En dan hopelijk voor PER op de baan, en snel RAI voorbij...DaniëlWW2 schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:15:
Nog vijf ronden en dan gaan de RB14's dadelijk naar US.
jah, hoeveel Sec. is een pitstop? 20sec?
SC over 4 ronden, gratis pitstop en dan winnen?DaniëlWW2 schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:15:
Nog vijf ronden en dan gaan de RB14's dadelijk naar US.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Tegenwoordig zenden ze de samenvatting al tijdens de race uit
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Verwijderd
Wordt krap maar zou moeten lukken. Hopelijk dan P2 en P3 zolang ze elkaar maar niet in de weg zitten.RoD schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:16:
[...]
En dan hopelijk voor PER op de baan, en snel RAI voorbij...
Dit is wel echte promotie weer voor Red Bull
Hoop het ook!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Lekkere Screentime voor Red Bull hoor
Flickr PSN ID= cheironnl
BOT is sneller op zijn 33 ronde oude SS dan VET op nieuwe S banden.. Strategie foutje?
Vergeten we bottas niet? Die doet zo hetzelfde.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Blue flag.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nog een ronde of 3 en dan gaan ze over op US en dan gaan ze echt vlammen en tijd winnen.
Of het genoeg is weet ik echter niet...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
US is maar 11 ronden toch?MazeWing schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:19:
Nog een ronde of 3 en dan gaan ze over op US en dan gaan ze echt vlammen en tijd winnen.
Ben er ook bang voor dat ze dan te weinigen winnen per rondjeMazeWing schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:19:
[ Voor 4% gewijzigd door The_Scarabial op 29-04-2018 15:20 ]
Moah, met lege wagen moet 16 wel lukken.
Clean hoor RIC.
"When you grow up your heart dies"
Vettel op softs zetten was niet zo geniaal
daar gaan we weer
I served in a company of heroes.
Toch wel tof hoor dat rbr hun rijders gewoon laat racen ipv met teamorders te komen
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Max kan beter pitten nu
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
VER meteen op anderhalve seconde, poeh.
RIC snelste ronde.
Nadelig voor Max als ze een doublestack gaan doen.Ari Gold schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:20:
RIC eindelijk voorbij
Voordelig als ze de achterste auto als eerste naar binnen halen.
Mwa, ik vond het aan de krappe kant.sjaool schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:20:
Clean hoor RIC.
BOT moet nog pitten dus die P1 heeft ie zo weer terug.Goron schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:20:
Vettel op softs zetten was niet zo geniaal
wordt nog spannend dus als er nog een aantal naar US gaan
Ik snap niet waarom RBR zo lang wacht met de pit. Ze moeten vervolgens ook nog naar BOT toe rijden, welke ook op US komt...
Ik verwacht dat ze gewoon de voorste auto eerst doen, en de ronde erna de andere. Elk ander geeft gezeikJackBol schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:21:
[...]
Nadelig voor Max als ze een doublestack gaan doen.
Voordelig als ze de achterste auto als eerste naar binnen halen.
ze willen voor Rai zitten. als ze de pit uitkomen.JackBol schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:22:
Ik snap niet waarom RBR zo lang wacht met de pit. Ze moeten vervolgens ook nog naar BOT toe rijden, welke ook op US komt...
En weer de snelste ronde voor HAM.
Verwijderd
Je kunt zeggen wat je wil he maar dit jaar en vorig jaar is Baku wel een van de leukste races om te volgen. Al dat gezeik van treintjes. Liever dit stratencircuit dan Monaco ook al betreft de historie van Monaco.
RAI zijn ze zo voorbij. Zijn S zijn 36 laps oud.demonic schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:23:
[...]
ze willen voor Rai zitten. als ze de pit uitkomen.
Vettel moet gaan trappen nu
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Niet zo ingewikkeld, met nog maar weinig ronden te gaan wil je niet naar soft, maar je kan nog niet naar ultrasoft, omdat je dan nog een keer moet pitten.JackBol schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:22:
De muur in jaHackus schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:24:
Vettel moet gaan trappen nu
Haters everywhere but I don’t really care
14 laps moet te doen zijn op US.Eddye schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:24:
[...]
Niet zo ingewikkeld, met nog maar weinig ronden te gaan wil je niet naar soft, maar je kan nog niet naar ultrasoft, omdat je dan nog een keer moet pitten.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:18
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Het wordt interessant om te kijken hoe snel Red Bull en Bottas op ultra softs gaan zijn
Dat zeiden we vorige week na de SC ook over VettelJackBol schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:23:
[...]
RAI zijn ze zo voorbij. Zijn S zijn 36 laps oud.
Please Max please
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
We zien nu natuurlijk ook bijna continu de 2 leukste drivers in beeldVerwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:23:
Je kunt zeggen wat je wil he maar dit jaar en vorig jaar is Baku wel een van de leukste races om te volgen. Al dat gezeik van treintjes. Liever dit stratencircuit dan Monaco ook al betreft de historie van Monaco.
Rest van het veld heb ik niet het idee dat er bijster veel gebeurd.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Misschien dat VER iets kan met een undercut.
Moet hijj nu gaan stampenRoD schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:25:
...maar het wordt toch RIC. Interessant.RoD schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:25:
Te vroege voorspelling. Het is Baku en ze komen met deze pits weer dichter bij elkaar.Jackson6 schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:25:
P5 voor Max dus.
MAX in pit naar US.
Hahaha hij zit nog voor RIC!
Hahaha hij zit nog voor RIC!
[ Voor 45% gewijzigd door Ari Gold op 29-04-2018 15:27 ]
WOW UNDEROVERCUT!Vos schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:27:
Max pakt 4 tiende in s2
[ Voor 3% gewijzigd door JackBol op 29-04-2018 15:27 ]
Wow! Ligt ie ineens voor, hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen?
Goede pitstop van Max.
en naar P4Ari Gold schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:27:
MAX in pit naar US.
Goeie lap van MaxRoD schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:27:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
YES.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nu snel die banden op temperatuur krijgen.
Oeh dat vind Ricciardo niet mooi!
Maar jah DRS he.
Maar jah DRS he.
[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 29-04-2018 15:28 ]
Overcut lijkt mij. Wel mooi.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
wow toch te lage temps voor de US?
wat is het verschil met HAM ?
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Ric heeft nu wel warme banden..
I served in a company of heroes.
“You have to do it again”
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Even het F1 woordenboek erbij pakken kan geen kwaad.Heijmenberg99 schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:27:
Undercut boii
Verwijderd
Als je weet dat je volgende ronde gaat pitten kun je het laatste uit je banden halen al was dit wel heel erg close.RoD schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:27:
Denk dat bottas hem zelfs nog kan winnen als hij zo de ultras pakt.
Mooi gedaan, van beide coureurs. Hoeveel ligt P3 nog voor en op welke banden?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Die laatste rondjes op die band waren heel goed van Max. Die gaf even alles zo leek het.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
NEEEEEEEEEEEEE
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ai, ai, ai....
NEEEEEEEEE
Man man man
Bye bye
Krijg toch wat
Flickr PSN ID= cheironnl
Hahahahahahahahaha. Dit zag je niet aankomen.
PSN: xMaurice93
God verdomme
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1