[F1 2018] Race 1 - GP van Australië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 25 Laatste
Acties:
  • 86.575 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Onderzoekje naar Kimi: Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DY9Ba5yW0AAURBB.jpg:large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Eerste race die ik bijwoon, maar die Honda heeft het meest afwijkende geluid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Overall impressie:

Merc ziet er weer sterk uit, denk niet zo sterk als vorig jaar.
Bottas heeft wederom moeite om de auto op de baan te houden.
RBR lijkt toch wel het 2de team achter de Merc's.
Ze hebben wel allebei een beetje een uitbrekende achterkant in de snellere bochten. Ze glijden beide veel aan de achterkant.
FER voor nu het 3de team, ziet er wel stabiel uit alleen niet snel genoeg atm.
Haas verrassend het 4de team? Ze zien er iig een stuk sterker uit dan de McLaren en de Renault.
Ren en McLaren het 5de team, als McLaren de auto heel weet te houden, dus wel een verbetering voor McLaren. Denk niet dat ze podium gaan rijden dit jaar, tenzij er vooraan een flinke crash komt.
FI lijkt het iets beter te doen dan de laatste 3, maar zal niet veel schelen.
Williams/tr/sauber gaan toch gewoon de laatste plaats delen in het klassement. Stroll lijkt wel nog slechter te zijn en de sauber gaat het gewoon weer niet redden.
TR heeft wel de snelheid, maar misschien door aanpassing van de wagen of ervaring van de rijders dat ze nog hoger kunnen eindigen en misschien punten pakken.

Ik heb er iig enorm veel zin in, straks nog wat slaap meepakken. 2 uur wakker was wel even wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:55

AzzKickah

06-CENSORED

Hehe, onze eerste F1-fix weer gehad :)

Ziet er tot nu toe redelijk degelijk uit voor RBR volgens mij. Zou Max P3 kunnen pakken in de quali?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:35
AzzKickah schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 07:49:

Ziet er tot nu toe redelijk degelijk uit voor RBR volgens mij. Zou Max P3 kunnen pakken in de quali?
Als hij sneller als iedereen op 2 personen na rijd, dan zou hij zeer zeker P3 kunnen pakken in de quali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-09 13:31
Wellicht moet P2 ook kunnen voor Max op een natte baan.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 10:07
br men schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 07:51:
[...]

Als hij sneller als iedereen op 2 personen na rijd, dan zou hij zeer zeker P3 kunnen pakken in de quali.
Helemaal mee eens, indien Max in de 3e kwalificatie de 3e tijd neerzet zal hij op P3 mogen starten zondag.

Se nu even wachten op wat youtube video's over de vrije training (uiteraard niet opgestaan vannacht haha, sjesus wat waren de meeste hier maar zuur en negatief vannacht, zet het dan af.. Door de reacties te lezen kreeg ik al bijna een ochtend humeur haha).

[ Voor 14% gewijzigd door LopendeVogel op 23-03-2018 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

AzzKickah schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 07:49:

Kwali modus van de Ferrari's zal ongetwijfeld roet in het eten gaan gooien, maar als hun(Red Bull) race pace hoger is wordt het een leuke race :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

-

[ Voor 100% gewijzigd door basvn op 23-03-2018 08:26 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
Net even zitten kijken. Wat me vooral opviel: 'war button to off' 'its already off'

War button.. Is dat wellicht de qualification stand?

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 12:56
Vraag me af of Ferrari het achterste van hun tong al heeft laten zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Iets te laat wakker dus alleen de laatste 20 min van Q2 gezien, toen reden ze allemaal in de 1:28 terwijl de snelste tijden in de 1:23 stonden...? Straks maar even herhaling kijken.

Maar het is weer begonnen!!!! :D de VER vlag hangt weer uit hier en heb enorm veel zin erin. Het ziet er nu al beter uit als seizoensstart voor RBR dan voorgaande jaren, dus spannendddddd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 03:47

ResuCigam

BOFH

Ik verstond Warm button. En ik denk ook dat Ferrari nog niet alles heeft laten zien inderdaad.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Maar goed tijdens de kwalificatie kan FER toch gewoon weer de kwalificatiemodus van de motor aanzetten en RBR niet... dus ik wacht het gewoon morgen af, al zie ik voor de race wel echt mogelijkheden als teams vandaag echt voluit gegaan zijn.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:52

The_Scarabial

MTB for life!

^Ik denk dat RBR ook nog niet alles heeft laten zien ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 14:14
AD stelt een vraag, natuurlijk over Max aan Christian, maar ik vond t wel een leuke vraag: als je 20 jaar bent, en al 60 races achter de rug hebt. Ben je dan nog een talent of even experienced driver.

Wat vinden jullie?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:47
Melantrix schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:05:
[...]

AD stelt een vraag, natuurlijk over Max aan Christian, maar ik vond t wel een leuke vraag: als je 20 jaar bent, en al 60 races achter de rug hebt. Ben je dan nog een talent of even experienced driver.

