"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Dat snapte ik, maar de enige vage gelijkenis is dat het aan de zijkanten deels geschoren is. Ik denk dat je zo een dozijn voetballers kunt vinden met een vergelijkbaarder kapsel.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Er zit overigens een gat in de HALO voor een onboard camera. (via Craig Scarborough)

@naitsoezn aangezien er toch over de HALO gemopperd wordt, plaats ik ook maar een halo-pic (alles beter dan een dick-pic..

Ja, dat is echt heel vet gedaan.aDutchCow schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:49:
Hebben jullie trouwens het intro gezien van Sky?
Die CGI render van Singapore is zo vet gemaakt!
[video]
Eentje hoort er niet tussen. Zoek en gij zult vinden
Ja, dat viel mij ook op. Eentje zonder halo, dat kan toch niet... ;-)LoeWn schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:05:
[...]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Verwijderd
Spotmatic schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:06:
[...]
Ja, dat viel mij ook op. Eentje zonder halo, dat kan toch niet... ;-)
Sorry heren, ben er al zo aan gewend dat ik het niet meer zie.. denk ik?LoeWn schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:05:
[...]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Renault qua peak performance voorbijgestreefd door Honda?
[ Voor 4% gewijzigd door Requiem19 op 23-03-2018 14:18 ]
Foto van Sainz? Lijkt mij wintertest in Barca?LoeWn schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:05:
[...]
Verwijderd
de foto waar het om ging is er al uit, een McLaren in 2017maussert schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:20:
[...]
Foto van Sainz? Lijkt mij wintertest in Barca?
Das gemeenVerwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:22:
[...]
de foto waar het om ging is er al uit, een McLaren in 2017
Zal vooral bangigheid van Renault zijn. die draaien iedere training op 70%. En de teams meer downforce.Requiem19 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:18:
[afbeelding]
Doorgaans had TR vorig jaar lagere topsnelheid dan RB doordat TR een draggier design had.Razorbite schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:23:
[...]
Zal vooral bangigheid van Renault zijn. die draaien iedere training op 70%. En de teams meer downforce.
An sich al verrassend dat de Honda motor het zo sterk doet in de TR tot nu toe.
De sector snelheden zijn nagenoeg hetzelfde van RBR en TR, alleen de piek is beter.Requiem19 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:18:
[afbeelding]
Betekend dat de RBR met deze motor dan toch sneller kan zijn dan dat ze nu zijn met de Renault?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Komen we morgen potentieel pas te weten na Q2 en eventueel Q3 met de speedtraps. Negeer RBR in ieder geval als vergelijkingspunt. Hun aero is veel te goed en veranderd per race dusdanig dat je er geen conclusies uit kan trekken. Pak bijvoorbeeld Baku 2017.Requiem19 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:18:
[afbeelding]

Sneller dan zowel Ferrari als Mercedes. Puur omdat ze bijna geen downforce hadden en dus flink verloren in bochten. Verder lijkt Max in de regel liever extra downforce te pakken dan een paar km topsnelheid, en is hij vaak toch sneller in kwalificatie, zelfs op Baku was hij dat. De afstelling tussen beide auto's verschillen dus ook regelmatig.
Verder zal STR waarschijnlijk minder downforce rijden dan Renault, en zeker minder dan McLaren. Een paar kilometer sneller is dus niet voldoende om te spreken van meer vermogen. Als de STR-Honda's meedoen met Renault en McLaren voor P4 met beduidend hogere topsnelheden en relatief weinig verlies in de bochten en een snellere acceleratie uit de bochten, dan mag je langzaam gaan spreken over meer vermogen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Via Petr Hlawiczka; Op basis van beste sector tijden. McL wint het meeste, STR verliest 1/2 sec.
[ Voor 24% gewijzigd door nachtnet op 23-03-2018 14:57 ]
Dat is even krom als zeggen dat aan de hand van deze tabel Renault Ferrari voorbij is gegaan qua peak performance .. (en honda mijlenver achter zich laat)Requiem19 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:18:

misschien moeten we allemaal even lekker afwachten tot einde vd 1e race voor er motoren conclusies getrokken worden.. Heel het Renault (*kuch*Tag Heuer*kuch*) vs HONDA verhaal is al afgezaagd voor het seizoen kan beginnen

