[F1 2018] Race 4 - GP van Azerbaijan Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 26 Laatste
Acties:
  • 78.299 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:54

Vos

AFCA

The_Scarabial schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 16:54:
RIC had net geluk dat ie een beetje een tow kreeg van RAI, daarom voor VER, anders had VER zijn P4 wel behouden.
Waarom was zijn beste s3 tijd dan niet zo heel goed? Volgens mij reed Kimi best een stuk voor Ricciardo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:41
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 17:17:
[...]

Nee, want dat betekent dat Max op het podium staat en Hulkenberg gaat winnen. :+
Hulkenberg verdient echt wel een podium, maar er zijn grenzen hoor. :P
Hulkenberg en Verstappen zitten beide niet in de top 6 in het WK :?
Alonso zou het winnen met top 6 in omgekeerde volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:44
br men schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 17:25:
[...]

Idd, doe dan maar gewoon de top 8 in omgekeerde volgorde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
[...]

Mooi toch! :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
The_Scarabial schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 16:54:
RIC had net geluk dat ie een beetje een tow kreeg van RAI, daarom voor VER, anders had VER zijn P4 wel behouden.
Nee, RIC was juist een sneller in s1 en s2, VER was sneller in s3, dus als er iemand een tow het rechte stuk op had dan was het VER wel...

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 20:12
Stefie2010 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 17:49:
[...]

Nee, RIC was juist een sneller in s1 en s2, VER was sneller in s3, dus als er iemand een tow het rechte stuk op had dan was het VER wel...
Nee, niet. Dat gaf Max ook aan in het interview. Hij kreeg juist geen tow.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:22
Stefie2010 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 17:49:
[...]

Nouja, dat is natuurlijk wat te simplistisch, kan zomaar dat Ric een wat minder optimaal eerste deel van S3 had. Anyway, afgaande op de afstand tussen RIC en RAI op start/finish vind ik het hele tow verhaal ook wat lastig te geloven. Either way, RIC heeft het beter gedaan. Jammer dat ze allebei net achter BOT staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
Ik ben terug!
Quali al gedaan? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
[...]

Max staat achtste met achttien punten. Hulkenberg zesde en Alonso zevende, beide met 22 punten.
Stel dat Max was niet gespinned in Australië en P4 gehad gescoord. Niet uitgevallen in Bahrein en wederom P4 en dan gewonnen in China. Dan had hij nu: 12+12+25=49 punten en stond hij P2 in het WDC. Dat is zelfs nog conservatief omdat er in Bahrein wel eens wat meer ingezeten zou kunnen hebben.

Om even in perspectief te zetten hoeveel Max is verloren qua punten de afgelopen drie races.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 19:57
Zit de herhaling van de kwali te kijken.

Woord van de dag: wholiesjozemozes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Goed, Max was dus niet berekenend bezig. Hij ging gewoon te laat naar buiten waardoor zijn banden niet warm genoeg waren.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Ligt het aan mij of is er standaard weer iets net niet bij Max...beetje vermoeiend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Net even een samenvatting van F2 gekeken. Als er ook maar de helft van de spanning van die race morgen bij de F1 plaatsvind, dan gaan we een mooie race tegemoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
bvbal79 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 18:37:
Ligt het aan mij of is er standaard weer iets net niet bij Max...beetje vermoeiend
Wat dan? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 20:12
Het is F1 hè. Of iets helemaal goed gaat hangt van veel variabelen af. Dit dus ook. Jammer, maar het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 10:12
Dat ligt aan jou. Iedere coureur uit de top 6 muv Vettel heeft iets te zeuren, aangezien ze allemaal voor pole position gaan. Max heeft muv fp1 prima gereden. En ook daarin (fp1) was het enigszins domme pech. Ik heb veel coureurs uitschieters zien maken, alleen soms heb je een run-off en soms een muur.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Het ligt helemaal aan jou. ;)
Welke coureur zeurt er nu niet over zijn plaats in kwalificatie? Zeker als ze achter hun teamgenoot staan.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Het is doodnormaal dat elke coureur zegt dat niet alles perfect ging. Max is daar geen uitzondering in. Een beetje doorgewinterde Formule 1-fan kijkt daar niet van op. Ik denk dat je dingen (door een oranje bril) ziet die er eigenlijk helemaal niet zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:44
10 coureurs proberen in de laatste minuten van Q3 één ding te bereiken : Pole. Of in ieder geval voor hun teammaat staan. Wachtend op het meest ultieme moment voor een alles-of-niets poging. Sommigen timen het verkeerd, sommigen verknallen hun rondje, anderen veroorzaken weer een gele vlag waar iedereen achter hun weer last van heeft etc etc.

Degene die op het juiste moment buiten is en het beste rondje eruit weet te peuren staat op Pole. De rest heeft een reden waarom ze er niet staan.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 07:54

Vos

AFCA

En alles van Max komt natuurlijk naar buiten en wordt hier besproken. Dat is van de andere coureurs wat minder natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 06:36

ATS

sjaool schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:20:
Driver at Risk is weer eens wat anders dan Driver in Danger. :P
Terwijl hier de driver wel serieus in danger was! Dat had heel akelig af kunnen lopen...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:42

MazeWing

The plot thickens...

Jasphur schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 18:38:
Net even een samenvatting van F2 gekeken. Als er ook maar de helft van de spanning van die race morgen bij de F1 plaatsvind, dan gaan we een mooie race tegemoet
Ik kan me 2016 nog voor de geest halen. Daar was het spannendste of Hamilton het juiste knopje kon vinden...

Dat terwijl de trainingen en kwalificatie zat spectakel hadden.

[ Voor 8% gewijzigd door MazeWing op 28-04-2018 19:43 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10:02
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 18:53:
[...]

Het ligt helemaal aan jou. ;)
Welke coureur zeurt er nu niet over zijn plaats in kwalificatie? Zeker als ze achter hun teamgenoot staan.
En coureur rijdt nooit de 'perfecte ronde'. Er zijn altijd wel punten waar hij iets te vroeg of te laat instuurde of van het gas ging, net een suboptimale lijn pakte en ga zo maar door. Zelfs als coureurs pole pakken hoor je ze daar nog vaak genoeg over.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Grosjean was er wel echt kapot van dat hij er meteen uit lag bij Q1. :/
https://streamable.com/30onw

Hartley is zich ook echt helemaal rotgeschrokken en bood meteen al over de radio zijn excuses aan.
https://streamable.com/lyboj

En de afbrekende stukken van Haas, alweer
https://streamable.com/o210l

[ Voor 38% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-04-2018 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Wat kan de fia doen tegen die losgaande delen bij haas ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Formula one schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:59:
Wat kan de fia doen tegen die losgaande delen bij haas ?
Nog meer beugels toevoegen aan die halo's

alles kan off-topic

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En voor wie zijn ziel ook aan Facebook heeft verkocht. In ruil hiervoor krijg je 12 minuten met Max en Ricciardo. ;)
https://www.facebook.com/Formula1/videos/1028832373940411/

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:35
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 22:04:
En voor wie zijn ziel ook aan Facebook heeft verkocht. In ruil hiervoor krijg je 12 minuten met Max en Ricciardo. ;)
Schakel je in, hoor je RIC: Let's go live motherf***ers. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ric is gewoon een ontzettende toffe peer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 22:04:
Misschien moet Vettel ook maar wat laten snijden in zn lippen ... die zagen er ook niet uit :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik vraag me toch af hoe het met het weer zal gaan. Vrijdag was het nog 21 graden, vandaag 18 en morgen zou het maar 17 graden zijn en komt er naar verwachtting ook nog eens flink wat extra wind opzetten. We weten dat Ferrari en zeker Mercedes gevoeliger zijn voor temperatuur in hun banden dan RBR. RBR lijkt een band perfect op temperatuur te kunnen krijgen in een rondje, hooguit twee en heeft veel speling in condities en temperaturen.

Vrijdag werd ook al duidelijk dat RBR een betere racepace had dan Ferrari, en zeker Mercedes. Als we keken naar vandaag dan lijkt het wat gelijker te zijn getrokken, maar er is geen team dat een voordeel lijk te genieten in absolute snelheid, terwijl RBR wel weer die banden langer kan gebruiken en er meer uit kan halen. Mercedes zou ook nog wel eens kunnen gaan tegenvallen als het zo koel blijft.

Verder kan deze baan behoorlijk wat chaos opleveren. Crashes zeker niet uit te sluiten omdat geen enkele auto goed afgesteld staat voor en het rechte stuk van 2,1km, en de krappe 4km door de stad. Zeker enkele van de mindere auto's kunnen zo van de baan afknallen, zeker met die wind.

Vettel, Bottas en Lewis gaan ook bijna gegarandeerd SS --> S doen en pitten rond of na ronde 20. Dan zullen beide RB14's ook gaan pitten. Breekt er rond of na die pitstop dan chaos uit, dan zouden de RB14's zomaar wel eens naar US kunnen gaan en iedereen er weer helemaal uitrijden. Zeker Mercedes zie ik dan niet volgen. Mercedes gaat denk denk ik toch al lastig krijgen in met name sector 2. Dat hadden ze al met vrij baan, en met andere auto's en dirty air gaat het helemaal moeilijk voor ze worden.

Kimi gaat ook interesant worden. Hij moet eigenlijk een twee stopper gaan doen omdat hij op US start. De vraag is of Ferrari dat ook toe gaat latten. Ze kunnen hem weer heel goed op een totaal kansloze strategie van US --> S en uitrijden zetten, puur om te proberen wat anderen op te houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 17:17:
[...]

Nee, want dat betekent dat Max op het podium staat en Hulkenberg gaat winnen. :+
Hulkenberg verdient echt wel een podium, maar er zijn grenzen hoor. :P
Ik zou het Hulkenberg echt zo graag gunnen dat ie eens op het podium staat. 1e boeit me ook niet eens. En voor Renault zou het ook erg leuk zijn (sowieso iets anders dan de top 3 teams is al gaaf). En als daardoor Max niet op het podium staat, so be it.

Ik zou Hulk ook graag in de Mercedes of Ferrari zien volgend jaar. Die gozer heeft eigenlijk elke teamgenoot wel verslagen, waarbij ie bij Perez alleen verloor omdat die met wat geluk toch wel op het podium belandde (daardoor quali 35-24 en race 23-22 maar uiteindelijk wel wat minder punten). Ook tegen Sainz gaat het best prima en hij is momenteel gewoon duidelijk best of the rest tijdens de races. Nooit het topmateriaal gehad wat ie verdient.

Hij heeft de snelheid, hij heeft het inzicht, hij rijdt vrijwel nooit schade en is betrouwbaar. En bovendien een leuke persoonlijkheid. Dus als Toto of Maurizio even meewerken ...

Dus nee, niet mee eens. Hij mag van mij gewoon het podium betreden :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:13
Martinspire schreef op zondag 29 april 2018 @ 00:10:
[...]

Ik zou het Hulkenberg echt zo graag gunnen dat ie eens op het podium staat. 1e boeit me ook niet eens. En voor Renault zou het ook erg leuk zijn (sowieso iets anders dan de top 3 teams is al gaaf). En als daardoor Max niet op het podium staat, so be it.

Ik zou Hulk ook graag in de Mercedes of Ferrari zien volgend jaar. Die gozer heeft eigenlijk elke teamgenoot wel verslagen, waarbij ie bij Perez alleen verloor omdat die met wat geluk toch wel op het podium belandde (daardoor quali 35-24 en race 23-22 maar uiteindelijk wel wat minder punten). Ook tegen Sainz gaat het best prima en hij is momenteel gewoon duidelijk best of the rest tijdens de races. Nooit het topmateriaal gehad wat ie verdient.

Hij heeft de snelheid, hij heeft het inzicht, hij rijdt vrijwel nooit schade en is betrouwbaar. En bovendien een leuke persoonlijkheid. Dus als Toto of Maurizio even meewerken ...

Dus nee, niet mee eens. Hij mag van mij gewoon het podium betreden :P
Mwaaa, defensief vind ik hem écht niet sterk. Geeft plaatsen voor punten snel weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:10
Mbt Hulk: als het al zó lang niet lukt en sommige teamgenoten in dezelfde auto wel, dan is het geen pech maar is er een onderliggende reden voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Requiem19 schreef op zondag 29 april 2018 @ 08:47:
Mbt Hulk: als het al zó lang niet lukt en sommige teamgenoten in dezelfde auto wel, dan is het geen pech maar is er een onderliggende reden voor...
Dat is het punt toch ook? Het is de andere teamgenoten ook niet gelukt, behalve dat Perez het even wat beter deed door geluk. Dan ligt het dus aan de auto :) Ik denk dat hij gewoon bij Renault moet blijven, daar zit een hoop budget en kennis, die komen er wel. Als hij dan wat podiums kan pakken in 2019 en verder rijdt hij zichzelf misschien in de kijker. Maar ja, waar wil hij heen? Als Ricciardo RBR gaat verlaten en RAI gaat stoppen, komen er geen betere stoeltjes vrij dan waar hij nu zit, want RBR gaat vast geen rijder aantrekken van een ander team, die schuiven iemand als GAS door.

Sainz was toch zo gelijkwaardig aan Verstappen? Die heeft hij aardig in de tang dit seizoen.

[ Voor 29% gewijzigd door Grrrrrene op 29-04-2018 09:57 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Grrrrrene schreef op zondag 29 april 2018 @ 09:55:
[...]

Dat is het punt toch ook? Het is de andere teamgenoten ook niet gelukt, behalve dat Perez het even wat beter deed door geluk. Dan ligt het dus aan de auto :)

Sainz was toch zo gelijkwaardig aan Verstappen? Die heeft hij aardig in de tang dit seizoen.
Sterker nog, die is onzichtbaar, ook vergeleken met de toch weinig zichtbare Hulkenberg. Hij schijnt ook al op een zijspoor te zijn beland als Ricciardo vertrekt. Helmut Marko lijkt al een voorkeur voor Gasly te hebben ontwikkeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik hoop dat Max niet te wild(gefrustreerd) van start gaat, zal jammer zijn als er al snel een crash komt.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat ligt aan jou. Hij heeft in FP1 eerlijk aangegeven dat hij zelf een fout maakte. Na de Q geeft hij aan dat hij te lang heeft gewacht met de 2e run waardoor zijn banden te koud waren. En als je de andere interviews hoort geven de andere coureurs ook aan dat het aan wind, verkeer, gebrek aan tow, etc ligt dat ze niet zo presteren als ze hadden gehoopt. Kijk het interview van Ziggo met Stoffel maar eens: hele weekend ging al niet lekker, steeds in verkeer of gele vlaggen. Het ligt niet aan hem.

Als je zoekt naar een reden dat Max een l*l is, zul je die vast vinden ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Grrrrrene op 29-04-2018 10:48 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hackus schreef op zondag 29 april 2018 @ 10:05:
Ik hoop dat Max niet te wild(gefrustreerd) van start gaat, zal jammer zijn als er al snel een crash komt.
Ik ben vooral een beetje bang voor Kimi op de us. Denk dat die binnen no time aardig in de weg zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

De Ferraris hebben het hele jaar al goeie starts, wellicht dat Kimi er al langs gaat bij de start.

Hey Ferrari fans, Singapore 2017! >:)

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
blijft wel een duur grapje deze track. :P

https://nos.nl/artikel/22...ject-maar-amper-fans.html

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 22:55:
Ik vraag me toch af hoe het met het weer zal gaan. Vrijdag was het nog 21 graden, vandaag 18 en morgen zou het maar 17 graden zijn en komt er naar verwachtting ook nog eens flink wat extra wind opzetten. We weten dat Ferrari en zeker Mercedes gevoeliger zijn voor temperatuur in hun banden dan RBR. RBR lijkt een band perfect op temperatuur te kunnen krijgen in een rondje, hooguit twee en heeft veel speling in condities en temperaturen.

Vrijdag werd ook al duidelijk dat RBR een betere racepace had dan Ferrari, en zeker Mercedes. Als we keken naar vandaag dan lijkt het wat gelijker te zijn getrokken, maar er is geen team dat een voordeel lijk te genieten in absolute snelheid, terwijl RBR wel weer die banden langer kan gebruiken en er meer uit kan halen. Mercedes zou ook nog wel eens kunnen gaan tegenvallen als het zo koel blijft.

Verder kan deze baan behoorlijk wat chaos opleveren. Crashes zeker niet uit te sluiten omdat geen enkele auto goed afgesteld staat voor en het rechte stuk van 2,1km, en de krappe 4km door de stad. Zeker enkele van de mindere auto's kunnen zo van de baan afknallen, zeker met die wind.

Vettel, Bottas en Lewis gaan ook bijna gegarandeerd SS --> S doen en pitten rond of na ronde 20. Dan zullen beide RB14's ook gaan pitten. Breekt er rond of na die pitstop dan chaos uit, dan zouden de RB14's zomaar wel eens naar US kunnen gaan en iedereen er weer helemaal uitrijden. Zeker Mercedes zie ik dan niet volgen. Mercedes gaat denk denk ik toch al lastig krijgen in met name sector 2. Dat hadden ze al met vrij baan, en met andere auto's en dirty air gaat het helemaal moeilijk voor ze worden.

Kimi gaat ook interesant worden. Hij moet eigenlijk een twee stopper gaan doen omdat hij op US start. De vraag is of Ferrari dat ook toe gaat latten. Ze kunnen hem weer heel goed op een totaal kansloze strategie van US --> S en uitrijden zetten, puur om te proberen wat anderen op te houden.
Je presenteert weer eens allerlei zogenaamde feiten zonder verdere onderbouwing..

1. Racepace op vrijdag was RBR net zo snel als Ferrari, Mercedes week duidelijk af. Die zijn echt niet een seconde langzamer in racetrim zoals de rondetijden lieten zien..

2. Het wordt vandaag letterlijk 1 graad kouder dan gisteren, de verhoudingen liggen dan vast helemaal anders.. Er staat meer wind ja, of ga je nu ook beweren dat de RBR beter tegen wind bestand is dan de rest? ;)

3. Hoe kom je er bij dat RBR beter om kan gaan met temperatuur in de banden? Omdat ze vorige race mazzel hadden met de Safetycar en daarna met een afwijkende strategie langer op een setje soft konden rijden?

4. ALS de hele top 4 elkaar raakt in de eerste bocht zou het zomaar kunnen dat er een RBR met de winst vandoor gaat! ;)

Ik snap best dat je hoopt op goede resultaten voor RBR en Max maar ik snap niet waarom je allerlei aannames doet en deze vervolgens presenteert als voldongen feiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

De_Bastaard schreef op zondag 29 april 2018 @ 08:24:
[...]

Mwaaa, defensief vind ik hem écht niet sterk. Geeft plaatsen voor punten snel weg..
Mja dat komt weer vaak doordat ie moet vechten met auto's die ook veel sneller zijn dan hem. Tegen de Haas, Force India en McLaren doet ie wel prima zijn best. Al is ie wel vaak bezig met het eindresultaat. Zo van "ok, hij is nu sneller maar ik ben aan het eind van de race sneller". Inhalen kan ie in ieder geval prima en als ie moet strijden voor een podium kan ie ook wel de ellebogen gebruiken. Het is alleen dat ie vaak als best-of-the-rest moet knokken tegen rijders die 1 seconde per ronde sneller zijn. Dan haalt het inderdaad weinig uit.

Aan de andere kant: hoe vaak zien we hem een auto afschrijven? In de zoveel jaar dat ie in de F1 zit, kan ik niet 1 groot incident opnoemen waarvan hij 100% de veroorzaker is. Bovendien heeft ie een paar keer op podium-positie gelegen maar gebeurde er wat waardoor niet hij maar Perez naar het podium ging. Of vorig jaar met Baku had ie een domme fout gemaakt wat anders ook tot podium had kunnen leiden.

Maar goed, de vraag is eerder hoe vaak we de safety car gaan zien. Alleen dan zou de sub-top een kans maken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 14:07
Martinspire schreef op zondag 29 april 2018 @ 11:05:
Aan de andere kant: hoe vaak zien we hem een auto afschrijven? In de zoveel jaar dat ie in de F1 zit, kan ik niet 1 groot incident opnoemen waarvan hij 100% de veroorzaker is. [...] Of vorig jaar met Baku had ie een domme fout gemaakt wat anders ook tot podium had kunnen leiden.
:+ Vorig jaar heeft hij volgens mij zelf, zonder echt in gevecht te zijn, de muur in T7 een kusje gegeven? (met kapotte ophanging tot gevolg) Dus dat is in ieder geval een fout waarvan hij zelf 100% de veroorzaker was gemaakt, zoals je zelf ook al zei.

Of bedoelde je met groot incident echt een zware crash? Die staan me van hem inderdaad niet bij (ook geen andere crashes trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Was het artikel toevallig net aan het lezen. Bijzonder leuk artikel voor de NOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 06:36

ATS

Grimmie187 schreef op zondag 29 april 2018 @ 10:51:
[...]
[...]
3. Hoe kom je er bij dat RBR beter om kan gaan met temperatuur in de banden? Omdat ze vorige race mazzel hadden met de Safetycar en daarna met een afwijkende strategie langer op een setje soft konden rijden?
Nou, hier zijn natuurlijk best aanwijzingen voor. Zo konden de bulls de vorige race opvallend lang blijven rijden op hun US banden, terwijl de rest van het veld om hen heen gestart was op SS. Ze hoefden eigenlijk niet eerder de pits in dan de mensen die op SS gestart waren.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
ATS schreef op zondag 29 april 2018 @ 11:33:
[...]

Nou, hier zijn natuurlijk best aanwijzingen voor. Zo konden de bulls de vorige race opvallend lang blijven rijden op hun US banden, terwijl de rest van het veld om hen heen gestart was op SS. Ze hoefden eigenlijk niet eerder de pits in dan de mensen die op SS gestart waren.
Dat heeft ook te maken met de temperatuur van de baan. verschillende compounds werken beter bij verschillende temperaturen.
Zo kan het dat de US gewoon op de juiste temperatuur zaten, maar de SS niet. Hierdoor hadden de SS minder grip en slijten ze sneller.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ben benieuwd wat het gaat worden, heb zo'n vermoeden dat RIC weer gaat winnen. Max moet maar gewoon koest blijven en punten scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Jackson6 schreef op zondag 29 april 2018 @ 11:50:
Ben benieuwd wat het gaat worden, heb zo'n vermoeden dat RIC weer gaat winnen. Max moet maar gewoon koest blijven en punten scoren.
Ik gok dat VET m of gaat winnen, of dat zn debiele slalomactie die hij altijd doet vanaf pole een crash veroorzaakt en hij er meteen uit ligt. VET heeft een groot voordeel, namelijk een goede teamgenoot waarvan het team het niks boeit als ze die compleet fucken ten voordeel van VET.

Oh, andere voorspelling, als er niks in bocht 1 gebeurt is GRO de eerste die van de baan schiet en m ergens in prakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Jackson6 schreef op zondag 29 april 2018 @ 11:50:
En dan achteraf weer gaan zeiken dat hij wat agressiever had moeten zijn. Tis ook nooit goed bij jullie

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Even een nutteloos filmpje tussendoor, gewoon omdat het dan weer twee en halve minuut dichter bij de start is als je dit hebt gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:39
mark-k schreef op zondag 29 april 2018 @ 11:54:
[...]
VET heeft een groot voordeel, namelijk een goede teamgenoot waarvan het team het niks boeit als ze die compleet fucken ten voordeel van VET.

Oh, andere voorspelling, als er niks in bocht 1 gebeurt is GRO de eerste die van de baan schiet en m ergens in prakt.
RAI op de ultrasoft op P6 zou nog wel eens voor flinke actie kunnen zorgen. Er zal Ferrari alles aan gelegen zijn om hem zo snel mogelijk naar voren te krijgen.

Ik denk dat degene met de beste strategie en een beetje mazzel deze race gaat winnen. Met de voorspelde wind is een safety car behoorlijk waarschijnlijk.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
DJTimo schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:05:
Even een nutteloos filmpje tussendoor, gewoon omdat het dan weer twee en halve minuut dichter bij de start is als je dit hebt gekeken.

[video]
Leuk filmpje. Geinig om te zien dat die kamer van Max erg overeen komt met wat je zou verwachten van een Hollandse jongen op die leeftijd haha. Ook netjs om te zien hoe ze beide zo enorm gewend zijn geraakt aan al die cameras en fans.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

willen we nog voorspellingen doen?
1 RAI (Ferrari I swear to God)
2 VET
3 BOT

HAM en VER in de muur

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

1 vet
2 ric
3 ham

Twijfel wel tussen 2 en 3

Ver 4

[ Voor 65% gewijzigd door Franko P. op 29-04-2018 12:40 ]

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
1. VER
2. VES
3. VST

hoop dat ik eind van de race kan zeggen dat ik er eentje goed had ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Omdat het zo lekker nutteloos is: VET, RIC, HAM 🤔

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop hier op een Ferrari sandwich met Hamilton O-)

En dan als stand
1. Ver
2. Ric
3. Mag

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2018 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
RIC
RAI
OCO

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 23:42
omdat het Baku is:

1. STR
2. VAN
3. GAS

+ 3x SC + 1x rode vlag.

[ Voor 24% gewijzigd door nachtnet op 29-04-2018 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:01

The_Scarabial

MTB for life!

Ik voorspel voor de top3 in willekeurige volgorde RIC, VER, VET

[ Voor 43% gewijzigd door The_Scarabial op 29-04-2018 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Laatst online: 12-09 19:40
RIC
VET
HAM

Nyck de Vries 3e geworden in GP2 vanochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:59

Vuvuzela

My spire is forming

Hoop dat we minstens 1 safety car restart kunnen zien. Lijkt me niet dat je met dit rechte stuk als leider wilt beginnen dan. :9

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Hoop eigenlijk op een podium met Max, Rai en Ric. Raikonnen verdient imho wel een positief resultaat (boven Vettel).

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik heb opgemerkt dat hier kennelijk veel liefhebbers van bingo aanwezig zijn. Dus speciaal voor de liefhebbers heb ik eens een echte GoT F1 bingokaart gemaakt. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FgEiOAD1RW0xcDN3P3NVvZZl/full.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-04-2018 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

DaniëlWW2 schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:57:
Ik heb opgemerkt dat hier kennelijk veel liefhebbers van bingo. Dus speciaal voor de bingo liefhebbers heb ik eens een echte GoT F1 bingokaart gemaakt. :+

[afbeelding]
Dit is geniaal! :+

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Ik heb opgemerkt dat hier kennelijk veel liefhebbers van bingo. Dus speciaal voor de bingo liefhebbers heb ik eens een echte GoT F1 bingokaart gemaakt. :+

[afbeelding]
B kun je bijna volledig al vooraf gaan afstrepen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:10
Grrrrrene schreef op zondag 29 april 2018 @ 09:55:
[...]

Dat is het punt toch ook? Het is de andere teamgenoten ook niet gelukt, behalve dat Perez het even wat beter deed door geluk. Dan ligt het dus aan de auto :) Ik denk dat hij gewoon bij Renault moet blijven, daar zit een hoop budget en kennis, die komen er wel. Als hij dan wat podiums kan pakken in 2019 en verder rijdt hij zichzelf misschien in de kijker. Maar ja, waar wil hij heen? Als Ricciardo RBR gaat verlaten en RAI gaat stoppen, komen er geen betere stoeltjes vrij dan waar hij nu zit, want RBR gaat vast geen rijder aantrekken van een ander team, die schuiven iemand als GAS door.

Je zegt nu dat het geluk is dat zn teamgenoten wel uitschieters hadden.

Precies dat is mn punt: als je teamgenoten telkens ‘geluk’ hebben en jij nooit, dan moet je eens goed gaan nadenken.

In de races is Hulk niet super sterk qua pace en met name slijtage management is matig. Daarnaast heeft ie op cruciale momenten altijd ‘pech’, ergo doet hij iets doms. Brasilië 2012 (?) had hij kunnen winnen maar spint hij en ramt ‘ie Hamilton. Beiden retirement. Vorig jaar parkeert hij zn bolide in de muur. Had hij dat niet gedaan was P2/P3 mogelijk geweest.

Hulk is mega snel in Q. Maar in de races en niet goed genoeg en te foutgevoelig op cruciale momenten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ari Gold
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IgQEDZI.png

Well done (windy) Baku.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:48

[afbeelding]
Nog even toevoegen: 'topic gaat over de zeik omdat Olav een onboard radio niet goed verstaan heeft'

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold

[afbeelding]
Ik mis GAS / HAR touche. Die zijn ook aardig actief met elkaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 22:52

pinda powerrr

Slow down...

/me meldt zich eindelijk in het topic, eindelijk "me time", dus GP time!

Happy racing!

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:17
Pascal W. mogelijk terug? :o Doe Maar!

[afbeelding]
Je mist gezeur op GoT over Jack en over de gast op de bank bij Ziggo.

[ Voor 4% gewijzigd door TheBrut3 op 29-04-2018 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur

[afbeelding]
Hoe ga je ‘Kimi is boos’ ooit kunnen controleren haha

Tof gedaan. Ben benieuwd of je een Bingo gaat krijgen aan het einde van de race

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Moet zeggen dat ik Pascal niet echt gemist heb. Van mij hoeft die niet echt terug naar F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
mark-k schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:03:
[...]

B kun je bijna volledig al vooraf gaan afstrepen :+
Met nadruk op bijna. Ik heb bewust geprobeerd om elke combinatie moeilijk te maken om echt te behalen. ;)
Bartske schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:05:
Nog even toevoegen: 'topic gaat over de zeik omdat Olav een onboard radio niet goed verstaan heeft'
:+
TheBrut3 schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:15:

Je mist gezeur op GoT over Jack en over de gast op de bank bij Ziggo.
Gezeur over Ziggo heb ik ook bewust eruit gelaten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 13:34

Pierre

Van nature lui!

Wat een dreumes is die Nick

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:09
Phusebox schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:49:
Omdat het zo lekker nutteloos is: VET, RIC, HAM 🤔
Oké, in that case:
1. BOT
2. RAI
3. OCO

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 18:36

Barres B.

six seasons and a movie!!!

DJTimo schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:22:
[...]

Moet zeggen dat ik Pascal niet echt gemist heb. Van mij hoeft die niet echt terug naar F1.
Dat ligt dan ook meer aan de Sauber waar hij in reed. Als ik het een beetje begrijp is het nog een talentje, anders zou Toto er ook niet zoveel moeite voor doen. Dus wat meer competitie in de Torro Rosso met Gasly en Wehrlein zou ik toejuichen. Hartley brengt het niet echt lijkt het helaas.

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 09:00
Ik heb opgemerkt dat hier kennelijk veel liefhebbers van bingo aanwezig zijn. Dus speciaal voor de liefhebbers heb ik eens een echte GoT F1 bingokaart gemaakt. :+

[afbeelding]
Je mist nog" What the F@#k is that guy doing" :+

PSN: IS_DJ

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:46

Spotmatic

Ken sent me

Lang leve Ziggo Go. Ik kan de race gewoon volgen vanaf de camping in Kroatië.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2z6fh41.jpg

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:50

SuBBaSS

-has Ryzen

Zo daar gaat ie weer bijna mensen!

Allemaal een fijne race gewenst en laten we hopen op een mooi spektakel (qua racen dan, niet dat het halve veld de muur in gaat).

Nou lekker, ze gaan er in de formation lap al af, dat belooft nog wat!

[ Voor 18% gewijzigd door SuBBaSS op 29-04-2018 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

wtf. er gaan er al bijna 2 de muur in op weg naar de startplekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:19

vliegnerd

Nintendo fan.

Ging kimi nou de muur in?

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben zo bang voor die die eerste bocht...heb nu al het hart in de keel.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:50
Vuvuzela schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:43:
wtf. er gaan er al bijna 2 de muur in op weg naar de startplekken.
Waar kijken jullie dat je dit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:45
Dit gaat een gekkenhuis worden iedereen mist nu al de bocht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 13:34

Pierre

Van nature lui!

Sky

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:19

vliegnerd

Nintendo fan.

Bartvw schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:45:
[...]

Waar kijken jullie dat je dit ziet?
Sky Sports, het rijden vanuit de pitsstraat naar de startgrid.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Biertjes staan weer lekker koud, vriendin opgehoepeld bij de TV met haar chickflix rommel en nu de race kijken. Hopelijk wordt het een leuke race en een beter resultaat voor Max :)F

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

Ik kan me niet aan het vermoeden onttrekken dat dit wel eens een drukke dag kan worden voor de takelwagens/marshalls. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 14:40

Destruction

(ex-)Automonteur

Maurice079 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 16:04:
Olav is echt totaal niet scherp vandaag. Mercedes had gewoon pole op AUS. 3x geen pole nu dus.
Niet persoonlijk bedoeld maar ik wordt nu toch wel echt een beetje moe van het geklaag op Olav. Ga er zelf maar eens aan staan, om in je eentje 4 of 5 schermen in de gaten te houden en daar dan ook nog een voor leken volgbaar verhaal van te maken.

Ja, ook ik hoop dat duo commentaar een goede oplossing blijkt te zijn voor dat probleem, maar komop.. :/

Anyway, race staat standby, live timing staat klaar, hopelijk wordt het een intressante race vandaag :)

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:50
Thx, ziggo vindt dit nog niet zo interessant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Laatst online: 14:29
Eerst maar eens zien dat Max vandaag de boel heel houdt en niets verkloot.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 14:40

Destruction

(ex-)Automonteur

hoevenpe schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:48:
Eerst maar eens zien dat Max vandaag de boel heel houdt en niets verkloot.
Als iemand snel een goede race met een goed resultaat nodig heeft, is het Max wel inderdaad.

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

Breezers schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:46:
Biertjes staan weer lekker koud, vriendin opgehoepeld bij de TV met haar chickflix rommel en nu de race kijken. Hopelijk wordt het een leuke race en een beter resultaat voor Max :)F
Bier, check.
Vriendin weg, check.

Moet wel goed komen nu :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Destruction schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:46:
[...]
Niet persoonlijk bedoeld maar ik wordt nu toch wel echt een beetje moe van het geklaag op Olav. Ga er zelf maar eens aan staan, om in je eentje 4 of 5 schermen in de gaten te houden en daar dan ook nog een voor leken volgbaar verhaal van te maken.

Ja, ook ik hoop dat duo commentaar een goede oplossing blijkt te zijn voor dat probleem, maar komop.. :/

Anyway, race staat standby, live timing staat klaar, hopelijk wordt het een intressante race vandaag :)
imho is het geklaag meer dan terecht. Alleen is dit niet de plek daarvoor. Kleine kans dat de Ziggo bazen hier meelezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:01
Mijn vriendin zit lekker naast me op de bank... Of is dat niet cool om te zeggen? Lekker bakje koffie erbij, heerlijk!
Pagina: 1 ... 9 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1