Whatever.
Je merkt het goed dat er weer missies zijn voor arty-spelers, vrijwel standaard 2-3 arty's per potje weer...Harmen schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:49:
Gisteren ook elk potje weg gederped door arties, fantastich.
Laatste tijd is het spel onspeelbaar geworden.

misschien wel, maar je moet echt wel veel base XP halen. Als ik het goed heb is dit dus zonder xp boosters of premium...ElPaco schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:13:
Met die missies voor de Caernarvon AX is tier 8 wel weer speelbaar
True:Joindry schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:35:
[...]
Is wel bijna allemaal schade tegen lagere tiers. Was dat gelijke of hogere tier geweest, was het een geheel ander verhaal.

Tiger II ging vlot, TVP VTU heb ik inderdaad afgezien.ElPaco schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:32:
Is inderdaad base xp, zonder boosters of iets. Maar als je nog een tier 8 grind hebt waar je tegenop ziet vanwege tier 10s (*kuch* TVP VTU *kuch* Tiger 2 *kuch*) dan is dit misschien wel het moment om er mee bezig te gaan
Ga nu wat tier X laten passeren om misschien sneller de missies af te werken...
Dat denk iedereen nu..... geen doorkomen aan op het ogenblik. 10 potjes op een rij tier 10 gespeeld, zeggen en schrijven 1 gewonnenDreekenkorin schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 20:11:
[...]
Ga nu wat tier X laten passeren om misschien sneller de missies af te werken...
[ Voor 15% gewijzigd door Caveman op 15-09-2018 20:24 ]
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
hetzelfde hier...Caveman schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 20:23:
[...]
Dat denk iedereen nu..... geen doorkomen aan op het ogenblik. 10 potjes op een rij tier 10 gespeeld, zeggen en schrijven 1 gewonnenVoor de unicums die hier rondlopen, geen probleem denk ik maar voor mij zal het gewoon hard werken en XP grinden worden...

Ik heb WG beloond voor hun crap tanks en heb zo'n camo-setje gekocht voor de x5-missies. Gelden voor iedere tank waarop je je x2 van de dag al gehaald hebt. En je moet bij de eerste 10 van je team zitten, dus echt slechte potten krijgen ook geen x5 gelukkig. Zag mezelf al 1500xp halen met zo'n missie.ElPaco schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:32:
Is inderdaad base xp, zonder boosters of iets. Maar als je nog een tier 8 grind hebt waar je tegenop ziet vanwege tier 10s (*kuch* TVP VTU *kuch* Tiger 2 *kuch*) dan is dit misschien wel het moment om er mee bezig te gaan
Anyway, dit was voor mij het moment om _eindelijk_ die ruk Panther II een keer door te spelen. Zit er al 2 jaar (op zn minst) tegenaan te hikken. Ben halverwege gekomen toen met Frontline, en nu met die x5's gaat de rest vrij rap. Nog 7500xp en dan ben ik van dat ding verlost.
Denk dat was ik overheb voor de Churchills gebruik, daar haal ik ook niet echt voldoening uit.
[ Voor 51% gewijzigd door Mr_Size op 16-09-2018 19:51 ]
https://thedailybounce.ne...supertest-t-50-2-is-back/
https://thedailybounce.ne...nks-supertest-object-432/
[ Voor 32% gewijzigd door Kepro op 17-09-2018 08:50 ]
Springt ook van tier 5 naar tier 6 hé dus enige aanpassing is wel gewenstgarathane schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:56:
Die T-50-2 was verwijderd en vervangen omdat hij volledig OP was. Dan zal hij flink generfd worden, lijkt mij

