Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 25-03-2018 07:53 ]
Ach geintje moet kunnen. Kijk al die andere reacties eens.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
VET blijft voor HAM.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Daar is ie alSeñor Sjon schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:52:
VSC... dus waarom halen ze Ric niet binnen? VSC's zijn zwaar overpowered in strategie.
AequitasII schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:53:
Dus dit was de Ferrari deal! Haha geniaal.
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Klopt maar hij kan dus blijven rijden en weer tijd goed maken. Maar we zullen het zien hoe het verder gaat.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik denk dat ze zelf ook verbaasd zijnJeroenTheStig schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:53:
wow Ferrari, wat doen jullie dit (eindelijk) goed!
Vorig jaar toch ook een hoop rare keuzes gezien.
Alonso hup!
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Te hard laten neerkomen? Waardoor die kapot gaat?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
PSN: IS_DJ
Flickr PSN ID= cheironnl
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Ik ben toch malle pietje niet!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Inhalen op wie? Ah Alonso.cheiron schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:55:
Was dat niet inhalen tijdens geel voor Max?
Alonso gestopt tijdens VSC. Was dus blijkbaar close pit exit.
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 25-03-2018 07:57 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
lochpatje schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:54:
Zou Ferrari een shutdown button in de Haas hebben zitten die ze nu voor hun voordeel hebben gebruikt?

xD
[ Voor 3% gewijzigd door Ome Ernst op 25-03-2018 07:57 ]
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Haha ja als dit al een Major Incident is.
Als iemand crashed wordt het The End of the World Incident?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
De brokstukken liggen dan ook overal
Erg zonde voor Haas en de pitcrew vooral.
Je ziet toch waar die staat? Niet echt een goeie plek om normale mensen vrij te laten werken terwijl er auto's voorbij razen.Phusebox schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:57:
[...]
Haha ja als dit al een Major Incident is.
Als iemand crash wordt het The End of the World Incident?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Zo, die baalt echt gigantisch!Ari Gold schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:58:
HAM helemaal in de war...gewoon goed gepland van Ferrari.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik snap de (V)SC maar die benaming is allemaal sensatie proberen te creëren waar er geen is.Room42 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:58:
[...]
Je ziet toch waar die staat? Niet echt een goeie plek om normale mensen vrij te laten werken terwijl er auto's voorbij razen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En Verstappen zal wel een penalty scoren denk ik?
Max heeft correct alonso ingehaald. ondanks de gele vlag. Bij einde pitlane-uitgang was Max voor Alonso.Señor Sjon schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:00:
WTF... 1 tiende achter Alonso? nou ja.. plek terug geven en geeen gezeik.
[ Voor 56% gewijzigd door demonic op 25-03-2018 08:02 ]
at your service

Het nieuwe F1 Vision tijdens de race.
Gepland? Kun je dit plannen? Kom we naaien RAI en laten HAM dan ook stoppen. VET rijdt door en pit pas als Haas stuk gaat. Zoiets?Ari Gold schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:58:
Ah, dat bedoel je. Ja, dat ben ik met je eens. Net als dat Flitsmeister zegt dat er een 'defect voertuig' is als er iets langs de weg stilstaat. Hoezo defect? Dat weet je niet!Phusebox schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:59:
[...]
Ik snap de (V)SC maar die benaming is allemaal sensatie proberen te creëren waar er geen is.
Dat idee is er nooit geweest toch? Alleen bij regen denk ik.Richard117 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:59:
Krijgen we nou een staande herstart na de SC, of is dat plan toch weer afgeschoten?
Flickr PSN ID= cheironnl
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Niet online
Uhuh.Ari Gold schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:58:
Haters everywhere but I don’t really care
Auto van GRO staat op een klote plek.Señor Sjon schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:00:
Zitten we in Baku ofzo? Of is iemand zijn ANWB-ledenpas vergeten? Waarom duurt dit zo lang?
ALO zat in de pit out lane, dus hopelijk wordt dat niks.
Edit: plek moet ie terug geven.
[ Voor 4% gewijzigd door Ari Gold op 25-03-2018 08:02 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Een 10e tijdens een pit-uitgang. Dat foutje klinkt mensenlijkWoudloper schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:01:
De stewards zullen VER nog een straf opleggen naar mijn idee. Was duidelijk dat die vlag al werd gezwaaid (links) toen VER ALO voorbij ging.
Flickr PSN ID= cheironnl
https://nl.motorsport.com...arts-f1-bloedbad-1012451/Vos schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:00:
[...]
Dat idee is er nooit geweest toch? Alleen bij regen denk ik.
😂😂😂
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik vind dit best een nette oplossing. Beter dan gelijk een straf krijgen.sjaool schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:02:
G*dsamme wat een gezeur zeg...
De banden leken er goed op te zitten, hij maakte een soort haaks gebaar?
Max start op P6...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
We zullen het straks meemaken...
Ik ben allang blij dat hij geen straf heeft gekregen voor het ALO akkefietje.
Nee, team Haas is niet nieuw. En ja, ze hebben grotendeels onderdelen gekocht van Ferrari.HollowGamer schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:03:
Ik ben een complete noob, als ik het goed begrijp is team Haas nieuw en hebben ze een Ferrari motor? Wat wordt precies bedoeld met 'een kopie'?
De banden leken er goed op te zitten, hij maakte een soort haaks gebaar?
Ik ook niet, dus dat is wel antwoord op mijn vraag.
5 rondes ouder dan Alonso en Ricciardo.Oscar Mopperkont schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:02:
Maar Max staat in dit rijtje nu op veruit de oudste banden? Maw: dit wordt niets meer?
Onderzoek naar Haas voor release in unsafe condition.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 25-03-2018 08:07 ]
Ja, ze lieten hem toch wat langer op de US doorrijden en had ong 11 sec voorsprong op HAM.Pannekoek81 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:00:
[...]
Gepland? Kun je dit plannen? Kom we naaien RAI en laten HAM dan ook stoppen. VET rijdt door en pit pas als Haas stuk gaat. Zoiets?
Lijkt me wel dat daar over nagedacht is.
Maar wat is er dan precies mis mee? Lijkt me een leuke deal voor Ferrari?Rivanov schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:03:
[...]
Nee, team Haas is niet nieuw. En ja, ze hebben grotendeels onderdelen gekocht van Ferrari.
Hamilton zit nu ook te oversturen hè, volgens mij kunnen ze nu allemaal niet overweg met "vuile" lucht, waar rbr dat vorig jaar wel een beetje kon.
Daar is ook niets mis mee.HollowGamer schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:05:
[...]
Maar wat is er dan precies mis mee? Lijkt me een leuke deal voor Ferrari?
- DaniëlWW2
- Niet online
De dubbel ontploffende Haas is gewoon gepland door Ferrari om Vettel te laten winnen.demonic schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:06:
Trouwens.. Dit is ook kut voor Kimi. Had kans om eerste te worden. Maar omdat VET een gratis pit-stop kreeg door de VSC.. Staat die nu 3de..jammer voor hem joh
Hij had 14 sec. kort na de pit van HAM.. ze waren dus al 3 sec. Kwijt.. je maak echt geen strategie met speculatie op een SCAri Gold schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:05:
[...]
Ja, ze lieten hem toch wat langer op de US doorrijden en had ong 11 sec voorsprong op HAM.
Lijkt me wel dat daar over nagedacht is.
Ik geloof niet dat de motor plofte. Ik blijf zeggen dat het suspension is. (zoals MAG ook tegen de muur zei. ipv wat Olav 'verstond'.)DaniëlWW2 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:07:
[...]
De dubbel ontploffende Haas is gewoon gepland door Ferrari om Vettel te laten winnen.
Hamilton ook, wat is je punt?Saturnus schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:08:
Max glijdt nog steeds.
[ Voor 19% gewijzigd door demonic op 25-03-2018 08:09 ]
Daar is ook helemaal niks mis meeHollowGamer schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:05:
[...]
Maar wat is er dan precies mis mee? Lijkt me een leuke deal voor Ferrari?
Kom op Alonso !
Ai, Vandoorne verliest een plaats aan Bottas. Kom op jongen.
Dit topic is gesloten.
Hou rekening met het ingaan van de zomertijd. Zaterdag om 7:00 is de kwalificatie. Die nacht gaat de zomertijd in waardoor de race dus om 6:10 wintertijd begint. Zet je wekker dus de dag ervoor terug, of zet je wekker nog een uur eerder.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1