Ben het persoonlijk totaal niet eens met die post en een typische (waarschijnlijk) Amerikaanse reddit post (of iig een post die het goed doet op zo'n site). Kritiek hebben mag tegenwoordig niet meer lijkt het en alles moet PC en elk punt wat eventueel negatief is gaan we toch op een positieve manier proberen te beschrijven.UltraSub schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 23:30:
Let's leave this here...
Niet op alle punten eens, maar gaat om het punt.
[...]
source
offtopic:
Valt me ook al op bij reviews van spellen als Sea of Thieves (voor de gamers onder ons). De verontwaardiging van mensen als anderen het spel qua content beperkt noemen. Heb het zelf nooit gespeeld, maar als je een beetje filmpjes kijkt, dan is al vrij snel duidelijk dat zo'n spel eigenlijk nooit zo duur zou mogen zijn, aangezien je na een uurtje alles wel hebt gezien. Maar toch heb je hele hordes mensen die het spel 'verdedigen' en het enorme gebrek aan content goed (proberen te) praten.
Valt me ook al op bij reviews van spellen als Sea of Thieves (voor de gamers onder ons). De verontwaardiging van mensen als anderen het spel qua content beperkt noemen. Heb het zelf nooit gespeeld, maar als je een beetje filmpjes kijkt, dan is al vrij snel duidelijk dat zo'n spel eigenlijk nooit zo duur zou mogen zijn, aangezien je na een uurtje alles wel hebt gezien. Maar toch heb je hele hordes mensen die het spel 'verdedigen' en het enorme gebrek aan content goed (proberen te) praten.
Ik zie deze post als ongeveer hetzelfde. Kijk ik zal ook best F1 blijven kijken, maar er zijn gewoon veel veranderingen die totaal ruk zijn (zoals halo en de extra Amerikaanse commerciele crap). Dat mag imo best gezegd worden en F1 wordt van die veranderingen gewoon echt niet beter (imo). En is het niet de bedoeling dat de FIA of Liberty of wie de hele show ook runt F1 zo goed mogelijk maakt?
Dat het nog steeds wel te kijken is, wil niet zeggen dat het niet beter kan. Dat punt mis ik en beetje en vind de gequote post dan ook echt een voorbeeldje van de politiek correcte wereld waarin we tegenwoordig leven. We praten alles wat krom is wel recht, want kritiek leveren mag niet meer (zo lijkt het).