[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 22 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roozzz schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 20:52:
[...]

Gewoon altijd naar B9/C8. In de 5 potjes dat ik de map gezien heb wint het team altijd dat daar wint. :P
Dat wist ik toen nog niet, eerste potje op die map he ;)

Ik zat net eens door dat artikel te lezen van die inruilactie en kwam erachter dat de T25 Pilot deze keer ook in te ruilen is. Die heb ik destijds gratis gekregen maar speel ik eigenlijk nooit. In principe zou ik nu een tier 8 premium voor de helft van de prijs kunnen kopen. Welke tanks uit de tech tree vinden jullie nog de moeite waard om deze mogelijk tegen in te ruilen?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2018 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InGen10
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 11:34
Ik heb al even geen WoT meer gespeeld; en nu zag ik een video van QB over de pref matchmaking premiums, begrijp ik het nu goed dat ze een buff krijgen én de pref matchmaking behouden? Dat klinkt wel lekker eigenlijk :D

Verder was ik al een tijdje aan het wachten op de ELC EVEN 90.. Kan niet wachten om die uit te testen zodra de update klaar is :P. Heb daar ook nog een bonus code bij gekregen voor een 25 game rental voor de ELC; als iemand daar nog interesse in heeft laat maar even weten.

Fujifilm X-T5 | XF16mm f1.4 | XF35mm f2.0 | XF18-55 f2.8-4 | Helios 44-2 58mm f2.0 | Nikon Z5 | Nikon Z5ii | Z 40 f2.0 | Z 50 f1.8 S | Z 85 f1.8 S | Z 105 MC f2.8 | Tamron 28-70 F2.8 v2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:17
InGen10 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 22:00:
Ik heb al even geen WoT meer gespeeld; en nu zag ik een video van QB over de pref matchmaking premiums, begrijp ik het nu goed dat ze een buff krijgen én de pref matchmaking behouden? Dat klinkt wel lekker eigenlijk :D

Verder was ik al een tijdje aan het wachten op de ELC EVEN 90.. Kan niet wachten om die uit te testen zodra de update klaar is :P. Heb daar ook nog een bonus code bij gekregen voor een 25 game rental voor de ELC; als iemand daar nog interesse in heeft laat maar even weten.
Lijkt me leuk, ik stuur een pm!

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 16:13:
Ik zat net eens door dat artikel te lezen van die inruilactie en kwam erachter dat de T25 Pilot deze keer ook in te ruilen is. Die heb ik destijds gratis gekregen maar speel ik eigenlijk nooit. In principe zou ik nu een tier 8 premium voor de helft van de prijs kunnen kopen. Welke tanks uit de tech tree vinden jullie nog de moeite waard om deze mogelijk tegen in te ruilen?
De WZ-120-1 Fake Tank. Monsterlijke dpm, dikke alpha. Troll armor, what's not to like? ;) Maar de Pilot is toch zo slecht niet?

[ Voor 71% gewijzigd door Mr_Size op 15-10-2018 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:50
De Pilot is een goede tank hoor. Ik zou de tank wel willen. Misschien dat de M4 Rev of Liberte wat voor je is.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De Pilot mist alpha damage, maar verder een leuke tank. Turret bounced soms meer dan je verwacht. Maar zoals MrSize in z'n laatste video liet zien kan een Progetto 46 veel effectiever zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Kepro schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:04:
De Pilot is een goede tank hoor. Ik zou de tank wel willen. Misschien dat de M4 Rev of Liberte wat voor je is.
Ik twijfel ook tussen die twee, en dan de T28 HTC ervoor in te ruilen.
De M4 mist de pen waardoor je denk ik te vaak Gold moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Iceman1987 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:16:
[...]

Ik heb net de tank ge 3 marked zonder vrijwel
Gold te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Laatst online: 21-03 19:01
Kepro schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:18:
[...]

