[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 24 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

MerijnB schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 14:17:
[...]

Wordt jij gefocussed vanwege je XVM, of vanwege het spel wat je speelt (een goede arty speler zal zich richten op spelers die goed spelen, of hij nu XVM heeft of niet). Maw, het is helemaal niet zo zwart wit.
Daar heb je uiteraard gelijk in.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:50
Eerste battle van de dag, Empires Border, donder nou eens op met die *** map :(

Tijdje geleden in platoon waren we het aanvallende team en werden we op de rechter flank steeds blind geraakt. Nou ik heb dat bosje gevonden (verdedigen links.) Slaat helemaal nergens op die plek, gg WG

Edit, WG please, nu alweer?????? 2 keer die graf map in een half uur.

[ Voor 66% gewijzigd door Kepro op 16-11-2018 16:03 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen met de Obj 432?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Nope, ik bewaar mn geld voor de obj 130 SP :9~

Gisteren zitten try harden voor wat missies maar man man man, brengt alleen maar frustraties omhoog en het plezier van de game weg. Waar ik de t55a en obj 260 heel graag wou hebben heb ik dat met de nieuwe reward tanks niet. Dus ik dacht... waar doe ik het voor :+

[ Voor 40% gewijzigd door Kepro op 17-11-2018 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Kepro schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:28:
Eerste battle van de dag, Empires Border, donder nou eens op met die *** map :(
Als verdediger verlies ik die map aan de lopende band omdat iedereen en zn moeder de flanken op rolt en ik in mijn eentje de aanval op de base moet afslaan. En omdat cappen met 3 tanks erg snel gaat en de weg naar de base heuvel op is, is iedereen altijd te laat terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InGen10
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 11:34
Vedrano schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:48:
Mocht iemand de LT-432 kopen en de rental bonus code kwijt willen, ik smeek u om het te krijgen :D
Dit kan me eerste premium light tank zijn maar zou het toch graag ff willen proberen eerst, omdat ik geen held ben met lights :)
Als nog geen rental bonus code hebt dan heb ik er nog wel eentje voor je.

Fujifilm X-T5 | XF16mm f1.4 | XF35mm f2.0 | XF18-55 f2.8-4 | Helios 44-2 58mm f2.0 | Nikon Z5 | Nikon Z5ii | Z 40 f2.0 | Z 50 f1.8 S | Z 85 f1.8 S | Z 105 MC f2.8 | Tamron 28-70 F2.8 v2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De LT 432 heeft BS armor en rammen is ook niet verstandig...

[Video: 1212]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Volgens mij is het weekend :X
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/25oxuaf.jpg

Kepro schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 20:58:

[Twitch: 1212]
Jup, wat ik er tot nu van gezien heb zijn ze behoorlijk OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roozzz schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 21:51:
Volgens mij is het weekend :X
[Afbeelding]

[...]

Jup, wat ik er tot nu van gezien heb zijn ze behoorlijk OP.
Het zal ook eens niet met een Sovjet tank he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

die stoel _O- _O-

Sommige tanks mag ik niet acen zo lijkt het:

Gisteren ander voorbeeld: de tier5 Poolse tank. Een karrenvracht aan 1st classes, maar acen ho maar. 1800+ dmg en 5 kills was niet genoeg voor de ace gisteren... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Godmiljaar zeg wat zitten er toch maps tussen die je moe grind zwaar kunnen verneuken. Zo dichtbij en dan krijg je Empires Border en Paris... Tundra in je glass TD, flikker toch op WG met je trash maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

TweakJerommeke schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:32:
Godmiljaar zeg wat zitten er toch maps tussen die je moe grind zwaar kunnen verneuken. Zo dichtbij en dan krijg je Empires Border en Paris... Tundra in je glass TD, flikker toch op WG met je trash maps.
Zó herkenbaar. En dan ben je bij voorkeur ook nog toptier met (te) weinig hp in de game. Simpelweg top.

Die map Empires Border is écht belachelijk slecht. Ziet er mooi uit, maar uiteindelijk zijn er gewoon 3 chokepoints en geen enkele manier om deze te omzeilen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 21:48

Je moet ook niet rammen met een sheridan, dat ding doet al 300+ schade op zichzelf als een tank achteruit met 1 km/h tegen je aanrijdt. Fact, can confirm. :+ :+

Voorderest lees ik nieuwe map van WG die shit is....tell meh something new :) Is er überhaupt nog iets gebeurd in WoT waarbij je denkt van goh dat is toch wel een verbetering? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
@jantje 2 bij gebrek aan games blijf ik maar lekker bij WoT hangen. O+

Oja, niets verander natuurlijk. :+

[ Voor 21% gewijzigd door Kepro op 19-11-2018 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 08:41

Rianata

Have you played Atari today?

jantje 2 schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:29:
[...]

Je moet ook niet rammen met een sheridan, dat ding doet al 300+ schade op zichzelf als een tank achteruit met 1 km/h tegen je aanrijdt. Fact, can confirm. :+ :+

Voorderest lees ik nieuwe map van WG die shit is....tell meh something new :) Is er überhaupt nog iets gebeurd in WoT waarbij je denkt van goh dat is toch wel een verbetering? >:)
Ik kan er met gemak een aantal benoemen!

- verbeterd uitlog-/afsluitscherm
- aanbiedingen die nu duidelijk zichtbaar zijn in de garage als pop-up (combat intelligence)
- nieuwe personal missies
- ik hoor niemand meer over de soundbug, dus die is ook snel opgelost\
... en zo kan ik nog wel even doorgaan!!! 8)7

... maar alle gekheid op mijn stok; ik beleef ook nog genoeg plezier aan WoT om het te blijven spelen en in te blijven investeren. Op de een of andere manier hebben ze ooit iets goed gedaan, waardoor ik nog steeds blijf hangen. Daarnaast speel ik ook nog wel eens wat anders (nieuwe Leisure Larry!).

