Verwijderd
77,5° naar beide kanten meende ik.Kepro schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:17:
In lees net dat de turret van die TD niet volledig kan draaien.
Verwijderd
Press 'X' for Ultra Siege Mode, which will turn your tank into a transformer.Sjiebert schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:07:
[...]
30% in stilstand en iets van 20 tijdens het rijden. Men moest gewoon een betere Skorpion voor de Russen creëren?
[ Voor 51% gewijzigd door Mr_Size op 26-09-2018 20:04 ]
https://worldoftanks.eu/e.../clan-progression-update/
Zo lees ik het ook maar de terechte vraag voor de mensen die een clan hebben gestart voor 2500gold krijgen die nog compensatie?Kepro schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:34:
Lees ik dit nou goed? Krijgen alle spelers in een clan een gratis camo/style set?
https://worldoftanks.eu/e.../clan-progression-update/
Waarom? Wanneer producten worden afgeprijst betekent dat toch niet dat iedereen gecompenseerd moet worden, omdat ze in het verleden meer betaald hebben? Zou wat zijn!yvdb schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:38:
[...]
Zo lees ik het ook maar de terechte vraag voor de mensen die een clan hebben gestart voor 2500gold krijgen die nog compensatie?
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Het is geen eenmalige afprijzing, het gaat hier om een content wijziging van payed to free.Rianata schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:53:
[...]
Waarom? Wanneer producten worden afgeprijst betekent dat toch niet dat iedereen gecompenseerd moet worden, omdat ze in het verleden meer betaald hebben? Zou wat zijn!
Niet dus, zie screenshot van Selks, van 2.500 goud naar 1mln silver is een afprijzing.yvdb schreef op donderdag 27 september 2018 @ 20:34:
[...]
Het is geen eenmalige afprijzing, het gaat hier om een content wijziging van payed to free.
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Good job team.

[ Voor 3% gewijzigd door Roozzz op 28-09-2018 12:15 ]
If you can see, look. If you can look, observe

[ Voor 15% gewijzigd door Tige op 29-09-2018 14:49 ]
Selks
Dus? Dat geeft nog steeds geen recht op geld terug.yvdb schreef op donderdag 27 september 2018 @ 20:34:
[...]
Het is geen eenmalige afprijzing, het gaat hier om een content wijziging van payed to free.
Zijn zoveel games die na X jaar free to play worden, dan krijgt niet iedereen die het spel gekocht heeft zijn geld terug. Zou wat zijn...
nu heb ik geen enkele arty van deze nations en de beste heavy die ik heb is de Franse B1. Wat adviseren jullie. gaan voor de Franse heavy (moet dan grinden naar de ARL44 omdat die de minimale tier6 heeft)of toch maar eens starten met de arty (Frankrijk dan want de andere landen hebben deze niet)
Heb je geen high tier Franse, Zweedse, Italiaanse of Tsjechische meds of lights?kuwerti schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 07:17:
voor de excalibur capaign ben ik op zoek naar een tank voor de Coalition-1 opdracht (cause 12k damage to heavy). DIt lijkt mij het beste te doen met arty of heavy
nu heb ik geen enkele arty van deze nations en de beste heavy die ik heb is de Franse B1. Wat adviseren jullie. gaan voor de Franse heavy (moet dan grinden naar de ARL44 omdat die de minimale tier6 heeft)of toch maar eens starten met de arty (Frankrijk dan want de andere landen hebben deze niet)
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
meds niet, wel lights, maar om nu met lights veel damage te doen op heavies zie ik niet zo zitten.MerijnB schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 07:38:
[...]
Heb je geen high tier Franse, Zweedse, Italiaanse of Tsjechische meds of lights?
Beter dan de B1 en ARL44 :-Pkuwerti schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:44:
[...]
meds niet, wel lights, maar om nu met lights veel damage te doen op heavies zie ik niet zo zitten.
Als je dan gaat grinden, doe dan de Tsjechische of Italiaanse meds, die spelen wel leuk (alhoewel de Tsjechen tier 7 en 8 erg rot spelen, tier 9 en 10 is het wel waar though).
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
top. heb de T25 aangeschaft. ga het daar eens mee proberen. :-)MerijnB schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:48:
[...]
Beter dan de B1 en ARL44 :-P
Als je dan gaat grinden, doe dan de Tsjechische of Italiaanse meds, die spelen wel leuk (alhoewel de Tsjechen tier 7 en 8 weg rot spelen, tier 9 en 10 is het wel waar though).
Welke equipment is handig voor deze medium? (ben geen camper ;-) )
top dank je. Ik kan echter helemaal geen RAMMER vinden voor de T25Kepro schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:57:
@kuwerti standaard medium equipment. Rammer, optics en vert stab. Als vert stab niet mogelijk is ivm lage tier vents.

dus dan optics, vertstabs en vents?
Verwijderd
Heeft dat ding geen autolader?kuwerti schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:12:
[...]
top dank je. Ik kan echter helemaal geen RAMMER vinden voor de T25![]()
Dan die load oud idd.kuwerti schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:12:
[...]
top dank je. Ik kan echter helemaal geen RAMMER vinden voor de T25![]()
Verwijderd
goh
ElPaco schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:13:
Ja, hij heeft een autolader dus dan heb je geen rammer.
never mind.....MerijnB schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:48:
[...]
Beter dan de B1 en ARL44 :-P
Als je dan gaat grinden, doe dan de Tsjechische of Italiaanse meds, die spelen wel leuk (alhoewel de Tsjechen tier 7 en 8 erg rot spelen, tier 9 en 10 is het wel waar though).
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Fijn zo'n tegenpartij die gewoon op je turret blijft schieten.
Ik heb een beetje spijt dat ik de cap missie voor de obj 260 had aanstaan. Ik was vlakbij 13.4 en die laatste 2 schoten had ik ook wel kunnen baiten
-edit-
Geen idee wat er aan de hand was vanavond maar eigenlijk alleen maar dikke games gehad, met als toppunt een 9,5k combined in de skoda t50
en alle games mét arty, wtf
[ Voor 19% gewijzigd door Roozzz op 02-10-2018 22:42 ]
Even goed doorlezen. Je kan voor een bepaalde tijd of je tank inruilen of de105 versje met 50% korting aanschaffen.
https://worldoftanks.eu/e...le-Kanonenjagdpanzer-105/
Link is niet meer actief lijkt het.Kepro schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:02:
Voor de mensen die de kanonnen jpz hebben.
Even goed doorlezen. Je kan voor een bepaalde tijd of je tank inruilen of de105 versje met 50% korting aanschaffen.
[ Voor 80% gewijzigd door Kepro op 03-10-2018 10:14 ]
Klaar met de BP na 22 potten en 77% winrate (okay, en een beetje free xp). Gisteren op Minsk nog een Skorpion G tegenover me die auto aim gebruikte oid denk ik. Eindresultaat was 3600 blocked. BP OP, nerf pls.Edmin schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:52:
[...]
De Churchill VII was een hel, maar de BP is tot dusver best leuk
Nu door met leukere tanks. Eens kijken of ik tot dinsdag genoeg tijd heb om Duitse tanks te spelen, en anders ga ik de T-44 grinden. Heb iig de E 50 kunnen kopen dankzij de korting, scheelt weer een boel credits.
Net omgeruild, kreeg er de camo bij. Nette actie van WG. Had de Kanonenjagdpanzer al in geen tijden meer gespeeld met zijn 225 dmg.... eens kijken wat die 105 mm doetKepro schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:02:
Voor de mensen die de kanonnen jpz hebben.
edit; kijk, nu is het een tank om mee te spelen ! een soort tier 8 E25
[ Voor 6% gewijzigd door Caveman op 04-10-2018 15:29 ]
https://worldoftanks.eu/e...ial-matchmaking-vehicles/
Ziet er allemaal niet zo slecht uit, er zitten een paar tanks bij die al tijden in de garage staan bij mij omdat ze gewoon niet meer meekwamen met de huidige setup. bv de type 59 met zijn mythische op status, terwijl het helemaal geen bijzonder tank is, eens kijken met zijn nieuwe motor of die weer soepel aanvoelt en niet als een slak. En de T-34-3 waar alle shells van bouncen op een tier 9, lijkt me weer eens leuk om die uit de gagare te trekken.Kepro schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 15:18:
Update pref tanks voor aankomende patch (volgende week)
https://worldoftanks.eu/e...ial-matchmaking-vehicles/
En die matchmaking waar Quickybaby over rant, geloof ik wel... 9 van de 10 x kom ik met een tier 8 toch in tier 10 battle en als ik een tier 10 pak kom ik in all tier 10 battles, dus zeg maar "WG-luck"
[ Voor 12% gewijzigd door Caveman op 04-10-2018 16:37 ]
De FCM krijgt meer gun dep, snelheid en de reload wordt nog sneller. Benieuwd wat de DPM wordtCaveman schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 16:31:
[...]
Ziet er allemaal niet zo slecht uit, er zitten een paar tanks bij die al tijden in de garage staan bij mij omdat ze gewoon niet meer meekwamen met de huidige setup. bv de type 59 met zijn mythische op status, terwijl het helemaal geen bijzonder tank is, eens kijken met zijn nieuwe motor of die weer soepel aanvoelt en niet als een slak. En de T-34-3 waar alle shells van bouncen op een tier 9, lijkt me weer eens leuk om die uit de gagare te trekken.
En die matchmaking waar Quickybaby over rant, geloof ik wel... 9 van de 10 x kom ik met een tier 8 toch in tier 10 battle en als ik een tier 10 pak kom ik in all tier 10 battles, dus zeg maar "WG-luck"
Verwijderd

Het moment dat je even een random premium pakt omdat je snel wat credits nodig bent en ineens TD8 haalt. Ik heb voor deze missie echt allerlei tanks geprobeerd (SU-100, Hellcat) en dan lukt het ineens wel vrij onverwachts met een tier 8.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2018 22:17 ]
Is 15% korting het meeste dat ze geven heel het jaar of zijn er nog betere acties want heb nog 218 dagen staan en wil de beste deal voor 180/360 afwachten.Kepro schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 08:06:
Premium account (180 / 365 dagen) is dit weekend in de aanbieding.
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Volgens mij is 15% max, is er ook altijd tijdens kerst.nvidia666 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:34:
[...]
Is 15% korting het meeste dat ze geven heel het jaar of zijn er nog betere acties want heb nog 218 dagen staan en wil de beste deal voor 180/360 afwachten.
Nu is alleen nog even de vraag of ik hem ga aanschaffen of liever de tier 9 blijf spelen. Daar heb ik namelijk erg veel lol in
Ervaringen hier? Is de t10 echt de moeite waard?
ik en een vriend van mij spelen vaak samen WoT maar we zijn altijd een beetje aan het ruziën welke tank beter is. hij vindt van de USSR de KV-2 het beste en ik ben weg van de jappen met de O-I.
en ik ben vrij ver al met de serie want ik heb nog maar 50.000 XP nodig voor de O-Ho. (ik heb een hoog doorzettings vermogen

Maar welke Tank vinden jullie beter of is beter?
[ Voor 7% gewijzigd door tongribnau op 07-10-2018 11:31 ]
Snor_ka
Verwijderd
De Churchill VII is natuurlijk de beste tier 6 heavy.tongribnau schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:31:
beste mede Tweakers,
ik en een vriend van mij spelen vaak samen WoT maar we zijn altijd een beetje aan het ruziën welke tank beter is. hij vindt van de USSR de KV-2 het beste en ik ben weg van de jappen met de O-I.
en ik ben vrij ver al met de serie want ik heb nog maar 50.000 XP nodig voor de O-Ho. (ik heb een hoog doorzettings vermogen)
Maar welke Tank vinden jullie beter of is beter?
Maar waarom zou onze mening er toe doen? Als jij de OI fijner vindt moet je vooral die gaan spelen.
t-10 is een top tank (met goede crew)!Roozzz schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:18:
De TVP 50/51 heb ik inmiddels unlocked
Nu is alleen nog even de vraag of ik hem ga aanschaffen of liever de tier 9 blijf spelen. Daar heb ik namelijk erg veel lol inIk heb weinig zin om de crew heen en weer te blijven gooien. Daarnaast speel ik de laatste tijd vooral t9, anders lijkt het alleen maar full tier 10 games te zijn.
is mijn favoriet
Bijna 4 skills, dus dat loopt wel loskuwerti schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:42:
[...]
t-10 is een top tank (met goede crew)!
is mijn favoriet
Ik denk dat ik hem maar gewoon ga aanschaffen en kijk of ik ermee blijf spelen. De skoda t50 is hoe dan ook wel een blijvertje, dus anders train ik ze gewoon weer terug. Ook daar heb ik geen zin in om een mindere crew in te zetten
Nee, ik speel alleen nog de tier 9. de tier X is, zoals je zegt, bijna alleen maar full tier X battles en daar heb ik wat moeite mee om mijn hoofd boven water te houden. Waarschijnlijk zijn unicums dol op dat ding in tier X maar geef mij maar de tier 9.Roozzz schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:18:
Nu is alleen nog even de vraag of ik hem ga aanschaffen of liever de tier 9 blijf spelen. Daar heb ik namelijk erg veel lol inIk heb weinig zin om de crew heen en weer te blijven gooien. Daarnaast speel ik de laatste tijd vooral t9, anders lijkt het alleen maar full tier 10 games te zijn.
inderdaad. gewoon aanschaffen dan. met de T-10 kun je (als je top tier bent) heerlijk agressief aanvallen. daarnaast is hij redelijk snel. ben benieuwd hoe je hem vindt spelen.Roozzz schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 12:06:
[...]
Bijna 4 skills, dus dat loopt wel los
Ik denk dat ik hem maar gewoon ga aanschaffen en kijk of ik ermee blijf spelen. De skoda t50 is hoe dan ook wel een blijvertje, dus anders train ik ze gewoon weer terug. Ook daar heb ik geen zin in om een mindere crew in te zetten
Ja, de TVP T50/51 is echt de moeite waard. 1 van de leukste tier10 tanks imho. De Skoda T50 is overigens ook een geweldige tank, dus ik zou ze gewoon lekker allebei houden en beide spelen. Wel vervelend dat je dan voor 1 van de 2 een nieuwe crew moet hebben maar ja. Volgens mij kan je van eerdere grinds uit de lijn nog 1 of 2 crew members plukken, die je vanaf de skoda al niet meer nodig had dus dat scheelt alweer!Roozzz schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:18:
https://worldoftanks.eu/en/update_1.2/
Persoonlijk vind ik deze link veel duidelijkerKepro schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:57:
Alle info over aankomende patch woensdag. De gebuffed PMM tanks, wijzigingen aan een viertal mappen (redshire, overlord, sandriver en ruinberg) en twee nieuwe mappen.
Ik heb ook gelezen dat de sound-bug opgelost zou zijn maar dit vind ik dus niet in de patchnotes terug. Ik ben benieuwd...
[ Voor 53% gewijzigd door Mr_Size op 09-10-2018 19:38 ]
Volgens mij krijgen we 3 nieuwe mappen; Widepark (yeah), Highway (triple YEAHKepro schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:57:
Alle info over aankomende patch woensdag. De gebuffed PMM tanks, wijzigingen aan een viertal mappen (redshire, overlord, sandriver en ruinberg) en twee nieuwe mappen.
Kan niet wachten, van de 10 tanks die wijzigen heb ik er 8
[ Voor 9% gewijzigd door Caveman op 09-10-2018 19:52 ]

Een dikke 1811 base exp
Noem het eerder bijna iedereen is na 1 minuut dood na 1ste scout run midhill zeker met 3 dikke arty...
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Widepark... als er één map is die ik niet heb gemist is het Widepark wel.Caveman schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:44:
[...]
Volgens mij krijgen we 3 nieuwe mappen; Widepark (yeah), Highway (triple YEAH) en een echte nieuwe Empire's Border.
Kan niet wachten, van de 10 tanks die wijzigen heb ik er 8Ga ze vast maar afstoffen...

Deze ace was wel heel makkelijk/geluk inderdaad . Ik heb wel moeten ‘werken’ voor de ace in de progretto 65.
Oke ik ben nog tier 1 maar vaak duurt het meer dan 2 minuten voordat ik aan een match kan beginnen...
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Ligt er natuurlijk aan wanneer je speelt, maar op hogere tiers is het in de avond niet langer wachten dan max 20 sec.PeaceFreak schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:57:
Even een vraagje, ligt het aan mij of moeten jullie ook zo lang wachten in de wachtrij voor een gevecht.
Oke ik ben nog tier 1 maar vaak duurt het meer dan 2 minuten voordat ik aan een match kan beginnen...
Tier 1 is niet de meest representatieve tier van de game, dus daar moet je door heen.
Ik zat eraan te denken om aan deze game te beginnen.Kepro schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:33:
Game begint pas vanaf tier 6.
Zie veel YouTube filmpjes en het lijkt me erg leuk.
Maar, is dit wel interessant voor een newb zoals ik? Als de meeste players in de hogere tier verblijven...
Heeft iemand anders wat tips voor mij, zodat ik snel kan levelen?
Alvast bedankt.
Gewoon doen. En dan mij. Recruit worden. Worden we allebei beter vanFlyingGameGuy schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:44:
[...]
Ik zat eraan te denken om aan deze game te beginnen.
Zie veel YouTube filmpjes en het lijkt me erg leuk.
Maar, is dit wel interessant voor een newb zoals ik? Als de meeste players in de hogere tier verblijven...
Heeft iemand anders wat tips voor mij, zodat ik snel kan levelen?
Alvast bedankt.
Ik vind het goed, maar wat houdt dat precies in?Edmin schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:46:
[...]
Gewoon doen. En dan mij. Recruit worden. Worden we allebei beter van
Edmin schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:46:
[...]
Gewoon doen. En dan mij. Recruit worden. Worden we allebei beter van

Muiscursor hovert thuis nog steeds boven het aankoopknopje van de Mauerbrecher....Edmin schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:00:
Ga jij je 145 premium tanks nou maar poetsen, Bas... Of zijn het er inmiddels 146?

WutRianata schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:01:
[...]
Muiscursor hovert thuis nog steeds boven het aankoopknopje van de Mauerbrecher....
Je hebt toch al een Löwe?
Rianata schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:01:
[...]
Muiscursor hovert thuis nog steeds boven het aankoopknopje van de Mauerbrecher....

Wacht dan op de Russische skorpion
Overigens never to late om te beginnen maar begin al aan de juiste lijnen. (Vraag op forum voor advies). En zou max 2 lijn spelen ivm credits.
We kregen deze map gisteren 3x, waarvan 2x assault. De zoveelste corridor/choke point map. WG leert het nooit en gaat het ook nooit lerenKepro schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 22:37:
Empire border, wat een grap map. Highway vond ik altijd al leuk.

Waarom tier 6? Niet als kritiek, maar als vraag bedoelt.Kepro schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:33:
Game begint pas vanaf tier 6.
Ik speel eigenlijk liever tier 5. Veel "historische" en leuke tanks (M4, Pz IV, T-34, KV-1 bijv.), en overall wat betere matchmaking volgens mij. Tier 6 voelt af en toe als de low tier 8 qua matchmaking m.i.
Eerlijk gezegd speel ik zelf ook bijna nooit lager dan tier 6. Nieuwe grinds begin ik vaak bij tier5, maar de games op die lagere tiers zijn meestal van een nóg bedroevender niveau dan op de hoge tiers.
Vooral het laatste inderdaad. In begin een grind eigenlijk altijd vanaf tier 6.Mr_Size schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:55:
Ik denk dat Kepro voornamelijk bedoelt dat hij alles skipt t/m tier5
Eerlijk gezegd speel ik zelf ook bijna nooit lager dan tier 6. Nieuwe grinds begin ik vaak bij tier5, maar de games op die lagere tiers zijn meestal van een nóg bedroevender niveau dan op de hoge tiers.
Verwijderd
Highway ja? Ik vind het zo zonde van dergelijke maps dat er maar een klein oppervlakte echt 'speelbaar is'. Het hele middengedeelte doet er, m.u.v. enkele lights, eigenlijk helemaal niet toe.Kepro schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 22:37:
Airfield is nu ik er zo over nadenk misschien wel de beste map in het spel. Weliswaar zijn er vaste chokepoints maar er zijn voldoende mogelijkheden om de game open te breken. Voor alle type tanks zijn er mogelijkheden en een best groot oppervlakte van de map is speelbaar (zonder dat het suicide o.i.d. is).
Airfield? Je hebt als LT niets te zoeken op die map.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:54:
[...]
Highway ja? Ik vind het zo zonde van dergelijke maps dat er maar een klein oppervlakte echt 'speelbaar is'. Het hele middengedeelte doet er, m.u.v. enkele lights, eigenlijk helemaal niet toe.
Airfield is nu ik er zo over nadenk misschien wel de beste map in het spel. Weliswaar zijn er vaste chokepoints maar er zijn voldoende mogelijkheden om de game open te breken. Voor alle type tanks zijn er mogelijkheden en een best groot oppervlakte van de map is speelbaar (zonder dat het suicide o.i.d. is).
Zijn er meer die dit hebben?
heb hele pc gereboot, maar krijg dan weer hetzelfde scherm....

er veranderen trouwens wel dingen in dit start-scherm. ik zie mensen online (wit) en weer offline gaan (grijs) er zit dus wel beweging in maar de game start niet. lijkt wel of de WOT server het moeilijk heeft
[ Voor 31% gewijzigd door kuwerti op 11-10-2018 20:53 ]
ok, na 5 minuten wachten kwam ik ineens weer in de garage. De game was gestart (ik had gewonnen) maar ik heb de MAP nooit gezienkuwerti schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:48:
Heb nu wat vaags sinds deze update. Ik zit in het startscherm van een game (waar je beide teams ziet en de map) maar deze blijft hierin hangen. spel afsluiten en opnieuw opstarten helpt niet, want dan kom ik meteen weer in dat startscherm terecht die 'hangt' Enig idee hoe ik hier uit kom??
Zijn er meer die dit hebben?
heb hele pc gereboot, maar krijg dan weer hetzelfde scherm....![]()
er veranderen trouwens wel dingen in dit start-scherm. ik zie mensen online (wit) en weer offline gaan (grijs) er zit dus wel beweging in maar de game start niet. lijkt wel of de WOT server het moeilijk heeft
Verwijderd
Daar heb ik toch andere ervaringen mee.Kepro schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:24:
[...]
Airfield? Je hebt als LT niets te zoeken op die map.
Een medium verschalkt een LT op die map tenzij je ergens in een hoekje staat te camper.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:22:
[...]
Daar heb ik toch andere ervaringen mee.
Ben wel benieuwd waar jij sta dan? Mid is niet te doen want meds -> LT op die map. Misschien dat je op het balkon bij de heaves wat kan doen maar dan alsnog MT -> LT.
Heb er nu 1x op gespeeld en begon noord-oost. Dat gaf me het gevoel dat die positie zwaar overpowered is. Binnen no-time hadden we de drie doorgangen in handen en was het gewoon eenvoudig afknallen van iedereen die het probeerde. suffe mapKepro schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 22:37:
Signature van nature
Weet niet of het aan een van me mods ligt of dat het een wot bug is
Heb je de optie un-historical camo aangevinkt?Vedrano schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:22:
Meer mensen die gek gekleurde tanks hebben als bug? Allemaal na de patch, ik zie nu ineens rose, zwarte en andere gekkigheid ineens. In de garage is me tank normaal en als ik het speel zie ik ineens black turret..
Weet niet of het aan een van me mods ligt of dat het een wot bug is
Ja, maar denk gewoon dat het 1 van de Aslain mods is die het verpest, me 8.8 Jagdtiger is in de garage normaal, maar als ik het speel roze, de E25 is dan weer black version, Maus heeft een zwarte turret en rest is normaal..Kepro schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:29:
[...]
Heb je de optie un-historical camo aangevinkt?

Trouwens... heb zoiets gelezen. Die mod moet je uitzetten... (weet niet welke) zie forum Aslain. Ze gaven zoiets aan. In gebruik zelf ook Aslain.Vedrano schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:32:
[...]
Ja, maar denk gewoon dat het 1 van de Aslain mods is die het verpest, me 8.8 Jagdtiger is in de garage normaal, maar als ik het speel roze, de E25 is dan weer black version, Maus heeft een zwarte turret en rest is normaal..
Gebruik je toevallig één van de hitzone-skin mods uit Aslain? Want die is momenteel kaput en geeft die gekke resultaten.Vedrano schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:32:
[...]
Ja, maar denk gewoon dat het 1 van de Aslain mods is die het verpest, me 8.8 Jagdtiger is in de garage normaal, maar als ik het speel roze, de E25 is dan weer black version, Maus heeft een zwarte turret en rest is normaal..
Bingo, dat was het, in de v5 van Aslain zijn 2 van de 3 hitzone mods ook weg. Alles werkt nu normaal weerJohnLarue schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 11:54:
[...]
Gebruik je toevallig één van de hitzone-skin mods uit Aslain? Want die is momenteel kaput en geeft die gekke resultaten.
Verwijderd
Net voor het eerste gespeeld maar ben het hier wel mee eens. Na anderhalve minuut al verloren op cap...Kepro schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 22:37:
Empire border, wat een grap map.
Gewoon altijd naar B9/C8. In de 5 potjes dat ik de map gezien heb wint het team altijd dat daar wint.Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 20:22:
[...]
Net voor het eerste gespeeld maar ben het hier wel mee eens. Na anderhalve minuut al verloren op cap...