![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
[ Voor 20% gewijzigd door beuker19 op 18-02-2018 22:57 ]
Atlas#22744
Tijdje niet gespeeld wellicht.Piet_Piraat7 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 16:40:
Bizar, tegen een druid aan het spelen met een legendary cardback en zijn volledige dure deck bestaat uit gouden kaarten. Wat doe je op rank 20
[ Voor 30% gewijzigd door mosselmossel op 18-02-2018 20:08 ]
Battletag: Iigy#2192
Atlas#22744
Is dat ook het fest waarbij de quests komen van de 3000 loterij?Kasai schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:09:
Wildfest is begonnen! Vanavond maar eens een arena run starten
Dat was tijdens eerste 2 weken van februari.Piet_Piraat7 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:22:
[...]
Is dat ook het fest waarbij de quests komen van de 3000 loterij?
Atlas#22744
Voor mij met name Iceblock, dan is Alex niet eens meer nodig denk ik zo. Maarja, ik heb altijd al een tyfushekel aan freeze mages gehadRoyy90 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:14:
Ik vermoed wel dat er in de komende 1-2 weken een expansion aankondiging komt inclusief de HoF annoucements. Ik heb zelf een paar kaarten die wat mij betreft naar de HoF kunnen/mogen:
- Ice block
- Alexstraza
- Divine favor(mijn persoonlijke meest gehate kaart)
- Gadgetzan Auctioneer
Op zich best wel zin in de rotatie in april want om heel eerlijk te zijn vind ik de huidige meta niet heel erg super. Te weinig variatie zoals beuker19 ook al aangeeft. Gelukkig overmorgen wildfest. Dat lijkt me nog wel een leuk event te worden.
Vicariously I live while the whole world dies
Erg mee eensVicarious schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:26:
[...]
Voor mij met name Iceblock, dan is Alex niet eens meer nodig denk ik zo. Maarja, ik heb altijd al een tyfushekel aan freeze mages gehad
Ben normaal absoluut niet van de rogues, maar heb echt lol gehad met dit deck. Bedanktmosselmossel schreef op zondag 18 februari 2018 @ 19:09:
[...]
Tijdje niet gespeeld wellicht.
zelf nu lol met dit Rogue-deck op wild. Nog maar een paar potten, maar hij is leuk! En wint van Dragon PRiest en Cubelock.
[afbeelding]
AAEBAaIHCPYCuQ2CDvsO4KwChbgCwMwCws4CC7QBmwWIB/cNgQ6QEOfhAtDjAtnjAurmAvDmAgA=
PSN & XBL: Denkoyugo
[ Voor 22% gewijzigd door beuker19 op 19-02-2018 21:55 ]
Atlas#22744
Tis een spam deck pur sang die vrijwel geen intelligentie vereist, dus dat het zeer populair is, is makkelijk te verklaren. Daarnaast is het een relatief goedkoop deck.Vicarious schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:45:
Dude paladin is inderdaad erg populair momenteel maar snap eigenlijk niet zo goed waarom.
Oefenen helpt vaak. VEEEL arena spelen hielp bij mij. Ik gemiddeld van 2 wins naar 4-5 wins.ozothebozo schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:58:
Wat is arena tegenwoordig lastig zeg. Ik krijg de meest synergetische decks tegen die dan ook precies de kaart krijgen die nodig is. Ik heb nu een prima priest deck, maar tussenstand: 1-2
Wat doe ik fout?
Will do. Ik probeer ook m'n deck samen te stellen met behulp van HearthArena. Dit helpt al iets. Nu van 1-2 toch nog met horten en stoten naar 8-2, maar waar ik dan van verlies... damn... zo'n perfecte combinatie, frustrerend gewoon.Denko schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:03:
[...]
Oefenen helpt vaak. VEEEL arena spelen hielp bij mij. Ik gemiddeld van 2 wins naar 4-5 wins.
Leuk deck inderdaad. Thanks!mosselmossel schreef op zondag 18 februari 2018 @ 19:09:
[...]