T-50-2. Initial stats:
Tier: LT-6, USSR, premium
HP: 580
Engine: 480 hp
Mass: 16 t
Maximum load: 18 t
Power-to-weight: 30 hp / t
Max speed/Min speed: 65 / -23 km / h
Hull turning speed: 38 °/s
Turret turning speed: 50,1 °/s
Terrain resistance values: 0,863 / 0,959 / 1,822
View range: 370 m
Radio range: 730 m
Hull armor: 37 / 37 / 37 mm
Turret armor: 52 / 52 / 52 mm
Gun: 57 mm ZiS-4
Alpha Damage: 85 / 85 / 95
Penetration: 118 / 165 / 29 mm
Rate of fire: 20,857 rounds/minute
Damage per minute: 1 772,9
Reload time: 2,877 s
Accuracy at 100 m: 0,403
Aiming time: 1,92 s
Depression/Elevation: -7 ° / +25 °
Ook omdat de tank met de toenmalige nieuwe pyhisics totaal niet meer speelbaar was. Wat nu dus nog steeds het geval zal zijn.garathane schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:56:
Die T-50-2 was verwijderd en vervangen omdat hij volledig OP was. Dan zal hij flink generfd worden, lijkt mij
Als je de Panther II erg vind, hoop ik voor jou dat je de E-50 niet stock moet gaan spelen.Gaius schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:38:
[...]
Ik heb WG beloond voor hun crap tanks en heb zo'n camo-setje gekocht voor de x5-missies. Gelden voor iedere tank waarop je je x2 van de dag al gehaald hebt. En je moet bij de eerste 10 van je team zitten, dus echt slechte potten krijgen ook geen x5 gelukkig. Zag mezelf al 1500xp halen met zo'n missie.
Anyway, dit was voor mij het moment om _eindelijk_ die ruk Panther II een keer door te spelen. Zit er al 2 jaar (op zn minst) tegenaan te hikken. Ben halverwege gekomen toen met Frontline, en nu met die x5's gaat de rest vrij rap. Nog 7500xp en dan ben ik van dat ding verlost.
Denk dat was ik overheb voor de Churchills gebruik, daar haal ik ook niet echt voldoening uit.

Dat ding is echt nog een stuk erger. In mijn 7 jaar lange Wot-ervaring, nog steeds mijn ergste grind ooit.
Turret en engine heb ik al met free xp unlocked en ik ga 'm pas spelen als de top gun ook unlocked is. Ik ben zo klaar met die clown-guns op de Panther 1 & 2 dat ik die echt niet nog een keer ga gebruiken. Ze presteren wel okay, maar het ziet er niet uit.Joindry schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:19:
[...]
Als je de Panther II erg vind, hoop ik voor jou dat je de E-50 niet stock moet gaan spelen.![]()
Dat ding is echt nog een stuk erger. In mijn 7 jaar lange Wot-ervaring, nog steeds mijn ergste grind ooit.
17 SEPTEMBER 2018 ~ MOTOKO
Introduction: I wanted to evalulate tier 10 tanks (Tech tree only, no prem tanks, no special tanks, no Polish tank because too new and the data is skewed) from a statistical and analyitical perspective. Using data from VBaddict, tanks.gg, and Unicum opinion, I developed a series of algorithms to evaluate tanks. As time goes on after a tank is released, the data will become more true, because when a new tank is released, it’s typically the hardcore/very skilled players getting to it first and that skews the data. This data is from Random battles only, and I want the data to correlate to Random battles only.
Data Collection: I’m not going to go into math mode discussing every last detail how I did the evaluation because that would be too complex and simply too much information.
Using VBaddict, I imported win rate, damage blocked, damage per game, kills per game, and spotting per game. I then used tanks.gg obtain speed/power weight data per tank. I then asked a few Unicum streamers for their opinion on each tank. 50% of the evaluation is based on Vbaddict data, 10% tanks.gg data, and 40% unicum opinion. The reason it is not purely statistic driven is that Vbaddict doesn’t record everything, and opinion does matter during evaluation. Values were converted to rank order, meaning percentile based (IE RHM PZW is the fastest tier 10 tank, thus would be the 100th percentile for speed).
For mobility, I included speed and power/wt into one metric for rating purposes, however in the chart both are shown.
Results:

