Ik lees altijd mee

Gisteren de Panthera gegrind nog 1 engine te gaan en dan is dat ding ook elite. Maar de game blijft gewoon verpest. T8 tegen T10 is gewoon geen reet aan. Ben blij als ik überhaupt 2k damage terwijl dat vroegah niet tevreden was met minder dan 2,3k-2,5k

Ben ik dan slecht geworden
Gisteren een game met 9 shots fired 10 hits en 2 pens >.< 3x zijkant WZ120 FGT bounced 4x een ufp van een patton en 1x zijkant van VK4502A gecrit. 1 bounce was dus blijkbaar afgekaatst tegen iemand anders. Daarna gesnapshot door die WZ on the move en in de fik omdat ik vast game tegen een stenen trapje die iets uitsteek en heel je tank achter blijft haken

Much fun, much skill, much wow.
Missies vind ik tot nu toe nog niet echt heel leuk, grinds duren te lang en secondaries slaan eig nergens op. Nu bezig met 10x top damage en dan 5x survive battle. Die secondary haal je al door gewoon te surviven.. Veel secondaries zijn gericht op higher tier tanks die minimaal 3k+ damage per game kunnen schieten dus je wordt ook hierin verplicht om bepaalde tanks te spelen. ( Het is endgame content, i know maar grinden en missies gaat daardoor wel lastiger )
@
kreezjie Ik vind het niet zo'n probleem dat er enkele arty missies zijn, ik heb 2 T10's in me garage maar het feit dat ik verplicht wordt om een arty te spelen van een natie die ik niet heb en die dus moet grinden is gewoon retarded. Ik wil ook geen orders gebruiken om iets te skippen, ze moeten gewoon haalbaar zijn
Maarja ben nu gewoon langzaam door de primary objectives aan het gaan en kan altijd later nog wel eens een keer de secondaries halen. Ben ook wel benieuwd wat de missies worden voor die T8 cearn prem straks. Iets in de trend van de Progetto waarschijnlijk?
[
Voor 10% gewijzigd door
jantje 2 op 05-09-2018 15:54
]