Wat vinden jullie?
Max heeft zelf al gezegd dat hij inmiddels geen rookie meer is maar een 'gearriveerde' coureur. Dus hij mag ook geen beginnersfoutjes meer maken.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Heb helaas vanwege ziekte niet kunnen kijken , lees hier alles net en Wauw wat een goed resultaat zeg!
Dit beloofd wat moois te worden zondag :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
Sinny schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:01:
Vraag me af of Ferrari het achterste van hun tong al heeft laten zien?
Over het algemeen doen ze (Ferrari) dit pas in Q2 en Q3, ook Ricciardo zie je dit veelal doen.
Om het met Max te vergelijken (altijd leuk), Max zie je het in de vrije trainingen + Q1 en soms Q2 echt goed doen waarbij het gewoonweg spannend is tussen Max en de Mercedes.
Q2 en Q3 zie je vervolgens vooral Vettel en Ricciardo de snelle tijden uit hun voetjes trappen. Jep ook Max doet de kwalificaties sinds afgelopen seizoen steeds beter
Maar ik verwacht niet dat Ferrari (en vooral Vettel) het achterste van hun tong heeft laten zien, dat doen ze naar mijn weten nooit zo vroeg, het is elke keer schrikken wat Vettel ineens voor tijden uit zijn wagen haalt.

Uiteraard speelde de afgelopen jaren ook de kwalificatie modus mee bij de Ferrari, maar dan nog.. Vettel is echt een zeer snelle coureur.

Hamilton is veelal nooit zo'n stiekemerd, die vind het volgens mij heerlijk om te knallen zodra hij in de wagen stapt :D
Vettel is gewoon (leuk) irritant want die geeft oa de Max fans en etc hoop tot Q3 en dan is het..ah... k*t...

[ Voor 9% gewijzigd door LopendeVogel op 23-03-2018 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Trevor schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:04:
Maar goed tijdens de kwalificatie kan FER toch gewoon weer de kwalificatiemodus van de motor aanzetten en RBR niet... dus ik wacht het gewoon morgen af, al zie ik voor de race wel echt mogelijkheden als teams vandaag echt voluit gegaan zijn.
Dacht dat Renault motoren dit jaar ook een soort van kwali-stand hebben, alleen niet zo krachtig als MERC en FER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Cowamundo schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:09:
[...]

Dacht dat Renault motoren dit jaar ook een soort van kwali-stand hebben, alleen niet zo krachtig als MERC en FER
Dat waren inderdaad geruchten / uitspraken in uhh januari oid(?), of het klopt? Daarna was het best wel stilletjes omtrent de kwalificatie modus van Renault.

Iemand hier had het net over een uitspraak: ''war button''? Wie heeft dit gezegd (ik lag lekker te slapen dus ik heb het niet gezien..)?

[ Voor 7% gewijzigd door LopendeVogel op 23-03-2018 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:01
Cowamundo schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:09:
[...]

Is dit de 'activate warm butter' waarover ze het over de boardradio van Verstappen over hadden?

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

LopendeVogel schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:11:
[...]

Dat waren inderdaad geruchten / uitspraken in uhh januari oid(?), of het klopt? Daarna was het best wel stilletjes omtrent de kwalificatie modus van Renault.

Iemand hier had het net over een uitspraak: ''war button''? Wie heeft dit gezegd (ik lag lekker te slapen dus ik heb het niet gezien..)?
Heb Max er tijdens een uitzending over de testdagen over gehoord, dat hij de kwalificatieknop nog niet had gebruikt. Dus hij zit er wel op :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Valt nog weinig over de verhoudingen te zeggen inderdaad, op basis van FP2 lijkt de top 3 iets in elkaar te zijn geschoven.

Vond het vergelijk met FP1 van vorig jaar wel interessant trouwens:
AusGP FP1 2017:
Hamilton led Bottas by 0.583, Red Bull 0.666 behind, Ferrari at 1.152

AusGP FP1 2018:
Hamilton led Bottas by 0.551, Red Bull 0.745 behind, Ferrari at 0.849
Waarbij Ferrari in FP1 2018 dus alleen op soft heeft gereden..

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2018/3/gallery--best-images-from-australia/_jcr_content/featureContent/manual_gallery/image35.img.2048.medium.jpg/1521784471886.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2018/3/gallery--best-images-from-australia/_jcr_content/featureContent/manual_gallery/image33.img.2048.medium.jpg/1521782904486.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2018/3/gallery--best-images-from-australia/_jcr_content/featureContent/manual_gallery/image30.img.2048.medium.jpg/1521781620874.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2018/3/gallery--best-images-from-australia/_jcr_content/featureContent/manual_gallery/image22.img.2048.medium.jpg/1521774367520.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2018/3/gallery--best-images-from-australia/_jcr_content/featureContent/manual_gallery/image21.img.2048.medium.jpg/1521774366025.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2018/3/gallery--best-images-from-australia/_jcr_content/featureContent/manual_gallery/image16.img.2048.medium.jpg/1521772151991.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2018/3/gallery--best-images-from-australia/_jcr_content/featureContent/manual_gallery/image12.img.2048.medium.jpg/1521771200109.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2018/3/gallery--best-images-from-australia/_jcr_content/featureContent/manual_gallery/image2.img.2048.medium.jpg/1521756566763.jpg

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
Grimmie187 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:16:
Valt nog weinig over de verhoudingen te zeggen inderdaad, op basis van FP2 lijkt de top 3 iets in elkaar te zijn geschoven.

Vond het vergelijk met FP1 van vorig jaar wel interessant trouwens:

[...]

Waarbij Ferrari in FP1 2018 dus alleen op soft heeft gereden..
Laten we hopen (althans, jij mag dit uiteraard wel hopen haha), dat dit niet al teveel betekent want dan zou het zomaar weer Mercedes + Ferrari worden gevolgd door RBR (hoewel deze race met de eventuele regen een uitzondering kan zijn).
Maar goed, het zou me ook niks verbazen.. Ferrari laat nooit iets zien tot Q2 en in Q3 weet Vettel het al helemaal mooi te maken elke race, elk jaar opnieuw (pracht van een coureur samen met Hamilton, afgelopen jaar was voor mij Vettel duidelijk de persoon om te volgen wanneer Max weer eens uitgevallen was).
Tevens een tip voor velen hier; probeer Vettel eens te volgen. Qua rijstijl veel weg van Max (agressie, lef hebben, laat remmen, zeer strakke inhaalacties, koelbloedig met verdedigen en noem alles maar op, een genot voor het oog zodra die in de auto stapt).

[ Voor 17% gewijzigd door LopendeVogel op 23-03-2018 08:31 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Grimmie187
Mag trouwens wel hopen dat er snel iets gedaan wordt aan de onboard camera's want dit kan echt niet..
https://imgur.com/a/m5Rs4

Volgens Scarb is er in het ontwerp zelfs rekening gehouden met een camera in de halo maar wordt deze niet gebruikt door de teams:
https://twitter.com/ScarbsTech/status/977082865866432513

[ Voor 4% gewijzigd door Grimmie187 op 23-03-2018 08:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 02-09 21:07
Grimmie187 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:31:
Mag trouwens wel hopen dat er snel iets gedaan wordt aan de onboard camera's want dit kan echt niet..

Volgens Scarb is er in het ontwerp zelfs rekening gehouden met een camera in de halo maar wordt deze niet gebruikt door de teams:
Dit is echt heel erg, net of je naar een crimineel kijkt met balkje voor zijn ogen :X

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Grimmie187 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:31:

Viel mij ook al op; wat een lelijke dingen zijn het :( En die camera's hadden ze wel wat beter mogen plaatsen idd.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Bergie schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:43:
[...]

Viel mij ook al op; wat een lelijke dingen zijn het :( En die camera's hadden ze wel wat beter mogen plaatsen idd.
Bij Williams hebben ze hier wel over nagedacht, daar is het niet zo hinderlijk als bij de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zag tijdens VT2 wel ook camerapositie van iets meer naar boven. Daar was het niet hinderlijk. Goed beeld op stuur en voor de auto, de halo was veel 'natuurlijker' in het beeld daar.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/C4rz0lJYLxRS0iqxXun6wKO7/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:16

rammes

koekebakker 1e klas

LopendeVogel schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:25:
[...]

Laten we hopen (althans, jij mag dit uiteraard wel hopen haha), dat dit niet al teveel betekent want dan zou het zomaar weer Mercedes + Ferrari worden gevolgd door RBR (hoewel deze race met de eventuele regen een uitzondering kan zijn).
Maar goed, het zou me ook niks verbazen.. Ferrari laat nooit iets zien tot Q2 en in Q3 weet Vettel het al helemaal mooi te maken elke race, elk jaar opnieuw (pracht van een coureur samen met Hamilton, afgelopen jaar was voor mij Vettel duidelijk de persoon om te volgen wanneer Max weer eens uitgevallen was).
Tevens een tip voor velen hier; probeer Vettel eens te volgen. Qua rijstijl veel weg van Max (agressie, lef hebben, laat remmen, zeer strakke inhaalacties, koelbloedig met verdedigen en noem alles maar op, een genot voor het oog zodra die in de auto stapt).
Vettel koelbloedig? :D

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:43

Soggney

Zeekomkommer

Heeft Max nou die 1:24:058 op softs gereden? Ik dacht dat het ultra's waren, maar de leaderboard toont wat anders.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 07:36
Soggney schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:49:
Heeft Max nou die 1:24:058 op softs gereden? Ik dacht dat het ultra's waren, maar de leaderboard toont wat anders.
Nee, zijn laatste stint was op Softs. Zijn beste ronde was de 1:24:058 en die heeft hij gereden op de ultrasofts.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Lance Stroll een speedtrap van 49? Heb ik iets gemist?

Are you a one or a zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 11-09 15:18
Ik had van Sauber toch wel wat meer verwacht. Ze bungelen nog steeds onderaan met een behoorlijke hoofdsponsor sponsor en een 2018 Ferrari motor...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:16

rammes

koekebakker 1e klas

FastFred schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:52:
Ik had van Sauber toch wel wat meer verwacht. Ze bungelen nog steeds onderaan met een behoorlijke hoofdsponsor sponsor en een 2018 Ferrari motor...
Sauber heeft jaren aan ontwikkelachterstand, dat loop je niet zomaar in met een nieuwe motor.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Trevor schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:46:
Ik zag tijdens VT2 wel ook camerapositie van iets meer naar boven. Daar was het niet hinderlijk. Goed beeld op stuur en voor de auto, de halo was veel 'natuurlijker' in het beeld daar.
Probleem is dat de teams het nu zelf mogen bepalen denk ik?

Volgens mij moet de FIA gewoon voorschrijven dat ze het camera-gat voorin de halo gebruiken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 23:30
The_Scarabial schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:04:
^Ik denk dat RBR ook nog niet alles heeft laten zien ;)
RBR had dit jaar toch ook een kwali-stand op de motor?
Of hebben ze die in het kader van betrouwbaarheid nog niet aangezet...

Het is iig een mooi teken dat VER na FP2 een mooie 2de plaats heeft. Als idd iedereen voluit is gegaan brengt dat as zondag een mooie race..

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:00
Ik hoop wel dat ze dat irritante geluid bij het wisselen naar een andere camera weg gaan laten. En de halo .... (Wishfull thinking).

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
rammes schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:53:
[...]

Sauber heeft jaren aan ontwikkelachterstand, dat loop je niet zomaar in met een nieuwe motor.
Klopt.
Kwam laatst ook terug in de rapportage van ziggosport.
Afgelopen jaren hebben de medewerkers ook in onzekerheid gezeten, beperkt of geen budget voor ontwikkeling etc.

Nu staat er eigenlijk een nieuw team. Goede sponsor die gestaag wil bouwen aan het team.
Zou leuk zijn als ze 2de helft van het seizoen meer de concurrentie kunnen aangaan...hoe meer concurrentie hoe meer leuke duels tijdens de race.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
koentjuh1987 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:54:
[...]

RBR had dit jaar toch ook een kwali-stand op de motor?
Of hebben ze die in het kader van betrouwbaarheid nog niet aangezet...

Het is iig een mooi teken dat VER na FP2 een mooie 2de plaats heeft. Als idd iedereen voluit is gegaan brengt dat as zondag een mooie race..
Ja Ricciardo had de 1e plaats vorig jaar bij FP2, Verstappen was 1e bij de FP1 vorig jaar :P
In de race? Moa, de 1 stond in de berm en de ander tufte erachteraan.
Laten we maar even wachten op Q3 en de race haha :D

[ Voor 8% gewijzigd door LopendeVogel op 23-03-2018 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 12:56
LopendeVogel schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:05:
[...]

Ja Ricciardo had de 1e plaats vorig jaar bij FP2, Verstappen was 1e bij de FP1 vorig jaar :P
Maar de longrun op de ultrasoft van Max was redelijk vergelijkbaar met Lewis, dus wat dat betreft wat voortvarender dan vorig seizoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-09 16:50
YouTube: YouTube

[ Voor 36% gewijzigd door Razorbite op 23-03-2018 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Raar - ik kijk hem op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
Razorbite schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:18:
[...]

Raar - ik kijk hem op dit moment
"video is door gebruiker verwijderd "

back ontopic :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Misschien is het sowieso handig om even te vermelden waar het over gaat....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
LopendeVogel schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:05:
[...]

Hoe bedoel je dat? Over welke FP1 / FP2 heb je het? Want hier en hier staan ze toch gewoon op flinke achterstand genoteerd in FP1 en FP2 van Australie 2017.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:32

Oekol

waka waka hey hey

br men schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 07:51:
[...]

Als hij sneller als dan iedereen op 2 personen na rijd rijdt, dan zou hij zeer zeker P3 kunnen pakken in de quali.
Jij gevat, ik gevat. Wij samen gevat.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-09 19:33
FP 1 en 2 lijken tot dusver wel veel aanknopingspunten voor een interessante race te geven. Benieuwd naar de Q, al denk ik toch dat ik dit weekend maar eens wat opgebouwd slaaptekort ga inhalen. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:09

Smarron

The bend

Dat motorgeluid ook bij een herhaling ... Klinkt alsof dat meer cylinders zijn dan waar ze nu mee rijden. ;( Hoe kansloos is dat. Hebben ze die van de Indycar gejat ofzo ? :+

Als ik de snelste sectortijden van FP2 bekijk dan is Max toch wel erg snel en stabiel in S2 en S3, waar HAM veruit de snelste is in S1.

RIC valt me wat tegen (ook al laat hij niet het achterste zien), maar hij wordt wel gecoacht op de radio in welke bocht hij iets langzamer moet ingaan om er sneller uit te komen om tijd te winnen. Blijkbaar zien ze daar een groot verschil met Max. Deze coaching baart me dan wel zorgen dat RIC het zelf niet kan. Dan moet ik gelijk terugdenken aan BRA waar Max hele andere lijnen reed en elk team doorgaf aan de coureurs om dat ook maar te proberen.

Ferrari gaat nog zeker een klap sneller, dat doen ze eigenlijk altijd wel.

Force India valt me zwaar tegen, Haas heeft mij juist positief verrast.

En als we dan de conclusies van de experts nemen over de wintertests, moet ik ze grotendeels gelijk geven. Die zaten met Haas als 4e team en Force India ook ergens achteraan.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-09 16:07
Smarron schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:31:
maar hij wordt wel gecoacht op de radio in welke bocht hij iets langzamer moet ingaan om er sneller uit te komen om tijd te winnen. Blijkbaar zien ze daar een groot verschil met Max. Deze coaching baart me dan wel zorgen dat RIC het zelf niet kan.
Rijkelijke fantasie gebaseerd op het niet goed verstaan van de radio. Z'n engineer zei "we're seeing you're gaining time when turn 4 balbla". Oftewel ze zagen in z'n eigen telemetrie dat het in een van z'n eerdere laps op die manier sneller is.

Het is net alsof ze de auto aan het verkennen zijn! ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• nachtnet
Het valt me op dat zelfs in de gevestigde F1-media er toch nog zoveel gezeurd wordt over de HALO. Hij zit er nu eenmaal, en blijft voorlopig. Deal with it..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
nachtnet schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:37:
Het valt me op dat zelfs in de gevestigde F1-media er toch nog zoveel gezeurd wordt over de HALO. Hij zit er nu eenmaal, en blijft voorlopig. Deal with it..
Niet Deal with it. Weg met dat kut ding. PROTEST!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Rudolf schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:37:
[...]

Niet Deal with it. Weg met dat kut ding. PROTEST!
Iedere keer dat er over gepiept wordt, post ik een halo :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/W8gOlgaqd1SeOS7rSH58Pitb/full.jpg

via Jack's Twitter: https://twitter.com/jackontracks/status/977101733531963392

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ik had me er ook bij neergelegd en vond het bij de teampresentaties wel wat meevallen, maar vanochtend bij de FP viel me toch weer op hoe lelijk het is. Daarnaast is het gewoon lastig om te herkennen wie in de auto zit, hierbij niet geholpen door de generieke sponsorhelmen die de meesten hebben

Die rukqualifying hebben ze ook afgeschaft onder druk van de fans en media(alhoewel dat iets makkelijker af te schaffen was).
Remy schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:40:
[...]

Iedere keer dat er over gepiept wordt, post ik een halo :)

[afbeelding]

via Jack's Twitter: https://twitter.com/jackontracks/status/977101733531963392
Bring it on :P

[ Voor 30% gewijzigd door Tleilaxu op 23-03-2018 09:45 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Extigo
Tleilaxu schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:40:
[...]

Ik had me er ook bij neergelegd en vond het bij de teampresentaties wel wat meevallen, maar vanochtend bij de FP viel me toch weer op hoe lelijk het is. Daarnaast is het gewoon lastig om te herkennen wie in de auto zit, hierbij niet geholpen door de generieke sponsorhelmen die de meesten hebben
Ik blijf de oplossing van Sean Bull een goed idee vinden.
Afbeeldingslocatie: https://images.cdn.circlesix.co/image/1/1000/0/uploads/posts/2017/07/39dd7f9cb60098ae517516483e891fb1.jpg

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
prestatieverschillen tussen de verschillende compounds lijken klein te zijn:
SS naar S 0.2-0.3s.r-1
SS naar US 0.6-0.7s.r-1
Volgens Albert Fabrega zal een 1 stopper gewoon de vaste strategie worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Remy

Remy

Ik kijk er ook niet positief tegenaan hoor, op twee dingen na: veiligheid, en het is pas het 1e jaar. Er zijn in alle jaren dat F1 bestaat, zo enorm veel innovaties / vernieuwingen / veranderingen geweest: vele daarvan hebben het niet gehaald of zijn veranderd.

Dit zal met de halo niet anders zijn. Kijk naar hoe Indycar het nu opgelost heeft met het aeroscreen.

In any case, on-topic, mijn bevindingen tot zo ver:

De plussen:

+ Merc up front as usual
+ RBR right up there: VER is 0.1 sec achter HAM
+ Haas! Goed bezig, beide auto's in de top 10 in FP2
+ Same for McLaren in iets mindere mate.

De minnen:

- Renault had ik met iig minimaal 1 auto in top 10 verwacht
- Williams met STR op P14... aiii
- Het nr 4 team van afgelopen jaar, Force India, nu P12 en P15. Hmm?

In any case, ben benieuwd naar de koalaficatie morgenochtend. Dat wordt nog best spannend met de regen erbij... ik verwacht een paar regenspecialisten verder voorin (Alonso, Perez... etc)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
en voor de statistieken:
Pirelli geeft een rondje van de zaak. Gratis extra regenbanden* voor alle teams..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vsFOzzPT4S1fIM8MyBdxu8id/full.jpg

*Ok, Oke.. extra intermediates dan.. :)

[ Voor 15% gewijzigd door nachtnet op 23-03-2018 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Tleilaxu schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:40:
[...]

Die rukqualifying hebben ze ook afgeschaft onder druk van de fans en media(alhoewel dat iets makkelijker af te schaffen was).

[...]

Bring it on :P
Dat zie je aan de nummers en de kleur van de camera bovenop. Dat was altijd al lastig te zien aan de helm.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Razorbite
Remy schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:49:
Ik kijk er ook niet positief tegenaan hoor, op twee dingen na: veiligheid, en het is pas het 1e jaar. Er zijn in alle jaren dat F1 bestaat, zo enorm veel innovaties / vernieuwingen / veranderingen geweest: vele daarvan hebben het niet gehaald of zijn veranderd.

Dit zal met de halo niet anders zijn. Kijk naar hoe Indycar het nu opgelost heeft met het aeroscreen.

In any case, on-topic, mijn bevindingen tot zo ver:

De plussen:

+ Merc up front as usual
+ RBR right up there: VER is 0.1 sec achter HAM
+ Haas! Goed bezig, beide auto's in de top 10 in FP2
+ Same for McLaren in iets mindere mate.

De minnen:

- Renault had ik met iig minimaal 1 auto in top 10 verwacht
- Williams met STR op P14... aiii
- Het nr 4 team van afgelopen jaar, Force India, nu P12 en P15. Hmm?

In any case, ben benieuwd naar de koalaficatie morgenochtend. Dat wordt nog best spannend met de regen erbij... ik verwacht een paar regenspecialisten verder voorin (Alonso, Perez... etc)
+1 voor de woordspeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:32

Oekol

waka waka hey hey

Smarron schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:31:
Dat motorgeluid ook bij een herhaling ... Klinkt alsof dat meer cylinders zijn dan waar ze nu mee rijden. ;( Hoe kansloos is dat. Hebben ze die van de Indycar gejat ofzo ? :+

Als ik de snelste sectortijden van FP2 bekijk dan is Max toch wel erg snel en stabiel in S2 en S3, waar HAM veruit de snelste is in S1.

RIC valt me wat tegen (ook al laat hij niet het achterste zien), maar hij wordt wel gecoacht op de radio in welke bocht hij iets langzamer moet ingaan om er sneller uit te komen om tijd te winnen. Blijkbaar zien ze daar een groot verschil met Max. Deze coaching baart me dan wel zorgen dat RIC het zelf niet kan. Dan moet ik gelijk terugdenken aan BRA waar Max hele andere lijnen reed en elk team doorgaf aan de coureurs om dat ook maar te proberen.

Ferrari gaat nog zeker een klap sneller, dat doen ze eigenlijk altijd wel.

Force India valt me zwaar tegen, Haas heeft mij juist positief verrast.

En als we dan de conclusies van de experts nemen over de wintertests, moet ik ze grotendeels gelijk geven. Die zaten met Haas als 4e team en Force India ook ergens achteraan.
Weet niet of je gekeken hebt maar tijdens z'n snelle ronde moest die 'm afkappen. Dus maak je geen zorgen over RIC

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

nachtnet schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:47:
prestatieverschillen tussen de verschillende compounds lijken klein te zijn:
SS naar S 0.2-0.3s.r-1
SS naar US 0.6-0.7s.r-1
Volgens Albert Fabrega zal een 1 stopper gewoon de vaste strategie worden.
Ik haal de hoop een beetje uit het feit dat Pirelli heeft aangegeven compounds te willen 'overslaan'.

Dus bijvoorbeeld S-US-HS meeneemt naar een race. Of misschien nog wel met een grotere spreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Leoon. schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:53:
[...]

Weet niet of je gekeken hebt maar tijdens z'n snelle ronde moest die 'm afkappen. Dus maak je geen zorgen over RIC
Was +0.25 na sector 2 toen de rode vlag kwam dus zit er gewoon bij idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:09

Smarron

The bend

Leoon. schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:53:
[...]

Maar was in beide sectoren langzamer. Maar inderdaad, RIC komt altijd wel goed.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
garriej schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:50:
[...]

Dat zie je aan de nummers en de kleur van de camera bovenop. Dat was altijd al lastig te zien aan de helm.
Inderdaad. Aan de auto en helm kon ik echt geen 2 coureurs uit elkaar houden. Nummers zie ik trouwens ook slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
MikeyMan schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:54:
[...]

Ik haal de hoop een beetje uit het feit dat Pirelli heeft aangegeven compounds te willen 'overslaan'.

Dus bijvoorbeeld S-US-HS meeneemt naar een race. Of misschien nog wel met een grotere spreiding.
Dit gaan ze al doen in China. Daar nemen ze de Medium, Soft en Ultra-soft mee en slaan ze de Super-soft dus over.

Bron: https://www.formula1.com/...-to-appear-in-canada.html

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Smarron schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:56:
[...]
Maar was in beide sectoren langzamer. Maar inderdaad, RIC komt altijd wel goed.
Nope, Ricciardo was 1 tiende sneller in sector 1 ongeveer (0,05, afgerond naar boven 0,1. ;)).

Ricciardo was niet happy met de balans (zie autosport.com). Kortom, met wat finetuning zit hij er rest van het weekend prima bij waarschijnlijk.

In long run pace leek hij imo zelfs wat makkelijker de 1.28's te kunnen draaien dan Verstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Stoelpoot schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:57:
[...]

Inderdaad. Aan de auto en helm kon ik echt geen 2 coureurs uit elkaar houden. Nummers zie ik trouwens ook slecht.
Zo lastig is het toch niet? Als de camera bovenop de bolide geel is, is het driver 2 en anders driver 1.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

xavento schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:00:
[...]

Zo lastig is het toch niet? Als de camera bovenop de bolide geel is, is het driver 2 en anders driver 1.
Behalve bij RBR, daar is het net andersom. ;)

Te koop....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razorbite
albino71 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:02:
[...]

Behalve bij AMRBR, daar is het net andersom. ;)
Bij jou is de camera bij dat team zeker oranje? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
albino71 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:02:
[...]

Behalve bij RBR, daar is het net andersom. ;)
Onmogelijk daar het in de regelementen staat:

"To help distinguish between a team’s two cars, the onboard cameras which sit on top of the main rollover structure are coloured differently. On the first car it must remain as it is supplied to the team (black) and on the second car it must be predominantly fluorescent yellow."

https://www.formula1.com/...ules-regs/Car_livery.html

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• nachtnet
Stoelpoot schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:57:
[...]

Buiten de pitstop windows is het altijd makkelijk.
  • De voorste Mercedes wordt gereden door HAM
  • De voorste Ferrari door VET.
  • De HAAS met rokende remmen wordt gereden door GRO.
  • De Roze wagen die zijn teamgenoot van de baan rijdt heeft PER achter het stuur.
  • De rokende oranje McL met OnBoard Radio logo in beeld aan is ALO.
  • De rokende Oranje McL zonder onboard radio in beeld is VAN
  • etc..
De gele/zwarte camera boven op de wagen doet het eigenlijk altijd wel de overige gevallen verduidelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Razorbite schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:03:
[...]

Bij jou is de camera bij dat team zeker oranje? O-)
O.a., daarnaast rijdt hij met minder ervaring en op veel jongere leeftijd vaak beter dan RIC. Dus nr. 1, simpel.

Te koop....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razorbite
xavento schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:04:
[...]

Onmogelijk daar het in de regelementen staat:

"To help distinguish between a team’s two cars, the onboard cameras which sit on top of the main rollover structure are coloured differently. On the first car it must remain as it is supplied to the team (black) and on the second car it must be predominantly fluorescent yellow."

https://www.formula1.com/...ules-regs/Car_livery.html
iemand mist hier de grap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
xavento schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:00:
[...]

Dat was juist wat ik bedoelde ;) Heeft wat context nodig van de reactie waar ik op antwoordde.
nachtnet schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:04:
[...]

Buiten de pitstop windows is het altijd makkelijk.
  • De voorste Mercedes wordt gereden door HAM
  • De voorste Ferrari door VET.
  • De HAAS met rokende remmen wordt gereden door GRO.
  • De Roze wagen die zijn teamgenoot van de baan rijdt heeft PER achter het stuur.
  • De rokende oranje McL met OnBoard Radio logo in beeld aan is ALO.
  • De rokende Oranje McL zonder onboard radio in beeld is VAN
  • etc..
De gele/zwarte camera boven op de wagen doet het eigenlijk altijd wel de overige gevallen verduidelijken.
Dat maakt het inderdaad ook erg makkelijk ja.

[ Voor 52% gewijzigd door Stoelpoot op 23-03-2018 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 11-09 14:14
Je hebt gelijk dat we moeten dealen met het feit dat het er is, 100% mee eens. maar, en daar zie ik volgens mij het meest over geprotest worden, het wordt nu duidelijk met de onboard beelden dat dat ding gewoon in de weg zit van de camera. Je ziet niet wie er rijdt, je ziet uberhaupt niks, alleen een randje van een helm en een stuur.

Ik denk dat het goed is als ze dit zouden doorvoeren:
demo31051987 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:43:
[...]

Ik blijf de oplossing van Sean Bull een goed idee vinden.
[afbeelding]
of op z'n minst nummer en afkorting op de bovenkant van de halo plaatsen zodat je het kan lezen als je meekijkt. Dat zou al heel veel schelen.

Het mooiste zou zijn dat ze dat ding in een unieke livery schilderen én een camera in de halo bouwen zodat je er zowel vooruit als achteruit kan kijken (vooruit naar de baan, achteruit naar de coureur). Dat zal wel niet gebeuren omdat ze dat ding zo masief mogelijk willen houden en een camera erin waarschijnlijk zorgt voor structural integrity loss. |:(

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Goedemorgen allemaal. :w
Heb heerlijk geslapen en nu begint de herhaling van FP1 en FP2 bij Ziggo. Sukkels. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:16
Echte fans kijken live :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
De kwalificatie en race ja. Ik ga echt niet de halve nacht opblijven of opstaan voor wat oefenrondjes. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Echte fans bezoeken elk GP weekend :+

als ik het geld zou hebben, misschien.

[ Voor 14% gewijzigd door garriej op 23-03-2018 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

garriej schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:18:
[...]

Ik zou het serieus niet willen... Mis geen race, maar ik vind het op locatie meer 'leuk voor een keertje'.
Je mist de halve race als je op de tribune zit.

Maar das mijn visie op het geheel ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 15:06
Ricciardo +3 vanwege te snel onder rood..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:10

vliegnerd

Nintendo fan.

https://twitter.com/jacko...s/977113503147360256?s=21

Grid straf RIC volgens jack plooij.

BALEN

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Remy

Remy

Holkers schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:24:
Ricciardo +3 vanwege te snel onder rood..
Yikes, niet hoe je je seizoen + thuisrace wil starten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MnTPMCaCHF1RU5qyAM7TrlMc/full.jpg

Hoe kan dat nou? Was het onduidelijk voor hem?

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:08
RIC treft het echt nooit in z'n thuisrace :N

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Laatst online: 11-09 20:54

Saffie_time

Why use this? 42!

Wellicht helpt dat met de motivatie om nóg wat harder zijn best te gaan doen :+

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Niet de eerste keer dat hij zijn thuisrace verpest voor zichzelf. Volgens mij wel de eerste keer dat hij het al tijdens de FP's doet. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:21
Remy schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:25:
[...]

Yikes, niet hoe je je seizoen + thuisrace wil starten:

[afbeelding]

Hoe kan dat nou? Was het onduidelijk voor hem?
Vraag @DaniëlWW2 die kijkt nu :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
garriej schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:18:
[...]

Echte fans rijden mee tijdens de race O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-09 19:33
Maurice079 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:26:
RIC treft het echt nooit in z'n thuisrace :N
Treffen? Dit lijkt me gewoon zijn eigen fout.

[ Voor 3% gewijzigd door Mugwump op 23-03-2018 10:28 ]

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Laatst online: 10:12
En 2 strafpunten. Noem dat maar "lesser penalty than usual", ik vind het vrij pittig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
via @jackontracks (jack Plooij) - Ziggo kanaal 14 22:30 F1 café
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pyffgK9pHZ3SRUYONXWvYg7P/full.jpg

Had de eerste gridstraf bij McLaren of Toro Rosso verwacht.. Melbourne is nooit gunstig voor Australische rijders.. (behalve die ene keer voor Webber..)

[ Voor 8% gewijzigd door nachtnet op 23-03-2018 10:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:00
floriz87 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:29:
En 2 strafpunten. Noem dat maar "lesser penalty than usual", ik vind het vrij pittig.
Dit is niet vrij pittig toch?, te hard tijdens code rood is gewoon strafpunten waard.

Moet je maar opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/fnvydko4ghn01.jpg

3 place grid penalty voor RIC vanwege te snel zijn bij rode vlag.

[ Voor 126% gewijzigd door DRaakje op 23-03-2018 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Laatst online: 11-09 20:54

Saffie_time

Why use this? 42!

Adlermann schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:30:
[...]

Dit is niet vrij pittig toch?, te hard tijdens code rood is gewoon strafpunten waard.

Moet je maar opletten.
Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel te snel je geweest bent in mijn ogen. (of de straf pittig is of niet).
Maar inderdaad regels zijn regels en te snel is te snel.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik heb nog geen kapotte auto's en red flags gezien. :+

Pagina: 1 ... 7 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Hou rekening met het ingaan van de zomertijd. Zaterdag om 7:00 is de kwalificatie. Die nacht gaat de zomertijd in waardoor de race dus om 6:10 wintertijd begint. Zet je wekker dus de dag ervoor terug, of zet je wekker nog een uur eerder.

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1