 32000 gold, 60 dagen premium, 6000000 credits, alle tier 5 premiums, alle tier 10 camo's, IS-3A en E 25. Oh ja, Simon Claws zat ook in een box.

Kan niet beter, Skorpion G had ik al en heb de Defender niet, maar wel de 252U. Blij dus dat de Defender er niet in zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Tige schreef op donderdag 13 december 2018 @ 19:20:
Ik weet niet hoor, maar met geen mogelijkheid heb ik meer geluid in-game...
Al het andere doet het wel, zoals in de garage en het selecteren van tanks, daar zit geluid bij. Maar zodra ik in een tank zit, no-sounds....
Had ik vanavond ook, motorgeluid ontbrak soms helemaal, bepaalde schoten klonken heel dof of helemaal niet. In de settings nog gewisseld tussen 2.1, headphones, etc. maar hielp allemaal niet.... bugje?

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
Rianata schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 00:12:
[...]

Had ik vanavond ook, motorgeluid ontbrak soms helemaal, bepaalde schoten klonken heel dof of helemaal niet. In de settings nog gewisseld tussen 2.1, headphones, etc. maar hielp allemaal niet.... bugje?
Het houdt niet op, niet vanzelf...
Steeds al die kleine irritante dingetjes die steeds meer weerstand op roepen.

Maar ik geniet wel weer van de discussie met de lootboxes! Al die CC's en streamers die los gaan.

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/pUeXcg80cO8I8/giphy.gif

[ Voor 14% gewijzigd door Tige op 14-12-2018 09:05 ]

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nYzEkE
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-09-2024
Vraagje: wat is de prijs van die large boxes? bvb 11 boxes
.
Commanders!

Due to legal restrictions, Holiday Ops boxes will not be available to purchase in Belgium.

However, players from Belgium will still be able to accept them as a Gift, when purchased by players from other countries.
Ik kan deze dus niet vinden in de shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Free Xp is vanaf vandaag tot 17 december 07:00 in de aanbieding. Deze keer krijg je voor 1gold 40 free Xp!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Tige schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:05:
[...]

Het houdt niet op, niet vanzelf...
Steeds al die kleine irritante dingetjes die steeds meer weerstand op roepen.

Maar ik geniet wel weer van de discussie met de lootboxes! Al die CC's en streamers die los gaan.

[Afbeelding]
Ik heb 33 boxen gekocht. Mijn tree voor credits is meteen tank 10 en heb alles wat ik wou. Ik ging voor de boom waar ie een dikke credit bonus mee krijgt. Koop dus wel de goede doosjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
nYzEkE schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:17:
Vraagje: wat is de prijs van die large boxes? bvb 11 boxes
.

[...]

Ik kan deze dus niet vinden in de shop
Voor ons Belgen is het helaas niet mogelijk om lootboxes te kopen. Daar mogen we onze politiekers voor bedanken...
Je kan wel iemand anders ze laten giften, dat dan weer wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nYzEkE
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-09-2024
kreezjie schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:28:
[...]

Voor ons Belgen is het helaas niet mogelijk om lootboxes te kopen. Daar mogen we onze politiekers voor bedanken...
Je kan wel iemand anders ze laten giften, dat dan weer wel...
Ik weet dat we onze politiekers ervoor mogen bedanken, maar versta wel dat sommige groepen ertegen beschermd moeten worden. Dat iedere belg ervoor gestraft is, dat is natuurlijk weer niet goed.

Optie twee is we vragen hier mooi aan iemand om een account aan te maken vanuit Nederland en met die lege account: inloggen en aan onszelf giften.

[ Voor 17% gewijzigd door nYzEkE op 14-12-2018 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
StugIII schreef op donderdag 13 december 2018 @ 20:11:
Ik heb 25 new year boxes gekocht. Valt me niet tegen.
Aantal dagen premium, het nodige goud. Paar camo's en crew members en de IS3A.
En uit mijn laatste box de defender. _/-\o_
Heb wel eens slechtere boxes gehad.
De_Klusjesman schreef op donderdag 13 december 2018 @ 22:28:
Ik heb me vorig jaar voorgenomen om eenmaal per jaar geld uit te geven aan WoT en dan voor €100 lootboxes te kopen. Dan heb ik voldoende gold om een jaar premium te kopen en hou wat over voor crew retraining. Heeft dit jaar goed uitgepakt.

Mijn score uit 75 lootboxes: 32000 gold, 60 dagen premium, 6000000 credits, alle tier 5 premiums, alle tier 10 camo's, IS-3A en E 25. Oh ja, Simon Claws zat ook in een box.

Kan niet beter, Skorpion G had ik al en heb de Defender niet, maar wel de 252U. Blij dus dat de Defender er niet in zat :P
Dan hebben jullie wel geluk gehad zeg! Vanmorgen het filmpje van QB gekeken en die had in 200 boxes geen IS-3A.

Ik ben benieuwd of ik me kan beheersen. Ik vind het idee van die loot boxes en het 'gokken' op het krijgen van een IS-3A echt walgelijk. Daarnaast kan je ook doodleuk de Defender, Skorpion G en de E-25 'winnen'
*kuch* #E-25 never sell again *kuch* Echt WG? De meest OP tanks ja? Really?
Ow wacht dat is nog niet alles, want er worden ook doodleuk lefefufuffefeh's uitgedeeld 8)7 8)7 :F

Als ik allen hier al zie hoeveel mensen al hebben betaald voor vet veel van die loot boxes dan is de money grab weer niet van de lucht. En het spel lijdt er alleen maar onder. Nog meer plebs met Defenders en Skorps en E-25s, leuk man. Vooral om die reden wil ik eigenlijk uit principe niet mee doen aan dit schaamteloze gedoe.
Net als Anvil een paar dagen geleden had ik wel wat meer verontwaardiging verwacht hier, maar blijkbaar doen jullie allemaal lekker mee met het spel naar de klote helpen.

Maar goed, wellicht dat ik over een paar dagen nadat de 13e maand binnen is er weer anders over denk en ook lekker meedoe aan het vertyfen van de game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 10:24

Caveman

whahoehaha

Hetzelde voornemen gehad, 1x geld uitgeven :) Ik wilde 1 tank en 360 dagen premium kopen in de avent calender, maar net die dagen kon ik niet online (wilde de IS-2M en 360 premium), dus ik heb een keer gek gedaan. 75 lootboxen gekocht, ik ben niet ontevreden: 70.000 gold, ruim 6.500.000 credits, alle 3D camo's, een IS3A :), een KV -220, 60 dagen premium en nog een of andere tier 2 en nog wat comsumebles. Kreeg nog een paar tanks die ik al had, maar dat levert weer aardig wat gold op, het mooie is dat je genoeg kerstversiering krijgt om meteen naar level 10 te gaan, hoef ik me daar de komende weken ook niet meer druk om te maken. Nu maar even de neiging om met gold te gaan strooien onderdrukken 8)

btw, ik kreeg de IS3A 2x in de lootboxes.

[ Voor 14% gewijzigd door Caveman op 14-12-2018 10:16 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
Is er dan niemand die het ene reet boeit dat dit zo verschrikkelijk fout is?

Je betaalt fucking HONDERD EURO voor 75 boxes en het is EEN COMPLETE GOK wat je krijgt. Zie mensen op de forums die in 75 boxes meerdere IS-3A's, Defenders en E-25's krijgen en ook mensen die in 75 boxes hooguit een paar tier5 prems krijgen en verder niets. Dus de 1 krijgt voor zijn 100 ballen een boatload aan tanks en dito gold en de ander krijgt vrijwel niets.

Dat is toch plain wrong of ben ik de enige die dat zo ziet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Mr_Size schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:54:

Je betaalt fucking HONDERD EURO voor 75 boxes en het is EEN COMPLETE GOK wat je krijgt. Zie mensen op de forums die in 75 boxes meerdere IS-3A's, Defenders en E-25's krijgen en ook mensen die in 75 boxes hooguit een paar teir5 prems krijgen en verder niets. Dus de 1 krijgt voor zijn 100 ballen een boatload aan tanks en dito gold en de ander krijgt vrijwel niets.

Nee je bent niet de enige. Ik heb het gevoel dat dit een soort laatste stuiptrekking is van Wargaming. Ze weten dat het spel jammergenoeg beyond repair is en willen het gaan uitmelken. Wat denk je dat ze denken over de nieuwe matchmaking met op tier 8 defenders, IS3a, Scorpion G en E25. De meest OPtanks die er zijn, en daarom iedereen stiekem wel wilt.
En de CC beginnen zich ook nu unaniem tegen wargaming tekeren, dat was anders met de Chrysler K drama

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro

Je betaalt fucking HONDERD EURO voor 75 boxes en het is EEN COMPLETE GOK wat je krijgt. Zie mensen op de forums die in 75 boxes meerdere IS-3A's, Defenders en E-25's krijgen en ook mensen die in 75 boxes hooguit een paar tier5 prems krijgen en verder niets. Dus de 1 krijgt voor zijn 100 ballen een boatload aan tanks en dito gold en de ander krijgt vrijwel niets.

Het is ergens wel fout maar ergens begrijp ik het wel... ik heb wat ik wou en ik vind die extra credit booster boom wel heel relaxt...

Je hebt een boom voor credits, een boom voor crew training, free Xp en normale Xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Kepro schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:08:
Het is ergens wel fout maar ergens begrijp ik het wel... ik heb wat ik wou en ik vind die extra credit booster boom wel heel relaxt...

Je hebt een boom voor credits, een boom voor crew training, free Xp en normale Xp.
"Ik heb wat ik wou" |:(
Gelukkig denkt niet iedereen zo, dan zou het helemaal een kut wereld zijn...

Het gaat er niet om wat jij wil, uiteraard wil iedereen wel een triljoen goud en credits en OP prems, etc etc. Het gaat er om dat, juist door dit soort instellingen bij mensen, het spel (nog verder) naar de klote gaat omdat iedereen zo fucking greedy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Dat wordt dus een nederlands account maken (gift) stelletje zeikerds...

Lukt niet staat wss geografisch vast...

Iemand tips ?
Het is niet de bedoeling dat ik continu iemand moet lastigvallen voor een gift te geven...

[ Voor 51% gewijzigd door nvidia666 op 14-12-2018 12:32 ]

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Mr_Size schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:50:
[...]
....omdat iedereen zo fucking greedy is.
Als je lootboxes koopt heeft dat toch niets met greedy te maken ? Ik koop met de feestdagen ook een paar oudejaars loten, gewoon omdat ik het leuk vind. Ik speel het hele jaar een spel dat ik leuk vind en met de feestdagen stop ik er wat geld in, dit jaar heb ik wat mazzel (vorig jaar trouwens niet). Ik heb niet het gevoel dat ik greedy bezig ben, of het helemaal goed voor het spel is, is nog maar de vraag. De balance in het spel is wel ver te zoeken, maar dat heeft niets met lootboxes te maken en alles met OP tanks. Om een nieuwe lijn te grinden vanaf tier 1 is niet meer zo leuk als dat het was, ik merk dat ik er vaker free XP tegenaan gooi om maar verder te komen. Ik hou van histories correcte tanks en daar raken we steeds verder vandaan. Al die clown camo's en tanks die nooit bestaan hebben, reguleren nu de battles. Als je nu een tier 8,9 of 10 battle pakt zijn er maar een paar tanks die ook daadwerkelijk echt gebouwd zijn. En dat vind ik erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

nvidia666 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:23:
Dat wordt dus een nederlands account maken (gift) stelletje zeikerds...

Lukt niet staat wss geografisch vast...

Iemand tips ?
Het is niet de bedoeling dat ik continu iemand moet lastigvallen voor een gift te geven...
Dus als ik een account voor jouw maak, dan kun je er niets mee in Belgie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Caveman schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:47:
[...]

Nog niet geprobeerd , ik weet ook niet wanneer ze u registreren als bepaald land.
Is dat bij aanmaak account of bij inloggen.

Ik stuur je DM voor account te maken maar ik vermoed dat dit ook te maken heeft met het spel dat al geïnstalleerd staat dus deze ga ik deïnstalleren voor zeker te zijn.

Alvast bedankt :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Zo, omdat het winter is en ik een maandje de tijd heb om te gamen en besloot om WOT weer eens aan te zwengelen.

Met name viel mij het volgende op:
/de Pz.Sfl. IVc heeft met zijn 88mm top gun in theorie 198mm penetration.
In de praktijk bounce ik er echter vééél meer mee op tanks met <75mm armor dan vrijwel al mijn andere guns van m'n T5 tanks (inclusief 120mm penetration guns). Voorbeelden:
- T28 ...
- T34s
- Hellcat

Maar ik bounce eigenlijk heel regelmatig en vooral heel vreemd op midden-lange afstand terwijl andere T5 tankdestroyers daar geen of veel minder last van lijken te hebben (Badkuip, Stug IV om maar iets te noemen).

Ik kan mij vaagjes herinneren dat dit de reden was dat ik ooit de tank verkocht heb een paar jaar terug. 200mm bouncen op tanks met paper armor is gewoon heel irritant. Wie heeft nog meer die ervaring?

Overigens zijn er ook zeker wel momenten waar je gewoon hard door een KV1 heen gaat, maar uiteraard blijven de frequente quasi onmogelijke bounces wel erg opvallen. Zou kunnen dat het gewoon wens der gedachte is, maar ik heb die ervaring bij geen enkele andere tank. Dwz, als ik bounces heb, dan snap ik heel goed waarom (target armor/slope is gewoon meer dan dat de gun pen aan kan in theorie).

Verder heb ik XVM geinstalled, maar die laat het ene potje wél stats zien, en het andere potje zijn alle stats weg. Wilde graag % winkans en enemy skill weten, verder niet heel erg veel van nodig. Netjes geactiveerd op de website en alles maar niks. Blijft erg random - lukte me niet er een oplossing voor te vinden.

En als laatste - het patroon van enkele jaren geleden waarbij je hele 'sets' van inferieure teams / losses krijgt gevolgd door - een andere dag of later op de dag - hele sets met superieure teams / wins lijkt nog steed stand te houden. Gisteren van 40 potjes er 2 gewonnen. Vandaag weer gewoon als vanouds gewoon meerderheid winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Nu heb ik alle xmass missies gedaan, zit op level 3, niks meer te winnen of te openen... wat nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
Waar kan je vinden wat de verschillen zijn als je de festive atmosphere compleet hebt? ofwel wat is het verschil tussen de 4 soorten boxen uiteindelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
StugIII schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 18:45:
Waar kan je vinden wat de verschillen zijn als je de festive atmosphere compleet hebt? ofwel wat is het verschil tussen de 4 soorten boxen uiteindelijk?
, 1 boom is voor free xp, 1 credits, normale combat xp en crew xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
weet je ook welke voor wat is?

Laat maar, gevonden staat bij de collectie wat het doet |:(

[ Voor 51% gewijzigd door StugIII op 14-12-2018 19:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Vedrano schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 18:27:
Nu heb ik alle xmass missies gedaan, zit op level 3, niks meer te winnen of te openen... wat nu
Elke dag opnieuw missies doen (vergeet niet de extra advent missie aan te klikken) , met GIVEAWAY code kan je nog een extra missie doen, ongebruikte kerstitems kan je in shards omzetten en dan tier V items craften om zo relatief snel naar hogere levels te gaan

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kepro
Brawlen met een SU 130 pm :)

suuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Breezers schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 19:44:
[...]

Elke dag opnieuw missies doen (vergeet niet de extra advent missie aan te klikken) , met GIVEAWAY code kan je nog een extra missie doen, ongebruikte kerstitems kan je in shards omzetten en dan tier V items craften om zo relatief snel naar hogere levels te gaan
Die giveway code, hoe werkt dat ? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nvidia666
majic schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 21:10:
[...]

Die giveway code, hoe werkt dat ? :)
Wot site inloggen en redeem code en dan GIVEAWAY intikken net gedaan en werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:50
Vedrano schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 18:27:
Morgen nog een keer doen ;)
StugIII schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 19:01:
weet je ook welke voor wat is?

Laat maar, gevonden staat bij de collectie wat het doet |:(
Voor mensen die het niet weten/willen opzoeken
New Year = Credits
Lunar = Combat XP
Magic = Free XP
Christmas = Crew XP

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Heeft WG mij woensdag soms horen klagen? Vandaag een avond solo gespeeld waarvoor je de game speelt. :) Ik vind de buff op de Obj 260 heel relaxt. Vooral de dpm en gun dep doet het hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InGen10
  • Laatst online: 13:38
Ik baal er wel lichtelijk van dat WG nu IS3As en Lefhfhefhehehefff's aan het uitdelen is. Pure jaloezie natuurlijk, want mijn IS3A heeft een flinke tijd stof staan happen en is nu ineens tot ver over OP staat gebuffed en dan rijdt straks iedereen er mee rond..

Die Lefhefhfehefheff kreeg ik eigenlijk nooit echt goed onder de knie, die shell travel time is zo ontzettend lang en ik kan daar maar niet aan wennen. Al is die reload wel geniaal en de armour is leuk om scouts mee te verassen, al is het dan toch vaak al een verloren zaak :(

Fujifilm X-T5 | XF16mm f1.4 | XF35mm f2.0 | XF18-55 f2.8-4 | Helios 44-2 58mm f2.0 | Nikon Z5 | Nikon Z5ii | Z 40 f2.0 | Z 50 f1.8 S | Z 85 f1.8 S | Z 105 MC f2.8 | Tamron 28-70 F2.8 v2 |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nvidia666
Caveman schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:47:
[...]

Vooreerst : Caveman

Bedankt , Merci , Danke , Thank You , Mucha Gracias voor account aan te maken waarmee ik als Belg toch nog lootboxes kon kopen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Lotje 99 euro gekocht , enkel details :

E25 (6700 gold)
Defender
Grille , BC25 , IS7 , T57H style.

Kortom ben van 18K naar 56K gold gegaan 8)7 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
20e aan boxes uitgegeven, in de hoop de T8 tanks te treffen omdat ik ze al heb, puur voor het goud dus. Maar helaas, 4.5k gold, iets van 3m credits en wat premium dagen, pretty crap deal dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Jawel, alleen wil ik de discussie niet op meerdere fronten tot in den treure voeren ;) Op onze Whatsapp groep is het wel helemaal uitgekauwd en eigenlijk is iedereen het wel eens met de conclusie: 'Die lootboxes met OP tanks is helemaal fout, met name de IS3-A die net voor de lootboxes te koop zijn OP wordt gebuffed."

Je kunt je afvragen hoe slim of simpel men is bij WG als het gaat om de daadwerkelijke game-ervaring in de game, iedereen wil verbeteringen mbt MM, premium ammo, arty, etc. Maar laten we eerlijk zijn, de commerciele / marketing afdeling kent de fijne kneepjes van het aftroggelen van zuurverdiende centjes van spelers 8)

En ja, ik heb ook lootboxes gekocht, maar ik had alle tanks al die vergeven worden :+ Het ging mij om met name de quickstart van de kerstboom/collection bonussen (credits FTW) en de 4 skins, die ik wel heel tof vind! Een pakket van 11 boxen voor EUR 20 was voor mij genoeg. Helaas maar 2 van de 4 skins, maar wel al 48% meer credits in iedere game :9

Ik vind dat QB wel een goede video er over gemaakt heeft met een duidelijk punt: als je dergelijke tanks wilt verkopen, dan niet alleen in de lootboxes, maar ook seperaat (liefst zonder onzin erbij in de bundel), zodat je weet, voor EUR 40 of EUR 50 heb ik gegarandeerd ook de OP IS3-A tank.

Ik heb even een punt in de video gepakt, die gelijk de conclusie omvat:

AANVULLING:

Ik zag op TDB ook nog een mooi artikel: https://thedailybounce.ne...of-gambling-broken-tanks/ Omdat ik de tekst zo snel niet kon kopieren / plakken maar even een plaatje. Hij heeft een heel goed punt; ongewild zorgen alle CC's er voor met hun unboxing videos met hun commentaar erop, dat veel spelers (extra) verleid worden om boxes te kopen! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lbOHooU.png

[ Voor 11% gewijzigd door Rianata op 15-12-2018 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20GwIBAP
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-08-2023
11 boxen: 4500 gold, Skorp G, Turan III

De grap van gokken is dat je dan denkt, "oh ik doe er nog 11, of 25".
Ook grappig:, "oh maar dat is meer dan 60 euro! voor 20 euro!"

Is natuurlijk helemaal niet waar. 20 euro weg. Paar pixels terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

36 boxen, 1 gift van 11 en zelf 25.. Geen één tank, paar styles, wat prem, gold, credits and kerstballen... :| En met ongeveer iedereen eens dat dit systeem erg matig is wat de unieke tanks betreft. Maar even snel de kerstballen tijd door om naar level X te komen en een 4 fem crew te scoren, en wat extra game bonus is ook een redelijke opzet. En daar ben je redelijk snel.

[ Voor 55% gewijzigd door superduper op 15-12-2018 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20GwIBAP
superduper schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 12:22:
Maar even snel de kerstballen tijd door om naar level X te komen en een 4 fem crew te scoren, en wat extra game bonus is ook een redelijke opzet. En daar ben je redelijk snel.
Voor 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
We maken ook elkaar gek hier. We lijken een paar groupies die bij Justin Bieber voor aan de lijn staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Rianata schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 11:05:
AANVULLING:

Ik zag op TDB ook nog een mooi artikel: https://thedailybounce.ne...of-gambling-broken-tanks/ Omdat ik de tekst zo snel niet kon kopieren / plakken maar even een plaatje. Hij heeft een heel goed punt; ongewild zorgen alle CC's er voor met hun unboxing videos met hun commentaar erop, dat veel spelers (extra) verleid worden om boxes te kopen! _/-\o_

[Afbeelding]
Wauw, deze gast heeft het idd goed begrepen. Ik vind ook dat het de game kapot maakt, dat is nou juist het hele punt. En juist CC's zou dit moeten aangaan, want zij moeten er (deels) van leven nota bene!!
Vond QB zijn standpunt ook echt goed in deze, hij gebruikte zelf de frase: I condemn wargaming for doing this. Wie weet helpt het, zal wel niet maar goed..

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Size op 15-12-2018 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Code is al een keertje voorbij gekomen, maar je kan die nog gebruiken en de missies proberen te voltooien tot 20 december :

Join the Clash

Of course, you commanders are invited to join their epic showdown. So grab the warmest of your jackets and jump into your favourite tank before activating one of the following codes:

Join Santa with SANTAMAUS
Join Krampus with KRAMPUSVAGN

Winning Team Rewards

The winning team gets the following:
  • II L-60 a Swedish collector's tank
  • 3 Small Holiday Ops 2019 Boxes
  • 1 Large Holiday Ops 2019 Box
  • 10 Coffees with Cinnamon Buns
https://worldoftanks.eu/e...ampus-wot-holiday-stream/

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

nee, zeker niet alleen maar boven op de premium days, gold. Dus puur nog net even een extra rationale om die uitgave te rechtvaardigen.. laat me nou..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Ivm lootboxes en inhoud ervan.

Zou men er geen code in verwerkt hebben dat men spelers bevoordeeld die in het jaar al aantal dingen gekocht hebben ?

Zoals ik hier zie is dit mega random dat de ene enorm veel krijgt en andere juist niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal het dan eindelijk de goede kant opgaan?

https://worldoftanks.eu/e...o-come-2019/#premium_ammo

Over premium ammo:
As a result, we are going to implement the following mechanics:

Standard AP shells are now the most attractive in terms of cost and damage. They have high damage per shot and they are cheap, but it's harder to hit armored vehicles when using these shells.
"Special ammo" is good for firing on armored vehicles, because of a higher chance to penetrate. But they come at a high cost and have a lower damage per shot (by 25-30%) than the standard shells.
High explosive shells make it possible to inflict damage with a greater probability, regardless of whether the vehicle is armored or not. They are effective against poorly armored vehicles but have low armor penetration, cannot pierce obstacles, have the lowest damage per shot in case of non-penetration and often, the lowest velocity.
En de MM
In the future:

Templates will become more flexible, depending on the current situation in the queue
In addition to the classic 3-5-7 and 5-10, new templates may appear in order to help sort the queue
For a two-tier battle, there may be 6-9 and 7-8
For a three-tier battle, there may be 4-5-6 and even 5-5-5.
Templates may also appear with a larger number of tanks in the top than in the bottom for two-tier battles. This mainly concerns the 8-7 template for two-tier battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Alle decoraties krijgen is dus onmogelijk mits je niet veel geld uitgeeft, met de daily missions kom je geen fuck verder

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 16:41:
Zal het dan eindelijk de goede kant opgaan?
Zo'n document opstellen is 1, daadwerkelijk op een acceptabele termijn implementeren is 2. Afwachten dus. Zoals eerder hier gezegd, de marketing draait altijd op volle toeren en die poepen dit er zo uit. Ze zijn niet gek en weten wel wat spelers willen. Kijk ook dat korte filmpje maar onderaan dat artikel! Feedback komt wel aan maar of ze er iets mee doen...

Mooi filmpje trouwens van Claus Kellerman... normaal vind ik hem een beetje te schreeuwerig in zijn YT-content, maar deze is nav alle ophef van afgelopen week wel een iets andere blik en een stukje geschiedenis hoe hij denkt dat het zover is gekomen. En ja, WG = commercieel, dus zoekt de balans tussen monetization en happy players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Rianata schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 16:57:
[...]