Kijktip: als je wilt lachen moet je af en toe even kijken naar de QB Twitchstream wanneer hij zijn f2p account speelt waarmee hij o.a. wil bewijzen dat met de huidige 3/5/7 MM niet veel mis is. Hij wordt af en toe zo keihard afgemaakt met zijn stock tanks en crappy crew en toch niet toegeven dat het niet optimaal is.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
@Rianata WG heeft een proef ballon met nieuwe MM. Alleen nog niet op de EU server.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Kepro schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:15:
@Rianata WG heeft een proef ballon met nieuwe MM. Alleen nog niet op de EU server.
Weet ik, maar QB is zo'n advocaat van de huidige MM, omdat dat juist voor de epische potjes zou zorgen. En misschien is dat ook zo voor de top 1% / 5% / 10% van de spelers wanneer je in je tier 8 een Kolobanov's haalt in een tier 10 pot, maar de rest van de spelers wordt vaak zo kansloos afgeslacht, juist als je een van de 7 bent in de 3/5/7 MM, dat deze spelers afhaken. En uiteindelijk hou je dan een zeer beperkte spelerspoule over... en sterft het spel uiteindelijk (vroegtijdig). Als je dat niet kunt inzien...

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
@Rianata helemaal met je eens. Ik vind -/+ 1 mn de leukste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Rianata schreef op maandag 19 november 2018 @ 17:17:
[...]

Weet ik, maar QB is zo'n advocaat van de huidige MM, omdat dat juist voor de epische potjes zou zorgen. En misschien is dat ook zo voor de top 1% / 5% / 10% van de spelers wanneer je in je tier 8 een Kolobanov's haalt in een tier 10 pot, maar de rest van de spelers wordt vaak zo kansloos afgeslacht, juist als je een van de 7 bent in de 3/5/7 MM, dat deze spelers afhaken. En uiteindelijk hou je dan een zeer beperkte spelerspoule over... en sterft het spel uiteindelijk (vroegtijdig). Als je dat niet kunt inzien...
+1 - 1 MM is the only way to go voor iedereen om nog enigszins fun te hebben. +2 MM is gewoon meh en dat is het altijd al geweest en is met al die broken armor in de game alleen maar erger geworden.

Goede vernieuwingen ook, zeker worth om weer te spelen 8)7

Game ansich blijft ook zeker leuk en ik heb altijd zin om te spelen heb het de laatste tijd wel een paar keer geprobeerd maar maps zijn meh, RNG blijft een hele grote meh. Je wordt gewoon niet beloond als je deze game speelt voelt het. Je kan alleen maar genaaid worden :+ En dan ben ik er na een paar potjes al klaar mee. Kan me try hard mood maar niet terugvinden meer :z

Battlefield 5 gekocht eens zien of dat wat is morgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
@jantje 2 die game is nog niet af. :P Ik ben teveel getraumatiseerd na de launch van bf3 en bf4. En gezien ik beide games een jetwhore was zal alles wel kapot generved worden. Als het goed is sta ik nog boven aan de NL leaderbord met jets in bf4 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:00:
@jantje 2 die game is nog niet af. :P Ik ben teveel getraumatiseerd na de launch van bf3 en bf4. En gezien ik beide games een jetwhore was zal alles wel kapot generved worden. Als het goed is sta ik nog boven aan de NL leaderbord met jets in bf4 O+
hehe, ach ik vermaak me er wel mee. Je hoeft toch geen DLC meer te kopen en had nog ergens wat korting liggen dus was een mooie prijs. Ik hoorde dat de vliegtuigen in BF V ook wel aardig OP OP zijn dus je kan daar naar hartenlust ook uitleven als je wilt ;) BF4 was echt grote bagger, maar BF3 was *;

WoT is ook nog steeds niet af, dus ben wel gewend om games te spelen die nog niet af zijn >:)

Wordt wel helemaal gek gespammed door WG om maar weer te spelen, dan is het je hebt nog gold op je account, dan wachten je clanmaten op je en dan is het weer dat je die mooie nieuwe tank mist. Ze willen me wel graag terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09 12:48

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

jantje 2 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 00:02:
[...] Battlefield 5 gekocht eens zien of dat wat is morgen :9
ik ook. blij even wat anders dan WOT. en anders kan ik ook FS19 gaan spelen :)

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Ik begin een leuke reeks neer te zetten: 3mark Amx12t -> 3mark Amx 13 75 -> nu de bc12t grinden.

Ook wel opvallend hoe die marks opgebouwd zijn. Het is duidelijk dat een deel erg echt heel erg slecht speelt met deze tanks. De eerste mark was al binnen met 25 potjes, de 2e na 60 en voor de 3e had ik iets meer dan 100 potjes nodig. Niet spectaculair, maar zoveel 3e marks haal ik nu ook weer niet :)

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 08:10
even een vraag: ik heb de aslain mod. linksboven zie je de players met hun tank en de tanknaam. daaronder staat de tier, maar ik zie ook nog een keer standaard de tier staan van WOT, dus ik zie twee keer de tier door elkaar staan. is dit op te lossen?
.
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/a/sqlaX64

https://imgur.com/a/sqlaX64

[ Voor 11% gewijzigd door kuwerti op 22-11-2018 20:10 ]

• Kepro
kuwerti schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:48:
even een vraag: ik heb de aslain mod. linksboven zie je de players met hun tank en de tanknaam. daaronder staat de tier, maar ik zie ook nog een keer standaard de tier staan van WOT, dus ik zie twee keer de tier door elkaar staan. is dit op te lossen?
.
[Afbeelding]

https://imgur.com/a/sqlaX64
Dat heb je geselecteerd bij de installatie. Moet je even naar je instellingen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Even in de settings van WoT onderstaande optie uitvinken:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Q8cjEYb.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Rianata schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:05:
Even in de settings van WoT onderstaande optie uitvinken:

[Afbeelding]
u bent geweldig. Dank!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Voor de mensen die de Poolse lijn spelen:
Bonuscode: ORLIK
Geeft je een missie waarbij je xp en nog wat shizzle krijgt.

Btw: T-50-2 wordt de nieuwe gift-tank van WG voor hun 10e verjaardag!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kepro
Deze is ook binnen.

sdfsdfd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:36

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Als ik goed reken kan je nu een gratis tank krijgen bij een premium account: € 80,-- voor 360 dagen premium + een Tier 8 tank (schwarzpanzer 58, IS 6 of de T34) terwijl de 180 dagen premium € 47,25 kost; doe dit keer twee voor een jaar en je betaalt € 94,50.
Lijkt mij een goede deal.

(Overigens kosten de tanks icm 180 dagen € 70,-, dan is de keus vrij makkelijk....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garathane schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:46:
Als ik goed reken kan je nu een gratis tank krijgen bij een premium account: € 80,-- voor 360 dagen premium + een Tier 8 tank (schwarzpanzer 58, IS 6 of de T34) terwijl de 180 dagen premium € 47,25 kost; doe dit keer twee voor een jaar en je betaalt € 94,50.
Lijkt mij een goede deal.

(Overigens kosten de tanks icm 180 dagen € 70,-, dan is de keus vrij makkelijk....)
WG weet wel wat ze weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
dank voor doorgeven.
nu ben ik vandaag jarig en mag ik mijzelf trakteren voor ongeveer 25 euro ;-) wat is nou echt een leuke/fijne tank om mee te spelen. Ik ben fan van t-10, object-257 en ook van lights zoals T71-autoloader.

ik zoek nog een goede medium voor mijn missies. dus misschien de T-44-100??

tips?

hier de vergelijking met deze 4:
https://worldoftanks.eu/e...3(),64049(),64065(),817()

[ Voor 17% gewijzigd door kuwerti op 26-11-2018 10:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

kuwerti schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:27:
[...]

dank voor doorgeven.
nu ben ik vandaag jarig en mag ik mijzelf trakteren voor ongeveer 25 euro ;-) wat is nou echt een leuke/fijne tank om mee te spelen. Ik ben fan van t-10, object-257 en ook van lights zoals T71-autoloader.

ik zoek nog een goede medium voor mijn missies. dus misschien de T-44-100??

tips?

hier de vergelijking met deze 4:
https://worldoftanks.eu/e...3(),64049(),64065(),817()
Gefeliciteerd! (waar is je taartje bij je nick? :( )
Hoewel de WZ-111 wellicht nog het dichtst in de buurt komt van de T-10 qua speelstijl, heeft het ding maar 186 standard pen, waardoor je te veel gold moet spammen om goed credits te maken. De FCM heeft 212 pen en limited matchmakeing, maar die stijl moet je liggen. De T-44-100 is waaarschijnlijk de beste tank uit het rijtje en ook nog eens handig om crews te trainen voor de enorme hoeveelhied Ruski meds in de game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kuwerti
Edmin schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:35:
[...]

Gefeliciteerd! (waar is je taartje bij je nick? :( )
Hoewel de WZ-111 wellicht nog het dichtst in de buurt komt van de T-10 qua speelstijl, heeft het ding maar 186 standard pen, waardoor je te veel gold moet spammen om goed credits te maken. De FCM heeft 212 pen en limited matchmakeing, maar die stijl moet je liggen. De T-44-100 is waaarschijnlijk de beste tank uit het rijtje en ook nog eens handig om crews te trainen voor de enorme hoeveelhied Ruski meds in de game.
geen idee waar mijn taartje is. zal mijn instellingen eens bekijken :-)
bedankt voor je reactie. ik denk dat ik dan maar ga voor de T-44-100 :-)

<edit> taartje gehaald voor jullie :-) </edit>

[ Voor 3% gewijzigd door kuwerti op 26-11-2018 15:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kepro
Cadeaus dames en heren!

https://worldoftanks.eu/e...l-news/10-years-giveaway/

Woensdag komt volgens mij ook de nieuwe patch gezien je de goodies dan pas krijgt .

[ Voor 33% gewijzigd door Kepro op 26-11-2018 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De T44-100 lijkt me geen slechte deal voor dat geld toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:15:
[...]

De T44-100 lijkt me geen slechte deal voor dat geld toch?
nee, inderdaad. heb hem gekocht. echt een leuke allround tank. je kan spotten, flanken etc. De gunsound is ook echt gaaf. hier ga ik wel een hoop lol in hebben. bedankt voor jullie adviezen
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09 12:48

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Kepro schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:05:
Cadeaus dames en heren!

Woensdag komt volgens mij ook de nieuwe patch gezien je de goodies dan pas krijgt .
komt net 4 maanden te kort voor dat tankje. beetje jammer weer.

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Small update on November 28

Short information: on Wednesday, November 28, a small update will be uploaded on the EU server . For this reason, two new folders will be created: /res_mods/1.2.0.2 and /mods/1.2.0.2 .

The patch is to add prizes (" Meritorious reward" ) and other patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
kreezjie schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:40:

Short information: on Wednesday, November 28, a small update will be uploaded on the EU server . For this reason, two new folders will be created: /res_mods/1.2.0.2 and /mods/1.2.0.2 .

Hmm. Geen 1.3 dus, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

kreezjie schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:40:

@Mr_Size wil jij wel even op tijd je games capturen, voordat je deze patch draait :X 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Oeh, krijgen we Ria in de hoofdrol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Rianata schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:07:
[...]

@Mr_Size wil jij wel even op tijd je games capturen, voordat je deze patch draait :X 8)
Haha, don't worry, dit keer ben ik helemaal bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
zo, die 4 miljoen credits zijn binnen (5 jaar service) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Niemand speelt de T-50-2....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1QohJnYPbt5WnRXb9XZvAO6E/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Waarschijnlijk voor 3 potjes om dan nooit meer de garage te verlaten? :+

Of is dit toevallig wel een keer een fatsoenlijke gift-tank? Het helpt misschien al dat het een tier 6 is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Roozzz schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:54:
[...]

