"When you grow up your heart dies"
Inderdaad. De monteren zwaaien niet zo hard omdat de motor 'ploft'.demonic schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:08:
[...]
Ik geloof niet dat de motor plofte. Ik blijf zeggen dat het suspension is. (zoals MAG ook tegen de muur zei. ipv wat Olav 'verstond'.)
[...]
Hamilton ook, wat is je punt?
2e haas was een probleem met de wielmoer toch?DaniëlWW2 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:07:
[...]
De dubbel ontploffende Haas is gewoon gepland door Ferrari om Vettel te laten winnen.
Gezien reactie van die monteur.
En RTL had het ook net over de wheelnut.
Dat is meestal zijn geluk hè. Achteraan beginnen en de misère afwachten van je teamgenoot.sjaool schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:08:
Het zou mij niet verbazen als RIC weer gewoon een P3 weet te pakken.
Waiting on the world to change
Mazzelpik.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wat betekent dat RIC P3 wordt door buiten de problemen te blijvenExocet schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:09:
Dit is niet Max zijn dag
Knap dat ze dat ook horen bij weg rijdenVos schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:09:
[...]
Inderdaad. De monteren zwaaien niet zo hard omdat de motor 'ploft'.
Olav: "Sleutelmoment, de spin van max verstappen.".
Nee Olav bij de start was het sleutelmoment, toen kwam de haas ervoor.
GRO:
Wielen niet vastI dont know what happend with 2 cars after the pitstops. We didnt have any problems in wintertesting.
De wheel front wasnt tightend.

Hij staat er als het moet, zo kun je het ook zeggenpinda powerrr schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:10:
[...]
Dat is meestal zijn geluk hè. Achteraan beginnen en de misère afwachten van je teamgenoot.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Dus was het inderdaad 'suspension failure' wat ie zei op de radio.Ari Gold schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:12:
Linker voorwiel zat niet goed bij GRO
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Inderdaad. Vandaar ook de close-up van de monteur die de moersleutel meenam voor inspectie.M a r c o schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:10:
[...]
2e haas was een probleem met de wielmoer toch?
Gezien reactie van die monteur.
En RTL had het ook net over de wheelnut.
Ik dacht eerst ook dat de motor was, maar dat dan toch niet.
I served in a company of heroes.
Voor het archief: in beeld stond deze stand in beeld: 1. Lastname, 2. Lastname
[ Voor 154% gewijzigd door U123456 op 25-03-2018 08:16 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Gewoon op elk recht stukje wat er is.Vuvuzela schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:12:
Volgend jaar 4 DRS zones maar doen dan..
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Denk eerder wat kerbstones waar bochten nu afgesneden worden. Door de flow van de baan is er eigenlijk maar één racelijn.Vuvuzela schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:12:
Volgend jaar 4 DRS zones maar doen dan..
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Nee natuurlijk niet, maar geeft toch juist aan dat het wat anders was.demonic schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:12:
[...]
Knap dat ze dat ook horen bij weg rijdenterwijl die pas de bocht daarna stil valt
Olav: "Sleutelmoment, de spin van max verstappen.".
Nee Olav bij de start was het sleutelmoment, toen kwam de haas ervoor.
GRO:
[...]
Wielen niet vast
Zoals bijvoorbeeld wheelnuts
Heb je de startopstelling vergeleken met de huidige stand?-ION- schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:13:
Deze race is tot nu toe gewoon een optocht.
Zeker geen optocht.
Heb je de inhaal acties geteld?Lensent schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:15:
[...]
Heb je de startopstelling vergeleken met de huidige stand?
Zeker geen optocht.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat is niet door inhaalacties.Lensent schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:15:
[...]
Zeker geen optocht.
Nou.. Noem eens de inhaalacties dan? Benieuwd naar een lijstje.Lensent schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:15:
[...]
Zeker geen optocht.
Alonso heeft een veel lagere race pace maar Max komt er gewoon niet voorbij.
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 25-03-2018 08:16 ]
Heb je de race gekeken?Lensent schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:15:
[...]
Zeker geen optocht.
Alle plaats verschillen zijn zo'n beetje uit pitstops gekomen volgens mij?!
Ik geloof een echte door RIC. De inhaalacties in lap 1 tellen niet mee.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Haas" ferrari " valt ineens raar uit.
En vettel rijd ineens nr1.
X-files theme intensifies !!!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Bottas op Ocon. Meer kan ik niet bedenkensjaool schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:16:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 25-03-2018 08:17 ]
Sir LastnameExocet schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:17:
Is Lastname uitgevallen?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
De Alonso trainVos schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:16:
[...]
Nou.. Noem eens de inhaalacties dan? Benieuwd naar een lijstje.
Alonso heeft een veel lagere race pace maar Max komt er gewoon niet voorbij.
Ben gelukkig altijd vroeg wakker.De_Bastaard schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:13:
Is overigens de laatste keer dat ik vroeg op sta voor de F1 van Australië. Wat een saaie race
Maar dat uitvallen na de spits is opzicht toch leuk?
Geeft i.i.g. stof om over te praten.
[ Voor 9% gewijzigd door HollowGamer op 25-03-2018 08:19 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Bottas al meerdere maar zie je niet altijd op het scherm helaas. Ze mogen daar ook at meer aandacht aan besteden.sjaool schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:16:
[...]
En wauw die achterstand van Hartley is gigantisch

Allemaal verkleed als Formule 1-wagen.
Nu?
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Zelfs met 3 DRS zones

Wat mij betreft doen ze die fuel flow limiet weg, maar houden ze wel de 105kg per race.
Dan zouden we pas echte overtake buttons krijgen
Hmm... Ik zit toch maar een beetje te wachten. D'r gebeurt niet veel.sjaool schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:19:
Ik zie weinig acties maar toch vind ik het geen saaie race... is dat raar?
Maar toch voel ik geen spanning... Zonder gekke dingen verandert er niets.
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 25-03-2018 08:21 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En Baku? en Monaco? En zo zijn er nog wel op de kalender.Shva schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:22:
deze race-auto's zijn niet geschikt om te racen hier.
ohh jee?!
Nee hoor, blijkbaar kijken er een paar mensen alleen voor VER en als die niet kan inhalen is het gelijk een "saaie race", "optocht" en weer tijd om de tv uit te zetten. Ik zeg: Doei!sjaool schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:19:
Ik zie weinig acties maar toch vind ik het geen saaie race... is dat raar?
Prima race tot nu toe, top 6 is al lekker door elkaar gehusseld.
Waiting on the world to change
Hier niks aan de hand (nog). Ik kijk via de site (ziggogo.tv).Formula one schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:22:
Fijn Ziggo klapt eruit
Klopt. Maar echt track action blijft uit.pinda powerrr schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:23:
[...]
Nee hoor, blijkbaar kijken er een paar mensen alleen voor VER en als die niet kan inhalen is het gelijk een "saaie race", "optocht" en weer tijd om de tv uit te zetten. Ik zeg: Doei!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Snelheid genoeg, ruimte niet.Fleximex schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:22:
Alonso paar ronden geleden nog 6 sec achter RIC. Nu al 12 sec. Je zou toch zeggen dat Max hem moet kunnen inhalen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Heeft daar niks mee te maken, er is gewoon nog niet ingehaald. Dit circuit mogen ze wat mij betreft schrappen van de kalender.pinda powerrr schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:23:
[...]
Nee hoor, blijkbaar kijken er een paar mensen alleen voor VER en als die niet kan inhalen is het gelijk een "saaie race", "optocht" en weer tijd om de tv uit te zetten. Ik zeg: Doei!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Tududuudut dut dut Tududuudut dut dut.
Wil dit niet close noemen. Close is vol in de versnellingsbak. Dat kan niet met de huidige F1 wagens en verklaart meteen het probleem van de F1Vos schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:20:
Hamilton zeer close op Vettel, Ricciardo zeer close op Kimi.
Maar toch voel ik geen spanning... Zonder gekke dingen verandert er niets.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Omdat de renault niet sneller gaat. En je niet kan inhalen.Fiber schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:24:
Waarom is Bottas zo relatief langzaam...?
(iets wat sommige mensen hier niet begrijpen

De laatste dagen hier massaal posten dat het eindelijk weer raceweekend is en dan vervolgens hier voornamelijk gaan zitten klagen over werkelijk alles wat los en vast zit.

Ik kijk gewoon naar een vermakelijke race, er gebeurt weer van alles en het geeft weer stof tot nadenken ten opzichte van de rest van het seizoen. Ik geniet nog even verder iig.

BOT een Renault?demonic schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:25:
[...]
Omdat de renault niet sneller gaat. En je niet kan inhalen.
(iets wat sommige mensen hier niet begrijpen)
Je bent me voor.Hippocampus schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:25:
Ik snap jullie F1 kenners niet hoor, gunnen jullie jezelf geen plezier?
De laatste dagen hier massaal posten dat het eindelijk weer raceweekend is en dan vervolgens hier voornamelijk gaan zitten klagen over werkelijk alles wat los en vast zit.![]()
Ik kijk gewoon naar een vermakelijke race, er gebeurt weer van alles en het geeft weer stof tot nadenken ten opzichte van de rest van het seizoen. Ik geniet nog even verder iig.
Ik heb dan liever dan ze Baku schrappen.-ION- schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:24:
[...]
Heeft daar niks mee te maken, er is gewoon nog niet ingehaald. Dit circuit mogen ze wat mij betreft schrappen van de kalender.
Dat is juist het leuke aan F1 😁Hippocampus schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:25:
De laatste dagen hier massaal posten dat het eindelijk weer raceweekend is en dan vervolgens hier voornamelijk gaan zitten klagen over werkelijk alles wat los en vast zit.![]()
Hij rijdt toch in een Mercedes...?demonic schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:25:
[...]
Omdat de renault niet sneller gaat. En je niet kan inhalen.
(iets wat sommige mensen hier niet begrijpen)

Baku was toch een stuk spannender vorig jaarDaniel_Elessar schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:25:
[...]
Ik heb dan liever dan ze Baku schrappen.
Gooi Hongarije en Monaco er dan ook meteen maar uit. Circuits zonder ruimte om in te halen mogen van mij wieberen.-ION- schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:24:
[...]
Heeft daar niks mee te maken, er is gewoon nog niet ingehaald. Dit circuit mogen ze wat mij betreft schrappen van de kalender.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
I served in a company of heroes.
Bottas valt hier gigantisch door de mand. Rijdt gewoon 2 seconden achter de Hulk.Fiber schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:24:
Waarom is Bottas zo relatief langzaam...?
BOT zit achter HUL > Renault.
Dus bottas kan de renault niet voorbij. Dus rijd de max snelheid van de renault ipv de max snelheid van de mercedes.
[ Voor 21% gewijzigd door demonic op 25-03-2018 08:27 ]

Ik wil
Haters everywhere but I don’t really care
Gaat meer om het kunnen zien van de verhoudingen, niet omdat dit circuit zo geweldig is. Vind ik dan.Hippocampus schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:25:
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
iddqdBreezers schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:27:
HAM weet de cheatmodus nog niet uit zijn hoofd ?
Binnen een seconde is gewoon close. En normaliter met DRS garantie voor een inhaalpoging. Maar op dit circuit is dat gewoon nagenoeg onmogelijk.Joris748 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:24:
[...]
Wil dit niet close noemen. Close is vol in de versnellingsbak. Dat kan niet met de huidige F1 wagens en verklaart meteen het probleem van de F1
Dat stond er anders niet duidelijk.demonic schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:26:
[...]
BOT zit achter HUL > Renault.
Dus bottas kan de renault niet voorbij. Dus rijd de max snelheid van de renault ipv de max snelheid van de mercedes.
Enkel door een slapende Vettel die dan boos werd.lochpatje schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:26:
[...]
Baku was toch een stuk spannender vorig jaar.
Nee, daar ook weinig echte inhaal punten en ja.
Er zijn leukere circuits die daarvoor in de plaats kunnen komen.
Dit topic is gesloten.
Hou rekening met het ingaan van de zomertijd. Zaterdag om 7:00 is de kwalificatie. Die nacht gaat de zomertijd in waardoor de race dus om 6:10 wintertijd begint. Zet je wekker dus de dag ervoor terug, of zet je wekker nog een uur eerder.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1