Ik ben dan wel benieuwd wat hij fout gedaan heeft.
Iedereen rijdt daar flat out, dus het is ook niet te vroeg op het gas gaan oid.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Die miljoenen die ingebracht worden door de heren coureurs zijn weer goed besteed... Notvhal schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:33:
Rijden ze bij Williams tegenwoordig in een boot, wat een tijden
Idd, lijkt erg leuk als Toro Rosso met Haas en Renault kan vechten, vooral Renault zou mij goed doenSnowdog schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:34:
Yep, jammer van Max, maarja kan gebeuren. Vind het leuk om te zien dat Toro Rosso het goed doet. Stonden voor de McLarens in Q1, ben benieuwd of ze dat vast kunnen houden
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Maar net meer dan de anderesjaool schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:35:
[...]
Vele fouten? Het vergrootglas heeft wel heel veel vergroting. Zoveel maakt Max er echt niet.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Verwijderd
te veel over de kerbs met een auto die dat niet trekt.RedHat schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:35:
[...]
Iedereen rijdt daar flat out, dus het is ook niet te vroeg op het gas gaan oid.
Mwah, kan me nog een race in Singapore herinneren afgelopen jaar waar Vettel een enorme fout maakte door blind naar links te sturen. En in Baku was diezelfde Vettel ook niet foutloos. Valt allemaal wel mee met die fouten van Max.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
"When you grow up your heart dies"
Ongeveer eentje, misschien twee per seizoen de afgelopen drie seizoenen. Wie doet dat beter? Ja Hamilton die hooguit een fout per seizoen maakt en dan in de muur parkeert, als hij al die fout maakt in een seizoen. Voor de rest echt niemand die niet een keertje de muur ingaat.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Precies, ik heb wel vaak het idee dat het bij Max meer uitvergroot wordt, natuurlijk omdat we hier allemaal NL'ers zijn. Maar volgens mij is het ook zo dat je fan bent of helemaal niet, ik heb het idee dat de Nederlandse eerlijkheid/nuchterheid ook vaak voor arrogantie wordt aangezien en dat wordt ietsjes minder gewaardeerd internationaal.Lekker Ventje schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:40:
[...]
Mwah, kan me nog een race in Singapore herinneren afgelopen jaar waar Vettel een enorme fout maakte door blind naar links te sturen. En in Baku was diezelfde Vettel ook niet foutloos. Valt allemaal wel mee met die fouten van Max.
Die jongen is een soort super rookie. Komt ook uit een totaal andere raceklasse de F1 binnen. Dat duurt nog wel even voor hij zijn echte snelheid kan laten zien.Formula one schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:45:
Hartley is niet zo snel
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De race uitrijden is waarschijnlijk het streven.Dijkstraat schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:48:
McLaren gaat ook weer lekker, ze wouden toch met de top 3 meedoen
nou Mclaren heeft iig 1 RBR te pakkenShva schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:49:
We can fight zei Alonso....
I served in a company of heroes.
Ik ben een Nederlander, enigszins fan van Verstappen omdat hij goed kan rijden. Maar inderdaad hij is soms wat arrogant in dingen wat niet zou moeten. Vorig jaar als de auto niet meezat boos zijn en niet komen opdagen bij de pers bijvoorbeeld. Dat is niet echt OK, gezien Alonso daar wel staat, of Vandoorne.Barres B. schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:44:
[...]
Precies, ik heb wel vaak het idee dat het bij Max meer uitvergroot wordt, natuurlijk omdat we hier allemaal NL'ers zijn. Maar volgens mij is het ook zo dat je fan bent of helemaal niet, ik heb het idee dat de Nederlandse eerlijkheid/nuchterheid ook vaak voor arrogantie wordt aangezien en dat wordt ietsjes minder gewaardeerd internationaal.
Kan Max morgen mooi laten zien dat de RBR duidelijk sneller is.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Maar was dat gebrek aan grip door het uitveren uit die vorige knik, of het uitbottommen van de auto, of gewoon te lomp op het gas?Vuvuzela schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:50:
Max was de auto al kwijt voor de kerbs.![]()
https://streamable.com/ktvlr
Hopelijk morgen dan een goede race om er nog iets van te maken en de rest van het seizoen foutloos
Goh. Zou het?VidaR-9 schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:52:
[...]
Kan Max morgen mooi laten zien dat de RBR duidelijk sneller is.
PSN: xMaurice93
Nou omdat McLaren in mijn herrinnering iig in het verleden gewoon een top team was, moet zeggen dat ik vanaf vorig seizoen weer ben gaan volgen, ben zo'n oldschool kijker uit de tijd van de Schumacher, Hakinnen etc. (begin jaren 90 tot ongeveer begin jaren 00)Verwijderd schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:35:
[...]
Hoezo, het is gewoon een middenmoot team met een hoop schreeuwers.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Lijkt me niet, was overduidelijk een fout van Max. Wat weet RBR er nu van?sjaool schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:54:
Volgens Doornbos toch een probleem met de motor bij Max.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Daar had hij een kapotte vloer door een eerdere te wijde bocht, lastig vergelijkbaar met dit geval.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Volgens Doornbos. Misschien is het waar. Laat ze het van het team zelf maar zeggen.Barfman schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:54:
Zo alle betweters, toch maar ff wachten voortaan met jullie verhaaltje 😂
Als Horner het zegt geloof ik het. Nederlandse media niet echt..Lekker Ventje schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:56:
En als RBR het zegt, geloven we het dan?
I served in a company of heroes.
Nee. Alleen bepaalde Tweakers spreken de waarheid!Lekker Ventje schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:56:
Nee, die weten ook dat als VER af en toe dit soort foutjes maakt ze binnen no-time de hele Nederlandse fanbase kwijt zijn.Lekker Ventje schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:56:
Een normaal gesproken flat-out bocht waar de auto ineens gaat oversturen lijkt me het probleem in de auto te zitten.Lekker Ventje schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:55:
[...]
Lijkt me niet, was overduidelijk een fout van Max. Wat weet RBR er nu van?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Meer dan jou iig...Lekker Ventje schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:55:
[...]
Lijkt me niet, was overduidelijk een fout van Max. Wat weet RBR er nu van?
Elke keer toen z'n wagen ermee stopte ging hij bier drinken en feesten naast z'n auto. Denk dat daarom de mensen hier zeiden dat het een driver error was omdat hij baalde.Joster schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:55:
Ja ik snapte al niet waarom hij alleen zou kunnen balen van een driver error
Als je het Horner ziet/hoort zeggen op camera kun je er meer van maken dan dat Doornbos het zegtLekker Ventje schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:56:
Tuurlijk nietLekker Ventje schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:56:
Nieuwe turbo en MGU-H. Q3 knopje hadden ze al.lochpatje schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 18:01:
Honda had sinds deze race weer een nieuwe motor toch?
Nou, daar zeg je wat. Dat gebeurde met Alonso vorig jaar op Spa toch? Die auto's zijn tegenwoordig zo complex dat het zomaar zoiets stoms kan zijnsjaool schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:58:
De auto wist waarschijnlijk zijn positie op de baan niet meer en heeft daar de brandstoftoevoer naar de motor geknepen waardoor de achterkant uitbrak...
Zal wel weer zoiets zijn.
Ach, er zal wel iets van de vloer zijn afgebroken of iets anders in de categorie knullighedenRoD schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 18:02:
Ben benieuwd naar de verklaring van de crash van VER. Zag er heel vreemd uit. Leek toch een rijdersfout, tenzij er iets heel erg vreemds met de auto was. Maar dat horen we zo wel
Dat is inderdaad behoorlijk groot ja. Misschien komen ze dichter bij met de volgende run
Die motoren vielen toch constant uit vorig jaarGrrrrrene schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 18:05:
Als Toro Rosso straks voor Renault en McLaren kwalificeert met een Honda-motor, wat zegt dat dan over het vermogen van een Honda vs. een Renault? Ik bedoel: ik schat Renault en McLaren qua chassis wel hoger in dan STR, gezien hun budgetten. Maar goed, Q3 is nog niet voorbij, Renault kan ze nog pakken. McLaren is in ieder geval al gezien
PSN: xMaurice93
Nog niets maar is goed voor mijn poule. Maar blijft een leuke prestatie wat hij laat zien.
Ja, zeker aan het eind was Renault een drama met onvoldoende reserveonderdelen enzoThe_Scarabial schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 18:06:
[...]
Die motoren vielen toch constant uit vorig jaar
Dan lachen we Renault ook uit.Grrrrrene schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 18:05:
Als Toro Rosso straks voor Renault en McLaren kwalificeert met een Honda-motor, wat zegt dat dan over het vermogen van een Honda vs. een Renault? Ik bedoel: ik schat Renault en McLaren qua chassis wel hoger in dan STR, gezien hun budgetten. Maar goed, Q3 is nog niet voorbij, Renault kan ze nog pakken. McLaren is in ieder geval al gezien
Verwijderd
Voorheen in de tijd van Verstappen hadden ze ook een goed chassis, dus blijft gissen. Daarnaast zou je zeggen dat Renault en McLaren snellere coureurs hebben.Grrrrrene schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 18:05:
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2018 18:12 ]
Nu welVos schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 18:06:
[...]
Hoho het is nog niet over.
* Vos is soms wat moe van alle 'helden'
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Smiling as the shit comes down...
Dat gaat hem vaker gebeuren denk ikThe_Scarabial schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 18:10:
so! Toto keek niet blij
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Helmut Marko heeft dan nog iets te vieren.Grrrrrene schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 18:12:
OMG, STR gewoon op p6. Wat een held die GaslyDat gat met de top is nog wel vrij groot, maar als dit met een Honda mogelijk is zullen ze zich bij McLaren nog wel even achter de oren krabben
Zeker als deze motor betrouwbaar gemaakt kan worden. Geen GP2 engine iig
Ja, en dan je hoofd voorover buigen zodat we allemaal tegen een wit/rode klep zitten aan te kijken
Jep, in combinatie met dat Merc aardig wat van de banden vraagt hier, kan dat wel erg leuk worden!sjaool schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 18:15:
De race pace van Ferrari ligt lager dan die van Mercedes en Red Bull als ik het goed heb. Ik hoop op mooie gevechten op de baan hierdoor.
[ Voor 18% gewijzigd door Grrrrrene op 07-04-2018 18:24 ]
Doornbos zij dat Max de controle verloor toen hij van de vierde naar vijfde versnelling ging. Komt daar ineens 150pk bij, dan kan je wel spinnen als je het niet verwacht en geen idee hebt wat er gebeurd.Grrrrrene schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 18:24:
Max bij Sky: ineens had hij 150pk meer vermogen, blijkt uit de telemetrie... Misschien toch iets met de motor dus? Volgens hem is het trouwens geen flat out bocht...
Bearcan Chicken staat al van voor de Q op de BBQDaniel_Elessar schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 18:11:
Zo, nu tijd om eten te makenFijne avond iedereen!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq