[F1 2018] Race 1 - GP van Australië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 25 Laatste
Acties:
  • 86.578 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:24
UltraSub schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 23:30:
Let's leave this here... ;)
Niet op alle punten eens, maar gaat om het punt.

[...]

source
Ben het persoonlijk totaal niet eens met die post en een typische (waarschijnlijk) Amerikaanse reddit post (of iig een post die het goed doet op zo'n site). Kritiek hebben mag tegenwoordig niet meer lijkt het en alles moet PC en elk punt wat eventueel negatief is gaan we toch op een positieve manier proberen te beschrijven.

offtopic:
Valt me ook al op bij reviews van spellen als Sea of Thieves (voor de gamers onder ons). De verontwaardiging van mensen als anderen het spel qua content beperkt noemen. Heb het zelf nooit gespeeld, maar als je een beetje filmpjes kijkt, dan is al vrij snel duidelijk dat zo'n spel eigenlijk nooit zo duur zou mogen zijn, aangezien je na een uurtje alles wel hebt gezien. Maar toch heb je hele hordes mensen die het spel 'verdedigen' en het enorme gebrek aan content goed (proberen te) praten.

Ik zie deze post als ongeveer hetzelfde. Kijk ik zal ook best F1 blijven kijken, maar er zijn gewoon veel veranderingen die totaal ruk zijn (zoals halo en de extra Amerikaanse commerciele crap). Dat mag imo best gezegd worden en F1 wordt van die veranderingen gewoon echt niet beter (imo). En is het niet de bedoeling dat de FIA of Liberty of wie de hele show ook runt F1 zo goed mogelijk maakt?

Dat het nog steeds wel te kijken is, wil niet zeggen dat het niet beter kan. Dat punt mis ik en beetje en vind de gequote post dan ook echt een voorbeeldje van de politiek correcte wereld waarin we tegenwoordig leven. We praten alles wat krom is wel recht, want kritiek leveren mag niet meer (zo lijkt het).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Snowdog schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 01:40:
[...]

Ben het persoonlijk totaal niet eens met die post en een typische (waarschijnlijk) Amerikaanse reddit post (of iig een post die het goed doet op zo'n site). Kritiek hebben mag tegenwoordig niet meer lijkt het en alles moet PC en elk punt wat eventueel negatief is gaan we toch op een positieve manier proberen te beschrijven.

offtopic:
Valt me ook al op bij reviews van spellen als Sea of Thieves (voor de gamers onder ons). De verontwaardiging van mensen als anderen het spel qua content beperkt noemen. Heb het zelf nooit gespeeld, maar als je een beetje filmpjes kijkt, dan is al vrij snel duidelijk dat zo'n spel eigenlijk nooit zo duur zou mogen zijn, aangezien je na een uurtje alles wel hebt gezien. Maar toch heb je hele hordes mensen die het spel 'verdedigen' en het enorme gebrek aan content goed (proberen te) praten.

Ik zie deze post als ongeveer hetzelfde. Kijk ik zal ook best F1 blijven kijken, maar er zijn gewoon veel veranderingen die totaal ruk zijn (zoals halo en de extra Amerikaanse commerciele crap). Dat mag imo best gezegd worden en F1 wordt van die veranderingen gewoon echt niet beter (imo). En is het niet de bedoeling dat de FIA of Liberty of wie de hele show ook runt F1 zo goed mogelijk maakt?

Dat het nog steeds wel te kijken is, wil niet zeggen dat het niet beter kan. Dat punt mis ik en beetje en vind de gequote post dan ook echt een voorbeeldje van de politiek correcte wereld waarin we tegenwoordig leven. We praten alles wat krom is wel recht, want kritiek leveren mag niet meer (zo lijkt het).
Dan heb je zijn opmerkingen niet goed begrepen. Hij zegt dat het onzin is om maar de zelfde klacht keer op keer te herhalen. Dat is wat je nu ziet, minder gepraat over Formule 1, als in de Grand Prix van Melbourne, en veel gezeur over de halo/liberty media. Heeft niks met PC te maken, alles met dat we nu wel weten dat je de halo niks vind. (Bij weize van, geen idee wat je over de halo denkt :p)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:24
Eli3l schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 02:53:
[...]

