I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

People as things, that’s where it starts.
[ Voor 9% gewijzigd door The Legend op 29-04-2018 15:30 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
Flickr PSN ID= cheironnl
Sukkel!Vos schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:29:
Doeidoei Max!
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
PSN: xMaurice93
Wat een flutzooi!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
"When you grow up your heart dies"
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Newey gaat ander werk zoeken, inpakken en klaarVos schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:30:
Max moved terug?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Klopt, dit is racenAri Gold schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:31:
Dit was racen zei iemand?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Vooroordelen zijn moeilijk uit te roeien.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
*BOEM*
Schuld van Red Bull zelf, IMHO.
Hij is sneller, allicht val je dan aancheiron schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:30:
Iedereen ziet dit aan komen en de engineer roept lekker "val hem aan". Belachelijk
Tuurlijk, toch 10x leuker dan zo'n treinAri Gold schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:31:
Dit was racen zei iemand?
Jephoevenpe schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:30:
Iemand pakt 2 bier nu?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ik ben toch malle pietje niet!
Drieste stieren.....
Flickr PSN ID= cheironnl
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zie geen remlichtFranco10 schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:31:
Max verandert twee keer van richting tijdens het remmen.
Haters everywhere but I don’t really care
Houdoe
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik zie ze liever de race uitrijden en punten pakken.
"When you grow up your heart dies"
Meh, kijk de playback, tijdens de tweede swing begint hij pas met remmen...Franco10 schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:31:
Max verandert twee keer van richting tijdens het remmen.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Haha ja, inderdaad!
Hij Remt niet? kijk zelf nog eens
[ Voor 22% gewijzigd door RoD op 29-04-2018 15:33 ]
Bottas, ik hoop dat je de overwinning krijgt!
Soms is het handig om je coureurs rustiger te houden.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Maar dat streept elkaar weg, dus geen van beide fout: racing incident
[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 29-04-2018 15:36 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Olav heeft ook geen tijd om 5* te bekijken wat er nou precies gebeurtOscar Mopperkont schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:33:
Maar wiens fout is dit nu? Olav Mol zegt niets. Op zo'n moment moet hij toch een beetje kunnen aangeven hoe het zit?
Max beweegt wellicht 2 keer, maar Ricciardo zat er ook te ver achter, onnodig risico. Beide hartstikke dom en RBR is slachtoffer vanuit hun eigen filosofie nu. Die zal nu ook wel eindigen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ja ik ook, maar doordat ze vrij mochten racen hebben we nu toch een spannende race gehad. Anders was het na de eerste SC maar een saaie boel geweest.Ari Gold schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:32:
[...]
Ik zie ze liever de race uitrijden en punten pakken.
Eens, maar dan moet RB Racing dat gewoon als team-order geven.Dacuuu schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:34:
Oké riccardo klapt er achter op. Maar hij was ook de hele race sneller dan Max. Ricc had gewoon voor p3 kunnen gaan als hij vrij baan had. Je zag al vanaf ronde 1 dat dit zou gaan gebeuren.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het wordt 5x herhaald...toolkist schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:34:
[...]
Olav heeft ook geen tijd om 5* te bekijken wat er nou precies gebeurt
Indeed, ik ook hoor! Zat te lachen toen het gebeurde, is gewoon mooi. Jammer dat Max betrokken is.
Overigens mag moving under braking zover ik weet weer.
(Oh wacht, dat moet ik eigenlijk over Max zeggen, toch?)
Tuurlijk...renzo4000 schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:34:
[...]
Rustig rustig... Was vergetenerbij te plaatsen.... Maar hoe je het ik wend of keert, Max speelt met vuur.
Maar waarom speelt Max met vuur? Je kan hem hier toch niet de schuld van geven? Moet Max dan iedereen fluitend voorbij laten en geen positie meer verdedigen?
Oh, dacht dat ik op Facebook zatGAIAjohan schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:36:
Jammer dat hier net zoveel trollen zijn als op fok..
Waiting on the world to change
Heel simpel, regels. Je mag niet blocken. 1x van je lijn mag, 2x niet. En hij doet dat overduidelijk wel.frankpaul1 schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:36:
[...]
Tuurlijk...
Maar waarom speelt Max met vuur? Je kan hem hier toch niet de schuld van geven? Moet Max dan iedereen fluitend voorbij laten en geen positie meer verdedigen?
Ronduit dom. RIC was al de hele race sneller.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Nee dan hadden ze allebei tegen de muur gelegen omdat RIC de bocht nooit meer kon halen.Homeland schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:37:
Max gaat eerst naar rechts, daarna naar links, daar zit zijn fout in, RIC zit vervolgens fout door er op te klappen maar zonder die 2e move van Max was het denk ik niet gebeurt.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1