Leoon. schreef op zondag 25 maart 2018 @ 09:39:
Je moet 't zien als de sportschool. Daar stikt 't in januari van de nieuwelingen. Na een maand of 2 zijn die weer weg en ben je met min of meer 't oude clubbie over. Gaat ook in dit topic gebeuren

Idd, dus gewoon even tijdje ‘wachten’
Het gevoel wat mij al wel langer bezig houdt, isdat Max toch niet zo goed is als wij allemaal soms denken. Tuurlijk hij heeft veel talent, steengoede coureur. Maar nu in zijn vierde jaar (hij gaf zelf al aan geen beginnersfouten meer te mogen maken) lukt het hem wederom niet, wanneer hij onder druk komt, het weer op te lossen. Wanneer de Haas-teams niet uitgevallen waren, was hij nog lager geëindigd.
Ik vind dat hij vaker dit soort races heeft, RIC is misschien een mindere coureur, maar veel stabieler..
Max onder druk maakt kleine foutjes die hem vaak tijd en/of plekken kostten. En tuurlijk ligt het ook aan de auto, was iets kapot vandaag, daardoor minder downforce geloof ik. Maar het gebeurd hem wel, kan niet alleen toeval zijn.
Ben wel blij te zien dat hij volwassener lijkt te worden. De situatie bij de start, dicht bij elkaar, ingehaald door Haas, snel terug willen pakken -> in het verleden kostte hem dat de wedstrijd, nu gelukkig niet. Hij is in staat te corrigeren en af te wachten. Maar hij is er absoluut nog niet vind ik. Ben wel erg benieuwd naar komend seizoen.
Blij dat het weer begonnen is, uit de winter-depressie