There are dozens of hidden columns and hidden formulas/algorithms in this table. I had to trim as much as I could because the table is gigantic. The color coding is percentile based and I matched it basically to the WN8 color scale, blue is good, red is bad. The % columns are the percentile for the given column, for example the 52.60% win rate of the Obj 268 V4 is the 98%th percentile.
WR Is win rate, KPG is kills/game, BLK is % of shots blocked, DMG is dmg/game, SPOT is spotting/game, SPD is top speed, PWT is power/weight, UNOP is Unicum Opinion (I feel this column is valuable information by itself) As you can see, the “TOTAL” column is the total score. Max score is 100.
Conclusions & Discussion:
Do I think this data is 100% all encompassing when evaluating a tank? No. However, it is a valauble reference.
The average overall score is a 52.8. Obj 430U has the best score at an 89 as it does well at everything, followed by Obj 277 and WZ5A at 77. The lowest total score is the E-100. Do I feel the E-100 is the worst tier 10 tank? No, but it is pretty useless and does not excel at much. It’s slow and the armor is questionable at best. For example, the Is7 is nearly twice as quick as the E-100, yet the armor is more reliable based on this chart. It is also plagued by new players rushing up to play it, as is the Is7, hence the poor win rates on those and some other tanks that are much better than their win rate reflects.
I am pleased with the data and feel it is pretty accurate. Nearly all the tanks with a total score in the orange/red are pretty useless in the current meta and I don’t think anyone would complain too much if these tanks received small or even considerable buffs.
Some exceptions:
T110E3 – has a score of 48 which I feel is a little low for this tank. Probably because people play it as a sniper, which tends to destroy TD ratings in general since they aren’t spotting much and aren’t actively involved in the fight. I feel this tank should be around a 55.
Foch B – score of 54, slightly high for this tank. I feel should be near a 40.
PZ KPFW VII – has a score of 48, I feel should be near a 40.
STB -1 has a score of 60, I feel it should be near a 50.
E100 – has a score of 29, I feel it should be near a 40.
I will write further articles based on the data I have collected to be more specific since this is a lot of information.
Thanks to:
Thanks to these guys for their opinions. Both are good guys and are excellent players. They are also fun to watch play, check our their streams. I tried to get more unicum opinion but it is a lot of work and effort. People are lazy xD.
Yzn3 – https://www.twitch.tv/yzn3
Trobsmonkey – https://www.twitch.tv/trobsmonkey
420 pen lolKepro schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:12:
Armor van de 430u is echt bullshit.
Mijn upper hull was dan wel ge-angled maar gold van een JPZ en 3E bounche slaat nergens op. (zie hitlog)
[Afbeelding: sdfsdf]
Komt omdat deze ronde armor heeft itt type 5 ofzo
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Ruilen?Kepro schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:12:
Mijn upper hull was dan wel ge-angled maar gold van een JPZ en 3E bounche slaat nergens op. (zie hitlog)

Mark ook gelijk gedaald met 2% die sessie... dus misschien had het daar ook iets mee te maken
Schoten die niet van iets lager, op je upper hull? Die ook onder een hoek stond?Kepro schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:12:
Mss gewoon een auto ricochet vanwege de hoek?
JPZ gewoon normale grond (was in de stad) en de E3 was ik aan het face huggen. Misschien wel Kepro geluk zoals @Mr_Size zou zeggen.Joindry schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:01:
[...]
Schoten die niet van iets lager, op je upper hull? Die ook onder een hoek stond?
Mss gewoon een auto ricochet vanwege de hoek?
Kepro schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:17:
[...]
JPZ gewoon normale grond (was in de stad) en de E3 was ik aan het face huggen. Misschien wel Kepro geluk zoals @Mr_Size zou zeggen.

Had misschien de replay moeten bewaren dan hadden jullie deze russian bias kunnen zien
Verwijderd
Interessant dat iemand hier eens naar gekeken heeft en alles in kaart heeft gebracht. Wel een aantal opvallende zaken. O.a. die 51,5% winrate van de Foch die daarmee wel in de top staat maar verder niet echt een bijzondere tank is ofzo? Zal er ook wel mee te maken hebben dat die voornamelijk bij ervaren spelers in de garage staat. En die bizar lage winrate van de T62AKepro schreef op maandag 17 september 2018 @ 18:40:
Data: Tier 10 tank performance
17 SEPTEMBER 2018 ~ MOTOKO
Introduction: I wanted to evalulate tier 10 tanks (Tech tree only, no prem tanks, no special tanks, no Polish tank because too new and the data is skewed) from a statistical and analyitical perspective. Using data from VBaddict, tanks.gg, and Unicum opinion, I developed a series of algorithms to evaluate tanks. As time goes on after a tank is released, the data will become more true, because when a new tank is released, it’s typically the hardcore/very skilled players getting to it first and that skews the data. This data is from Random battles only, and I want the data to correlate to Random battles only.
Data Collection: I’m not going to go into math mode discussing every last detail how I did the evaluation because that would be too complex and simply too much information.
Using VBaddict, I imported win rate, damage blocked, damage per game, kills per game, and spotting per game. I then used tanks.gg obtain speed/power weight data per tank. I then asked a few Unicum streamers for their opinion on each tank. 50% of the evaluation is based on Vbaddict data, 10% tanks.gg data, and 40% unicum opinion. The reason it is not purely statistic driven is that Vbaddict doesn’t record everything, and opinion does matter during evaluation. Values were converted to rank order, meaning percentile based (IE RHM PZW is the fastest tier 10 tank, thus would be the 100th percentile for speed).
For mobility, I included speed and power/wt into one metric for rating purposes, however in the chart both are shown.
Results:
[Afbeelding]

Can confirm no russian bias... kepro bias. Ik ben vandaag ongeveer 302x door me ufp geschoten door elk soort heat shell en TD AP shells. Me turret was ook gatenkaas, E3 met ap door schuine kant niet net naast turret. En voldoende heat die er ook als boter doorheen ging. Dus kepro zijn 430 is much luck much wowKepro schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:43:
[...]
Had misschien de replay moeten bewaren dan hadden jullie deze russian bias kunnen zien
Wat een fijne tankKepro schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:27:
Progretto 65 maar aangeschaft. Eens kijken of het wat is.

Verwijderd
De vraag is of je die tank per se wilt hebben. WG zet dit wel ontzettend slim neer, ze geven mensen eerst de 'valse' hoop van een gratis tier 8 tank. Vervolgens kopen mensen de tank maar omdat ze er al zoveel tijd in hebben gestoken. Volgens mij is het gewoon een middelmatige tank.Caveman schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:14:
Bij Stage 5 aanbeland...yeah. Eens kijken, hmmm maar 30.000 XP of 10x 4500 DMG in tier XDe moed zakt me wel een beetje in de schoenen. Ik denk dat ik nog Stage 5 en 6 lukt op puur XP, maar dat zijn schat ik wel 100 potjes spelen, aangezien de week eraan komt en er nog maar 1 weekeinde inzit moet het maar met 60 % korting.
[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 19-09-2018 21:41 ]
leuk filmpje. 1 vraag: hoe kun je zover uitzoomen (op 00:26) is dit een mod?
Groot gelijk heeft ie... hacken is verboden

Signature van nature
Niet echt motiverend. Ik ben juist op weg naar die T62A. Zit nu op T9 in die lijn.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:59:
[...]
Interessant dat iemand hier eens naar gekeken heeft en alles in kaart heeft gebracht. Wel een aantal opvallende zaken. O.a. die 51,5% winrate van de Foch die daarmee wel in de top staat maar verder niet echt een bijzondere tank is ofzo? Zal er ook wel mee te maken hebben dat die voornamelijk bij ervaren spelers in de garage staat. En die bizar lage winrate van de T62AHet is misschien niet de beste tier 10 medium maar nog altijd geen hele slechte tank toch?
Signature van nature
Vind ik als een niet unicum speler dus ook een leuke tank om te spelen, alleen speel zonder food, als echte zuinigaard vind ik dat "duur". Maar het is een leuke tank, goede gun depression, speel hem meestal als 2 schot auto loader, dus indien mogelijk 2 schoten doen en dan weer in dekking, minstens 1 shell laten reloaden. En dat kan je dus redelijk goed volhouden, omdat je een clip van 4 hebt. En als het moet jaag je 4 schoten in een enemy, reload in de clip is dan wel aan de lange kant.Kepro schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:41:
[...]
Wat een fijne tankalle view range skills, food, rammer, vert stab en vents en nog dik 470 meter view range .
Ik begin die italiaanse auto-loaders steeds meer te waarderen en eigenlijk is het best wel een over powered systeem.
Verwijderd
Dan unlock je gewoon de 140?Sircuri schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:59:
[...]
Niet echt motiverend. Ik ben juist op weg naar die T62A. Zit nu op T9 in die lijn.

