DaniëlWW2 schreef op zondag 8 april 2018 @ 13:20:
[...]
Helemaal niet. Deze crash was zo vaag dat ik er al meteen vraagtekens bij stelde hoe dit kan. Dat bleek ook terecht. Vervolgens als Max iemand van de baan af beukt of zelf de auto in de muur parkeert dan ga ik dat echt niet lopen verdedigen, en met mij velen. Dat gebeurde bijvoorbeeld ook niet vorig jaar in Hongarije.

Is dat niet omdat het vooral om Max draait? Althans dat is een aannamen hoor, wanneer ''jouw'' coureur crasht ga je vanzelf redenen zoeken naar hoe dat heeft kunnen gebeuren.
Zou Alonso, Vettel of wie dan ook dat doen, dan wordt het gewoon snel afgedaan als: oh wat dom (of noem maar iets in een negatieve zin op).
Ik zelf moet er ook mee opletten dat ik het niet doe hoor haha, maar ook in dit topic valt het extreem op (een beetje gelijk aan het reactie systeem van f1today)

Er zijn hier weinig Vettel of Alonso fans bijvoorbeeld, volgens mij welgeteld 0 Stroll fans.
Maakt bijv Stroll iets soortgelijks mee dan moet hij terug naar de F2

Dit terwijl ze beiden bijna even lang mee draaien en Max toch stiekem wel iets meer fouten op zijn naam heeft staan (gisteren was niet volledig aan Max te koppelen natuurlijk).
Wel vond ik Doornbos leuk gisteren; Ja Max heeft pas 4 (of 5?) fouten op zijn naam staan die door hemzelf komen, dat is helemaal niks in zijn gehele F1 carrière...
Max doet nog maar net mee haha, gelijk het (Nederlandse) internet vol alsof Max al 20 jaar mee draait in de F1

Toch heb ik elke keer weer (alleen bij Max) het gevoel van; oh als die maar niet ''weer'' in bocht 1 crasht, straks zit ik ook weer de eerste 5 sec met geknepen ogen..
Ik weet nog vorig jaar hoe Stroll hier afgebrand werd doordat zijn rem(men?) stuk waren, Stroll was een gevaar op de weg en had niks te zoeken in de F1, dit terwijl al vanaf de 1e sec bekend was dat het zijn remsysteem was (hierbij kwam hij ook nog vlak voor Ricciardo langs toen hij terug de weg op schoot).
Wat ik wil zeggen; elke coureur in de F1 is goed, iedereen maakt fouten en het komt niet altijd door de coureur. Het is dan wel zo fair dat wanneer Stroll in de muur beland dat de vingers niet direct naar Stroll wijzen, toch? Maar dat er bij elke coureur afgevraagd wordt hoe het heeft kunnen gebeuren

Zo komen misschien de oudere F1 fans terug in dit topic, die voor een totaal andere coureur zijn
[
Voor 23% gewijzigd door
LopendeVogel op 08-04-2018 13:35
]