[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 19 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 16:58
Kepro schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 23:51:
Bij de eerste set missies moet je al arty spelen voor de secundaries..... gg WG.

edit: 2e missie Alliance verplicht je om arta te spelen. Donder op WG.
En wat dan nog erger is, is dat je met specifieke arties die missies moet doen. Dus als je geen arties hebt van dat land ben je dus al screwed eerste klas. Sowieso wordt je verplicht je om higher tiers te spelen veel als je sommige secondaries ziet. Weet niet dit zit nog niet echt super in elkaar. Veel nutteloos grinden.

Ook leuk doe 8k damage op light tanks, dat wordt dus maar hopen dat je wat light tanks ziet. Heb al wel 1 missie completed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:40
jantje 2 schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:01:
[...]

En wat dan nog erger is, is dat je met specifieke arties die missies moet doen. Dus als je geen arties hebt van dat land ben je dus al screwed eerste klas. Sowieso wordt je verplicht je om higher tiers te spelen veel als je sommige secondaries ziet. Weet niet dit zit nog niet echt super in elkaar. Veel nutteloos grinden.

Ook leuk doe 8k damage op light tanks, dat wordt dus maar hopen dat je wat light tanks ziet. Heb al wel 1 missie completed 8)7
Ik heb sowieso al weinig motivatie omdat de reward tanks meh meh zijn. Maar nu moet ik eerst van elke coalitie uitzoeken wat de beste arty is...

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-09 11:16
Kepro schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:48:
[...]

Ik heb sowieso al weinig motivatie omdat de reward tanks meh meh zijn. Maar nu moet ik eerst van elke coalitie uitzoeken wat de beste arty is...
En daar ook nog naar toe grinden ;)
Maar inderdaad, ze zitten erbij, het levert wat credits e.d. op, maar verder boeit het mij weinig.

Wat ook maf is: er staat bij een secundaire missie dat je een x2 multiplier krijgt bij het completen van die secondairy. Dus ik had die secondairy gehaald met de arty missie, 5x 2.000k dmg ofzo. Met de gedachte dat ik dan maar 15x ipv 30x een enemy moest stunnen. Maar zo werkt het dus niet. Dat is alleen per battle specifiek.

Dus dan moet je in je arty in één battle, 2k dmg schieten. En dan tellen, in die specifieke battle, de stuns pas dubbel. Echt he...

Das ook lekker voor de teamplay. Je gaat dan namelijk niet meer je team helpen, maar je probeert per battle zoveel mogelijk unieke enemys te stunnen. Meerdere keren op één enemy speler werkt dus niet. Logisch...

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Tige schreef op maandag 3 september 2018 @ 13:27:
[...]

Maar inderdaad, ze zitten erbij, het levert wat credits e.d. op, maar verder boeit het mij weinig.

Wat ook maf is: er staat bij een secundaire missie dat je een x2 multiplier krijgt bij het completen van die secondairy. Dus ik had die secondairy gehaald met de arty missie, 5x 2.000k dmg ofzo. Met de gedachte dat ik dan maar 15x ipv 30x een enemy moest stunnen. Maar zo werkt het dus niet. Dat is alleen per battle specifiek.

Dus dan moet je in je arty in één battle, 2k dmg schieten. En dan tellen, in die specifieke battle, de stuns pas dubbel. Echt he...

Das ook lekker voor de teamplay. Je gaat dan namelijk niet meer je team helpen, maar je probeert per battle zoveel mogelijk unieke enemys te stunnen. Meerdere keren op één enemy speler werkt dus niet. Logisch...
Oh? Ik dacht gelezen te hebben dat van zodra je de secondary compleet hebt je vanaf dat punt steeds die multiplier krijgt voor die missie? Is dat dan niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

kreezjie schreef op maandag 3 september 2018 @ 13:42:
[...]

Oh? Ik dacht gelezen te hebben dat van zodra je de secondary compleet hebt je vanaf dat punt steeds die multiplier krijgt voor die missie? Is dat dan niet zo?
Nope, zeker niet. Alleen voor die ene battle. Ik was ook uitermate blij als ik de secondary haal (voor 15k dmg op tds) als je in die ene td net een schot geschoten hebt. Zet echt zoden aan de dijk :F

Wat mij betreft voegen de missies érg weinig toe en je wordt gedwongen arty te spelen en je hebt hightiers van veel landen nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door Roozzz op 03-09-2018 13:57 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 09:06
[...]

Dit is dan gelukkig wel de allermakkelijkste missie die je moet hebben voor arty. Gelukkig had ik de M44, die 30x had ik in 4 potjes bij elkaar door enorm veel mazzel bij de maps. Gameplay komt het echter niet ten goede want het is zoveel mogelijk tanks proberen te stunnen ipv daadwerkelijk iets toe te voegen aan je team en daar te schieten waar het nuttig is.

Groter probleem voor mij is de missie waarin ik 12k damage moet doen op heavies in een Franse, Zweedse, Tsjechische of .... tank. Echt top, heb geen fatsoenlijke tanks van die naties, wordt dus eerst grinden om die missie te kunnen gaan halen.

[ Voor 8% gewijzigd door Arjant2 op 03-09-2018 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Arjant2 schreef op maandag 3 september 2018 @ 14:02:
[...]

Dit is dan gelukkig wel de allermakkelijkste missie die je moet hebben voor arty. Gelukkig had ik de M44, die 30x had ik in 4 potjes bij elkaar door enorm veel mazzel bij de maps. Gameplay komt het echter niet ten goede want het is zoveel mogelijk tanks proberen te stunnen ipv daadwerkelijk iets toe te voegen aan je team en daar te schieten waar het nuttig is.

Groter probleem voor mij is de missie waarin ik 12k damage moet doen op heavies in een Franse, Zweedse, Tsjechische of .... tank. Echt top, heb geen fatsoenlijke tanks van die naties, wordt dus eerst grinden om die missie te kunnen gaan halen.
Ik moet 4 arty lijnen grinden voor de missies. 4!!!! Ik dacht dat WG zei dat de missies niet meer tank klasse gespecificeerd waren en voila, wat doen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
@Kepro Correct, heel irritant, ik had alleen een Amerikaanse, nu maar bezig met de Franse lijn. De Russische arty lijn heb ik ooit iets aan gedaan dus kan ik weer terug kopen en verder grinden, maar heel irritant dat klopt.
Zo zomaar kunnen dat ik halverwege ergens afhaak.
Tank klasse onafhankelijk klopt, behalve dan artymissies 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Arjant2 op 03-09-2018 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 08:41

Rianata

Have you played Atari today?

[...]
Het probleem is een beetje dat je nu al terug ziet dat je veel vaker potjes krijgt met 3 arties aan beide kanten :| en als je dan target bent dan heb je echt geen leuke game (en ja ik speel zelf ook arty). En zoals eerder gezegd, arty zal niet uit de game verdwijnen, maar een max van 1 arty per battle aan beide kanten zou volgens mij een hele goede wijziging voor de game zijn.

Wat wel positief is dan aan deze specifieke missie is dat je arty spelers juist dwingt om niet die ene (unicum / trage heavy op open map / papieren tank) tank continue te focussen...

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:01:
[...]

Ik moet 4 arty lijnen grinden voor de missies. 4!!!! Ik dacht dat WG zei dat de missies niet meer tank klasse gespecificeerd waren en voila, wat doen ze.
Ja het is jammer dat we verplicht worden bepaalde classes te spelen je eigenlijk ook gedwongen wordt high tier te spelen. Ze hebben blijkbaar niets geleerd van de vorige missies, cause WG 8)7 . Ik vond het oude concept dat je met de verschillende tankklasses (op arty na :+ ) missies kan halen. Dan kan je tenminste nog je favoriete tanks spelen. Hier wordt je ook nog eens gedwongen per nation te spelen terwijl ik dat helemaal niet wil. Ik wil juist met mijn grind tanks missies doen, win = win maar dat mag dus niet.

Maar straks ook nog de girnd missie voor die T8 prem vanaf 14 sept ofso, dus wordt wel een aardige grind met alles bij elkaar. Ik skip alle arty missies in eerste instantie tenzij duits/russiche meer heb ik niet :+ en dan zie ik op het einde wel hoe we dat gaan doen.

Voor diegene die niet weten hoe de secondary werkt. De secondary telt per game en is geen totaal. Als je in een game een secondary complete krijg je voor die game een X2 op je main missie.

Dus stel je moet heavy tanks damagen voor main missie en 2 kills voor de secondary. Je hebt 4k op heavies geschoten en 2 kills gemaakt krijg je dus voor je missie progess uiteindelijk 8k. erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Voor de liefhebbers een replay: http://wotreplays.eu/site...elsdorf-numbed-cromwell_b

Mijn spel is niets bijzonders hier, maar nadat ik gedood was werd het pas vermakelijk...
Ik moest er in ieder geval hartelijk om lachen. Ik zag hem ook helemaal voor me: in opperste concentratie om het vooral niet te verkloten :D

-edit-
En dit pareltje heeft al een tier 9 in de garage staan... 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Roozzz op 03-09-2018 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een stomme vraag, maar hoe verdoof ik met een arty. Tot nu toe schiet ik alles aan gort

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:10
Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 20:51:
misschien een stomme vraag, maar hoe verdoof ik met een arty. Tot nu toe schiet ik alles aan gort
er naast schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, en hoe kan je anderen waarschuwen dat je gaat schieten? Die gele circel, hoe tover ik die tevoorschijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:02:
oke, en hoe kan je anderen waarschuwen dat je gaat schieten? Die gele circel, hoe tover ik die tevoorschijn?
T toets en ook bij een full hit krijg je een stun.(ligt wel aan je arty tier en of deze stun hebben) De tegenstander kan een stun opheffen met medpack maar bij heavy tanks die een tier hoger of meer zijn kan het zijn dat ze geen stun krijgen.

De timer die je ziet aftellen is dus de stun periode

[ Voor 10% gewijzigd door Breezers op 03-09-2018 21:08 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ernaast mikken is verdoven? Dank je wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:11:
Ja, vooral “proberen” ernaast te mikken _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:11:
Nee, dat missen gaat vanzelf ;w _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
ElPaco schreef op maandag 3 september 2018 @ 08:57:
Mooie van de Aslain modpack is dat je een installer krijgt waarbij je makkelijk kan zien wat een mod doet, en je uit een lijst met mods kan kiezen welke je graag wil.

Welke fijn zijn om te gebruiken, tja, ligt van je voorkeur af. Zo gebruik ik een mod zodat wanneer ik in sniper view ga ik altijd op 1.6x zoom zit, vanuit daar zoom ik dan verder in. Daarnaast een mod om de HP van iedereen in mijn renderrange op de minimap te tonen.
Top dank je wel.

[ Voor 10% gewijzigd door kuwerti op 03-09-2018 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach, ik hoor het al, ben nieuw hier , maar merk nu al dat vragen niet geheel vrij staat....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuwerti
Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:45:
ach, ik hoor het al, ben nieuw hier , maar merk nu al dat vragen niet geheel vrij staat....
nee, hoor. vragen staat vrij wat mij betreft. Iedereen heeft het ooit moeten leren. dus kom maar op :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:22
Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:45:
Ik vermoed dat je de opmerking van @Roozzz verkeerd interpreteert. Volgens mij bedoeld hij niet dat missen vanzelf gaat omdat jij een nieuwe (en dus mogelijk slechte) sper bent, maar omdat arty spelen erg rng afhankelijk is. Roozzz, snap ik je goed?

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

MerijnB schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:33:
[...]

Ik vermoed dat je de opmerking van @Roozzz verkeerd interpreteert. Volgens mij bedoeld hij niet dat missen vanzelf gaat omdat jij een nieuwe (en dus mogelijk slechte) sper bent, maar omdat arty spelen erg rng afhankelijk is. Roozzz, snap ik je goed?
Exact! Niet eens eraan gedacht dat het ook anders opgevat kon worden...

Ik heb een hekel aan het spelen met arty omdat de shells zelden landen daar waar ik ze richt door rng. Ik mis er zo bizar veel mee... (en als ik in een light speel kunnen ze mij altijd wel laseraccuraat raken :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
ElPaco schreef op maandag 3 september 2018 @ 08:57:
Mooie van de Aslain modpack is dat je een installer krijgt waarbij je makkelijk kan zien wat een mod doet, en je uit een lijst met mods kan kiezen welke je graag wil.

Welke fijn zijn om te gebruiken, tja, ligt van je voorkeur af. Zo gebruik ik een mod zodat wanneer ik in sniper view ga ik altijd op 1.6x zoom zit, vanuit daar zoom ik dan verder in. Daarnaast een mod om de HP van iedereen in mijn renderrange op de minimap te tonen.
toch nog even een vraagje. Heb de mod nu geinstalleerd. (met een aantal gekozen opties) Als ik nu een nieuwe versie van deze mod-pack krijg, moet ik dan weer al die keuzes maken, of worden die onthouden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MerijnB
kuwerti schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 06:47:
[...]

toch nog even een vraagje. Heb de mod nu geinstalleerd. (met een aantal gekozen opties) Als ik nu een nieuwe versie van deze mod-pack krijg, moet ik dan weer al die keuzes maken, of worden die onthouden?
Die worden onthouden.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
kuwerti schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 06:47:
[...]

Worden onthouden (mits beschikbaar in de nieuwe versie)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kreezjie
Ik denk dat je een ander probleem hebt met dat stunnen hoor. Als je de tank raakt dan doe je damage EN stun je hem. Als die tank binnen de splash cirkel van je shell zit dan doe je minder damage EN stun.
Jouw probleem is waarschijnlijk dat het caliber van je arty niet groot genoeg is. Arties beginnen namelijk pas te stunnen vanaf ze een kanon hebben met caliber 122mm en groter! (source)

Een gemakkelijke manier om te zien of jouw kanon kan stunnen is om naar de eigenschappen ervan te kijken.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XmKnKNY.png

[ Voor 8% gewijzigd door kreezjie op 04-09-2018 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
Met welke arty speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Die Bizon, Bishop en FV Engelse arty haden volgens mij geen stun in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Breezers schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:29:
Die Bizon, Bishop en FV Engelse arty haden volgens mij geen stun in ieder geval
True..En op de andere lijnen start dat pas op tier 5 of 6 denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog tips voor die Incinerator missie MT12 voor de Obj 260? Pak nu vaak de Lorr maar daar kom ik niet structureel mee aan de benodigde 3k dmg. Speel ik met de Obj 140 of BC dan ben je heel vaak top tier dus heb je nog maar 3/15 enemies om mogelijk de missie te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Verwijderd schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 17:12:
Iemand nog tips voor die Incinerator missie MT12 voor de Obj 260? Pak nu vaak de Lorr maar daar kom ik niet structureel mee aan de benodigde 3k dmg. Speel ik met de Obj 140 of BC dan ben je heel vaak top tier dus heb je nog maar 3/15 enemies om mogelijk de missie te halen.
Ik zit ook op deze missie, tier 9 meds spelen en pray for luck! Had m pas gehaald in m'n E-50 maar had toen de rammissie aanstaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x-cessive schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 17:27:
[...]

Ik zit ook op deze missie, tier 9 meds spelen en pray for luck! Had m pas gehaald in m'n E-50 maar had toen de rammissie aanstaan |:(
Op de T55A na heb ik eigenlijk geen tier 9 mediums.. En ik heb ook geen medium grinds meer lopen.

Ik probeer het vanavond even een paar potjes met de Centurion AX icm HESH.

Met die E50 heeft het toch zeker ook niet lang geduurd om die ram-missie te behalen? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2018 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Verwijderd schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 17:12:
Je kan hiervoor best ofwel een snel schietende medium hebben ofwel een autoloader en dan liefst eentje op tier 9 zodat je gemakkelijker die 3k damage kan doen. Goede mediums om dit te proberen lijken mij de Skoda t50 en de Standard B.
Eventueel kunnen de Batchat 25AP en de T54E1 dit ook nog wel maar die speel je misschien niet zo graag.
Op zich kan je deze missie uiteraard met elke medium wel doen maar de sterren moeten juist staan om die brandjes te krijgen.
Wat offers brengen voor goede RNG kan ook wel helpen :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ziet er dik uit dat de 705a de volgende tott (oktober) wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kreezjie schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:04:
[...]

Je kan hiervoor best ofwel een snel schietende medium hebben ofwel een autoloader en dan liefst eentje op tier 9 zodat je gemakkelijker die 3k damage kan doen. Goede mediums om dit te proberen lijken mij de Skoda t50 en de Standard B.
Eventueel kunnen de Batchat 25AP en de T54E1 dit ook nog wel maar die speel je misschien niet zo graag.
Op zich kan je deze missie uiteraard met elke medium wel doen maar de sterren moeten juist staan om die brandjes te krijgen.
Wat offers brengen voor goede RNG kan ook wel helpen :9 :9
Die twee tanks heb ik helaas dan weer niet. Op zich ben ik nog wel een keer van plan om die Skoda lijn te grinden maar hoop die missie voor die tijd toch eigenlijk wel gehaald te hebben. Ik wissel wel een beetje af tussen m'n mediums, de munt valt vanzelf een keer goed. Op zich als je erover nadenkt: slechts twee clips in de BatChat en hopen op een fire dan ben je er eigenlijk al.

BTW, weet iemand eigenlijk of je missies ook kunt halen in 'Grand Battles'?
Kepro schreef op woensdag 5 september 2018 @ 13:03:
Ziet er dik uit dat de 705a de volgende tott (oktober) wordt)
Verassend zeg, eindelijk weer een Russische tank.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2018 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kreezjie
Kepro schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:01:
[...]

Ik heb dit eens nagekeken en tenzij je echt àlle missies met honors wil halen kan je de missies perfect halen zonder arty te hoeven spelen!
Enkel Alliance 2,8 en 14 vereisen een arty voor de primary objective.
Dit wil dus zeggen dat als je Bloc-15, Union-15 en Coalition-15 met honors haalt je kan kiezen om ofwel deze 3 Alliance missies te skippen met je orders ofwel dat je deze 3 orders gebruikt op Alliance-15 en zo direct je Excalibur hebt.
Bij de volgende tanks verloopt het op het eerste gezicht gelijkaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
@kreezjie bedankt voor het uitzoeken. Maar die gevalletjes om een missie te skippen kan je niet meenemen naar de volgende set missies/volgende tank?

@Mr_Size @jantje 2 lees je mee

Edit/ @kreezjie maar heb je voor alle 3 de set missies enkel een alliance arty nodig?

[ Voor 30% gewijzigd door Kepro op 05-09-2018 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Kepro schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:54:
@kreezjie bedankt voor het uitzoeken. Maar die gevalletjes om een missie te skippen kan je niet meenemen naar de volgende set missies/volgende tank?

Als je de orders bedoelt die je gekregen hebt met de eerste set missies (Stug IV tem obj260) dan moet ik je teleurstellen (vond dit persoonlijk ook best jammer). Die orders zijn namelijk niet compatibel met mekaar (ze hebben die verschillende namen gegeven dus geen geluk daar)
En deze tweede set missies werkt verder eigenlijk hetzelfde als de eerste set: de orders die je kan verdienen zonder arty te spelen (3) heb je ook allemaal nodig om door te kunnen naar de volgende reward tank.
Dus hun aanpak van beide campaigns is eigenlijk net bijna hetzelfde.
Edit/ @kreezjie maar heb je voor alle 3 de set missies enkel een alliance arty nodig?
Daar leek het wel op maar pin me hier niet op vast.
Chimera: Alliance heeft voor de Chimera 2 arty missies en Union ééntje wat dus eigenlijk wil zeggen dat het voor de Chimera ook lukt maar dan met een twist (je kan hier geen 3 orders op een 15e missie zetten om de tank zo direct te krijgen)
Object279(e): Voor deze tank hebben ze het precies erger gemaakt. Union heeft 1 arty missie maar Alliance heeft er 3! Dus om ze hier alle vier te kunnen skippen kom je een order te kort als ik me niet vergis. Dus alsnog arty grinden voor deze reward tank?

Alleszins, de meeste arty missies kan je terugvinden in de Alliance groep. USA arties lijken mij het beste omdat je hier al kan stunnen van tier 6. En je moet dan voor de Chimera slechts één arty missie halen om zo één order over te houden voor de Obj279.

Ik vond de lijst van missies op TheDailyBounce heel overzichtelijk: hier

[ Voor 40% gewijzigd door kreezjie op 05-09-2018 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:54:

Ik lees altijd mee :+ Gisteren de Panthera gegrind nog 1 engine te gaan en dan is dat ding ook elite. Maar de game blijft gewoon verpest. T8 tegen T10 is gewoon geen reet aan. Ben blij als ik überhaupt 2k damage terwijl dat vroegah niet tevreden was met minder dan 2,3k-2,5k 8)7 Ben ik dan slecht geworden :S

Gisteren een game met 9 shots fired 10 hits en 2 pens >.< 3x zijkant WZ120 FGT bounced 4x een ufp van een patton en 1x zijkant van VK4502A gecrit. 1 bounce was dus blijkbaar afgekaatst tegen iemand anders. Daarna gesnapshot door die WZ on the move en in de fik omdat ik vast game tegen een stenen trapje die iets uitsteek en heel je tank achter blijft haken |:( Much fun, much skill, much wow.

Missies vind ik tot nu toe nog niet echt heel leuk, grinds duren te lang en secondaries slaan eig nergens op. Nu bezig met 10x top damage en dan 5x survive battle. Die secondary haal je al door gewoon te surviven.. Veel secondaries zijn gericht op higher tier tanks die minimaal 3k+ damage per game kunnen schieten dus je wordt ook hierin verplicht om bepaalde tanks te spelen. ( Het is endgame content, i know maar grinden en missies gaat daardoor wel lastiger )

@kreezjie Ik vind het niet zo'n probleem dat er enkele arty missies zijn, ik heb 2 T10's in me garage maar het feit dat ik verplicht wordt om een arty te spelen van een natie die ik niet heb en die dus moet grinden is gewoon retarded. Ik wil ook geen orders gebruiken om iets te skippen, ze moeten gewoon haalbaar zijn :+

Maarja ben nu gewoon langzaam door de primary objectives aan het gaan en kan altijd later nog wel eens een keer de secondaries halen. Ben ook wel benieuwd wat de missies worden voor die T8 cearn prem straks. Iets in de trend van de Progetto waarschijnlijk?

[ Voor 10% gewijzigd door jantje 2 op 05-09-2018 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
jantje 2 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:51:
[...]Ik vind het niet zo'n probleem dat er enkele arty missies zijn, ik heb 2 T10's in me garage maar het feit dat ik verplicht wordt om een arty te spelen van een natie die ik niet heb en die dus moet grinden is gewoon retarded. Ik wil ook geen orders gebruiken om iets te skippen, ze moeten gewoon haalbaar zijn :+
Voor de eerste set missies moest je toch ook orders gebruiken als je die SPG missies niet wou doen? Dus daar is niets in veranderd hé :+
Maar ik snap je wel hoor...Dit is inderdaad heel frustrerend en slaagt ook niet alleen op SPG's want voor deze set verplichten ze iedereen gewoon om van bijna alle landen tier6+ tanks te hebben.
Maarja ben nu gewoon langzaam door de primary objectives aan het gaan en kan altijd later nog wel eens een keer de secondaries halen. Ben ook wel benieuwd wat de missies worden voor die T8 cearn prem straks. Iets in de trend van de Progetto waarschijnlijk?
Hiervan hebben ze inderdaad gezegd dat het dezelfde opzet ging zijn als voor de Progetto maar dan 'iets' gemakkelijker. Ik ben alleszins benieuwd! Ik denk dat ik deel uitmaak van een kleine groep die de Progetto volledig gratis heeft kunnen halen maar het heeft wel wat moeite gekost dus iets gemakkelijker juich ik alleen maar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
kreezjie schreef op woensdag 5 september 2018 @ 16:05:
[...]

Voor de eerste set missies moest je toch ook orders gebruiken als je die SPG missies niet wou doen? Dus daar is niets in veranderd hé :+
Maar ik snap je wel hoor...Dit is inderdaad heel frustrerend en slaagt ook niet alleen op SPG's want voor deze set verplichten ze iedereen gewoon om van bijna alle landen tier6+ tanks te hebben.

[...]

Hiervan hebben ze inderdaad gezegd dat het dezelfde opzet ging zijn als voor de Progetto maar dan 'iets' gemakkelijker. Ik ben alleszins benieuwd! Ik denk dat ik deel uitmaak van een kleine groep die de Progetto volledig gratis heeft kunnen halen maar het heeft wel wat moeite gekost dus iets gemakkelijker juich ik alleen maar toe.
Ik heb alle missies voor de 260 gehaald voordat er orders waren ;) Was één van de 1ste met de 260 toen.
Toen moest je 4 van de 5 missies met honors halen en dan kon je er één overslaan. Dus heb het toen op die manier gedaan.

Ik had niet genoeg zin en tijd toen om die missie van de progetto te grinden, had 80% korting dus was opzich ook wel prima. Maar dat was opzich wel een flinke grind.

• Kepro
Gisteren de 430u een uurtje gespeeld maar hoe slecht/potato die gun is hoe OP is de armor. Betere armor dan een obj 277, seems legit. Gisteren 3 keer top tier en tier 8 tanks bounce ik met gemak. Een wz 4a met top gun komt er ook niet doorheen met AP als ik Angle. Ik dacht dat 3 keer HP lastig ging worden maar met de 430u word het zo wel mAkkelikk. In 3 games meer dan 4.5 geblokt op de hull 8)7

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
Afgelopen weekend was Tanks in Town in Mons (België). Zelf kon ik niet gaan omdat ik plat lag door de griep... gelukkig heb ik wel filmpjes en foto's zien langskomen op facebook.

Hier een foto van in het centrum op 't plein
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/stYuR52.jpg

Hier een filmpje van verschillende voertuigen die deelnamen aan het event (ook post-ww2 voertuigen zoals de Leopard 1 en de Bradley):

Hier de voertuigen voordat ze naar de stad trekken:

Ruige foto van voorgaande editie:
Afbeeldingslocatie: http://www.tanksintown.be/photos/Diapo/diapo1.jpg

Dit is trouwens een jaarlijks terugkerend evenement dat groots wordt aangepakt altijd, meer informatie is op hun website te vinden: Tanks in Town

Stichting Hobbyserver

• kuwerti
misschien ben ik de enige, maar eigenlijk speel ik alleen maar 'normale' potjes. Speel dus nooit strongholds, skirmish en al dat soort dingen.

Mis ik nu wat? kan ik met deze andere dingen veel meer geld verdienen, of maakt dat niet veel uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
kuwerti schreef op donderdag 6 september 2018 @ 20:49:
misschien ben ik de enige, maar eigenlijk speel ik alleen maar 'normale' potjes. Speel dus nooit strongholds, skirmish en al dat soort dingen.

Mis ik nu wat? kan ik met deze andere dingen veel meer geld verdienen, of maakt dat niet veel uit?
Ik speel eigelijk nooit random games, omdat dit de meeste verknipte game-mode in the game is geworden.
Met Strongholds verdien je imo sneller ervaring en credits dan in randoms.

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Bertvdk schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 00:50:
[...]

Ik speel eigelijk nooit random games, omdat dit de meeste verknipte game-mode in the game is geworden.
Met Strongholds verdien je imo sneller ervaring en credits dan in randoms.
Ik heb altijd veel tier 6 en tier 8 strongholds gedaan. Tier 6 was voor ons 2-3 minuten spelen en dan 50-60k credits netto, tier 8 iets langer bezig, maar vaak genoeg tussen de 100-200k credits netto.

Uiteraard wel de clanbonus dan aanstaan. Dat was makkelijk credits verdienen :)
En toen werd de O-i geïntroduceerd en ging iedereen campen :')

[ Voor 5% gewijzigd door wsLy op 07-09-2018 07:17 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
wsLy schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 07:16:
[...]

Ik heb altijd veel tier 6 en tier 8 strongholds gedaan. Tier 6 was voor ons 2-3 minuten spelen en dan 50-60k credits netto, tier 8 iets langer bezig, maar vaak genoeg tussen de 100-200k credits netto.

Uiteraard wel de clanbonus dan aanstaan. Dat was makkelijk credits verdienen :)
ok, dank je wel . Ik begrijp hieruit dat je dat nu niet meer speelt? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
kuwerti schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 07:29:
[...]

ok, dank je wel . Ik begrijp hieruit dat je dat nu niet meer speelt? :+
Ik heb in het laatste half jaar misschien 20 potjes gespeeld.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 17:15
Hm voor de gratis T25 zit het tot nu toe op 9 mil ben benieuwd of het gehaald word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://worldoftanks.eu/e...fers/premium-shop-SU-85i/

De SU-85i alsnog verkrijgbaar. Ik heb trouwens geen idee of deze tank nog de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

wsLy schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 07:16:
[...]

Die is toch generfed inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Edmin schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:54:
[...]

Die is toch generfed inmiddels?
Ik heb het over de tijd dat de O-I geïntroduceerd werd. Erna is het nog steeds een bitch geweest om tegen een team O-I's te vechten ivm hun viewrange en omdat ze gewoon lastig te pennen blijven als tier 6 LT / MT zijnde. Wij speelden namelijk altijd met een snelle setup, gewoon T37's, Type 64's en Cromwells. Gewoon rushen en alles op focus fire zo snel mogelijk slopen.

Maar ze hadden volgens mij de profit boosts enzo ook aangepast, waardoor je minder kon verdienen in SH, voornamelijk met t6 SH's. Nja toen was de fun er sowieso vanaf, aangezien je vaak full gold moest spammen om die verrotte O-I's te kunnen slopen, dan had je uiteindelijk misschien 10-15k profit voor een battle van 5 minuten of langer... was 't gewoon niet meer waard.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:24

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:41:
https://worldoftanks.eu/e...fers/premium-shop-SU-85i/

De SU-85i alsnog verkrijgbaar. Ik heb trouwens geen idee of deze tank nog de moeite waard is.
Wel een aardig TDtje voor tier 5, maar geen armor, healthpool en mobility. Wel een leuke alpha als je in een tier 4,5 battle zit. Een stuk of 10 potjes gespeeld ben nog niet helemaal enthousiast.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Caveman schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:19:
[...]

Wel een aardig TDtje voor tier 5, maar geen armor, healthpool en mobility. Wel een leuke alpha als je in een tier 4,5 battle zit. Een stuk of 10 potjes gespeeld ben nog niet helemaal enthousiast.
Aan het bijbehorende topic te horen zijn er nog steeds erg veel mensen die denken dat het om de SU-76i gaat :+

Zelf speel ik eigenlijk bijna alleen nog maar met m'n tier 8 premiums dus beetje zonde om zoiets dan te kopen.

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/eaffvq.png

Thank you mr. Jagdtiger for keep showing your rear while I was clipping you. _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2018 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:53
*rant modus*
Ik ben zo blij dat arty generfed is en minder damage doet, nu ben ik 10 potjes slechts 2x gepenned voor ongeveer 1K HP... 3 arties per pot blijft gewoon niet leuk om te spelen, ik ben nog steeds in om WG maandelijks x bedrag te geven voor een artyvrije server, maar dat zal er waarschijnlijk nooit komen...
*/rant modus*

En hoe is bij iedereen het weekend?

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
ElPaco schreef op zondag 9 september 2018 @ 10:40:
*rant modus*
Ik ben zo blij dat arty generfed is en minder damage doet, nu ben ik 10 potjes slechts 2x gepenned voor ongeveer 1K HP... 3 arties per pot blijft gewoon niet leuk om te spelen, ik ben nog steeds in om WG maandelijks x bedrag te geven voor een artyvrije server, maar dat zal er waarschijnlijk nooit komen...
*/rant modus*

En hoe is bij iedereen het weekend?
Door al die extra missies en de nodige weekend warriors is het nauwelijks speelbaar.

Inderdaad vaak 3 x arty ingame, maar dan geen light tanks bijv., mediums die hele ronde statisch gaan campen, heavies die jolo suicides doen, lemming treintje naar 1 helft van de map om vervolgens daar massaal te gaan campen als ze 1 tegenstander tegenkomen, zojuist een T32 top tier heavy die de hele map in het uiterste hoekje van map bleef staan terwijl alles buiten zijn view en draw range was......en dan heb je nog al die bagger tanks van Polen, Italië, mislukte premiums etc.

Mwah, een typisch standaard weekeinde WoT dus :P

[ Voor 3% gewijzigd door Breezers op 09-09-2018 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Poll’s closed. Onward to a red October; Top Of The Tree: Object 705A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
Kepro schreef op zondag 9 september 2018 @ 17:54:
Poll’s closed. Onward to a red October; Top Of The Tree: Object 705A
Ook niet bij een beetje 5k votes 2k meer dan op de AMX 50 B

Iemand toevallig een idee of dit een eenmalig gebruik camo is of dat je hem vaker kan gebruiken?: A Fresh Lick of Paint for Your Tanks

Want 7,99 of zo iets voor zo een special paint vind ik best prijzig bij 1x gebruik :+

[ Voor 47% gewijzigd door yvdb op 10-09-2018 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Laatste dagen alleen maar problemen met de WoT client. Heb in 7 jaar bijna nog nooit gehad dat WoT eigenlijk niet werkt. Vorige week al een paar keer op één avond gehad dat de game random crashed en zwart beeld krijg, niet meer reageert en opnieuw moet opstarten. Had ik gisteren laad ik een battle in gelijk crash naar desktop. Opnieuw opstarten, wanneer hij battle inlaad weer crash naar desktop..... much fun much wow...

Nu een reinstall aan het doen hopen dat dat helpt anders zou ik geen idee hebben wat het probleem kan zijn, want er is letterlijk niets veranderd en dit is zomaar out of the blue begonnen. Ja ik speel ook vanilla client wat ik normaal dus ook niet vaak doe >.<

Iemand toevallig zelfde ervaringen ooit gehad of weet een fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje 2 schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:23:
Laatste dagen alleen maar problemen met de WoT client. Heb in 7 jaar bijna nog nooit gehad dat WoT eigenlijk niet werkt. Vorige week al een paar keer op één avond gehad dat de game random crashed en zwart beeld krijg, niet meer reageert en opnieuw moet opstarten. Had ik gisteren laad ik een battle in gelijk crash naar desktop. Opnieuw opstarten, wanneer hij battle inlaad weer crash naar desktop..... much fun much wow...

Nu een reinstall aan het doen hopen dat dat helpt anders zou ik geen idee hebben wat het probleem kan zijn, want er is letterlijk niets veranderd en dit is zomaar out of the blue begonnen. Ja ik speel ook vanilla client wat ik normaal dus ook niet vaak doe >.<

Iemand toevallig zelfde ervaringen ooit gehad of weet een fix?
Ik heb hem altijd full screen en sinds de laatste update als ik soms met Alt+Tab wissel naar m'n browser ofzo dan crasht ie ook weleens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het mogelijk dat die Ensk map nog steeds in de game zit, wat een in en in verrotte map is dat zeg. Sowieso veel te klein voor alles boven tier 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:53
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:51:
Hoe is het mogelijk dat die Ensk map nog steeds in de game zit, wat een in en in verrotte map is dat zeg. Sowieso veel te klein voor alles boven tier 8.
Tja, zelfde geldt voor Mines enzo. Op zich heb ik niet super veel moeite met Ensk, daar heb je tenminste nog een soort van veld waar je beetje kan rondcrossen en er is niet 1 plek die je totale controle over de map geeft (zoals de berg op mines).

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:38:
[...]

Ik heb hem altijd full screen en sinds de laatste update als ik soms met Alt+Tab wissel naar m'n browser ofzo dan crasht ie ook weleens.
Klinkt helaas erg bekend. Ik draai hem tegenwoordig standaard windowed, dan heb ik geen last van dit gezanik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Een IS3 met een auto lader ala Italianen

Please note: we’re checking the autoreloading mechanic on a heavy tank and not changes this particular vehicle. Also, this is the first iteration: we may adjust the mechanic and/or change the stats later.

https://thearmoredpatrol.com/2018/09/10/supertest-is-3a/

[ Voor 51% gewijzigd door Kepro op 10-09-2018 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Kepro schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:24:

Please note: we’re checking the autoreloading mechanic on a heavy tank and not changes this particular vehicle. Also, this is the first iteration: we may adjust the mechanic and/or change the stats later.

Dus de huidige automatisch ladende IS-3A (effectief verschilt hij alleen van de IS-3 dat hij geen dedicated loader heeft) wordt veranderd.

"In this Supertest, the IS-3A gets a three-round clip like the one the top-tier Italians have. But there’s a playstyle-changing difference: here it’s the first round that takes the least time to reload, not the third one. 12/15/18 seconds is the reloading time for the first, the second, and the third shells respectively (at the first stage of testing). You’re able to fire once the first round is in, but in this case the loading sequence will start anew so you may want to wait for another shell. Or probably for one more."

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:24:

Dat is echt precies wat deze game nog nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 17:25:
[...]

Dat is echt precies wat deze game nog nodig had.
proef ik hier enig sarcasme? :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tige
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Y8MGAEA.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IR8K3jJ.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cpxDRlj.jpg

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Damn, dat moet een mooi potje zijn geweest _/-\o_
Heb je ook een replay ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
Breezers schreef op maandag 10 september 2018 @ 20:26:
[...]

Damn, dat moet een mooi potje zijn geweest _/-\o_
Heb je ook een replay ?
Das deze http://wotreplays.eu/site/4533560#redshire-selks-e_50

Selks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
ROFL, kwam er vanavond achter dat ik 4(!!) unassigned vrouwtjes in mijn barracks had staan van de vorige campaign missies. Van elke tank (Stug IV t/m Obj 260 een female crewlid). Geen flauw idee waar die vandaan komen, ik ben er toch vrij zeker van dat ik alle vrouwtjes vrijwel direct na verkrijgen al heb ingezet. Stug IV missie heb ik iets van 3 jaar geleden ofzo al voltooid? Echt wtf 8)7 :+ Wel leuke en nuttige verrassing, dat dan weer wel :P

Heb die missie afgerond dat je 40 internal crits moet doen, maar niet met honors gehaald, want dat is stunnen. Wil ik de volgende missie selecteren, krijg ik een dikke waarschuwing dat al mijn progress van de huidige missie verloren gaat.. Dus ik kijken: er staat toch echt deel 1 completed.. Dus op hoop van zegen maar toch de volgende missie geselecteerd.... Kan gewoon.. Lekker onduidelijke melding dan.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06-2024
Vanmorgen een micro-update geweest, maar ik geraak sindsdien niet meer ingelogd... blijft haperen bij "synchronizing equipment and consumables"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuwerti schreef op maandag 10 september 2018 @ 17:43:
[...]

proef ik hier enig sarcasme? :+
Wellicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
https://worldoftanks.eu/e...french-vehicles-wheel-in/

De nieuwe LT met wielen komen in de supertest en de stats van de tier 8 zijn vrijgegeven.

[ Voor 6% gewijzigd door Kepro op 11-09-2018 16:28 ]

• Arjant2
Mr_Size schreef op maandag 10 september 2018 @ 22:49:

Heb die missie afgerond dat je 40 internal crits moet doen, maar niet met honors gehaald, want dat is stunnen. Wil ik de volgende missie selecteren, krijg ik een dikke waarschuwing dat al mijn progress van de huidige missie verloren gaat.. Dus ik kijken: er staat toch echt deel 1 completed.. Dus op hoop van zegen maar toch de volgende missie geselecteerd.... Kan gewoon.. Lekker onduidelijke melding dan.. :F
Zie je die melding nu pas voor t eerst? ;)
Maar dat betekent in feite alleen maar dat de voortgang van de secundary mission gereset wordt, dus als je die alsnog wil halen dan begin je opnieuw.

Ik zit bij 2 van de missies te azen op lights, 1 missie kill 10 lights en 1 missie doe 8k dmg op lights....
En wat denk je, geen lights in de matchmaking... Uiteindelijk zelf maar een light gekozen en dan krijg je wel geteld 1 light aan de andere kant 8)7
Kies ik een andere natie, dus hoef ik geen lights te hebben, krijg ik er 4 in mijn MM. :(
Echt wtf...

[ Voor 43% gewijzigd door Arjant2 op 12-09-2018 10:12 ]

• Kepro
Tering, al die credit boosters die je kan winnen.

https://thearmoredpatrol....on-x-for-free/#more-66142

• yvdb
Begrijp ik nou goed dat als je de bundle koopt je gewoon alle rewards krijgt?
IMPORTANT: Purchasing the bundle gives you the full pack of rewards and automatically checks all event battle missions as completed. So you won’t be able to access them once you have the bundle.

• Kepro
yvdb schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:44:
[...]

Begrijp ik nou goed dat als je de bundle koopt je gewoon alle rewards krijgt?

[...]
Klopt en elke stage geldt als 10% korting.

• yvdb
Kepro schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:15:
[...]
Klopt en elke stage geldt als 10% korting.
Dus je krijgt best wat credits boosters en equipment als ik het zo lees.
Dan zal de bundel goed prijzig worden, ben benieuwd is kijken hoe ver ik kom heb geen Tier 10 helaas dus zal voor mij alleen het exp stuk worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
yvdb schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:49:
[...]

Dus je krijgt best wat credits boosters en equipment als ik het zo lees.
Dan zal de bundel goed prijzig worden, ben benieuwd is kijken hoe ver ik kom heb geen Tier 10 helaas dus zal voor mij alleen het exp stuk worden.
Gewoon zoveel mogelijk spelen en die korting binnen harken. De progretto had ik uiteindelijk voor €12 ofzo met alle extras.

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Kepro schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:13:
[...]
Gewoon zoveel mogelijk spelen en die korting binnen harken. [...]
Daar zal het wel op neerkomen voor vrijwel iedereen. Ik zie niet heel veel mensen die 280k basexp grinden en nog minder mensen de tier 10 benadering doen... :X

De progressie voor de 25 miljoen tokens is opvallend versneld de laatste dagen, misschien gaan we het toch halen (met een beetje hulp van WG) ;)

• yvdb
Roozzz schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:08:
[...]

Daar zal het wel op neerkomen voor vrijwel iedereen. Ik zie niet heel veel mensen die 280k basexp grinden en nog minder mensen de tier 10 benadering doen... :X

De progressie voor de 25 miljoen tokens is opvallend versneld de laatste dagen, misschien gaan we het toch halen (met een beetje hulp van WG) ;)
Even een vraag, ben ik nou gek en was het 75 tokens om de tank te krijgen? want nu staat er op de website van WoT dat het 70 tokens is.
You need to have collected 70 tokens from the mission "T 25 Sprint"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

yvdb schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:57:
[...]

Even een vraag, ben ik nou gek en was het 75 tokens om de tank te krijgen? want nu staat er op de website van WoT dat het 70 tokens is.

[...]
WG employees drunk again... nee, waarschijnlijk naar beneden bijgesteld om zoveel mogelijk mensen deze tank toch te geven... inflatie. Het totaal aantal gespeelde potjes is ook kunstmatig bijgesteld zodat men wel op 25mln uit kwam.

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

yvdb schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:57:
[...]
[...]
Nee. Het was 75: WG logic.

In ander nieuws, de chat werkt vandaag niet meer en ik heb de meest fantastisch getimede lagspikes. Het zal eens niet |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:33
Kepro schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:26:
https://worldoftanks.eu/e...french-vehicles-wheel-in/

De nieuwe LT met wielen komen in de supertest en de stats van de tier 8 zijn vrijgegeven.
Eyyyy eindelijk pantserwagens! Misschien moet ik weer eens wat actiever gaan spelen en XP farmen. :P

Tijd voor nog meer RNG bullshit ingame! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Roozzz schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:34:
In ander nieuws, de chat werkt vandaag niet meer en ik heb de meest fantastisch getimede lagspikes. Het zal eens niet |:(
Ja echt he, ik heb exact hetzelfde. Micropatch en de chat werkt voor de 12845218145e keer weer eens niet..
Ik heb ook lagspikes, maar geen ping gerelateerde. Het is GPU/CPU gerelateerd, dat heb ik ook nog niet meegemaakt. Zal ook wel aan de zoveelste brakke patch van WG liggen 8)7

Daarnaast is het echt arty galore. Nagenoeg elke game gewoon 3 arties per team.. Much fun, much wow |:(

Verwijderd

Mr_Size schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:15:
[...]

Daarnaast is het echt arty galore. Nagenoeg elke game gewoon 3 arties per team.. Much fun, much wow |:(
Sorry, nog even drie missies voor de 260 en ik zet hem weer in de garage. Want die heavy tank missies skip ik maar even.

• Kepro
The 1.2 test server is looking like it should be coming on Thursday September 13th, however delays are expected. As for what is being tested:

Part 3 of the second season of Personal Missions: Object 279

Three HD maps coming to the game: Empires Edge (or Great Wall as it was known on the Chinese server and console), Widepark, and Highway.

Balance changes (and other assorted changes) for Sand River, Paris, Redshire, Overlord, and Ruinberg.
As well as some other smaller chan

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:41

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

:/
Heb al grote moeite die dingen op te krijgen. Heb er nu nog 200+ ;w
Hier brengen ze vaak alleen maar ongeluk.

Whatever.

• jantje 2
Kepro schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:37:
The 1.2 test server is looking like it should be coming on Thursday September 13th, however delays are expected. As for what is being tested:

Part 3 of the second season of Personal Missions: Object 279

Three HD maps coming to the game: Empires Edge (or Great Wall as it was known on the Chinese server and console), Widepark, and Highway.

Balance changes (and other assorted changes) for Sand River, Paris, Redshire, Overlord, and Ruinberg.
As well as some other smaller chan
Balance changes voor Redshire rip één van de betere maps in Wot momenteel -O- WG en balance is WG gaat niet in één woord samen. en eindigt altijd in een slechtere map 8)7

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Mr_Size schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:15:
[...]

Ja echt he, ik heb exact hetzelfde. Micropatch en de chat werkt voor de 12845218145e keer weer eens niet..
Ik heb ook lagspikes, maar geen ping gerelateerde. Het is GPU/CPU gerelateerd, dat heb ik ook nog niet meegemaakt. Zal ook wel aan de zoveelste brakke patch van WG liggen 8)7

Het blijft me toch verbazen dat ze al jaren ervaring hebben kunnen opdoen en het nog steeds keer op keer weten te verkloten :/

Arty had ik verrassend genoeg weinig last van, maar ik had het dan ook weer snel voor gezien gehouden :P
Op lagere tiers (in ieder geval t6) liggen de medailles voor het killen van 2 of 3 arties momenteel wel behoorlijk voor het oprapen :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/p8Pa0kd5BgIjKkpLAEiClLlb/full.jpg
Ff casual 6.2K damage en dan een 2nd class medal vangen :P
edit: ik realiseer me dat ik geen mods meer gebruik en dus geen damage meer op het linker gedeelte van de end plate heb staan 7(8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Nf0XtXnB6ZcSs9VleB0oZZ4N/full.jpg
Eindelijk MT-15 voor de T-55A binnen! *O* Met honors, dus dikke blij.

[ Voor 18% gewijzigd door Edmin op 13-09-2018 11:51 ]

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik heb zo onderhand wel wat bijzondere dingen gezien, maar zojuist een potje 11-2 voor en verloren op cap :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Ilikebananas schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:40:
Ik heb zo onderhand wel wat bijzondere dingen gezien, maar zojuist een potje 11-2 voor en verloren op cap :F
DEUNT KEP KiL ALL! oooooh waiiitt :+

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 14-09-2018 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilikebananas schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:40:
Daarom cap ik ook altijd mocht er nog een risico zijn dat je team het weggeeft, al is het alleen maar om de enemy te forceren. Ik speel WoT lang genoeg om te weten dat je nooit op je team moet vertrouwen. Zal niet de eerste keer zijn dat meer dan de helft van je team op het einde nog even wordt weggefarmed door drie bushcamping TD's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 11:48

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Edmin schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:49:
[Afbeelding]
Ff casual 6.2K damage en dan een 2nd class medal vangen :P
Is wel bijna allemaal schade tegen lagere tiers. Was dat gelijke of hogere tier geweest, was het een geheel ander verhaal.
User schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:08:
[...]
Eyyyy eindelijk pantserwagens! Misschien moet ik weer eens wat actiever gaan spelen en XP farmen. :P

Tijd voor nog meer RNG bullshit ingame! d:)b
User? wat doe jij hier weer? Eindelijk van onder je rots gekropen? :9
Pagina: 1 ... 19 ... 86 Laatste