Dan heb je zijn oorstekers niet goed begrepen. Hij zegt dat het onzin is om maar de zelfde klacht keer op keer te herhalen. Dat is wat je nu ziet, minder gepraat over Formule 1, als in de Grand Prix van Melbourne, en veel gezeur over de halo/liberty media. Heeft niks met PC te maken, alles met dat we nu wel weten dat je de halo niks vind. (Bij weize van, geen idee wat je over de halo denkt :p)
Nee hoor, heb het prima begrepen. Hij zegt dat hij het commentaar prima begrijpt, maar moet dan toch even aanstippen dat hij alle veranderingen prima vindt en geen enkel probleem heeft met de halo, het nieuwe logo of de commerciele rommel. Dat 'ie dan even meldt dat 'ie mensen die het daar niet mee eens zijn veroordeelt. Tsjah, dan kan dat hele lijstje (of eigenlijk 95% van zijn hele post) ook best achterwege blijven. Ik vind persoonlijk dat hij met zijn post toch even alles wat krom is recht wil praten en het liefst zichzelf nog even op zn borst zou kloppen (ondanks dat 'ie dat zelf ontkent) en dus een typische PC post.

Daarnaast is er inderdaad veel kritiek te lezen op de halo en de commerciele bullshit, maar dat lijkt me niet meer dan terecht. Het is afschuwelijk, dus waarom moeten we dan negeren en maar doen alsof alles ok is. Ik denk dat veel mensen hopen dat het toch nog een beetje te herstellen is, want veel mensen vinden dat F1 beter kan dan dat. Als dit niet gebeurt, dan wordt het er sowieso doorheengedrukt (nu waarsch ook, maar goed). Niks mis met een duidelijk signaal afgeven. Verder gaat het merendeel van de posts nog altijd over andere zaken, dus ik zie het probleem niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
Op de Australische stream van Channel 10 net een mooie Belgische vlag naast de foto van Verstappen. Was dit altijd al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Eli3l schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 03:44:
Op de Australische stream van Channel 10 net een mooie Belgische vlag naast de foto van Verstappen. Was dit altijd al?
Nee die is met kerst Belg geworden, wist je dat niet? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
anessie schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 03:47:
[...]

Nee die is met kerst Belg geworden, wist je dat niet? ;w
Wist wel dat hij in België geboren was, maar naar mijn weten racet hij onder de Nederlandse vlag.

Edit: blijkbaar maken ze vaker dit foutje.

[ Voor 23% gewijzigd door Eli3l op 24-03-2018 03:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Eli3l schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 03:50:
[...]

Wist wel dat hij in België geboren was, maar naar mijn weten racet hij onder de Nederlandse vlag.
Hij is voor 2018 gewisseld. Volgend jaar weer de NL vlag.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Go go go ..... Stroll gearbox problemen ... dus alleen Grosjean kan nog een red flag creeeren .. heb er zin in.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Lekker toch dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Laatst online: 15:14
Goed zo Max ! Laat ze maar even zweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 20:25
Heeft lang geduurd voordat ze de tijd hadden verbeterd van Verstappen op een veel drogere baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
En timing is nu stuk beter! Meerdere tijden die weer gelijk mee lopen, inclusief duidelijke sectorkleuren.
Geluid van replay + animatie is weg. Geluid bij teamradio is er nog (en handig).

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:52
Droge Q straks. Benieuwd of Red Bull voor Ferrari komt te staan.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnevdS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-02-2024
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DZBo4uDWsAA-2c0.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Goedemorgen!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:25
Goedemorgen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:19
Mogguhhhhhhh! Nu gaat het eindelijk weer ergens om! Benieuwd wat de kwalificatie ons gaat brengen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Geen wekker gezet en toch op tijd wakker voor de Q... altijd lekker. :P Môgge allemaal...