[ Voor 5% gewijzigd door Entity_Razer op 23-03-2018 15:26 ]
The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Tja, als je naar Lauda, Wolff en Hamilton luistert klopt die conclusie ookEntity_Razer schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 15:24:
[...]
Dat is even krom als zeggen dat aan de hand van deze tabel Renault Ferrari voorbij is gegaan qua peak performance .. (en honda mijlenver achter zich laat)
Verder: wat wordt er nu precies geblokkeerd door de halo? T-cam voorbeeld:

Shoulder cam:

Daar kan ik tevreden mee zijn. Mooi met de drivers erbij.Remy schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 15:40:
De officiële sessie-intro: https://streamable.com/7z446
De T-Cam is prima, maar bij Shoulder cam ben je heel het zicht in de bocht kwijt. Daardoor mis je toch wel een stukje beleving bij dat camerabeeld.Remy schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 15:40:
[afbeelding]
Shoulder cam:
[afbeelding]
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

[ Voor 45% gewijzigd door Mad-Matt op 23-03-2018 15:49 ]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Vind het maar een bagger intro... Lijkt wel alsof we naar "The next top F1 driver" of een soortgelijke show zitten te kijken. Past echt totaal niet bij F1 imo (nouja, vanaf nu dus wel, wel meer van dit soort onzin op komst geloof ik).Remy schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 15:40:
Duidelijk dat de T-cam beter is, maar de halo is ook daar gewoon storend imo, ook al wordt er niet eens zoveel geblokkeerd. Weet ook niet wat de oplossing is, maar vind het persoonlijk niet lekker kijken met die onboard-cams nu. Maar zoals eerder ook al gezegd, misschien went het nog wat...Verder: wat wordt er nu precies geblokkeerd door de halo? T-cam voorbeeld:
[afbeelding]
Shoulder cam:
[afbeelding]
Ziet er echt niet uitRemy schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 15:40:
[afbeelding]
Shoulder cam:
[afbeelding]
Hopelijk zijn de teams wat meer aan elkaar gewaagd dit jaar zodat we de halos kunnen vergeten...
Ik zie anders op iedere foto een halo op de auto's zitten. Ook bij de McLaren zie je 'm net boven het slaapmaskertje uit komen.Spotmatic schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:06:
[...]
Ja, dat viel mij ook op. Eentje zonder halo, dat kan toch niet... ;-)
[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 23-03-2018 16:15 ]
Het gaat ook om het perspectief. Je hebt de indruk dat het beeldvullend is omdat het meer op de voorgrond is dan de gedeeltes die het blokkeerd.Remy schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 15:40:
[afbeelding]
Shoulder cam:
[afbeelding]
Inmiddels is er 1 foto uit gehaald:FastFred schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 16:15:
[...]
Ik zie anders op iedere foto een halo op de auto's zitten. Ook bij de McLaren zie je 'm net boven het slaapmaskertje uit komen.
robin_sf wijzigde deze reactie 23-03-2018 14:07 (4%)
er stond eerst een mclaren zonder halo.
Als straks de F1 tv verkrijgbaar is in NL en met 50fps beeld, dan weet ik wel waar ik F1 ga volgen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Doet Kvyat toch mee?vhal schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 16:32:
[...]
Paar van deze eronder en #racepartymode
[afbeelding]
Nee Maldonado
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Wow! Deze had ik nog niet eerder zo gezien. Ben zeer benieuwd naar de vergelijking met andere teams.pilskes schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 15:49:
Kunstwerk aka RB14
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Semi OT: Maldonado = at FIA WEC dit seizoen, LMP2: http://www.planetf1.com/n...kes-racing-return-in-wec/
Dit terwijl Montoya en Di Resta in beeld zijn / denken over Le Mans 24h: https://www.autosport.com...ntention-for-le-mans-seat
Idd dat is het lastigste; ze hebben geen referentie en geen ervaren rijder. Het viel me gewoon op hoe slecht Hartley aan het rijden was toen ze de "snellere" rondes aan het neerzetten waren, zonde natuurlijk.mphilipp schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 17:18:
[...]
Ik heb er nog niets van gezien, maar ik denk dat dat rookie verhaal wel juist is. Plus dat het team voorlopig eerst even goed wil kijken hoe het met die Honda gaat. Dus wie weet hebben ze wel tegen de rijders gezegd nog niet op het randje te gaan rijden. Of ze zijn zelf nog een beetje zoekende. Het probleem met rookies is dat ze te weinig ervaring hebben om iets zinnigs te kunnen zeggen over de setup. Je moet dan goede engineers hebben die hopelijk uit de feedback zinvolle info kunnen filteren. Maar alles is nieuw, dus dat zal niet meevallen. De engineers hebben ook geen referentie momenteel.
Wat de strategie is met de Honda motor is lastig te zeggen, kan zijn dat ze deze trainingen idd rustig aan hebben gedaan om de data met de nog een keer te verifiëren en dat ze morgen pas naar race & quali trim worden gedraaid.
Enige wat mij opviel was dat hij anders en "soepeler" klonk dan tijdens de testdagen. Maar het lijkt erop dat ze de betrouwbaarheid nu wel echt voor elkaar hebben.
Niet dus, https://twitter.com/twitter/statuses/977179846563393538Cowamundo schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:09:
[...]
Dacht dat Renault motoren dit jaar ook een soort van kwali-stand hebben, alleen niet zo krachtig als MERC en FER
Of tenminste niet bij RBR.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ik zou het doen!
Kan er eigenlijk niet aan wennen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Help!!!! schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 18:22:
Komt er nog een evaluatie van die teenslippers
Kan er eigenlijk niet aan wennen.
https://www.gpupdate.net/...v-beelden-geen-oplossing/Halo belemmert onboardbeelden, oplossing niet beschikbaar
YepEdd schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 18:35:
[...]
Ik weet een oplossing en die is heel simpel.. Dat ding gewoon verwijderen..

ja, conclusie ze passen niet
Ik zou het doen!
Gaat mij niet alleen om die onboard, zie de coureur ook amper meer. (En het is ook nog eens uberlelijk).
Is er nog een enigzins reeele kans dat de hele Halo weer afgeschaft wordt
Het verstoort voor mij echt wel een flink stuk vd beleving.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Heeft er dan niemand bij Liberty bedacht dat ook de wedstrijdleiding nu niet meer alles kan zien op een onboard feed? Alsof de camera's alleen voor de kijkers zijn..."We willen geen beelden die niet interessant of spannend zijn", zei een bron binnen Liberty tegen Motorsport.com.

Welke beelden zou de wedstrijdleiding dan moeten hebben zoals ze die nu meer hebben?Danfoss schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 18:40:
[...]
[...]
Heeft er dan niemand bij Liberty bedacht dat ook de wedstrijdleiding nu niet meer alles kan zien op een onboard feed? Alsof de camera's alleen voor de kijkers zijn...
Naast het circuit staan bergen aan CCTV camera's voor de wedstrijdleiding, daarnaast kunnen ze veel uit de telemetrie afleiden, en dat beetje wat ze heel misschien niet weten/zien kunnen ze met de T-cam zien die nog steeds een goed beeld geeft van wat zich in de cockpit afspeelt.
Volgens het GP-update artikel is de T-cam in ieder geval wel altijd aanwezig, i.t.t. de shoulder cam. Daarnaast ontkracht je daarmee dan ook je eigen statement. Want als maar 1 camera tegelijk kan zenden dan heeft de wedstrijdleiding dus ook al een probleem als de FOM ervoor kiest om gebruik te maken van de camera voor op de neus.Danfoss schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 18:58:
De T-cam staat niet altijd aan. Althans vorig seizoen was het zo dat er maar 1 camera op een auto tegelijk kon zenden.
Daarnaast lijkt het me eigenlijk sowieso raar dat de wedstrijdleiding van deze beelden gebruik maakt. Zoals ook in het artikel staat gaat de FOM/liberty over de camera's en beslissen zij: waar de bevestigingspunten moeten zijn; welke coureur welke camera's krijgt• . Dat lijkt me nu niet echt een ideaal systeem/regelgeving voor iets wat gebruikt wordt om mogelijk (essentiële) beslissingen over de race te maken. In het extreme getrokken is dat hetzelfde als iemand in het publiek gaan vragen of die toevallig een filmpje heeft gemaakt en op basis daarvan een beslissing maken
• Zonder camera wordt er AFAIK een dummy geplaatst zodat het effect op gewicht, invloed op luchtstromen, ... voor iedereen gelijk is
Tevens is de rij aan de linkerzijde van het scherm ook spuug en spuuglelijk, alles is veel te groot en te zwart. Klote amerikanen alles aan te passen...
Net nog even wat extra opgelet, maar zelfs als de coureur over de boordradio begint te spreken, dan hebben ze sound effects
Treurig treurig treurig....
[ Voor 23% gewijzigd door MartijnAbel op 23-03-2018 19:30 ]
1: HAM
2: VER
3: VET
Met regen en extra pk's van Mercedes in qualifying acht ik de kans groot dat het Mercedes gaat worden op plek 1.

Mooie on board beelden

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Lijkt me dan de beste beslissing in jaren.Naboo schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 19:35:
Echt, zal mij niks verbazen als die domme halo's weer snel verdwenen zijn.
PC Specs
Good taste is for people who can’t afford sapphires
[ Voor 94% gewijzigd door naitsoezn op 23-03-2018 19:59 ]
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Gewoon k=t beelden, hoop dat dit circus snel weg is. Snap niet dat Liberty "media" dat toestaat
En dan nog over de veiligheid... ga dan niet racen...
Helemaal mee eens. Na een keer irriteerde me dat geluidje al mateloos.MartijnAbel schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 19:21:
Wat een ongelooflijk kutgeluid als er iets van een herhalinkje komt... Let er maar eens op, dan wordt je er knettergek van.
Tevens is de rij aan de linkerzijde van het scherm ook spuug en spuuglelijk, alles is veel te groot en te zwart. Klote amerikanen alles aan te passen...
Net nog even wat extra opgelet, maar zelfs als de coureur over de boordradio begint te spreken, dan hebben ze sound effects![]()
En de infographics... jezus, hoe erg kun je het verzieken. Ziet er uit als iets wat iemand misschien meer dan 15 jaar geleden zou maken.
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Bensimpel
Positieve meneer
Mercedes gaat wel een flinke goede tijd neerzetten hoor met de party modeTheBrut3 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 19:32:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel de wagens daadwerkelijk sneller zijn geworden. Op de eerste dag is de snelste tijd iig 0.3 seconde langzamer dan vorig jaar.
😆 - Denk ook eens om ;)
[ Voor 139% gewijzigd door naitsoezn op 23-03-2018 20:03 ]
Werd er tijdens de FP2 al kriegel van, echt niet grappigMartijnAbel schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 19:21:
Wat een ongelooflijk kutgeluid als er iets van een herhalinkje komt... Let er maar eens op, dan wordt je er knettergek van.
Net nog even wat extra opgelet, maar zelfs als de coureur over de boordradio begint te spreken, dan hebben ze sound effects![]()