Waarschijnlijk voor 3 potjes om dan nooit meer de garage te verlaten? :+

Of is dit toevallig wel een keer een fatsoenlijke gift-tank? Het helpt misschien al dat het een tier 6 is :)
Al die andere rommel was pongel, maar dit is een serieus leuk ding. Stroomt vandaag Tier 8 ook lekker vol met kanonnenvoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Afbeeldingslocatie: https://pp.userapi.com/c845420/v845420162/13b01b/ZgVI3859vko.jpg

New premium style "Snow Leopard" (Snow Leopard) for the tank SU-130PM (PT-8, USSR, Prem).

The tank itself and its style will be available as part of the Winter Hunt event in all regions.

From the description:
A style awarded for completing all missions in the Winter Challenge event. It can be applied only to the SU-130PM tank destroyer.

Als ik dit dus goed lees krijgen we een nieuwe marathon voor die OP Rusky TD? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 07:33
Volgens mij moet ik vanavond de T-44-122 even van stal halen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:50

Seraphin

Meep?

Ghehehe ik kan niet wachten op vanavond.
Is het de originele T-50-2 of zijn stats aangepast? Het was indertijd (bijna?) de ultieme scout tank. Nu zijn er veeeel lights bijgekomen en de mechanics aangepast, maar heb nog wel hoge verwachtingen.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Seraphin schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:55:
[...]

Ghehehe ik kan niet wachten op vanavond.
Is het de originele T-50-2 of zijn stats aangepast? Het was indertijd (bijna?) de ultieme scout tank. Nu zijn er veeeel lights bijgekomen en de mechanics aangepast, maar heb nog wel hoge verwachtingen.
Hij is aangepast. Ik weet niet precies wat allemaal, maar z'n topsnelheid is sowieso lager geworden. En destijds had je nog geen physics, dus het zal me benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
kreezjie schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:18:
[Afbeelding]

New premium style "Snow Leopard" (Snow Leopard) for the tank SU-130PM (PT-8, USSR, Prem).

The tank itself and its style will be available as part of the Winter Hunt event in all regions.

From the description:
A style awarded for completing all missions in the Winter Challenge event. It can be applied only to the SU-130PM tank destroyer.

Als ik dit dus goed lees krijgen we een nieuwe marathon voor die OP Rusky TD? :9~
Cool, . Wel graag zonder die camo.

[ Voor 3% gewijzigd door Kepro op 28-11-2018 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Su 130 Pm challange

http://rykoszet.info/2018...ncie-maraton-na-su-130pm/

Uitgaande van 30 november om 07:00 uur en tot 10 december 07:00 uur op 10 december, als onderdeel van de winter daagt je uit om te klimmen in willekeurige gevechten om de hoofdprijs en waardevolle in-game items, zoals persoonlijke reserve leningen, en unieke camouflage beveiligen SU-130PM !

Hoe het werkt
Net als bij de "Italiaanse uitdaging", zal het nastreven van de SU-130PM uit 10 opeenvolgende fasen bestaan. En zoals eerder, zijn er twee manieren om beloningen te verdienen, wat de lol verbetert en verscheidenheid toevoegt.

Endurance Race: deze aanpak, gebaseerd op de basis XP die u behaalt, moedigt degenen aan die succesvol zijn door volharding. In elke fase moet je het juiste aantal basis-PD op VI-voertuigen en hogere niveaus krijgen. Let op: je score telt alleen mee als je aan het einde van het gevecht in de top tien van je team zit, ongeacht of je wint of verliest.
Verhoog de balk: u kunt ook een alternatief pad kiezen dat veel complexere taken bevat, alleen voor machines op X-niveau. Het bereiken van deze doelen zal u tijd besparen, maar u zult alles moeten geven.
Tip: beide sets taken worden tegelijkertijd voltooid (mits aan alle voorwaarden is voldaan), dus het maakt niet uit hoe u naar de volgende fase gaat.

Fase I
Missie voor toewijding:

Ontvang een totaal van 3.000 basispunten. Wat telt, is de ervaring die is opgedaan om tot de top 10 van spelers te behoren op het gebied van ervaring die is opgedaan in hun eigen team op VI-X-niveau voertuigen.
Missie voor het kampioenschap:

Ontvang 1 keer minstens 850 basispunten. Alleen beschikbaar voor Tier X-voertuigen.
prijzen:

х1 х1 х1

Fase II
Missie voor toewijding:

Ontvang een totaal van 6.000 basispunten. Wat telt, is de ervaring die is opgedaan om tot de top 10 van spelers te behoren op het gebied van ervaring die is opgedaan in hun eigen team op VI-X-niveau voertuigen.

Voltooi de strijd als de beste speler in je team op het gebied van schade die 2 keer is aangericht. Alleen beschikbaar voor Tier X-voertuigen.
prijzen:

х100,000 + 200% 2h x5

III Stage
Missie voor toewijding:

Ontvang een totaal van 9.000 basispunten. Wat telt, is de ervaring die is opgedaan om tot de top 10 van spelers te behoren op het gebied van ervaring die is opgedaan in hun eigen team op VI-X-niveau voertuigen.

Ontvang de prijs "Big Calibre" eenmaal. Alleen beschikbaar voor Tier X-voertuigen.
prijzen:

х100,000 + 300% 2h x5

IV fase
Missie voor toewijding:

Ontvang een totaal van 20.000 basispunten. Wat telt, is de ervaring die is opgedaan om tot de top 10 van spelers te behoren op het gebied van ervaring die is opgedaan in hun eigen team op VI-X-niveau voertuigen.

Voltooi de strijd als de beste speler in je team in termen van opgedane ervaring 7 keer. Alleen beschikbaar voor Tier X-voertuigen.
prijzen:

х1 х1 CoatedOptics.pngх1

V Stage
Missie voor toewijding:

Ontvang een totaal van 30.000 basispunten. Wat telt, is de ervaring die is opgedaan om tot de top 10 van spelers te behoren op het gebied van ervaring die is opgedaan in hun eigen team op VI-X-niveau voertuigen.

Ontvang 15 keer minstens 850 basispunten. Alleen beschikbaar voor Tier X-voertuigen.
prijzen:

х250,000 + 200% 2h x10 Повышенное_внимание.pngVerhoogde focus x15

VI Stage
Missie voor toewijding:

Ontvang een totaal van 30.000 basispunten. Wat telt, is de ervaring die is opgedaan om tot de top 10 van spelers te behoren op het gebied van ervaring die is opgedaan in hun eigen team op VI-X-niveau voertuigen.

Verkrijg vijf keer de "Big Calibre" -prijs. Alleen beschikbaar voor Tier X-voertuigen.
prijzen:

х250.000 + 50% 2h x10 ordelijk munitiemagazijn x15Рациональная_боеукладка.png

VII Stage
Missie voor toewijding:

Stel minimaal 4500 HP schade 10 keer. Alleen beschikbaar voor Tier X-voertuigen.
prijzen:

х300,000 + 200% 2h x10 Калибровка_оптики.pngOptische kalibratie x15

VIII Stage
Missie voor toewijding:

Ontvang een totaal van 35.000 basispunten. Wat telt, is de ervaring die is opgedaan om tot de top 10 van spelers te behoren op het gebied van ervaring die is opgedaan in hun eigen team op VI-X-niveau voertuigen.

Ontvang 20 keer minstens 850 basispunten. Alleen beschikbaar voor Tier X-voertuigen.
prijzen:

х500.000 + 50% 2h x10

Продувка_воздуховодов.png Reiniging x30 ventilatie

IX Stage
Missie voor toewijding:

Ontvang een totaal van 40.000 basispunten. Wat telt, is de ervaring die is opgedaan om tot de top 10 van spelers te behoren op het gebied van ervaring die is opgedaan in hun eigen team op VI-X-niveau voertuigen.

Voltooi de strijd als de beste speler in je team op het gebied van schade die 20 keer is aangericht. Alleen beschikbaar voor Tier X-voertuigen.
prijzen:

х500.000 + 50% 2h x10

Искусство_сбивать_пламя.png Ervaren brandweerlieden x30

X Stage
Missie voor toewijding:

Ontvang een totaal van 50.000 basispunten. Wat telt, is de ervaring die is opgedaan om tot de top 10 van spelers te behoren op het gebied van ervaring die is opgedaan in hun eigen team op VI-X-niveau voertuigen.

Voltooi de strijd als de beste speler in je team in termen van opgedane ervaring 20 keer. Alleen beschikbaar voor Tier X-voertuigen.
prijzen:

De bemanning trainde 100% met het voordeel van Brotherhood of Arms

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kepro
Deze is ook binnen, gewoon bij de heavy kant gespeeld 8)7

sdfdsf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De SU130pm heeft een belachelijk goede camo zeg. 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• User
4 Kepro berichten op een rij, is dat een record?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 10:24

Caveman

whahoehaha

Ik weet niet hoe het bij julllie zit maar, ik heb nogal wat bugjes erbij gekregen met de nieuwe update....
Battle loading screen is zwart met een lege lijst aan players, rare artifacts bij het begin van de game (nooit gehad).

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 14:11

Geckoo

Good news, everyone!

29/01/2013
crap 29 dagen te laat...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:28:
Su 130 Pm challange

http://rykoszet.info/2018...ncie-maraton-na-su-130pm/

Uitgaande van 30 november om 07:00 uur en tot 10 december 07:00 uur op 10 december, als onderdeel van de winter daagt je uit om te klimmen in willekeurige gevechten om de hoofdprijs en waardevolle in-game items, zoals persoonlijke reserve leningen, en unieke camouflage beveiligen SU-130PM !

Hoe het werkt
Net als bij de "Italiaanse uitdaging", zal het nastreven van de SU-130PM uit 10 opeenvolgende fasen bestaan. En zoals eerder, zijn er twee manieren om beloningen te verdienen, wat de lol verbetert en verscheidenheid toevoegt.

Endurance Race: deze aanpak, gebaseerd op de basis XP die u behaalt, moedigt degenen aan die succesvol zijn door volharding. In elke fase moet je het juiste aantal basis-PD op VI-voertuigen en hogere niveaus krijgen. Let op: je score telt alleen mee als je aan het einde van het gevecht in de top tien van je team zit, ongeacht of je wint of verliest.
Verhoog de balk: u kunt ook een alternatief pad kiezen dat veel complexere taken bevat, alleen voor machines op X-niveau. Het bereiken van deze doelen zal u tijd besparen, maar u zult alles moeten geven.
Tip: beide sets taken worden tegelijkertijd voltooid (mits aan alle voorwaarden is voldaan), dus het maakt niet uit hoe u naar de volgende fase gaat.

Fase I
Missie voor toewijding:

Ontvang een totaal van 3.000 basispunten. Wat telt, is de ervaring die is opgedaan om tot de top 10 van spelers te behoren op het gebied van ervaring die is opgedaan in hun eigen team op VI-X-niveau voertuigen.

Ontvang 1 keer minstens 850 basispunten. Alleen beschikbaar voor Tier X-voertuigen.
prijzen:

х1 х1 х1

Fase II
Missie voor toewijding:

Ontvang een totaal van 6.000 basispunten. Wat telt, is de ervaring die is opgedaan om tot de top 10 van spelers te behoren op het gebied van ervaring die is opgedaan in hun eigen team op VI-X-niveau voertuigen.

Voltooi de strijd als de beste speler in je team op het gebied van schade die 2 keer is aangericht. Alleen beschikbaar voor Tier X-voertuigen.
prijzen:

х100,000 + 200% 2h x5

III Stage
Missie voor toewijding:

Ontvang een totaal van 9.000 basispunten. Wat telt, is de ervaring die is opgedaan om tot de top 10 van spelers te behoren op het gebied van ervaring die is opgedaan in hun eigen team op VI-X-niveau voertuigen.

Ontvang de prijs "Big Calibre" eenmaal. Alleen beschikbaar voor Tier X-voertuigen.
prijzen:

х100,000 + 300% 2h x5

IV fase
Missie voor toewijding:

Ontvang een totaal van 20.000 basispunten. Wat telt, is de ervaring die is opgedaan om tot de top 10 van spelers te behoren op het gebied van ervaring die is opgedaan in hun eigen team op VI-X-niveau voertuigen.

Voltooi de strijd als de beste speler in je team in termen van opgedane ervaring 7 keer. Alleen beschikbaar voor Tier X-voertuigen.
prijzen:

х1 х1 CoatedOptics.pngх1

V Stage
Missie voor toewijding:

Ontvang 15 keer minstens 850 basispunten. Alleen beschikbaar voor Tier X-voertuigen.
prijzen:

х250,000 + 200% 2h x10 Повышенное_внимание.pngVerhoogde focus x15

VI Stage
Missie voor toewijding:

Verkrijg vijf keer de "Big Calibre" -prijs. Alleen beschikbaar voor Tier X-voertuigen.
prijzen:

х250.000 + 50% 2h x10 ordelijk munitiemagazijn x15Рациональная_боеукладка.png

VII Stage
Missie voor toewijding:

Stel minimaal 4500 HP schade 10 keer. Alleen beschikbaar voor Tier X-voertuigen.
prijzen:

х300,000 + 200% 2h x10 Калибровка_оптики.pngOptische kalibratie x15

VIII Stage
Missie voor toewijding:

Ontvang een totaal van 35.000 basispunten. Wat telt, is de ervaring die is opgedaan om tot de top 10 van spelers te behoren op het gebied van ervaring die is opgedaan in hun eigen team op VI-X-niveau voertuigen.

Ontvang 20 keer minstens 850 basispunten. Alleen beschikbaar voor Tier X-voertuigen.
prijzen:

х500.000 + 50% 2h x10

Продувка_воздуховодов.png Reiniging x30 ventilatie

IX Stage
Missie voor toewijding:

Ontvang een totaal van 40.000 basispunten. Wat telt, is de ervaring die is opgedaan om tot de top 10 van spelers te behoren op het gebied van ervaring die is opgedaan in hun eigen team op VI-X-niveau voertuigen.

Voltooi de strijd als de beste speler in je team op het gebied van schade die 20 keer is aangericht. Alleen beschikbaar voor Tier X-voertuigen.
prijzen:

х500.000 + 50% 2h x10

Искусство_сбивать_пламя.png Ervaren brandweerlieden x30

X Stage
Missie voor toewijding:

Ontvang een totaal van 50.000 basispunten. Wat telt, is de ervaring die is opgedaan om tot de top 10 van spelers te behoren op het gebied van ervaring die is opgedaan in hun eigen team op VI-X-niveau voertuigen.

Voltooi de strijd als de beste speler in je team in termen van opgedane ervaring 20 keer. Alleen beschikbaar voor Tier X-voertuigen.
prijzen:

De bemanning trainde 100% met het voordeel van Brotherhood of Arms
Leuk dat ze daar uitgerekend mee komen wanneer ik geen tijd heb voor die missies...

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:50
Caveman schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:56:
Ik weet niet hoe het bij julllie zit maar, ik heb nogal wat bugjes erbij gekregen met de nieuwe update....
Battle loading screen is zwart met een lege lijst aan players, rare artifacts bij het begin van de game (nooit gehad).
Ik ook, ook regelmatig dat het result scherm niet laad, super hinderlijk..

WoT stats

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Caveman schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:56:
Check, diverse rare dingen. Ook artifacts bij het results scherm.

• nvidia666
  • Laatst online: 13-04 21:43
Kepro schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:05:
Cadeaus dames en heren!

Stond even met mond vol tanden :o :o :o :7 :7 :7
6+ jaar :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:26

thijsco19

KTM 990 SMT

nvidia666 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 19:31:
[...]

Stond even met mond vol tanden :o :o :o :7 :7 :7
6+ jaar :)
Hier ook.... 7+ jaar :X

Toch wel weer een mooie 5 miljoen gratis :). Niet dat ik nog veel speel maar dit is mooi meegenomen, nu 5.6 miljoen op de bank :9 .

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• nvidia666
thijsco19 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 21:01:
[...]

Hier ook.... 7+ jaar :X

Toch wel weer een mooie 5 miljoen gratis :). Niet dat ik nog veel speel maar dit is mooi meegenomen, nu 5.6 miljoen op de bank :9 .
5mil geen probleem maar die 5000 bonds waren een zeer aangename welkom :)

Mijn 5 skilled OP E25 is nu echt helemaal extreem OP :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
The countdown to the holidays has begun and a staple for the festive season is the World of Tanks advent calendar! As always, our holiday calendar replaces traditional chocolates and artistic drawings with something even more sweeter and beautiful - discounted special offers! Don’t forget to open it up daily!

Starting on 30 November at 06:00 CET (UTC+1), all players will receive a special combat mission. Then on 1 December, everything kicks off, there will be a different vehicle (and battle mission) available every day throughout the winter sale.

But wait, there’s an extra surprise for this festive season. Unlike previous years, most of these offers will be available for Gold too!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het laatst de 432 toch nog gekocht ipv de T44-100. Maar wat een heerlijk tankje zeg, en dat zelfs al zonder Sixth Sense _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bots
NOTE: This will be only available in the second iteration of the Update 1.3 Common Test"
With every Common Test from now on, all clusters will have AI-controlled vehicles added. As with the Update 1.2 Common Test, they will only play on certain maps and between Tiers I-V. Don’t panic, you will always know when you are playing with bots as they will have colons “:” at the start and end of their names, coupled with a specific badge.

By testing bots on the server, we can create more PvE modes, just like the much-enjoyed Halloween event: The Dark Front. Soon, bots will be added to NA’s South America cluster and Australia to help combat issues with long waiting times to get into battle, which is most problematic at the lower tiers.
Ik vind dit toch wel een beetje zorgwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Nee dat is juist goed voor beginnende spelers zodat ze niet meteen afgeslacht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:50

Seraphin

Meep?

Lijkt een beetje op wat ze al bij WoWS hebben; “co-op” matches waarbij je het als team tegen bots opneemt (handig om t spel te leren), en automatisch aanvullen van teamslots met bots na 1 minuut in de queue. Zeker handig voor lagere tiers. Op die manier kun je ook nog invoeren dat tier 1-2-3 altijd volledig uit gelijke tiers bestaat.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Mijn plan voor de marathon is gewoon dagelijks 12,8k grinden, dan heb je 70% korting, dan maar dat ding halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IS-2M in de kalender.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Gisteren een lekkere sessie met de M48 gehad. 3e Mark staat op 93.5 procent.

Kreeg ik gisteren 2 keer malinovka en 2 keer 8k geschoten. 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Kepro op 01-12-2018 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Kepro schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:09:
Gisteren een lekkere sessie met de M48 gehad. 3e 2e Mark staat op 93.5 procent.

Kreeg ik gisteren 2 keer malinovka en 2 keer 8k geschoten. 8)7
Even gecorrigeerd... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
|:( Ik denk alvast 1 stap vooruit O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De lorraine is de advent van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
3e mark M48 ligt op 5k combined? iemand enig idee?

Edit. Ik moet die mod voor Marks even zien te vinden en installeren.

[ Voor 41% gewijzigd door Kepro op 02-12-2018 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Edmin schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:54:
[...]

ga dan voor de 277. Lijkt er het meest op.
toch maar voor de IS-7 gegaan (30% korting). Had precies genoeg hiervoor. ik heb 5000 bonds, dus kan ik er een improvement-equipment opzetten.
Welke raden jullie aan en welke andere equipment moet er absoluut op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Improved equipment op een IS-7 lijkt me nogal zonde van je bonds eerlijk gezegd. Is niet echt nodig op die tank.
Ik heb zelf rammer, stabilizer en vents op de IS-7. Vents kan je evt droppen voor optics of GLD. Een en ander hangt ook van je crew skills af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Mr_Size schreef op maandag 3 december 2018 @ 08:56:
Improved equipment op een IS-7 lijkt me nogal zonde van je bonds eerlijk gezegd. Is niet echt nodig op die tank.
Ik heb zelf rammer, stabilizer en vents op de IS-7. Vents kan je evt droppen voor optics of GLD. Een en ander hangt ook van je crew skills af ;)
bedankt voor je reactie, Ik heb BIA (alle members 100%), sixth sense en mentor (100%) , daarnaast smooth-ride, repair en situational awareness (85%). miischien toch handig ombijvoorbeeld imporved vents erop te gooien? waar gebruik jij je bonds dan voor? Ik gebruik die dingen nooit eigenlijk en dacht dat het nu misschien wel handig zou kunnen zijn. :+

[ Voor 16% gewijzigd door kuwerti op 03-12-2018 09:34 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 14:25
Eindelijk de laatste gun 152mm unlocked op de WZ-111G FT :)
10 kills 9k damage
TD-15 Triumph with honors als bonus erbij

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nnFAmJt.jpg

http://wotreplays.eu/site..._coast-macamba-wz-111g_ft

[ Voor 14% gewijzigd door wesley1980 op 03-12-2018 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vraagje: heb de Twitch "supplies" geclaimed en kan nu tijdelijk met bijv. een Löwe, FV4202 spelen. Hebben ze daar nog iets met extra goede matchmaking gedaan oid? Bijv. omdat het een trial is dat ze je goed matchen zodat je goed lijkt en misschien de tanks makkelijker koopt? Of is het gewoon random?

Had toevallig in de FV4202 een heerlijke game en in de Löwe ook best een redelijke. Terwijl ik met m'n eigen tanks de laatste tijd als een dweil speel :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
kuwerti schreef op maandag 3 december 2018 @ 08:57:
bedankt voor je reactie, Ik heb BIA (alle members 100%), sixth sense en mentor (100%) , daarnaast smooth-ride, repair en situational awareness (85%). miischien toch handig ombijvoorbeeld imporved vents erop te gooien? waar gebruik jij je bonds dan voor? Ik gebruik die dingen nooit eigenlijk en dacht dat het nu misschien wel handig zou kunnen zijn. :+
Crew is prima zo denk ik, al zou ik mentor niet zo gauw trainen. Vooral Sit awareness, recon en BIA zijn belangrijk. Je moet proberen de view range richting max (445m) te krijgen. Als je BIA, recon en Sit awareness op 100% hebt dan heb je 438 view range met rammer, stab, vents. Dus dat gaat al de goede kant op. Gebruik je ook nog food, dan wordt je view range 456m. Denk dus wel dat vents de beste keuze is.

Ik heb tot nu nog nooit improved equipment gekocht met bonds. Ik gebruik het voornamelijk voor directives, bijv de firefighting directive op tanks waar ik food op heb en dus geen extinguisher.
Maar nu we allemaal dat cadeautje hebben gehad vorige week wegens het 10 jarig bestaan van WG ga ik wel een keer improved equipment kopen. Ik zit te denken op improved rammer op de K-91 als ik die tank heb unlocked. Voor nog meer DPM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Ik heb optics en vents improved op E25 en vents en gld op Type 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

De 705a is als toptier soms zo vreselijk OP. Op een map als Himmelsdorf tegen tier 8s voelt echt als sealclubben. Helemaal als de toptiers bij de tegenpartij niet bepaald de beste spelers zijn...
Carry much:
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2qv47pv.jpg

Anyway, goed ingeschat dat het met deze tank vrij makkelijk is om 7x top qua xp te zijn. De expected values liggen volgens mij vrij laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Mr_Size schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:07:
[...]

Crew is prima zo denk ik, al zou ik mentor niet zo gauw trainen. Vooral Sit awareness, recon en BIA zijn belangrijk. Je moet proberen de view range richting max (445m) te krijgen. Als je BIA, recon en Sit awareness op 100% hebt dan heb je 438 view range met rammer, stab, vents. Dus dat gaat al de goede kant op. Gebruik je ook nog food, dan wordt je view range 456m. Denk dus wel dat vents de beste keuze is.

Ik heb tot nu nog nooit improved equipment gekocht met bonds. Ik gebruik het voornamelijk voor directives, bijv de firefighting directive op tanks waar ik food op heb en dus geen extinguisher.
Maar nu we allemaal dat cadeautje hebben gehad vorige week wegens het 10 jarig bestaan van WG ga ik wel een keer improved equipment kopen. Ik zit te denken op improved rammer op de K-91 als ik die tank heb unlocked. Voor nog meer DPM ;)
Bedankt voor deze heldere uitleg. Ik ga dan de improved vents erop zetten (bonds) kijken of dat een beetje gaat werken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Angeloonie schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:45:
Vraagje: heb de Twitch "supplies" geclaimed en kan nu tijdelijk met bijv. een Löwe, FV4202 spelen. Hebben ze daar nog iets met extra goede matchmaking gedaan oid? Bijv. omdat het een trial is dat ze je goed matchen zodat je goed lijkt en misschien de tanks makkelijker koopt? Of is het gewoon random?

Had toevallig in de FV4202 een heerlijke game en in de Löwe ook best een redelijke. Terwijl ik met m'n eigen tanks de laatste tijd als een dweil speel :P
WG blijft Russische maffia, ik zou zeggen van niet maar het zou me niks verbazen als je in je trial periode ' per ongeluk ' veel meer zwakkere broeders tegenover je hebt en sterkere naast je.

Ik zeg ook steeds dat ik moet stoppen met geld uitgeven aan hun en de game, maar de premium tanks teller staat alweer op 67 en 68ste is op komst pff :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Carry via banana street. Mark staat nu op 94.53%

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lQeG3cGceFINn5HZbwIoAnR0/full.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Kepro op 03-12-2018 21:22 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mr_Size

Helaas moest ik de rest van de avond voor deze game flink bloeden qua rng en teams, maar dit clipje wilde ik jullie toch niet onthouden. 2 dikke ammo racks binnen 2 min ofzo 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Mr_Size op 03-12-2018 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Kepro schreef op maandag 3 december 2018 @ 21:21:
Carry via banana street. Mark staat nu op 94.53%

[Afbeelding]
vette game :-). een rare vraag misschien: ik zie bij je bemanning 'x4' staan. heb je dan 4 x dezelfde skill getrained? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Sinds wanneer kun je je skills niet meer trainen met Free-XP? het vakje 'increase' is bij al mijn tanks niet beschikbaar. Reset nog wel, maar dat wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-09 11:16
kuwerti schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 06:59:
[...]

vette game :-). een rare vraag misschien: ik zie bij je bemanning 'x4' staan. heb je dan 4 x dezelfde skill getrained? 8)7
Hij heeft momenteel 4 skills per crew member, nu bezig met de 5e. Met XVM kan je dat stacken uitzetten en zie je dus een hele rits met welke crewskills er gekozen zijn voor de crew.
kuwerti schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 07:01:
Sinds wanneer kun je je skills niet meer trainen met Free-XP? het vakje 'increase' is bij al mijn tanks niet beschikbaar. Reset nog wel, maar dat wil ik niet.
Volgens mij wordt dat pas geactiveerd als je crew volledig getraind is voor je betreffende tank en de eerste crewskill is gestart?

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Tige schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 08:24:
[...]

Hij heeft momenteel 4 skills per crew member, nu bezig met de 5e. Met XVM kan je dat stacken uitzetten en zie je dus een hele rits met welke crewskills er gekozen zijn voor de crew.

[...]

Volgens mij wordt dat pas geactiveerd als je crew volledig getraind is voor je betreffende tank en de eerste crewskill is gestart?
thanks, en klopt. heb zitten schuiven met crew waardoor ik nog niet de 100% heb. thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vedrano schreef op maandag 3 december 2018 @ 20:47:
[...]

WG blijft Russische maffia, ik zou zeggen van niet maar het zou me niks verbazen als je in je trial periode ' per ongeluk ' veel meer zwakkere broeders tegenover je hebt en sterkere naast je.
Dat idee dus ja :P

Scheelde met de FV ook wel dat ik laatst een filmpje van @Mr_Size gekeken had waarbij hij/een maat van hem met zo'n britse tank speelde en ik wist dat de turret flink sterk was dus was hull down bezig en dat ging wel goed. Maar vond het toch wat opvallend hoe makkelijk die win ging (die ene game had ik WN84000+).

Blijf WoT een lastig spel vinden, ik wil het heel graag spelen, maar je moet er aardig wat tijd in steken om op niveau te blijven, terwijl ik meestal iets van 10 potjes per avond max zou willen doen :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Tige schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 08:24:
[...]

[...]

Gebruik geen xvm meer. Lekker rustig voortaan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kepro
Bonus code: TANKSHOT
4 DECEMBER 2018 ~ PIROMANRS ~ 13 COMMENTS
Gives you A style, meaning it’s not known which style and how it’s chosen…

TANKSHOT

Edit:

It gives 1 ‘Black Widow’ camo for german tanks

[ Voor 17% gewijzigd door Kepro op 04-12-2018 11:04 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 86 Laatste