Ik heb net de tank ge 3 marked zonder vrijwel
Gold te schieten.
Jij behoort niet tot de standaard WOT gamers, dus jouw behaalde resultaten gelde niet 1 op 1 voor ons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:27
Ik schiet met de M4 rev ook amper gold, en ik ben wel wat meer average ;) Is een prima credit maker.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Iceman1987 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:16:
[...]

De M4 is heerlik. Ik schiet met prems nooit gold, want dat gaat voorbij aan het doel waarom ik prems speel: credits maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 22:54:
[YouTube: World of Tanks / Mr_Size, Progetto M46, I just love this gun and tank!]

[...]

De WZ-120-1 Fake Tank. Monsterlijke dpm, dikke alpha. Troll armor, what's not to like? ;) Maar de Pilot is toch zo slecht niet?
Mwah ik vind het maar een matige tank die Pilot, maar heb er ook geen goede crew moet ik eerlijk bekennen. De Amerikaanse medium lijn staat nog wel op mijn lijstje, maar eerste maar eens de grinds naar de Grille, Type 5, T92 en de Strv afronden. Ik zat ook al met een schuin oog naar die WZ te kijken, maar heb daar eigenlijk hetzelfde probleem met de crew... Lastig lastig.
Kepro schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:04:
Heb je die destijds niet gehaald dan met die missies? Of je bent gewoon sarcastisch natuurlijk :+ M4 Rev heb ik al, heerlijk ding met die combo van gun handling en shell velocity _/-\o_ Liberte lijkt me inderdaad ook nog wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DGfMao7AMm2Wy3mAmcZUn1AN/thumb.jpg

6K dmg, 6 kills, 1360 base XP. Is niet genoeg voor de ace op de Obj 705?? 8)7 Whut??

Is nou niet echt een bepaald goede tank te noemen, hoe de neuk is dit geen ace.... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 20:14:
[Afbeelding]

6K dmg, 6 kills, 1360 base XP. Is niet genoeg voor de ace op de Obj 705?? 8)7 Whut??

Is nou niet echt een bepaald goede tank te noemen, hoe de neuk is dit geen ace.... :S
Ja ach soms snap je er helemaal niets van inderdaad. Een paar potjes later haal je met slechts 4,5k dmg een Ace ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Laatst online: 13-04 21:43
Mr_Size schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 20:14:
[Afbeelding]

Lagere tiers ? :')

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 21:42:
[...]

Ja ach soms snap je er helemaal niets van inderdaad. Een paar potjes later haal je met slechts 4,5k dmg een Ace ofzo 8)7
3.8k en 2/3 kills waren zojuist genoeg voor een ace in de JP2. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Edmin schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:36:
[...]

De M4 is heerlik. Ik schiet met prems nooit gold, want dat gaat voorbij aan het doel waarom ik prems speel: credits maken.
Mwa, niet helemaal mee eens. Als ik met prem ammo wel doo reen tegenstander heen kom en met reguliere niet dan schiet ik prem. Gewone ammo bouncen en vervolgens dood gaan door die tegenstander is ook niet goed voor je creditstroom.

WoT stats

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Wie wil er een rental tankje?

Each code is valid for said tank for 7 days. Only 1 tank can be redeemed per account:
  • RESILIENTAMX - Liberté
  • DEREVAL - Revalorisè
  • RELENTYPE64 - Type 64
  • EXPLOSOMUA - Somua SM
  • QUIKKBULL - M41 90 mm
  • LORLETHAL - Lorr. 40t
  • VERSAT26 - Patriot
  • BUSTIS6 - IS6
  • EVENSNEAKIER - ELC EVEN 90
  • EAGLETIED92 - T92
  • DEADLYSTINGER - Skorpion
  • ACCURATECANNON - Amx CDA
  • POWERTANK34 - T34
  • SHARPLOWE - Lowe
  • HEAVYHIT120 - Wz 120 FT
  • RAPIDTIGER - JgTig 88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Laatst online: 20-09 17:49
[quote]kreezjie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:05:

Each code is valid for said tank for 7 days. Only 1 tank can be redeemed per account:

_/-\o_

TNX, heb de ELC EVEN 90 om te testen of ik het een fijne tank vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Thnx, even met de Lorr 40t karren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:51

Roozzz

Plus ultra

Ik vind het bij dit soort acties altijd zo'n bizarre keuze om daar een 50% crew bij te leveren. Je zou, als wargaming, toch juist willen laten zien hoe goed die tanks zijn zodat men ze gewoon koopt?