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
Zo mooi op tijd, welk weer station kan ik het beste in de gaten houden :p

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 10:07
Goedemoggel kinders!

Veel plezier alvast allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
De baan is droog en gaat niet weer nat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Slechte morgen allemaal. :>
Wat? Het is nog niet eens 7:00 zeg. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Potver ... dacht dat ze om 6 begonnen met de quali ... moet ik nog een uur naar dat gezever luisteren :/

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 20:45

Pierre

Van nature lui!

Eindelijk ben er klaar voor veel plezier zo met de Q

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 14:14
Hi all! Zit er ook klaar voor! VT3 was schijnbaar 'indrukwekkend' met hoe max in de regen reed?
Lijkt erop dat de qualy droog blijft, dat zou wel mooi zijn want dan weten we beter waar alles staat in plaats dat alles gelijk getrokken wordt door de regen.

Anyway, ik heb er zin in!

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 20:45

Pierre

Van nature lui!

redfoxert schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 06:29:
Potver ... dacht dat ze om 6 begonnen met de quali ... moet ik nog een uur naar dat gezever luisteren :/
Morgen weer of niet :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Qua natuurlijke tijd wel ja :D

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
Vriendenweekend hier, maar ik zit er klaar voor met m'n iPad. :D

Het wachten is klaar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Jammer van de vt3, had het idee dat Hamilton niet echt zin had in de regen, omdat hij wist dat het parcours ging opdrogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:36

Oekol

waka waka hey hey

Goedemorgen deze morgen. Iemand een super snelle bondige samenvatting van VT3? Regende het zo weg dat de mercs er geen zin in hadden??

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:37
Leoon. schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 06:42:
Goedemorgen deze morgen. Iemand een super snelle bondige samenvatting van q3? Regende het zo weg dat de mercs er geen zin in hadden??
Herhaling van q3 is lastig momenteel :+

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

@Jasphur heb je wellicht die samenvatting in 50fps voor je mede tweakers? Wil wel eens zien waar je 't over hebt :)
jorank schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 06:50:
[...]

Herhaling van q3 is lastig momenteel :+
Haha bear bare :+ with me. Doe echt zojuist m'n ogen open :+

[ Voor 50% gewijzigd door Oekol op 24-03-2018 06:53 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstraat
Leoon. schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 06:51:
@Jasphur heb je wellicht die samenvatting in 50fps voor je mede tweakers? Wil wel eens zien waar je 't over hebt :)
Staan op het YouTube kanaal van F1 YouTube: FORMULA 1 FP3 staat er nog niet op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Leoon. schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 06:51:

[...]

Haha bear bare :+ with me. Doe echt zojuist m'n ogen open :+
Staan gewoon op YouTube: FORMULA 1

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JQA68TA_6aY]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:53
Zo, laat maar komen, het heeft lang genoeg geduurd.

Trouwens, wat hoor ik nu? Hebben ze Hans Zimmer ingehuurd om het wat spannender te maken?

[ Voor 47% gewijzigd door JeroenTheStig op 24-03-2018 06:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Leoon. schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 06:42:
Goedemorgen deze morgen. Iemand een super snelle bondige samenvatting van VT3? Regende het zo weg dat de mercs er geen zin in hadden??
Heb het halfuur even door de herhaling van FP3 geklikt.

Max was consistent minstens een seconde sneller op de opdrogende baan en inters dan iedereen. Had ook minstens een typische max safe bij een nat stuk waarna die alsnog een snellere ronde zette dan iedereen, alweer. Kreeg op een gegeven moment ook de instructie het rustig aan te doen. :P
Vettel zijn snelste rondje was letterlijk de laatste seconden toen het net droog genoeg werd.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Morguh, * Kasai is benieuwd wat RBR gaat doen

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
HERE. WE. GO!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Nieuwe graphics voor de start vindt ik vet gedaan hoor! En die muziek erachter kan ik goed hebben. Kiddo's livery media!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:40

rammes

koekebakker 1e klas

Ik heb er zin in! laat maar komen :)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DZCB_0jXcAA-A4B.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:51
Hoorde ik daar het Wilhelmus? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:18

pinda powerrr

Slow down...

