Zal RB naar de US gaan?
Verwijderd
Zou kunnen maar denk wel een gevaarlijke gok als er dan wat met een band gebeurd ben je echt de sjaak.RoD schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:03:
Zit me af te vragen of VER en RIC net zo lang door blijven rijden totdat ze op US de race uit kunnen rijden.
Alhoewel RB kennende zou het ook nog eens kunnen gebeuren.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2018 15:04 ]
Denk ik ook. De enige reden waarom ze op SS wilde starten was omdat ze veel graining verwachtte met een volle tank. Maar inmiddels is die wagen 60kg lichter.TheBrut3 schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:03:
Ik denk dat VET, BOT en RBR naar US gaat.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
RAI teleporteerde zichzelf blijkbaar tot in OCO's auto (volgens Ocon dan)
zo traag dat VER in de greenroom een penalty kan krijgen voor ronde 2..
Dat is wel de bedoeling.RoD schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:03:
Zit me af te vragen of VER en RIC net zo lang door blijven rijden totdat ze op US de race uit kunnen rijden.
Vraag me af of ze dat redden, want dan moeten ze nog wel 14 ronden buiten blijven.RoD schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:03:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Connelly wil iedereen gewoon een zwarte vlag geven en de andere stewards praten hem naar iets minder belachelijks.sjaool schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:03:
[...]
Wat zijn die stewards traag met beslissingen nemen deze race.
Verder liep Max gewoon een beetje in op Hamilton op het rechte stuk.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat heb je op P4 en P5 te verliezen?Verwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:03:
Zou kunnen maar denk wel een gevaarlijke gok als er dan wat met een band gebeurd ben je echt de sjaak.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nou mensen, wees maar blij met Ziggo. Ik zit hier via TSN te kijken en daar wordt zelfs de "closed captioning" gesponsord in een PiP reclameblok.
Het is nog net niet zo idioot als bijv. de NBA waar de reclameboodschappen zelf nog aangeboden worden door een ander bedrijf.

Het is nog net niet zo idioot als bijv. de NBA waar de reclameboodschappen zelf nog aangeboden worden door een ander bedrijf.
Rijdt Hamilton nou sneller dan Vettel op een compound harder? Lijkt op wederom een undercut flater van Ferrari.
BILLEN KNIJPEN!
Wat doet RIC nou rar daar?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verwijderd
Vind het wel knap dat ALO nog steeds rijd hoor echt wel Driver of The Day wat dat betreft.
Sjonge wat een gevecht met RIC en MAX.
max is wel een klootzakje hoor pfffff
I served in a company of heroes.
Max moet echt even normaal gaan doen ipv teamgenoot zo afknijpen, onnodig....
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
2km slipstream maybe?Joster schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:06:
RIC ineens snelste race ronde, hoe dan?
Tow + DRS op het onmetelijk lange rechte stuk.Joster schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:06:
[ Voor 6% gewijzigd door JackBol op 29-04-2018 15:07 ]
Iets met een recht stukJoster schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:06:
- DaniëlWW2
- Niet online
Bijna hartaanval...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat een gezeik op Verstappen. Sinds z'n eerste race juichen we het toe en nu het een paar keer fout is gegaan klagen we steen en been.
Bah bah....
Dankzij zijn gedrag ligt ie nog steeds voor op RIC!
Bah bah....
Dankzij zijn gedrag ligt ie nog steeds voor op RIC!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ric zat daar te knijpen heBreezers schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:06:
Bullshit. Dit is racen.Breezers schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:06:
Verder kneep Ric
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 29-04-2018 15:08 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Daarom hebben ze kevlar handschoenen aan.Verwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:07:
Ik zou geen nagels meer over hebben als ik een monteur was bij Red Bull.
Welke stagiare zit telkens met die kleurenfilter te spelen bij dat helicopter shot van de backstraight?
Ric en Max racen en hier lopen mensen te huilen... bijzonder.
Dit^ RIC was er al duidelijk voorbij.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
90% van de tijd zie ik een RB14 in beeld.. Doen ze goed daar.
Gezeur op Max nu is bullshit. Dit is gewoon racen. Alleen dat wheelbangen paar ronden eerder had heel fout af kunnen lopen.
PSN: xMaurice93
eerste keer was wat voor te zeggen nu nam Ric wat te veel risico wel mooi racenBreezers schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:06:
Dit gaat in tranen eindigen hoor
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
zeik eens niet zo. dit heet racenBreezers schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:06:
Tja... VER is er gewoon om te racen, ook met RIC.... Dus niets kado...en dus gewoon racen....
en verschrikkelijk spannend ook nog !
en verschrikkelijk spannend ook nog !
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Dit was inderdaad gewoon mooi racen (maar met die twee blijft het billenknijpen). Alleen met dat wheelbangen van zonet vrees je toch elke keer weer voor een fuckup

Dit is racen, dit is ook oliedom vanuit team perspectief. Je zat vlak achter Ham en nu is dat 5 seconden.
Wat is Mclaren treurig bezig eigenlijk
I served in a company of heroes.
Beide eraf is nog veel slechter voor de punten lijkt me, laten leven en op US 22 punten voor het team lijkt me veel nuttiger.Pierre schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:08:
Dit gaat in tranen eindigen hoor
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Geen saaie Race in elk geval
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nee hoor, genoeg coureurs die elkaar laten leven. Met BOT was dit ook goed gegaan.toolkist schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:09:
Elke andere coureur had dit in drama voor Max laten eindigen.
Is het ook mogelijk om contact te hebben met de engineer/racer (Max/Daniel) zonder dat de andere teams je horen? nee toch?
Want als ze elkaar even in leven houden en zo lang mogelijk op de supersoft doorgaan kunnen ze straks door op ultra
Want als ze elkaar even in leven houden en zo lang mogelijk op de supersoft doorgaan kunnen ze straks door op ultra
[ Voor 33% gewijzigd door Barres B. op 29-04-2018 15:10 ]
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Ik denk dat de red Bulls tot ronde 35 gaan en dan op ultra soft de laatste stint
Wat een gemelk hier zeg... als er treintje gereden wordt: saai... pffff... Als er gestreden wordt: Ai nee, max dit, max dat...
Er is ook een onderlinge rivaliteit ondanks dat ze teammates zijn en tot hiertoe zag dit er gezond racen uit tussen de 2!
Er is ook een onderlinge rivaliteit ondanks dat ze teammates zijn en tot hiertoe zag dit er gezond racen uit tussen de 2!
Hadden veel schadeVuvuzela schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:09:
Wat is Mclaren treurig bezig eigenlijk
Kost beide auto’s banden, op vuil rijden, tijd, hitte en doet niets voor het team....maar als jij dat onder de noemer racen wilt goed praten is dat jouw keuze
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
nope alles is openbaar zie de comment naar Hulk eerder over de Kers van VERBarres B. schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:10:
Is het ook mogelijk om contact te hebben met de engineer/racer (Max/Daniel) zonder dat de andere teams je horen? nee toch?
En? Hamilton is al gestopt.Franco10 schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:09:
Dit is racen, dit is ook oliedom vanuit team perspectief. Je zat vlak achter Ham en nu is dat 5 seconden.
Dacht ik al, thnx.Wognummer schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:10:
[...]
nope alles is openbaar zie de comment naar Hulk eerder over de Kers van VER
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Wie gaan ze straks als eerste laten stoppen voor banden? RIC de undercut geven? Dan krijgen we nog meer racen te zien
Euh ja, dat is wat racen is. Positie verdedigen, breed maken, etc. Dat kost tijd en banden, per definitie. Een optocht is veel efficiënter.Breezers schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:10:
[...]
Kost beide auto’s banden, op vuil rijden, tijd, hitte en doet niets voor het team....maar als jij dat onder de noemer racen wilt goed praten is dat jouw keuze
Het is racen. En schijnbaar vindt Horner het prima, anders hadden we wel een teamorder over de radio gehoord of een van de wagens naar binnen gehaald voor S.Breezers schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:10:
[...]
F1 gaat nog altijd 1. Om de rijder. 2. Om het team.Breezers schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:10:
[...]
En al zou een team dat andersom willen, dan is er nog nauwelijks een coureur, behalve de typische 2nd drivers die zich daaraan willen conformeren.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik denk dat VET ook strategie heeft om naar US te gaan
edit: toch niet
edit: toch niet
[ Voor 16% gewijzigd door The_Scarabial op 29-04-2018 15:14 ]
Verwijderd
Dat denk ik niet want dan komen ze denk ik beide niet in de punten. Gewoon achter elkaar pitten.Harrie schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:11:
Wie gaan ze straks als eerste laten stoppen voor banden? RIC de undercut geven? Dan krijgen we nog meer racen te zien
Soft.The_Scarabial schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:12:
Ik denk dat VET ook strategie heeft om naar US te gaan
Bij VET staat dat z'n banden 32 laps oud zijn. We zitten in de 30e race-ronde.
Zijn die andere 2 laps dan nog vanuit de Q? Want hij staat nog op z'n Q2-banden. Maar in 2 ronden kun je geen run doen.
Dus hoe zit dat?
Zijn die andere 2 laps dan nog vanuit de Q? Want hij staat nog op z'n Q2-banden. Maar in 2 ronden kun je geen run doen.
Dus hoe zit dat?
VET naar S, gewoon safe natuurlijk, want hij heeft de voorsprong. Betekent wel dat BOT voor een US-tactiek kan gaan om nog wat te bewerkstelligen...
Ze rijden 25 seconden achter HAM. Verliezen hooguit een positie aan RAI hiermee. Lekker laten racen.Breezers schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:10:
Klopt, leeftijd van Q ed wordt meegeteld.AzzKickah schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:13:
Dus hoe zit dat?
Outlap, timed lap en inlap = 3.AzzKickah schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:13:
Dus hoe zit dat?
Maar hij komt niet over de start/finish voordat hij de pit in duikt, daar mis je je ene lap.
1 ronde na elkaar kan misschien al genoeg zijn voor een undercut, als het verschil zo klein is.Verwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:12:
[...]
Dat denk ik niet want dan komen ze denk ik beide niet in de punten. Gewoon achter elkaar pitten.
Outlap en inlap tellen niet. Dus 1 Q lap en de warmup lap.AzzKickah schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:13:
Dus hoe zit dat?
Dankzij de beide Bulls hebben we nu wel een mooie race.
"When you grow up your heart dies"
Eigenlijk heeft US helemaal geen zin, podium haal je er toch niet mee en mogelijk loop je er teveel risico mee, zal dus wel gewoon 's worden.
Hoeveel ronden zou de US het moeten kunnen uithouden?
VER snelste raceronde.
"When you grow up your heart dies"
Zolang het maar een mooie race blijft....sjaool schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:14:

Afstand lijkt nu wat op te lopen, das wel goed voor de gemoedsrust.
Top 3 nauwelijks gezien. Top dit toch?sjaool schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:14:
PSN: xMaurice93
Verwijderd
Haha dit weekend heeft hij ergens gevoelens vandaan gekregen. Zie ook na Q3 zijn reactie.SuBBaSS schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:14:
Wow, hoorden we RAI nou net z'n stem verheffen via de boordradio?
Ik schrok er bijna van!
- DaniëlWW2
- Niet online
Nog vijf ronden en dan gaan de RB14's dadelijk naar US.
Wel mooi race kijken vanuit die kasteeltoren daar
Mag ook nietJackson6 schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:15:
Uitrijden op SS hahaha
Dat gaat echt knallen worden!DaniëlWW2 schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:15:
Nog vijf ronden en dan gaan de RB14's dadelijk naar US.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1