Zo'n document opstellen is 1, daadwerkelijk op een acceptabele termijn implementeren is 2. Afwachten dus. Zoals eerder hier gezegd, de marketing draait altijd op volle toeren en die poepen dit er zo uit. Ze zijn niet gek en weten wel wat spelers willen. Kijk ook dat korte filmpje maar onderaan dat artikel! Feedback komt wel aan maar of ze er iets mee doen...

Mooi filmpje trouwens van Claus Kellerman... normaal vind ik hem een beetje te schreeuwerig in zijn YT-content, maar deze is nav alle ophef van afgelopen week wel een iets andere blik en een stukje geschiedenis hoe hij denkt dat het zover is gekomen. En ja, WG = commercieel, dus zoekt de balans tussen monetization en happy players.

[YouTube: WOT - IS-3A & The State Of The Game | World of Tanks]
|

Misschien heeft WG eindelijk in de gaten dat 2019 erop of eronder wordt. Vandaag overigens weer met een 8) gespeeld.

Edit 2/ circon zegt dat de stb 1 een hele overhaul krijgt met een soort siege mode.

Edit: 3. Xvm gaat eruit *O*

Edit. De Zweden komen met een MT lijn. _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Kepro op 15-12-2018 18:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kepro
En dan skippen naar o.a 16.55

[ Voor 17% gewijzigd door Kepro op 15-12-2018 18:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
Ik snap nog steeds dat gezeur over xvm niet.
Ik ben gewoon een gemiddelde speler en gebruik xvm als middel om te zien hoe ik t zelf doe ten opzichte van andere spelers.
Wn8-focus ofzo op unicums nog nooit gedaan en geen van mijn vrienden doen dat. Hier luisteren ze wat mij betreft echt te veel naar de klagende youtubende unicums. Natuurlijk wil iedereen zijn minute of fame door een QB of Dez uit te schakelen. Maar dat is wat mij betreft gewoon de prijs voor bekend willen zijn en daarmee geld verdienen.
Natuurlijk is het leuk en geeft t een goed gevoel als je een goede speler weet uit te schakelen. Maar denk je echt dat andere spelers de unicums op gaan zoeken op de kaart om die uit te schakelen? Je komt ze tegen of je komt ze niet tegen.
Die focus op unicums geloof ik weinig van, ik denk dat 99% van de spelers daar geeneens oog voor heeft. Die schieten op de tank waar ze het beste schot op hebben.

Ik ben wel blij dat ze wat aan die MM gaan doen en dat frontline terug komt. Jammer genoeg maar 1 week per maand voor frontline. Dat is voor mij echt een leuke gamemodus die ik graag speelde.
Of de aanpak van 'special' ammo de juiste is weet ik niet. Misschien in combinatie met een betere MM wel. Maar als MM niet verbetert en je bent nog steeds hele tijd lowtier dan betekent het alleen maar dat je nog minder toe te voegen hebt aan een game als je met je standaard shells die veel te zwaar bepantserde high tiers niet kan pennen.

Ik denk in ieder geval wel dat 2019 een cruciaal jaar wordt. Met de teruglopende spelersaantallen is het nu erop of eronder. Nog een of twee slechte beslissingen en het kan zomaar eens klaar zijn.

[ Voor 49% gewijzigd door Arjant2 op 15-12-2018 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
@Arjant2 zullen we een weekend van account ruilen? Ik hoor je vanzelf wel klagen over de arty focus en ge-yolo om een (super) unicum te killen.

@jantje 2 en @Mr_Size kunnen dit beamen en zal vast een paar spelers o.a. Op dit forum vergeten.

[ Voor 27% gewijzigd door Kepro op 15-12-2018 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20GwIBAP
Grappig dat er bv "frendly fayer" en bv "maps-blek list" in het cyrillisch staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
@Kepro en nog zijn de unicums unicum?
Misschien wel juist ook daardoor.. yolo richting een unicum is wellicht nog wel de makkelijkste manier als unicum om damage te doen ;)
Ik zeg niet dat t helemaal niet voor zal komen maar ik zie t werkelijk nooit gebeuren in game.

Maar wil graag een keer ruilen hoor om het te ondervinden. Alleen niet klagen als je dan paar punten zakt in een weekend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Eerst zien dan geloven.

- Jap heavies en arty mogen ook de prullenbak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Op zich zou die maps blacklisten wel goed kunnen zijn..misschien zien ze dan in dat niemand bepaalde maps wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:01

Roozzz

Plus ultra

Arjant2 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 22:17:
Op zich zou die maps blacklisten wel goed kunnen zijn..misschien zien ze dan in dat niemand bepaalde maps wil spelen.
Laten we beginnen met Empire's border... Ik krijg al suïcidale neigingen zodra ik het laadscherm zie... ;)

Maar wat een drama is dat, in verhouding zijn alle oude maps pareltjes :+

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TweakJerommeke schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 22:13:
Eerst zien dan geloven.

- Jap heavies en arty mogen ook de prullenbak in.
Handen af van mijn M53 en Type's :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kepro
Roozzz schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 22:20:
[...]

Laten we beginnen met Empire's border... Ik krijg al suïcidale neigingen zodra ik het laadscherm zie... ;)

Maar wat een drama is dat, in verhouding zijn alle oude maps pareltjes :+
Empires border, mines, abbey, Minsk, vergeet er vast nog een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-09 23:23

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Arjant2 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 20:59:
Ik snap nog steeds dat gezeur over xvm niet.
Ik ben gewoon een gemiddelde speler en gebruik xvm als middel om te zien hoe ik t zelf doe ten opzichte van andere spelers.
Dan is dat waarschijnlijk ook je probleem, dat je het 'gezeur' omtrent XVM niet snapt. XVM is gewoon kut. XVM zorgt er voor dat mensen al gedemotiveerd zijn aan het begin van de match doordat ze zoveel 'tomaten' in hun team hebben. Wat betreft XVM focus, het feit dat jij het niet doet (en dat betwijfel ik wel sterk), betekend niet dat anderen het niet doen.

Geloof mij als Kepro en Size in een platoon zitten dat ze er beide uitgepikt worden door arty en andere killunicums. Maar wie zou dat niet doen als je XVM (de mod voor faalhazen) gebruikt en je hele team rood is en de tegenstander twee paarse dudes heeft?

Ik denk dat je pas serieus mee kan praten op het moment dat je naam een ander kleurtje heeft dan groen. ;)

En hier nog een goed voorbeeld van XVM focus in kaart:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xz8FJMj.png

En de stats van de 140? Die spreken wel voor zich;
Afbeeldingslocatie: https://wotlabs.net/sig/eu/_S4MU_/signature.png
Kepro schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 22:47:
[...]
Empires border, mines, abbey, Minsk, vergeet er vast nog een paar.
Erlenberg.. wat een pauper map is dat geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
Nemean schreef op zondag 16 december 2018 @ 03:16:
[...]

Geloof mij als Kepro en Size in een platoon zitten dat ze er beide uitgepikt worden door arty en andere killunicums. Maar wie zou dat niet doen als je XVM (de mod voor faalhazen) gebruikt en je hele team rood is en de tegenstander twee paarse dudes heeft?
Mod voor faalhazen? Dat is dan jouw probleem. Het spel is niet alleen voor unicums. Die denken blijkbaar dat zij als enige het spel mogen spelen. Hoe vaak ik of teamgenoten al niet verrot ben gescholden door een unicum uit mijn eigen team omdat ik het niet goed genoeg doe naar zijn zin. Ik denk dat dat vaker voor komt dan xvm focus. Die denken serieus dat t spel alleen voor hun is. En ja er wordt ook door niet unicums gescholden, maar niet naar verhouding.

En dan nog iets? Ik zie het probleem niet eens. Ja sterke spelers moet je eerst uit schakelen. Zo gaat dat bij andere spellen ook.
Ik focus daar niet eens op maar misschien moet ik dat juist wel eens gaan doen. Win ik waarschijnlijk meer.

En dat voorbeeld wat je aan haalt voor die 140? Zonder gameplay kan ik niet zien of hij daadwerkelijk gefocussed is. Misschien werkte het wel in zijn voordeel als er tanks yolo op hem af gingen.

[ Voor 24% gewijzigd door Arjant2 op 16-12-2018 10:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 21:48
Arjant2 schreef op zondag 16 december 2018 @ 09:54:
[...]

Mod voor faalhazen? Dat is dan jouw probleem. Het spel is niet alleen voor unicums. Die denken blijkbaar dat zij als enige het spel mogen spelen. Hoe vaak ik of teamgenoten al niet verrot ben gescholden door een unicum uit mijn eigen team omdat ik het niet goed genoeg doe naar zijn zin. Ik denk dat dat vaker voor komt dan xvm focus. Die denken serieus dat t spel alleen voor hun is. En ja er wordt ook door niet unicums gescholden, maar niet naar verhouding.

En dan nog iets? Ik zie het probleem niet eens. Ja sterke spelers moet je eerst uit schakelen. Zo gaat dat bij andere spellen ook.
Ik focus daar niet eens op maar misschien moet ik dat juist wel eens gaan doen. Win ik waarschijnlijk meer.

En dat voorbeeld wat je aan haalt voor die 140? Zonder gameplay kan ik niet zien of hij daadwerkelijk gefocussed is. Misschien werkte het wel in zijn voordeel als er tanks yolo op hem af gingen.
Dit is onzin je onthoudt het alleen meer van unicums because they are purple :+ Het overgrote deel van deze game is oranje tot blauw en die schelden dus relatief gezien veel vaker dan een unicum, waarbij de meeste unicums geen eens de moeite nemen om zich om het team druk te maken. De keren dat ik iemand van me eigen team uit scheld zijn echt extreme gevallen waarbij mensen zo retarded zijn dat ik me soms afvraag waar hun hoofd ergens zit.

Normaal gesproken wil ik mensen altijd helpen en geef ik ze goed bedoeld advies, maar nee als je aan hun ego zit krijg je gelijk een grote mond terug omdat ze niet inzien dat ze uberstom bezig zijn.

Je moet juist niet op unicums focussen ten koste van alles, tenzij ze in je schotsveld zitten misschien. Iedereen denkt dat unicums onverslaanbare hackende goden zijn, maar het is ook maar een speler in een tank en als die in relatief slechtere tank zit als een gele speler kan die in verhouding nog gevaarlijker zijn ook. Zeker in de huidige meta. Een unicum is niets zonder zijn 14 andere "cannon fodder" maatjes. Als jij die eerder uitschakelt dan zijn team dan win je meer.

Unicums voelen zich soms misschien elitair, dat ben ik deels met je eens. Maar dat is ook omdat hun gewoon een betere read over de game hebben. Wat helaas mensen, niet persé jou bedoeld, niet inzien of willen begrijpen. Statistisch zijn ze beter ook al krijgen ze nog genoeg shit over hun heen. Ik kan net zo goed zeggen hoe vaak ik wel niet door "bots" uitgescholden wordt omdat ik niet doe wat hun willen of vinden dat ik als "unicum" wel even iedereen moet instagibbed en als ik dood ben een Ebay account ben :+

Jouw perceptie klopt niet met de waarheid omdat je het verhaal maar van één kant bekijkt. Ik begrijp je gedachte wel maar het is beter om naar heel het plaatje te kijken.

Overigens vind ik XVM geen mod voor faalhazen ;) Ik vind het wel fijn om te zien van je eigen team op wie je kan bouwen en bij welke mensen je beter niet in de buurt kan blijven hangen. Normaal gesproken speel ik ook met XVM. Al heb ik al een tijd niet gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20GwIBAP
Ik stel voor dat XVM verwijderd word.

Vanaf nu een eeuwing durend kruis op de mini-map voor 80% van de "unicums" 5.000 potjes premium ammo schietend redlinend in hun Su-85b/T-67/FCM Pak40.

En auto aim voor arty op die faalhazen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
jantje 2 schreef op zondag 16 december 2018 @ 10:37:
[...]

Dit is onzin je onthoudt het alleen meer van unicums because they are purple :+ Het overgrote deel van deze game is oranje tot blauw en die schelden dus relatief gezien veel vaker dan een unicum, waarbij de meeste unicums geen eens de moeite nemen om zich om het team druk te maken. De keren dat ik iemand van me eigen team uit scheld zijn echt extreme gevallen waarbij mensen zo retarded zijn dat ik me soms afvraag waar hun hoofd ergens zit.

Normaal gesproken wil ik mensen altijd helpen en geef ik ze goed bedoeld advies, maar nee als je aan hun ego zit krijg je gelijk een grote mond terug omdat ze niet inzien dat ze uberstom bezig zijn.

Je moet juist niet op unicums focussen ten koste van alles, tenzij ze in je schotsveld zitten misschien. Iedereen denkt dat unicums onverslaanbare hackende goden zijn, maar het is ook maar een speler in een tank en als die in relatief slechtere tank zit als een gele speler kan die in verhouding nog gevaarlijker zijn ook. Zeker in de huidige meta. Een unicum is niets zonder zijn 14 andere "cannon fodder" maatjes. Als jij die eerder uitschakelt dan zijn team dan win je meer.

Unicums voelen zich soms misschien elitair, dat ben ik deels met je eens. Maar dat is ook omdat hun gewoon een betere read over de game hebben. Wat helaas mensen, niet persé jou bedoeld, niet inzien of willen begrijpen. Statistisch zijn ze beter ook al krijgen ze nog genoeg shit over hun heen. Ik kan net zo goed zeggen hoe vaak ik wel niet door "bots" uitgescholden wordt omdat ik niet doe wat hun willen of vinden dat ik als "unicum" wel even iedereen moet instagibbed en als ik dood ben een Ebay account ben :+

Jouw perceptie klopt niet met de waarheid omdat je het verhaal maar van één kant bekijkt. Ik begrijp je gedachte wel maar het is beter om naar heel het plaatje te kijken.

Overigens vind ik XVM geen mod voor faalhazen ;) Ik vind het wel fijn om te zien van je eigen team op wie je kan bouwen en bij welke mensen je beter niet in de buurt kan blijven hangen. Normaal gesproken speel ik ook met XVM. Al heb ik al een tijd niet gespeeld :P
Ik overdrijf natuurlijk ook enigszins, maar dat is bewust. Want ook dat geklaag over xvm focus vind ik overdreven.

Zoals jij xvm gebruikt zo gebruik ik het ook. Plus ik vind het een goed inzicht geven of ik daadwerkelijk beter wordt in de game. Ik verbeter me zelf graag (al zal ik nooit paars worden).
En dat heb ik daar straks al gezegd. Ik ga niet letten op waar een unicum op de map zich bevindt om die te gaan focussen. Maar dat wordt dus in twijfel getrokken hierboven. En dan krijg je twee kampen die beide een extreem standpunt innemen.

En om eerlijk te zijn... opbouwende kritiek heb ik nog nooit meegemaakt ingame. Zou het graag krijgen hoor want wie wil er nu niet beter worden?
En je kan wel zeggen dat unicums een betere read over de game hebben en dat geloof ik, maar je moet me geloven dat 9 van de 10 unicums geen opbouwende kritiek geven maar alleen maar noob en delete game als kritiek geven. (En zoals gezegd doen andere kleurtjes dat ook maar zijn het wel vaak de betere spelers van wie je dat commentaar krijgt).
En daar leert een gemiddelde speler helemaal niets van kan ik je vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:21

StarWing

Huh ?!?

nvidia666 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 00:21:
[...]
Vooreerst : Caveman

Bedankt , Merci , Danke , Thank You , Mucha Gracias voor account aan te maken waarmee ik als Belg toch nog lootboxes kon kopen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Iemand die een andere Belg ook een handje wil helpen ?

Page intentionally left blank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik hoop echt niet dat xvm eruit gaat. ten eerste pas ik wel mijn stijl aan als de totale team verhouding heel erg scheef ligt en ten tweede kijk ik ernaar bij platoon verzoeken: iemand met 25k games en wn8 van 53 bv daar zal ik niet echt op kunnen rekenen op een samenwerking.

En dat mensen het gebruiken om hun kansen te wegen als ze een gevecht aangaan is logisch. Als je dat niet wilt dan kunnen bv ook de penmarkers eruit.

Gezeur over arty's snap ik maar gedeeltelijk. Het is best vergelijkbaar met sommige TDs: zoek een bosje en knallen maar. Bij arty heb je een flink lange flight time dus vereist het weer een andere stijl. Alles heeft zijn voor en nadelen. Gisteren in mijn team heavies die al bij aftellen aan het schelden waren op arties, en daarup hun eigen arties meteen afschoten (en dan klagen dat ze geen steun krijgen als ze klem gezet worden door tegelstanders) mogen van mij direct gebanned worden. En ja, ik vind het soms best leuk om arty te spelen.

Je zal het spel nooit naar ieder tevredenheid gebalanceerd krijgen. het kunnen prioriteren van je favo maps zou wel een leuke zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Dat is het enige wat je uit het gehele bericht haalt? Dat XVM naar mijn mening een mod voor faalhazen is? Veranderd niets aan de inhoud van mijn eerdere bericht.

XVM veroorzaakt voor verdeeldheid in het spel en zorgt er nog meer voor dat de mensen toxic naar elkaar kunnen zijn. Ik had gister nog een pot met Kreezije, een T57 die maar zat te whinen over ons twee omdat wij niet goed speelde volgens hem. Vervolgens kijkt deze man met ons mee en draait als een blad aan een boom. Ziet in dat wij pinnend down zijn sinds het begin en gaat vervolgens zijn gal spuwen op een Conqueror die uit zijn neus staat te vreten. Goede spelers en slechte spelers zijn door XVM te vaak het slachtoffer.
[...]
Dat is dan jouw probleem. Het spel is niet alleen voor unicums. Die denken blijkbaar dat zij als enige het spel mogen spelen. Hoe vaak ik of teamgenoten al niet verrot ben gescholden door een unicum uit mijn eigen team omdat ik het niet goed genoeg doe naar zijn zin. Ik denk dat dat vaker voor komt dan xvm focus. Die denken serieus dat t spel alleen voor hun is. En ja er wordt ook door niet unicums gescholden, maar niet naar verhouding.
Er zijn inderdaad genoeg uniscums in het spel, dat beaam ik. Maar niet iedere unicum is een uniscum. De hoeveelheid keren dat je uitgescholden wordt door een unicum, zo vaak worden unicums uitgescholden door andere spelers. Standaard is een unicum een goldfiring donkey, damagefarmer. redlinesniper, camper, e-bay account etc. Daarnaast hoop ik wel dat je weet dat er mogelijk in de gehele EU playerbase maar 1 a 2% procent van de spelers unicum is? Die moeten zich dan wel erg compenseren als ze meer schelden dan de overige 98% van de playerbase.
Arjant2 schreef op zondag 16 december 2018 @ 11:08:
[...]

Maar dat wordt dus in twijfel getrokken hierboven. En dan krijg je twee kampen die beide een extreem standpunt innemen.
Volgens mij trek je mijn berichten ook in twijfel en is bewijs op bewijs noodzakelijk. Zie maar hieronder.
[...]
[...]
En om eerlijk te zijn... opbouwende kritiek heb ik nog nooit meegemaakt ingame. Zou het graag krijgen hoor want wie wil er nu niet beter worden?
En je kan wel zeggen dat unicums een betere read over de game hebben en dat geloof ik, maar je moet me geloven dat 9 van de 10 unicums geen opbouwende kritiek geven maar alleen maar noob en delete game als kritiek geven. (En zoals gezegd doen andere kleurtjes dat ook maar zijn het wel vaak de betere spelers van wie je dat commentaar krijgt).
Wat betreft dat unicums alleen aan zichzelf denken, ik platoon vaak genoeg met bepaalde vrienden die zich niet onder het kopje unicum scharen. Een goed voorbeeld hiervan is een kerel die ik via World of Tanks heb leren kennen en ik durf zeker te zeggen dat door te platoonen met hem en tips te geven hij in 'wn8' zeker als een gemiddeld betere speler uit komt:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/p1nTe64.jpg

Mensen die zich normaal gedragen naar mij, daar gedraag ik mij normaal naar. Ga je vervolgens apengedrag naar mij tonen, dan kun je het zelfde niveau van mij verwachten met een glimlach achter mijn beeldscherm.
superduper schreef op zondag 16 december 2018 @ 12:10:
Ik hoop echt niet dat xvm eruit gaat. ten eerste pas ik wel mijn stijl aan als de totale team verhouding heel erg scheef ligt en ten tweede kijk ik ernaar bij platoon verzoeken: iemand met 25k games en wn8 van 53 bv daar zal ik niet echt op kunnen rekenen op een samenwerking.
Dat is precies de reden waarom XVM er juist uit moet. Je bent al gedemotiveerd de match te winnen voor dat je het spel gaat spelen.
En dat mensen het gebruiken om hun kansen te wegen als ze een gevecht aangaan is logisch. Als je dat niet wilt dan kunnen bv ook de penmarkers eruit.
Speel gewoon modloos. Alsof het spel zo slecht is dat je dit soort mods nodig hebt...
Gezeur over arty's snap ik maar gedeeltelijk. Het is best vergelijkbaar met sommige TDs: zoek een bosje en knallen maar. Bij arty heb je een flink lange flight time dus vereist het weer een andere stijl. Alles heeft zijn voor en nadelen. Gisteren in mijn team heavies die al bij aftellen aan het schelden waren op arties, en daarup hun eigen arties meteen afschoten (en dan klagen dat ze geen steun krijgen als ze klem gezet worden door tegelstanders) mogen van mij direct gebanned worden. En ja, ik vind het soms best leuk om arty te spelen.
Ik ben sinds de closedbeta al een een artyhater in hart en nieren. Na het kapot gaan van mijn GPU ben ik maar eens wat arty gaan spelen omdat dat nog enigszins toelaatbaar is met de FPS die ik heb. Maar bij elke klik met de muis weet ik dat de damage die ik ga doen oneerlijk verkregen is. Ik sta achterin de map ongespot damage te farmen en tanks te stunnen. Terwijl tankdestroyers de frontline op moeten zoeken om damage te kunnen en mogen doen. Daardoor gaat de vergelijking tussen een TD en een SPG niet op.

Naar mijn mening blijft arty een tankclass waar weinig skill voor benodigd is. Je hoeft een tank niet te raken om damage te doen (een splash is genoeg). Je hoeft niet te aimen op weakspots om een tank te damagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Laatst online: 28-07 13:23
StarWing schreef op zondag 16 december 2018 @ 11:18:
[...]

VPN ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn die New Year's missies eigenlijk nog van invloed op wat er uit die boxes komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20GwIBAP
Nyet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:17
Nemean schreef op zondag 16 december 2018 @ 13:09:
[...]

Dat is het enige wat je uit het gehele bericht haalt? Dat XVM naar mijn mening een mod voor faalhazen is? Veranderd niets aan de inhoud van mijn eerdere bericht.

XVM veroorzaakt voor verdeeldheid in het spel en zorgt er nog meer voor dat de mensen toxic naar elkaar kunnen zijn. Ik had gister nog een pot met Kreezije, een T57 die maar zat te whinen over ons twee omdat wij niet goed speelde volgens hem. Vervolgens kijkt deze man met ons mee en draait als een blad aan een boom. Ziet in dat wij pinnend down zijn sinds het begin en gaat vervolgens zijn gal spuwen op een Conqueror die uit zijn neus staat te vreten. Goede spelers en slechte spelers zijn door XVM te vaak het slachtoffer.

[...]

Er zijn inderdaad genoeg uniscums in het spel, dat beaam ik. Maar niet iedere unicum is een uniscum. De hoeveelheid keren dat je uitgescholden wordt door een unicum, zo vaak worden unicums uitgescholden door andere spelers. Standaard is een unicum een goldfiring donkey, damagefarmer. redlinesniper, camper, e-bay account etc. Daarnaast hoop ik wel dat je weet dat er mogelijk in de gehele EU playerbase maar 1 a 2% procent van de spelers unicum is? Die moeten zich dan wel erg compenseren als ze meer schelden dan de overige 98% van de playerbase.

[...]

Volgens mij trek je mijn berichten ook in twijfel en is bewijs op bewijs noodzakelijk. Zie maar hieronder.

[...]

[...]

Wat betreft dat unicums alleen aan zichzelf denken, ik platoon vaak genoeg met bepaalde vrienden die zich niet onder het kopje unicum scharen. Een goed voorbeeld hiervan is een kerel die ik via World of Tanks heb leren kennen en ik durf zeker te zeggen dat door te platoonen met hem en tips te geven hij in 'wn8' zeker als een gemiddeld betere speler uit komt:

[Afbeelding]

Mensen die zich normaal gedragen naar mij, daar gedraag ik mij normaal naar. Ga je vervolgens apengedrag naar mij tonen, dan kun je het zelfde niveau van mij verwachten met een glimlach achter mijn beeldscherm.

[...]

Dat is precies de reden waarom XVM er juist uit moet. Je bent al gedemotiveerd de match te winnen voor dat je het spel gaat spelen.

[...]

Speel gewoon modloos. Alsof het spel zo slecht is dat je dit soort mods nodig hebt...

[...]

Ik ben sinds de closedbeta al een een artyhater in hart en nieren. Na het kapot gaan van mijn GPU ben ik maar eens wat arty gaan spelen omdat dat nog enigszins toelaatbaar is met de FPS die ik heb. Maar bij elke klik met de muis weet ik dat de damage die ik ga doen oneerlijk verkregen is. Ik sta achterin de map ongespot damage te farmen en tanks te stunnen. Terwijl tankdestroyers de frontline op moeten zoeken om damage te kunnen en mogen doen. Daardoor gaat de vergelijking tussen een TD en een SPG niet op.

Naar mijn mening blijft arty een tankclass waar weinig skill voor benodigd is. Je hoeft een tank niet te raken om damage te doen (een splash is genoeg). Je hoeft niet te aimen op weakspots om een tank te damagen.
De waarheid ligt (uiteraard) ergens in het midden. Net als dat niet iedere unicum een eikel is, is niet elke arty speler met xvm aan het xvm snipen en schelden niet alle groene spelers de rode voor tomaat uit. Dit soort gedrag komt uit je karakter en niet uit een mod, áls xvm verdwijnt hoop ik van harte dat de toxicity (deels) verdwijnt, maar ik ben bang dat dat tegen gaat vallen, als je een shitty attitude hebt heb je geen mod nodig om je shitty te gedragen.

Ikzelf gebruik xvm om in te schatten ik hoeverre ik de beoordelingen van een andere speler kan vertrouwen, als een speler met een lage xvm zegt dat ie meegaat om me te dekken zal ik daar niet zoveel vetrouwen in hebben dan als een gele speler dat zegt. Ook helpt het me zelf verder te komen, als ik een (veel) betere speler iets zie zeggen of doen (terug trekken of juist pushen) kan het mij op het spoor zetten van iets dat ik zelf niet in de gaten heb gehad ofzo.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

StarWing schreef op zondag 16 december 2018 @ 11:18:
[...]

Tuurlijk :) pm me maar ff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Arjant2 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 20:59:
Die focus op unicums geloof ik weinig van, ik denk dat 99% van de spelers daar geeneens oog voor heeft. Die schieten op de tank waar ze het beste schot op hebben.
HAHAHAHA, heel grappig :*)
Ik word regelmatig weg ge focussed door arties en ook regelmatig als ik bottom tier ben ik een hoogstens gemiddeld goede tank. En veel van die keren sta ik niet eens vooraan ofzo, maar echt op de meest random plekken. Sixth Sense gaat af en hop, 3 seconden later vliegen de shells me om de oren. XVM focus bestaat, believe me..

En opbouwende kritiek naar 'mindere' spelers?? Tja, ik heb het wel eens geprobeerd en soms is iemand er vatbaar voor. Maar de meesten zien gewoon niet in hoe dom ze zijn, zoals Jantje al aangaf. En regelmatig word ik idd zelf verrot gescholden of voor hacker uitgemaakt. De meeste van dit soort spelers zijn geen unicums maar gemiddeld tot slechte spelers, dus je perceptie klopt gewoon voor geen meter..

edit: wat betreft de changes die WG voorstelt: eerst zien dan geloven. Moet het allemaal nog zien..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

MerijnB schreef op zondag 16 december 2018 @ 14:48:
[...]

De waarheid ligt (uiteraard) ergens in het midden. Net als dat niet iedere unicum een eikel is, is niet elke arty speler met xvm aan het xvm snipen en schelden niet alle groene spelers de rode voor tomaat uit. Dit soort gedrag komt uit je karakter en niet uit een mod, áls xvm verdwijnt hoop ik van harte dat de toxicity (deels) verdwijnt, maar ik ben bang dat dat tegen gaat vallen, als je een shitty attitude hebt heb je geen mod nodig om je shitty te gedragen.
Eensch, ik beweer ook niet anders. ;)

Tuurlijk is niet elke XVM gebruiker iemand die XVM focus toepast. Maar de bewering dat het niet bestaat omdat je het niet (wilt) ziet(n) is ook niet juist.

Overigens dat dit soort dingen nog steeds gebeuren :+

carpius30 (16/12/2018 15:11:32) reported
Nemean (16/12/2018 15:12:44) For what?
carpius30 (16/12/2018 15:19:14) dude u play with tons on hacks... 7 players from my team report u

Was dan ook wel een leuke match:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/egk6nlB.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Iedereen mag zn centjes uitgeven zoals hij wenst, maar ik begrijp echt niet waarom zoveel spelers lootboxes kopen. Met een paar keer een uurtje spelen zit ik al op level 8 van die kerstboom ongein en ik ben een 52% winrate scrub.

Zelf heb ik al anderhalf jaar (of langer) geen euro aan het spel uitgegeven en dat gaat prima, ik heb 4 tier 8 premiums (waaronder een Patriot), 5 tier 10 tank's genoeg goede crews etc. Ik heb geen credit problemen met mn standard accounts, krijg zoveel gratis reserves, missions rewards etc. dat ik voor mijn gevoel alles kan doen wat ik wil en competitief genoeg ben, zonder een cent uit te geven.

Echt grappig hoe mensen het voor zichzelf verantwoorden *weer* tientallen euro's uit te geven, voor iets dat feitelijk niets meer aan hun spelervaring toevoegt (al tig premiums tanks, superveel gold etc. etc.)

Voer voor psychologen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Omdat ik vanmiddag solo ging even wat missies geprobeerd maar mijn gedachtes zijn niet veranderd. De 2e nieuwe campaign is geen ruk aan. Wederom te achterlijke missies en de gebondenheid van landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Mn jaarlijkse lootboxes maar weer gekocht :D

25 boxes...
IS3A
Grill 15 skin
Crew member Klauw
E25 --> maar die had ik al dus cash...
Nog paar andere premiums...

Al met al iets van 17k gold... berg coins... en die IS3A... ben best tevreden :-)
_Anvil_ schreef op zondag 16 december 2018 @ 16:41:
Echt grappig hoe mensen het voor zichzelf verantwoorden *weer* tientallen euro's uit te geven, voor iets dat feitelijk niets meer aan hun spelervaring toevoegt (al tig premiums tanks, superveel gold etc. etc.)

Voer voor psychologen :P
Blijkbaar voegt het wel toe aan de spelervaring :) ik vind in elk geval de kerstperiode toch wel de leukste periode van WoT...

[ Voor 48% gewijzigd door IWriteCode op 16-12-2018 18:48 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Mr_Size schreef op zondag 16 december 2018 @ 15:22:
[...]

HAHAHAHA, heel grappig :*)

[...]

Ik word regelmatig weg ge focussed door arties en ook regelmatig als ik bottom tier ben ik een hoogstens gemiddeld goede tank. En veel van die keren sta ik niet eens vooraan ofzo, maar echt op de meest random plekken. Sixth Sense gaat af en hop, 3 seconden later vliegen de shells me om de oren. XVM focus bestaat, believe me..

En opbouwende kritiek naar 'mindere' spelers?? Tja, ik heb het wel eens geprobeerd en soms is iemand er vatbaar voor. Maar de meesten zien gewoon niet in hoe dom ze zijn, zoals Jantje al aangaf. En regelmatig word ik idd zelf verrot gescholden of voor hacker uitgemaakt. De meeste van dit soort spelers zijn geen unicums maar gemiddeld tot slechte spelers, dus je perceptie klopt gewoon voor geen meter..

edit: wat betreft de changes die WG voorstelt: eerst zien dan geloven. Moet het allemaal nog zien..
Ik word ook regelmatig gefocussed door arty. 3 tegelijk, ik bottom tier. What is your point?
Is dat omdat je unicum bent dan? Want dan moet ik toch ook unicum zijn blijkbaar! Top!
Die hele arties moeten ze gewoon afschaffen.
Ik denk gewoon dat je vaak onterecht het gevoel hebt dat het is omdat je unicum bent want ja waarom zouden die arties op jou schieten? Jij kan dan een reden 'verzinnen/bedenken' . Maar dat heb ik net zo goed en ik kan voor mezelf geen reden bedenken waarom ze op mij schieten.

Dat xvm dan afgeschaft moet worden omdat die 1 a 2 procent van de spelers die unicum zij benadeeld zouden worden tja... alleen dat zijn nu net de youtubende/twitchende spelers die de invloed hebben en doen alsof dat voor de hele spelersbase het beste is.
Laten we het er op houden dat jouw perceptie ook voor geen meter klopt.

Zoals hier boven gezegd de waarheid ligt ergens in het midden en daar sluit ik me bij aan.

[ Voor 6% gewijzigd door Arjant2 op 16-12-2018 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Nemean schreef op zondag 16 december 2018 @ 13:09:
[...]

Blijkbaar is de opmerking over faalhazen ook het enige wat je uit mijn bericht haalt. Daarbij komt lees je ook niet wat ik schrijf. Ik zeg niet dat ik meer gescheld van unicums ontvang dan van andere spelers, maar wel naar verhouding.
Tenslotte is maar 1 a 2 procen unicum. Nou ik kan je zeggen dat meer dan de 1 a 2 procent van de berichten van unicums komt.

Ik probeer een andere kant van het verhaal te vertellen maar als dan de unicums hier in het topic (die over vertegenwoordigd zijn) allemaal boven op me springen dan geeft dat naar mijn mening alleen maar aan hoe toxic het spel inderdaad is.
En de opmerking hier boven van @Mr_Size dat opbouwende kritiek niet werkt omdat ze meestal niet inzien hoe dom ze zijn??? Dan is jouw hele instelling dus al niet opbouwend, want mensen kunnen fouten maken, maar om er gelijk maar vanuit te gaan dat ze dom zijn... Dat bewijst voor mij alleen maar mijn eerder genoemde stelling dat veel unicums het als hun spel zien. Van zo een opmerking gaan echt mijn nekharen overeind staan.

Voor mij gaat het nog steeds om een spel wat ik voor mijn plezier speel en ik hoop dat dat nog jaren zo is maar ik heb er een hard hoofd in.

[ Voor 66% gewijzigd door Arjant2 op 16-12-2018 19:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kepro
Meest easy farm ever, beep boop.

Vanaf 2.12,29 clippen lukt niet helemaal...

[Video: [ENG / NL] - (3030+ WN8) Chill!]

[ Voor 16% gewijzigd door Kepro op 16-12-2018 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Arjant2 schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:18:
[...]

Blijkbaar is de opmerking over faalhazen ook het enige wat je uit mijn bericht haalt. Daarbij komt lees je ook niet wat ik schrijf. Ik zeg niet dat ik meer gescheld van unicums ontvang dan van andere spelers, maar wel naar verhouding.
Tenslotte is maar 1 a 2 procen unicum. Nou ik kan je zeggen dat meer dan de 1 a 2 procent van de berichten van unicums komt.
Aller eerst jammer dat je jezelf zo aangevallen voelt (althans daar lijkt het op) terwijl ik gewoon inhoudelijk reageer op al je standpunten/berichten, als je denkt dat ik je berichten niet lees heb je mijn reacties niet goed gelezen. Alles wat hier aangekaart wordt, veeg je direct van tafel. Maar inhoudelijk terug reageren op mijn reacties doe je niet, jammer. ;)

Een discussies over World of Tanks vind ik persoonlijk niet off-topic. Maar het feit dat jij iets niet ervaart wat andere overduidelijk wel ervaren is wellicht interessant om jezelf eens in te verdiepen.
[...]
Ik probeer een andere kant van het verhaal te vertellen maar als dan de unicums hier in het topic (die over vertegenwoordigd zijn) allemaal boven op me springen dan geeft dat naar mijn mening alleen maar aan hoe toxic het spel inderdaad is.
Je geeft aan dat je niet gelooft in XVM-focus, hoe denk je dat dat overkomt op alle spelers die dit duidelijk wel ervaren? En zelfs spelers die met World of Tanks gestopt zijn naar mate hun kleurtje richting het paarse ging?
[...]
En de opmerking hier boven van @Mr_Size dat opbouwende kritiek niet werkt omdat ze meestal niet inzien hoe dom ze zijn??? Dan is jouw hele instelling dus al niet opbouwend, want mensen kunnen fouten maken, maar om er gelijk maar vanuit te gaan dat ze dom zijn... Dat bewijst voor mij alleen maar mijn eerder genoemde stelling dat veel unicums het als hun spel zien. Van zo een opmerking gaan echt mijn nekharen overeind staan.
Waarom vergelijk je mijn reacties met die van @Mr_Size? Wij zijn beide verschillende spelers en hebben waarschijnlijk een compleet andere speelstijl, ik heb hoogstens 1 keer met Size geplatooned dus pin mij er niet op vast. De enige overeenkomsten die wij hebben zijn World of Tanks, allebei een paars/roze kleurtje op de XVM schaal en we zijn alle twee lid (geweest) van de clan GOT.

Wat Size bedoeld en hij mag mij zelf verbeteren hierin. De meeste spelers willen geen feedback, advies of kritiek op hun gameplay ontvangen. Als je hen probeert te adviseren of te helpen, schelden ze je verrot of zorgen ze ervoor om precies het tegenovergestelde te doen. Dit motiveert de goede spelers niet om ze te helpen. Zo kwam ik laatst een speler tegen met een tier 8 premium die heel de match in zijn eigen base bleef staan.

Na de battle bleek hij 300 battles te hebben gedaan. Ik heb hem een berichtje gestuurd met het advies dat hij beter kan beginnen met de lagere tiers. Omdat het én leuker is voor zichzelf (zolang hij maar geen sealclubber tegen komt) maar ook voor zijn teamgenoten. Als je de basis niet kent van deze game, zul je het ook nooit gaan begrijpen. Je gaat het spel pas onder de knie krijgen als je de basics begrijpt.

Eén keer raden wat zijn reactie was en nee het heeft mij niet gemotiveerd om hem nog advies te geven. ;)
Kepro schreef op zondag 16 december 2018 @ 20:42:

[Twitch: [ENG / NL] - (3030+ WN8) Chill!]
Lekkere pot, die manier op de hill gaan kennen nog niet veel mensen maar blijft leuk. Respect overigens dat je met klassieke muziek kunt spelen, ik zou er spontaan zenuwachtig van worden. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Nemean op 16-12-2018 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Kepro schreef op zondag 16 december 2018 @ 20:42:

Uiteindelijk wel gewonnen? Volgens mij kun je lang niet met iedere (light) tank die heuvel zo op hoor... of het ligt aan mijn skills :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Rianata schreef op maandag 17 december 2018 @ 01:01:
[...]

Uiteindelijk wel gewonnen? Volgens mij kun je lang niet met iedere (light) tank die heuvel zo op hoor... of het ligt aan mijn skills :Y)
Met een Charioteer lukt het ook, dus ik vermoed dat het met elke light zou moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upschur
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-08 20:35
vond zelf de xvm focus altijd wel meevallen in randoms, ja tuurlijk heb je arty focus op je als je een key positie op de map controlled ....

logic

vond het ook nooit mijn plaats om iemand tips of advies te geven ,je word toch niet serieus genomen , dan ben je ineens een ebay account of een hackende noob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Rianata schreef op maandag 17 december 2018 @ 01:01:
[...]

Pot wel gewonnen. Zelfs met de obj 260 kan je op die manier de heuvel op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Nemean schreef op zondag 16 december 2018 @ 23:51:
Wat Size bedoeld en hij mag mij zelf verbeteren hierin. De meeste spelers willen geen feedback, advies of kritiek op hun gameplay ontvangen. Als je hen probeert te adviseren of te helpen, schelden ze je verrot of zorgen ze ervoor om precies het tegenovergestelde te doen. Dit motiveert de goede spelers niet om ze te helpen. Zo kwam ik laatst een speler tegen met een tier 8 premium die heel de match in zijn eigen base bleef staan.

Na de battle bleek hij 300 battles te hebben gedaan. Ik heb hem een berichtje gestuurd met het advies dat hij beter kan beginnen met de lagere tiers. Omdat het én leuker is voor zichzelf (zolang hij maar geen sealclubber tegen komt) maar ook voor zijn teamgenoten. Als je de basis niet kent van deze game, zul je het ook nooit gaan begrijpen. Je gaat het spel pas onder de knie krijgen als je de basics begrijpt.

Eén keer raden wat zijn reactie was en nee het heeft mij niet gemotiveerd om hem nog advies te geven. ;)
Precies dit inderdaad :) Mijn reactie was ook zeker niet bedoeld om iemand aan te vallen, maar de tegenreactie lijkt wel veel op wat ik bedoelde als je ingame advies probeert te geven...
upschur schreef op maandag 17 december 2018 @ 01:05:
vond zelf de xvm focus altijd wel meevallen in randoms, ja tuurlijk heb je arty focus op je als je een key positie op de map controlled ....

logic
Zoals ik eerder aangaf word ik regelmatig beschoten als ik op een plek sta die zeker niet kan worden aangemerkt als 'key positie'. Op dat moment weet je eigenlijk met 99% zekerheid dat iemand aan het XVNM focussen is. Al helemaal als na de eerste shell 3 sec later de 2e shell van arty nr. 2 op je landt, dat heb ik ook te vaak helaas..

Ook een mooi voorbeeld: met je light tank met 70 per uur al wiggelend en slingerend wegrijden nadat je gespot bent en dan na 15 sec alsnog een shell op je dak krijgen, terwijl je al lang niet meer gespot bent..

Must..shoot..purple... |:(

[ Voor 25% gewijzigd door Mr_Size op 17-12-2018 09:10 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 86 Laatste