Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Niet op reageren, al helemaal niet zo. Maak een TR aan.Phusebox schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:51:
Haha sukkel. Die Bottas is ook echt een prutser zeg.
[ Voor 18% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-03-2018 08:06 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat hebben ze dit seizoen verstevigd
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Bottas, pannekoek!
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Als deze nog te gebruiken is niet, maar het was een flinke klap. Bottas vergooit hier heel veel mee, helaas.koli-man schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:52:
Hoe zit het dan met deze motor? Telt een motor ook bij een crash, dus is dit 1 van de max drie?

Ik zou het FIA handboek vandaag lezen, ben je morgen beter voorbereidredfoxert schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:52:
Aangezien toch nog niemand een tijd had gezet, kunnen ze nu de hele sessie opnieuw starten? Of moeten de andere coureurs het nu toch in de resterende tijd doen?
Niet op reageren, al helemaal niet zo. Maak een TR aan.Phusebox schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:52:
Hoop inderdaad dat de motor en bak flink stuk zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-03-2018 08:07 ]
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Die heeft hij wel even tussen de voortanden gehad hoor...Holkers schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:52:
Gelukkig heeft de Halo Bottas gered
"When you grow up your heart dies"
Waiting on the world to change
Die motor is nog wel heel, body zit er nog netjjes op.Remy schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:53:
[...]
Als deze nog te gebruiken is niet, maar het was een flinke klap. Bottas vergooit hier heel veel mee, helaas.
[afbeelding]
Nee, snap ik. Maar als de motor kapot is. Telt een crash dan ook mee bij de afgeschreven motoren?Remy schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:53:
[...]
Als deze nog te gebruiken is niet, maar het was een flinke klap. Bottas vergooit hier heel veel mee, helaas.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Smiling as the shit comes down...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Maar die versnellingsbak is kapot hoor, komt ook rook uit de motor. Worden ook nog gridstaffen zo.

Maar kom op, laat het nu maar gaan regenen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Ja, tijd is stilgezet, dus de rest heeft dus minder tijd voor hun bedoelde 2 runs. 2 runs lijkt me nog wel te doen.redfoxert schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:52:
Aangezien toch nog niemand een tijd had gezet, kunnen ze nu de hele sessie opnieuw starten? Of moeten de andere coureurs het nu toch in de resterende tijd doen?
Het word sowieso een pitlane startDaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:54:
Epic fail...
Maar die versnellingsbak is kapot hoor, komt ook rook uit de motor. Worden ook nog gridstaffen zo.![]()
Maar kom op, laat het nu maar gaan regenen.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Daar heb ik jullie toch voor?bvbal79 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:53:
[...]
Ik zou het FIA handboek vandaag lezen, ben je morgen beter voorbereid
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik weet niet of we het over hetzelfde hebben, maar ik zag rook / stoom komen uit de staander recht boven de uitlaat. Zouden ze daar iets met luchtstromen doen?Formula one schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:54:
Zag iemand ook dat vloeistof wat er uit die auto van bottas spoot ?
[edit] Nu ik er over nadenk, zal wel hydraulisch vloeistof zijn voor drs...
[ Voor 10% gewijzigd door Badeend op 24-03-2018 07:56 ]
Correct, er zijn een paar schuivers geweest, en eerder tijdens quali een Renault (HUL) in de grindbak, maar tot zo ver niks spannends nog.ScrooLoose schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:54:
Ik heb de trainingen gemist dit weekend maar is dit de eerste grote klapper van het jaar ?
Denk dat de normaal zo voorzichtige Bottas nu te eager was om z'n kunnen te tonen.
Net als het logo van Haas trouwens.
[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 24-03-2018 07:56 ]
grotere tv kopensjaool schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:56:
Red Bull moet even naar de ontwerptafel en een duidelijker logo ontwerpen voor in de graphics. Het is erg moeilijk te zien dat het hun logo met de twee stieren is.
Motortje liep nog na de crash, dus er is kans dat die nog mag blijven.Remy schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:53:
[...]
[afbeelding]
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Huh? Ik heb een 32 inch TV en dat is 1 van de duidelijkste logo's helemaal met dat gele en rode.sjaool schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:56:
Red Bull moet even naar de ontwerptafel en een duidelijker logo ontwerpen voor in de graphics. Het is erg moeilijk te zien dat het hun logo met de twee stieren is.
Edit: die van haas daarentegen
[ Voor 3% gewijzigd door Oekol op 24-03-2018 07:57 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
50" lijkt mij voorlopig nog groot zat.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Als ze die logo's nu uit beeld halen en dan de compound daar neerzetten.sjaool schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:56:
Hoeveel azijn drink jij wel niet in een weekend, al die negativiteit ik zou er gek van worden.Phusebox schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:55:
[...]
Jep. Een zesje of zeven zit niemand op te wachten.
Het zijn misschien niet allemaal Hamilton/Verstappen/Vettelts etc maar de echte pannenkoeken die je vroeger had zijn er niet meer, het algemene niveau is echt wel een stuk hoger als bijvoorbeeld 2000.
Goed punt, ik vind dit vooral een mooiere optie om te zien. De gekleurde rijdersnummers vond ik in deze graphics bv weer slecht leesbaar.cheiron schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:47:
[...]
Vindt je het echt handiger dan de kleuren voor de naam van de coureur? Had liever gehad dat ze wat vaker de compound lieten zien.
En de blokjes voor de teamkleuren vergroten.Danster schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:57:
[...]
Als ze die logo's nu uit beeld halen en dan de compound daar neerzetten.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
FTFY.Hari-Bo schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:57:
[...]
Hoeveel azijn drink jij wel niet in een weekend per dag, al die negativiteit ik zou er gek van worden.
Het zijn misschien niet allemaal Hamilton/Verstappen/Vettelts etc maar de echte pannenkoeken die je vroeger had zijn er niet meer, het algemene niveau is echt wel een stuk hoger als bijvoorbeeld 2000.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dan nog zijn de logo's van Mercedes, Ferrari en Renault veel duidelijker. Komt ook omdat het logo van Red Bull naar verhouding veel breder is.Leoon. schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:57:
[...]
Huh? Ik heb een 32 inch TV en dat is 1 van de duidelijkste logo's helemaal met dat gele en rode.
Edit: die van haas daarentegen
Klopt maar die logo's zijn sowieso overbodig. Ze hadden daar gewoon de bandensoort moeten weergeven zoals voorheen.sjaool schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:56:
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Inderdaad, ik weet ook wel dat verstappen in een RBR rijdtDanster schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:57:
[...]
Als ze die logo's nu uit beeld halen en dan de compound daar neerzetten.
Waarom is iedereen hier zo zeker dat de motor kapot is bij Bottas. Chassis en kap zijn zo heel als ik weet niet wat,
Je gaat me hier niet Paul Belmondo beledigen heHari-Bo schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:57:
[...]
Hoeveel azijn drink jij wel niet in een weekend, al die negativiteit ik zou er gek van worden.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dat is het enige onderdeel dat geen schade heeft opgelopen.Chiron schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:59:
Maar de halo heeft prima gewerkt hoor
[afbeelding]
En wie mag dat wezen.koli-man schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:59:
[...]
Je gaat me hier niet Paul Belmondo beledigen he
Ah een coureur als ik wiki mag geloven, ik volg het pas vanaf 1998 voor mijn tijd zeg maar.
[ Voor 19% gewijzigd door Hari-Bo op 24-03-2018 08:01 ]
Wat is er mis met Taki Inoue? En Alex Yoong?Hari-Bo schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:57:
[...]
Hoeveel azijn drink jij wel niet in een weekend, al die negativiteit ik zou er gek van worden.
Chiron schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:59:
Maar de halo heeft prima gewerkt hoor
[afbeelding]

Je bent al de tweede of derde die dit zegt. Nee die halo werkt niet tegen dit soort klappen. Heeft een andere functie. Kom op zeg!
En Bottas nam die eerste bocht al verkeerd in tweede wat gras erbij en je bent hem kwijt. Neem zelf eens plaats in zo'n auto. Denk niet dat jullie al snel genoeg kunnen rijden om überhaupt de auto te gaan laten werken...

Jezus die negativiteit.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Of wat dacht je van Chanoch Nissany? "I'm coming in, I have too much grip"koli-man schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:59:
[...]
Je gaat me hier niet Paul Belmondo beledigen he
Knowledge reigns supreme over nearly anything
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Toch een knoppie??
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, het lijkt erop dat Mercedes en Ferrari hun knopje kapot is.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Olie verbranden mag niet meer...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 08:05:
[...]
Nee, het lijkt erop dat Mercedes en Ferrari hun knopje kapot is.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Die vond hij dus beter dan die van HAM, dat we dat nog eens mogen meemaken.
Waiting on the world to change
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Flickr PSN ID= cheironnl
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 24-03-2018 08:07 ]
Koos vindt van niet-ET- schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 08:07:
U haalt rechts in mag dat?
PSN: xMaurice93
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Nee pole blijft voor de Benz (hoop ik).Dentist schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 08:08:
Pole is gewoon een mogelijkheid...
Wie staatdan hoger?
Gaat in volgorde van gebeurtenis.Joostje123 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 08:09:
Wat telt harder geen tijd voor bottas, of greasjean die 7de wordt en 3 gridstraffen krijgt?
Wie staatdan hoger?
Never gonna happen.Dentist schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 08:08:
Pole is gewoon een mogelijkheid...
Die hebben ze al járen.Phusebox schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 08:09:
Valt me nu pas op die sponsordeal van Mercedes met Bose. Haha 🤣
Dit topic is gesloten.
Hou rekening met het ingaan van de zomertijd. Zaterdag om 7:00 is de kwalificatie. Die nacht gaat de zomertijd in waardoor de race dus om 6:10 wintertijd begint. Zet je wekker dus de dag ervoor terug, of zet je wekker nog een uur eerder.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1