2 potjes?Kepro schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:07:
Het duurde iets langer dan normaal maar de ace is binnen.![]()
[Afbeelding: dfdfdf]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ja had ik ook. Je moet direct via de website gaan en dan premium account aanklikken .Quantor schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:28:
Op ts zei iemand dat ie dezelfde aanbieding kreeg, maar de link verwees naar een niet bestaande pagina
DEZGAMESB2WOT
Een aantal boosters
Fiesta1958 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:31:
Code van dezgamez
DEZGAMEZB2WOT
Een aantal boosters
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Surfin' paradise!
Moest dezgamezb2wot zijn.
Het werkte bij mij.
Komt uit dit filmpje: YouTube: ► HE-183 Brings The HEAT! - World of Tanks FV215b 183 Gameplay
op 1:29
Nou ja, dat dacht ik tenminste. Het spel gaat ook van kwaad tot erger met al die gold clickers.
Mensen klagen altijd over arty, maar die gold spammers zijn pas echt een tumor in dit spel.
YouTube: Personal Missions 2.0 are TERRIBLE
Verder kan je kijken of je een bepaalde tank in een bepaalde tier fijn vindt spelen en die dan gebruiken om je crew verder te ontwikkelen... dus niet direct door naar de volgende tier gaan met die tank.
Signature van nature
Meestal wil je vanaf tier 6 ongeveer je crew doorschuiven naar een nieuwe tnak. Let er wel op dat je de crew dan hertraind. Doe je dat niet dan zullen ze minder effectief zijn en geen experience er bij krijgen.Daradius schreef op zondag 23 september 2018 @ 00:05:
Even een vraagje, vanaf welke tier is het nou handig om bij het kopen van een nieuwe tank (in diezelfde line) je crew te upgraden naar een bepaald level ? ik zit namelijk met sommige tanks al op tier 6/7 en heb nog geen enkele skill unlockeddenk dat ik iets gruwelijk fout aan het doen ben .
Thanks voor de info !ElPaco schreef op zondag 23 september 2018 @ 00:17:
[...]
Meestal wil je vanaf tier 6 ongeveer je crew doorschuiven naar een nieuwe tnak. Let er wel op dat je de crew dan hertraind. Doe je dat niet dan zullen ze minder effectief zijn en geen experience er bij krijgen.
Lekker met een kop koffie gekeken gehe. Je had het over premium ammo maar ik zat te denken wanneer ik dat voor het laatst geschoten heb en kan dat niet eens herinneren. De standaard pen is al hoog genoeg (232) en 9 v/d 10 keer flank je.
Verwijderd
Je hebt nog 5 dagen toch?Kepro schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:10:
Ik heb inmiddels 90% korting met de Engelse challenge vrijgegespeeld. Een gratis tank zit er net niet in maar met €6 voor de tank kan ik prima mee leven.
Ja dat kan wel maar ik heb alleen woensdag avond tijd deze week en 50.000 Xp is net iets teveel.
Verwijderd
Ja oké, maar 90% korting is ook wel lekker. Ik ga waarschijnlijk 60% korting halen maar weet niet of ik 30 euro wil betalen voor een vrij middelmatige heavy.Kepro schreef op zondag 23 september 2018 @ 18:11:
[...]
Ja dat kan wel maar ik heb alleen woensdag avond tijd deze week en 50.000 Xp is net iets teveel.
Hull down is er niets tegen die tank te doen. Zelfs niet in mn progretto 65. Stond een cax tegenover me op glacier. Pure frustratie.Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 18:22:
[...]
Ja oké, maar 90% korting is ook wel lekker. Ik ga waarschijnlijk 60% korting halen maar weet niet of ik 30 euro wil betalen voor een vrij middelmatige heavy.
Verwijderd
Heb die dingen anders toch al een paar keer goed te grazen gehad in m'n O-Ho.Kepro schreef op zondag 23 september 2018 @ 18:35:
[...]
Hull down is er niets tegen die tank te doen. Zelfs niet in mn progretto 65. Stond een cax tegenover me op glacier. Pure frustratie.
Ja maar dat zijn derp guns = zero skill.Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 19:19:
[...]
Heb die dingen anders toch al een paar keer goed te grazen gehad in m'n O-Ho.
Thank god dat dat ding middelmatig is, eindelijk weer eens een premium zoals ze ooit bedoelt waren, ongeveer gelijkwaardig aan hun non-premium tegenhanger, meestal net iets minder goed. Ik moet nog maar eens zien hoe ver ik kom, ben nu op 40%.Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 18:22:
[...]
Ja oké, maar 90% korting is ook wel lekker. Ik ga waarschijnlijk 60% korting halen maar weet niet of ik 30 euro wil betalen voor een vrij middelmatige heavy.
Auto aim + HE en toch 600 damage doen. Uiteraard allemaal Skill. De derp tanks staan bijna op het skil level van arta.Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 21:04:
[...]
Dat is niet waar natuurlijk, een mongool gaat in zo'n tank ook niet veel klaarspelen.
Nah mooie pot maar beetje geluk dat ze bij die rechterflank je totaal niet beschoten hebben.
9 van de 10 keer ben je daar zelfs dood...
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Eens, maar ook gevalletje map awarness en weten/zien wat er al gespot is of weten dat je een schot gaat/moet tanken. Overigens heb ik de bekende kepro lucknvidia666 schreef op zondag 23 september 2018 @ 21:55:
[...]
Nah mooie pot maar beetje geluk dat ze bij die rechterflank je totaal niet beschoten hebben.
9 van de 10 keer ben je daar zelfs dood...
Welja dat laatste ben je idd famous op deze forumKepro schreef op zondag 23 september 2018 @ 22:06:
[...]
Eens, maar ook gevalletje map awarness en weten/zien wat er al gespot is of weten dat je een schot gaat/moet tanken. Overigens heb ik de bekende kepro luck
Verwijderd
Nou geef mij dan maar die gemiddelde damage rolls van 600 in de O-Ho, en al helemaal met auto-aim. Ik weet wel dat een schot dat enigszins gericht is net het verschil kan maken tussen een 150 of 400 dmg score. Dan krijg je een zwaar beroerde dpm.Kepro schreef op zondag 23 september 2018 @ 21:34:
[...]
Auto aim + HE en toch 600 damage doen. Uiteraard allemaal Skill. De derp tanks staan bijna op het skil level van arta.
Wellicht dat dat met de Type 4&5 net wat anders ligt maar goed die grind ik ook puur voor die HT missies, hoop de 260 vroeg of laat nog wel een keer te bemachtigen.
Oho doet maar tussen de 300-400 schade met HE als die niet pent, is nog die kleine HE gun. Gisteren stond ik met Super Conq tegen zo'n ding en ik verloor het zo keihard. Ik bounce z'n turrets en hij hoeft alleen maar te klikken om damage te doen.Kepro schreef op maandag 24 september 2018 @ 08:53:
Ik ben gepenned door een oho voor 900 in mijn AMX 105.... maar voor welke missie ben je bezig dan? Want voor missie 15 kan je beter de Maus hebben denk ik. (Betere armor).
Daarna een game tegen z'n grote broer Type 5, ben je verplicht om APCR tegen te schieten en hij schiet doodleuk zonder te aimen 600-700 damage. Rij ik met 0-5kmh tegen hem hopend dat hij niet gelijk durfde te schieten zodat ik sneller was gereload. Ram ik 250+ damage op mezelf...

Arty was trouwens toch ook generfed met die stun updates? Volgens mij zijn ze de T92 vergeten..... Gisteren gewoon reliable elke keer tussen de 600-750 damage geraakt doordat ding.....

Heb je voor die missies vooral de Tier 10 gespeeld of heb je de xp grinds gepakt? Bij mij maakte het maar weinig uit moet ik zeggen. Scheelde telkens 2-4k xp dat ik sneller was. Alleen nu met missie 5 ( 10x 4,5k ) sta ik op 8/10 en 15/30k dus daar zal ik wel iets meer voorruit gaan boeken. Ik ben blij als ik nog tot missie 6 haal. Ga hem dan ook niet kopen voor € 30,00 zonde van de centjes

Gisteren wel eindelijk weer eens een avond gehad waar ik me average WN8 gehaald heb, dat is echt weken geleden haha
[ Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 24-09-2018 09:17 ]
De Churchill VII was een hel, maar de BP is tot dusver best leukGaius schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:35:
Ik denk dat ik me zo ga inschrijven bij een SM-club. Sluit mooi aan bij de grind in de Black Prince.
Verwijderd
Dan heb je het wel over een incidenteel schot. Meestal vecht je het uit tegen andere heavy en kom je hooguit rond de 400dmg per schot.Kepro schreef op maandag 24 september 2018 @ 08:53:
Ik ben gepenned door een oho voor 900 in mijn AMX 105.... maar voor welke missie ben je bezig dan? Want voor missie 15 kan je beter de Maus hebben denk ik. (Betere armor).
Ja heb nog maar 3/15 heavy tank missions
Toegegeven, die comment kwam na een potje op Prokhorovka. Top tier, 2 arty. Gelukkig was het snel voorbij. Zelden een potje gehad waarbij top tier zijn zo weinig waarde had.Edmin schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:52:
[...]
De Churchill VII was een hel, maar de BP is tot dusver best leuk
Dit is wat mij betreft tamelijk exemplarisch van de games die je hierin kan/zal hebben: http://wotreplays.eu/site...nd_river-numbed-koda_t_50
Wat mij betreft een prima game, bijna een achteloze ace. Nog ver onder mijn max dmg in deze tank, maar binnen 7 minuten was dit dikke prima
If you can see, look. If you can look, observe
Grappig dat een ace is trouwens. van de 4,8k 3,9k gesniped en alleen maar op low tiersRoozzz schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:24:
De skoda T50 is toch wel een erg fijn tankje. Het deed even pijn totdat ik de autoloader had unlocked, maar daarna is ie simpelweg briljant.
Dit is wat mij betreft tamelijk exemplarisch van de games die je hierin kan/zal hebben: http://wotreplays.eu/site...nd_river-numbed-koda_t_50
Wat mij betreft een prima game, bijna een achteloze ace. Nog ver onder mijn max dmg in deze tank, maar binnen 7 minuten was dit dikke prima
Verder prima game hoor
Helemaal eens! Ik was ook verrastjantje 2 schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:57:
[...]
Grappig dat een ace is trouwens. van de 4,8k 3,9k gesniped en alleen maar op low tiersSoms is de manier van xp tellen zo raar. Spotting levert normaal gesproken niet zo heel veel op qua xp.
Verder prima game hoor
If you can see, look. If you can look, observe
Heb net 60 % gehaaldVerwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 18:22:
[...]
Verwijderd
YouTube: ► SU-130PM, First Turreted Soviet Premium TD + WoWS Submarines...
Zal het weer eens OP soviet bullshit zijn?
Tank heeft nog bestaan ook.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:52:
De eerste Soviet tank destroyer met turret in aantocht: https://thearmoredpatrol.com/2018/09/24/supertest-su-130pm/
YouTube: ► SU-130PM, First Turreted Soviet Premium TD + WoWS Submarines...
Zal het weer eens OP soviet bullshit zijn?
Verwijderd
65km/u...520 alpha dit gaat echt helemaal nergens meer over. En ik schat zo in ook nog redelijk goede camo.
Ik koop de CAX voor €6 en ruil die tank dan ik voor de nieuwe Russische premVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:04:
[...]
65km/u...520 alpha dit gaat echt helemaal nergens meer over. En ik schat zo in ook nog redelijk goede camo.
Verwijderd
Haha nou als dat doorgaat tenminste. Meende dat je bij de vorige inruilactie de T25 Pilot niet kon inwisselen namelijk.Kepro schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:15:
[...]
Ik koop de CAX voor €6 en ruil die tank dan ik voor de nieuwe Russische prem
30% in stilstand en iets van 20 tijdens het rijden. Men moest gewoon een betere Skorpion voor de Russen creëren?Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:04:
[...]