[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 27 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:15
Mr_Size schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:02:
[...]

Precies dit inderdaad :) Mijn reactie was ook zeker niet bedoeld om iemand aan te vallen, maar de tegenreactie lijkt wel veel op wat ik bedoelde als je ingame advies probeert te geven...
Dus eigenlijk zeg je als je iemand dom noemt en hij reageert daar op dat het aan de ander ligt? Want dat is nu wat je doet.
Misschien ligt het dan aan de manier waarop je iets zegt?

Je gaat er ook vanuit dat arties alleen richten op key positions, terwijl 80% van de arties gewoon schiet op iemand waar ze goed bij kunnen omdat ze niet eens weten wat een key position is. Zoals gezegd ik krijg ook vaak genoeg arty shells om mijn oren terwijl ik denk waarom? Low tier, niet op key position en toch vang ik ze stuk voor stuk. Jij denkt dan oh dat zal zijn omdat ik paars ben, ik blijf gewoon met vraagtekens achter van waarom?? Ik zeg niet dat er geen arties bij zijn die naar stats kijken, maar ik denk dat het er minder zijn dan je denkt.

Als ik een fout maak en ik krijg vervolgens een bericht van noob ga eens terug naar tier 1 dan kan ik daar niets mee.
Niemand verplicht je om advies te geven aan minder goede spelers hoor, dat hoor je mij nergens zeggen. Maar reacties zoals bovenstaand kan ik niets mee, zeg dan niets (en dan is 'je' in bovenstaande niet perse op iemand hier gericht maar in het algemeen).

@Nemean Ik lees zeker wat je zegt en voor grotendelen ben ik het ook met je eens, maar niet met alles. Dat ik selectief reageer daar ben je zelf ook niet vies van en ook mijn argumenten veeg jij van tafel.
Nemean schreef op zondag 16 december 2018 @ 23:51:
[...]
Een discussies over World of Tanks vind ik persoonlijk niet off-topic. Maar het feit dat jij iets niet ervaart wat andere overduidelijk wel ervaren is wellicht interessant om jezelf eens in te verdiepen.
Die laatste zin bijvoorbeeld, dat geldt andersom net zo goed.
Dus let's agree to disagree ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Arjant2 op 17-12-2018 10:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Arjant2 schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:39:
Dus eigenlijk zeg je als je iemand dom noemt en hij reageert daar op dat het aan de ander ligt? Want dat is nu wat je doet.
Eeehhmm, nee? Dat is helemaal niet wat ik zeg. En zo begin ik dergelijke chats ingame ook nooit, dat maak jij ervan. Laat het maar lekker zitten en idd agree to disagree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nYzEkE
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-09-2024
Laten we het er op houden dat er genoeg dingen in het leven zijn die je niet kunnen ervaren zoals een ander omdat we gewoon die ander persoon niet zijn, en ook nooit zullen zijn.

Een ander punt is wel dat voor de mensen die QB zijn videos nooit bekijken deze misschien wel eens het beluisteren waard is. 0 gameplay maar zijn mening over wat er veranderd kan worden aan het spel om het gezonder te maken.

Ik kan enkel hopen dat wargaming ook naar die video kijkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
[b]Mr_Size in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54"Mr_Size schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:02[/message

Ook een mooi voorbeeld: met je light tank met 70 per uur al wiggelend en slingerend wegrijden nadat je gespot bent en dan na 15 sec alsnog een shell op je dak krijgen, terwijl je al lang niet meer gespot bent..

Must..shoot..purple... |:(
Wat een verontwaardiging weer over en weer :o

Anyway, ik geloof wel in de stelling dat als je als paarse speler maar vaak genoeg tegen jezelf zegt dat je wordt gefocussed dit ook daadwerkelijk (in je hoofd) gebeurt. Dat wil zeggen, de keren dat het dan ook echt zo is vallen meer op dan de keren dat het niet zo is. Stuk perceptie, ik zie ook genoeg scouts worden ge-artyd die echt niet paars zijn waarbij ik ook denk, arty why…. maar wellicht omdat ze waren gepre-aimed of ze een lucky 1e schot hadden omdat niemand anders nog was gespot en dan maar een poging waagden.
Uiteraard zijn op bovenstaande ook weer allerlei punten af te dingen, maar het telkens tegen jezelf blijven zeggen, zie je wel, ik werd gefocussed is ook geen objectieve kijk op de zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:38
x-cessive schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:59:
[...]
ik zie ook genoeg scouts worden ge-artyd die echt niet paars zijn waarbij ik ook denk, arty why…. maar wellicht omdat ze waren gepre-aimed of ze een lucky 1e schot hadden omdat niemand anders nog was gespot en dan maar een poging waagden.
Dit; als je arty speelt moet je je continu afvragen waar je moet (Pre) aimen, waar er tanks gespot zouden kunnen worden, of je moet wachten tot iemand op de plek waar je (eindelijk) geaimed bent weer gespot zal worden. Het is een balans waar je aan de ene kant nooit schiet en aan de andere kant nooit echt gericht schiet, en ergens in het midden is het prima mogelijk dat je dan maar een poging waagt om een light te rskrntdie weg rijdt (omdat ie toevallig zichtbaar is op de plek waar je al ongeveer gepreaimed bent, omdat hij/zij de enige is die gespot is, omdat je aan het herpositioneren bent en je toevallig tóch makkelijk een shell die kant op slingeren kan. Bij niet spgs vaak wordt gezegd dat elk schot wat je niet neemt mis is, dat gaat bij arties ook op. En daarmee zeg ik expliciet niet dat xvm focus niet bestaat, maar dat als je door artir beschoten wordt in je light dat niet per definitie xvm focus is.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:28
Nou als ik platoon met Size, best, dobla of Selks wij koppen ‘toevallig’ altijd de arty Shells. Ook als er bottom tier zijn.

Misschien gooi ik woensdag de stream weer aan en kan ik alles mooi clippen. Geluid zal ik ivm rage eruit halen.

[ Voor 40% gewijzigd door Kepro op 17-12-2018 12:44 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
En daarom vind ik het zo heerlijk om met bovengenoemde te platoonen, heb dan zelden last van arty. Hoewel het ook dan voorkomt dat ik ze allemaal mag vangen, en de rest dan dus vrij van arty is.

Voor het team is het het beste als ik de shells vang, dat betekent namelijk dat de betere spelers de tegenstanders kunnen opruimen ;)
nYzEkE schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:36:
Laten we het er op houden dat er genoeg dingen in het leven zijn die je niet kunnen ervaren zoals een ander omdat we gewoon die ander persoon niet zijn, en ook nooit zullen zijn.

Een ander punt is wel dat voor de mensen die QB zijn videos nooit bekijken deze misschien wel eens het beluisteren waard is. 0 gameplay maar zijn mening over wat er veranderd kan worden aan het spel om het gezonder te maken.
[YouTube: How I'd Fix World of Tanks]

Ik kan enkel hopen dat wargaming ook naar die video kijkt.
Prima verhaal, alleen zou ik zorgen dat tiers 1-3 gewoon geen crew skills en equipment kunnen doen, of misschien 1 equipment. Laat ze eerst een wennen aan de mechanics van het spel voor je ze compleet in het diepe gooit. Ik weet nog dat toen ik begon ik geen idee had van concepten als crwe trainen/skills/overzetten, equipment (vooral welke goed is en waarom) en de basics als anglen, penetration en wat al niet meer.

[ Voor 62% gewijzigd door ElPaco op 17-12-2018 13:53 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:38
Kepro schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:42:
Nou als ik platoon met Size, best, dobla of Selks wij koppen ‘toevallig’ altijd de arty Shells. Ook als er bottom tier zijn.

Misschien gooi ik woensdag de stream weer aan en kan ik alles mooi clippen. Geluid zal ik ivm rage eruit halen.
Nu heb ik zo het idee dat als jij met deze gasten platooned, dat jullie niet achteraf gaat zitten red-line snipen. Jullie zullen waarschijnlijk een 3-mans platoon zijn die aggressief en goed samen spelen zijn; als jullie dan gefocused worden door arty, is dat dan omdat die arty xvm focussed of omdat ie goed kan lezen wie de gevaarlijke spelers zijn?

En nogmaals, ik ontken niet dat er geen XVM focus is!

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 21:48
[...]

Hier ga je weer zwarte pieten dat het aan de unicums die ligt die niet normaal kunnen praten. Maar als ik op een normale manier advies geef is dat heel netjes en probeer ik ze ook echt te vertellen wat er mis ging en wat er beter kan. Er zijn ook zeker gasten die het wel goed opvatten en er wat mee doen, dat is dan ook leuk om te zien dat er ook echt naar geluisterd wordt en ze willen verbeteren. Helaas is dus in 80% van de gevallen alleen maar verwijten en stoere praat.

Je gaat er ook vanuit dat arties alleen richten op key positions, terwijl 80% van de arties gewoon schiet op iemand waar ze goed bij kunnen omdat ze niet eens weten wat een key position is. Zoals gezegd ik krijg ook vaak genoeg arty shells om mijn oren terwijl ik denk waarom? Low tier, niet op key position en toch vang ik ze stuk voor stuk. Jij denkt dan oh dat zal zijn omdat ik paars ben, ik blijf gewoon met vraagtekens achter van waarom?? Ik zeg niet dat er geen arties bij zijn die naar stats kijken, maar ik denk dat het er minder zijn dan je denkt.
Dit ben ik wel met je eens, als unicum heb je ook snel het idee dat je gefocussed wordt ook al is dit niet altijd het geval. Ik heb toevallig gisteren weer eens een paar potjes gespeeld. T8 Panthera hill op Malinovka rijdt er een 705A volledig uit dekking op de hill om mij te gaan schieten terwijl er letterlijk voor z'n neus tanks staan en heel de onderkant waar alle TD's staan hem ook keihard kunnen raken. Kon die 1x schieten en koste mij uiteindelijk 50% van me hp en dan voel het wel alsof die vent vollop focussed. Stats bekeken, was het 46% winrate gast en ik denk dat hij gewoon zo slecht was dat hij maar voor mij ging omdat hij die andere tanks aan het facehuggen was en niet meer wist wat die moest doen en ik denk ook geen xvm had( speelde gisteren zelf ook zonder ).

Je kan na 1 arty hit ook niet zeggen of het focus is of niet maar als je consquent heel de game gevolgd wordt door arty en als je dan aan de andere kant van de map op komt als je 5 min niet gespot bent en dan insta geartied wordt dan weet je wel genoeg. Ja, dit gebeurd vaak zat en dit is 100% focus. Dit zal een mindere speler nooit merken. Daarnaast is het ook zo dat ik altijd arty safe probeer te spelen als dat kan en als je dan telkens de keren dat je net uit dekking bent geartied wordt. Same story. Er zit vaak een patroon in die je wel herkent en niet voelt als normale gameplay. Ik speel zelf ook wel eens arty en dan doe je zulke dingen niet als je "normaal" de game als arty speelt. Ik ga meestal ook voor de easy damage :+ O-)

Ook een goed voorbeeld is phrorovka push door het midden over de heuvel heen om jou te killen, dat is ook gewon puur XVM focus omdat een normaal persoon dat nooit zou doen met 10 tanks backup die staan te snipen. Normaal wordt je daar ook keihard voor gestraft. Vind ik altijd wel een leuke als die gebeurd. 9/10 keer hebben ze ook geen succes >:)

[/quote]

Als ik een fout maak en ik krijg vervolgens een bericht van noob ga eens terug naar tier 1 dan kan ik daar niets mee.
Niemand verplicht je om advies te geven aan minder goede spelers hoor, dat hoor je mij nergens zeggen. Maar reacties zoals bovenstaand kan ik niets mee, zeg dan niets (en dan is 'je' in bovenstaande niet perse op iemand hier gericht maar in het algemeen).
Dit is ook geen advies, dit is gewoon haten en natuurlijk kan je daar niets mee. Het feit dat je er al vanuit gaat dat dat een manier van advies geven is :+

[ Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 17-12-2018 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
jantje 2 schreef op maandag 17 december 2018 @ 14:07:
[...]

Hier ga je weer zwarte pieten dat het aan de unicums die ligt die niet normaal kunnen praten. Maar als ik op een normale manier advies geef is dat heel netjes en probeer ik ze ook echt te vertellen wat er mis ging en wat er beter kan. Er zijn ook zeker gasten die het wel goed opvatten en er wat mee doen, dat is dan ook leuk om te zien dat er ook echt naar geluisterd wordt en ze willen verbeteren. Helaas is dus in 80% van de gevallen alleen maar verwijten en stoere praat.
Nee dat lees je verkeerd. Dat gaat specifiek over wat mr. Size zegt over mij.
Mijn reactie op wat hij zegt is gelijk 'zoals het in game ook gaat', terwijl ik alleen zeg dat als je zegt dat mensen dom zijn het per definitie al niet opbouwend is, iemand maakt een fout, maar om te zeggen dat ze dom zijn dat vind ik dat uit de hoogte doen (zo komt het op mij over). Of en hoe hij ingame iemand aanspreekt weet ik niet, maar hier op het forum spreekt hij over dom en daar zeg ik wat over, niets meer, niets minder. En toevallig is dat wel precies zo zoals ik regelmatig reacties in game krijg. Ik zeg niet dat hij dat ingame doet.
Laten we het er op houden dat hij een verkeerde woordkeus hanteerde en het niet zo bedoelde en dat ik daarop dan niet moet reageren.

En ik zeg verder niets over hoe jij of Mr. Size reageert in game of hoe diegenen daar dan op reageren. Als ik een advies krijg over hoe ik iets beter kan doen zou ik dat op prijs stellen, alleen die adviezen heb ik zelf nog nooit gekregen. Ik denk dat beide partijen genoeg over de ander te klagen hebben, unicums over niet unicums en andersom en dat zal in beide gevallen wel terecht zijn. Zitten tenslotte altijd 2 kanten aan een verhaal. En nergens is dat als aanval op specifieke personen hier bedoeld en als dat wel zo opgevat wordt dan mijn excuses.
jantje 2 schreef op maandag 17 december 2018 @ 14:07:
Ook een goed voorbeeld is phrorovka push door het midden over de heuvel heen om jou te killen, dat is ook gewon puur XVM focus omdat een normaal persoon dat nooit zou doen met 10 tanks backup die staan te snipen. Normaal wordt je daar ook keihard voor gestraft. Vind ik altijd wel een leuke als die gebeurd. 9/10 keer hebben ze ook geen succes >:)
Dat je door arty gefocussed wordt is gewoon schijt, dat ben ik met je eens dat maak ik zelf ook veel te vaak mee, maar dit bovenstaande heb ik inderdaad eerder gezegd, vaak zijn zulke yolo figuren met name in je voordeel, want vaak easy damage doen en overleven doen ze het bijna nooit. Voordeeltje van paars zijn? ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Arjant2 op 17-12-2018 14:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Hier zo'n paarse unicum. Ik vind mijzelf niet zo geweldig goed, maar doe altijd m'n best om te winnen voor m'n team 'whatever it takes' . Damage opvangen voor 1-shot teamleden, gaten opvullen om de pushende flank net wat meer tijd te geven, de vlag te resetten met een suicide mission etc.

Ik ben derhalve denk ik niet echt een "standaard" paarse speler. Heb geen geweldige damage ratios of average XP per tank etc. Ik maak veel fouten aangezien ik graag een risicotje loop om het spel leuk te houden, of experimenteer met bepaalde tactieken. Ook speel ik maar kort en dan soms jaren niet. Ik ken de maps en tanks niet goed, ook daar ga ik veel fout.

Hoe dan ook. Ik merk niet echt een enorme focus op mij. Wél als ik bepaalde tanks speel zoals de KV-2. Je bent dan meteen een gewild target. Ook andere tanks met hogere DPM of alpha + minder armor of minder mobility zijn gewillige arty-targets.

XVM...ik gebruik het zelf niet aangezien ik de vanilla look fijn vind. Al dat lego-geweld kan ik niet tegen. Soms installeer ik het om een weekje met player stats te spelen en dat vind ik erg fijn. Zo weet ik op wie ik kan vertrouwen - een goede speler zal meestal minder fouten maken of domme dingen doen. Daarnaast is het erg fijn om te zien als de % winkans erg laag is voor mijn team dat ik wat voorzichtiger speel en meer verantwoordelijkheid op mij neem als unicum. Terwijl als m'n team vol zit met goede spelers dan neem ik meer risico en probeer ik wat egoistischer te spelen (missies voldoen, kamikazetje oppikken enz).

Uiteindelijk deinstalleer ik XVM vroeg of laat weer omdat ik het niet echt nodig heb. Kan een hoop dingen uit m'n hoofd doen en vind dat ook de uitdaging. 50 meter autodetect circle enz. Als ik iets fijn zou vinden is het een tiksie meer uitzoomen en meer fps in de bosjes + wat winstats. Maar daar ga ik allemaal XVM niet voor installeren. Te lui :)

Als laatste - ik speel weinig tier 9-10 als unicum. Misschien dat de spelervaring daar dramatisch anders is. Ik hou niet van auto-loaders en alle fantasy tanks. Op lagere tiers heb je een leuker aanbod van tanks en een leukere spelervaring. Mensen zijn wat minder bang om schade op te lopen aan hun tankje of een potje te verliezen, het is moeilijk om veel geld te verliezen op tier8 en lager bij verlies. Ik geniet dan ook van het zien van een Tiger, KV-2 of T34. Dáár speel ik dit spel voor. Niet voor de zoveelste FV3025B en Object 1234x. Tier 5-6-7 zijn mijn fav tiers (en tier8 als die niet in tier 10 matches terecht zou komen, wat helaas veel het geval is). Overigens heb ik mijn unicum status ooit opgebouwd met tier 9's en 10's dus zie mijzelf ook geen sealclubber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:01

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Nog een reden om XVM in het spel te houden (wat mij betreft) en precies het tegenovergestelde van wat hierboven een beetje werd 'geflamed': door te weten wie paars en blauw zijn, weet ik wie ik moet ontlopen: die zijn mij te goed en wanneer ik letterlijk tegenover ze sta, ben ik zo weg.
Ik heb er geen morele moeite mee om als med in een wolf-pack een paarse speler aan te pakken(5 vs 1, lekker eerlijk ) maar dat zijn zeldzame momenten, de meeste battles speel je alleen Dan vind ik het handig om te zien welke tank die unicum speelt en te proberen van hem weg te blijven (En eventueel,aan het eind, als ik nog leef, en hij/zij al wat shells heeft ontvangen hem aan te pakken, en zelfs dat loopt nog wel eens verkeerd af)

[ Voor 3% gewijzigd door garathane op 17-12-2018 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:31
majic schreef op maandag 17 december 2018 @ 14:25:
Hier zo'n paarse unicum. Ik vind mijzelf niet zo geweldig goed, maar doe altijd m'n best om te winnen voor m'n team 'whatever it takes' . Damage opvangen voor 1-shot teamleden, gaten opvullen om de pushende flank net wat meer tijd te geven, de vlag te resetten met een suicide mission etc.

Ik ben derhalve denk ik niet echt een "standaard" paarse speler. Heb geen geweldige damage ratios of average XP per tank etc. Ik maak veel fouten aangezien ik graag een risicotje loop om het spel leuk te houden, of experimenteer met bepaalde tactieken. Ook speel ik maar kort en dan soms jaren niet. Ik ken de maps en tanks niet goed, ook daar ga ik veel fout.
Oh dit is herkenbaar. Na jaren afwezigheid weer een aantal potjes gespeeld. Voel mij echt een fossiel met al die veranderingen. Vanaf de bèta veel gespeeld en kende wot van binnen en buiten. Daardoor mooie stats behaald. Nu zijn die stats niet echt representatief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20GwIBAP
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-08-2023
(06SP50) Chieftain Mk.2 ex MEXE/Hurn, Berlin Bgde camo, as "01EB49" c/n 2037

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
oosterhofjf schreef op maandag 17 december 2018 @ 19:11:
[...]

Oh dit is herkenbaar. Na jaren afwezigheid weer een aantal potjes gespeeld. Voel mij echt een fossiel met al die veranderingen. Vanaf de bèta veel gespeeld en kende wot van binnen en buiten. Daardoor mooie stats behaald. Nu zijn die stats niet echt representatief :P
Leuk dat je ook weer een keer aan komt wapperen, ts is nog hetzelfde adres :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of is de advent kalender niet zo spectaculair dan andere jaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:53

Rianata

Have you played Atari today?

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 09:43:
Ligt het aan mij of is de advent kalender niet zo spectaculair dan andere jaren?
Eens, dat komt denk ik omdat er weinig echt nieuwe content is als het gaat om tanks. Allemaal 'oude bekenden' en dan ook nog altijd verpakt in een te groot pakket met goud en premium tijd, crew en speciale missies voor die tank. Dit jaar nog niets gekocht en wacht en hoop stiekem op de eerste Franse wheeled premium op tier 8. Daar trek ik dan de credit card wel weer voor.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 14:29
Hallo heren,

Object 277 zojuist unlocked, maar ernstig in dubio of ik hem ook ga kopen. Ik vind de T-10 leuk, maar speel er nog vrij vaak belabberd mee. Wellicht moet ik nog een tijdje oefenen op de (zeker momenteel) veel fijnere tier 9.

Wat vinden we nu van deze tank tussen al het OP/broken geweld? Dat hij als beter wordt gezien dan de IS-7 geloof ik wel. Bar weinig reviews te vinden, alleen wat preview filmpjes van de test server met de OP gun stats nog.

Zelf struggle ik nog erg met de Ruski meds, mn stats op de t54/t55/obj140 zijn abysmal.. ik snap dat die tanks goed zijn en superflexibel, maar voor mij werken ze gewoon niet. De DPM laten werken blijft schijnbaar lastig voor me.. wat dat betreft zou de t-10 en obj277 beter voor me moeten zijn, hogere alpha, meer armor etc.

https://wot-life.com/eu/player/Ronny555-521286394/

(net weer begonnen na een paar maanden, merk ook dat ik weer behoorlijk moet inkomen op hogere tiers)

Ow, en heeft iemand nog tips voor de Caravan? (heb ik teruggekocht nav de mega DPM buffs, was mn eerste t8.. dus dat is ook stat wise te zien ;) )

[ Voor 16% gewijzigd door _Anvil_ op 18-12-2018 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
_Anvil_ schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:06:
Hallo heren,

Object 277 zojuist unlocked, maar ernstig in dubio of ik hem ook ga kopen. Ik vind de T-10 leuk, maar speel er nog vrij vaak belabberd mee. Wellicht moet ik nog een tijdje oefenen op de (zeker momenteel) veel fijnere tier 9.

Wat vinden we nu van deze tank tussen al het OP/broken geweld? Dat hij als beter wordt gezien dan de IS-7 geloof ik wel. Bar weinig reviews te vinden, alleen wat preview filmpjes van de test server met de OP gun stats nog.

Zelf struggle ik nog erg met de Ruski meds, mn stats op de t54/t55/obj140 zijn abysmal.. ik snap dat die tanks goed zijn en superflexibel, maar voor mij werken ze gewoon niet. De DPM laten werken blijft schijnbaar lastig voor me.. wat dat betreft zou de t-10 en obj277 beter voor me moeten zijn, hogere alpha, meer armor etc.

https://wot-life.com/eu/player/Ronny555-521286394/

(net weer begonnen na een paar maanden, merk ook dat ik weer behoorlijk moet inkomen op hogere tiers)
OP broken geweld op tier 10. Welke tank bedoel je dan? 277 is overigens een prima tank en niet te vergelijken met een IS7 maar meer met de wz 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
Kepro schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:35:
[...]

OP broken geweld op tier 10. Welke tank bedoel je dan? 277 is overigens een prima tank en niet te vergelijken met een IS7 maar meer met de wz 5
@_Anvil_
Dat probleem heb ik ook. Ben er nog niet uit hoe die 277 te spelen want hij speelt heel anders dan de IS-7. Ik heb er ook pas paar potjes ingespeeld omdat ik er eigenlijk niet uit ben of ik het nou een fijne tank vind of niet.

OP broken geweld denk ik al die zwaar bepantserde heavies die slecht te pennen zijn van voren?
De 277 heeft in ieder geval van voren geen geweldige armor, onderplaat is voor vele tanks wel te pennen, ook ge-angled, althans dat was mijn ervaring in die paar potjes die ik gespeeld heb er mee. Aan de andere kant geen pik-nose, dus sidescrapen zou wat makkelijker moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Daar staat dan tegenover dat de 277 even snel is als de Leopard 1, dan weet ik wel welke tank meer bounced ;)

Snelle 277:
YouTube: #13 SirFoch TOP 30 Moments | World of Tanks

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Kepro schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:35:
[...]

Broken hoeft niet direct OP te betekenen, maar wel van invloed op de flow van het spel, het plezier en het gevoel een eerlijke wedstrijd te spelen.

Ik tref meer 268v4's en Type 5 ellende dan me lief is.. en als je dat overleefd hebt staat er meestal een STRV ninja TD die je zelfs op 80m niet spot... tot hij je executeert als bekroning op 10 minuten in hetzelfde bosje staan. Waarom probeer ik dan nog steeds beter te worden en iets op tier 10 te spelen dat daadwerkelijk enige skilll vereist vraag ik me dan af? 8)7

Dat voelt voor een simpele groene speler als ik soms tegen de stroom inzwemmen zeg maar :)

Het ligt natuurlijk vooral aan mijn beleving, ik ben ook niet goed bekend met alle nieuwe tanks die ik tref (wz115a ding, 705a, alle Poolse tanks) dus onderschat ze nogal eens. Meer huiswerk doen denk ik

Gelukkig wel regelmatiig momenten waarin ik een type5 lekker vanuit cover vol heat kan spammen, voel ik me ook totaal niet schuldig over. Mensen die er voor kiezen in die broken meuk met 1400 alpha derps te spelen, verdienen full heat spam :)
ElPaco schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 13:39:
Daar staat dan tegenover dat de 277 even snel is als de Leopard 1, dan weet ik wel welke tank meer bounced ;)

Snelle 277:
YouTube: #13 SirFoch TOP 30 Moments | World of Tanks
LOL, Sirfoch kan zo lekker ranten en zn inzicht in het spel is echt spot on. Al prefereer ik toch Claus Kellerman, die is niet zo negatief.. veel meer positieve vibes en humor in zijn schreeuwpartijen :) Erger me alleen soms wel aan zn gebrekkige kennis van het spel, je fulltime job is wot.. do the homework.

Het is wel echt een ubersymphatieke gast die met 1 been in de echte wereld staat, een zeldzaamheid in de WoT Cc/streamer wereld. Niet zoals QB die zit te janken alsof zn hond dood is bij elke misstap van wargaming :'(

[ Voor 24% gewijzigd door _Anvil_ op 18-12-2018 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
@_Anvil_ als jij weet welke tanks er in het tegen zit dan counter je die toch met tactiek? Dat maakt o.a. Het verschil met de betere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Kepro schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 14:44:
@_Anvil_ als jij weet welke tanks er in het tegen zit dan counter je die toch met tactiek? Dat maakt o.a. Het verschil met de betere spelers.
Weet ik en daar is een tank als de obj277 prima voor, want flexibel. Soms... heel soms,.. lukt me dat ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
_Anvil_ schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 15:00:
[...]

Weet ik en daar is een tank als de obj277 prima voor, want flexibel. Soms... heel soms,.. lukt me dat ook :)
Al speel je in een andere tank.... De type zal 9 van de 10 keer naar de HT route gaan. Zelfs met een andere HT zou ik richting dr MT gaan.

Ik doe er zelf bijna alles aan om die achterlijke types te ontwijken. En zo hou ik rekening met elke kracht of zwakte van een tank

[ Voor 15% gewijzigd door Kepro op 18-12-2018 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Kepro schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 15:17:
[...]

Al speel je in een andere tank.... De type zal 9 van de 10 keer naar de HT route gaan. Zelfs met een andere HT zou ik richting dr MT gaan.

Ik doe er zelf bijna alles aan om die achterlijke types te ontwijken. En zo hou ik rekening met elke kracht of zwakte van een tank
Tja, dat is het beste.. in een Maus of E100 doe je dat echter weer niet zo snel op de meeste maps. Laatst door omstandigheden toch maar head to head gegaan in een E100 platoon tegen een Type5 platoon. in de banaan op derpenberg... Pakte wonder boven wonder goed uit, de RNG goden beperkten de HE damage tot 300-400 dmg per ontvangen schot.. terwijl ik heerlijk consequent 750dmg HEAT per keer in de cheeks kon planten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Heavy spall liner FTW ;-)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
_Anvil_ schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 13:50:
[...]

Broken hoeft niet direct OP te betekenen, maar wel van invloed op de flow van het spel, het plezier en het gevoel een eerlijke wedstrijd te spelen.

Ik tref meer 268v4's en Type 5 ellende dan me lief is.. en als je dat overleefd hebt staat er meestal een STRV ninja TD die je zelfs op 80m niet spot... tot hij je executeert als bekroning op 10 minuten in hetzelfde bosje staan. Waarom probeer ik dan nog steeds beter te worden en iets op tier 10 te spelen dat daadwerkelijk enige skilll vereist vraag ik me dan af? 8)7

Dat voelt voor een simpele groene speler als ik soms tegen de stroom inzwemmen zeg maar :)

Het ligt natuurlijk vooral aan mijn beleving, ik ben ook niet goed bekend met alle nieuwe tanks die ik tref (wz115a ding, 705a, alle Poolse tanks) dus onderschat ze nogal eens. Meer huiswerk doen denk ik

Gelukkig wel regelmatiig momenten waarin ik een type5 lekker vanuit cover vol heat kan spammen, voel ik me ook totaal niet schuldig over. Mensen die er voor kiezen in die broken meuk met 1400 alpha derps te spelen, verdienen full heat spam :)

[...]

LOL, Sirfoch kan zo lekker ranten en zn inzicht in het spel is echt spot on. Al prefereer ik toch Claus Kellerman, die is niet zo negatief.. veel meer positieve vibes en humor in zijn schreeuwpartijen :) Erger me alleen soms wel aan zn gebrekkige kennis van het spel, je fulltime job is wot.. do the homework.

Het is wel echt een ubersymphatieke gast die met 1 been in de echte wereld staat, een zeldzaamheid in de WoT Cc/streamer wereld. Niet zoals QB die zit te janken alsof zn hond dood is bij elke misstap van wargaming :'(
Welja ikzelf als Type 5 speler zou ikzelf indien ik het zou vertikken met easy derp tank te spelen gewoon de Type 5 armor grondig bestuderen en dan lost alles zichzelf op , een Type 5 speler staat niet telkens te spelen tegen iedere HEAT 750 armor pen van een E100 nee die doet dat omdat die E100 oid gewoon niet weet waar te pennen met gold shells.

Ikzelf heb de Maus eens bestudeerd en de cheeks zijn frontaal vrij vlot te pennen vandaar een beetje studie erbij en een Type 5 is gatenkaas...

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Met regulier ap en gemiddelde t10 pen waardes? I call bullshit. De weakspots die er zijn, zijn zeker geen reliable pens zonder premium ammo. (uitgezonderd crazy penvalues zoals bijv een strv heeft).

De grap is vervolgens dat zo'n type vervolgens rechter muisklik, linker muisklik doet op zijn tegenstander. Het gevecht is compleet asymmetrisch. Niets aimen op weakspots, gewoon point&clic. Fantastisch game design :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
nvidia666 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 01:12:
[...]
omdat die E100 oid gewoon niet weet waar te pennen met gold shells.
Mja, ik ben wel degelijk een speler die weakspots, gun stats etc. uit zn hoofd leert... zal wel moeten, tenzij ik arty of een type4/5 ga rijden op hoge tiers ;)

De type5 met derp is een tank specifiek bedoelt om mensen met low skill (of geen tijd en/of zin om zich in het spel te verdiepen) een beetje mee te laten doen op tier 10. Simpel, is je goed recht... maar verzin er geen bullshit verhaal bij. Zelfde geld voor de Defender, dikke alpha, overdreven armor.. no skill needed. Zo bind je de casual player aan het spel, doet ie ook eens leuk mee boven tier 5.

Ik gebruik wel degelijk alledrie de ammo types in mn E100, alleen schaar ik de jap heavies in dezelfde catagorie als arty. Dus full heat it is >:)

Overigens heeft een E100 246 AP pen, helaas te weinig om enigzins betrouwbaar door de zogenaamde frontal "weakspots" van een type5 te gaan. Hopelijk zal de redesign dit veranderen, als non premium player is de hEat-100 een dure tank momenteel ;)

[ Voor 18% gewijzigd door _Anvil_ op 19-12-2018 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Vroeger was het een heat e100 maar niet meer.

Als ik in mijn HT tegenover een andere HT tegenkom is het 9 van de 10 keer heat of apcr laden

[ Voor 51% gewijzigd door Kepro op 19-12-2018 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Roozzz schreef op woensdag 19 december 2018 @ 08:39:
[...]

Met regulier ap en gemiddelde t10 pen waardes? I call bullshit. De weakspots die er zijn, zijn zeker geen reliable pens zonder premium ammo. (uitgezonderd crazy penvalues zoals bijv een strv heeft).

De grap is vervolgens dat zo'n type vervolgens rechter muisklik, linker muisklik doet op zijn tegenstander. Het gevecht is compleet asymmetrisch. Niets aimen op weakspots, gewoon point&clic. Fantastisch game design :r
Natuurlijk is dat bull shit. Eerst 3 seconden aimen op weakspot en dan hopen dat Type 5 stil blijft staan en je daadwerkelijk pent (want dat is zeker met standaard ammo maar de vraag met veel tanks) terwijl de Type 5 je zonder te aimen zodra je uit dekking komt gewoon een non skill , no aiming/auto aim HE shell op je afvuurt. Complete BS natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Klein foutje.
Ik doelde op gold ammo ;)
Met reguliere kom je er idd niet door dan wrijf ik in mijn handjes :)
Meestal is de volgende wel een gold ;)

Ik heb mechanics niet gemaakt hoor.

Btw in real life konden ze toch ook frontaal een tiger niet pennen met britse of amerikaanse tanks ?
Althans in het begin toen hun caliber te klein was ?

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 08:10
vraag: krijg je extra bonus als je alle decoraties van hetzelfde 'type' hebt?
ik gooi nu alles in de shredder en maak overal willekeurige level v van. is dat ok?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

kuwerti schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:07:
vraag: krijg je extra bonus als je alle decoraties van hetzelfde 'type' hebt?
ik gooi nu alles in de shredder en maak overal willekeurige level v van. is dat ok?
Dat is niet handig, de vier collecties geven vier verschillende boosts aan credits, xp, crew xp en free xp als ik me niet vergis. Je moet dus voor jezelf bepalen welke boost je voorkeur heeft en die collectie zo snel mogelijk naar het benodigde aantal te krijgen om het % op max te krijgen voor die collectie. En als je dan je kerstboom en de andere versieringen in de garage ook naar level X weet te krijgen, dan kun je de boosts naar 50% brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Elke streamer die de LT op wielen hebben geprobeerd geven allemaal hetzelfde aan. Wat is de toevoeging gezien je alles met een normale LT ook kan doen of beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nYzEkE
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-09-2024
Het enige wat ik ze heb horen zeggen is dat passive spotting minder is, wat een rechstreeks gevolg is van de mindere viewrange en onmogelijkheid om bino's te gebruiken. Maar dat zal jullie minder interesseren, ik veronderstel dat jullie meer actief spotting doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:23

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De AFV's zijn meer een extensie van de gameplay die je met de ELC EVEN90 kreeg. Active spotting, beweeglijkheid. De onderstellen zijn vreselijk sterk en ze vangen dus weinig damage als je van een berg springt. Dat lijkt me toch echt gameplay die je minder snel met de meeste LT's hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Kepro schreef op woensdag 19 december 2018 @ 13:28:
Elke streamer die de LT op wielen hebben geprobeerd geven allemaal hetzelfde aan. Wat is de toevoeging gezien je alles met een normale LT ook kan doen of beter...
Video van QB gezien? Het ding kan bizarre moves maken met 80 km/h, arty killen, light tanks dollen... etc.

timed url:

that jump!! _/-\o_

Later in het filmpje laat hij ook de nadelen zien van de wheeled vehicles: afgeknald worden door een light die je niet kunt zien.. weerloos ben je dan.

Ik denk dat het toch wel eens een leuke aanvulling op de game kan worden, vooral arty spelers zullen last hebben... het is gewoon weer mogelijk midgame een run op de enemy arties te doen en levend terug te komen :9

Verder verwacht QB dat alleen skilled players deze dingen echt goed kunnen gebruiken, de rest zal lol hebben maar bot stats halen op deze voertuigen.. klinkt plausibel.

[ Voor 35% gewijzigd door _Anvil_ op 19-12-2018 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Man wat ging het lekker zeg:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dFcWyG1T6aS9nQnOwRyMdiXl/thumb.jpg

Eindelijk de ace op de Standard B binnen: *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tBvMBAexhTXbcX7mHAvCyruu/thumb.jpg

Ik denk: nou, eindelijk na heel veel weken mag ik eens weer 'normaal' spelen zonder ongein.....

En dan ineens, je knippert nauwelijks met je ogen, 4 games op rij bagger teams, schijt rng en totale bs schoten, etc etc etc... As usual zeg maar. Extreem bizar altijd, ineens is het weg. Ik kan gewoon niet meer dan 5 goede games op rij hebben, daarna slaat de bs toe. -O-
Heb nog 0 sec fun gehad in mijn SU 130pm. Die tank trekt echt de allergaarste teams en rng aan, dat is gewoon niet te beschrijven. Altijd bottom tier ook.. Nee geef mij maar de Skorpion G, die is echt 100x beter...

[ Voor 20% gewijzigd door Mr_Size op 19-12-2018 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Filmpjes gezien maar een normale LT kan alles beter.

Edit. Ik vind de su 130 dus wel chill en je raad mijn MM natuurlijk wel.

[ Voor 42% gewijzigd door Kepro op 19-12-2018 15:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 21:48
Mr_Size schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:17:
Man wat ging het lekker zeg:

[Afbeelding]

Eindelijk de ace op de Standard B binnen: *O*

[Afbeelding]

Ik denk: nou, eindelijk na heel veel weken mag ik eens weer 'normaal' spelen zonder ongein.....

En dan ineens, je knippert nauwelijks met je ogen, 4 games op rij bagger teams, schijt rng en totale bs schoten, etc etc etc... As usual zeg maar. Extreem bizar altijd, ineens is het weg. Ik kan gewoon niet meer dan 5 goede games op rij hebben, daarna slaat de bs toe. -O-
Heb nog 0 sec fun gehad in mijn SU 130pm. Die tank trekt echt de allergaarste teams en rng aan, dat is gewoon niet te beschrijven. Altijd bottom tier ook.. Nee geef mij maar de Skorpion G, die is echt 100x beter...
man man man wat heb je lekker gecamped in je STRV 03 en wat heb je lekker low tier bots gefarmed op glacier :+ ( dat je überhaupt op die map zoveel damage kan zegt wel wat over het enemy team he >:) )

Dat waren gewoon de uitzonderingen op de normale gameplay die je daarna kreeg. Het moet natuurlijk ook niet normaal worden dat je gewoon normaal kan spelen en fun in WoT mag hebben he :z

#haat off

Is die standard B een beetje een upgrade van de panthera? Ik vind die panthera maar tegenvallen. Vind die gun van de panthera ook flink tegenvallen. Me stats zijn ook om te huilen op dat ding en liggen ongeveer 500 damage lager dan "normaal" al komt dat ook door mezelf en de meta wss maar dat laten we even buiten beschouwing. O-) Zeker in vergelijking met de Progetto 46?( t8 prem ) is die en stuk slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
jantje 2 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:12:
[...]

Ik vind die panthera maar tegenvallen. Vind die gun van de panthera ook flink tegenvallen. Me stats zijn ook om te huilen op dat ding en liggen ongeveer 500 damage lager dan "normaal" al komt dat ook door mezelf en de meta wss maar dat laten we even buiten beschouwing. O-) Zeker in vergelijking met de Progetto 46?( t8 prem ) is die en stuk slechter.
Natuurlijk is ie slechter dan de premium, dit is WoT 2018! You need to show them the money! 8)

Nog een vraag over de wheeled vehicles... QB suggereerde dat de lijn vanaf de AMX ELC ging beginnen en je daar xp op moest gaan grinden... wie heeft dit elders gehoord gelezen? Ik stop mn kerst recruit dames er wel in dan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
nvidia666 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:23:
Btw in real life konden ze toch ook frontaal een tiger niet pennen met britse of amerikaanse tanks ?
Althans in het begin toen hun caliber te klein was ?
IRL kwamen de yanks en tommies zelden een Tiger tegen en werden die meestal door AT, vliegtuigen of hun eigen crew (want kapotte motor, geen ammo of benzine meer) vernietigd...

De panther kwam men al wat vaker tegen en ook hier hadden de 75mm guns problemen mee (de 75mm van de panther zelf was ook veel beter, want high velocity). De doctrine van de USA op dit vlak was ook om geen frontaal gevecht aan te gaan, of het aan de M10/M36 support over te laten (shoot and scoot), Tanks waren er voor infantry support en om versterkingen aan te vallen, niet om met andere tanks te vechten.

Later kwamen de Britten inderdaad met de 17ponder en de yanks met de 76mm in de Shermans, maar het type shell in de loadouts was hier ook een belangrijke factor.

Aan het oost front gebeurde het wat vaker dat Duitse tanks (en de bekende zware TDs) echt overwicht hadden door hun betere guns en armor, omdat daar meer lange afstand gevechten waren.

PS. sorry voor de dubbelpost, deze was bedoeld om onder de reactie hierboven te plakken ;)

[ Voor 13% gewijzigd door _Anvil_ op 20-12-2018 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
@jantje 2 de tier 10 is lekker hoor. Goede gun etc en troll armor ivm angle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
jantje 2 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:12:
man man man wat heb je lekker gecamped in je STRV 03 en wat heb je lekker low tier bots gefarmed op glacier :+ ( dat je überhaupt op die map zoveel damage kan zegt wel wat over het enemy team he >:) )
Is er een andere manier dan om de Strv te spelen? :D
En de low tier bots was nog best lastig, want ik werd ge yolo-ed door een tier7 pleb en arta wist mij uiteraard ook wel goed te vinden..
Is die standard B een beetje een upgrade van de panthera? Ik vind die panthera maar tegenvallen. Vind die gun van de panthera ook flink tegenvallen. Me stats zijn ook om te huilen op dat ding en liggen ongeveer 500 damage lager dan "normaal" al komt dat ook door mezelf en de meta wss maar dat laten we even buiten beschouwing. O-) Zeker in vergelijking met de Progetto 46?( t8 prem ) is die en stuk slechter.
Ik vind de Standard B momenteel 1 van de leukste tanks om te spelen, maar sowieso vind ik die Italiaanse autoladers echt leuk. Duurde wel weer erg lang voordat ie full ops was (zoals bij elke tier9), maar wat free xp hielp het e.e.a. te versnellen. Eenmaal full ops speelt het wel errug lekker weg hoor ;)

edit:
Eindelijk, de ace op de Bobject. Was nog 8 sec over op de klok _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IKxxD2ByjMv04SCs0p8h4HmL/thumb.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Mr_Size op 19-12-2018 22:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

_Anvil_ schreef op woensdag 19 december 2018 @ 17:55:
[...]
Nog een vraag over de wheeled vehicles... QB suggereerde dat de lijn vanaf de AMX ELC ging beginnen en je daar xp op moest gaan grinden... wie heeft dit elders gehoord gelezen? Ik stop mn kerst recruit dames er wel in dan...
Volgens mij is er ergens een keer een plaatje opgedoken die de nieuwe tree toonde en daar begonnen de wheeled vehicles inderdaad na de ELC. Ik ken naast mijzelf meerdere mensen, die nu xp grinden op de ELC. Ergens tussen de 30K-35K moet genoeg zijn.

Gevonden: https://thearmoredpatrol....french-wheeled-tech-tree/

[ Voor 6% gewijzigd door Rianata op 20-12-2018 00:02 ]

Verwijderd

Jammer dat die Progetto zo duur is.

Zullen we de 24e die EBR in de kalender krijgen? Of is dat ding nog in een testfase?

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Je kan deze advent tanks met goud kopen en dat gaan ze nooit toelaten voor die wheeled vehicles.
Dus ik zou er zeker niet op wachten...

• Rianata

Rianata

Volgens mij is WG er ook nog niet helemaal klaar voor qua maps :-) Als ze een beetje serieus die launch willen doen, dan schafen ze nog even aan de implementatie ervan en luisteren ze ook nog even naar de feedback van de testers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Kortom: dit wordt binnenkort geïmplementeerd, waarna het 'al' na 6 maanden wordt 'gerebalanced', kappaaaaaa :+ :Y)

• Kepro
Waar Circon eigenlijk heel positief was over de meeste veranderingen in 2019 is QB bijna het tegenover gestelde op bepaalde dingen. Six sense standaard voor iedereen is toch hartstikke mooi? Maar nee, hij gaat whinen dat hij free Xp terug wilt ontvangen.

• Mr_Size
Is QB eindelijk eens kritisch op WG, is het weer niet goed :)
Het lijkt er op dat QB het vertrouwen in WG een beetje kwijt is waardoor hij nogal gereserveerd is mbt alle aankondigingen. Ik geef hem daarin groot gelijk. Eerst maar eens zien wat er van terecht komt. Neem als voorbeeld de belofte dat WG elk voertuig individueel gaat bekijken... Lijkt me bs, want dat is een project van jaren en WG beseft zelf wel dat ze niet zoveel tijd heeft..

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Kepro schreef op donderdag 20 december 2018 @ 13:51:
Waar Circon eigenlijk heel positief was over de meeste veranderingen in 2019 is QB bijna het tegenover gestelde op bepaalde dingen. Six sense standaard voor iedereen is toch hartstikke mooi? Maar nee, hij gaat whinen dat hij free Xp terug wilt ontvangen.
6th sense voor iedereen standaard zou ik ook waanzinnig belachelijk vinden. Dit is een perk waar je voor kiest ten koste van andere perks. Als ze die standaard gaan uitdelen is het geen (groot) voordeel meer en had men andere perks beter kunnen prioriteren in de training. Ik heb daar ook regelmatig forse hoeveelheden freeXP in geinvesteerd om 6th sense te krijgen dus ik ben het helemaal met QB eens.

• Kepro
superduper schreef op donderdag 20 december 2018 @ 14:37:
[...]

6th sense voor iedereen standaard zou ik ook waanzinnig belachelijk vinden. Dit is een perk waar je voor kiest ten koste van andere perks. Als ze die standaard gaan uitdelen is het geen (groot) voordeel meer en had men andere perks beter kunnen prioriteren in de training. Ik heb daar ook regelmatig forse hoeveelheden freeXP in geinvesteerd om 6th sense te krijgen dus ik ben het helemaal met QB eens.
Training zal natuurlijk op de schop gaan en het is al langere tijd bekend dat de crew skills veranderd gaan worden. Voor beginnende spelers is dat hartstikke ideaal. Tijden AW had je ook direct 6 sense en dat was echt een plus punt.

• Joindry
  • Laatst online: 18:46

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

superduper schreef op donderdag 20 december 2018 @ 14:37:
[...]

Misschien als middenoplossing kan je dan sparen om SS sneller te laten ingaan? Beetje zoals je nu kan met je directives? Dan heb je alsnog een voordeel, maar is het zeker eerlijker voor nieuwe spelers.

• Kepro
De rebalance van prem shels zouden mi niet voor LT moeten gelden. Hun base en gold pen is sowieso al lager.

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Joindry schreef op donderdag 20 december 2018 @ 15:21:
[...]

Misschien als middenoplossing kan je dan sparen om SS sneller te laten ingaan? Beetje zoals je nu kan met je directives? Dan heb je alsnog een voordeel, maar is het zeker eerlijker voor nieuwe spelers.
ik snap het echt niet. waarom is het niet eerlijk voor nieuwe spelers? Dat is nu toch het hele idee van trainen?

Dat vind ik het leuke aan het spel: proberen beter te worden en slim opbouwen van je crew. In het begin had ik ook niet goed door hoe dat werkte en begon ik steeds met een nieuwe crew. Dat was niet slim dus pas ik nu aan. Als je skills gaat uitdelen (of nog erger verkopen) maak je er wel een potje van.

• majic
Iemand anders de observatie dat de 'big guns' van low-tier tanks (T5-T6) beduidend vaker bizarre bounces hebben (op point blank <100 meter ranges) dan guns met vergelijkbare of zelfs mindere specs op higher end tanks?

Ik speel graag glass cannons zoals de S35CA met de 105mm en de SU-100Y en de SFL flakbus met z'n 88. Ik heb werkelijk waar de meest bizarre, frequente bounces op bijv. T28 zijkanten om maar een voorbeeld te noemen. Of vandaag de 75mm turret side armor een PZ iv met stock turret..

Het was mijn mening bij het verlaten van WOT 4 jaar geleden, en het is opnieuw mijn observatie : Er is een verborgen factor voor big-guns op small tanks, namelijk "% bounce" . Dit doen ze mogelijk om de guns niet al te sterk te maken, of de tanks misschien wat minder aantrekkelijk. Wie nog meer deze ervaring/opinie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Komt dat niet gewoon doordat de "big" guns vaak minder accuraat zijn en dus de kans groter is dat je niet precies de plek raakt waar je mikt, maar net wel op een "auto bounce" vlok of non dmg crit stuk van de tank raakt?

Daarnaast met grotere guns is het denk ik ook wel je gevoel. Je schiet minder shells dus als je mist denk je eerder van he die was weer geen dmg. Terwijl je anders gewoon alweer 3 andere shells erin hebt gepompt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
themaxter schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 00:31:
Komt dat niet gewoon doordat de "big" guns vaak minder accuraat zijn en dus de kans groter is dat je niet precies de plek raakt waar je mikt, maar net wel op een "auto bounce" vlok of non dmg crit stuk van de tank raakt?

Daarnaast met grotere guns is het denk ik ook wel je gevoel. Je schiet minder shells dus als je mist denk je eerder van he die was weer geen dmg. Terwijl je anders gewoon alweer 3 andere shells erin hebt gepompt.
Dat zou natuurlijk kunnen, maar ik heb een stuk minder bounces op vergelijkbare guns op hogere tier tanks (heb ze een tijdje aangekruist op een papiertje). De accuracy is op <100 meter ook niet zo'n groot probleem over het algemeen. Maar inderdaad, ga eens kijken of ik in replays de exacte positie van de impact kan vinden ter leering ende vermaek! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Vanaf 22 tot 29 december korting op tanks, consumables etc

https://worldoftanks.eu/e...happy-holidays-discounts/

[ Voor 5% gewijzigd door Kepro op 21-12-2018 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
oe, snel nog wat tanks kopen en verkopen met die discount tokens :)

In other news: https://thearmoredpatrol....lls-rebalance/#more-68049

"The special round for the Type 5 Heavy will be substituted with a HESH with an alpha of 750 points and a penetration of 193 mm."

Hoezee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
superduper schreef op donderdag 20 december 2018 @ 17:59:
[...]
ik snap het echt niet. waarom is het niet eerlijk voor nieuwe spelers? Dat is nu toch het hele idee van trainen?

Dat vind ik het leuke aan het spel: proberen beter te worden en slim opbouwen van je crew. In het begin had ik ook niet goed door hoe dat werkte en begon ik steeds met een nieuwe crew. Dat was niet slim dus pas ik nu aan. Als je skills gaat uitdelen (of nog erger verkopen) maak je er wel een potje van.
Ik hink een beetje op 2 gedachten. Enerzijds is 6th sense heel belangrijk om te leren hoe het spotting mechanisme werkt, en krijgen nieuwe spelers die normaal gesproken pas ergens rond tier 5 of 6. Het is ook een must-have skill. En iedereen die het spel een beetje snapt kiest 6th sense dan ook als eerste commander-skill op alle tanks.

Anderzijds heb ik er een hekel aan als games weer simpeler worden gemaakt. Het crew-training gedeelte van WoT is m.i. niet ontzettend complex. Je moet inderdaad wel even uitzoeken hoe het werkt en wat goede skills zijn voor je tank. Ik ben er bang voor dat ze weer doorschieten en de game te ver versimpelen (het zijn totaal andere games natuurlijk, maar zie WoW door de jaren heen, en Morrowind -> Oblivion -> Skyrim). Ik hou wel van een beetje diepte en uitzoekwerk in m'n games.

Ik zou er wel mee kunnen leven als ze 6th sense gratis/standaard maken, en bij commanders die het nu al hebben de skill/xp vrijgeven zodat je iets anders kunt kiezen. Op veel tanks heeft de commander toch erg veel nuttige skills, zeker als ie ook de radioman is. Als ze de rest dan laten zoals het is, vind ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
_Anvil_ schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 07:51:
[...]

"The special round for the Type 5 Heavy will be substituted with a HESH with an alpha of 750 points and a penetration of 193 mm."

Hoezee!
Benieuwd hoe ze de shitbarn en 183 gaan balancen, want hesh heeft niet meer pen. Snap hun gedachte maar LT worden hiermee dik generfed

[ Voor 3% gewijzigd door Kepro op 21-12-2018 08:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kepro schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 08:37:
[...]
Benieuwd hoe ze de shitbarn en 183 gaan balancen, want hesh heeft niet meer pen. Snap hun gedachte maar LT worden hiermee dik generfed
Ik ben ook wel bezorgd over de matchmaker. Bottom tier zijn is al vervelend (zeker hoe vaak het gebeurt in tier 6 en 8 ), maar als je dan ook nog 's gestraft wordt met een lagere dpm omdat de enige ammo die je hebt waarmee je dmg kunt doen minder dmg doet dan heeft het niet zoveel zin om die pot überhaupt nog af te maken. Zie je het voor je, een Pershing tegen een IS-7, Maus of Object 268v4? 240 alpha is al flut, laat staan 180.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
majic schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 01:19:
[...]

Dat zou natuurlijk kunnen, maar ik heb een stuk minder bounces op vergelijkbare guns op hogere tier tanks (heb ze een tijdje aangekruist op een papiertje). De accuracy is op <100 meter ook niet zo'n groot probleem over het algemeen. Maar inderdaad, ga eens kijken of ik in replays de exacte positie van de impact kan vinden ter leering ende vermaek! :)
Ik weet niet of je XVM en/of mods gebruikt? Er bestaat alleszins een mod (battlehits viewer) waarmee je na de game alle schoten kan bekijken (eigen schoten maar ook schoten op jou).
Zeker als er zo'n twijfelgevallen zijn is dit een leuk ding om te hebben. En meestal zijn die bounces wel correct hoor, helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Hier ook maar eens mijn gezicht laten zien. Speel laatste tijd een beetje af en aan. Laatst eindelijk mijn eerste T7 tank unlocked (de Tiger I), en moet zeggen het is toch verdomd leuk soms, maar ook frustreren als alles en iedereen door je armor heen kan komen.
Sidescrapen gaat in principe wel, maar als ik niet hull down kan spelen dan is alsnog een deel van mijn front exposed (wat dan weer op een veel mindere angle staat als gevolg van sidescrapen.
Heb er ook bijna een volledig female crew inzitten (mis nog 1 dame ervoor) + santa commander.
Best leuke tank al ben ik niet heel geweldig in het spelletje.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
_Anvil_ schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 07:51:
[...]

Hoezee!
Volgens mij kan je ook na de komende kortingsperiode de korting van je kerst inzetten. Je moet je tanks alleen niet verkopen in de komende dagen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
ElPaco schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 09:42:
[...]

Volgens mij kan je ook na de komende kortingsperiode de korting van je kerst inzetten. Je moet je tanks alleen niet verkopen in de komende dagen.
klopt, maar wil het niet vergeten, toch weer een half miljoen credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
ElPaco schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 09:42:
[...]

Ik was die korting helemaal vergeten. Van het weekend even kijken hoe ik die korting kan activeren. Tot tier 6 krijg je een gratis tank.. dus na de kortingen dr tanks verkopen voor gratis credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Kepro schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:24:
[...]

Ik was die korting helemaal vergeten. Van het weekend even kijken hoe ik die korting kan activeren. Tot tier 6 krijg je een gratis tank.. dus na de kortingen dr tanks verkopen voor gratis credits.
Vandaag kun je ze op basis van full price verkopen, anders na de discount periode pas weer. Je moet de kortingen wel stuk voor stuk activeren in het Level rewards scherm van het X-mas event. Because Russian programming 8)7

Net zo handig als het feit dat je elke dag de daily advent missie handmatig moet aanzetten...

De tier 5 discount heb ik voor de ELC Bis gebruikt, toch maar alvast xp grinden voor de wheeled vehicles.. ik ga er ws. in falen, maar wel met een hoop lol wed ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vraag me af, hebben ze sinds vandaag de player stats niet toegankelijk gemaakt via de API?
Want alle websites waar je normaal je stats op kon tracken werken sinds vandaag niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Ryada schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:17:
Vraag me af, hebben ze sinds vandaag de player stats niet toegankelijk gemaakt via de API?
Want alle websites waar je normaal je stats op kon tracken werken sinds vandaag niet meer.
https://wot-life.com/ werkt gewoon, dus denk het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik zie het :D blijkbaar had de website waar ik initieel naar keek problemen.
:( Mijn Wn8 is alleen wel echt drama
https://wot-life.com/eu/player/legend4u/ (let niet op de naam, oud account)
Had misschien niet initieel voor TDs moeten gaan maar gwn vanaf het begin af aan heavy moeten gaan.

[ Voor 29% gewijzigd door Ryada op 21-12-2018 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ryada schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:27:
[...]

Ik zie het :D blijkbaar had de website waar ik initieel naar keek problemen.
:( Mijn Wn8 is alleen wel echt drama
https://wot-life.com/eu/player/legend4u/ (let niet op de naam, oud account)
Had misschien niet initieel voor TDs moeten gaan maar gwn vanaf het begin af aan heavy moeten gaan.
Met zo weinig ervaring zou ik nog niet aan hogere tiers beginnen, met die Tiger I kom je tier 9s tegen en daar heb je nog laaaaaaaaaaang de skillz niet voor.

Het is beter om het spel eerst rustig te leren op tier 4-6, liefst in een tanklijn die wat vriendelijker is voor beginners. Ik zou via de KV1 voor een IS gaan op tier 7 gaan.. In de Tiger H ga je later veel plezier hebben, als je de tank goed kunt spelen op basis van zn sterke punten.

Verder zie ik dat je al 3 (goeie) tier 8 premiums hebt, met 800 battles zul je daar boze chat berichten over krijgen schat ik zo in? Je draagt zeer weinig bij als je op dat niveau probeert te spelen met zo weiinig ervaring... Een churchill 3 lijkt me een veel betere premium tank om lekker veel te spelen, train je meteen je Ruski heavy crew op.

Russian med lijn is ook een aanrader, in een t34-85 (elke versie, inclusief de OP premiums) kan echt iedereen goed spelen :)

Tenslotte kun je op youtube ontzettend veel leren, van de basics (spotting, cammo, positioning etc.) tot hoe elk tank type goed te spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door _Anvil_ op 21-12-2018 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

_Anvil_ schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:56:
[...]

Met zo weinig ervaring zou ik nog niet aan hogere tiers beginnen, met die Tiger I kom je tier 9s tegen en daar heb je nog laaaaaaaaaaang de skillz niet voor.

Het is beter om het spel eerst rustig te leren op tier 4-6, liefst in een tanklijn die wat vriendelijker is voor beginners. Ik zou via de KV1 voor een IS gaan op tier 7 gaan.. In de Tiger H ga je later veel plezier hebben, als je de tank goed kunt spelen op basis van zn sterke punten.

Verder zie ik dat je al 3 (goeie) tier 8 premiums hebt, met 800 battles zul je daar boze chat berichten over krijgen schat ik zo in? Je draagt zeer weinig bij als je op dat niveau probeert te spelen met zo weiinig ervaring... Een churchill 3 lijkt me een veel betere premium tank om lekker veel te spelen, train je meteen je Ruski heavy crew op.

Russian med lijn is ook een aanrader, in een t34-85 (elke versie, inclusief de OP premiums) kan echt iedereen goed spelen :)

Tenslotte kun je op youtube ontzettend veel leren, van de basics (spotting, cammo, positioning etc.) tot hoe elk tank type goed te spelen.
Zelf heb ik niet zoveel met de russische tanks. Vind de duitse HT en TDs gewoon mooi evenals de zweedse TDs.
Heb nog niet echt veel boze berichten ondervonden, en ik speel bijna geen T8 battles ondanks dat ik er tanks voor heb.
Laatst wel ff 4 potjes in een rental Scorpion G gedaan, omdat ik een TD missie wou completen *moest nog 1 TD challenge voor een female crew member >:) *

Over het algemeen kijk ik meer filmpjes op youtube dan ik echt actief speel, mede omdat ik graag beter wil worden en ik het gewoon leuk vind om te kijken.
Tegen de meeste T9 heavies ondervind ik niet veel problemen, weakpoints etc weet ik over het algemeen al en als ik er problemen mee ondervind probeer ik het scenario na te maken op de `tanks.gg` website met hun 3d models om te kijken waar ik wel wat had kunnen doen.
de T9s pennen mij een stuk makkelijker maar het is niet dat ik het gevoel heb dat ik niks kan tegen hun. Laatste tijd gaat het imo steeds beter en overleef ik een stuk langer. (mits ik niet een idioot ben en vol open ga staan voor een LeFH 8)7 )

Misschien dat ik van de week ook wel voor de verandering eens ga streamen, en dat mensen mij tips kunnen geven :*)

Edit: De Strv die ik heb gebruik ik niet meer net als de T34, ik had hem een jaar geleden gekocht toen ik nog echt een noob was om te kijken of ik de Zweedse tech tree leuk vond op hogere tiers. En omdat ik het team meer aandoe dan dat ik ze uit de brand help heb ik besloten geen T8 prems te spelen tot ik zelf een T8 heb unlocked (uitzondering van de Scorpion G die ik deze week gebruikt heb)

[ Voor 7% gewijzigd door Ryada op 21-12-2018 16:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Tis toch weer zover, weer die hemel spectators die de hele tijd op je knallen ongeacht of je bottom tier/top tier bent of al ben je een hele tijd niet gespot. man man man rot toch eindelijk op met die stront wg. 1/3e van je HP ontnomen ga je kijken in de service records allemaal van die sub 50% WR gasten. :r :r :r En niet te vergeten constant die stun ook al doen ze geen schade. |:(

Zo dat moest er evenuit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Top tier zonder arty :Z

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7cKY0HvaZkgwlwD8h5G5govS/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-09 17:27
Dacht toch echt dat ik SANTAMAUS had ingevoerd een paar dagen geleden, maar blijkbaar iets niet goed gedaan. Geen large lootbox ontvangen. Achja dan maar weer gewoon verder rommelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Als de 432 voor een mooi prijsje in de kalender komt haal ik die misschien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
[fixed] Iemand een idee waar m'n rental Skorp precies heen is gegaan? Kreeg na het invoeren van de code netjes een bericht onderin links zo van veel plezier er mee. Maar nergens een Skorp te bekennen?!

[edit] blijkbaar gewoon 10 minuten wachten :)

[ Voor 13% gewijzigd door majic op 22-12-2018 00:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik had toenet toch echt een mooie game :D
Nog een tank op het Ace tanker lijstje :D
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cG0bdV7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 23:55:
Als de 432 voor een mooi prijsje in de kalender komt haal ik die misschien wel
Reken er maar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Artemiev schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 23:17:
Dacht toch echt dat ik SANTAMAUS had ingevoerd een paar dagen geleden, maar blijkbaar iets niet goed gedaan. Geen large lootbox ontvangen. Achja dan maar weer gewoon verder rommelen..
Oh daar kwam die large box vandaan (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Roozzz schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 11:06:
[...]

Oh daar kwam die large box vandaan (y)
haha,, ik vroeg het me ook al af :)

Ok, level 10 van de kerst gekte bereikt (eigenlijk best makkelijk, 960 shards per level 5 item, zo verdiend)... met 30% discount de obj277 gekocht..

Welke equipment zal ik doen? Vert stabs, rammer en optics (heb genoeg bonds voor advanced optics) of vert stab, rammer and vents?? (heb helaas 700 bonds te weinig voor advanced vents)

Er zit een 5 skill crew in, helaas zonder firefighting skills, dus food is geen optie..
Artemiev schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 11:20:
Ah hij is binnen 250 gold en 500k credits :D
same for me, wedden dat er gewoon geen premium tanks in deze gratis boxes zitten...

[ Voor 69% gewijzigd door _Anvil_ op 22-12-2018 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-09 17:27
Ah hij is binnen 250 gold en 500k credits :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

_Anvil_ schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 11:08:
[...]

same for me, wedden dat er gewoon geen premium tanks in deze gratis boxes zitten...
Ik had gewoon wel een hele gratis tier V rus premium. much wow, many thanks WG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
TweakJerommeke schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 21:55:
Tis toch weer zover, weer die hemel spectators die de hele tijd op je knallen ongeacht of je bottom tier/top tier bent of al ben je een hele tijd niet gespot. man man man rot toch eindelijk op met die stront wg. 1/3e van je HP ontnomen ga je kijken in de service records allemaal van die sub 50% WR gasten. :r :r :r En niet te vergeten constant die stun ook al doen ze geen schade. |:(

Zo dat moest er evenuit.
Ho wacht even, XVM focus bestaat niet toch??? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:54

DvE

ORA-00000

superduper schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 12:36:
[...]

Ik had gewoon wel een hele gratis tier V rus premium. much wow, many thanks WG
Ik had 750 gold en de Bat skin.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• majic
Goed,

Dat was het weer voor mij. Na een paar weken spelen om te kijken of het spel verbeterd is t.o.v. 3-4 jaar geleden zit de ergernis mij weer tot de neus. Ik merk eigenlijk vrijwel geen verbetering, of alleen maar verslechteringen.

1) High tiers zijn een nachtmerrie om te spelen. Zelfs met +-300 premium ammo kan je op midden-lange afstand veel tanks niet pennen tenzij ze enorm dom zijn en bewust slecht anglen. Het laatste voorbeeldje - heb 10 minuten lang bijna gehele ammunitie leeggeschoten op een Maus op 250 meter, 5 HE (waarvan er 3 geen damage deden), 8 APCR en de helft van m'n reguliere ammo. Op een gegeven moment was hij klaar met mijn sterkste teamgenoten uit te roeien en schoot mij met 2 schoten kapot. Alsof een olifant een kat een trap geeft :). Best grappig natuurlijk, maar met 310mm pen en kennis van Maus weakspots + 10 minuten de tijd waar hij niet met mij bezig was zou ik toch wel íets moeten hebben kunnen doen. Neen, 130 damage, dat was alles. Dit soort scenarios komen veel te vaak voor - en in dit geval zonder arty (ha, ik mist jullie!) was er gewoonweg geen mogelijkheid (behalve wegrijden en m'n teamgenoten in de steek laten op die flank).

Een aantal populaire tanks zijn véél te op. Als zelfs APCR niks meer doet als Tier8 dan is er niet zoveel meer aan. Ja, weakpoints. Erg leuk op midden-lange afstand. En dan nog, de mensen weten dondersgoed waar hun paar kleine weakpoints zitten en verbergen die dus achter een wrak of rots of hulldown, of dmv angling. Allemaal geen raketwetenschap.

Wargaming is heel bewust alle weakpoints uit de game aan het halen. Dit komt de spelervaring totaal niet ten goede.

Daarnaast stikt het van de autoloaders boven tier7. Ook weer iets wat de spelervaring totaal ruïneert. Je kunt namelijk niet zoveel doen tegen een YOLO autoloader die de hoek om komt en in de tijd dat jij één shell hebt weggeschoten hij er 4-5 in jou pompt. Of een sniping autoloader, waarbij zelfs je track snel repareren niet genoeg is om achter cover te komen aangezien de 2de shell in een seconde of 1.5-2 weer je track kan slopen. Boem, klaar af. Ook als je zelf een risico neemt door een veldje over te steken om je team te helpen of om 'het verschil' te maken kan één enkele autoloader jou full-health tankje in een paar seconden naar 0 brengen. Een flinke klap van een TD overleef je als je dat incalculeert. Of zelfs een paar schoten van 2 matige tanks. Een autoloader is gewoon weinig tegen in te brengen in veel situaties, tenzij je veel armor hebt of zelf een autoloader.

Je wordt dus min of meer gedwongen om tanks te spelen met absurde armor en continue heat te gebruiken (of derp HE) om het spelletje mee te kunnen spelen.

2) De map cycle is extreem beperkt. Ik heb het gevoel dat ik 24/7 dezelfde 5-6 maps speel. De meeste daarvan zijn ook erg klein, of zo opgezet dat je eigenlijk 85% van de tijd dezelfde vastgeroeste strategie moet spelen. Waar zijn alle interessante maps van vroeger? En wat hebben ze uberhaupt met de maps gedaan? Alles is opgezet dat je richting een paar specifieke plekken wordt gepusht en daar het "moet gaan uitsluggen". Maps moeten véél groter worden, eventueel de teams ook groter. (20vs20 bijv). Dit geeft een dynamischere spelervaring en meer ruimte voor een individu om het verschil te maken. Er zijn genoeg spellen met tank-setups die dit laten zien. Een voorbeeld zijn de erg grote maps in bijv. Forgotten Hope voor BF2 waarbij de infanterie ondergeschikt werd. En de tank-combat véél interessanter (en bovendien realistischer) was dan in world of tanks. Grote maps moeten d.m.v. strategic points of interest (die je stap voor stap moet vervullen afhankelijk van je tank-klasse) evenwichtig voorzien worden van tanks. Je motiveert mensen dan door extra XP of bonds of iets anders om niet met z'n allen een enorme zerg-rush uit te voeren.

Op dit moment resulteren de maps meer dan ooit - door ervaren spelers, door vastgeroeste gewoonten én door het soort tanks wat domineert - in bottleneck-camp-fests. Zeg maar het BF3 metro syndroom. Alleen zijn de helft van de maps een BF3 metro geworden. En dat zeg ik met een (voorheen) liefde voor city maps notabene!

3) Teams. Het is niet te geloven, maar WG heeft het voor elkaar gekregen de matchmaking nog steeds niet op orde te hebben. Dezelfde klassieke problemen als voorheen doen de kop op + een paar nieuwe.
- Je bent voor 80% afhankelijk van de kwaliteit van spelers in je team. Aangezien WG beweerd dat er niet naar winpercentage per tank of per speler wordt gekeken kom je dus uit op "random" distributies van spelers. In de praktijk echter als je vergelijkt hoe vaak je hard verliest of flink wint en dit vergelijkt met de XVM winstkansberekening zie je dat daar wel degelijk een patroon ligt. Met andere woorden, jou individuele acties zijn in een meerderheid van de gevallen - ook al ben je redelijk goed - gewoon niet voldoende om je winst te kunnen geven. Heb het niet over die paar mega-unicorns met OP tanks, maar over de modale speler met laten we zeggen 50-55% winst. Met een courant maar niet bijzonder tankje. In de praktijk komt het er op neer dat een kneuzenteam(TM) al in de eerste seconden totaal desastreuze keuzes maakt qua distributie op de map. En je dus dan al meteen weet dat dit een verliezertje gaat worden. Ook al maak je 4-5 kills, verliezen doe je meestal toch. Zeker omdat ik geen 'carry tanks' speel met extreem veel armor (ik ben geen fan van high tier heavies).

Dan zijn er de potjes waar je een Dreamteam(TM) hebt . En het eigenlijk niet zoveel uitmaakt wat je doet en je volledig over de rooien heen walst. Sta je netjes op je team-supporting positie en kom je er achter dat de pot al over is voor je zelfs maar meer dan een schot op een verdwaalde scout gelost hebt. Je kan natuurlijk ook mee zerg-rushen en snel wat puntjes scoren, maar de plicht roept en je kunt niet het risico lopen dat er een paar overmoedige tanks op jou flank pushen. Dus je blijft netjes staan, om teamwinst te garanderen. Die mentaliteit loont niet - het is graaien, graaien. Snel snel wat kills en puntjes pakken. Zerg rushes of swarms zijn de beste optie zowel defensief als offensief in veel gevallen. De echt goede spelers kunnen als lone-wolf met uitstekende tank- en mapkennis vaak nog wel een verschil maken. Maar dat is een piepkleine minderheid, waar ik zelf soms toe behoor afhankelijk van de tank en de map. Maar voor reguliere spelers is alleen er op uit gaan een doodsvonnis. Je leert dus al snel om maar gewoon met de groep mee te gaan en/of de standaard patronen op de map uit te voeren aangezien experimenteren of andere dingen proberen veelal snel afgestraft worden. Dit is enorm geestdodend en staat in sterk contrast met andere spellen. In BF2 en - niet voor alle maps - BF3 was er veel meer ruimte tot individuele bijdrage aan het team. Ook daar zat frustratie als iedereen weer op één flank ging hangen maar met een squadmaatje of zelfs alleen heb ik daar enorm veel rondjes op mijn naam weten te zetten door iets tegendraads te doen. Niet je wapens maar je sneaky strategie en snelheid van reageren maakten het verschil. Niet alleen dat maar door respawning werd de map veel dynamischer, mensen proberen het eerst hier, dan daar. In WOT is er ook een game modus die dat doet, én die gaat terugkomen van weggeweest. Helaas nooit kunnen spelen. Verhelpt zeker enkele van mijn irritaties, maar helaas de meesten blijven een probleem. (alleen tier 8, dynamische speelstijl door selectie van andere spawns zijn de pluspunten).

Goed, als laatste. Het viel mij op dat verliezen of winnen vaak in een patroon gaat. Als de teams écht 100% random zouden zijn dan zou je uit elke 30 potjes er zo'n 50% moeten verliezen en 50% moeten winnen (er van uitgaande dat ik een 57% speler ben is dat nog optimistisch). Maar ik zie regelmatig periodes waar het - ongeacht mijn persoonlijke inzet - meer gaat van 25 potten verlies 5 potje kantjeboort winst. En vervolgens de volgende ochtend 25 potjes winst 5 potjes net aan verloren. Die golven van verlies en winst geven mij - net als mij dat 4 jaar geleden deed - de sterke suggestie dat WG wél speler-skill gebruikt om teams mee te vormen. En het niet random is. Als je dus een uur of twee lang vrijwel alleen maar teams krijgt met mensen die <50% winratio hebben dan is dat voor mij enorm demotiverend. Het maakt niet zoveel uit wat je doet. En de volgende dag zit je opeens in een golf met 50+% mensen en gaat alles op z'n gemakje. Wederom, in andere spellen was dit veel minder aanwezig. De teams waren soms uit balans, maar dan switchte je naar het verliezende (!) team om een grotere uitdaging te hebben. Of als dat ook niet hielp naar een andere server. Gebalanceerde teams zorgden voor de gaafste spelervaring in BF2 en BF3. En er was dus ook voor mensen een motivatie én mogelijkheid om naar een verliezend team te switchen, of een team met een minderheid. Walkovers waren geen culturele norm die op prijs werden gesteld door een meerderheid van de spelers. In WOT lijkt dat anders.

4) OP Tanks. Type 4/5. Defender. IS-3A. Om maar even iets te noemen. De spelers van die tanks kiezen hun posities uiteraard slim. En als je als tegenstander niet net de juiste tank hebt om dat hun strategie te counteren is er gewoon niks, noppes, nada aan te doen. Als premium ammo of HE geen schade doet dan moet je hopen dat ze hun tank net verkeerd anglen of er een weakpoint (als die er al zijn) in beeld komt. Of uberhaupt te raken is door de afstand waar je op gedwongen wordt te opereren. En dat je dan natuurlijk ook net je schot kunt maken want helaas, ik heb geen OP armor - en dus kan ik niet mij de luxe permitteren dat ik ten alle tijde een schot kan maken. Ik moet geduldig wachten tot de tegenstander even niet oplet of z'n schot gemaakt heeft. Eigenlijkt komt het er op neer dat met de nieuwe generatie tanks je met name afhankelijk bent van fouten die je tegenstander maakt ipv dat jij dingen zo goed mogelijk doet. Dit was in de eerste jaren van WOT beduidend anders - het maakte meer uit wat jij goed deed dan wat je tegenstander (in een superieure tank) fout deed. Dit geeft een gevoel van machteloosheid en uiteraard ergernis. Je invloed op het spelverloop is gewoon een stuk kleiner geworden dan voorheen. Of zelfs maar de uitkomst van een 1v1, die met name afhangt van het soort tank waar je in rijd ipv je skill.

De alomaanwezigheid van IS3A's en Defenders hebben het spel volledig geruïneerd, in ieder geval als Tier 6-7-8 speler. Je wordt gedwongen om premium te gebruiken, en zelfs die bouncen. Vandaag nog meerdere malen op de achterkant van een defender die niet eens wist dat ik bestond gebounced. Wederom, als je dichterbij bent is er wel een weakspotje hier of daar te vinden. Maar ik speel geen T8+ heavies (of TD's). Door de matchmaking wordt ik echter continue als medium of td of t6-7 heavy bij tanks gezet waar ik realistisch gezien niet heel veel tegen kan doen. Tenzij ik continue premium wil schieten en zelfs dan is de kans op succes relatief klein, tot je kunt flanken (en dat kan pas vaak wanneer de tegenstander iets doms doet of zijn team aan het verliezen is).

5) Arty. Hij zat er natuurlijk aan te komen. Aan de ene kant onmisbaar aangezien het juist de op-tanks die ik in #4 noem kan counteren als jij dat zelf niet kunt. Je bent dus van ze afhankelijk. Aan de andere kant zorgt het er nóg meer voor dat potjes heel ingehouden worden gespeeld. Mensen zijn bang om uit hun arty-cover te komen. Er zijn specifieke posities waar je naar toe kunt, de rest is niet arty-safe. De continue angst om ge-artied te worden verlamt de dynamiek van het spel nog meer dan de bovenstaande punten bij elkaar. Je ziet dus ook letterlijk mensen overal aan hun huisje of heuveltje geplakt braaf wachten tot iemand anders een domme actie onderneemt. En dat schreef ik al eerder - de fouten van je tegenstander zijn vaak de enige echte kans om iets te ondernemen. Ik neem de arty-spelers niks kwalijk, WG geeft hen de optie om deze class te spelen. En dat moeten ze dan ook vooral doen. Maar met 2-3 arties in een team zitten verlamt de spelervaring compleet. Eén arty van lagere tier zie ik wel voordelen in. Kan je inzetten om de paar OP tanks mee aan te pakken en om er voor te zorgen dat snipende tanks waar je niets tegen kunt doen d.m.v. scouting worden aangepakt. In die rol is de arty nuttig en pakt dus ook met name mensen aan die anders gezien onschendbaar zouden zijn. Maar als je er 3 hebt en ze ook nog eens vaak top-tier zijn (dit zie je regelmatig in t6-7 potjes) dan verzuren ze de spelervaring voor bijna iedereen in het team. Tenzij ze, wederom, niet erg goed zijn en domme dingen doen (gespot worden/countersniped/niet goed kunnen aimen). Overigens, en dit is naar mijn idee wél een verbetering : Ik vind de stun-toevoeging erg nuttig en een goede afweging in plaats van de voorhene grote hoeveelheid schade.

Ik bedenk mij nu dat veel van mijn ergernissen overeenkomen met die van Quickiebaby. Hij is natuurlijk een stuk beter dan ik ben, en zal dus makkelijker om de bovenstaande issues heen kunnen werken. Hoe dan ook, het is jammer dat het spelletje zo ver aan het afzinken is. Verslavend is het nog steeds - ook al heb ik vrijwel geen plezier in het spelen 90% van de tijd, blijf ik maar terugkomen. Alleen de tijd die het kost om 'weer klaar te zijn voor vandaag' wordt met de dag korter. 2 uur. 1 uur. een half uur.

De hoeveelheid herhaling is extreem groot. De hoeveelheid variatie enorm klein. WOT lijkt niets meer te bieden dan het deed toen ik als Beta-speler het spelletje speelde. WG investeert in nieuwe tanks, skins. Maar nooit echt in de diepte om een veel 3-dimensionalere spelervaring te geven. Het introduceren van een 'commander' positie zoals in andere strategische spellen wel kon zou interessant zijn. Grotere maps. Het invoeren van strategische posities die - afhankelijk van je tank klasse - je moet uitvoeren om extra bonds of puntjes te sparen. Het hebben van mini-missies in de map zelf waarbij je gemotiveerd wordt om bepaald gedrag te vertonen wat goed is voor je team. Allemaal niks nieuws als je kijkt naar andere spellen.

Voor mij komt de combinatie van bovenstaande factoren uit op een spel wat eigenlijk heel weinig heeft om het boeiend te houden. Repetitief, steeds meer pay-2-win, steeds meer afhankelijk van een selectief aantal tanks om je winstkans te vergroten. De overgrote meerderheid van de tanks zijn slechts vervelende grinds om naar een betere tank toe te kunnen gaan. Maar geven je veel minder kans tot winst, zowel op 1v1 als op teambasis. Ik deinstalleer het spelletje dus maar weer - er is niet veel veranderd, en eigenlijk alleen maar verslechterd. Jammer WG, met zoveel inkomsten zou dit spel veel meer moeten kunnen zijn dan het is.

Als allerlaatste : Het is het sterke gevoel dat je gewoon 'niks' kunt doen tegen bepaalde keuzes van tegenstanders wat voor mij dus de ultieme frustratie is. Het is ook een ervaring die ik niet herken in andere spellen die ik gespeeld heb. Er is altijd een bepaalde mate van rock-paper-scissors en/of ruimte voor creativiteit en/of reflexen. In WOT is het véél te vaak gewoon een kwestie van een slecht team toebedeeld krijgen, de verkeerde tank hebben of de verkeerde tank tegenkomen. Er is letterlijk niets wat je kan doen om de uitkomst te veranderen - de autoloader staat opeens voor je, de defender YOLO'd en bounced alles, de arty heeft net een hoekje gevonden om je te pakken, of je team maakt zulke intrinsiek ongelukkige keuzes dat het meteen 99% helder is dat dit potje geen winst gaat worden in de eerste paar seconden van het spel. En dat is jammer, erg jammer. My $.0.01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil dat jaar graag een van die christmas camo's hebben. Maar vrees dat ik er door een gebrek aan tijd niet aan toe kom :N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

majic schreef op zondag 23 december 2018 @ 10:34:
Goed,

Dat was het weer voor mij. My $.0.01.
Goed dat je de tijd neemt om het voor jezelf en voor anderen eens helder neer te schrijven. Ik heb het met aandacht gelezen en gelukkig kan ik je slechts gedeeltelijk gelijk geven.

Wat me opvalt aan je verhaal en met name aan de voorbeelden die je geeft is dat je zelf helemaal niet flexibel aan een potje begint of in een potje bent. Het voorbeeld van de Maus... wie blijft er nu 10 minuten op 1 doelwit schieten als je na 1 a 2 minuten al door zou moeten hebben dat het toch niets uit haalt! ;w En dan lijkt het ook nog of je enorm alleen op afstand aan het spelen bent. Je kunt veel beweren, maar niet dat de Maus in de huidige meta OP is! :?

Het andere voorbeeld van de walk-over potjes waarin jij in het sterkere team zit; weet je dit op voorhand o.b.v. XVM toevallig? Zo ja, waarom anticipeer je daar niet op en blijf je in plaats daarvan op een 'supporting' plek staan! Zo nee, misschien dan XVM installeren :+

Daarnaast lees ik tussen de regels door (maar verbeter me als ik het mis heb) dat je al bevooroordeeld opnieuw aan WOT begonnen bent en je heel erg terug verlangt naar die goede oude tijd (zeg 3 tot 5 jaar geleden). Het spel evolueert en ik kijk wel eens oude replays terug en dan zie je dat heel duidelijk. Spelers die geen break hebben gehad (waaronder ikzelf) gaan daar makkelijk(er) in mee, maar ik kan me voorstellen dat het voor oud-spelers, die nu terug komen moeilijker is. *;

Uiteindelijk komt het neer op jouw spelervaring; voel je niet verplicht om het leuk te moeten vinden en blijf vooral niet teveel hangen in het gevoel dat je vroeger bij iets had. Houdt daarbij ook rekening met het feit dat een investering die je in een game stopt op het moment dat je het uitgegeven hebt (geld en/of tijd) kwijt bent. Oftewel, je kunt er maar beter plezier aan beleven, dat is alles wat je ervoor terug kunt krijgen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
majic schreef op zondag 23 december 2018 @ 10:34:
Goed,

Dat was het weer voor mij. Na een paar weken spelen om te kijken of het spel verbeterd is t.o.v. 3-4 jaar geleden zit de ergernis mij weer tot de neus. Ik merk eigenlijk vrijwel geen verbetering, of alleen maar verslechteringen.
..

Als allerlaatste : Het is het sterke gevoel dat je gewoon 'niks' kunt doen tegen bepaalde keuzes van tegenstanders wat voor mij dus de ultieme frustratie is. Het is ook een ervaring die ik niet herken in andere spellen die ik gespeeld heb. Er is altijd een bepaalde mate van rock-paper-scissors en/of ruimte voor creativiteit en/of reflexen. In WOT is het véél te vaak gewoon een kwestie van een slecht team toebedeeld krijgen, de verkeerde tank hebben of de verkeerde tank tegenkomen. Er is letterlijk niets wat je kan doen om de uitkomst te veranderen - de autoloader staat opeens voor je, de defender YOLO'd en bounced alles, de arty heeft net een hoekje gevonden om je te pakken, of je team maakt zulke intrinsiek ongelukkige keuzes dat het meteen 99% helder is dat dit potje geen winst gaat worden in de eerste paar seconden van het spel. En dat is jammer, erg jammer. My $.0.01.
Allereerst: goed verhaal, met veel rake punten.

Echter, je lijkt inderdaad teveel vast te houden aan de manier waarop jij vind dat je het spel moet kunen spelen nu. Er zijn diverse manieren om de pijnpunten in het spel te omzeilen, zo heb je met een tier 9 of 10 geen last van die OP tier 8 tanks, die kun je heerlijk farmen.. Wel een kwestie van de juiste tanks kiezen, een Leopard spelen is in deze tijd pure zelfkwelling, tenzij je paars bent.

Meer platoonen helpt ook, samen pomp je die OP superheavies gewoon lekker vol heat vanuit de juiste positie.

Ook tier 7 is in mijn beleving nog prima te spelen, zeker met een leuke light of bijvoorbeeld de Panther M10 (ziet geen tier 9). Tier 8 moet je gewoon niet proberen, wachten op Frontline battles hiervoor..

Er valt echt genoeg plezier aan dit spel te beleven, maar je moet de juiste tiers en tanks kiezen om de pijnpunten van dit moment te omzeilen... de goeie ouwe tijd komt nooit helemaal terug, ze hebben teveel meuk (pay to win premiums vooral, nerfen van weakspots etc.) in het spel gestopt om nog alles te fixen.

[ Voor 7% gewijzigd door _Anvil_ op 23-12-2018 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
Begint er wel op te lijken dat wg de laatste centen uit de game probeert te halen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een heerlijke tank is die LT 432 _/-\o_ Daarnet een goede hull-down positie, een Obj 430, T44 en AMX M4 49 kwamen geen van allen door m'n pantser. Ik kon ze mooi permatracken voor m'n teammates. Met 240 alpha kan hij prima door als een medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Begin van de middag echt alleen maar kak . Even weg geweest, toen solo gegaan en alleen maar credits gegrind en een middag gehad waarin alles goed ging.

Pagina: 1 ... 27 ... 86 Laatste