[F1 2018] Race 1 - GP van Australië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 25 Laatste
Acties:
  • 86.576 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:17

Spotmatic

Ken sent me

Saffie_time schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:31:
[...]

Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel te snel je geweest bent in mijn ogen. (of de straf pittig is of niet).
Maar inderdaad regels zijn regels en te snel is te snel.
Ik zat te kijken tijdens de red flag, maar ik zag eigenlijk niks bijzonders aan de snelheid van RIC. Hij ging gewoon naar de pit, achter iemand anders. Als ik het me goed herinner tenminste. Maar ja, als je net boven een bepaalde snelheid zit en ze de telemetrie controleren... Dan kom je er niet mee weg ook al is dit "maar" FP2.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

nachtnet schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:29:
via @jackontracks (jack Plooij) - Ziggo kanaal 14 22:30 F1 café
[afbeelding]

Had de eerste gridstraf bij McLaren of Toro Rosso verwacht.. Melbourne is nooit gunstig voor Australische rijders.. (behalve die ene keer voor Webber..)
Jolyon Palmer heeft een nieuwe job achter de camera's zie ik? Toch nog een beetje F1.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:05
@FirePuma142 Palmer doet nu iets bij de BBC.. (niet dat ik hem als F1 expert durf te labellen.. Yuk..)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Yep, BBC radio F1 analist/commentator: https://www.motorsport.co...-f1-analyst-role-1007904/

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eols1WZATaXgTPQjdt6gSlu0/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Laatst online: 10:12
"drivers must stay above the minimum time set by the FIA ECU at least once in each marshalling sector"
Kan iemand mij (in Jip en Janneke taal desnoods) uitleggen wat "the minimum time set" is, en waarom je daarboven moet blijven? Ik interpreteer zoiets als: je moet deze sector afleggen in minimaal deze tijd, als je daaronder komt krijg je straf. Een soort trajectcontrole dus. Maar als dat zo is, waarom kiest men niet gewoon voor een maximum snelheid (net als in de pitlane), dat is toch veel eenvoudiger voor een driver?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:04

Oekol

waka waka hey hey

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:15:
Goedemorgen allemaal. :w
Heb heerlijk geslapen en nu begint de herhaling van FP1 en FP2 bij Ziggo. Sukkels. :+
Goedemorgen schoonheid.
Nee, geen sukkels, dat heet planning. De rest heeft nog een sociale en morele plicht overdag en kan niet thuis blijven :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
floriz87 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:39:
[...]

Kan iemand mij (in Jip en Janneke taal desnoods) uitleggen wat "the minimum time set" is, en waarom je daarboven moet blijven? Ik interpreteer zoiets als: je moet deze sector afleggen in minimaal deze tijd, als je daaronder komt krijg je straf. Een soort trajectcontrole dus. Maar als dat zo is, waarom kiest men niet gewoon voor een maximum snelheid (net als in de pitlane), dat is toch veel eenvoudiger voor een driver?
Omdat inderdaad de gemiddelde snelheid in die sector omlaag moet. (pieksnelheid is niet perse relevant.) Rijders hebben overigens gewoon sectortijden op hun dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DYX
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 15:54

DYX

Adlermann schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:30:
[...]

Dit is niet vrij pittig toch?, te hard tijdens code rood is gewoon strafpunten waard.

Moet je maar opletten.
Hij reed juist te langzaam. Hij zat onder de minium snelheid.
Apart dat ze hem dan niet gewoon met een waarschuwing wel laten komen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
DYX schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:41:
[...]

Nee, hij zat onder de minimum tijd. En dus boven de maximum snelheid.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
[...]

Hij reed te snel, zat onder de minimum sector tijd.(lees reed sneller door de sector dan volgens de regels toegestaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DYX
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 15:54

DYX

naitsoezn schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:42:
[...]

Nee, hij zat onder de minimum tijd. En dus boven de maximum snelheid.
Ahh, dat lees je erg snel verkeerd 8)7 Je hebt gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10

Saffie_time

Why use this? 42!

Is ook op een beetje onhandige manier opgeschreven op deze manier (als je die dingen niet zo vaak leest).

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik nu er van begrijp reed hij 177 waar hij 175 mocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Laatst online: 10:12
[...]

Nee, het is wat krom geformuleerd. Het gaat om een bepaalde sector (niet de gebruikelijke racesectoren), ook wel marshalling sector genoemd, dit is de afstand tussen twee FIA light panels. Deze afstand moet in een vooraf vastgestelde minimum tijd worden afgelegd. Leg je deze afstand sneller af, dus zit je onder de minimum tijd, dan rijd je te hard en vorm je daarmee potentieel gevaar. Deze manier van "trajectcontrole" is nieuw dit jaar. Voorheen werd er gevraagd langzaam te rijden, maar dit was niet duidelijk gedefinieerd.

Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:51
Dus op hoge snelheid wat donuts trekken in zo'n sector is ook ok, cool 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pCOW
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 22:23
Remy schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:40:
[...]

Iedere keer dat er over gepiept wordt, post ik een halo :)

[afbeelding]
Prima. Maar dan verwacht ik wel elke keer een ander Halo-plaatje om het interessant te houden!

mijn signature is bewust leeg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:05

Edd

durian schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:48:
Dus op hoge snelheid wat donuts trekken in zo'n sector is ook ok, cool 8)
Alleen mag je (volgens mij) van de FIA geen donuts trekken.. Dus.. :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:45:
wat ik nu er van begrijp reed hij 177 waar hij 175 mocht.
Geen idee waar je die getallen vandaan hebt, maar het klopt niet. Hij ging 175 km/u langzamer dan daarvoor, maar nog steeds te snel.
floriz87 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:46:
[...]

Nee, het is wat krom geformuleerd.
Je uitleg klopt, maar dit m.i. niet; juist door het definiëren van een minimumtijd waar je boven moet blijven vang je af dat het om een gemiddelde snelheid gaat, terwijl het eenvoudig te controleren is omdat de tijd door elke marshalling sector uit de telemetrie te halen is.

Hier overigens de hele beslissing van de stewards:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/fnvydko4ghn01.jpg

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Oke, de camerahoek en halo combinatie bij McLaren is echt waardeloos. Bij Mercedes of Ranault ofzo is het lelijk, bij McLaren kan je nauwelijks wat zien. Ik verwachte al dat het niet best zou zijn, maar McLaren maakt het wel heel bont. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:36
Migrator schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:49:
[...]

Hier overigens de hele beslissing van de stewards:

[afbeelding]
En dit vind ik dus onterecht. Te hard is te hard. Waarom altijd dat gekonkel met meer of minder straf. Je hebt ooit een regel bedacht, geldt voor iedereen, is lang en breed bekend. Gewoon de normale straf toepassen dus.

[ Voor 31% gewijzigd door Razorbite op 23-03-2018 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Razorbite schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:51:
[...]

En dit vind ik dus onterecht. Te hard is te hard. Waarom altijd dat gekonkel met meer of minder straf. Je hebt ooit een regel bedacht, geldt voor iedereen, is lang en breed bekend. Gewoon de normale straf toepassen dus.
Hmm, ben ik niet met je eens. Ricciardo heeft de rode vlag niet compleet genegeerd en was daarom geen gevaar, maar hij brak wel de regels. Een lichtere straf is dus niet onterecht. Net als dat je niet je rijbewijs kwijt raakt als je vijf kilometer te hard rijdt, maar wel met vijftig te hard ;)
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:51:
Oke, de camerahoek en halo combinatie bij McLaren is echt waardeloos. Bij Mercedes of Ranault ofzo is het lelijk, bij McLaren kan je nauwelijks wat zien. Ik verwachte al dat het niet best zou zijn, maar McLaren maakt het wel heel bont. :X
Hopelijk komen de beelden van de T-cam snel weer terug. Die zijn wel bruikbaar en vind ik persoonlijk een stuk beter dan de shoulder cam.

[ Voor 27% gewijzigd door Migrator op 23-03-2018 10:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
Ted (Kravitz) zegt overigens wel terecht dat de 3 plaatsen straf wel beetje overdreven is: Rode vlag was voor een losse draad op de startlijn (geen crash) en RIC (of een andere rijder) zou nooit over start gekomen zijn. Iedereen was op weg naar de pit..Zorgt ervoor dat RIC op zijn thuiscircuit niet meedoet voor de winst.

via @Tedkravitz - twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:09

Soggney

Zeekomkommer

@Razorbite Alsof het ooit anders geweest is. Het is ook niet dat hij te hard heeft gereden, maar dat zijn sectortijd te laag was. Dat zie je ook in de statement van de FIA.

Daarnaast is me niet helemaal duidelijk of hij reeds aan de sector begonnen was toen de rode vlag viel of niet. Het lijkt me nogal moeilijk om bij een sector die je snel begint, genoeg snelheid te droppen om toch boven de minimumtijd te blijven als je net aan tegen het einde van die sector zit terwijl dan net de vlag valt.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Migrator schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:53:
[...]

Hmm, ben ik niet met je eens. Ricciardo heeft de rode vlag niet compleet genegeerd en was daarom geen gevaar, maar hij brak wel de regels. Een lichtere straf is dus niet onterecht. Net als dat je niet je rijbewijs kwijt raakt als je vijf kilometer te hard rijdt, maar wel met vijftig te hard ;)

[...]

Hopelijk komen de beelden van de T-cam snel weer terug. Die zijn wel bruikbaar en vind ik persoonlijk een stuk beter dan de shoulder cam.
De regel is: boete bij 5km te hard, rijbewijs kwijt bij 50km te hard. Hier is de regel: straf bij te hard, zonder verdere kwalificatie binnen "te hard rijden"

iets liever gemaakt :P

[ Voor 9% gewijzigd door Razorbite op 23-03-2018 10:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/59oFBylFs2dSUTNUEqrCKAdd/full.jpg
via @AlbertFabrega

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Razorbite schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:55:
[...]

De regel is: boete bij 5km te hard, rijbewijs kwijt bij 50km te hard. Hier is de regel: straf bij te hard, zonder verdere kwalificatie binnen "te hard rijden"

iets liever gemaakt :P
Ik snap je punt niet. De regel in de F1 is dat de stewards mogen bepalen welke straf (uit een selectie) wordt opgelegd. Dat gebeurt hier gewoon. Jij wil dat er één straf is voor hetzelfde vergrijp en ik geef dit voorbeeld om te laten zien dat dat niet eerlijk is in mijn ogen.

Lievere quote gepakt ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Migrator op 23-03-2018 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Migrator schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:53:
Dit is niet meer het oogpunt van je schouder. ;)
Oh ik begin ook wakker te worden. Zijn er natuurlijk twee. :|

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/toCqOZxHodfB62CpXCDkPrRx/full.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-03-2018 11:10 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:32
Razorbite schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:55:
[...]

De regel is: boete bij 5km te hard, rijbewijs kwijt bij 50km te hard. Behoorlijke drogredenering dus.
Mwoa volgens jou redenering zou je bij het inrijden van een plaats 50 moeten rijden vanaf het bord (hoort officieel ook).
Situatie jij laat gas los en rolt langzaam van 80 naar de 50 toe, wordt geflitst in de 1e 100 meter na het bord. Zou jij het dan terecht vinden dat je voor die overtreding je rijbewijs in moet leveren of zou je liever die boete voor 5 km/h te hard hebben.

Hier is het niet zoveel anders, er is aangetoond dat hij bezig was met snelheid verminderen, alleen deed hij dat onvoldoende, daarom geen maximale straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

@DaniëlWW2 je kijkt over de schouder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
* nachtnet gaat wat anders doen.. Raakt anders zo weer de dag kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 18:54
Er zijn maar 3 rijders die banden gebruikt hebben? Of mis ik nu iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Belooft nog wat te worden met het weer morgen tijdens de kwalificatie...

https://i.redd.it/el8vfiodihn01.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/pHZDugu8aOnGs1Ai1i/giphy.gif
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/l9WzFBj5TtSu2iPGpo/giphy.gif

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razorbite
erik91 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:02:
[...]

Er zijn maar 3 rijders die banden gebruikt hebben? Of mis ik nu iets?
Nee, na iedere sessie moeten ze een selectie van banden inleveren. (en na 45 minuten in FP1 ook). Dus zo kan het zijn dat je alleen ongebruikte banden over hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Grimmie187 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:03:
Belooft nog wat te worden met het weer morgen tijdens de kwalificatie...

https://i.redd.it/el8vfiodihn01.png
Als we maar niet weer een (paar) uur naar een kletsnatte baan lopen te staren terwijl de monteurs en rijders in de pitstraat airtime proberen te harken met grappige acties... :/

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 13:08

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Damian schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:06:
[...]

Als we maar niet weer een (paar) uur naar een kletsnatte baan lopen te staren terwijl de monteurs en rijders in de pitstraat airtime proberen te harken met grappige acties... :/
Als ze nu alvast een uurtje op kunnen schuiven zou ik ze wel dankbaar zijn hoor! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:58:
[...]

Dit is niet meer het oogpunt van je schouder. ;)

[afbeelding]
Doe dan geen camera, slaat nergens op toch? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Suicyder schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:59:
[...]

Mwoa volgens jou redenering zou je bij het inrijden van een plaats 50 moeten rijden vanaf het bord (hoort officieel ook).
Situatie jij laat gas los en rolt langzaam van 80 naar de 50 toe, wordt geflitst in de 1e 100 meter na het bord. Zou jij het dan terecht vinden dat je voor die overtreding je rijbewijs in moet leveren of zou je liever die boete voor 5 km/h te hard hebben.

Hier is het niet zoveel anders, er is aangetoond dat hij bezig was met snelheid verminderen, alleen deed hij dat onvoldoende, daarom geen maximale straf.
Dus laat je zodra je het bord ziet jezelf al wat uitrollen. Als dat niet voldoende is, kan je bezwaar maken op grond van een slecht ingerichte situatie waarbij je onmogelijk voldoende kan afremmen zonder de veiligheid in het geding te brengen.

Ga er maar van uit dat RIC gewoon voldoende tijd had. Zoals hij zelf ook aangaf: Hij maakte een fout in het aflezen van z'n dashboard. Dus kan je daaruit opmaken dat hij zich wel aan de regels had kunnen houden als hij die fout niet had gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
jip_86 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:08:
[...]

Doe dan geen camera, slaat nergens op toch? 8)7
Deze mag inderdaad van de auto en alleen nog die bovenop de air intake gebruiken. Waardeloos dit. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Stoelpoot schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:08:
[...]

Dus laat je zodra je het bord ziet jezelf al wat uitrollen. Als dat niet voldoende is, kan je bezwaar maken op grond van een slecht ingerichte situatie waarbij je onmogelijk voldoende kan afremmen zonder de veiligheid in het geding te brengen.
Daar ging het mij niet om, het ging mij erom dat er door mensen geschreeuwd werd om de maximale straf, wat gewoon niet realistisch is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
nachtnet schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:55:
Ted (Kravitz) zegt overigens wel terecht dat de 3 plaatsen straf wel beetje overdreven is: Rode vlag was voor een losse draad op de startlijn (geen crash) en RIC (of een andere rijder) zou nooit over start gekomen zijn. Iedereen was op weg naar de pit..Zorgt ervoor dat RIC op zijn thuiscircuit niet meedoet voor de winst.

via @Tedkravitz - twitter
Ik ben er gewoon voor om regels volgens de regels uit te voren.
Maakt niet uit of je de sloomste van de sloomste bent, of je vecht om het wereldkampioenschap. Voor hetzelfde vergrijp hoor je dezelfde straf te krijgen.

Daarom ben ik het volledig niet mee eens dat deze straf te streng is voor RIC omdat dit zijn thuiscircuit is.
Hij heeft gewoon de regels verbroken klaar.

(Ja ik kan heel moeilijk tegen ongelijkheid en onrechtmatigheid :D)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grimmie187
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:09:
[...]

Deze mag inderdaad van de auto en alleen nog die bovenop de air intake gebruiken. Waardeloos dit. :N
De camera zal wel verplicht zijn, maar kennelijk schrijft de FIA niet voor waar?

Er zit dus gewoon een gat voorop de halo voor een camera. Kwestie van het door de FIA verplicht laten stellen voor alle teams en we zijn van deze onnozele beelden af? Of denk ik nu te simpel..

[ Voor 29% gewijzigd door Grimmie187 op 23-03-2018 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ryur schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:12:
[...]

Maakt niet uit of je de sloomste van de sloomste bent, of je vecht om het wereldkampioenschap. Voor hetzelfde vergrijp hoor je dezelfde straf te krijgen.

Daarom ben ik het volledig niet mee eens dat deze straf te streng is voor RIC omdat dit zijn thuiscircuit is.

Precies dit, als er bewezen is dat coureur X fout Y maakt dan krijgt hij straf Z. Simpel als een pannenkoek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Vaak wel :+, maar in dit geval ben ik het met je eens.

Te koop....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Razorbite
Ryur schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:12:
[...]

Helemaal mee eens.

Maar het feit dat we het over dit soort dingen hebben kan maar 1 ding betekenen:

HET NIEUWE SEIZOEN IS BEGONNEN!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:15:
[...]

Precies dit, als er bewezen is dat coureur X fout Y maakt dan krijgt hij straf Z. Simpel als een pannenkoek
Maar dan is dus de vraag: Welke fout heeft RIC gemaakt? Heeft hij de fout gemaakt dat hij zich niet aan de rode vlag-situatie hield, of maakte hij en fout bij het aflezen van zijn snelheid? Ik zie dit juist als proportioneel aan je fout worden gestraft.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Grimmie187
Tis trouwens best weer even wennen hoor als je de hele winter alleen maar hoeft uit te parkeren vanuit je riante oprit...

https://streamable.com/bdcvo

7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Stoelpoot schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:17:
[...]

Maar dan is dus de vraag: Welke fout heeft RIC gemaakt? Heeft hij de fout gemaakt dat hij zich niet aan de rode vlag-situatie hield, of maakte hij en fout bij het aflezen van zijn snelheid? Ik zie dit juist als proportioneel aan je fout worden gestraft.
De fout van het aflezen is heeft er voor gezorgd dat hij een regel heeft overtreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Grimmie187 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:18:
Tis trouwens best weer even wennen hoor als je de hele winter alleen maar hoeft uit te parkeren vanuit je riante oprit...

7(8)7
hahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
nog 1tje dan omdat de koffie toch nog te heet is..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6LOMu1FF46EExeY5JSGeJ1Vm/full.jpgVia Esteban Ocon - Twitter

Ik dacht toch echt dat de Force India Roze was.. Dit lijkt meer op een Toro Rosso.. :X

[ Voor 7% gewijzigd door nachtnet op 23-03-2018 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

7(8)7
Ha, niet gezien, grappig.

Even iets anders...

Ik denk dat Kimi dit jaar er nog een keer goed voor gaat zitten en het Vettel erg moeilijk gaat maken.
Hij weet dat dit waarschijnlijk het laatste jaar wordt voor hem en dus de laatste kans om hoog te eindigen.

Verder zie ik er een paar gedemotiveerd (lees: gesloopt) worden door de prestaties van hun teamgenoot.
Dan doel ik iig op Bottas en Ricciardo.

Te koop....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
@albino71 helaas maakt dat geen enkel verschil. Al zou RAI de start en snelheid van zijn leven hebben. Als 2e rijder zal Ferrari hem dan gewoon een ruk-strategie geven en VET voor laten gaan. :N :N

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur

7(8)7
Hmm. Het einde van zijn oprit is nog wel wat tricky hoor
Maps van RAI zijn huis in Zwitserland
Semi 3D aanzicht

[ Voor 10% gewijzigd door Jasphur op 23-03-2018 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

@nachtnet Tja, dat zou jammer zijn en ook Vettel minder scherp maken, dus fout imo, maar goed.

Te koop....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
nachtnet schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:24:
@albino71 helaas maakt dat geen enkel verschil. Al zou RAI de start en snelheid van zijn leven hebben. Als 2e rijder zal Ferrari hem dan gewoon een ruk-strategie geven en VET voor laten gaan. :N :N
Om Rai vervolgens en-plein-public af te branden. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
nachtnet schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:24:
Hangt er een beetje vanaf hoe het in de eerste 2/3 races zal gaan, maar normaliter zal Kimi daarna in dienst van Seb rijden inderdaad..

Ik denk dat het Kimi zijn laatste seizoen zal zijn dus ik hoop dat hij nog de drive heeft om een paar keer te vlammen en dan is het inderdaad te hopen dat de stand in het kampioenschap het toelaat dat hij nog een keer 'mag' winnen van het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
@albino71 ik ben er ook niet blij mee, maar zie de laatste jaren steeds hetzelfde patroon bij Ferrari.
Zelfs al Zou RAI pole pakken dan nog krijgt hij orders om het veld op te houden om VET ruimte te geven..

Wel benieuwd overigens wanneer Marchionne weer gaat roepen dat Ferrari echt wereldkampioen moet/gaat worden..

En of er weer een rode Vettel-mist opdoemt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 14:05
Eens met nachtnet over Kimi.
albino71 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:22:
[...]
Verder zie ik er een paar gedemotiveerd (lees: gesloopt) worden door de prestaties van hun teamgenoot.
Dan doel ik iig op Bottas en Ricciardo.
Voor Bottas kan ik daar wel in meegaan, maar bij Ric zou ik daar niet zomaar vanuit gaan. Zeker als hij een overstap wil maken naar een ander topteam zal hij flink moeten presteren. En hij heeft de afgelopen jaren nog steeds laten zien dat hij mee kan met de top-rijders. Het verschil afgelopen seizoen met Max was ook niet zo heel groot. Max was inderdaad vaak sneller, had een voorsprong in de Q's, maar niet met grote marge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

@nachtnet , @Grimmie187 Ik heb bij Kimi altijd het idee dat hij er minder voor doet (of laat) dan anderen en puur op talent dan evengoed nog snel is en dat dan wel best vindt. Als hij dan een seizoen er 100% voor gaat, kan hij best nog eens verassen volgens mij.

@Twynn RIC is iig niet sneller dan Max, ondanks zijn ervaring en prime time leeftijd. Dat zegt wel iets volgens mij, vandaar dat ik denk dat RIC het lastig krijgt dit jaar, maar we gaan het zien...

[ Voor 4% gewijzigd door albino71 op 23-03-2018 11:33 ]

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
nachtnet schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:30:
@albino71 ik ben er ook niet blij mee, maar zie de laatste jaren steeds hetzelfde patroon bij Ferrari.
Zelfs al Zou RAI pole pakken dan nog krijgt hij orders om het veld op te houden om VET ruimte te geven..

Wel benieuwd overigens wanneer Marchionne weer gaat roepen dat Ferrari echt wereldkampioen moet/gaat worden..

En of er weer een rode Vettel-mist opdoemt..
Je bedoelt de Ferrari Sandwich? Ik mag hopen dat ze daar goed van geleerd hebben!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
Jasphur schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:35:
[...]

Je bedoelt de Ferrari Sandwich? Ik mag hopen dat ze daar goed van geleerd hebben!
Ik neem aan dat hij doelt op Baku, of probeer je nu te zeggen dat beide Ferrari coureurs fout zaten in Singapore? O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Grimmie187 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:38:
[...]

Ik neem aan dat hij doelt op Baku, of probeer je nu te zeggen dat beide Ferrari coureurs fout zaten in Singapore? O-)
Bwoah, dat is discussie die we niet weer gaan starten. Zit een slotje op dat topic :P :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy

Remy

Jasphur schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:25:
[...]

...
Maps van RAI zijn huis in Zwitserland
...
Totaal onzinnig feitje: Kim's huisnummer is hetzelfde als z'n racenummer :)

Het huis heeft btw 34 miljoen Zwitserse franken gekost :o

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
@Grimmie187 BAKU! YES! @Jasphur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Jasphur schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:39:
[...]

Bwoah, dat is discussie die we niet weer gaan starten. Zit een slotje op dat topic :P :+
Welke discussie? De ferrari's waren toch gewoon fout. :+

Dat is allemaal verleden tijd, het is nu tijd voor het 2018 seizoen, met nieuwe discussies :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grimmie187
Jasphur schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:39:
[...]

Eens })

Bwoah is misschien wel de beste samenvatting.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
albino71 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:32:
@nachtnet , @Grimmie187 Ik heb bij Kimi altijd het idee dat hij er minder voor doet (of laat) dan anderen en puur op talent dan evengoed nog snel is en dat dan wel best vindt. Als hij dan een seizoen er 100% voor gaat, kan hij best nog eens verassen volgens mij.

@Twynn RIC is iig niet sneller dan Max, ondanks zijn ervaring en prime time leeftijd. Dat zegt wel iets volgens mij, vandaar dat ik denk dat RIC het lastig krijgt dit jaar, maar we gaan het zien...
Volgens mij worden coureurs doorgaans niet echt sneller (pure rauwe snelheid dan hè) gedurende hun carrière, ze worden wel degelijker.

Ric heeft wel laten zien een 'neusje' :+ te hebben voor de punten, daarnaast kan hij bloedsnel zijn en is hij marketingtechnisch heel interessant. Zou me daarom echt verbazen als hij niet 1e rijder bij een topteam wordt.

Je wilt hem toch 10x liever als uithangbord dan princes Lewis of red mist Vettel?

[ Voor 54% gewijzigd door Robertdj op 23-03-2018 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Robertdj schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:41:
Ric heeft wel laten zien een 'neusje' :+ te hebben voor de punten, daarnaast kan hij bloedsnel zijn en is hij marketingtechnisch heel interessant. Zou me daarom echt verbazen als hij niet 1e rijder bij een topteam wordt.

Je wilt hem toch 10x liever als uithangbord dan princes Lewis of red mist Vettel?
ik denk dat elk team liever een 4 voudig wereldkampioen als uithangbord heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
garriej schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:40:
[...]

Welke discussie? De ferrari's waren toch gewoon fout. :+

Dat is allemaal verleden tijd, het is nu tijd voor het 2018 seizoen, met nieuwe discussies :)
Inderdaad ja. Zoals de Halo, of de nieuwe visuals bij de uitzendingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Stoelpoot schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:43:
[...]

Inderdaad ja. Zoals de Halo, of de nieuwe visuals bij de uitzendingen.
Ja of de straffen van de FIA voordat de races/qualy begonnen zijn.

Of als echte Hollanders over het weer. Het lijkt op regen, wat ik ergens wel jammer vind, want dan weten we nog steeds niet hoe de kaarten echt geschud zijn. aan de andere kant spektakel *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
garriej schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:47:
[...]
Of als echte Hollanders over het weer. Het lijkt op regen, wat ik ergens wel jammer vind, want dan weten we nog steeds niet hoe de kaarten echt geschud zijn. aan de andere kant spektakel *O*
"Blij dat ik glij" tijdens de 1e quali van het jaar :+ *O* *O*

Ze kunnen de halo gebruiken om de bel te luiden

[ Voor 6% gewijzigd door Suicyder op 23-03-2018 11:48 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:11
Hebben jullie trouwens het intro gezien van Sky?
Die CGI render van Singapore is zo vet gemaakt! :D
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=J3fOkrpWQng]

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 15:09
Stoelpoot schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:17:
[...]

Het zijn pro's geen amateurs uit de onderste klasse. Als je geen straf toekent als iemand zijn snelheid verkeerd leest dan rijd iedereen de volgende keer te hard en zegt tegen de stewards dat ze perongeluk de snelheid verkeerd lazen.

Ricciardo is gewoon een pannenkoek geweest of het team moet wat betere software schrijven. De auto weet dat er een rode vlag is en de auto weet op de cm nauwkeurig waar hij is op de baan. Het is geen rocket science om dan direct een target delta op het scherm te zetten voor de rijder.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy

Remy

Ondertussen roept Jacques Villeneuve dat Kubica zijn teamgenoten @ Williams saboteert ipv helpt. Google Translate van Poolstalig artikel: https://translate.google....l.html&edit-text=&act=url
Jacques Villeneuve claims that Kubica as a test driver does not help his teammates at all. His task is just the opposite. According to the Canadian, the Polish driver deliberately adjusts Williams' car settings under himself and thanks to that, he looks better at training from his teammates. It is possible that Kubica makes it especially difficult for other drivers to drive it, Maybe he wants the machine not to be driven by Sirotkin and Stoll. Kubica should not be underestimated - said the 46-year-old.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
aDutchCow schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:49:
Hebben jullie trouwens het intro gezien van Sky?
Die CGI render van Singapore is zo vet gemaakt! :D
[video]
Heel gaaf! Zoiets hadden ze vorig jaar ook met de crash van Barcelona 2016. Maar dit is wel (pas op, hippe worden) 'Next-Leveltje'

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:21

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Kan Mr. Villeneuve niet gewoon lekker in een donker keldertje gezet worden? Wanneer kwam er voor het laatst iets nuttigs uit die man?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 15:17

Spotmatic

Ken sent me

Dat zijn nogal wat beschuldigingen... Lijkt me moeilijk te bewijzen.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:43

vhal

ಠ_ಠ

Mad-Matt schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:52:
Kan Mr. Villeneuve niet gewoon lekker in een donker keldertje gezet worden? Wanneer kwam er voor het laatst iets nuttigs uit die man?
Was te verwachten, zo'n reactie :+ en velen zullen ws weer volgen

[ Voor 5% gewijzigd door vhal op 23-03-2018 11:56 ]

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:18

pinda powerrr

Slow down...

Ach jee, heeft Villeneuve een nieuw slachtoffer? Trieste man....

Waiting on the world to change

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/OZPSa-7FYL_ETobAhIYWcn7pak6oN9llBmChdUP-3L8.jpg?w=600&s=d77c4b0850f1487910c261fd2a22f7feAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DY934VmXkAA6cWz.jpgAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DY92VnHWAAEEtdD.jpgAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DY91YqWWAAI0HTi.jpgAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DY91VdJW0AAwyDM.jpgAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DY9zAOJXkAAS_3l.jpg

paar kiekjes voor bij de lunch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:21

Mad-Matt

TheDoctor#2181

vhal schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:55:
[...]

Was te verwachten, zo'n reactie :+ en velen zullen ws weer volgen
Niet al te gek toch? :)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
SnowDude schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:49:
[...]

Als je geen straf toekent als iemand zijn snelheid verkeerd leest dan rijd iedereen de volgende keer te hard en zegt tegen de stewards dat ze perongeluk de snelheid verkeerd lazen.
Bij RIC was het wel aantoonbaar dat hij had afgeremd, dus dat kan niet elke coureur doen. Verder hebben ze ook gewoon een straf toegekend die aardig hoog is voor wat er nou eigenlijk is gebeurd, wat ik wel correct vind omdat er gewoon een fout is gemaakt. Maar het is wel belangrijk IMO dat er verschil wordt gemaakt tussen een foutje met het rijden zoals dit en een beslissingsfout waarbij je echt moedwillig iets verkeerds doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Stoelpoot schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:56:
[...]

Bij RIC was het wel aantoonbaar dat hij had afgeremd, dus dat kan niet elke coureur doen. Verder hebben ze ook gewoon een straf toegekend die aardig hoog is voor wat er nou eigenlijk is gebeurd, wat ik wel correct vind omdat er gewoon een fout is gemaakt. Maar het is wel belangrijk IMO dat er verschil wordt gemaakt tussen een foutje met het rijden zoals dit en een beslissingsfout waarbij je echt moedwillig iets verkeerds doet.
Alleen is dat laatste nooit te bewijzen, vandaar dat je dan beter gewoon wel de straf kunt toepassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 13:43

vhal

ಠ_ಠ

Moah, hij neemt zijn woorden terug als hij er naast zit, iets wat anderen niet kunnen zeggen. Goed voorbeeld was wel Verstappen, ook de yes/no-interview van Ziggo was bij hem wel ok.

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

sjaool schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:47:
[...]

De F1 vond het anders interessant genoeg om te delen op Facebook. :+

[afbeelding]
Zucht... Volgens z'n twitter bio is-ie al sinds '78 'Info F1'. Laat dat dan ook eens blijken |:(

Op zichzelf niks mis mee dat de F1 meer leeft in NL sinds Max erbij is, maar Max is niet de enige rijder, er zijn er nog 19.. Waarom moet elke vraag Max gerelateerd zijn? 8)7 :/
Mad-Matt schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:52:
En dit dus. Die man heeft ook echt altijd wat te zeiken :/
vhal schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:59:
[...]

Moah, hij neemt zijn woorden terug als hij er naast zit, iets wat anderen niet kunnen zeggen. Goed voorbeeld was wel Verstappen, ook de yes/no-interview van Ziggo was bij hem wel ok.
Heeft Villeneuve z'n worden teruggenomen mbt Max? Van Hakinnen weet ik dat-ie toegegeven heeft dat-ie verkeerd zat toen-ie felle kritiek uitte op Max. Maar Villeneuve?

[ Voor 43% gewijzigd door Destruction op 23-03-2018 12:09 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maussert
  • Laatst online: 12:38
Dit shot is echt waardeloos geworden :'( . Kunnen ze geen camera vóór in de halo maken.. heb je in ieder geval fatsoenlijk zicht als kijker. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 15:09
maussert schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:13:
[...]

Dit shot is echt waardeloos geworden :'( . Kunnen ze geen camera vóór in de halo maken.. heb je in ieder geval fatsoenlijk zicht als kijker. |:(
Volgens mij doen de teams het expres puur om de negatieve reacties van de fans uit te lokken.

Ik vind trouwens de halo van Force India nog steeds het beste, vanwege de Havaianas slippers reclame er op _/-\o_

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Destruction schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:05:
[...]

[...]

Heeft Villeneuve z'n worden teruggenomen mbt Max? Van Hakinnen weet ik dat-ie toegegeven heeft dat-ie verkeerd zat toen-ie felle kritiek uitte op Max. Maar Villeneuve?
Ja, Villeneuve is nu zelfs een beetje Max fan. Het Ja/Nee spel bij Ziggo was inderdaad leuk.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=C-wtMHjPOTU]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:51:
Annoying Orange! :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Misschien is dat hele 'slechte camera hoek' gedoe een poging tot sabotage;
Kijk nou toch hoe onhandig dat ding in de weg zit, zelfs op tv.
[/aluhoedjemodus]

Het zou overigens jammer zijn als de camera's naar de halo verhuizen want dan mis je denk ik best wat kijkgenot door weinig tot geen auto en helemaal geen coureur in beeld te hebben. Een soort van bumpercam gevoel, lekker overzichtelijk maar geen idee wie er achter het stuur zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:42
Vind het mooie van de onboard cam ook altijd dat je kan zien wat de coureur allemaal aan het doen is, hoe hard deze moet werken om de auto op de baan te houden. Het verschil in stuurinput per coureur etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Hippocampus schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:50:
Een soort van bumpercam gevoel, lekker overzichtelijk maar geen idee wie er achter het stuur zit.
Wat zie je daar nu van dan? Je zal nog steeds de teamkleur kunnen zien, en meer eigenlijk niet. Misschien zie je zelfs het nummer wel beter. Ik vind het wel erg jammer dat het stuur dan wegvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Laatst online: 11:18
Die camera's kan je beter weghalen. Heb je toch geen reet aan op deze manier of ligt dat nou aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Stoelpoot schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:57:
[...]

Wat zie je daar nu van dan? Je zal nog steeds de teamkleur kunnen zien, en meer eigenlijk niet. Misschien zie je zelfs het nummer wel beter. Ik vind het wel erg jammer dat het stuur dan wegvalt.
Nouja, precies dat, het sturen, het dash, het kijken van de coureur evt handgebaren ;)
Ik kan daar wel van genieten moet ik zeggen. Als er alleen maar autootjes in beeld komen (zoals bij NASCAR grotendeels het geval is) mis je (ik in ieder geval) toch wat beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Hippocampus schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:02:
[...]

Nouja, precies dat, het sturen, het dash, het kijken van de coureur evt handgebaren ;)
Ik kan daar wel van genieten moet ik zeggen. Als er alleen maar autootjes in beeld komen (zoals bij NASCAR grotendeels het geval is) mis je (ik in ieder geval) toch wat beleving.
Mja dan wel in relatie met beeld op de weg ervoor. Dit voegt weinig toe zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 18:54
jip_86 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:06:
Mja dan wel in relatie met beeld op de weg ervoor. Dit voegt weinig toe zo.
2 camera beelden een beetje samenvoegen die halo wegfilteren oid, dat moet toch te doen zijn in 2018?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
erik91 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:13:
[...]

2 camera beelden een beetje samenvoegen die halo wegfilteren oid, dat moet toch te doen zijn in 2018?
Of dat ding van plexiglas maken, kan je er doorheen kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Zahariac schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:20:
[...]

Of dat ding van plexiglas maken, kan je er doorheen kijken :+
Dat zou er ook niet uit zien, zo'n opzichtige nepglazen teenslipper. Dan heb ik de halo nog liever zoals ie nu is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Afbeeldingslocatie: http://media.dumpert.nl/foto/e32830f2_20180322_204744.png.png
Deze al voorbij gekomen? :o
Pagina: 1 ... 8 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Hou rekening met het ingaan van de zomertijd. Zaterdag om 7:00 is de kwalificatie. Die nacht gaat de zomertijd in waardoor de race dus om 6:10 wintertijd begint. Zet je wekker dus de dag ervoor terug, of zet je wekker nog een uur eerder.

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1