It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
We do what we must because we can.

Whatever.
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Zei het al dat gelijk de eerste ronde een SC oplevert. Maar och Kimi en Ocon wat een fout zegRoD schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:15:
En daar is de SC al. Wat een start! Gelukkig VER ongeschonden, jammer dat hij RIC niet voorbij kon.

Leek mij ook, volgens mij had RAI links helemaal geen ruimte meer.Joster schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:16:
Ocon stuurde veel te enthousiast in toch? Liet totaal geen ruimte..
Ja.Joster schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:16:
Ocon stuurde veel te enthousiast in toch? Liet totaal geen ruimte..
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Was vroegah wel anders zonder al die vleugeltjes en spoilertjes.Franko P. schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:15:
Die slomo, wat een hoop zooi geeft zo'n crash zeg
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Verwijderd
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
lek2
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
al begonnen met zuipen?Franko P. schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:07:
Denk dat ik voor elke gecrashte auto een biertje ga pakken.
Flickr PSN ID= cheironnl
Nog redelijk snel gefixed hoor!Trevor schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:18:
Auto nog heel verder? Netjes hoor
PSN: xMaurice93
Inderdaad, dat was niet zo netjes van Hulk (?)cheiron schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:18:
Sirotkin werd behoorlijk gesneden
Nog niet maar ze staan al wel klaar.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Zou teveel schade hebben...
Zoveel als je kan betalenPaulus07 schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:19:
hoeveel reserve neuzen hebben ze eigenlijk per auto?
NeeEn als die op zijn, mag je dan nog de baan op?
Gelukkig wel. Aldoende leert menVerwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:20:
Max doet dat nu wel netjes met de start. Duikt niet gelijk naar binnen zoals we al eens eerder hebben gezien.
Goed om te weten, ik zie nu pas de herhaling. De app loopt dus aardig achterRoD schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:19:
Herhaling van de start, zag je dat VER beter was was dan RIC. Maar kon hem net niet voorbij.
Niet te veel hier kijken dus.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
I served in a company of heroes.
Dat valt wel mee toch? Weet niet over welke jaren je het hebt?Franco10 schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:20:
Ik kan me de tijden nog herinneren dat met schade aan de voorvleugel je race klaar was omdat het een minuut duurde om er een nieuwe op te schroeven.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Is ook het eerste wat ik dachtenchion schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:21:
Is dat droogijs wat van de Force india afkomt ?
Hij moest uitwijken voor de Hulk. Kon sirotkin weinig aan doenVuvuzela schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:21:
Lekker bezig Sirotkin
DUGG
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ocon, Sirotkin en Hulkenberg waren echt hardstikke stom bezig.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Enkel daarvoor knalde hij wel gewoon achterop iemand.Mach schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:22:
[...]
Hij moest uitwijken voor de Hulk. Kon sirotkin weinig aan doen
Dat was lastiger te beoordelen maar de bocht ervoor rijdt hij al achterop PerezMach schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:22:
[...]
Hij moest uitwijken voor de Hulk. Kon sirotkin weinig aan doen
I served in a company of heroes.
Verwijderd
2 ronden nadat deze SC is afgelopen.DoeEensGek schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:23:
Kijken hoelang het duurt tot de volgende SC.
Dat heb ik dan ff gemistJoster schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:23:
[...]
Enkel daarvoor knalde hij wel gewoon achterop iemand.
DUGG
Alo is de Macgyver van auto's. Als je maar genoeg vloekt, herstelt de auto vanzelf.Ari Gold schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:22:
Ik denk dat ALO de race niet kan afmaken. Schade aan de vloer. Net zoals bij Max vorige keer.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Nee, er is ook een beperkte hoeveelheid opslagruimte in en rond de pitbox.
Verwijderd
Zou wel gaaf zijn en hopelijk kunnen de RB's er van profiteren (allebei graag)nachtnet schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:23:
Herstart met HAM/VET Baku 2017 momentje zo?
Ultieme payback!nachtnet schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:23:
Herstart met HAM/VET Baku 2017 momentje zo?
Waiting on the world to change
You always have to leave DA space!MAX3400 schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:23:
[...]
Alo is de Macgyver van auto's. Als je maar genoeg vloekt, herstelt de auto vanzelf.
Ronde 5 en Max rijdt nogVerwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:11:
Voorspelling, Verstappen crasht in de eerste vijf ronden.
Die safetycar is sowieso briljant. Maylander rijdt op de limiet!Robertdj schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:25:
Bijzonder dat Rai überhaupt in die positie kwam.
Trouwens gaaf die beelden vanuit de safetycar!
Doe eens uitleg...Jackson6 schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:25:
Hahahahaha POLITIE!!!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1