Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Mede-auteur:
  • Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-05 13:54

Astie

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mRLNZgk.png

Het heeft even geduurd, maar daar zijn ze eindelijk weer; de Gathering of Tweakers Hearthstone toernooien! Ik hoop dat ze weer met regelmaat gaan worden gehouden, te beginnen met een traditioneel Hearthstone Open om het nieuwe jaar in te luiden. Iedereen alvast heel veel speel- en kijkplezier toegewenst!

Het voornaamste streven is om hier een gezellig, vriendschappelijk toernooitje van te maken. Spelers van alle niveau's zijn dan ook welkom. Je speelt altijd een aantal matches mee, dus lig je er niet meteen uit als je van iemand verliest. Ook zijn er genoeg medespelers bereid om je vriendelijk en behulpzaam op weg te helpen. De bedoeling is natuurlijk dat dit een toernooi door en voor Tweakers is, maar neem gerust iemand mee; als ze maar aardig zijn. :)

Na afloop van het vorige toernooi was er het plan om vanuit de community ook zelf matches te gaan streamen en casten. Dit hoop ik door te kunnen zetten. Vergelijk het met de sfeer van de SeatStory Cup; alle deelnemers die samen in één villa lol maken, elkaars matches bekijken en ook zelf afwisselend de casting verzorgen. Geïnteresseerden zijn meer dan welkom. Wie mee wil helpen met het organiseren, mag zich ook melden.

Gedetailleerdere informatie over de regels is beschikbaar als je met je cursor boven bepaalde stukken tekst gaat staan, of via links naar een album met afbeeldingen. Vanwege het karakter van dit toernooi, zal er soepel mee worden omgegaan, zowel vanuit de organisatie als hopelijk de spelers; sportiviteit en speelplezier staan voorop.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3VTq5yg.png
  1. Het toernooi zal worden gestart op maandag 1 januari. De inschrijftermijn loopt tot eind 2017.
  2. We spelen op de EU-server.
  3. Het format is Conquest, met de kaarten uit Standard.
  4. Inschrijving is hier; verander je naam op Challonge in je battletag en vermeld je naam ook even in dit topic. Wie echt per se geen Challonge-account wil hebben, kan ik handmatig toevoegen.
  5. Er wordt begonnen met een Single Round-robin poulefase. Het aantal spelers per poule wordt later nog bepaald afhankelijk van de totale hoeveelheid deelnemers. Mocht er voor poules van 3 moeten worden gekozen, dan kan er eventueel Double Round-robin van gemaakt worden.
  6. De best scorende spelers per poule gaan door naar een Single Elimination knock-outfase. Ook het aantal spelers per poule dat doorgaat hangt af van het deelnemersaantal. De indeling voor de knock-outfase wordt waarschijnlijk nog met de hand aangepast.
  7. In de poulefase wordt gespeeld met 3 decks per persoon zonder bans (best of 5). In de knock-outfase is dit 4 decks met 1 ban (best of 5); in de finale 5 decks met 1 ban (best of 7).
  8. Alle decks die een speler in één match gebruikt zijn van verschillende classes.
  9. Classes en eventuele ban worden doorgegeven via deckselect.eu. (dat doe je zo) Je moet de precieze decklists waarmee je die match gaat spelen al hebben uitgekozen voordat de classes zijn doorgegeven.
  10. De speeltijd is in principe 3 dagen per ronde; voor de poulefase betekent dit 3 dagen maal het aantal te spelen matches per speler in de poule.
  11. Spelers moeten zelf met elkaar overeenkomen wanneer ze gaan spelen. Dit tijdstip moet ook in dit topic worden aangekondigd. Is de match niet voor de deadline gespeeld, dan beslist de organisatie wat het gevolg is.
  12. De optie om te mogen spectaten dient aan te staan.
  13. Zodra de match gespeeld is, vult iemand de uitslag in op Challonge. (dat doe je zo)
  14. Tools zoals Hearthstone Deck Tracker zijn toegestaan, bijvoorbeeld om recordings te maken, mits ze alleen worden gebruikt voor dingen die je ook met pen en papier had kunnen bijhouden.
  15. Als een game in een gelijkspel eindigt, blijven beide decks in de match. Dreigt een match oneindig door te blijven gaan, kunnen de spelers een alternatieve wincondition overeenkomen.
  16. Sinds de nieuwste patch begint er in een friendly match na een disconnect een timer op te lopen, zoals hier. Het is aan de speler zelf hoe lang je wacht, en als je de game stopt, wat het resultaat van die game wordt..
  17. In gevallen waar het reglement niet sluitend is, beslist de organisatie. In uitzonderlijke gevallen kan het reglement zelfs tijdens het toernooi worden aangepast.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Cd8tWAK.png
TWEAKERSNAAMBATTLETAG
1.AstieAstie#2155
2.RaketjeRaketje#1353
3.FindailParcival#2583
4.VicariousVicarious#1948
5.louzy82Louzy#2475
6.YanivanoYanivano#2825
7.Brammos155Brammos#2849
8.smurfinmarksmurfinmark#2466
9.The_ButlerTheButler#2327
10.TheFlexosTheFlex#2796
11.ruurd v.RuurdV#2902
12.MofkeesNeooeN#2211
13.StormGuardianValhallaHero#2399
14.KasaiAtlas#22744
15.beuker19killerbeuker#2427
16.HypermanMarius#2822
17.RabbiejRabbiej#2742

