Ik heb vaak het gevoel dat de stock rom wat vaak bijgeleverd wordt niet altijd even goed draait. Dus vandaar een andere ROM installeer.
Ik zal eens kijken wat ik er van kan maken.
Ik zal eens kijken wat ik er van kan maken.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2018 17:24 ]
Nog niet opgemerkt in stock of xiaomi.euVerwijderd schreef op maandag 14 mei 2018 @ 17:22:
Ik denk dat er vooral nog wel wat bugs gefixt mogen worden: soms merk ik dat plotseling een app knippert, terwijl ik net een tekst aan het typen ben. Dan is het net alsof ik perongeluk de swipe beweging doe voor naar het thuisscherm te gaan.
Maar volgens mij is het gewoon een bug, dus het zal vast in een update gefixed worden. Kan trouwens ook in Bug in Google keyboard zijn.
Welke Rom?radavl schreef op maandag 14 mei 2018 @ 19:48:
Om de face unlock optie te krijgen moet je de regio op India zetten. Net getest.
Verwijderd
Ja ik gebruik het ook niet. Wou het gewoon even delen.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2018 @ 20:30:
En zodra je de regio terug op Nederland zet, werkt de Face unlock ook niet meer. De Regio op India zetten installeerde ook direct allemaal extra apps, die voor de Indiase markt bedoeld zijn.
Face unlock werkt overigens best goed: maar ontgrendelen met de vingerprint scanner werkt nog steeds het snelste en beste. En ook een stuk veiliger: volgens Xiaomi kunnen mensen met een foto van jezelf gewoon je telefoon ontgrendelen net face unlock.
[ Voor 28% gewijzigd door radavl op 15-05-2018 07:38 ]
Heb die idd via xda gevonden.ChiFan schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:04:
@radavl zou je ons kunnen vertellen waar je de laatste global leaked vandaan hebt? Van XDA?
[ Voor 14% gewijzigd door radavl op 15-05-2018 15:11 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Luke-san op 16-05-2018 14:58 ]
Dan moet je hem unlocken en rooten. Dat zal iets zijn voor 1 van de volgende weken. Trouwens blijkt gcam nog niet 100% correct te werken.
Rotterdam
Bijna, de Mi6x heeft geen b20 support (Mi A2 wellicht wel?) En een kleinere accu (3000Mah ipv 4000 Mag).GS88 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 03:57:
Ik zat gisterochtend op Aliexpress te kijken en blijkbaar heeft Xiaomi nu ook een Mi 6x (Mi A2?)-model met de SD660 aan boord, volgens mij voor de rest vrijwel identiek aan de Note 5 Pro.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Als band20 een niet erge gemis is voor je? Dan kan het inderdaad die aanschaffen.GS88 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 03:57:
Ik zat gisterochtend op Aliexpress te kijken en blijkbaar heeft Xiaomi nu ook een Mi 6x (Mi A2?)-model met de SD660 aan boord, volgens mij voor de rest vrijwel identiek aan de Note 5 Pro.
[ Voor 15% gewijzigd door theduke1989 op 17-05-2018 09:02 ]
En de 6X is duurder en heeft geen headphone jack.SirLenncelot schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 06:55:
Bijna, de Mi6x heeft geen b20 support (Mi A2 wellicht wel?) En een kleinere accu (3000Mah ipv 4000 Mag).
Daarnaast heeft de MI 6x een snelle cpu, mogelijkheid tot 128gb opslag en is hij wat dunner dan de Note 5.
Verwijderd
Die is al een tijdje terug aangekondigd en al bijna 2 a 3 weken te koop in mainland ChinaGS88 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 03:57:
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2018 13:05 ]
Wat ik altijd doe voor de zekerheid is na het flashen van de rom, eerst nog eens twrp te flashen en dan pas te rebooten.Rubiks schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 03:20:
Heb vandaag de bootloader unlocked en TWRP geflashed (Xiaomi.EU site).Maar elke keer als ik opnieuw opstart staat de MIUI recovery er weer op.