Tijdje niet gespeeld wellicht.
zelf nu lol met dit Rogue-deck op wild. Nog maar een paar potten, maar hij is leuk! En wint van Dragon PRiest en Cubelock.
[afbeelding]
Louzy#2475
Dat valt dus best mee, als jij t1-3 lekker minions spammed komt hij t4 met een aoe. En vervolgens reload je als paladin weer je board met Call to Arms / Stand Against the DarknessVicarious schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:45:
Dude paladin is inderdaad erg populair momenteel maar snap eigenlijk niet zo goed waarom. Volgens mij is het deck echt zeer zwak tegen AoE clears en daar zijn er toch zat van met hellfire, duskbreaker, defile, swipe, lightning storm etc. Ook is het zwak tegen die druid taunt kaart en de dogies van Hunter.
Louzy#2475
op wild vind ik dude pala's wel leuk met mn priesticemotion schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:56:
[...]
Dat valt dus best mee, als jij t1-3 lekker minions spammed komt hij t4 met een aoe. En vervolgens reload je als paladin weer je board met Call to Arms / Stand Against the Darkness
Plus een t3 5/5 divine shield minion is ook best realistisch.. en laat het populairste priest deck van t moment nou net geen Power word: Death spelen..
Maar het voornaamste punt is dat dude paladin gewoon heel erg makkelijk zn board weer volgooit met minions.
Yip is wel echt leuk voor een fundeck!louzy82 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:05:
Ik heb de laatste tijd wel aardig wat geluk wat betreft legendaries in mijn Packs.
Vorige week uit mijn Classic Tavern brawl pack nog Edwin vanCleef, deze week Clairne Bloodhoof!![]()
Eerder deze week ook nog Geosculpter Yip uit een Kobolds pack (minder nuttig maar goed)
Vermoedelijk een ex-hardcore speler die nu nog eens wat potjes speelt.Piet_Piraat7 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 16:40:
Bizar, tegen een druid aan het spelen met een legendary cardback en zijn volledige dure deck bestaat uit gouden kaarten. Wat doe je op rank 20
http://www.hearthstonetop...mor-warrior-january-2018/louzy82 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:44:
[...]
Ik zal zeker weleens wat decks gaan bekijken waar Yip in zit.
Louzy#2475
Louzy#2475
Ja klopt, hover maar over de kaart, dan zie je eigenlijk dat het een soort 'debuff' is. Gelukkig gaat barnes er bijan uitlouzy82 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:56:
Gisteren nog een leermomentje gehad (jullie wisten dit waarschijnlijk allemaal al :-P )
Opponent had een 1/1 copy of a minion met deathrattle gesummoned.
Ik gebruik Spellbreaker om de deathrattle te silencen --> Minion krijgt z'n eigenlijke stats ipv dat deze 1/1 blijft.
een 1/1 copy is blijkbaar niet een 1/1 copy maar een copy waarvan de stats door een enchantment terrugebracht zijn naar 1/1 ?
Atlas#22744
Wat ik vooral vreemd vind is dat er zo weinig gebruik van gemaakt wordt.Kasai schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:05:
[...]
Ja klopt, hover maar over de kaart, dan zie je eigenlijk dat het een soort 'debuff' is. Gelukkig gaat barnes er bijan uit
Louzy#2475
Het is nogal gimmick. Ik heb er wel eens wat fun mee gehad hoor...Barnes + Silence voor een T4 10/10 of 12/12, dat soort werk. Maar goed, het blijft RNG welke 1/1 je krijgt en daarnaast heb je een Silence / Purify nodig. Het zijn de typische onbetrouwbare combo's die insta-win kunnen zijn maar die maar eens in de paar games goed vallen.louzy82 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:13:
Wat ik vooral vreemd vind is dat er zo weinig gebruik van gemaakt wordt.
Althans ik heb het nog niet eerder gezien, het is dat ik er gisteren per ongeluk zelf achter kwam
(ik speel dan wel meestal maar tot rank 15 nowadays, wellicht is dat het)
Dat vind ik ook nog steeds raar. Voor mij is een 1/1 copy gewoon een namaak met 1/1 stats en niet de daadwerkelijke kaart debuffed naar 1/1.louzy82 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:56:
een 1/1 copy is blijkbaar niet een 1/1 copy maar een copy waarvan de stats door een enchantment terrugebracht zijn naar 1/1 ?
Het is toch een copy van de kaart in zijn huidige vorm ? Als er een buff/debuff is dan word deze meegenomen.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:47:
[...]
Dat vind ik ook nog steeds raar. Voor mij is een 1/1 copy gewoon een namaak met 1/1 stats en niet de daadwerkelijke kaart debuffed naar 1/1.
Louzy#2475
Dan had ik de tekst anders geschreven. Summon a copy of a minion and change the stats to 1/1. Dan is er geen onduidelijkheid. Summon a 1/1 copy of a minion lees ik als een minion die van zichzelf 1/1 stats heeft maar verder identiek is aan een andere minion.Dhrax schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:13:
[...]
Het is toch een copy van de kaart in zijn huidige vorm ? Als er een buff/debuff is dan word deze meegenomen.
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
Wat kun je er tegen doen? Ooze spelen tegen het wapen? Sylvanas om de void lord proberen af te pakken?PCBaas schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:29:
Het is echt moeilijk om te verliezen met CubeLock, tot nu toe nog maar 2x verloren op de weg van rank 20 naar rank 10.
Battle.net: NagaByrd#2844
In mijn geval big priest met NzothPiet_Piraat7 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 07:48:
[...]
Wat kun je er tegen doen? Ooze spelen tegen het wapen? Sylvanas om de void lord proberen af te pakken?
https://www.reddit.com/r/..._prizes_appear_to_be_out/nagasy schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:18:
Is er al enig nieuws over QUEST FOR PACKS?
Het event is ondertussen toch al een kleine twee weken gedaan.
volgens mij niet want ik heb geen 1000 packs ontvangenicemotion schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:44:
[...]
https://www.reddit.com/r/..._prizes_appear_to_be_out/
Rewards zijn er kennelijk uit gegaan.
Normaal speel je geen N'zoth aangezien je die niet uit je Barnes of Y'Shaarj wil trekken behalve misschien op rank 20.Denko schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:25:
[...]
In mijn geval big priest met NzothHeel vaak is de warlock hero nutteloos (aangezien er al 6 voidwalkers en 1 a 2 van die summoners dood zijn) Dan is het gewoon de full clears baiten voor jij jouw Nzoth gebruikt
Klopt. ik mulligan er ook op samen met barnes natuurlijk. Rond rank 15-10 heb ik er eigenlijk best veel success mee.beuker19 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:15:
[...]
Normaal speel je geen N'zoth aangezien je die niet uit je Barnes of Y'Shaarj wil trekken behalve misschien op rank 20.
Ik heb deze maand ook veel Control en Cubelock gespeeld maar tegen Burn Mage en Kingbane Rogue moet je wel heel veel geluk hebben.
Verder zijn Murloc Paladin en Dude Paladin echt geen auto wins.
Het wapen aanpakken is inderdaad belangrijk. Als het wapen gespeeld wordt, is next turn vrijwel zeker Doomguard / Voidlord + Cube + Pact en dan wordt het lastig. Verder is Spellbreaker in de huidige meta een interessante tech.Piet_Piraat7 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 07:48:
Wat kun je er tegen doen? Ooze spelen tegen het wapen? Sylvanas om de void lord proberen af te pakken?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gisteravond een dungeon gedaan en 5 bosses down gekregen! Vind solo spelen opzich best leuk ja! Weer even ervaring opdoen!Piet_Piraat7 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:17:
@hmr als je nog even weinig kaarten hebt en van solo spelen houdt; de nieuwe dungeons runs zijn erg leuk vind ik
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
...someone is in for a disappointment.Kol Nedra schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:01:
[...]
volgens mij niet want ik heb geen 1000 packs ontvangen
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Klopt, is bevestigd door een Blizzard medewerker op het Blizzard forum:icemotion schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:44:
[...]
https://www.reddit.com/r/..._prizes_appear_to_be_out/
Rewards zijn er kennelijk uit gegaan.