En die info links is gewoon amper leesbaar
Hangt natuurlijk ook wel af van eventuele regenval.Bensimpel schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 19:40:
[...]
Mercedes gaat wel een flinke goede tijd neerzetten hoor met de party mode
Ben vooral benieuwd hoe de onderlinge verhoudingen tussen Mercedes, Red Bull en Ferrari liggen. Dat Mercedes in de kwalificatie de bovenliggende partij gaat zijn lijkt haast wel duidelijk, maar de vraag is of de andere twee er in de buurt kunnen komen en hoe Ferrari en Red Bull zich tot elkaar verhouden.
Vervolgens wordt het zondag interessant om de verhoudingen qua race pace te zien.
Maar ja, regen kan de boel flink vertekenen.
Was niet echt stilgevallen, maar was meer uit voorzorg om de motor niet te oververhitten volgens mij. Denk dat dat verder niet zo'n problemen zal geven.Formula one schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 20:33:
Al meer informatie over stroll die stil gevallen was in fp2 ?
Volgens mij viel die niet stil toch? Hoorde em alleen maar: "argh, red flag" roepen en toen kwam die zeer langzaam rijdend in beeld, maar volgens mij niet stil toch?Formula one schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 20:33:
Al meer informatie over stroll die stil gevallen was in fp2 ?
Jawel, z'n motor was oververhit geraakt na de proefstart en hij moest lopend terug.MartijnAbel schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 20:38:
[...]
Volgens mij viel die niet stil toch? Hoorde em alleen maar: "argh, red flag" roepen en toen kwam die zeer langzaam rijdend in beeld, maar volgens mij niet stil toch?
Ooh, dan heb ik dat gemist, excuus!ArcticWolf schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 20:38:
[...]
Jawel, z'n motor was oververhit geraakt na de proefstart en hij moest lopend terug.
Ik moet bij hem altijd denken aan Riccardo Paletti. Sommige mensen hebben gewoon niets te zoeken in de F1.TrekDr0p schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 07:47:
Overall impressie:
Stroll lijkt wel nog slechter te zijn.
Het klinkt cru, maar soms zie je gewoon een dodelijk ongeluk aankomen.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Hier regende het vanmiddag ooknachtnet schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 21:24:
Volgens media in Melbourne (Jennie Gow) regent het momenteel in Melbourne.. nog 9 1/2 uur voor het echt gaat beginnen! (pre-shows en fp3 niet meegerekend.)
... en dat ze zelf gevraagd hebben om hoofdbescherming. En dan nu zeuren alsof ze van niets weten.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Zoals ik het zie gaat het morgen ook los hoor:nachtnet schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 21:24:
Volgens media in Melbourne (Jennie Gow) regent het momenteel in Melbourne.. nog 9 1/2 uur voor het echt gaat beginnen! (pre-shows en fp3 niet meegerekend.)
Via de "knmi" van Australie:
http://www.bom.gov.au/vic/forecasts/melbourne.shtml
Regen, opdrogend of droog. maakt mij niet zoveel uit: over 9 1/2 uur komen de kaarten open op tafel te liggen..ArcticWolf schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 21:25:
[...]
Hier regende het vanmiddag ookniks meer van te zien.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Heb je een linkje naar die highlights?Jasphur schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 16:26:
Net even de highlights gekeken op Youtube. Man wat een verschil dat 50fps beeld ivm wat ik op tv zie
Als straks de F1 tv verkrijgbaar is in NL en met 50fps beeld, dan weet ik wel waar ik F1 ga volgen.
YouTube: 2018 Australian Grand Prix: FP2 Highlights deze o.a. denk ik dat hij bedoeld
Thx!Solictice schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 21:49:
[...]
YouTube: 2018 Australian Grand Prix: FP2 Highlights deze o.a. denk ik dat hij bedoeld
Hier ook weer erg jammer dat er, naast het commentaar (daar zeg ik niks van), ook weer muziek doorheen moet en het motor- en ander autogeluid behoorlijk wegvalt. Die geluiden zijn juist super interessant. Amerikaanse invloeden...(?) zuchtSolictice schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 21:49:
[...]
Hij kan absoluut wel rijden, maar hij is gewoon niet goed genoeg.Ome Ernst schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 21:09:
[...]
Ik moet bij hem altijd denken aan Riccardo Paletti. Sommige mensen hebben gewoon niets te zoeken in de F1.
Het klinkt cru, maar soms zie je gewoon een dodelijk ongeluk aankomen.
Altijd als ik hem zie rijden vanaf de onboard cam moet ik aan ba baracus van the a-team denken. Altijd dat zenuwachtige, zinloze gedraai aan het stuur.TrekDr0p schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 22:10:
[...]
Hij kan absoluut wel rijden, maar hij is gewoon niet goed genoeg.
Thanks, silhouette regulation, ook weer zo'n ding waar ik niet helemaal bekend mee was.
https://www.formula1.com/...inside-f1/rules-regs.html
Tsja, gelukkig leek dat vooral door de auto te komen.JeroenTheStig schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 22:26:
[...]
Altijd als ik hem zie rijden vanaf de onboard cam moet ik aan ba baracus van the a-team denken. Altijd dat zenuwachtige, zinloze gedraai aan het stuur.
Massa zag je hetzelfde doen
Mij viel het ook op hoor bij Stroll dat ik dacht wat doet die de hele tijd (net als de benen trouwens!!)
Massa? Vrijwel hetzelfde, misschien iets minder.. Maar niet zo rustig als bij vrijwel elk ander team/coureur.
Ik zou het niet direct allemaal op Stroll afschuiven, de auto was volgens mij ook niet je-van-het. Laat staan als een (inmiddels) Veteraan al niet comfortabel lijkt te rijden, dan is de kans dat het jou als beginner wel ineens zou lukken best klein
[ Voor 10% gewijzigd door LopendeVogel op 23-03-2018 22:34 ]
Niet op alle punten eens, maar gaat om het punt.
sourceFriends,
The season has started (kind-of)! Let's get excited and discuss the sport itself! Unfortunately, each and every post is completely dominated by cheap low-quality comments about the Halo or Liberty Media. As far as I am concerned, F1 as we know it is not "ruined". Obviously, that is just my opinion but I feel like we're starting to see the effect of a reddit echo-chamber. How many times can we yell at each-other that the Halo wouldn't have saved Bianchi or could have made Massa's accident worse? How many times can we tell each other that Justin Wilson may still be with us if the Halo had been installed? Those actually close to or directly involved in the sport seem to have moved on. Craig Scarborough essentially laughed it off on the recent 3Legs4Wheels podcast saying something like, "the only people who are still bothered by it are those on the internet, but they're always upset about something." (<---totally paraphrasing)
I'm not saying you should feel one way or the other and this note is not meant to be preachy. I just find myself repeating upvoted opinions about the dumbest things only because I've seen them so many times.
When I back up for a bit, I realize a few things.
The Halo doesn't ruin my viewing experience,
There are, in fact, camera angles that work with the Halo,
my eyes will adjust to the silly font,
I like the new logo,
I don't care if the "fastest lap" is branded,
I will love the sport whether or not the on-screen graphics don't meet each and every personal desire,
I accept that Liberty Media will screw up,
I believe they will be able to fix their mistakes,
I believe Liberty Media's modernization of the sport will, in general, be a good thing,
I think F1TV Pro is going to knock my socks off!
I (and I think most people) are here to watch the best drivers and manufacturers compete in the pinnacle of motorsports. In my eyes, to this regard, nothing has changed. We have an extremely talented grid and two of the all-time greats going after a FIFTH Driver's Championship. We have an incredible intra-team battle at Redbull Racing that includes a 20-year old wunderkind. Leclerc has an F1 seat!
I am so excited to incorrectly speculate about psychological advantages, mind games, why 3 PUs per season actually hurts Mercedes, why Mclaren will never succeed, why Kubica deserves a full drive at Williams, etc. I'm so excited for people to tell me exactly why I am wrong and cite the underside of their shoe.
[ Voor 92% gewijzigd door UltraSub op 23-03-2018 23:33 ]
Die comment eronder met die opsomming van wat er al die jaren aan crisis zijn geweestUltraSub schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 23:30:
Let's leave this here...
Niet op alle punten eens, maar gaat om het punt.
[...]
source
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Dit topic is gesloten.
Hou rekening met het ingaan van de zomertijd. Zaterdag om 7:00 is de kwalificatie. Die nacht gaat de zomertijd in waardoor de race dus om 6:10 wintertijd begint. Zet je wekker dus de dag ervoor terug, of zet je wekker nog een uur eerder.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1