Hoe kan dit en weet iemand hier een oplossing voor?
Ik heb zelf nog nooit de launcher van miui gebruikt. Kan niet zonder app drawer. Dus met dit probleem kan ik niet direct helpen.SirLenncelot schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 22:55:
Zo, eindelijk met mijn nieuwe toestel kunnen spelen. Wat mij vrij snel opvalt is dat ik in deze miui versie maar maximaal 4 apps op het home screen in een rij kan plaatsen. Op m'n RN4 kan ik de rastergrootte aanpassen, maar hier zit de optie iig niet op dezelfde plek. Iemand dit toevallig ook tegengekomen?
[ Voor 35% gewijzigd door radavl op 18-05-2018 05:42 ]
[ Voor 22% gewijzigd door SirLenncelot op 18-05-2018 11:13 ]
Zo heb ik het gedaan. Als ik dan reboot heb ik weer de stock recovery.theduke1989 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:15:
@Rubiks hoe heb je geflasht?
Dit zou de basis manier moeten zijn:
fastboot flash recovery twrp.img
fastboot boot twrp.img
En niet via de updater zelf.
Lijkt een gevalletje van Samsung.Rubiks schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:20:
[...]
Zo heb ik het gedaan. Als ik dan reboot heb ik weer de stock recovery.
Btw, ik zit nog op de originele rom die geleverd is.
Flashen kan alleen in fastboot mode, dus niet wanneer de telefoon opstart. Bovendien had het niks met usb te maken.theduke1989 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:53:
[...]
Lijkt een gevalletje van Samsung.
Probeer weer te flashen, wanneer je telefoon opnieuw opstart. Meteen de usb kabel eruit trekken.
Kijken of het dan werkt.
Verwijderd
Ik heb mijn micro simkaart gewoon in nano geknipt: Simyo wou namelijk € 5 voor een vervangende simkaart hebben, daar had ik niet zo'n zin in....Rubiks schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:01:
[...]
Ik moet tot na de Pinksteren Ik heb geen zin om de micro te verknippen. Als ik het had geweten had ik hem wel eerder aangevraagd.Jammer...
[ Voor 44% gewijzigd door theduke1989 op 18-05-2018 15:37 ]
Ik krijg hem gratis van Simyo.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:16:
[...]
Ik heb mijn micro simkaart gewoon in nano geknipt: Simyo wou namelijk € 5 voor een vervangende simkaart hebben, daar had ik niet zo'n zin in....
Is dus gewoon goed gegaan de simkaart knippen
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192
Ik ben hier tevreden over, is dit iets voor jou? https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen#gs5mj5Gerard4 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 22:04:
Youfone vraagt er zelfs 15 euro voor. Ik zal het ook vast niet vanwege het jubileum voor niks krijgen. Alleen nieuwe klanten worden daar getrakteerd ipv bestaande klanten.
Ik koop denk een simkaartknipper voor 6 euro. Met schaar is het al een keer mislukt.
[ Voor 4% gewijzigd door Rubiks op 19-05-2018 16:56 ]
Verwijderd
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2018 16:14 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door ChiFan op 19-05-2018 18:54 ]
Verwijderd
Je zal me een zeikerd vinden, maar die foto's zijn echt niet mooi van kleurkwaliteit. De eerste is te donker en de tweede te flets. Ik weet weer waarom, als ik echt mooie foto's wil hebben, een echte camera meeneem. Ik loop nog met een Note 4 dus voor de camera hoef ik geen 5 te halen.Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 15:49:
Zo nog een paar foto's die vandaag gemaakt zijn met de Redmi Note 5
[afbeelding]
Düsseldorf
[afbeelding]
VW Polo Harlekin
Al met al nog steeds tevreden over de camera
Verwijderd
Ik heb ook gewoon een brugcamera voor het betere werk: maar de camera in de Redmi Note 5 doet gewoon een heel stuk dan die van de vorige. Echt een wereld van verschil.Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 18:28:
[...]
Je zal me een zeikerd vinden, maar die foto's zijn echt niet mooi van kleurkwaliteit. De eerste is te donker en de tweede te flets. Ik weet weer waarom, als ik echt mooie foto's wil hebben, een echte camera meeneem. Ik loop nog met een Note 4 dus voor de camera hoef ik geen 5 te halen.
Check deze pagina op reddit: https://www.reddit.com/r/Xiaomi/wiki/roms/reseller Op deze pagina wordt aangegeven hoe je een reseller rom kan herkennen. De redmi note 5 wordt mijn eerste Xiaomi, dus ik kan je nog niet echt helpen, maar je moet maar eens hier en op de link op die pagina onderaan kijken, daar staat het heel duidelijk uitgelegd hoe je een vendor rom kan herkennen.Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 15:34:
Ik heb ook zojuist de Redmi Note 5 Global version binnen. Ik zit nu op stable MIU-versie 9.5.6.0(OEIMIFA) en ik wil naar de MIUI EU rom. Echter als ik het proces doorloop zoals ik wel vaker heb gedaan met mijn Mi 5, Note 4 pro krijg ik nu als ik in de developer options de MIUI unlock status wil zien, en daarin het account wil koppelen met de telefoon een foutmelding. Ik krijg dan 'connect to the network and try again'. Uiteraard geprobeerd met Wifi, 3g, 4g en niets lijkt te werken. Ik heb de telefoon besteld bij Goldway van aliexpress en voorheen nooit problemen mee gehad.
Weten jullie wat er mis is? Is dit een vendor rom of een 'echte' global stable? Hoe ga ik het toch voor elkaar krijgen de unlock status te krijgen. Ik zie hier en daar test point oplossingen online maar dat wil ik eigenlijk vermijden.
[ Voor 18% gewijzigd door Daacuso op 19-05-2018 22:00 ]
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Verwijderd
De Doogee heb ik toch 2,5 jaar naar tevredenheid gebruikt. Uiteraard heb ik al de scherminstellingen aangepast. Maar kleurweergave kan naar mijn idee nog beter.Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:37:
Dogee is volgens mij een en al ellende, dus je gaat hoe dan ook erop vooruit met een Xiaomi toestel. Heb je trouwens al bij weergave, de contrast en kleuren aangepast? Je kunt het dan aan je voorkeuren instellen.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Juist voor de camera, camera van de 5 is echt een stuk beter dan die van de 4, voor de rest juist weinig andere reden om te upgraden naar de 5 naar mijn mening.Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 18:28:
[...]
Je zal me een zeikerd vinden, maar die foto's zijn echt niet mooi van kleurkwaliteit. De eerste is te donker en de tweede te flets. Ik weet weer waarom, als ik echt mooie foto's wil hebben, een echte camera meeneem. Ik loop nog met een Note 4 dus voor de camera hoef ik geen 5 te halen.
https://forum.xda-develop...e-camera-mod-bsg-t3784060Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:56:
hoe krijg je er gcam op?
Zelf nog niet getest.
[ Voor 29% gewijzigd door ChiFan op 20-05-2018 22:26 ]
vrijstaand 1924 200m2, zuid limburg, quatt 4.5 kw, 5.8 warmteverlies Remeha avanta 35c, lyric t6, 60m2 vwv droogbouw, radiators, speedcomfort, isolatie kan beter,5300kw zonnepanelen
Had dit woensdag gepost 'Wifi werkt perfect, zelfs 5GHz AC is hier nu verbonden (zie connection speed 433Mbps)'berrieberrie schreef op maandag 21 mei 2018 @ 15:23:
Beste xiaomi tweakers.
Heeft iemand van jullie een router met ac wifi erop? ik zou graag willen weten hoe hoog de TX rate is van de redmi note 5. Op mijn asus rt ac68U kan men dit aflezen. Of dit bij andere routers ook zo is weet ik niet.
De TX rate is de verbindings snelheid van het desbetreffende apparaat.
bij voorbaat dank.
dankjewel, heb ik zeker overeen gelezen, terwijl ik dit forum dagelijks leesLuke-san schreef op maandag 21 mei 2018 @ 16:35:
[...]
Had dit woensdag gepost 'Wifi werkt perfect, zelfs 5GHz AC is hier nu verbonden (zie connection speed 433Mbps)'
vrijstaand 1924 200m2, zuid limburg, quatt 4.5 kw, 5.8 warmteverlies Remeha avanta 35c, lyric t6, 60m2 vwv droogbouw, radiators, speedcomfort, isolatie kan beter,5300kw zonnepanelen
Op mijn RN4 kon je zonder custom rom geen Nederlandse taal instellen en werkte diverse lokale Nederlandse apps die met locatiegegevens werkten niet goed. Nu ik de RN5 heb zie ik die noodzaak niet direct. De global rom waarmee het toestel geleverd werd biedt mij alles wat ik nodig heb.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 21:41:
Wat is nou het voordeel van zo'n custom rom zoals die van xiaomi.eu?
Of je zet er gewoon Nova launcher op. De rom is stabiel en werkt goed (1 bug gevonden denk ik) dus waarom al die moeite voor een andere rom.SirLenncelot schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:45:
[...]
Mocht je de Miui schil niet prettig vinden dan kun je eens kijken naar LineageOS. Dat is meer stock android. Helaas nog geen officiële release voor de RN5.
Verwijderd
Ik heb een global toestel, met dus ook de globale rom erop. Dus je kunt de kwaliteit van de camera hier in mijn review zien.ChiFan schreef op zondag 20 mei 2018 @ 16:48:
Ondanks dat de global versie nu ook binnen druppelt is de ROM hiervan nog niet te krijgen op de officiële MIUI pagina. Het liefst wil ik zonder TWRP (maar met miflash) naar de global 9.5 ROM. Is 1 van jullie dat al gelukt? En zo ja hoe is dat bevallen? Ben vooral benieuwd naar de camera kwaliteit t.o.v. de China AI rom
Edit: officiële ROM komt 1 dezer dagen. https://c.mi.com/thread-860054-1-0.html
Even wachten dus. Of updaten met de leaked 9.5.6.0 https://forum.xda-develop...to-leaked-global-t3782175
Ik wacht wel even.
Kan je de standaard camera app ook nog gebruiken naast de Gcam?Luke-san schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:51:
En H.265 video blijkt ook te lukken in de Gcam.
Heb net een halve minuut gefilmt in 1080p en kwam er echt goed uit.
Ja, geen enkel probleem. Heb daarstraks 2 opnames gedaan van ongeveer 36sec : H.264 via de standaard miui cam 92MB, via Gcam H.265 geactiveerd 60MB. Die H.265 setting vind je trouwens in de developer settings.Rubiks schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 21:33:
[...]
Kan je de standaard camera app ook nog gebruiken naast de Gcam?
Wat zijn die camera issues dan? Heb zelf nog niets opgemerkt.ChiFan schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 14:28:
Ook de global ROM 9.5.6.0 is beschikbaar. Is exact dezelfde (op de checksum af) als de gelekte versie van vorige maand. En die had nogal wat camera issues... hmmm upgraden of niet? Wellicht met Gcam wel? Wat denken jullie?
Mijne werd uit de doos met die rom geleverd vorige week. Zoals Radavl zei, geen issues mee.ChiFan schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 14:28:
Ook de global ROM 9.5.6.0 is beschikbaar. Is exact dezelfde (op de checksum af) als de gelekte versie van vorige maand. En die had nogal wat camera issues... hmmm upgraden of niet? Wellicht met Gcam wel? Wat denken jullie?
radavl schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:21:
[...]
Wat zijn die camera issues dan? Heb zelf nog niets opgemerkt.
Ik zie geen enkel verschil tussen de camera app van Xiaomi.EU ROM en Gcam.
Ik vind vooral de portrait mode beter werken in de stock camera app.Rubiks schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:02:
[...]
Ik zie geen enkel verschil tussen de camera app van Xiaomi.EU ROM en Gcam.
[ Voor 15% gewijzigd door radavl op 23-05-2018 21:01 ]
[ Voor 16% gewijzigd door ChiFan op 24-05-2018 09:49 ]
Dan update Miui van 9.5.6.0 naar 9.5.6.0ChiFan schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:20:
ik ben ook de 9.5.11 as we speak aan het installeren. Niet dirty gedaan overigens. De 9.5.6.0 wel via Fastboot geinstalleerd. Daarna naar update -> Manual download en voila hij gaat 9.5.11 downloaden. Via de automamtische download ziet hij hem (nog) niet.
https://forum.xda-develop...ate-redmi-note-5-t3794403SirLenncelot schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 07:56:
[...]
Dan update Miui van 9.5.6.0 naar 9.5.6.0
Ja gewoon de magisk zip file flashen. Alles word dan gepatched en magisk manager geïnstalleerd.theduke1989 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:16:
Heb enkele vragen.
Ik gebruikte voorheen altijd Supersie. Maar deze is nu overgedragen aan een chinees bedrijf. Dus wil dat eigenlijk niet meer gebruiken. Nu is er ook Magisk maar dit heb ik nog nooit gebruikt of geinstalleerd. Is dit netals Supersu via TWRP?
En dan voor de camera APP. als ik de GCAM wil installeren. hal3 is al enabled? Hoef dit niet nogmaals te doen neem ik aan?
Manager word vanzelf geïnstalleerd met die zip.theduke1989 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:45:
Ik neem aan deze link gebruiken: https://forum.xda-develop...ersal-systemless-t3473445
En gewoon installeren via TWRP moet te doen zijn. Ik zal dan meteen de Manager installeren. Of wordt dit automatisch geinstalleerd? Want het is wel handig om de nodige updates van Magisk te krijgen.
Root zou ik niet kunnen missen. Maar zit ook al hele tijd op de stock global rom. Wel verschillende xiaomi.eu roms getest, maar die hadden allemaal last van lag in de UI._Gnoe_ schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:16:
Mijn Mi 5 heeft het na een jaar opgegeven. Hij heeft het ook wel zwaar gehad: de glazen achterkant is gesneuveld, het aluminium frame is verbogen, en nu wil hij ook niet meer opladen. Of het aan de connector ligt, aan het laadcircuit of aan nog iets anders, weet ik niet, maar ik ga hem maar gewoon vervangen. En wel de door de Redmi Note 5!
Ik draaide xiaomi.eu weeklys, met root (magisk), voor oa greenify, lumen.cf, gcam en Youtube Vanced. Maar voorlopig ga ik denk ik gewoon kijken hoe de Note 5 bevalt met de geleverde ROM en zonder root.
[ Voor 0% gewijzigd door radavl op 25-05-2018 13:44 . Reden: Typo ]
Good luck, ik zou voor de zekerheid toch maar de bootloader unlocken moesten de afkickverschijnselen te hard zijn. Had ook al meer dan 2 jaar niet meer geflashed wegens werkmobieltje.maar de voordelen van root etc zijn toch echt wel de moeite waard._Gnoe_ schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:16:
Mijn Mi 5 heeft het na een jaar opgegeven. Hij heeft het ook wel zwaar gehad: de glazen achterkant is gesneuveld, het aluminium frame is verbogen, en nu wil hij ook niet meer opladen. Of het aan de connector ligt, aan het laadcircuit of aan nog iets anders, weet ik niet, maar ik ga hem maar gewoon vervangen. En wel de door de Redmi Note 5!
Ik draaide xiaomi.eu weeklys, met root (magisk), voor oa greenify, lumen.cf, gcam en Youtube Vanced. Maar voorlopig ga ik denk ik gewoon kijken hoe de Note 5 bevalt met de geleverde ROM en zonder root.
Kalm aan! En rap een beetje!
Nooit iets van gemerkt. Maar ik had wel de miui forum APP staan, dusja.HaseMike schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 22:45:
Net een note 5 binnengekregen, best tevreden met 2 uitzonderingen : De auto brightness is te laag helaas. En zie ik het nu goed dat miui reclame over mijn brower gooit als ik zoek op zaken van xiaomi ?
Testje gezocht op "miui theme" op chrome, brave en opera, neem de eerste link en onderaan komt een "installeer nu miui forum app" te staan ! Ondanks dat ik nova launcher draai en de gepersonaliseerde advertenties heb uitstaan.
Zit er werkelijk ingebouwde reclame in een phone van xiaomi, als dat zo is gaat hij, hoe prima die verder ook mag zijn, maandag weer retour ! Wat een krankzinnigheid*
*misschien heb ik het mis, ik hoor het graag
Die stock browser gewoon uninstallen.HaseMike schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 22:45:
Net een note 5 binnengekregen, best tevreden met 2 uitzonderingen : De auto brightness is te laag helaas. En zie ik het nu goed dat miui reclame over mijn brower gooit als ik zoek op zaken van xiaomi ?
Testje gezocht op "miui theme" op chrome, brave en opera, neem de eerste link en onderaan komt een "installeer nu miui forum app" te staan ! Ondanks dat ik nova launcher draai en de gepersonaliseerde advertenties heb uitstaan.
Zit er werkelijk ingebouwde reclame in een phone van xiaomi, als dat zo is gaat hij, hoe prima die verder ook mag zijn, maandag weer retour ! Wat een krankzinnigheid*
*misschien heb ik het mis, ik hoor het graag
Kalm aan! En rap een beetje!
Verwijderd
Aha... dat was nogal dom van mij dan, maar goed geen interne reclame dus, bedankt !BdK9001 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 09:15:
@HaseMike Op m'n Nexus 5X krijg ik die melding "Install MIUI Forum App" ook bij de eerste hit, dat is namelijk op de site van MIUI zelf. Beetje hetzelfde als dat veel fora zo'n boodschap weergeven voor Tapatalk.
Bij mijn vorige phone kon ik een offset geven voor de auto helderheid, zou handig zijn als dat hier ook kon.Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 10:23:
De lage Auto-Helderheid heb ik weleens avonds gemerkt: maar is alles behalve storend, in theorie zou het je accuduur vooral moeten verlengen. Dus dan vind ik dat niet zo erg
Ben je daar wel zeker van? Op mijn note 3 kreeg ik wel verschillende led kleuren, het zou me dus verbazen als de 5 dat niet zou kunnen.BdK9001 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 09:15:
@HaseMike
En ik ben er achter dat de notificatie-LED alleen wit weer kan geven, en ook nog eens met de lichtintensiteit van een kaars op 50m. Erg jammer want ik gebruikte op mijn Nexus 5X altijd kleuren om aan te geven wat voor melding ik had. Daarnaast is een duidelijke primaire kleur een stuk lastiger te verwarren met de weerspiegeling van omgevingslicht of een TL-balk .
Nope, maar 1 kleur en dat is wit, en ook zoals gezegd niet echt sterk. Nu persoonlijk stoort mij dat niet, ik heb een mi band dus ik voel en zie daar als er iets binnenkomt.Gines schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:12:
[...]
Ben je daar wel zeker van? Op mijn note 3 kreeg ik wel verschillende led kleuren, het zou me dus verbazen als de 5 dat niet zou kunnen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq