Jawel, alleen wil ik de discussie niet op meerdere fronten tot in den treure voeren

Op onze Whatsapp groep is het wel helemaal uitgekauwd en eigenlijk is iedereen het wel eens met de conclusie: 'Die lootboxes met OP tanks is helemaal fout, met name de IS3-A die net voor de lootboxes te koop zijn OP wordt gebuffed."
Je kunt je afvragen hoe slim of simpel men is bij WG als het gaat om de daadwerkelijke game-ervaring in de game, iedereen wil verbeteringen mbt MM, premium ammo, arty, etc. Maar laten we eerlijk zijn, de commerciele / marketing afdeling kent de fijne kneepjes van het aftroggelen van zuurverdiende centjes van spelers
En ja, ik heb ook lootboxes gekocht, maar ik had alle tanks al die vergeven worden

Het ging mij om met name de quickstart van de kerstboom/collection bonussen (credits FTW) en de 4 skins, die ik wel heel tof vind! Een pakket van 11 boxen voor EUR 20 was voor mij genoeg. Helaas maar 2 van de 4 skins, maar wel al 48% meer credits in iedere game
Ik vind dat QB wel een goede video er over gemaakt heeft met een duidelijk punt: als je dergelijke tanks wilt verkopen, dan niet alleen in de lootboxes, maar ook seperaat (liefst zonder onzin erbij in de bundel), zodat je weet, voor EUR 40 of EUR 50 heb ik gegarandeerd ook de OP IS3-A tank.
Ik heb even een punt in de video gepakt, die gelijk de conclusie omvat:
AANVULLING:
Ik zag op TDB ook nog een mooi artikel:
https://thedailybounce.ne...of-gambling-broken-tanks/ Omdat ik de tekst zo snel niet kon kopieren / plakken maar even een plaatje. Hij heeft een heel goed punt; ongewild zorgen alle CC's er voor met hun unboxing videos met hun commentaar erop, dat veel spelers (extra) verleid worden om boxes te kopen!
[
Voor 11% gewijzigd door
Rianata op 15-12-2018 11:20
]