Goedemorgen!

Net snel op NOS gelezen hoe FP3 ging, laat die quaili maar komen, nu gaat het echt beginnen, no place to hide!

Happy racing!

Waiting on the world to change

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Officiele live timing is (met gratis account) ook te volgen op de F1-site: https://www.formula1.com/en/f1-live.html :)

Enjoy iedereen ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Hey hebben ze het replay geluidje al afgeschaft?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Phusebox schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:04:
Hey hebben ze het replay geluidje al afgeschaft?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:30

Spotmatic

Ken sent me

Hoera, het sandbaggen is voorbij!

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
ELIMINATION ZONE!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Woei Alonso...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

Zouden ze dat letterlijk nemen :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Remy schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:03:
Officiele live timing is (met gratis account) ook te volgen op de F1-site: https://www.formula1.com/en/f1-live.html :)

Enjoy iedereen ;)
Is er ook een open site?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:12
Zijn de lettertjes in de sidebar kleiner geworden of ben ik tijdens de winterbreak kippig geworden? Misschien tijd voor een grotere tv ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 15:06
Het is wel een kerstboom met al die kleurtjes en symbooltjes naast het beeld.. meer info maar onduidelijk weergegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dat ik gewoon blij kan zijn met een p7 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De graphics zien er goed uit moet ik zeggen. Het enige is dat de rode kleur soms niet al te duidelijk is. En topview is de juiste keuze geweest. Beetje vreemd dat ze dit pas bij de eerste grand prix ontdekken. Je zou zeggen dat ze in Barcelona genoeg tijd hebben gehad om dit te testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

Driver in danger... :D

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Nu online
Dat nieuwe overzichtje is wel echt beginner-proof. Op zich wel handig dat de teamlogo's er soms achter staan.

Was dat vorig jaar trouwens ook al dat 1-15 doorging naar q2? Ik had altijd 1-16 in m'n hoofd.

Geluid trouwens echt vele malen beter dan vorig jaar. Toen waren de racegeluiden of olav soms onhoorbaar zacht. Ook de stukjes van de drivers is een stuk duidelijker.

[ Voor 29% gewijzigd door LA-384 op 24-03-2018 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Tja, er zit nog meer in voor Max denk ik. Hamilton lijkt nog geen goede afstelling te hebben. Verder Kimi King of Melbourne. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Honda toch weer door het ijs gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:41
cheiron schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:09:
Zijn de lettertjes in de sidebar kleiner geworden of ben ik tijdens de winterbreak kippig geworden? Misschien tijd voor een grotere tv ;)
Ik dacht het ook, gelukkig ben ik sinds deze winter brildrager :9

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 06:57:
[...]

Heb het halfuur even door de herhaling van FP3 geklikt.

Max was consistent minstens een seconde sneller op de opdrogende baan en inters dan iedereen. Had ook minstens een typische max safe bij een nat stuk waarna die alsnog een snellere ronde zette dan iedereen, alweer. Kreeg op een gegeven moment ook de instructie het rustig aan te doen. :P
Vettel zijn snelste rondje was letterlijk de laatste seconden toen het net droog genoeg werd.
Super mooi! Ga die na de kwali later op de dag nog wel even kijken. Lijkt me fun :D

Dankjewel Daniel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Goedemorgen @Phusebox :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnevdS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-02-2024
LA-384 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:11:
Dat nieuwe overzichtje is wel echt beginner-proof. Op zich wel handig dat de teamlogo's er soms achter staan.

Was dat vorig jaar trouwens ook al dat 1-15 doorging naar q2? Ik had altijd 1-16 in m'n hoofd.
Ja, bij 20 auto's gaan er in Q1 en Q2 5 auto's uit. Bij 22 auto's op het grid wordt dat dus (22 - 10)/2 = 6 per Q1 en Q2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Had de FP's niet gezien, dus zie de graphics voor het eerst. Wennen...dat wel, maar vreselijk, nee, dat niet. Dat ze sommige dingen iets duidelijker maken voor publiek dat niet op Tweakers zit, ja, so be it, zo krijg je meer kijkers, als het duidelijk te volgen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
RedBull lijkt nu, voorzichtige en voorbarige conclusie, toch echt niet dichter bij te zijn gekomen in de kwalificatie modus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Leoon. schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:13:
[...]

Super mooi! Ga die na de kwali later op de dag nog wel even kijken. Lijkt me fun :D

Dankjewel Daniel
Ik heb er snel doorheen geklikt. Het was niet echt bijzonder. Ze werden gewoon steeds sneller. Baan was ook niet bijzonder nat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
Phusebox schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:14:
RedBull lijkt nu, voorzichtige en voorbarige conclusie, toch echt niet dichter bij te zijn gekomen in de kwalificatie modus.
Q3 kan je dat pas concluderen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:51
Phusebox schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:14:
Dat weet je pas na Q3, nu moet je alleen zorgen dat je niet afvalt.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Lekker laggende graphics. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:19
cheiron schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:09:
Zijn een stuk minder goed leesbaar idd. En mocht je eens onderweg zijn en op je mobiel willen kijken kun je er helemaal niks meer van maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
McLaren heeft wel wat gewonnen maar veel verder dan achtste gaan ze niet komen heb ik het idee.

Honda heeft dus gewoon lopen faken tijdens de winter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Laatst online: 02-01-2022
Goede morgen :)

Oei, Williams staat er nu even niet goed voor als ik het zo zie xD Hopelijk krijgen die jongens ook de snelheid erin. Hetzelfde voor Torro Rosso.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Haas erg goed tot nu toe. Vlak achter red bull zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:26

Harrie

NederVlaming

Ja, wat dat betreft had ik toch wat meer verwacht/gehoopt van TR Honda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Iemand een open site met timings? Het scherm is te ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

BOT gaat een zwaar jaar krijgen. Die had in Q1 toch echt veel hoger moeten staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Exocet schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:17:
Haas erg goed tot nu toe. Vlak achter red bull zelfs.
Tja als je een Ferrari "cadeau" krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Saturnus schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:18:
https://www.formula1.com/en/f1-live.html

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 24-03-2018 07:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Laatst online: 18:13
Wat ik vooral mis aan de nieuwe graphics is dat je niet meer kunt zien wie in de pits staan en welke banden er gebruikt zijn voor het rondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
De baan is aan het opwarmen, auto's worden sneller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:40

rammes

koekebakker 1e klas

Saturnus schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:18:
je kunt toch even een account aanmaken op f1.com :O

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 19:57
Hmm, niet echt goed voorbereid. HDMI kabel niet aangesloten op tv en was vergeten op welk kanaal Ziggo F1 zat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 15:06
Oké, onhandig. Net was Ocon nummer 15 en hadden ze hem als highlight in die graphic staan, maar dan is z’n tijd niet zichtbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Duidelijk hoe HONDA er voor staat bij race 1.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Harrie schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:17:
Ja, wat dat betreft had ik toch wat meer verwacht/gehoopt van TR Honda.
Dat valt wel erg tegen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Remy schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:03:

Enjoy iedereen ;)
zie je ook sectortijden? Ik gebruikte de win10 app altijd (met betaald account), maar de app doet het niet meer....

Edit: nee dus (zie onderstaand)

[ Voor 7% gewijzigd door Jurgen op 24-03-2018 07:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:12
Jammer van de Honda inderdaad. Iedereen houdt van een underdog verhaal, en dan zou het mooi zijn als ze in ieder geval on par zijn met Renault.

En die halo :') wat een brainfart

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Resultaat Q1 van de kwalificatie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cEgwfv95SinLfEnJ42xp59t9/full.jpg

edit:
Jurgen schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:22:
[...]

zie je ook sectortijden? Ik gebruikte de win10 app altijd (met betaald account), maar de app doet het niet meer....
Zie hierboven: alleen de kleurtjes. Groen: verbetering eigen tijd. Geel: trager dan (eigen) tijd. Wit: gelijke tijd. Paars: sneller dan snelste tijd.

[ Voor 63% gewijzigd door Remy op 24-03-2018 07:23 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Gasly en Hartley zijn in principe ook nog rookies. Dat zal ook meewerken aan de positie van Honda Toro Rosso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Remy schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:22:
Resultaat Q1 van de kwalificatie:

[afbeelding]
Wat een kleine lettertjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 09-09 09:24
De nieuwe beginner proof graphics zijn dikke prima. Beetje dramatisch natuurlijk met Driver in Danger maar iemand die er voor het eerst naar kijkt kan zich aardig wegwijs maken.

Wel hopen dat ze iets verdere info zoals type banden ook nog op of andere manier toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10

Saffie_time

Why use this? 42!

Hmm de app geeft mooi nog de stand van 2017 weer... Eens kijken wat daar mis gaat.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Hartley zat niet eens 0,05 seconde van Q2 en de FI van Ocon. Het verschil is dus echt niet zo dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Franco10 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:24:
De nieuwe beginner proof graphics zijn dikke prima. Beetje dramatisch natuurlijk met Driver in Danger maar iemand die er voor het eerst naar kijkt kan zich aardig wegwijs maken.

Wel hopen dat ze iets verdere info zoals type banden ook nog op of andere manier toevoegen.
Banden geven ze niet continu weer nee, maar wel als iemand voor het eerst in beeld komt oid, rechts bovenin.

Overigens vind ik het niet te klein, ik vind het echt prima zo, beetje minimalistisch met genoeg info. Ik kan het wel waarderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayazis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:26
Heerlijk om weer F1 te kijken. Geniet er volop van!

Heeft een van jullie ook last van een wisselende framerate oid? Ik kijk via ziggogo.tv, en ik heb echt sterk de indruk dat het aantal fps niet consistent is. Het beeld schommelt -zij het marginaal- in snelheid, lijkt het. Benieuwd of anderen dit ook hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
Gaat niet helemaal lekker met de DRS van BOT. :+

https://streamable.com/h7jcl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peukiemon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:38
Weer mooie rookpluimpjes in de laatste run van Hamilton.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:37
Max op de Super Softs, mogelijk dus keuze om daarop te gaan starten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dynamic83 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:19:
Wat ik vooral mis aan de nieuwe graphics is dat je niet meer kunt zien wie in de pits staan en welke banden er gebruikt zijn voor het rondje.
Naam grijs = pit
Naam wit = on track

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Laatst online: 02-01-2022
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:26:
Hartley zat niet eens 0,05 seconde van Q2 en de FI van Ocon. Het verschil is dus echt niet zo dramatisch.
Het zijn dan ook niet echt rookies meer. Hartley heeft veel bereik in het WEC, wat natuurlijk wel een andere tak van motorsport is maar die prototypes zijn ook snel. Zaten op een ronde op Spa binnen de 10 seconden als ik het goed herinner.

Maar goed, dit is F1 en hier moeten ze ook presteren :)

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Pagina: 1 ... 10 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Hou rekening met het ingaan van de zomertijd. Zaterdag om 7:00 is de kwalificatie. Die nacht gaat de zomertijd in waardoor de race dus om 6:10 wintertijd begint. Zet je wekker dus de dag ervoor terug, of zet je wekker nog een uur eerder.

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1