[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 23 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf welke tier nemen jullie je crew mee naar de volgende tier? Ik heb een 4 skill dames-crew in m'n Strv S1. Nu ben ik ook bezig deze lijn te grinden (Ikv 103 is echt waanzinnig slecht btw) maar nu zit ik te bedenken of ik de Strv crew straks alvast om ga trainen voor de Ikv 65 of nog wacht tot ik bij de Ikv 90 of zelfs UDES ben.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2018 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ik train voor elke nieuwe tank de crew om voor 90%. Binnen een paar games is je crew dan 100% en kan je gewoon prima verder grinden. Ik zou dus gewoon als je zou bij de Ikv 65 bent je crew omtrainen naar die tank. Voor gebruik in de Strv S1 maakt dit uiteraard niet uit, maar dat wist je vast al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Ik neem mijn crew meestal mee vanaf tier 6, daarvoor haalt mijn crew de 100% niet eens.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landmeter
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-07 07:26
Verwijderd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:38:
Vanaf welke tier nemen jullie je crew mee naar de volgende tier? Ik heb een 4 skill dames-crew in m'n Strv S1. Nu ben ik ook bezig deze lijn te grinden (Ikv 103 is echt waanzinnig slecht btw) maar nu zit ik te bedenken of ik de Strv crew straks alvast om ga trainen voor de Ikv 65 of nog wacht tot ik bij de Ikv 90 of zelfs UDES ben.
De lkv 103 heeft wel een fijne gundepression. Kan je erg mooi achter een ridgelijn schuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:17
Gaius schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:12:
[...]

Van wat ik begreep werkt het ook als je een trial account van Amazon (of Twitch) Prime doet en die weer cancelt voordat je moet betalen. Dus gratis spul, waarom zou je het niet proberen? :P
Heeft iemand dit al geprobeerd en dat het gelukt is?
Het lukt me niet om een prime trial te starten, krijg steeds een vage melding dat er 'iets misgegaan is', Amazon support zegt dat er problemen zijn met de creditkaart koppeling en dat ze er niets aan kunnen doen, maar ondertussen hebben ze wel al 11 reserveringen op de CC gedaan |:(

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
MerijnB schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 14:36:
[...]

Het lukt me niet om een prime trial te starten, krijg steeds een vage melding dat er 'iets misgegaan is', Amazon support zegt dat er problemen zijn met de creditkaart koppeling en dat ze er niets aan kunnen doen, maar ondertussen hebben ze wel al 11 reserveringen op de CC gedaan |:(
Ik kreeg ook een foutmelding maar als ik even uitlogde en opnieuw inlogde werkte het uiteindelijk wel.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:32:
Ik train voor elke nieuwe tank de crew om voor 90%. Binnen een paar games is je crew dan 100% en kan je gewoon prima verder grinden. Ik zou dus gewoon als je zou bij de Ikv 65 bent je crew omtrainen naar die tank. Voor gebruik in de Strv S1 maakt dit uiteraard niet uit, maar dat wist je vast al ;)
Ah ok, dus wel voor credits omtrainen. Dat maakt het verhaal al heel anders natuurlijk. Zal morgen de Ikv 65 wel unlocken en de crew omtrainen.
Knowuse schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:33:
Ik neem mijn crew meestal mee vanaf tier 6, daarvoor haalt mijn crew de 100% niet eens.
Ja klein verschil dat deze crew al behoorlijk skilled is dus niet meegenomen van onderaf. Heb de Strv S1 ooit gekocht puur voor credit printing, maar vind deze tank wel zodanig fijn dat ik nu ook de Strv 103B wil grinden.
Landmeter schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 16:24:
[...]

De lkv 103 heeft wel een fijne gundepression. Kan je erg mooi achter een ridgelijn schuilen.
Dat is dan ook echt het enige positieve aan deze tank. De aim time, traverse, accuracy en shell velocity zijn echt om te janken. Maar goed nog 5k xp tot aan de tier 6, en die lijkt me zo op het oog aardig beter.

Al een hele tijd geen premium tank meer gekocht en de enige twee die ik nog een keer wou hebben waren de Defender en de Progetto. Defender afgelopen vrijdag dus gelijk gekocht en een dag later is de Progetto ook alweer in de shop... 100€ in zo'n korte tijd is me iets teveel van het goede... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
Breezers schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 14:42:
[...]

Ik kreeg ook een foutmelding maar als ik even uitlogde en opnieuw inlogde werkte het uiteindelijk wel.
Doet helaas niets hier :\

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:50
@Verwijderd ik ben bij de tier 7 en ben maar gestopt. Tier 7 is net zo kut als de tier 6.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MerijnB schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 14:36:
[...]

Lukt mij ook niet. Ik kon toch al niet beslissen in welke tank die commander zou gaan, dus fuck 'm. Ik wilde Amazon Prime nog wel proberen, maar die beslissing is op deze manier ook heel makkelijk geworden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Heeft iemand nog zijn knip getrokken voor de 252?
Ik kwam er natuurlijk weer niet doorheen met 260 pen ;( .

De Russische skorp TD met turret wordt waarschijnlijk een nieuwe TD lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Yup, 252u gekocht twee dsgen geleden. Nog geen pot mee gespeeld:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Kepro schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 17:31:
Heeft iemand nog zijn knip getrokken voor de 252?
Nee dat weiger ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Volgens de WOT kalender is er aankomend weekend weer een korting op tanks. Kan ik meteen de FV aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Veel specials en missies de laatste weken. ondertussen ook nog de Poolse lijn als top of the tree. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op maandag 5 november 2018 @ 07:56:
Volgens de WOT kalender is er aankomend weekend weer een korting op tanks. Kan ik meteen de FV aanschaffen.
Ook op tier 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Ranked & Frontline ?

Enig nieuws daarrond ? , vond deze aangenaam Ranked voor bonds en motiverende vooruitgang en frontline voor de leuke speelstijl.

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
REMEMBRANCE DAY
10-12 November: celebrate the end of World War I with this new special, featuring discounts on most vehicles and more, as well as x5 XP for your first victory!

Dus de kans dat dit ook op tier 10 is, is vrij groot. Tenzij ze eigenlijk willen zeggen: on most premium vehicles :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
kreezjie schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:19:
[...]

REMEMBRANCE DAY
10-12 November: celebrate the end of World War I with this new special, featuring discounts on most vehicles and more, as well as x5 XP for your first victory!

Dus de kans dat dit ook op tier 10 is, is vrij groot. Tenzij ze eigenlijk willen zeggen: on most premium vehicles :o
WG kennende zal ik er niet van verschieten :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
ommanders!

Leaves have fallen. Winter is coming. The trees are getting ready for a cold winter. But come spring next year, the trees will be back again in all their glory and stronger than ever! The same goes for our Top of the Tree special, which currently hosts the Polish heavy tank branch leading up to the 60TP Lewandowskiego.

Every month, you have the chance to vote for your favourite Tier X vehicle and its line to be discounted in World of Tanks. Because of the impending activities throughout December and January and the madness that comes with them, this special will take a long and well-deserved holiday break, meaning in short that there won't be a Top of the Tree special in December and January 2019.

Next January, we will give you an update on the Top of the Tree special, so stay tuned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik zit bij de aller laatste missie voor de Excalibur, de laatste missie voor Bloc. Benieuwd hoe frustrerend de missies voor de chlamydia worden/zijn. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat had ik wel verwacht. Al weet ik niet meer wat ze afgelopen jaren gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Edmin schreef op maandag 5 november 2018 @ 17:25:
[...]

Dat had ik wel verwacht. Al weet ik niet meer wat ze afgelopen jaren gedaan hebben.
2 jaar geleden een kerstboom aankleden met bijkomende voordelen
vorig jaar idem + kerststal en vele dingen verbeterd :)

Ben benieuwd dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:48
nvidia666 schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:10:
[...]

2 jaar geleden een kerstboom aankleden met bijkomende voordelen
vorig jaar idem + kerststal en vele dingen verbeterd :)

Ben benieuwd dit jaar.
Die kerstboom special was best wel een prima speciaal al zeg ik het zelf. Leuke kortingen en kans op tanks etc. Viel niet tegen toen. Misschien ietwat te uitgebreid maar ach.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kreezjie
Frontlines komt terug! :9~ :9~

Frontlines

Feedback on Frontlines was enormously positive across all regions, and quickly became the favorite game mode of many at the Austin office. Large map, single tier, rewarding economy, and more interesting objective-based gameplay were all positives cited frequently by the Community. I was so excited about the development that I was asked to shut up about it (I didn't). This positive response does beg the question - where the hell has it been?

Sort of like that scene where Wolverine gets adamantium added to his skeleton, Frontlines is being slowly and painfully worked on with as much attention to detail as we can manage. The summer test proved the concept but also revealed a lot of structural technical issues (many of you experienced the slowdown caused by them). These need to be fixed before the concept can be developed further, as we need to be sure that we are building on top of a solid foundation (a lesson I hope many of you long-timers can appreciate us learning) because there are a lot of exciting possibilities for the future of the game that can begin with Frontlines. We initially hoped that we would be able to run a newer version by the end of 2018, but this will not be possible. Expect another look at Frontlines in early 2019.

Volledige artikel kan je hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kreezjie schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:46:

Frontlines

Feedback on Frontlines was enormously positive across all regions, and quickly became the favorite game mode of many at the Austin office. Large map, single tier, rewarding economy, and more interesting objective-based gameplay were all positives cited frequently by the Community. I was so excited about the development that I was asked to shut up about it (I didn't). This positive response does beg the question - where the hell has it been?

Sort of like that scene where Wolverine gets adamantium added to his skeleton, Frontlines is being slowly and painfully worked on with as much attention to detail as we can manage. The summer test proved the concept but also revealed a lot of structural technical issues (many of you experienced the slowdown caused by them). These need to be fixed before the concept can be developed further, as we need to be sure that we are building on top of a solid foundation (a lesson I hope many of you long-timers can appreciate us learning) because there are a lot of exciting possibilities for the future of the game that can begin with Frontlines. We initially hoped that we would be able to run a newer version by the end of 2018, but this will not be possible. Expect another look at Frontlines in early 2019.

Ben benieuwd om wat voor issues het dan gaat. Ik hoop eigenlijk niet dat ze er al te veel aan gaan veranderen. Wel jammer toen van die credit making 'nerf'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Is er een website waar je kan zien wat de vereisten voor een ace badge op tanks zijn? (Missies second campaign)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

De ace op de strv 103b is ook in de pocket. Dat is heel erg niet mijn tank, maar in sommige situaties absoluut dodelijk. Een team dat langzaam om je heen doodgaat en een te traag pushende tegenstander is ideaal :+
Ik had wel verwacht dat de ace wat hoger zou liggen. Maar 7,5k en 6 kills was al genoeg. Wel een hoop op de top tiers en zelf gespot.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roozzz schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:04:
De ace op de strv 103b is ook in de pocket. Dat is heel erg niet mijn tank, maar in sommige situaties absoluut dodelijk. Een team dat langzaam om je heen doodgaat en een te traag pushende tegenstander is ideaal :+
Ik had wel verwacht dat de ace wat hoger zou liggen. Maar 7,5k en 6 kills was al genoeg. Wel een hoop op de top tiers en zelf gespot.
Dus de Strv is een tank met veel zelfspot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Verwijderd schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:56:
[...]

Dus de Strv is een tank met veel zelfspot?
Dat heb je in ieder geval nodig om ermee te spelen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
kreezjie schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:46:

Frontlines

Is wel een artikel van NA community of vergis ik me? Maar het zou me verbazen als Frontlines niet terug komt op alle servers, meest succesvolle 'alt' game mode, period..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mr_Size schreef op woensdag 7 november 2018 @ 08:17:
[...]

Is wel een artikel van NA community of vergis ik me? Maar het zou me verbazen als Frontlines niet terug komt op alle servers, meest succesvolle 'alt' game mode, period..
Zou toch erg ineffient zijn als die gamemode verder ontwikkeld wordt en alleen op 1 server zou draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kreezjie
Verwijderd schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 19:42:
[...]

Ben benieuwd om wat voor issues het dan gaat. Ik hoop eigenlijk niet dat ze er al te veel aan gaan veranderen. Wel jammer toen van die credit making 'nerf'.
Verder nerfen gaan ze niet doen want ze zijn blij met de resultaten hoe ze op het laatste waren.
Maar de issues waar ze over praten zijn dan vooral de performance issues die vooral op het laatste voorkwamen wanneer alle tanks samen op een kleiner speelveld samen kwamen.
En we mogen er toch inderdaad wel vanuit gaan dat deze mode op alle servers zal komen hé |:(

BTW:
At the same time, players will be able to use a special bonus code, valid from November 8 :

111111

It gives one day premium account . However, to receive the said award, but enter the same code, players will have to be signed on November 11 between the hours of 11:11 and 11:30 .

Dus niet vergeten hé :9

[ Voor 19% gewijzigd door kreezjie op 07-11-2018 09:37 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-09 11:16
Kepro schreef op maandag 5 november 2018 @ 17:24:
Ik zit bij de aller laatste missie voor de Excalibur, de laatste missie voor Bloc. Benieuwd hoe frustrerend de missies voor de chlamydia worden/zijn. :9
Net gehaald!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FqSQcqV.jpg

Ik moest die laatste Duitse/Japanse missie ook nog.

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Tige schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:42:
[...]

Net gehaald!
[Afbeelding]

Ik moest die laatste Duitse/Japanse missie ook nog.
Nice. Ik zag dat je orders kan meenemen. Ik moet nog 1 ace voor de USA etc en de Duitsers moet ik nog 1 keer een medal halen voor honors. Ik dacht dat de ace op de t10 light van de Duitsers makkelijk was maar de realiteit is anders terwijl het een uber slechte tank is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
Uiteindelijk veel gehaald met de Panther/M10 en de E50. Behalve uiteraard de blok missies.

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk Sixth Sense op de M41 90. Wat is dat toch een heerlijk tankje en ook nog eens een goede creditprinter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 10:24

Caveman

whahoehaha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/c12ZsmADzR06GcgJW1eSzPJ9/full.jpg

Ik zet niet gauw een plaatje van verdienste hier neer, meestal omdat ik ook niet veel verdien :+
Maar een raider medal had ik nog nooit ontvangen ;)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Korting op alle tier tanks en camos etc aankomend weekend.

https://worldoftanks.eu/e.../Remembrance-Day-Special/

Patriot etc is ook weer te koop.

[ Voor 16% gewijzigd door Kepro op 09-11-2018 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
Tja Tier IX of Tier X. Zeg het maar...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IzhPqr6.png

Prutsers.

[ Voor 6% gewijzigd door Tige op 09-11-2018 08:54 ]

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Tige schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 08:54:
Tja Tier IX of Tier X. Zeg het maar...
[Afbeelding]

Prutsers.
|:(

Gisteren hele avond try harden om 2 Epic medailles in een game te halen voor Bloc maar kwam niet verder dan 1 :/ heb de excalibur nu wel maar ik wil de order hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Gisteravond was bij mij echt een drama, de rng zat nogal tegen :'( Ik had de hoop om de grind van de amx 12t af te ronden met de 3e mark. Ik begon op ruim 93% dus enkele degelijke potjes en klaar zou je zeggen...

Vervolgens de meest wonderbaarlijke potjes gehad. Waarbij je als mid- en toptier keihard moet jagen voor je damage omdat de tegenstanders letterlijk binnen 2 minuten allemaal dood zijn. Dan ben je gewoon te traag met de ~20sec reload voor een 440 clip en spotting schiet ook niet op als iedereen erin yolo't. Dus ga je er qua mark op achteruit (alles rond de ~2k combined betekent daling).
Bottom tier potjes zijn dan weer heel fijn gezien de veel grotere hp pool, dus potentieel erg goed... Helaas bleek ik daarbij keer op keer in het team te zitten dat binnen enkele minuten verloor of gewoon compleet belachelijke acties had. Met als toppertjes ge-oneshot worden door een unspotted lorraine 40t met HE (en fire) na 30 sec game |:( en gewonnen op cap met een stand van 12-13 8)7

Kortom, ik heb niet eens meer durven kijken waar ik nu sta qua mark ;w :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tige
En aangepast, dus toch ook Tier X :D
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Qe7pj6v.png

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Tige schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:24:
En aangepast, dus toch ook Tier X :D
[Afbeelding]
Morgen de shitbarn, Sheridan en wz 5A aanschaffen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:50
Morgen dus 3x een Ace in de 1e pot? :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:19:
[...]

Morgen de shitbarn, Sheridan en wz 5A aanschaffen. _/-\o_
Hier de T92 HMC en de Grille 15, Type 5 zal ik voor die tijd wel niet meer grinden. Even kijken wat ik vanavond aan credits kan grinden anders nog even snel wat zooi verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
ElPaco schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:54:
Morgen dus 3x een Ace in de 1e pot? :P
Heb dit weekend weinig tijd maar ik zal
Wel een update plaaten gehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 08:10
ff vraagje. moet kiezen. IS7 of de OBJ-277. Ik ben fan van de T-10 dus misschien helpt dat bij de keuze??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

kuwerti schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:48:
ff vraagje. moet kiezen. IS7 of de OBJ-277. Ik ben fan van de T-10 dus misschien helpt dat bij de keuze??
ga dan voor de 277. Lijkt er het meest op.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 07:33
Fuck it, hier maar even crossposten:

Voor degene die een mailtje hebben gekregen van Wargaming over de Nederlandse client van World of Warships: Lekker negeren en in het Engels blijven spelen. Boycotten die handel :)

Het team wat die vertaling heeft gemaakt is niet gedaan door het team wat zo'n 5-6 jaar aan World of Tanks en World of Warplanes heeft gewerkt. Dat oorspronkelijke (en ervaren) vertaalteam is nogal hardhandig met een mes in de rug door de teamleider aan de kant gesmeten. :)

Ik vertaalde zelf al een poosje niet meer, maar wat ik via de mail heb meegekregen bevestigde weer mijn beslissing om ontslag te nemen bij WG.

Om een lang verhaal kort (j/k) te maken: Na bijna 6 jaar vertalen voor WG kreeg ik het niet alleen te druk maar merkte ik ook dat WG als bedrijf steeds meer een wat hufterige kant op ging qua werksfeer. Ik heb de beslissing gemaakt om er mee te kappen. Omdat het team dan een kwart van de capaciteit moest missen heb ik aangeboden om een geschikte vervanger te zoeken. Dit werd door de teamleider afgewezen, hij wilde in eerste instantie met 3 vertalers verder. Dit bleek niet denderend goed te werken, door de zeer korte deadlines vanuit WG moest er vaak/altijd snel gewerkt worden en kon de kwaliteit niet gegarandeerd worden. Dit is herhaaldelijk aangegeven bij de teamleider en er is ook meerdere keren om versterking gevraagd. Telkens werd dit voorstel afgeschoten door de teamleider.

Tot op het punt dat de vertalers van de teamleider een mailtje kregen met daarin de melding dat ze ontslagen werden. Dit omdat volgens de teamleider de vertalers niet genoeg werk verzetten en dat hij alles altijd alleen moest oplossen. Dat was dus een d'oh moment van de vertalers omdat zij dit al meerdere keren hebben aangegeven dat de werkdruk te hoog was voor een team van 3 man. Het hielp ook absoluut niet dat WG op Minsk tijd werkt, de 2 vertalers op Nederlandse tijd en de teamleider op iets van +7 ten opzichte van Nederland.

Voordat ik verder ga een paar citaten van de vertalers:
Note: Ik heb toestemming van beide vertalers om ze te citeren

Eerst maar Vertaler 1:
Zoals Vertaler 2 reeds aangeeft, vraag ook ik al om vervanging van sinds User weg is. Nog voor het vertrek van Vertaler 3.
Wanneer is de optie verdwenen versterking te zoeken voor het huidig team? Dat de zoektocht precies stilgevallen was, was me wel duidelijk. Dat ik moest stoppen met erachter te vragen was me duidelijk geworden nadat ik geen reactie meer ontving na een vijftal keer te polsen.
Vertaler 2:
Naar mijn weten is na het vertrek van User en Vertaler 3 al aangegeven dat we 1 of 2 nieuwe vertalers nodig hebben (ik meen me te herinneren dat jij toen aangaf dat je al wat lijntjes uitgelegd had) Als je nl. met mensen werkt met een fulltime baan blijkt uit ervaring dat je 4 a 5 mensen in het team nodig hebt.
Over die onevenredige verdeling ben ik het eens, maar dat is ook aangegeven toen jij dit over wilde nemen.
Uit de mails van de teamleider kan ik helaas niet rechtstreeks citeren in verband met het feit dat ik betreffende persoon er voor aan zie om mij of de andere vertalers proberen aan te klagen. Maar de teamleider geeft aan dat hij er geen vertrouwen in heeft dat de kwaliteit en werkdruk positief veranderen als hij het team vergroot. En besluit dus het team te ontbinden. Hoe die wel dingen positief ging veranderen was de vertalers en mij een groot raadsel.

Maar niet voor lang, want de vers ontslagen vertalers hebben een berichtje naar WG gestuurd met de vraag om opheldering. Reactie liet niet lang op zich wachten, maar kwam geheel in stijl van WG.
Teamleader told us the way he organized the process and it was found out that he couldn't assign big tasks on you with short deadlines because of your full-time jobs. He assigned a little part (and thank you for performing it!) but the other bigger part was done by him and new team members.
Aha! Dat verklaart het ontslag! Meneer had gewoon versterking opgetrommeld, precies waar de vertalers om gevraagd hadden! Maar dat ging dus wel op de smerigste manier die maar kon. Vragen om versterking negeren terwijl hij een tweede team opstelde en zodra dat ingewerkt was kon hij de 10+ jaar ervaring van de bestaande vertalers weggooien.

En waarom is het een typische WG reactie? Hierom:
We put the certain goals and he performs his duties on a high level so there is no reason to end cooperation with him.
Zolang je maar resultaat boekt, interesseert WG het allemaal geen ene hol. Collega's backstabben? No problem comrade, we don't care!
Performs his duties on a high level
Mijn aarsch.

En de rest van de mail was gevuld met kontkusserij richting de ontslagen vertalers:
We highly appreciate all you have done for us so if there is an opportunity we will assign some new projects on you. And of course, if someone asks us about awesome Dutch translators, we will recommend you without any doubt😊

I hope that this situation won’t influence on your attitude towards our games and the company as well and you will continue being a part of a big worldwide Wargaming family😊
Ja, die smileys zaten letterlijk in de mail van WG.

Verder heb ik hier geen zak mee te maken natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een absolute mongolenteams weer, het is weer weekend hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Shitbarn, Sheridan en Wz5a staan in de garage. Ook aan de Chimera missies begonnen. Nu nog een dagje slapen of ik de Patriot zonder clown camo zal aanschaffen.

Edit: de camo van de Sheridan is echt slecht zeg. 8)7 |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Kepro op 10-11-2018 18:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een schurftmap is dat Empires border toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 20:12:
Wat een schurftmap is dat Empires border toch.
Yup, ziet er leuk uit qua graphics (Chinese muur/Aziatisch kant ) maar is een rinse and repeat map waar geen enkele tank kan excelleren door alleen maar corridors te creeeren. Het is geen vlees, geen vis, op alle vlakken is er geen enkel tank of tactiek die gaat werken voor geen enkel type tank

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breezers schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 20:57:
[...]

Yup, ziet er leuk uit qua graphics (Chinese muur/Aziatisch kant ) maar is een rinse and repeat map waar geen enkele tank kan excelleren door alleen maar corridors te creeeren. Het is geen vlees, geen vis, op alle vlakken is er geen enkel tank of tactiek die gaat werken voor geen enkel type tank
Als je met een enigszins slome tank speelt moet je net geluk hebben dat je de kant kiest waar je ook enemies tegen zult komen. Als die al niet door je teammates kapot zijn geschoten. In de weinige keren dat ik die map heb gespeeld ook al zo vaak meegemaakt dat je dik wint maar het alsnog verliest op cap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Ik ben aan het worstelen met 1 van de nieuwe missie, 2x de hitpoints van je tank blokken (Blok-14). Iemand een suggestie welke tank hiervoor te gebruiken ? Het probleem is als je een tank met behoorlijk wat armor pakt dan moet je nogal wat blokken. Bv. de maus moet je 6000 blokken, meestal kom je daar niet eens aan. Ben wat aan het experimenteren gegaan maar heb nog steeds geen goede tank daarvoor gevonden, sterker nog ik heb die missie nog niet eens 1x kunnen voltooien.... en dat dan 7x :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Caveman schreef op zondag 11 november 2018 @ 10:41:
Ik ben aan het worstelen met 1 van de nieuwe missie, 2x de hitpoints van je tank blokken (Blok-14). Iemand een suggestie welke tank hiervoor te gebruiken ? Het probleem is als je een tank met behoorlijk wat armor pakt dan moet je nogal wat blokken. Bv. de maus moet je 6000 blokken, meestal kom je daar niet eens aan. Ben wat aan het experimenteren gegaan maar heb nog steeds geen goede tank daarvoor gevonden, sterker nog ik heb die missie nog niet eens 1x kunnen voltooien.... en dat dan 7x :(
VKP of de VKB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

@Caveman t29, is-m oid?
Ik zou het denk ik zoeken op iets lagere tiers, minder hp, minder gold en men heeft geen flauw benul waar te schieten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

T29 en IS-M gaan niet werken.... is Duitsland of Japan die missie 8)
De VKP ga ik maar eens afstoffen....

[edit]Even wennen, die tank... heeft een soort troll armor. Een Stug III raped me aan alle kanten en een IS3 bounced een shot.

@Kepro Als dit een geintje is, dan is die geslaagd hoor... een paar honderd gold en 1,5 miljoen credits armer voor dit peperkoek ding. Wat een waardeloze tank, het enige wat een beetje armor heeft is de turret maar met tier 7 en 8 battles gaan ze daar ook door als boter. Na een middagje spelen is het me nog niet eens gelukt om de healthpoints van de VKP te blokken.

[ Voor 81% gewijzigd door Caveman op 11-11-2018 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Caveman schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:37:
Oh lol. Het is nog vroeg :+
Ik zit nog niet zo goed in de nieuwe missies :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Caveman schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:37:

[edit]Even wennen, die tank... heeft een soort troll armor. Een Stug III raped me aan alle kanten en een IS3 bounced een shot.

@Kepro Als dit een geintje is, dan is die geslaagd hoor... een paar honderd gold en 1,5 miljoen credits armer voor dit peperkoek ding. Wat een waardeloze tank, het enige wat een beetje armor heeft is de turret maar met tier 7 en 8 battles gaan ze daar ook door als boter. Na een middagje spelen is het me nog niet eens gelukt om de healthpoints van de VKP te blokken.
Je hebt toch wel de tier 9 gekocht? Die tank staat bekend dat je daarmee de block missies moet halen.
Hij is dan wel iets generfed maar nog altijd de block tank zover ik weet.

[ Voor 4% gewijzigd door Kepro op 11-11-2018 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Kepro schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:02:
[...]
Je hebt toch wel de tier 9 gekocht? Die tank staat bekend dat je daarmee de block missies moet halen.
Hij is dan wel iets generfed maar nog altijd de block tank zover ik weet.
Hmmm, er is maar 1 VKP en dat is die tier 6 (crew getraind, equipment opgezet en jouw advies geloof ik blind na het zien van tientallen YT filmpjes...), de VKB moet je dan toch bijna 4000 hp blokken... maar daar ga ik het nog eens mee proberen.

@Kepro De volgende keer stel ik wel een verhelderings vraag }:O Voordat ik gold en credits besteed... Het is toch al niet mijn weekeinde, vrijdag de Jagdtiger auf E100 gekocht, is die zaterdag in de aanbieding |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Caveman op 11-11-2018 19:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Caveman schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:31:
[...]

Hmmm, er is maar 1 VKP en dat is die tier 6 (crew getraind, equipment opgezet en jouw advies geloof ik blind na het zien van tientallen YT filmpjes...), de VKB moet je dan toch bijna 4000 hp blokken... maar daar ga ik het nog eens mee proberen.
Ik bedoel de VKP op tier 8;) en de VKB op tier 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Caveman schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:31:
[...]

@Kepro De volgende keer stel ik wel een verhelderings vraag }:O Voordat ik gold en credits besteed... Het is toch al niet mijn weekeinde, vrijdag de Jagdtiger auf E100 gekocht, is die zaterdag in de aanbieding |:(
Mijn E100 staat al weer weken in de kast te verstoffen. Ben weer teruggevallen naar de jagdtiger. Ik heb met de E100 regelmatig IS-7's ammo-racked, maar verder is er geen lol aan met die tank (voor mijn speel-stijl in ieder geval). Ik zal vast iets fout doen met die tank, maar ik bounce 90% van alle schoten met dat ding.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat zijn de betere ontwikkelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Sircuri schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:59:
[...]

Mijn E100 staat al weer weken in de kast te verstoffen. Ben weer teruggevallen naar de jagdtiger. Ik heb met de E100 regelmatig IS-7's ammo-racked, maar verder is er geen lol aan met die tank (voor mijn speel-stijl in ieder geval). Ik zal vast iets fout doen met die tank, maar ik bounce 90% van alle schoten met dat ding.
Premium Shells laden. HE voor de Lols

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Kepro schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:31:
[...]

Premium Shells laden. HE voor de Lols
Misschien toch nog maar eens opnieuw proberen dan. (wel leuk om een full health IS-7 vol in zijn flank te schieten en in 1 keer weg te blazen >:) )

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Hmm interessant. Zit de stream van QB te kijken en de t55a en Obj 260 krijgen flinke buffs zeg. Meer gun dep. Meer ammo wat zeker nodig was , armor. Gun stats, dpm.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Vanavond dan eindelijk de 3e mark binnengeharkt op de amx 12t. Bizar hoelang ik tegen die 95% aangehikt heb.
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2im058y.jpg
Voor de liefhebbers de laatste game: http://wotreplays.eu/site/4621793#stats
Erg matig team, maar gelukkig goede synergie met de Bishop en de A-43. Oh en een episch lucky shot op de dicker max O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik had nog een couponnetje van 30% liggen, komt Selks met de tip dat je deze kan gebruiken voor een premium account, dus maar even een jaartje aangeschaft met 30% korting ipv de 15% die je normaal krijgt.

En arty, balanced, da da da. (even links boven bij hitlog kijken)

arat

[ Voor 5% gewijzigd door Kepro op 12-11-2018 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Je staat ook duidelijk te campen ;) Maar ook lekkere map om gepenned te worden door arty.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'T92 HMC' successfully purchased. Spent credits: 5.185.000.

Feeling dirty >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Even de belangrijkste stukjes uit de patch notes gehaald.

Main Changes:

1. Changes to Personal Missions

Changed mission conditions within Operation: Excalibur.
Now, players will be able to track progress of both campaigns in-battle across all missions.
Added clearer post-battle notifications when a mission of the 3rd Operation within the Second Front is failed.
All missions of the Long-Awaited Backup campaign that stipulated that it must be done while in a Platoon, have now had this condition removed. The conditions of these missions have been adjusted accordingly, so they are feasible when playing solo.
Improved display of all missions having complex conditions like “Complete X or Y”.
Added indication informing that primary condition is to be completed, in order to fulfill the secondary one.
Added the Description and Hints information window in the mission profile.

2. Maps

Added the new Hinterland map (for Grand Battles).

Balance changes have been made to the following maps:

Himmelsdorf
Fisherman’s Bay
Pilsen
Mannerheim Line
A number of issues have been fixed on the following maps:

Minsk
Studzianki
Westfield
Ensk
Serene Coast

3. Vehicle Exterior

A new type of customization elements (decals, also called projection Emblems) will be available to both Tier VIII Premiums and all Tier X tanks.

6. Changes to the technical characteristics of the following vehicles:

Germany

T-55a

Changed dispersion on turret traverse by 17%
Changed aiming time from 2.1 to 2 s.
Improved hull and turret armoring
Increased velocity of the UBR-412D shell by 20%
Changed penetration value of the UBR-412D shell from 201 to 221 mm.
Changed the engine power from 580 to 750 h.p.
Changed vehicle durability from 1,700 to 1,750 HP

U.S.S.R.

Changes to the technical characteristics of the following vehicles:

Object 260

Decreased dispersion during movement by 12%
Decreased dispersion on hull traverse by 12%
Changed dispersion of the gun from 0.36 to 0.35 m
Changed dispersion on turret traverse by 25%
Changed reloading time from 11.5 to 11 s
Changed aiming time from 2.5 to 2.2 s.
Improved hull and turret armoring
Changed the gun depression angle from -5 to -6 degrees
Changed the ammo rack capacity from 30 to 40

IS-3A

Added the autoreloading mechanics to the 122 mm D-25TA gun

[ Voor 3% gewijzigd door Kepro op 13-11-2018 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-09 06:26
Kepro schreef op zondag 11 november 2018 @ 16:32:
[...]

Ik bedoel de VKP op tier 8;) en de VKB op tier 9.
Oh ja, die "nieuwe" tanks...

Ik dacht dat je de Tiger 2 bedoelde, daar heb ik ook de blocking missions voor de T28 Concept mee gehaald.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kepro
Standaard Patton carry op Prokho.

carr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Wat een monsterpot, krijgen we die nog te zien via @Mr_Size ofzo?

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
ElPaco schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:39:
Wat een monsterpot, krijgen we die nog te zien via @Mr_Size ofzo?
De game is niet zo heel bijzonder... lijkt een beetje op die progretto game met meer actie en map awarness.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Mt 15.4 in de pocket 8) De carry was real
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/15gfgqt.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/6f8lnb.jpg

Voor de liefhebbers de replay

Nu had ik me er bij neergelegd dat de 3rd mark net te hoog gegrepen is voor mij, maar nu ik weer op 93% sta kriebelt het toch...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-09 06:26
Roozzz schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:45:
Mt 15.4 in de pocket 8) De carry was real
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Voor de liefhebbers de replay

Nu had ik me er bij neergelegd dat de 3rd mark net te hoog gegrepen is voor mij, maar nu ik weer op 93% sta kriebelt het toch...
Waarschijnlijk de meest briljante vertaling in het spel.. "Sla ze bewusteloos" _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Dweebus schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:09:
[...]

Waarschijnlijk de meest briljante vertaling in het spel.. "Sla ze bewusteloos" _O-
Persoonlijk ben ik ook erg onder de indruk van "Overwinnin" dat na ieder potje in beeld verschijnt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 20-09 11:48

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Roozzz schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:34:
[...]

Persoonlijk ben ik ook erg onder de indruk van "Overwinnin" dat na ieder potje in beeld verschijnt :P
Niet om mensen naar warships te jagen, maar de nieuwe NL versie van Warships is ook best nog wat animo in te vinden. Zeker niet de NL versie aan het promoten, maar als het spel even tegen zit, effe opieuw opstarten in het Nederlands, biertje erbij en lachen maar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr_Size
Met dank aan Rianata, en niet alleen omdat hij de hoofdpersoon in deze video is ;)

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-08 00:18
Roozzz schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:34:
[...]

Na ieder potje ook...ik wou dat ik zulke matchmaking had. Maar nee, iedere keer zit ik met rode en gele hersendode idioten tegen een half paars team te spelen...

Enige leuke was dat er 4 spelers zichzelf te pletter hebben laten vallen om mij op El Halluf af te maken.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

algemeen vraagje: als je betere equipment koopt op je tank, heeft dat invloed op je matchmaking? dwz, kom je dan vaker in hogere tier games terecht? Ik ben regelmatig top tier met mijn T54E1 en dat bevalt wel, dus ik kan wel snel betere apparatuur kopen, maar als ik dan steeds onderaan in TierX matches terecht kom heb ik er minder plezier aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
superduper schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:40:
algemeen vraagje: als je betere equipment koopt op je tank, heeft dat invloed op je matchmaking? dwz, kom je dan vaker in hogere tier games terecht? Ik ben regelmatig top tier met mijn T54E1 en dat bevalt wel, dus ik kan wel snel betere apparatuur kopen, maar als ik dan steeds onderaan in TierX matches terecht kom heb ik er minder plezier aan.
Nee, dat heeft geen invloed. En equipment is gewoon een must, dus zet dat er zo snel mogelijk op ;)

• Kepro
superduper schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:40:
Zet, vert stab, vents en optics op de tank. Oja, de E1 is eigenlijk een HT i.p.v. een MT. Net zoals de t30 een HT is i.p.v. een TD en de 430u met zijn armor eigenlijk een HT is i.p.v. een MT.

En zo kunnen we nog doorgaan de 277 is eigenlijk een MT i.p.v. een HT.

[ Voor 9% gewijzigd door Kepro op 15-11-2018 11:13 ]

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

TukkerT schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:35:
[...]

Na ieder potje ook...ik wou dat ik zulke matchmaking had. Maar nee, iedere keer zit ik met rode en gele hersendode idioten tegen een half paars team te spelen...

Enige leuke was dat er 4 spelers zichzelf te pletter hebben laten vallen om mij op El Halluf af te maken.
Duidelijk dat ik teveel op tier 6 heb gespeeld voor het marken van de amx12t, daar ligt mijn winrate (en wn8) nogal wat hoger dan op de hogere tiers ;)

Maar zonder dollen, ieder potje is natuurlijk iets teveel van het goede.

Ik weet nog niet echt wat ik moet vinden van de 13 75. Opzich wel een aardig tankje, maar amper een upgrade van zijn voorganger. Vooral tegen tier 9 is er wel erg weinig in te brengen. Dan kan je beter een tiertje lager spelen. Oh en ik ben nu al 3x zonder ammo komen te staan. Er zit dan simpelweg teveel hp in de game voor het aantal shells (36) en het lage dmg per shot (~140). En op je eigen team kan je al helemaal niet vertrouwen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TukkerT schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:35:
[...]

Daarom moet je ook zonder XVM spelen, dat neemt een hoop frustratie weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:37:
[...]

Daarom moet je ook zonder XVM spelen, dat neemt een hoop frustratie weg.
Helemaal mee eens ! Met XVM creer je een soort selffulfilling prophecy... met XVM ga je dingen doen die misschien niet handig zijn voor het verloop van de battle. Zoals bv. paarse lui uit de weg gaan of de 1 on 1 verlies ik toch wel omdat die paars is.
De winrate is helemaal funest, aan het begin van de match lopen er al lui te brullen dat het verloren is... is volgens mij de verkeerde mindset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
En onnodige druk op paarse spelers zetten. :+
De purple player Will Carry the team B)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

The purple player will carry my arty shells.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size
Edmin schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:46:
The purple player will carry my arty shells.
Double report + blacklist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
You got my thump's up! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Mocht iemand de LT-432 kopen en de rental bonus code kwijt willen, ik smeek u om het te krijgen :D
Dit kan me eerste premium light tank zijn maar zou het toch graag ff willen proberen eerst, omdat ik geen held ben met lights :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
Terwijl je helemaal niet weet of die arty player überhaupt XVM heeft |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

MerijnB schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:50:
[...]

Terwijl je helemaal niet weet of die arty player überhaupt XVM heeft |:(
Trust me, je weet het echt wel als je ge-xvmfocust wordt. En dan ben ik nog lang geen unicum...

Wel heb ik niet het idee dat reporten en blacklisten ook maar iets uithaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
Roozzz schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 14:11:
[...]

Trust me, je weet het echt wel als je ge-xvmfocust wordt. En dan ben ik nog lang geen unicum...

Wel heb ik niet het idee dat reporten en blacklisten ook maar iets uithaalt.
Wordt jij gefocussed vanwege je XVM, of vanwege het spel wat je speelt (een goede arty speler zal zich richten op spelers die goed spelen, of hij nu XVM heeft of niet). Maw, het is helemaal niet zo zwart wit.

Pagina: 1 ... 23 ... 86 Laatste