Actie op zich was prima maar hij laat gewoon te weinig ruimte voor Hamilton, jammer!
in 1 bocht meer inhaalacties dan in de hele vorige race
Actie van Max was prima. Denk eerder dat Alonso daar in de binnenkant van de bocht veel te langzaam ging en dus in de weg zat.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Nee dus
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
DRAAAAMAAAAAAAAAA2JackBol schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:16:
DRAAAAMAAAAAAAAAA
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Lekker bezig jongens!!! Man man man
Man, man, wat een gepruts bij RBR
Actie van HAM was wel weer cool
Actie van HAM was wel weer cool
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Max rijdt nog, en hopelijk laat ie nog wat mooie dingen zien. Ik blijf wel even weg van dit draadje tot alle zeikreacties klaar zijn, want daar zit helemaal niemand op te wachten. :W
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Sneller typen!Chiron schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:23:
Max rijdt nog, en hopelijk laat ie nog wat mooie dingen zien. Ik blijf wel even weg van dit draadje tot alle zeikreacties klaar zijn, want daar zit helemaal niemand op te wachten. :W
Nee hoorChiron schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:23:
WTF
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ik word langzamerhand best wel moe van dat onnodige risico van Verstappen. Natuurlijk staan we op de banken als het lukt, maar enig geduld is hem vreemd, altijd alles of niks.
En nu definitief er uit. Chappau... Formule 1 begint met gewoon finishen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max is ook kapot.Chiron schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:23:

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Eh, nee hoor..Chiron schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:23:
Oh Max OUT nu. Oh well
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Die wagen was al aan het roken toen hij in de pit was met z'n lekke band. Iets aan de hand met de PU?
Succes dan maar. Max is gewoon niet zo goed als men zegt en RBR is nog steeds kutChiron schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:23:
Max deed het zelfde. Kreeg alleen de ruimte niet.Bartske schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:24:
Lekkere actie hoor van HAM
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hamilton pakt gewoon 3 man in bocht 1, wat een move
Hop, alles inpakken en naar China voor volgende week. Misschien kunnen ze met die 2 uur voorsprong op de rest in China wel iets bereiken ...
Kapotte ophanging na de tik met Lewis, is bij Lewis nog wel alles heel? Die zal ook niet helemaal lekker in zn cockpit zitten.
20:00 vanavond eurosport. MotoGP op een natte baan. Gisteren was de kwalificatie alJackson6 schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:23:
Nu de optocht afkijken...
* Fiber gooit tv het raam uit...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
1000 camera’s/sensoren, alle radioberichten, maar de oorzaak of radioberichten tonen, ho maar.... wat is dit voor een prutswerk ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Jammer dat de actie van Verstappen op Hamilton niet werd beloond. Had sterk de indruk dat Alonso willens en wetens van het gas ging.
RIC zal het wel zat worden, niet kunnen racen vanwege een weigerende auto. Dus de geruchtenstroom over de move naar Ferrari gaat weer wat opzwellen.
Waiting on the world to change
Yep. Voor hetzelfde geldt heeft HAM een lekke band en vinden we het een goeie actie van VER. Je weet wel, die agressieve acties die hem zo goed maken. Het is allemaal erg betrekkelijk zo.Exocet schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:25:
Max was er toch gewoon voorbij? Hamilton mazzelt gewoon
Volgens mij was het verder een goeie actie van VER. Een tik van achteren van HAM... tsja, wat kan ie daar aan doen? VER lag voor en gooide de deur dicht.
Eigen schuld Maxie.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Stop eens met kijken, misschien finisht hij dan een keer.Blue-eagle schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:24:
What the fuck, waarom staat hij nu weer stil. Echt waar altijd als ik ga kijken crasht Max of houdt z'n auto ermee opIk ben blij dat ik niet betaal voor deze bullshit.
Klopt. Als je gewoon nooit inhaalt is de kans veel kleiner op schade!PjotrStroganov schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:27:
Eigen schuld Maxie.
Wel gewoon goed van Max, beter dan hele stint achter Hamilton aanzitten. Dit was gewoon een goeie kans. Jammer dat het zo uitpakt.
Komt wel een straf aan voor Hartley denk ik, hij tikte Perez overduidelijk in de rondte.
[ Voor 4% gewijzigd door Lasmibalsingh op 08-04-2018 17:28 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Inhalen is een ding. Afknijpen een ander.Vos schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:27:
[...]
Klopt. Als je gewoon nooit inhaalt is de kans veel kleiner op schade!
Hoezo eigen schuld Max? Kijken die mensen nooit races ofzo. Of willen die gewoon een treinrails op de baan.
Iedereen die het maar gretig, roekeloos, overmoedig vinden van max, ga lekker met een poppenhuis spelen, want auto racen is blijkbaar niets voor jullie 😴
Prima kans, jammer resultaat kan gebeuren. Nu hopen op een leuke race verder
Hup Stoffel
Hup Stoffel
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik ben best pro max. En als je altijd maar toegeeft win je niks. Maar bij max weet je gewoon dat hij altijd voorrang neemt, hoe de situatie ook is, dat is gewoon niet altijd even slim.Vos schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:27:
[...]
Klopt. Als je gewoon nooit inhaalt is de kans veel kleiner op schade!
Dat, plus dat de balans nogal vaak uit slaat naar niks.Han schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:23:
Ik word langzamerhand best wel moe van dat onnodige risico van Verstappen. Natuurlijk staan we op de banken als het lukt, maar enig geduld is hem vreemd, altijd alles of niks.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zo is de lol er wel een keer af, hè.

Want op deze manier wordt je kampioen?Barfman schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:28:
Iedereen die het maar gretig, roekeloos, overmoedig vinden van max, ga lekker met een poppenhuis spelen, want auto racen is blijkbaar niets voor jullie 😴
Psst! Je kunt ook inhalen zonder contact..
Die kan natuurlijk niets fout doenVerwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:29:
En natuurlijk geen straf voor HAM...
Wrom?Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:29:
Ja, kijk maar naar Senna, als je weet wie dat is 😊
En terecht, HAM deed niks fout, het was VER die de deur nogal bruut dicht gooide.Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:29:
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Dat is waar, maar dan moet je niet van die Franse troep onder je motorkap hebben... Meer zoiets als wat jouw Italiaanse vrienden hebben
Als hij daar finisht dan is dat positief voor de Honda motor
Tis pas het 2e topic dit seizoen maar poeh, vond vorig jaar leuker. Voordat de race begonnen is al 30 pagina's en zodra er iets gebeurt op de baan schieten er 5 bij. Diepgang verdwijnt langzaam uit de topics.alex3305 schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:27:
De azijn inmiddels uitverkocht?

Vettel walk in the park, gaat verder waarschijnlijk niks meer gebeuren.. jaa Hamilton die het podium nog haalt..
Dat idd. Hij liet m extra naar buiten lopen, maar ham liet geen ruimte, had Max ook op moeten rekenen. Hoop volgende keer eindelijk een goeie race.Stefie2010 schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:30:
[...]
En terecht, HAM deed niks fout, het was VER die de deur nogal bruut dicht gooide.
Voorlopig hebben mijn Italiaanse vrienden ook nog niemand ingehaald...dr.lowtune schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:31:
[...]
Dat is waar, maar dan moet je niet van die Franse troep onder je motorkap hebben... Meer zoiets als wat jouw Italiaanse vrienden hebben
Als ie gewoon instuurt ipv Hamilton naar buiten probeert te drukken...RedHat schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:28:
Hoezo eigen schuld Max? Kijken die mensen nooit races ofzo. Of willen die gewoon een treinrails op de baan.
Riccardio gewoon het stuur die uitvalt... geen power meer voor de elektronica?! wtf...
Verwijderd
Huh...VES was er al langs. HAM moet gewoon ruimte geven. Ook zonder Oranje bril was dat toch duidelijk.Stefie2010 schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:30:
[...]
En terecht, HAM deed niks fout, het was VER die de deur nogal bruut dicht gooide.
Of als Hamilton inhoudt. Het is gewoon een racing incident.toolkist schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:32:
[...]
Als ie gewoon instuurt ipv Hamilton naar buiten probeert te drukken...
Was vorig jaar ook al in Canadademonic schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:33:
Riccardio gewoon het stuur die uitvalt... geen power meer voor de elektronica?! wtf...
Hij moest die auto voor hem ook voorbij.toolkist schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:32:
[...]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En daar zagen we wat er met Ricciardo gebeurde. Gewoon elektra uit en klaar, meteen aan de kant gezet. Dat lijkt de eerste uitvaller voor de Renault PU te zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als hij had ingestuurd, had hij veel te weinig momentum meegenomen in de bocht en was Hamilton er zeker weer langs gekomen. De enige optie om de overtake sticky te maken was door Hamilton terug te laten vallen.toolkist schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:32:
[...]
Verkeerd uitgepakt helaas.
Max had de ruimte om scherper naar binnen te sturen, maar koos er voor om hem naar buiten te laten lopen.. en Hamilton zat daar nog.... race incident, maar onnodig IMHO.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Als je nou eens die start van Hamilton kijkt he, geen overmoedige dingen, geduld en daarna toeslaan.
Zag er meer uit als een elektronische storing dan een PU storing, in mijn ogen.DaniëlWW2 schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:34:
En daar zagen we wat er met Ricciardo gebeurde. Gewoon elektra uit en klaar, meteen aan de kant gezet. Dat lijkt de eerste uitvaller voor de Renault PU te zijn.
Had het idee dat Alonso aan de binnenkant enigzins in de weg zat om hem heel ver naar binnen te sturen. Hopelijk laten ze zo de herhaling nog een keer mooi met een slomo zien, zou hem nog wel een keer goed willen bekijken. Verder eigen schuld Max, maar op zich een actie die gewoon had moeten kunnen. Beetje minder pech en je bent er langs.toolkist schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:32:
[...]
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
Ben nog wel benieuwd naar een herhaling van de inhaal actie van Max.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Die rook bij de Ferarri. Kapotte koppakking?
[ Voor 13% gewijzigd door Jasphur op 08-04-2018 17:36 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Klopt. Wellicht dat ze nog wat kabelbomen van een Laguna hadden liggendemonic schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:33:
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Klopt. Ik wil er alleen mee zeggen dat ie zelf ff een klein tikkeltje minder risico had kunnen nemen, dan had ie die bocht gewoon heel door gekomen.Vos schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:33:
[...]
Of als Hamilton inhoudt. Het is gewoon een racing incident.
Dan moet HAM wel de kans krijgen om die ruimte te geven maar door de abrupte deur dicht van VER kreeg hij die kans niet. Wedstrijdleiding heeft dit netjes afgehandeld door beiden geen straf te geven.Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:33:
[...]
Huh...VES was er al langs. HAM moet gewoon ruimte geven. Ook zonder Oranje bril was dat toch duidelijk.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Jammer, toch weer iets te snel en iets te vroeg alles willen. Als hij nog een ronde had gewacht was het misschien wat makkelijker gaan.
Het is vuurwerk mooi om te zien, maar nog niet kampioen waardig.
Komt wel goed
Het is vuurwerk mooi om te zien, maar nog niet kampioen waardig.
Komt wel goed
Honda powered..... ik hoop het ook voor GaslyOdessa schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:37:
Oh wat mooi die Gasly...hoop echt dat ie die plek kan houden.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
max had pech, dit keer klapte zijn band, kan gebeuren. Hamilton zou de deur ook dichtgegooid hebben op max, naar buiten drukken hoort er gewoon bij.toolkist schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:32:
[...]
Er klopt momenteel weinig van de timing in de app... Vrij irritant

Ik gun het Kimi sowieso ipv Vettel, gewoon omdat Vettel een lul is. Kimi is dan misschien een aardappel in interviews, maar huilt minder dan Vettel.rolandos582 schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:29:
Doei max, iedereen met de oranje bril kan weer wegzappen!![]()
OT : Vettel wint de race, maar ik gun het Raikkonen ook wel.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1