Speel zelf ook Ress priest maar heb inderdaad echt een hekel gekregen aan cubelocks/control locks. Wat voor silence techs speel je in je deck? Run zelf maar 1x silence en 2x scream maar dat is vaak niet genoeg merk ik, zit te denken om er wat uit te halen maar weet niet goed wat.Wognummer schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:14:
ik kon me niet inhouden vandaag![]()
toch maar de bundle gehaald
3 legendary's (1 golden)
9 epics (1 golden)
lijkt erop dat ze iets gebuffed hebben, verder vermaak ik me echt meer dan uitstekend in wild met Ress priest alleen af en toe cube lock ontwijken (dat is echt een coinflip)
nee ik speel een silence maar dan weer 2 entombshifigamefreak schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:49:
[...]
Speel zelf ook Ress priest maar heb inderdaad echt een hekel gekregen aan cubelocks/control locks. Wat voor silence techs speel je in je deck? Run zelf maar 1x silence en 2x scream maar dat is vaak niet genoeg merk ik, zit te denken om er wat uit te halen maar weet niet goed wat.
Btw sick lucky ben jij zeg, ik kreeg maar 1 leg en wat dubbele epics eruit voornamelijk
Volgens mij val je komende reset inderdaad maar 4 ranks terug. Het schijnt dan een terugval van 4 ranks tov je hoogst behaalde rank te zijn (dus niet vanaf je rank op het moment van reset).mosselmossel schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:59:
Val je trouwens donderdag nog het oude aantal sterren terug of is dan het nieuwe al begonnen en zak je nog maar 4 ranks?
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTube[ Voor 37% gewijzigd door the Virtual op 27-02-2018 19:44 ]
[ Voor 15% gewijzigd door mosselmossel op 27-02-2018 19:37 ]
Molten giant gaat terug naar de originele cost en wordt vervolgens in hall of fame gedaan, dus nu is ie weer speelbaar, maar dan alleen in wildmosselmossel schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:35:
Weinig kaarten voor HoF eigenlijk. En Molton Giant? Waarom?
Verder vind ik alles wel prima, zoals het nu is aangekondigd. Mooi wel, vooral de aanpassing van quests en quest rewards.
Atlas#22744
Atlas#22744
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Wild Growth is basic set, die zullen ze nooit naar de HoF doen.beuker19 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 21:05:
Nou de aankonigingen waren goed en terecht alleen mis ik nog wel wat kaarten (Doomguard, Divine Favor en Wild Growth) al zou het kunnen dat ze generfed worden al lijkt mij dat onwaarschijnlijk.
Denk het ook niet, maar niet omdat het basic is, eerder omdat het juist past bij Druids en mana generatie.icemotion schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:54:
[...]
Wild Growth is basic set, die zullen ze nooit naar de HoF doen.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Charge zou gewoon een battlecry moeten worden.icemotion schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:54:
[...]
Doomguard zou eigenlijk gewoon gefixed moeten worden; geen charge zolang je niet 2 kaarten discard.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat is waar maar dat betekend ook dat op Aggro Druid na elk deck altijd 28 kaarten + Wild Growth zal zijn.Nitai schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:10:
[...]
Denk het ook niet, maar niet omdat het basic is, eerder omdat het juist past bij Druids en mana generatie.
Ik heb 'm volgens mij van 't weekend gehaald... 1 normale legendary, 4 normale epic, 1 golden rare en 1 golden common...Wognummer schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:14:
ik kon me niet inhouden vandaag![]()
toch maar de bundle gehaald
3 legendary's (1 golden)
9 epics (1 golden)
lijkt erop dat ze iets gebuffed hebben, verder vermaak ik me echt meer dan uitstekend in wild met Ress priest alleen af en toe cube lock ontwijken (dat is echt een coinflip)
Beeromaniac
Ja maar dat is ook gewoon een onderdeel van de class identity en dat zie je bij alle classes:beuker19 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:56:
[...]
Dat is waar maar dat betekend ook dat op Aggro Druid na elk deck altijd 28 kaarten + Wild Growth zal zijn.
Net ingelogd bij nieuw seizoen en je valt idd maar 4 ranks terug, en het lijkt erop dat het 4 ranks vanaf je hoogst gehaalde rank is, niet de rank waarop je het seizoen eindigd.mosselmossel schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:59:
Val je trouwens donderdag nog het oude aantal sterren terug of is dan het nieuwe al begonnen en zak je nog maar 4 ranks?
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Hmm, hier ook.Chief schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 01:41:
[...]
Ik kon overigens geen games spelen. Kreeg errors
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Louzy#2475
Vanavond ook een poging wagen. Heb een tijdje niet gespeeld dus Secret Mage, Dudes Paladin, of Agro Shaman waarschijnlijk.louzy82 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:54:
Wat zijn jullie resultaten van de Brawliseum zoverre?
Ik heb zelf nog niet gespeeld, waarschijnlijk vanavond maar ik weet nog niet wat voor deck ik ga gebruiken.
Surfin' paradise!
Ik heb gisteren op NA en EU servers met een simpele secret/tempo mage respectievelijk 7 en 8 wins gehaald. Veruit de meeste losses waren tegen een secret/dude paladin (hoewel een goed getimede explosive runes op zijn mysterious challenger me een aantal keer heeft geredSnappie88 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:44:
[...]
Vanavond ook een poging wagen. Heb een tijdje niet gespeeld dus Secret Mage, Dudes Paladin, of Agro Shaman waarschijnlijk.
Resultaat zo ver (je moet wat als ranked het niet doet):louzy82 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:54:
Wat zijn jullie resultaten van de Brawliseum zoverre?
Ik heb zelf nog niet gespeeld, waarschijnlijk vanavond maar ik weet nog niet wat voor deck ik ga gebruiken.
Ik ga vanavond eens een poging wagen met een soort Big rogue die eerder hier in het forum gepost is.Nitai schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:57:
[...]
Resultaat zo ver (je moet wat als ranked het niet doet):
2x 12 wins met Mally Druid en Big Rogue
1x 11 wins met Giant Naga Lock
1x 4 wins met Deathrattle Hunter
En nu sta ik 2-1 met Big Priest.
Louzy#2475
Ik zou het ff in Play mode uitproberen, filmpjes van Dane is ook wel nuttig om de afwegingen te zien die hij maakt. Superleuk deck, krijg je weer het CW gevoel terug, beetje laidback.louzy82 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:15:
[...]
Ik ga vanavond eens een poging wagen met een soort Big rogue die eerder hier in het forum gepost is.
[ Voor 6% gewijzigd door Nitai op 01-03-2018 15:22 ]
Ik heb het deck al wat gespeeld op wild ranked (van rank 25 - 18 omdat ik normaliter standard speel)Nitai schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:21:
[...]
Ik zou het ff in Play mode uitproberen, filmpjes van Dane is ook wel nuttig om de afwegingen te zien die hij maakt. Superleuk deck, krijg je weer het CW gevoel terug, beetje laidback.
Ga na deze run m'n Evolve Shaman uit de kast trekken.
Louzy#2475
en? wat vond je er van?louzy82 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:28:
[...]
Ik heb het deck al wat gespeeld op wild ranked (van rank 25 - 18 omdat ik normaliter standard speel)
Erg leuk spelen, veel opties en keuzes om te maken.
mosselmossel schreef op zondag 18 februari 2018 @ 19:09:
[...]
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door louzy82 op 01-03-2018 15:56 ]
Louzy#2475
[ Voor 13% gewijzigd door Bad Brains op 01-03-2018 22:53 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Dat speelt al sinds gisteren vanochtend, geen ranked play mogelijk...Bad Brains schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:46:
Leuk die nieuwe brawl als je alle meta decks hebt, als je met je eigen kutkaartjes een deck moet maken gegarandeerd 1 win 3 losses.
En dat voor hetzelfde geld als een arena waar je ELKE kaart kunt krijgen (ja, wel RNG), te dom.
De rijken worden rijker,... etc.. Nog meer p2w, yay
Edit:
En nu dit.. zucht.
[afbeelding]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq