[F1 2018] Race 4 - GP van Azerbaijan Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste
Acties:
  • 78.147 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:21

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Het valt mij wel op dat hier toch erg weinig aandacht wordt besteed aan het hele red-bull verhaal. Heb niet alles van begin tot eind gelezen, maar hier geen storm in een glas water. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-06 14:53
demo31051987 schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:44:
[...]

Ik zat de hele tijd dat ze in beeld was te roepen dat ze die idiote bril eens normaal op haar kop moest zetten. Zag er echt niet uit 8)7 :F
Was dat geen zonne/leesbril dan? zag er inderdaad niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

YakuzA schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:00:
[...]

Het zou mij ook niet verbazen als de debri waar Bottas op lek reed door het Magnussen/Gasly incident is gekomen?

(echter heb ik daarvan niks in beeld gezien)
Het lijkt inderdaad debri van Gasly / Magnussen te zijn:
https://www.motorsport.co...ous-driver-gasly-1031915/
The duo made contact near the end of the race after Magnussen moved to the left and hit the Toro Rosso driver as they fought for position at the very fast Turn 20 that leads into the main straight.

"I went on the side and he just put me in the wall right in the middle. Both my front wheels went in the air and broke my right mirror and bent my steering as well.
Turn 20 zit ongeveer waar Bottas over de carbon meuk heen reed. In de video zie je ook dat bij Magnussen een stuk vloer verdwenen is.

[ Voor 18% gewijzigd door YakuzA op 30-04-2018 14:06 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
nachtnet schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:45:
op F1.com staat nu ook de video met GAS & MAG.

https://www.formula1.com/...dangerous-azerbaijan.html

Dat GAS niet van de baan raakt en Geen rode vlag veroorzaakt zo is echt te danken aan de skills van GAS.
Ha, die Pierre Gasly heeft wel een weekend achter de rug zeg. In de Quali die aktie met Brendon Hartley en dan in de race dit.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:59
De hele race wordt nu herhaald op Ziggo.
Ik ga maar eens even goed opletten, op die bril van eehhmm dinges, waar jullie het over hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:32
Sniffels schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:01:
[...]

Was dat geen zonne/leesbril dan? zag er inderdaad niet uit
Dat was een snelle planga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:55
albino71 schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:47:
[...]

Ik snap dat de spiegels totaal geen nut hebben, man man, wat zit die Haas slap in elkaar.
Dat is al vanaf het begin en het wordt hoog tijd dat de FIA hier iets aan doet.
Zo dit viel mij ook op zeg! Wat zijn overigens de reglementen als je spiegels er af zijn? Mag je dan nog door rijden? Vind dit al aardig rijden zonder spiegels :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

albino71 schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:47:
[...]

Ik snap dat de spiegels totaal geen nut hebben, man man, wat zit die Haas slap in elkaar.
Dat is al vanaf het begin en het wordt hoog tijd dat de FIA hier iets aan doet.
Volgens de reglementen moeten ze zo vast zitten zodat ze niet te hard trillen zodat de coureur er nog wat in kan zien op snelheid.

Van de Haas vallen er ook random bargeboards af etc, dus daar zit wel meer niet zo goed vast.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
Ari Gold schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:07:
[...]

Dat was een snelle planga.
Ik moest het even googelen.. en ben blij dat ik niet wist wat een "planga" was.

OT: Hoe denken jullie over de positie van Max bij RB? In het begin deed hij best rustig en bedachtzaam aan, wellicht dat hij toch een goed gesprek heeft gehad.

[ Voor 26% gewijzigd door Sniffels op 30-04-2018 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De kritieken zijn niet mals:
Max Verstappen

Rating: 4

Verstappen was shaded by Ricciardo in qualifying, then seemed to lack his teammate's pace in the race. Having already caused one clash with the sister Red Bull, an inconveniently brilliant in-lap allowed him to jump back ahead then his foolish movement under braking created the conditions for the intra-team wipeout. An immature performance from a brilliant driver having a sustained shaky spell.
https://www.motorsport.co...iver-ratings-1032092/?s=1

Skysports F1 ongeveer hetzelfde verhaal (5). http://www.skysports.com/...rbaijan-gp-driver-ratings
Amus geeft een 2. https://www.auto-motor-un...-aserbaidschan-2018-baku/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-06 21:34
leekers schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:19:
Alle goodwill die hij vorig jaar verzameld had is ie nu langzaam aan het afbreken en hij begint zelfs op Sr te lijken in zijn gedrag .
Ik had hem volgens mij nog niet voorbij zien komen in dit topic maar ik moest gisteren gelijk denken aan Jos die achter op Montoya reed in 2001 8)

Toen natuurlijk geen teamgenoten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

Onterecht wat mij betreft. Sorry, maar zo'n drama was het niet. RIC stond net voor VER omdat RIC in de qually door een mazzeltje een tow had op het lange rechte stuk; op het technische gedeelte was VER sneller. De crash aan het einde was minstens zoveel de schuld van RIC als van VER, en verder werd er hard maar fair geraced.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:58

Pierre

Van nature lui!

Ik heb het nu niet zo meer op mijn netvlies staan maar ging Sky/Channel 4 nu ook zo uit het dak toen onze vriend Ham zijn teamgenoot er uit ramde in 2016

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04:34
Wat mij betreft scoren zowel RIC als VER een 1 voor het optreden van afgelopen weekend. RIC doet een alles of niets inhaal actie, VER verdedigt alsof hij niks te verliezen heeft en zo verpesten ze beide de race voor het hele team. Valt niks over goed te praten, je kunt het 70/30 noemen, 50/50 of 30/70, feit is dat door schuld van beide coureurs er kostbare punten verloren zijn voor het team.
Misschien wel goed dat dit vroeg in het seizoen gebeurt voor Verstappen, kan ie weer normaal gaan doen de rest van de F1 kalender :+ .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-06 17:52
Pierre schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:07:
Ik heb het nu niet zo meer op mijn netvlies staan maar ging Sky/Channel 4 nu ook zo uit het dak toen onze vriend Ham zijn teamgenoot er uit ramde in 2016
Nou ik vond Anthony Davidson van Sky anders een zeer goede analyse geven van het incident en ook vind ik het verhaal van de driver ratings van Sky ook best wel fair. (VER een 5, RIC een 6 en beiden de schuld krijgen) Nergens in een van deze analyses zie ik ze "uit hun dak" gaan.

En bij channel 4 zijn ze nog net zo verliefd op VER als voor het incident, dus ja zij gaan nog steeds uit hun dak om VER echter wel in positieve zin.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
n0pe schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:07:
Wat mij betreft scoren zowel RIC als VER een 1 voor het optreden van afgelopen weekend. RIC doet een alles of niets inhaal actie, VER verdedigt alsof hij niks te verliezen heeft en zo verpesten ze beide de race voor het hele team. Valt niks over goed te praten, je kunt het 70/30 noemen, 50/50 of 30/70, feit is dat door schuld van beide coureurs er kostbare punten verloren zijn voor het team.
Misschien wel goed dat dit vroeg in het seizoen gebeurt voor Verstappen, kan ie weer normaal gaan doen de rest van de F1 kalender :+ .
Denk ook nog wel 10% aan Horner met het "Come on and get him"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Sniffels schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:14:
[...]

Denk ook nog wel 10% aan Horner met het "Come on and get him"
En was dat Horner of de race engineer van Daniel.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Die ratings van sky... Tjsah... Nogal natte vinger werk / scorebordjournalistiek... Cijfers wellicht terecht, maar onderbouwing matig.

Ja LeClerc, Sainz en Perez doen het lekker, maar profiteren wel van andermans leed. Verdien je dan een 9,5?
Ook hier een verwijzing naar de quali van Ricciardo die een flinke tow kreeg...

[ Voor 3% gewijzigd door MikeyMan op 30-04-2018 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Help!!!! schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:16:
Lijk eigenlijk nergens te lezen dat RIC gewoon verstandiger had moeten zijn ipv continue te blijven pushen.

Had VER gedaan wat RIC deed dan was de kritiek op VER denk ik veel heftiger geweest dan de kritiek die RIC nu krijgt….

Misschien kijk ik teveel door de oranje bril maar heb toch het idee dat er met twee maten gemeten wordt.
Je moet er ook niet vanuit gaan dat mensen objectief zijn. In het bijzonder geld dit voor het internet of de Britse pers. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:37

Martinspire

Awesomeness

Haha, dat stuk van Motorsport. Er klopt gewoon niks van. De actie vond plaats voor de remzone, dus under braking heeft er al niks mee te maken. Bovendien was Max gewoon op zijn minst even snel als Ricciardo maar die laatste had gewoon een megavoordeel vanwege dat rechte stuk. Hij kon er 1,5 seconde achter zitten, maar er gewoon naartoe rijden op dat stuk en de volgende ronde zelfs een actie wagen, ook al was ie niet duidelijk sneller. En voor iemand die toch "de beste inhaler van de grid" is, had ie het er verdomde moeilijk mee en doet ie een high-risk-high-reward actie die in tranen eindigt en alsnog krijgt Max de schuld. Je moet het maar eruit krijgen. Bovendien krijgt Max alle schuld van die actie waardoor zijn cijfer tankt, maar Magnussen was lekker prima met Gasly in de muur duwen. Hoezo meten met 2 maten.

Trouwens raar van Sky om uitvallers ineens wel te raten, ik meen me te herinneren dat ze dat voorheen nooit deden. Of is dat nieuw dit jaar?
In ieder geval is het raar dat ze bij een rating over een race ineens gaan klagen over voorgaande races. Ze zeggen niks over de verdedigende acties, maar loven wel Ricciardo voor zijn inhaalpogingen. Pogingen die hij nooit zo op zijn teammate zou moeten doen. En wederom een schop na voor kwalificatie waarmee ie alleen met zijn laatste tijd en hulp van een tow voor Max wist te finishen, wat hem in geen enkele andere sessie of deel van sessie lukte. Hoe de neuk krijg je daar pluspunten voor?

De duitsers zijn helemaal vaag met hun beoordeling. Omdat de titelambities schade oplopen, is een 2 terecht? Wait what? Sinds wanneer gaan we titelambities erbij betrekken? En vooralsnog is dat dan wederom eerder de schuld van Ricciardo dan van Verstappen. Iemand met 10 jaar ervaring moet toch beter weten dan dat?

En inderdaad. Perez erft plek 3 (1 inhaalactie gemaakt volgens mij) en krijgt een tienen en negens.

En het excuus van Magnussen vs Gasly is helemaal lachwekkend. Zit ie te mekkeren over dat ie niks kon zien in zijn spiegels en whatever. Hoezo kruip je dan zo dicht naar de boarding toe?

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 30-04-2018 15:26 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
MikeyMan schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:15:
[...]

Die ratings van sky... Tjsah... Nogal natte vinger werk / scorebordjournalistiek... Cijfers wellicht terecht, maar onderbouwing matig.

Ja LeClerc, Sainz en Perez doen het lekker, maar profiteren wel van andermans leed. Verdien je dan een 9,5?
Ook hier een verwijzing naar de quali van Ricciardo die een flinke tow kreeg...
RIC had geen tow (immers VER zijn s3 was zelfs sneller...) maar VER had juist koude banden, zoals ook was aangegeven door VER zelf. Feit blijft dat RIC VER had outqualified.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Stefie2010 schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:25:
[...]

RIC had geen tow (immers VER zijn s3 was zelfs sneller...) maar VER had juist koude banden, zoals ook was aangegeven door VER zelf. Feit blijft dat RIC VER had outqualified.
Volgens mij had ie een tow in S1. Maar los daarvan, het ging om 0,08s:

4. D. Ricciardo Red Bull 01:41.911 20
5. M. Verstappen Red Bull 01:41.994 19

Natuurlijk; hij was sneller, maar Niet direct een dikke Own ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door MikeyMan op 30-04-2018 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:37

Martinspire

Awesomeness

Hoe kwam het eigenlijk dat Alonso niet 1 maar 2 lekke banden kreeg? Die voorband was gesneden door Sirotkin, maar hoe zat het met achter?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Vond het ook wel apart dat Alonso verder geen straf heeft gekregen.
Lijkt me dat je zo naar de pits rijdt dit toch ook diverse stukjes troep achterlaat op de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Martinspire schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:39:
Hoe kwam het eigenlijk dat Alonso niet 1 maar 2 lekke banden kreeg? Die voorband was gesneden door Sirotkin, maar hoe zat het met achter?
Hulkenberg en Sirotkin zaten tegen zijn rechter kant aan toch? Sirotkin meer aan de achterkant.

PSN

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:07

MazeWing

The plot thickens...

Een site die het optreden van Romain een hoger cijfer geeft dan die van Max of Daniel verlies voor mij ieder vorm van geloofwaardigheid.

Je auto tegen de muur aan knallen tijdens de SC is prutswerk en kan niet anders beoordeeld worden dan met een 1!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
MikeyMan schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:31:
[...]

Volgens mij had ie een tow in S1. Maar los daarvan, het ging om 0,08s:

4. D. Ricciardo Red Bull 01:41.911 20
5. M. Verstappen Red Bull 01:41.994 19

Natuurlijk; hij was sneller, maar Niet direct een dikke Own ofzo.
Geen dikke "Own" maar nog steeds wel outqualified, zoals Sky alleen maar aangaf, zij noemden het ook geen "Own" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Stefie2010 schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:54:
[...]

Geen dikke "Own" maar nog steeds wel outqualified, zoals Sky alleen maar aangaf, zij noemden het ook geen "Own" :)
Oh excuus, haalde twee quotes door elkaar:

Verstappen was shaded by Ricciardo in qualifying, then seemed to lack his teammate's pace in the race.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Martinspire schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:25:
[...]

Haha, dat stuk van Motorsport. Er klopt gewoon niks van. De actie vond plaats voor de remzone, dus under braking heeft er al niks mee te maken. Bovendien was Max gewoon op zijn minst even snel als Ricciardo maar die laatste had gewoon een megavoordeel vanwege dat rechte stuk. Hij kon er 1,5 seconde achter zitten, maar er gewoon naartoe rijden op dat stuk en de volgende ronde zelfs een actie wagen, ook al was ie niet duidelijk sneller. En voor iemand die toch "de beste inhaler van de grid" is, had ie het er verdomde moeilijk mee en doet ie een high-risk-high-reward actie die in tranen eindigt en alsnog krijgt Max de schuld. Je moet het maar eruit krijgen. Bovendien krijgt Max alle schuld van die actie waardoor zijn cijfer tankt, maar Magnussen was lekker prima met Gasly in de muur duwen. Hoezo meten met 2 maten.

Trouwens raar van Sky om uitvallers ineens wel te raten, ik meen me te herinneren dat ze dat voorheen nooit deden. Of is dat nieuw dit jaar?
In ieder geval is het raar dat ze bij een rating over een race ineens gaan klagen over voorgaande races. Ze zeggen niks over de verdedigende acties, maar loven wel Ricciardo voor zijn inhaalpogingen. Pogingen die hij nooit zo op zijn teammate zou moeten doen. En wederom een schop na voor kwalificatie waarmee ie alleen met zijn laatste tijd en hulp van een tow voor Max wist te finishen, wat hem in geen enkele andere sessie of deel van sessie lukte. Hoe de neuk krijg je daar pluspunten voor?

De duitsers zijn helemaal vaag met hun beoordeling. Omdat de titelambities schade oplopen, is een 2 terecht? Wait what? Sinds wanneer gaan we titelambities erbij betrekken? En vooralsnog is dat dan wederom eerder de schuld van Ricciardo dan van Verstappen. Iemand met 10 jaar ervaring moet toch beter weten dan dat?

En inderdaad. Perez erft plek 3 (1 inhaalactie gemaakt volgens mij) en krijgt een tienen en negens.

En het excuus van Magnussen vs Gasly is helemaal lachwekkend. Zit ie te mekkeren over dat ie niks kon zien in zijn spiegels en whatever. Hoezo kruip je dan zo dicht naar de boarding toe?
Goh, toch wel bijzonder dat ik zo'n mega episch F1 seizoen gewoon live mag meemaken. Zoveel controverse en drama. De Baku GP houdt me nu effectief al 2 dagen bezig. Er waren tijden dat F1 een borefest was. Nu zit ik alweer op het randje van m'n stoel om te zien wat de volgende race gaat brengen. Het voelt eindelijk alsof er weer echt geraced wordt in de F1.

[ Voor 3% gewijzigd door Bansheeben op 30-04-2018 15:57 ]

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 10:07

Vos

AFCA

MikeyMan schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:55:
[...]

Oh excuus, haalde twee quotes door elkaar:

Verstappen was shaded by Ricciardo in qualifying, then seemed to lack his teammate's pace in the race.
Een Tweaker hier had de rondetijden uitgezocht. Daarbij kwam Max toch als de snellere naar voren?

Ach ik hecht er geen waarde aan. Het racen voor de crash tussen beide coureurs was kwalitatief goed en spannend. Dat vergeten ze dus even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-06 23:30
Ik had ook 't gevoel dat Max trager was in de race, in ieder geval in het begin. Het is niet voor niets lijkt mij dat Ric een paar keer een inhaalpoging kan doen en ook succesvol doet, terwijl het merendeel van de tijd er geen verkeer direct voor Max zat waar hij last van zou kunnen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
  • Laatst online: 18-05 22:59
rik86 schreef op maandag 30 april 2018 @ 16:33:
Ik had ook 't gevoel dat Max trager was in de race, in ieder geval in het begin. Het is niet voor niets lijkt mij dat Ric een paar keer een inhaalpoging kan doen en ook succesvol doet, terwijl het merendeel van de tijd er geen verkeer direct voor Max zat waar hij last van zou kunnen hebben.
Max had in het begin problemen met zijn Accu. (hetzelfde als Ric). Dat heeft daaraan geholpen gok ik.

+ Niet vergeten dat de slipstream + DRS op het lange rechte stuk zo 1,5 seconden goed kan maken.
En dat had RIC wel, en VER niet omdat die al te ver achter lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

Hij zei achteraf dat het meer een bandentemperatuurissue was...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:49

Chiron

Moderator Discord
Het was vooral de temperatuur van het rubber, de race in Baku is vooruitgeschoven op de kalender, en waar het asfalt vorig jaar nog 50 graden was, zat het nu rond de 20-25. Dan is het lastig die bandjes warm genoeg krijgen...

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:08
rik86 schreef op maandag 30 april 2018 @ 16:33:
Het was volgens mij puur de slipstream+DRS waardoor Ric dichterbij kwam en kon inhalen. Op een gegeven moment was Ver weg van Ric, maar kwam hij weer terug doordat Ver last had van Ham (maar hem niet voorbij kon). Dat hij daarna >3s goedmaakt in 1/1,5 rondje voor/na de pitstop van Ric zegt dat ook wel in mijn ogen.

Over de crash is al genoeg gesproken volgens mij, maar ik had het gevoel dat het de laatste mogelijkheid was van Ric om nog een positie te winnen, aangezien een ronde later de banden van Ver op temperatuur zouden zijn en doordat ze 1/2 ronde nieuwer zijn zou hij moeten kunnen wegrijden bij Ric.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-06 00:06

Speedpete

was barman

Vos schreef op maandag 30 april 2018 @ 16:00:
[...]

Een Tweaker hier had de rondetijden uitgezocht. Daarbij kwam Max toch als de snellere naar voren?
Dat was ik, zie hier, en het verhaal van Motorsport slaat nergens op. Verstappen was, bij vrije baan, sneller dan Ricciardo. Werd vervolgens opgehouden door Hamilton waardoor Ricciardo weer kansen kreeg. Duidelijk te zien in de race en zeker in de rondetijden die bij de FIA staan.

En voor de volledigheid een plaatje van de tijden:
Laptimes

[ Voor 19% gewijzigd door Speedpete op 30-04-2018 17:42 ]

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Martinspire schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:25:
[...]

Ja het is wel bijzonder te noemen dat (veelal buitenlandse) media volledig losgaat op Max zonder enige vorm van nuance. Er worden allemaal oude koeien bijgehaald, halfbakken feiten als waarheid neergezet en vergezochte argumenten aangehaald. Het 'anti-Max' kamp is inmiddels minstens zo blind als 'wij' met onze oranje bril. Ik loop de komende dagen dan ook met een grote boog om al die media heen. De objectiviteit is links én rechts ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Bee.nl schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:23:
[...]
Ik loop de komende dagen dan ook met een grote boog om al die media heen. De objectiviteit is links én rechts ver te zoeken.
Inderdaad, op naar Spanje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 22-05 16:52

Gé Brander

MS SQL Server

Pierre schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:26:
[...]

Inderdaad, op naar Spanje :)
Tijd om weer een P1 in de race te doen :)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:24
Zo het hele weekend moeten missen en nu de race terug gekeken. Genoeg gebeurd en ik heb mij prima vermaakt :Y Maar die monteur van Grosjean: 'i think Ericsson hit you' :o

[ Voor 6% gewijzigd door Dijkstraat op 30-04-2018 20:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• demonic
  • Laatst online: 18-05 22:59
Dijkstraat schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:32:
Zo het hele weekend moeten missen en nu de race terug gekeken. Genoeg gebeurd en ik heb mij prima vermaakt :Y Maar die monteur van Grosjean: 'Leclerc hit you' :o
Ericsson :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

n0pe schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:07:
Nah tot aan de crash heb ik zeker genoten van die twee. Tot aan de crash was de verhouding van wat uitgezonden werd zeker 70% Ric/Ver en 30% de overtollige rest van de ballast in beeld.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
[...]

Dit kan je gewoon zelf opzoeken hoor. ;)
http://en.mclarenf-1.com/...en&dr2=Daniel%20Ricciardo

Ja, Max was gemiddeld zo'n 0,25s sneller per rondje dan Ricciardo tijdens die zeer lange eerste stint op SS banden.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[...]

Ach ik hecht er geen waarde aan. Het racen voor de crash tussen beide coureurs was kwalitatief goed en spannend. Dat vergeten ze dus even...
VER was ook sneller in de race, maar als je teamgenoot op het langste rechte stuk op de kalender iedere ronde een DRS-mogelijkheid krijgt + een slipstream, kun je rijden wat je wil: hij zal je op dat gedeelte altijd weer bijhalen. Dat is het oneerlijke aan DRS: als VER RIC voorbij had gelaten, was het een ronde later stuivertje wisselen geweest. Had er een gat van 3-4s tussen gezeten, dan hadden ze bijna identieke rondetijden gereden (RIC was ook niet mega veel trager).

Wat betreft de move: van beide kanten gewoon stom. Zo'n risicovolle move haal je niet uit op je teamgenoot en zo verdedig je ook niet op je teamgenoot. Ze zullen hier wel weer van leren hoop ik. Ricciardo had moeten weten dat hij zo'n move zeker bij Max niet hoefde te proberen, die gooit het gat dicht. Je brengt jezelf dan in een bijzonder benarde positie en hebt de situatie niet meer zelf onder controle. Maar feit blijft dat Verstappen dat gat nooit zo hard dicht had mogen gooien, ook hij kan verwachten wat de gevolgen gaan zijn.

En Magnussen: ik weet dat hij ooit heeft geroepen dat het hem niks interesseert wat men van hem vindt en dat hij geen vrienden zoekt in F1. OK, dat is logisch, ze zijn allemaal nep-vrienden van elkaar, maar zijn rijstijl is echt te lomp en agressief. Als dit zo door gaat pakt hij de resterende 4 strafpunten ook nog wel dit seizoen en zien we hem een race niet terug.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1051667

MazeWing schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:53:
Een site die het optreden van Romain een hoger cijfer geeft dan die van Max of Daniel verlies voor mij ieder vorm van geloofwaardigheid.

Je auto tegen de muur aan knallen tijdens de SC is prutswerk en kan niet anders beoordeeld worden dan met een 1!
Sorry maar wat Romain overkomen is kan ik perfect begrijpen. Een paar ronden achter de SC, banden die koud worden, het feit dat je je banden op temperatuur moet houden op koud asfalt, een foute move en bang!

Wat Max en RIC daarintegen deden snap ik volkomen niet. Het ging om P4/5 en niet om een podiumplaats, laat staan een win. Kijkend naar de constructeur standing en de punten van de mannen heb ik zo iets van mannen, jullie hebben nog maar 16 ofzo rondjes te gaan. Rij naar binnen en neem de punten mee.

Prima dat ze elkaar de tyfus in mogen racen bij RBR maar kom op. De race was niets bepalend en de punten konden ze goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

In de glorietijd van Schumacher waren er ook flink wat haters te vinden. Mocht Verstappen het ook ooit zover gaan schoppen v.w.b. resultaten, dan zal hem dat verder aan zijn derrière oxideren. Ricciardo mag bij menigeen op tafel zijn behoefte doen zonder dat ie kwaad bloed zet, het is gewoon de meest sympathieke coureur van allen, dan sta je al met 3:0 voor.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1051667

hardware-lover schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:48:
In de glorietijd van Schumacher waren er ook flink wat haters te vinden. Mocht Verstappen het ook ooit zover gaan schoppen v.w.b. resultaten, dan zal hem dat verder aan zijn derrière oxideren. Ricciardo mag bij menigeen op tafel zijn behoefte doen zonder dat ie kwaad bloed zet, het is gewoon de meest sympathieke coureur van allen, dan sta je al met 3:0 voor.
Je zegt het goed, in de glorietijd van Schumacher. Max heeft nog niets bereikt en kon als hij iets strategischer te werk ging meedoen in de punten. Dat hij enorm goed is en potentieel heeft betwist niemand denk ik. De dagen van twijfels zijn allang voorbij. Hij heeft bewezen dat hij het in zich heeft. Maar ik vraag me een ding af:

De limiet constant opzoeken, terwijl de strijd om posities in de WDC of constructeurs stand nog verre van begonnen is, zulke risicos te nemen is voor mij super stom.

Twee jaar geleden was het anders. RBR was in de strijd met Ferrari om P2 in de constructeurs strijd. Dat je dan risicos neemt, a la.

Maar nu heeft hij he le maal niets bereikt.

Lachende midfield coureurs kunnen hier blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1051667 schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:44:
[...]

Sorry maar wat Romain overkomen is kan ik perfect begrijpen. Een paar ronden achter de SC, banden die koud worden, het feit dat je je banden op temperatuur moet houden op koud asfalt, een foute move en bang!
Wat Grosjean deed is gewoon dom, punt. Hoeveel jaar doet hij intussen al mee? Zelfs de rookie LeClerc en semi rookies Hartley & Gasly is dat nog niet gebeurd (die laatste twee hebben dan weer wel andere stunts uitgehaald 8)7 ). Crashen achter de safety car is echt iets wat zooo zelden voorkomt dat het zeker een ervaren coureur als Grosjean niet mag gebeuren. En het is ook niet een klein foutje wat hij even moet corrigeren, maar de wagen gaat al bijna volledig dwars de muur in. Was het een gewoon circuit had hij ook in de grindpak in het gras gestaan en was het enorm knullig. Baku is vervolgens wat onverbiddelijker doordat de muren er meteen staan, maar dan nog.
Wat Max en RIC daarintegen deden snap ik volkomen niet. Het ging om P4/5 en niet om een podiumplaats, laat staan een win.
Het lijkt mij dat je juist behoudender gaat rijden hoe verder naar voren je ligt. En je juist verder achteraan meer risico neemt. Om van 11 een aanval naar plek 10 te doen kan letterlijk een alles of niets zijn (0 vs 1 punten, val je uit, heb je er ook 0). Val je uit vanaf P2 als je voor de winst wilt gaan verlies je in een keer 18 punten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-06 21:50
Ik heb het nog eens terug zitten kijken. Met de snelheid van RIC gaat hij die bocht nooit meer halen. Max doet dan wel een moving under braking, maar RIC is hem niet voorbij en dan ontstaat er een nieuwe situatie waar RIC gewoon achter Max de bocht om moet gaan. En dus veel eerder had moeten remmen om die bocht te halen. Lauda had het over 70% Max en 30% RIC. Ik zou eerder zeggen andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 10:07

Vos

AFCA

DaniëlWW2 schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:47:
[...]

Dit kan je gewoon zelf opzoeken hoor. ;)
http://en.mclarenf-1.com/...en&dr2=Daniel%20Ricciardo

Ja, Max was gemiddeld zo'n 0,25s sneller per rondje dan Ricciardo tijdens die zeer lange eerste stint op SS banden.
Dat weet ik, maar ik was niet in de mogelijkheid om het vanmiddag uit te zoeken ;). Vandaar de snelle verwijzing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-06 13:48

Wom

Je merkt dat bij Schumacher de kritieken milder werden naarmate hij gestopt was. Alles komt dan wat meer in perspectief te staan waardoor de waan van de dag wat naar de achtergrond verdwijnt. Extreme acties zullen wel bijblijven uiteraard, maar ondanks de enorme dominantie is de globale kijk tegen Schumacher een positievere dan toentertijd.

Max moet het eerst nog maar eens bewijzen van hetzelfde kaliber te zijn. Potentieel genoeg, maar het is meer dan enkel hard rondjes trappen wat de echt groten deden. En omdat hij nu nog rond rijdt kunnen en moeten we daar kritisch en fel naar kijken. Mijn leraren waren ook altijd meer teleurgesteld in mij omdat ze wisten wat mijn potentieel was, terwijl het bij mijn minder presterende buurman toch een wat lagere lat te bespeuren was.

Je verwacht op dit moment misschien iets meer dan wat hij kan. Dat heb ik zelf in ieder geval wel.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 15:44

Destruction

(ex-)Automonteur

Fleximex schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:04:
Ik heb het nog eens terug zitten kijken. Met de snelheid van RIC gaat hij die bocht nooit meer halen. Max doet dan wel een moving under braking, maar RIC is hem niet voorbij en dan ontstaat er een nieuwe situatie waar RIC gewoon achter Max de bocht om moet gaan. En dus veel eerder had moeten remmen om die bocht te halen. Lauda had het over 70% Max en 30% RIC. Ik zou eerder zeggen andersom.
Het is vrij duidelijk geen moving under braking, zie de onboard van Max. Toen hij begon met remmen/terugschakelen stond z'n stuur recht. Kort daarna kwam de klap van achter, toen Ricciardo er dus tegenaan reed.

Met je visie dat RIC de bocht met die snelheid niet had kunnen halen ben ik het eens, wat dat betreft is het me niet helemaal duidelijk wat RIC precies denkende was.

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zo, had die magnussen/gasly gisteren even gemist... Dat ging maar net goed zeg! Vrees dat gasly weer een schoon broekje nodig had... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 16:15

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Destruction schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:10:
[...]

Het is vrij duidelijk geen moving under braking, zie de onboard van Max. Toen hij begon met remmen/terugschakelen stond z'n stuur recht. Kort daarna kwam de klap van achter, toen Ricciardo er dus tegenaan reed.
Volgens mij is dat niet relevant, volgens mij refereer je aan onderstaande regel (moving while defending dus, niet braking).
27.6 More than one change of direction to defend a position is not permitted. Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner.
Maar die regel is inmiddels afaik helemaal geschrapt en vervangen voor:
27.4 At no time may a car be driven unnecessarily slowly, erratically or in a manner which could be deemed potentially dangerous to other drivers or any other person.
https://www.fia.com/file/64928/download/20784?token=z2tsV81N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:07

iichel

Gazoooo

R4NCOR schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:16:
[...]

Volgens mij is dat niet relevant, volgens mij refereer je aan onderstaande regel (moving while defending dus, niet braking).

[...]

Maar die regel is inmiddels afaik helemaal geschrapt en vervangen voor:

[...]

https://www.fia.com/file/64928/download/20784?token=z2tsV81N
Zoals enkele keren eerder aangehaald (maar don't blame you dat je 't hele topic niet doorleest :P ) staat deze regel nog wel in de meest recente versie van "The Code", de FIA richtlijnen voor coureurs in alle FIA klasses.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-01 14:30
Ook zonder die minieme stuurbeweging van Max had RIC er aan die kant niet langs gekunt. Gewoon als een dolle rode stier bij Max naar binnen gereden. Geen teamorders, dus hij weet dat Max op zijn lijn blijft. Waarschijnlijk iets te enthousiast geworden door die boordradio van Horner.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 15:44

Destruction

(ex-)Automonteur

R4NCOR schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:16:
[...]

Zie de post die ik quote, ik beweer juist dat moving under braking totaal niet aan de orde is ;)

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Net nog even de samenvatting zitten bekijken. Zou het niet kunnen dat max juist 'voorzichtig' is met verdedigen op de eerste actie dat nu onbedoeld voor de crash zorgt? Dat ie juist ruimte wou laten rechts en verrast werd door de late move naar links van ric?

Niet om het goed te praten, maar het ging zo snel allemaal... Misschien dacht ie dat de move al afgerond was en rustig links zijn eigen baan kon vervolgen.

[ Voor 12% gewijzigd door MikeyMan op 30-04-2018 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:17
Straks interview met Max op Ziggo. (Peptalk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
MikeyMan schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:58:
Net nog even de samenvatting zitten bekijken. Zou het niet kunnen dat max juist 'voorzichtig' is met verdedigen op de eerste actie dat nu onbedoeld voor de crash zorgt? Dat ie juist ruimte wou laten rechts en verrast werd door de late move naar links van ric?

Niet om het goed te praten, maar het ging zo snel allemaal... Misschien dacht ie dat de move al afgerond was en rustig links zijn eigen baan kon vervolgen.
Max ging maar 320km/u en Daniel 340 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:29

The_Scarabial

MTB for life!

En "I think" zei hij erbij, maakt nogal een wezenlijk verschil

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:24
The_Scarabial schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:21:
[...]

En "I think" zei hij erbij, maakt nogal een wezenlijk verschil
sorry helemaal gelijk, toch beter luisteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:27

epo

Vettel idem, coureurs met niet een Engelstalige achtergrond worden snel gehaat zei dat ze een Vettel en een Verstappen arrogant vinden. De meeste media komt van de UK dus je bent dan al snel het bokje.
Maar goed het is wel zaak dat Verstappen gaat scoren en dit gedoe achter zich gaat laten en ook wat relaxter gaat worden. Je ziet aan hem wel dat zijn ego groot is, niet echt een probleem maar hij kan beter nu even relaxter naar de pers zijn of gewoon achterlijk gaan presteren dan is ook iedereen stil :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Die Jack van Gelder moet zich ook schamen voor die interviews met max zeg... Kreeg zowat vlekken in zijn nek toen er een kritische vraag gesteld werd door Frank Evenblij... Gauw eroverheen praten ook :X

[ Voor 9% gewijzigd door MikeyMan op 30-04-2018 20:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
*knip* Volledig off-topic.

[ Voor 96% gewijzigd door naitsoezn op 01-05-2018 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 22:49
Grrrrrene schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:12:
[...]

VER was ook sneller in de race, maar als je teamgenoot op het langste rechte stuk op de kalender iedere ronde een DRS-mogelijkheid krijgt + een slipstream, kun je rijden wat je wil: hij zal je op dat gedeelte altijd weer bijhalen. Dat is het oneerlijke aan DRS: als VER RIC voorbij had gelaten, was het een ronde later stuivertje wisselen geweest. Had er een gat van 3-4s tussen gezeten, dan hadden ze bijna identieke rondetijden gereden (RIC was ook niet mega veel trager).
Waarom deed Max dat dan niet toen RIC hem de eerste keer inhaalde? Hij reed er nog 3 rondjes achter voor de pitstop van RIC. Dus zo makkelijk gaat je theorie niet op...

Max was hier gewoon een sitting duck voor RIC, de Red Bull had gewoon problemen de banden op temp te krijgen. Je zag het bij de start, na de SC en je zag het bij RIC na zijn pitstop. In plaats van voor VER reed hij er opeens achter. Max had nu echter hetzelfde probleem en kon geen tempo krijgen waardoor RIC inderdaad als een raket erop af kwam. Als RIC er dus voorbij zou gaan was hij ook in dat rondje aan de horizon (bij wijze van) verdwenen door dat temp verschil in banden

[ Voor 26% gewijzigd door bvbal79 op 30-04-2018 21:14 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 12-06 15:23
Rara welke wagen is van RIC :P :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DcAlh2cX4AAey8_?format=jpg&name=900x900

Ja je kan het ook zien aan de camera bovenop

[ Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 01-05-2018 07:39 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:52
Is dat een test met de 2021 voorvleugel?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Jasphur schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 07:38:
Rara welke wagen is van RIC :P :+

[afbeelding]

Ja je kan het ook zien aan de camera bovenop
De rechtse, want daar staat groot 3 op, waar op de linkse 33 staat O-)

Of bedoelde je de rechtse omdat RIC achterop reed en de rechtse de schade aan de voorkant heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Ik neig ernaar het met je eens te zijn. Dat gezegd hebbende moeten we wel in ogenschouw nemen dat de auto van RIC heel veel downforce/tractie verliest op de voorbanden op het moment dat VER voor hem duikt. Wellicht dat dat er voor zorgde dat RIC niet sneller kon vertragen en dus veel meer snelheid had/hield dan normaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Er was niet eens sprake van moving under braking. Alleen wat hele flauwe stuurbewegingen terwijl Ricciardo als een malle van de ene kant naar de andere kant van de baan vloog en nog later dan een al heel erg laat remmende Max remde. Een tiental ronden eerder dacht ie ook al even Max uit te remmen en kwam toen ook volledig naast de racing line terecht, waarna Max 'm gewoon weer terugpakte na wat wheelbangen. Nu is de fake van Ric verder een algemeen geaccepteerde move natuurlijk, maar het feit dat er mensen zijn die Max 100% de schuld willen geven, terwijl Ric als een achterlijke idioot 'm er vol in parkeert, verbaast me nog steeds enorm.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korras
  • Laatst online: 30-04 13:26
Tsja.. Ricciardo kreeg te horen 'go and get him'.. wellicht heeft ie dat iets te letterlijk opgevat hebben? "I got him! I got him!" :+

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:32
Korras schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:00:
Tsja.. Ricciardo kreeg te horen 'go and get him'.. wellicht heeft ie dat iets te letterlijk opgevat hebben? "I got him! I got him!" :+
Tag, you're it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Ok, de meligheid heeft ingetreden, dit topic kan wel op slot. Tot volgende week in Barcelona!

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1