Ik vind 3GB eerlijk gezegd wel net te weinig, maar 4GB zou ruim voldoende moeten zijn. Maar zelf zou ik er spijt van krijgen als ik niet de 6GB variant zou kopen: want je prikt ja niet even geheugen bij zoals bij een computer.Luke-san schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:18:
[...]
Ben ook naar deze telefoon aan het kijken. Wat ik vreemd vind is dat meeste reviewers de 6GB hebben ontvangen, heel youtube staat er vol van zeg maar, maar op Gearbest en nog een paar andere sites staat enkel de 3 en 4GB versie. Zou het zoveel verschil maken?
Trouwens staat nu de 4GB gouden op Gearbest 191€ en op Banggood de 6GB zwarte voor 252€ wat toch een meer dan behoorlijk verschil is.
Ben heel benieuwt naar je eerste ervaring. Ik hoop dat je deze hier ook gaat posten?
Overigens zou in theorie meer RAM altijd beter moeten zijn, vooral om MIUI wel iets meer geheugen lust. Je kunt in MIUI 9.5 ook apps in het geheugen vast zetten, de boel versnellen. Via de veiligheid app gaat dat.
Of je dan in de praktijk daadwerkelijk ooit in de buurt van 6GB gebruikte RAM gaat komen? Ik betwijfel het echt, maar met het oog op de toekomst lijkt mij het wel beter.
Dus nee het korte antwoord is, het zal waarschijnlijk geen verschil maken. Maar je kunt wel theoretische al die RAM gebruiken, door apps vast te zetten in het geheugen.
Ja ik ga uiteraard mijn ervaringen delen hier
Zelfs mijn brugcamera heeft soms moeite in het donker, dus met smartphone camera's zal dit altijd een probleem blijven. Enkele de duurste toestellen lijken het echt een stuk beter in het donker te doen.SirLenncelot schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:17:
[video]
jammer dat ook met de verbeterde camera de kwaliteit bij weinig licht nog steeds erg matig is. Ik had gehoopt dat de grotere dynamic range hier ook voor een verbetering ging zorgen.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 1068241 op 03-05-2018 03:23 ]