De matchmaker is wel helemaal stuk nu. Ik had zojuist 2 niet premiums in mijn team :+

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
kreezjie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:05:

• RESILIENTAMX - Liberté
  • DEREVAL - Revalorisè
  • RELENTYPE64 - Type 64
  • EXPLOSOMUA - Somua SM
  • QUIKKBULL - M41 90 mm
  • LORLETHAL - Lorr. 40t
  • VERSAT26 - Patriot
  • BUSTIS6 - IS6
  • EVENSNEAKIER - ELC EVEN 90
  • EAGLETIED92 - T92
  • DEADLYSTINGER - Skorpion
  • ACCURATECANNON - Amx CDA
  • POWERTANK34 - T34
  • SHARPLOWE - Lowe
  • HEAVYHIT120 - Wz 120 FT
  • RAPIDTIGER - JgTig 88
Leuk, dank!
Weet iemand tot wanneer je zo'n code kunt activeren?

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-09 11:16
Tot 31-12-2018.

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De Chrysler is weer te koop. Wg please |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:09:
De Chrysler is weer te koop. Wg please |:(
198 base pen? Dacht het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:18:
[...]

198 base pen? Dacht het niet.
Gold iets van 260 ? thats what matters ;)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia666 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:27:
[...]

Gold iets van 260 ? thats what matters ;)
Als ik een premium koop dan is dat voor de credits, als je hoofdzakelijk gold moet schieten is dat eigenlijk al niet meer het geval. Maar goed we kunnen nu wel concluderen dat de Defender binnenkort ook wel weer beschikbaar zal zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 17:15
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:48:
[...]

Als ik een premium koop dan is dat voor de credits, als je hoofdzakelijk gold moet schieten is dat eigenlijk al niet meer het geval. Maar goed we kunnen nu wel concluderen dat de Defender binnenkort ook wel weer beschikbaar zal zijn O-)
Beetje zonde om met een prem tank prem ammo te gaan schieten levert het weinig credits op als je pech hebt.

De Defender is één van de weinige prems die ik echt nog zou willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Vandaag wat tijd over dus enkele tientallen potjes gespeeld met tier 8 premiums. Naast dat ik enkele miljoenen credits verdiend heb, ben ik welgeteld 1x top tier geweest. Ik weet weer precies waarom ik amper nog tier 8 speel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Roozzz schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:40:
Vandaag wat tijd over dus enkele tientallen potjes gespeeld met tier 8 premiums. Naast dat ik enkele miljoenen credits verdiend heb, ben ik welgeteld 1x top tier geweest. Ik weet weer precies waarom ik amper nog tier 8 speel :+
Ik was juist vanavond bijne elke pot top tier. Met die rentals is er een enorme hoeveelheid tier 8 tanks om de MM mee te vullen.

Maar o.h.a zul je ongeveer 75% van de tijd bottom tier zijn, zo bleek uit de stream van QB laatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Er is weer een nieuwe haloween Gamemode waarmee je camo, free Xp en credits kan winnen .
https://worldoftanks.eu/e...ark-front-halloween-mode/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 15:41

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Roozzz schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:40:
Viel mij ook op inderdaad, alle potjes boven tier 8 leveren kwa credits niets op.
Laat af en toe mijn T54 mod1 uit, tegen tier 10 is het wel afzien. :X

Whatever.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kepro
Pak de Skorpion g. Heb je altijd een goede game en credits ongeacht de MM. Zelfde geldt eigenlijk voor de Patriot, Liberte of lorraine. Expres geen 252 genoteerd omdat deze traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Harmen schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 08:34:
[...]

Viel mij ook op inderdaad, alle potjes boven tier 8 leveren kwa credits niets op.
Laat af en toe mijn T54 mod1 uit, tegen tier 10 is het wel afzien. :X
Nergens last van gehad. Zoals @Kepro al zei, met de Skorpion G en de Lights die ik graag speel heb je daar gewoon weinig last van.
Vaak is het juist voordelig omdat er meer hp in de game zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Kepro schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 22:37:
Er is weer een nieuwe haloween Gamemode waarmee je camo, free Xp en credits kan winnen .
https://worldoftanks.eu/e...ark-front-halloween-mode/
Ik vond de vorige Haloween gamemodes (Leviathan, die spooktanks etc) toch wel een stuk leuker dan deze.

Nu heb je alleen een beetje eindeloos "green energy" naar je basis brengen (zonder ondergrens) maar geen enkele individuele scores, geen extra "iets" voor killen vijanden, missievoortgang die gelocked is op datum (je kan niet verder met missievoortgang tot de volgend dag), geen crew levelling, geen equipment mounten, geen impact damage als je crashed, 1 enkele tank die je kan kiezen, geen ingame map standaard, magere rewards en dan die suffe ingame tekst die aangeeft dat je "dark XP" kan converten naar free XP ..... Ja, voor goud, koekkoek ben je helemaal wappie! 8)7

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kepro schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:06:
Pak de Skorpion g. Heb je altijd een goede game en credits ongeacht de MM. Zelfde geldt eigenlijk voor de Patriot, Liberte of lorraine. Expres geen 252 genoteerd omdat deze traag is.
Eigenlijk zouden ze gewoon een tier 8 premium arty moeten introduceren. Dan heb je ook niet zo'n last van de matchmaker.

* Gaius rent naar arty-cover

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Gaius schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:37:
[...]

Eigenlijk zouden ze gewoon een tier 8 premium arty moeten introduceren. Dan heb je ook niet zo'n last van de matchmaker.

Zoek je ruzie :9 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Gaius schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:37:
[...]

Een lefhehefefefefe op tier 8 lijkt mij ideaal ja :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yvdb
Roozzz schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 15:07:
[...]

Een lefhehefefefefe op tier 8 lijkt mij ideaal ja :+
maar dan wel ook een fire rate van bijna 7 rounds per minute he anders is het niet leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan haal je ineens in een vrij matige 3k game een Ace op de M53 8)7

Al een paar keer dik boven de 4k gezeten en dan was het vaak ook nog een 2nd Class. Ik snap soms echt weinig van dat hele xp systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Skorpion G is weer te koop. Ik ben nog steeds aam het wachten tot ik de mijne kan inruilen voor een versie zonder de special camo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Kepro schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:02:
Skorpion G is weer te koop. Ik ben nog steeds aam het wachten tot ik de mijne kan inruilen voor een versie zonder de special camo.
Dat wordt de komende dagen met een high caliber gun op tier 8 rondrijden met bijna alleen maar HE })

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

ElPaco schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:05:
[...]

Dat wordt de komende dagen met een high caliber gun op tier 8 rondrijden met bijna alleen maar HE })
De grote grap is dat er minder derps dan ooit lijken rond te rijden. Ik heb de afgelopen dagen meer HEAT dan HE gevangen in de Skorpion :o
Ik had gisteren diverse potjes waar beide teams 4 Skorpions hadden rondrijden... dus targets genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een saai Halloween event dit jaar. Maar die rewards zijn wel nice. Stel je voor hoe snel je kunt grinden met PA, Halloween bonus en personal reserves... Ik zie een mogelijkheid om heel snel door enkele zware grinds te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 10:24

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 23:03:
Wat een saai Halloween event dit jaar. Maar die rewards zijn wel nice. Stel je voor hoe snel je kunt grinden met PA, Halloween bonus en personal reserves... Ik zie een mogelijkheid om heel snel door enkele zware grinds te komen.
Mee eens, ik doe 5 potjes per dag voor de 75000 credits en dan kom ik vanzelf wel aan de weekly.... maar het is wel oersaai. Ik moet mee echt ertoe zetten om 5 potjes te doen. Moet eerlijk toegeven dat ik tijdens zo'n potje gewoon koffie ben gaan halen.... :o

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Ja die Halloween modus is echt belachelijk saai. Best jammer, want ik vind die special events meestal wel leuk. Vorig jaar zat het een miljoen miljard keer beter in elkaar iig.

Zojuist in de laatste "officiële" game met de P.44 Panthera pas de Ace gehaald:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SZUBdEz8ShUKfgAFlRTXW8oK/thumb.jpg

Had nog 10 XP nodig om de Standard B te unlocken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Een 'reverse Kepro'. Netjes :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/ndkf2a.jpg

M'n tweede (maar eerste echte) Kolobanovs medal. Heb die eerste toen ooit gehaald met cappen dus die telt eigenlijk niet. Wel een spannende game, zat met best klamme handjes op het einde. Dit zijn echt van die potjes waar je WoT nog voor speelt. Ik verbaas me elke keer weer over die belachelijk goede, misschien zelf OP, camo (999) van de ELC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik heb maar een arty gekoch :F :X t voor die stomme missies want een block missie doe ik never nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Kepro schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:57:
Ik heb maar een arty gekoch :F :X t voor die stomme missies want een block missie doe ik never nooit meer.
SHAME.........SHAME.........SHAME...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Vorst8 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:26:
[...]

SHAME.........SHAME.........SHAME...
Kom net een order te kort :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:57:
Laat me raden: de M53? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Nee de tier 8. Geen idee welke dat is. Ik heb mn fapdoekje al aan de linker kant van mn bureau gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Kepro schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:43:
[...]

Nee de tier 8. Geen idee welke dat is. Ik heb mn fapdoekje al aan de linker kant van mn bureau gelegd.
Kan je mooi doorspelen tijdens het avondeten ;) De M40/M43 is wel crappier dan de M53/M55 voor mijn gevoel.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Voor de mensen die zich afvragen hoeveel gold je in de toekomst zal moeten betalen om die hele Halloween bundel te unlocken...

18/10/2018 5000
19/10/2018 4500
20/10/2018 3500
21/10/2018 3000
22/10/2018 2650
23/10/2018 2200
24/10/2018 1800
25/10/2018 1500
26/10/2018 1200
27/10/2018 1000
28/10/2018 900
29/10/2018 800
30/10/2018 700
31/10/2018 600
01/11/2018 500
02/11/2018 450
03/11/2018 400
04/11/2018 350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Pff die dagelijkse 5 potjes heb ik met pijn en moeite 4 dagen volgehouden. Wat een drama modus. Repeterend tot en met. Jammer dat deze special tamelijk hopeloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Grill 15 :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FKSY1jwX0uQgSOlfSNuwhuHq/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Weer eens WoT gestart sinds maart, T30 zonder arty :p gewoon ergens op een hotspot met heuvel gaan staan en knallen. Eerste schot 60PT ge-oneshot. In deze meta nog een van de leuke TD's.

Daarna de JT88 eens getest maar het blijft een HP pinata, armor wat niet werkt tegen HEAT, pen wat gewoon niet werkt (zelfs meds waar je vroeger overal doorheen knalde hebben nu allemaal een unpennable turret gekregen) dus aan je DPM heb je niks. Dat was bij de release van de JT88 toch wel wat anders.. tijden veranderen. Had liever dat die de 105mm gun kreeg. Zelfs de KJP105 vind ik fijner spelen en die is niet eens goed te noemen. De AT15A werkt wel nog heb ik ondervonden, niemand weet hoe je dat ding moet pennen blijkbaar en de DPM is ook niet slecht.

Dan de nieuwe tanks, ik heb gewoon niet meer de moed om nog te beginnen aan een nieuwe grind in dit spel. Vooral de gedachte om met een ongetrainde crew moeten te beginnen creëert koude rillingen op mijn rug... :>

En die Halloween modus mijn god zeg... ik dacht dat een spel leuk zou moeten zijn om te spelen maar dit is een en al grindfest en snorefest 8)7 :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 08:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Ik heb zo'n mooie coupon gekregen..... maar volgens mij zijn die redelijk waardeloos.

The coupon gives a one-time 30% discount on any package purchased in World of Tanks. The coupon is valid for 7 days from the date of receipt and is not applicable to gold, special offers, discounted items and limited-time offers.
  • Geen goud
  • Geen speciale aanbiedingen
  • Geen dingen in de aanbieding (bijna alles is altijd in de aanbieding, rode labeltje aan de rechterboven kant)
  • Geen tijdsgebonden aanbiedingen
Kan iemand een suggestie doen wat ik dan wel kan kopen.... :X

[ Voor 3% gewijzigd door Caveman op 23-10-2018 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 15:00
Caveman schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:22:
Ik heb zo'n mooie coupon gekregen..... maar volgens mij zijn die redelijk waardeloos.

The coupon gives a one-time 30% discount on any package purchased in World of Tanks. The coupon is valid for 7 days from the date of receipt and is not applicable to gold, special offers, discounted items and limited-time offers.
  • Geen goud
  • Geen dingen in de aanbieding (bijna alles is altijd in de aanbieding, rode labeltje aan de rechterboven kant)
Best leuk anders om premium voor 6 of 12 maanden mee te nemen.

Je kan ook een premium tank kopen die je al hebt, dan zou je 't normaal in gold moeten krijgen.

https://www.reddit.com/r/...seless_30_coupons_wtf_wg/

[ Voor 25% gewijzigd door Sakke1994 op 24-10-2018 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Caveman schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:22:

• Geen goud
Vergiftigd geschenk noemen dit in Belgie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na vijf dagen die saaie Halloween modus maar opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:01:
Na vijf dagen die saaie Halloween modus maar opgegeven.
ik speel alleen nog de 5 potjes voor de daily 75k (en de 150k week bonus)
maar de vorige halloween was leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

kuwerti schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 07:02:
[...]

ik speel alleen nog de 5 potjes voor de daily 75k (en de 150k week bonus)
maar de vorige halloween was leuker.
Ben ik ook mee opgehouden.... 2 potjes in een premium levert meer op dan 5 potjes halloween, en als het een goeie pot is misschien wel 1 :) Die 5 x 7 min = 35 min ! kan ik wel 4 tot 5 x zoveel credits verdienen in een premium.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Eerste battle in mijn 705. Geen FreeXP gebruikt voor modules. Net geen Ace, 1258 base XP :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AWKdmcu6nYJXZltANGfknz5x/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De Obj 260 en T-55a gaan gebuffed worden, zitten nu in de supertest.

https://thearmoredpatrol....t-55a-and-the-object-260/

En dit verbaast mij ook niets...

https://thedailybounce.ne...eu-object-252u-returning/

en

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/ritastatusreport.live/wp-content/uploads/2018/10/Stats-Screens-.png?resize=768%2C561&ssl=1

[ Voor 48% gewijzigd door Kepro op 27-10-2018 12:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size
Edmin schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:59:
Eerste battle in mijn 705. Geen FreeXP gebruikt voor modules. Net geen Ace, 1258 base XP :P
[Afbeelding]
Die tank is belachelijk. Ik heb de 705A unlocked en nog steeds de 705 niet ge-aced. Snap echt niet hoe de ace zo hoog kan liggen, want het is een middelmatige tank at best...

Hier een filmpje van een alles behalve middelmatige tank ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kepro
Heerlijk zo om de 3e mark op de E5 te halen.

e45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Mr_Size schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:38:
[...]

Die tank is belachelijk. Ik heb de 705A unlocked en nog steeds de 705 niet ge-aced. Snap echt niet hoe de ace zo hoog kan liggen, want het is een middelmatige tank at best...

Hier een filmpje van een alles behalve middelmatige tank ;)

[YouTube: World of Tanks / Selks, E50, Shitload of medals and great comeback]
Lucky bastard deluxe medal mag er ook wel zijn :o
S1 gold pen = 330...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Today we’re launching the Supertest for two new vehicles, the HWK 30 and the T95/FV4201 Chieftain. They are, respectively, a German Premium Tier VIII light tank and a British reward Tier X heavy.

Afbeeldingslocatie: http://cdn-frm-eu.wargaming.net/wot/eu/uploads/monthly_10_2018/post-527655019-0-27117500-1540558979.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://cdn-frm-eu.wargaming.net/wot/eu/uploads/monthly_10_2018/post-527655019-0-51402000-1540556798.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://i2.wp.com/ritastatusreport.live/wp-content/uploads/2018/10/post-527655019-0-39310900-1540559436.jpg?resize=768%2C768&ssl=1

Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/ritastatusreport.live/wp-content/uploads/2018/10/post-527655019-0-60521600-1540559441.jpg?resize=768%2C531&ssl=1

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/ritastatusreport.live/wp-content/uploads/2018/10/post-527655019-0-85786100-1540559428.jpg?resize=768%2C768&ssl=1

Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/ritastatusreport.live/wp-content/uploads/2018/10/post-527655019-0-23981400-1540559447.jpg?resize=768%2C531&ssl=1

[ Voor 84% gewijzigd door Kepro op 29-10-2018 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
is dit wat? (gratis zo te zien?)
https://worldoftanks.eu/en/update_twitchprime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:48
Kepro schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:50:
Today we’re launching the Supertest for two new vehicles, the HWK 30 and the T95/FV4201 Chieftain. They are, respectively, a German Premium Tier VIII light tank and a British reward Tier X heavy.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
T55 A turret buff is wel op z'n plaats dat was echt drama. Maar die 260 buff..... Echt WoT is echt niet meer wat het geweest met de world of armor meta. Die Britse T X wordt dat een campaign reward dat je weet? Misschien is dat nog wel de moeite waard om weer eens CW te doen al heb ik weinig hoop dat ik de game nog leuk kan vinden. Voelt totaal niet meer rewarding eigenlijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Van wat ik begreep werkt het ook als je een trial account van Amazon (of Twitch) Prime doet en die weer cancelt voordat je moet betalen. Dus gratis spul, waarom zou je het niet proberen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Kan je een order van bijvoorbeeld de excalibur meenemen naar de Chimera?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kepro
Dit had mijn aller eerste 10k damage game kunnen zijn maar mijn team vergat de W knop. -O-

dfdfdf

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kreezjie
Nieuwe bonuscode: TWITCHCONTANKS
Beperkt gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Hallo Iedereen ,

Ik kan mijn premiumaccount verlengen voor 1 jaar (360 dagen) voor 56.27 euro.
Dit lijkt mij toch één van de beste deals dat je kan maken neem ik aan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kreezjie
nvidia666 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:32:
Hallo Iedereen ,

Ik kan mijn premiumaccount verlengen voor 1 jaar (360 dagen) voor 56.27 euro.
Dit lijkt mij toch één van de beste deals dat je kan maken neem ik aan ?
Veel goedkoper zal je dat alleszins niet vinden nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
kreezjie schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:47:
[...]

Veel goedkoper zal je dat alleszins niet vinden nee ;)
Top teller staat nu op 511 dagen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kreezjie
nvidia666 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:06:
[...]

WG dankt je :+ :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MerijnB
nvidia666 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:06:
[...]

Gewonnen 30% korting coupon? :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size

Probeer zojuist een random battle te joinen krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tvwqwbDMqYpYAwp7Jspfv2cX/thumb.jpg

Kan dus geen battle starten.. Wg plzzzzz :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Mr_Size schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:16:
[YouTube: World of Tanks / U can't win them all episode 40 (AMX 13 105, dobla_hunter)]

[Afbeelding]

Haxor ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Pheeew, had een zeer goede game met de Tortoise, word ik bij het terug gaan naar de garage van de server gekicked. Server herstart... Dus ik denk het zal toch niet.... Maar gelukkig, game heeft geteld en was een ace met 4,8K dmg, en 3,8K spotting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Wat jouw client doet, heeft toch helemaal geen invloed op het wel of niet meetellen van je game? Game is toch gespeeld. Dus wordt die meegerekend.

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Sircuri schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 23:05:
Wat jouw client doet, heeft toch helemaal geen invloed op het wel of niet meetellen van je game? Game is toch gespeeld. Dus wordt die meegerekend.
Was het maar zo'n feest. Laatst nog een game met de Panthera op Malinovka. Match was eerste 1,5 min bevroren, iedereen was vastgelopen. Meestal klapt de game er dan uit, maar we konden op een gegeven moment weer spelen alsof er niets aan de hand was. Potje kon gewoon worden afgemaakt en ik had een behoorlijk goede game. Daarna bleef de game echter 'hangen' op het Victory scherm, we kwamen niet eens terug in de garage. Spel toen met ALT F4 afgesloten en opnieuw opgestart, dat ging prima. Maar de Panthera was 'in battle'. En dat duurde nog echt een uur ofzo. Daarna had ik mooi de tank niet gedubbeld, oftewel: die hele game heeft nooit geteld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-09 11:16
Shitstorm op forums, twitch en youtube in 3...2...1...

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
MerijnB schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:07:
[...]

Gewonnen 30% korting coupon? :-P
Klopt je kan er toch amper iets mee kopen...
Beetje jammer want er zullen er veel zijn die dat links laten liggen terwijl als ze korting geven op alles ze heel veel meer verkocht gaan krijgen want ja het is maar een hoop pixels dat je koopt dus kosten voor hun is nihil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
[YouTube: World of Tanks / U can't win them all episode 40 (AMX 13 105, dobla_hunter)]

[Afbeelding]

We zullen maar niet tellen hoeveel keer je shitbarn hebt gezegd :X
Maar die zijn wel heel leuk met mijn Type 5 met gold HE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Niet de eerste keer dat ik zonder munitie komt te zitten in de T37 -O-

tttt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ik zit nu met een missie dat je per game 5 shots moet blocken, maar het vreemde is dat ze niet allemaal 'meetellen'. In mijn hit lijst staan een aantal shots echt op blocked (niet ricochet etc), maar de missie counter ziet er maar 1 van de 4.

Zo kom je er natuurlijk nooit aan. Weet iemand wat er precies wel/niet meetelt?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SuIqduXvAkLGcvNqoAcpEmSc/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hwFzBtUROUrRBeSQss3H69oV/full.png

[ Voor 20% gewijzigd door superduper op 01-11-2018 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
superduper schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:41:
ik zit nu met een missie dat je per game 5 shots moet blocken, maar het vreemde is dat ze niet allemaal 'meetellen'. In mijn hit lijst staan een aantal shots echt op blocked (niet ricochet etc), maar de missie counter ziet er maar 1 van de 4.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Moeten die tanks ook niet van een specifiek land zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superduper schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:41:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik meende dat het nog verschil maakt of dat je echt blocked of bounced. Bij blocken gaat het er echt om dat de vijand puur op pen niet door je armor komt. En schoten die door je tracks worden geabsorbeerd komen ook in je hitlog te staan als blocked maar tellen niet mee voor dergelijke missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Verwijderd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:51:
[...]

Ik meende dat het nog verschil maakt of dat je echt blocked of bounced. Bij blocken gaat het er echt om dat de vijand puur op pen niet door je armor komt. En schoten die door je tracks worden geabsorbeerd komen ook in je hitlog te staan als blocked maar tellen niet mee voor dergelijke missies.
Ok, dan zal dat het wel zijn, want ze hoeven niet van een bepaalde natie af te komen oid. Hmm, nog moeilijker dus. :'( En dat 15x..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro

[Afbeelding]

Ik zou alle HE laten vallen. Ik run 12 prem Shells en de rest standaard Ammo.

Edit: net zoals je in de Batchat geen HE meeneemt

[ Voor 5% gewijzigd door Kepro op 01-11-2018 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defender is terug mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb