Tikt hem bijna aan.vliegnerd schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:44:
Ging kimi nou de muur in?
Ook mijn gedachte. Mijn onderbuikgevoel is bang dat hij of tegen iemand aanrijdt of iets te hard de muur kust. Na de vorige races heb ik weinig vertrouwen.hoevenpe schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:48:
Eerst maar eens zien dat Max vandaag de boel heel houdt en niets verkloot.
Maargoed, dat is natuurlijk niet meer dan onderbuikgevoel. Voor hetzelfde geldt zet hij nu weer een topprestatie neer. Het wordt er in ieder geval wel tijd voor
Dat is zeker wel cool, maar die van mij interesseert zich niet voor de F1.Luapper schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:50:
Mijn vriendin zit lekker naast me op de bank... Of is dat niet cool om te zeggen? Lekker bakje koffie erbij, heerlijk!
Gelukkig m'n kinderen wel.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Verwijderd
Wou dat die van mij F1 ook leuk vind maar ja die wil graag voetbal zien dus maar teruggetrokken in mijn mancave. F1 op de beamer en voetbal op 3 computerschermen.Luapper schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:50:
Mijn vriendin zit lekker naast me op de bank... Of is dat niet cool om te zeggen? Lekker bakje koffie erbij, heerlijk!
I served in a company of heroes.
Wie stond er nu bij RTL.de met Kai Ebel te praten? (vriendin van VER?)
Met bingo moet je toch in elke letter kolom 1tje hebben? Dus dat je er nu al 4 in de eerste kunt afstrepen boeit niet.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:26:
[...]
Met nadruk op bijna. Ik heb bewust geprobeerd om elke combinatie moeilijk te maken om echt te behalen.![]()
[...]
[...]
Gezeur over Ziggo heb ik ook bewust eruit gelaten.
Hoe gaat dat duocommentaar zometeen? V/d Garde zit in de Ziggo studio. Op afstand dan? Of gaat het niet door?
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
pas in barcalona is dat?!-ION- schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:53:
Hoe gaat dat duocommentaar zometeen? V/d Garde zit in de Ziggo studio. Op afstand dan? Of gaat het niet door?
Poeh! Wind zal nog voor wat zorgen deze race.vliegnerd schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:54:
https://twitter.com/VanGamerenF1/status/990559022133768192
Ook Max bijna in de muur.
Was Newey die de Merc helemaal zit te bestuderen?
Zojuist bij de gridwalk @ SKY
Zojuist bij de gridwalk @ SKY
Waiting on the world to change
Dat die auto's zo gevoelig zijn voor wind verbaast me enigszins.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Fijne race iedereen heb er wel zin in
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat is niet goed voor de bandjes.vliegnerd schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:54:
https://twitter.com/VanGamerenF1/status/990559022133768192
Ook Max bijna in de muur.
Hoop dat alle coureurs vandaag wel all-risk verzekerd zijn met die wind...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Songfestival al begonnen?
Groot en licht...Franko P. schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:56:
Dat die auto's zo gevoelig zijn voor wind verbaast me enigszins.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
pinda powerrr schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:59:
Zoiets dacht ik ook... Eerst nog ff een musical opvoeren.
Heeft de FIA regeltjes over hoelang men (door)racet met wind?shoombak schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:58:
Rode vlag in ronde 1?
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Stiekem heb ik wel zin een wat crashes en SC's moet ik bekennen
En dan een heel onverwachte winnaar.
fookin mad fer it
Welke windkracht staat er eigenlijk?
Verwachting was 6hoevenpe schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:00:
✌
Windkracht 5hoevenpe schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:00:
https://www.weerplaza.nl/...n/azerbeidzjan/baku/6160/
Ik zeg safety car eerste ronde..
[ Voor 6% gewijzigd door Frank1973 op 29-04-2018 14:01 ]
45 km/h volgens google dat is volgens mij windkracht 6hoevenpe schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:00:
Verkapte reclame voor de Staatsloterij?Ari Gold schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:01:
Bocht 2 gaat het gebeuren.
windkracht 6 momenteelhoevenpe schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:00:
https://www.buienradar.nl/weer/baku/az/587084
[ Voor 12% gewijzigd door remmelt95 op 29-04-2018 14:02 ]
Jups bottas gaat daar weer te vroeg remmen en iemand uitschakelenAri Gold schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:01:
Bocht 2 gaat het gebeuren.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Nog nietpinda powerrr schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:59:
http://ampco-flashlight.nl/esc-2018/
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Even oefenen alvast: MAX, MAX, NEE!!!
/me Heatonme schuift bier en nootjes het topic in en wenst iedereen een knotsgekke race!
Benieuwd hoeveel man het eerste rondje heelhuids doorkomen haha
PSN: xMaurice93
Even een extra tabblad openen met www.crashtappen.com
Fijne race iedereen!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
De gehele top 6 vliegt eruit..
Internet is hier zo brak dat streamen geen optie is. Jullie zijn mijn verslaggevers! Houd me op de hoogte!
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
VER uit!Cass Casey schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:05:
Internet is hier zo brak dat streamen geen optie is. Jullie zijn mijn verslaggevers! Houd me op de hoogte!
Oh nee, wacht, dat was een reclame filmpje
veel race plezier. dit word spannend...
(ik haat straten circuits)
(ik haat straten circuits)
Denk dat ik voor elke gecrashte auto een biertje ga pakken.
Waarom heeft Pirelli gewoon weer aansluitende sets meegenomen ipv compounds over te slaan. Je zou toch zeggen dat ze ervan geleerd hebben de vorige race.
Dat wordt een kater..Franko P. schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:07:
Don't drink when you driveFranko P. schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:07:
Denk dat je straks niet meer mag rijden...Franko P. schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:07:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Die banden worden ruim van tevoren al gekozen en geproduceerd.UltraSub schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:07:
Waarom heeft Pirelli gewoon weer aansluitende sets meegenomen ipv compounds over te slaan. Je zou toch zeggen dat ze ervan geleerd hebben de vorige race.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Word spannend dat stuk net voor het laatste rechte stuk de eerste ronde. Zou me niet verbazen dat we dan al gelijk een SC krijgen.
Goeie vraag. Dit had de race van China idd een stuk spannender gemaakt.UltraSub schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:07:
Muziekje is steeds beter te pruimen. Ik vind het wel wat hebben zo vlak voor de start even lekker de spanning opbouwen.
Hoef gelukkig ook nergens meer heen
Zo, vrouw en kids op verjaardagsvisite. Kijken hoe snel ik me bij hen moet voegen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Wordt je waarschijnlijk wel druk na het eerste rondjeFranko P. schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:07:
We kunnen ook een 2016 herhaling krijgen mensen. Die was borderline slaapverwekkend.
LOL!! Arme OlavJackson6 schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:10:
#groteoorballen
Formation lap nog geen crashes, dat valt alvast mee
Interessant nieuws op Ziggo. Volgend jaar mogelijk Miami ipv Baku.
Dat probleem heb ik niet. De visite zit hier en moet verplicht meekijken.Señor Sjon schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:08:
Zo, vrouw en kids op verjaardagsvisite. Kijken hoe snel ik me bij hen moet voegen.
"When you grow up your heart dies"
Gehele top 5 crasht in ronde 1Verwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:11:
Voorspelling, Verstappen crasht in de eerste vijf ronden.
Verwijderd
Gefeliciteerd en hoop dat Max een leuk cadeau voor je heeft.sjaool schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:11:
[...]
Dat probleem heb ik niet. De visite zit hier en moet verplicht mee kijken.

Fijne race iedereen! Laten we hopen dat we weer een spektakel krijgen net als vorig jaar
Are you a one or a zero
Gefeliciteerdsjaool schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:11:
[...]
Dat probleem heb ik niet. De visite zit hier en moet verplicht meekijken.

Feli!!! En fijne race toegewenst!sjaool schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:11:
[...]
Dat probleem heb ik niet. De visite zit hier en moet verplicht mee kijken.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Vreemd, Baku heeft een contract tot en met 2020. Heeft ze schijnbaar 300 miljoen gekost. Zie NOS site
Alleen als Kimi een goede start heeft.
Als dat waar is heeft Jack een goeie scoop!TheBrut3 schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:11:
Interessant nieuws op Ziggo. Volgend jaar mogelijk Miami ipv Baku.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
En Max was teruggevallen naar P6?
Nou hier komt hartslag 150+... Hoeveel crashes in de 1e 2 ronden?
Fijne race allemaal! En gefeliciteerd sjaool
Dat is 1
Lekker kimi
Edit: ik weet het zo net nog niet

[ Voor 78% gewijzigd door Maurice079 op 29-04-2018 14:15 ]
PSN: xMaurice93
En daar is de eerste SC.
"When you grow up your heart dies"
Lol daar is de eerste sc al haha
Kimi, gast
Met Sirotkin en Kimi schade. Lekker voor m'n poule
Met Sirotkin en Kimi schade. Lekker voor m'n poule
Flickr PSN ID= cheironnl
Nee kimi kon geen kant op
Kimi kon ook geen kant op helaas
En daar is de SC al. Wat een start! Gelukkig VER ongeschonden, jammer dat hij RIC niet voorbij kon.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1