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IyAMHHA.png
http://challonge.com/GoTHSOpen2018

Inschrijven: http://challonge.com/tournaments/signup/CJXA3EG7YY

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5TMgBBp.png
PoulefaseKnockoutfase
ronde 1ronde 2ronde 3ronde 4
t/m dinsdag 16 januari18 jan - 20 jan21 jan - 23 jan24 jan - 26 jan27 jan - 29 jan

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9GBkwcB.png
Organisatie:
Deze mensen leiden het toernooi in goede banen. Hier kun je bij terecht als je vragen hebt, er regels toegepast moeten worden, of iets op Challonge aangepast moet worden.
  • the Virtual
  • Astie
Casters:
Deze mensen zijn beschikbaar om de matches te voorzien van live-commentaar.
Streamers:
Deze mensen zijn beschikbaar om de matches live uit te zenden.

[ Voor 4% gewijzigd door Astie op 08-01-2018 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:47

1lau

Hearthstone Arena Player

Top, veel plezier en succes allen! ;)

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet of het mogelijk is maar ik ben tot 5 januari op vakantie maar wil best wel mee doen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-05 11:58
Ik doe mee, speel vrijwel alleen arena dus moet nog wat decks gaan verzinnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
beuker19 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:08:
Ik weet niet of het mogelijk is maar ik ben tot 5 januari op vakantie maar wil best wel mee doen.
Dat zal geen probleem moeten zijn. Zelfs met poules van slechts 4 personen heb je alsnog 9 dagen de tijd. 1 januari als feestdag niet meerekenen lijkt me ook wel redelijk, dus dan heb je op zijn vroegst al tot en met 10 januari de tijd om een paar potjes te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Findail
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-06 07:23
Aangemeld :) Parcival#2583

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Leuk, ik ben ingeschreven!

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-05 14:01
Ingeschreven!

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanivano
  • Laatst online: 27-05 08:32
Ik heb me ook ingeschreven. Eerste x voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFlexos
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-04 21:56
Ook ik heb mij weer ingeschreven, Bedankt voor de reminder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:52
Ik doe ook mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StormGuardian
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15-08-2024
Ik ben ook van de partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-05 14:01

Kasai

Legendary

Op de valreep doe ik toch maar wel mee :)

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:43
Kasai schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:59:
Op de valreep doe ik toch maar wel mee :)
nice! Ik doe ook mee, speel uitsluidend wild en Arena dus ik ben me even aan het inlezen over welke decks er allemaal gespeeld worden in de meta.

succes allemaal

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
We gaan bijna van start. :) Nog een paar uurtjes en dan sluit de inschrijving.

Rabbiej heeft nog aangegeven wel mee te willen doen, maar heeft zich nog niet ingeschreven op Challonge. Staat hij er niet op tijd bij, dan voeg ik hem zelf toe. Blijkt hij zich toch te hebben bedacht, dan kan ik altijd zijn plaats overnemen.
Ook kon ik van smurfinmark geen battletag vinden, dus als je zelf contact moet zoeken, kan dit met PB via de link hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
Ik heb mijn tegenstander Louzy toegevoegd, mocht hij dat al gedaan hebben mijn excuses; ik block standaard alle friend requests bij hearthstone, want normaal word je toch alleen maar wat uitgescholden xD
Owja ik moest nog decks verzinnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
Raketje schreef op zondag 31 december 2017 @ 19:35:
Ik heb mijn tegenstander Louzy toegevoegd, mocht hij dat al gedaan hebben mijn excuses; ik block standaard alle friend requests bij hearthstone, want normaal word je toch alleen maar wat uitgescholden xD
Owja ik moest nog decks verzinnen....
We zijn nog niet begonnen hoor. :P Iedereen staat nog op volgorde van inschrijven; dat moet nog door elkaar gehusseld worden. Waarschijnlijk wordt zelfs de grootte van de groepen nog naar 6 aangepast (uitgaande van 17 of 18 deelnemers).

Vergeet ook niet dat de matches niet in een bepaalde volgorde gespeeld hoeven worden. Zoals het nu nog is volgens de indeling, staat je match met Louzy inderdaad gepland voor 'ronde 1', maar dat had ook gerust de laatste match mogen zijn; alles in de poulefase wordt in feite één ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik doe ook mee, ik ben alleen pas 3 januari weer thuis, voor die tijd spelen lukt nog wel denk ik, maar decklists doorgeven niet echt.

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the Virtual
Met vuurwerk is in het hele land gevierd dat het Gathering of Tweakers Hearthstone Open 2018 toernooi van start is gegaan. :Y) Iedereen de beste wensen en een gelukkig toernooi. Geniet ervan!

PoulefaseKnockoutfase
ronde 1ronde 2ronde 3ronde 4
t/m dinsdag 16 januari18 jan - 20 jan21 jan - 23 jan24 jan - 26 jan27 jan - 29 jan

Hierboven een schemaatje voor wat je ongeveer kunt verwachten qua tijdsbestek. Je mag natuurlijk gerust eerder beginnen als je tegenstander al bekend is. Mocht iets toch niet helemaal goed uitkomen, dan zal dit waarschijnlijk geen probleem zijn, maar meld het in ieder geval wel zo snel mogelijk.

De beste 3 van elke poule gaan door naar de knockoutfase; 9 spelers in totaal dus. Ik zit nog even uit te vogelen hoe ik daar een eerlijke seeding voor ga maken. :P Later meer daarover.

[ Voor 9% gewijzigd door the Virtual op 01-01-2018 04:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanivano
Voor mijn tegenstanders, ik kan altijd vanaf 21u.
Vroeger is voor mij nogal moeilijk, 1 baby en 1 peuter die veel van mijn aandacht opeisen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raketje en ik spelen onze match dinsdagavond om 20 uur. Casten/streamen vind ik best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:23
the Virtual schreef op zondag 31 december 2017 @ 18:50:
We gaan bijna van start. :) Nog een paar uurtjes en dan sluit de inschrijving.

Rabbiej heeft nog aangegeven wel mee te willen doen, maar heeft zich nog niet ingeschreven op Challonge. Staat hij er niet op tijd bij, dan voeg ik hem zelf toe. Blijkt hij zich toch te hebben bedacht, dan kan ik altijd zijn plaats overnemen.
Ook kon ik van smurfinmark geen battletag vinden, dus als je zelf contact moet zoeken, kan dit met PB via de link hiervoor.
Bedankt, in alle eindjaarsdrukte vergeten in te schrijven.

Ik zal vandaag of morgen eens wat decks in elkaar prutsen en ben vanaf dan de meeste avonden wel beschikbaar voor een potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Findail
StormGuardian en ik spelen onze match morgenavond 2 januari om 21 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Yanivano en ik spelen onze match vanavond om 21:00

The Butler en ik spelen morgen om 21:30

Astie en ik spelen woensdag om 20:30

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
louzy82 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 20:05:
Yanivano en ik spelen onze match vanavond om 21:00

The Butler en ik spelen morgen om 21:30

Astie en ik spelen woensdag om 20:30
Louzy laat er geen gras over groeien.... ;) gl hf

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
The_Butler schreef op maandag 1 januari 2018 @ 21:22:
[...]

Louzy laat er geen gras over groeien.... ;) gl hf
bang dat ik het vergeet anders :P

Gisteren kansloos onderuit in ieder geval :|

Louzy#2475

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raketje
De 1e win is binnen (netdecks ftw! ;x) , net Brammos toegevoegd we spelen waarschijnlijk vrijdag om 20.00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos155
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-05 22:20
Raketje schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:51:
De 1e win is binnen (netdecks ftw! ;x) , net Brammos toegevoegd we spelen waarschijnlijk vrijdag om 20.00 uur.
d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
Ik en louzy82 zijn onze match begonnen

1 - 0
1 - 1
2 - 1
2 - 2

2 - 3 ten onder gegaan

gg wp Louzy

[ Voor 57% gewijzigd door The_Butler op 02-01-2018 22:44 ]

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Findail
Stormguardian heeft gewonnen, 3-2, waren leuke potjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Rabbiej en ik spelen onze match in Gr. C morgen rond 2000.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
The_Butler schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:34:
Ik en louzy82 zijn onze match begonnen

1 - 0
1 - 1
2 - 1
2 - 2

2 - 3 ten onder gegaan

gg wp Louzy
wp
mooie potjes met een paar behoorlijke swings

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 721645

mm, beetje jammer, kom er een beetje laat achter dat het georganiseerd werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:39
Anoniem: 721645 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:41:
mm, beetje jammer, kom er een beetje laat achter dat het georganiseerd werd
Yup hier hetzelfde, kwam er op 2 januari achter :p
Aan de andere kant is m'n K&C cardbase nog niet heel groot omdat ik geen packs meer koop. Met arena runs wel een paar mooie nieuwe decks bij elkaar gesprokkeld maar dat zijn er maar 3/4.
Bij de volgende keer ben ik er wel bij, lijkt me leuk :)

Succes aan al diegenen die er wel aan mee doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFlexos
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-04 21:56
Hyperman/Marius#2822 en ik gaan onze match morgen avond rond 20:00 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Mofkees schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:22:
Rabbiej en ik spelen onze match in Gr. C morgen rond 2000.
we gaan ongeveer nu beginnen :D

Edit: 2-3 game winst voor Rabbiej! leuke games gehad en helaas heeft mijn favoriete Warlock me in de steek gelaten en 3 losses gegeven.

GL in de volgende games!

[ Voor 28% gewijzigd door Mofkees op 03-01-2018 20:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82
Helaas met 3-1 van Astie verloren

De eerste match gewonnen met een Evolve shaman tegen zijn control warlock waarbij hij slechte draws had dus wellicht was dat al lucky,

Maar mijn Aggro Druid en Zoo Warlock konden niet op tegen de king of control (special mention voor #@?! Voilord)

helaas herinnerde ik me pas toen de match begon dat ik weleens op het forum had gelezen dat Astie zowat uitsluitend control speelt 8)7 |:(

GG Astie

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!
louzy82 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:35:
Helaas met 3-1 van Astie verloren

De eerste match gewonnen met een Evolve shaman tegen zijn control warlock waarbij hij slechte draws had dus wellicht was dat al lucky,

Maar mijn Aggro Druid en Zoo Warlock konden niet op tegen de king of control (special mention voor #@?! Voilord)

helaas herinnerde ik me pas toen de match begon dat ik weleens op het forum had gelezen dat Astie zowat uitsluitend control speelt 8)7 |:(

GG Astie
Ik speelde op vorige toernooien nog weleens Face Hunter, puur om de tegenstander te verrassen. Verder speel ik met hoge uitzondering Tempo decks. Ik speel eigenlijk alleen Control en OTK decks. Dit past gewoon het beste bij mijn speelstyle en ik haal er consequent 60%+ winrate mee.
Het enige nadeel hiervan is dat mijn potjes enorm lang kunnen duren en dat gezien mijn beschikbaarheid van tijd ik maximaal tot rang 5 kan komen tegenwoordig.

Voidlord served his purpose. Heel Control Warlock draait om die ene kaart. Mijn Control Paladin en Highlander Priest deden het werk ook goed.

Jammer dat ik niet tegen jouw Hunter mocht spelen :9 .

GG's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82
Astie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:42:
[...]

Ik speelde op vorige toernooien nog weleens Face Hunter, puur om de tegenstander te verrassen. Verder speel ik met hoge uitzondering Tempo decks. Ik speel eigenlijk alleen Control en OTK decks. Dit past gewoon het beste bij mijn speelstyle en ik haal er consequent 60%+ winrate mee.
Het enige nadeel hiervan is dat mijn potjes enorm lang kunnen duren en dat gezien mijn beschikbaarheid van tijd ik maximaal tot rang 5 kan komen tegenwoordig.

Voidlord served his purpose. Heel Control Warlock draait om die ene kaart. Mijn Control Paladin en Highlander Priest deden het werk ook goed.

Jammer dat ik niet tegen jouw Hunter mocht spelen :9 .

GG's
pas maar op, er zit nu ook draw in ;)

had wellicht meer kans gehad dan druid or zoo

maar dat komt in de volgende ronde dan wel O-)

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Findail
we take it when we can get it... beetje kort dag, maar TheFlex gaat zo dadelijk tegen mij.

en... 2-3 verloren :) geinig om met rogue malfurion tegen druid malfurion te spelen :p

[ Voor 33% gewijzigd door Findail op 04-01-2018 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Net met 3-2 verloren van TheFlex.

Eerst met 2-0 achter gekomen, kwam nog terug tot 2-2. Laatste match was mirror match, aggro paladin vs aggro paladin, helaas niet meer die laatste pot kunnen winnen.

Was spannend. Call to Arms stronk card, zeker voor priest :P

Speel ws morgenavond tegen Parcival.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
Brammos en ik beginnen nu, kijken mag :)

3-0 gewonnen, zal dit week-end nog kijken voor een tegenstander, mij uitdagen mag natuurlijk ook.

[ Voor 55% gewijzigd door Raketje op 05-01-2018 20:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos155
Raketje schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:49:

3-0 gewonnen, zal dit week-end nog kijken voor een tegenstander, mij uitdagen mag natuurlijk ook.
AU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik ga zo tegen Parcival spelen

edit: gewonnen met 3-0 8)

[ Voor 33% gewijzigd door Vicarious op 05-01-2018 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Raketje schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:49:

zondag avond? 20:30 - 21:00?

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
Is goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanivano
Net mijn wedstrijd tegen Brammos afgewerkt, 3-1 in mijn voordeel.
Succes verder Brammos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Zijn er mensen uit groep c die morgen tijd hebben voor een match?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
Ik ben morgen wel beschikbaar. Alleen in de middag waarschijnlijk wel wat afspraken. Morgenavond, 1900 uur doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Rabbiej schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:29:
Ik ben morgen wel beschikbaar. Alleen in de middag waarschijnlijk wel wat afspraken. Morgenavond, 1900 uur doen?
Is goed!

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben gisteren thuis gekomen dus kan vanaf vandaag mijn matches spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

En zijn er mensen uit groep A die vanavond of morgen willen spelen? Stuur me een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

beuker19 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:55:
Ben gisteren thuis gekomen dus kan vanaf vandaag mijn matches spelen :)
Welkom terug! Leuk gehad? Wij mogen tegen elkaar, morgen ergens doen?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:16:
[...]

Welkom terug! Leuk gehad? Wij mogen tegen elkaar, morgen ergens doen?
Morgen avond rond 20.00u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ja moet wel lukken!

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mofkees
nu19:00 spelen Killerbeuker en ik onze match in GR. C.

edit:
2-3 met de winst naar KB :)

Game1: Mijn Kathrena secret hunter vs. zijn Keleseth Rogue. Hij speelde T1 al prince maar later teveel chip damage en secret van mij. T7 winst voor mij.

Game2: Mijn Spiteful Summer Priest tegen Kele Rogue. Deze keer speelde ik T1 prince. Had Tuskbreaker in hand maar geen activator. KB speelde wide en kon mij T6 al afmaken.

Game3: Mijn Priest tegen zijn cube lock. Deze pot is voor mij snel om te vergeten. KB trok alles perfect met 10 kaarten over in deck, terwijl ik alle antwoorden had maar niks trok (weapon removal/Silence e.d.).

Game4: Mijn Priest tegen zijn big dude Priest. Hij speelde T4 Barnes voor een Statue maar die kon hij niet reviven. T6 kreeg hij een 5/5 Yshaarj die een 10/10 Yshaarj summoned :D (Ik wilde hier al bijna op concede drukken, omdat ik nog aan 't tilten was van Game 3). Ik had nog een 5/6 dragon op bord en kon met de gejatte Dragon fire zijn bord clearen. Daarna 2x Summoner kunnen spelen terwijl hij een turn moest passen. Hij speelde DK om een 12/12 Dragonlord van Summoner te clearen en die dropte een paar dragons van mij. Vervolgens kon KB mij bord nog 2x clearen, maar ik had steeds Amber om pressure te maken en won die pot uiteindelijk.

Game5: Mijn cycle Druid tegen zijn priest. Hij speelde weer T3 coin Barnes met een statue. Helaas (?) voor hem had hij geen revive om verder druk op de bouwen. Ik had ook maar EEN ramp in de eerste 7 kaarten maar op T7 moest hij mijn auctioneer laten staan en zelf een 5/5 TLK rollen. De turn daarop had ik mijn kans om met 10 mana te cyclen. Helaas had ik geen goeie cycle en moest auctioneer traden en Fandral op een leeg bord spelen zonder value, om overdraw van belangrijde kaarten te voorkomen. Fandral ging dus gelijk dood. Deze turn was geloof ik de turning point. Daarna kreeg ik eindelijk mijn Naturalize en killde ik zijn Yshaarje, tegelijkertijd millde ik zijn DK :). Helaas voor mij bij het traden met zijn Statues verloor ik 2x mijn giant met 1/3 kans. Ik had nog steeds een voorsprong maar moest een turn nemen om Jades te verhogen tot 5/5 o.i.d.. Op die turn speelde hij een spellstone, die TLK/Yshaarj/Statue summoned en nog een Statue met Yshaarj getrokken. Ik kon zijn bord clearen maar kon nog maar EEN jade maken. Daarna speelde hij nog een spellstone met de nodige grote dudes. Die waren mij teveel en betekende het einde van een zeer spannende game en match.

Goed gespeeld KB en vee succes verder!

[ Voor 95% gewijzigd door Mofkees op 06-01-2018 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StormGuardian
Rond 21.00 vanavond zal mijn strijd tegen HyperMan starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net gewonnen met 3-2 waarbij ik het geluk iets meer mee had.
Waren wel leuke potten en spannend tot het einde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mofkees
... ennu om 20:30 ga ik mijn match spelen tegen Kasai.

edit:
3-1 voor mij. (Ik zou spelen Druid/Mage/Warlock en Kasai Mage/Warrior/Rogue)

Game1: mijn cycle druid tegen zijn big spell mage. Deze keer had ik redelijk wat ramp en had dus ook geen volle hand om met 10 mana UI te kunnen spelen. Kasai maakte er nog een game van om op een geven moment op een leeg bord Dragon Caller te spelen met 5x 5/5 dragons. Ik had op dit moment al redelijke grote Jades, 10/10 of zoiets en kon 3 Jades op het bord zetten. De enige kans voor Kasai was, denk ik, blizzard om mij te stallen en per buurt 28 face damage te doen. Helaas had hij met 5 kaarten over zijn tweede Blizzard niet getrokken. De Jades maakten daarna snel een einde aan deze match.

Game2: mijn eigen big spell mage tegen zijn control warrior. Aan 't begin deed niemand wat tot T5 o.i.d.. Daarna had ik redelijk snel mijn Medivh te pakken en met een paar big spells had ik redelijke minions op het bord. Zelfs ~40 armor redde 't niet voor hem omdat Brawl niet getrokken werd.

Game3: mijn quest lock tegen zijn Kingsbane rogue. Ik had een redelijke start maar Kasai's veel beter met Kingsbane gelijk T1. ~T7 had ik maar 3x discard gedaan en stond al op minder dan 10 leven. Had T8 een taunt gedropt en hoopte mijn Jaraxxus in hand volgende turn te kunnen spelen. Helaas voor mij speelde hij Sap en wapen buff om lethal te maken.

Game4: quest lock tegen control warrior. Dit was geen slechte match-up omdat control warrior niet zo snel druk kan maken. Ik trok T6 mijn Cataclysm. Met Imp op het bord had ik deze turn 7 kaarten gecycled en quest afgemaakt. Kasai probeerde nog face-damage te pushen met wapens maar ik had het geluk dat ik mijn DK niet ge-discard had. Verder zijn er alleen taunts in mijn deck om te stallen. De 3/2 demons werden hem net te veel en met een lege hand en -2 fatigue damage heb ik deze game gewonnen. Wederom kwam Brawl niet opdagen voor Kasai...

Weer een paar leuke games gespeeld. Deze keer had ik iets meer geluk met de match-up en draws.

[ Voor 94% gewijzigd door Mofkees op 06-01-2018 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanivano
Ik neem het woensdagavond om 21u00 op tegen Astie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Mofkees heeft gewonnen, gg, was lachen :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Net tegen ValhallaHero gespeeld, helaas weer 3-2 verloren. Speelde zelf niet al te best, maar waren wel leuke potjes. Snel uithuilen en morgen opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StormGuardian
De persoon met meer geluk heeft gewonnen ;).

Over morgen gesproken, heeft iemand van groep A morgenavond rond 21.00 tijd om met mij een match te spelen? Stuur me maar een private message.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Mofkees schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:22:
... ennu om 20:30 ga ik mijn match spelen tegen Kasai.

edit:
3-1 voor mij. (Ik zou spelen Druid/Mage/Warlock en Kasai Mage/Warrior/Rogue)

Game1: mijn cycle druid tegen zijn big spell mage. Deze keer had ik redelijk wat ramp en had dus ook geen volle hand om met 10 mana UI te kunnen spelen. Kasai maakte er nog een game van om op een geven moment op een leeg bord Dragon Caller te spelen met 5x 5/5 dragons. Ik had op dit moment al redelijke grote Jades, 10/10 of zoiets en kon 3 Jades op het bord zetten. De enige kans voor Kasai was, denk ik, blizzard om mij te stallen en per buurt 28 face damage te doen. Helaas had hij met 5 kaarten over zijn tweede Blizzard niet getrokken. De Jades maakten daarna snel een einde aan deze match.

Game2: mijn eigen big spell mage tegen zijn control warrior. Aan 't begin deed niemand wat tot T5 o.i.d.. Daarna had ik redelijk snel mijn Medivh te pakken en met een paar big spells had ik redelijke minions op het bord. Zelfs ~40 armor redde 't niet voor hem omdat Brawl niet getrokken werd.

Game3: mijn quest lock tegen zijn Kingsbane rogue. Ik had een redelijke start maar Kasai's veel beter met Kingsbane gelijk T1. ~T7 had ik maar 3x discard gedaan en stond al op minder dan 10 leven. Had T8 een taunt gedropt en hoopte mijn Jaraxxus in hand volgende turn te kunnen spelen. Helaas voor mij speelde hij Sap en wapen buff om lethal te maken.

Game4: quest lock tegen control warrior. Dit was geen slechte match-up omdat control warrior niet zo snel druk kan maken. Ik trok T6 mijn Cataclysm. Met Imp op het bord had ik deze turn 7 kaarten gecycled en quest afgemaakt. Kasai probeerde nog face-damage te pushen met wapens maar ik had het geluk dat ik mijn DK niet ge-discard had. Verder zijn er alleen taunts in mijn deck om te stallen. De 3/2 demons werden hem net te veel en met een lege hand en -2 fatigue damage heb ik deze game gewonnen. Wederom kwam Brawl niet opdagen voor Kasai...

Weer een paar leuke games gespeeld. Deze keer had ik iets meer geluk met de match-up en draws.
Leuke samenvatting! Inderdaad beetje pech met eerst geen blizzard krijgen en daarna 2 games 2x geen brawl, ach ja :) GG!

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
over 5 minuten beginnen Brammos en ik onze partij! Iedereen is welkom om te snipen ofc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos155
Astie schreef op zondag 7 januari 2018 @ 12:10:
over 5 minuten beginnen Brammos en ik onze partij! Iedereen is welkom om te snipen ofc
3-1 verloren! Eerste pot werd gespeeld tot op het einde. Helaas net niet genoeg voor mij!
Priest heeft me nog niet in de steek gelaten.

Succes nog astie in vervolg van het toernooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brammos155 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 13:34:
[...]

3-1 verloren! Eerste pot werd gespeeld tot op het einde. Helaas net niet genoeg voor mij!
Priest heeft me nog niet in de steek gelaten.

Succes nog astie in vervolg van het toernooi!
Ja de eerste pot ging echt tot t gaatje. Jammer van de fout die je maakte. Die extra concecration kon je later goed gebruiken.

Ik had de wincondition achter je priest te laat door. Leuk deck d:)b

Bedankt voor je deelname. Hopelijk tot het volgende toernooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
Kasai (Atlas) en ik beginnen zo aan onze partij. Mocht iemand willen spectaten, uiteraard welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Om 21.00 speel ik tegen StormGuardian

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net met 3-0 van Atlas/Kazai gewonnen al waren de matches spannender dan dat de uitslag doet vermoeden.
Zo waren de matches vs. Big Mage best wel spannend maar komt het deck imo. net iets te kort en de laatste partij was gewoon geluk dat juist mijn Aggro Paladin vs zijn Rogue kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
Nice weer een win tegen Louzy met 3-0.
Zo te zien ben ik zo goed als zeker door :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Verloren van Raketje met 0-3

Redelijk kansloos al had ie met de eerste game Zoo Warlock tegen Dragon Priest toch wel een paar keer knikkende knieen waarschijnljk ;)

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
Die 1e game was echt pure mazzel en topdeck skill ^^ , wat een sick start had je. Maarja voor de volgende keer ; trade :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Raketje schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:56:
Die 1e game was echt pure mazzel en topdeck skill ^^ , wat een sick start had je. Maarja voor de volgende keer ; trade :x
Duly noted ;)

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Butler en ik gaan zo beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

3-0 gewonnen van Stormguardian!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist met 3-1 van The Butler gewonnen. Hij had een hoop pech met zijn Hunter deck. De top 3 in onze poule is bekend nu denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurfinmark
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-05 17:40
Ter info,

Mijn tag is smurfinmark#2466

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smurfinmark schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:11:
Ter info,

Mijn tag is smurfinmark#2466
Mag ik vragen waarom jij nog geen wedstrijd hebt gespeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smurfinmark
Astie schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:05:
[...]

Mag ik vragen waarom jij nog geen wedstrijd hebt gespeeld?
Zeker, nog geen tijd gehad. Wil dat deze week oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurfinmark
Als een van mijn tegenstanders wil spelen, ik zou vanavond, morgen, en donderdag kunnen spelen, in de avond.

Daarna in het weekend ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurfinmark
Ik speel donderdag om 19;30 tegen Neooen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
De top 3 in poule B is nu zeker, indien nodig regel ik morgen de laatste 2 matches wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
Vanavond ook contact gehad met smurfinmark. Voor dinsdagavond afgesproken, onder voorbehoud om 20:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
Raketje schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:45:
De top 3 in poule B is nu zeker, indien nodig regel ik morgen de laatste 2 matches wel.
De top 3 in jullie poule staat inderdaad vast. De volgorde maakt echter nog wel uit wat betreft de seeding van de knockout-fase. Ik hoop natuurlijk dat iedereen zijn sportieve plicht doet en al zijn potjes afmaakt, zelfs als je niet meer door kunt gaan.

Die seeding gaat als volgt:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cVZS53z.png
Met 1. t/m 9. is aangegeven waar er spelers vanuit de poulefase worden geplaatst. De nummers 1, 2 en 3 van elke poule gaan door.

Cyaan (lichtblauw) is voor de poule met de best presterende speler die in zijn poule als nummer 3 is geëindigd. (Zie ook punt 6 van het reglement.)
Van de overige twee poules gaat groen naar de poule met de best presterende poulewinnaar van die twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Findail
Hyperman (aka Marius in HS) en ik (Parcival in HS) spelen over een half uur onze match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Net met 3-1 gewonnen.

Met Prince Rogue redelijk makkelijk van Beast Hunter gewonnen. Daarna mn Spiteful Summoner Priest gepakt, weer tegen Hunter. Lang <5 health gestaan, maar uiteindelijk deathrattle over het hoofd gezien en verloren. Was wel spannende pot.

Daarna mn Priest van Warlock gewonnen, en beslissende pot was Pally vs Rogue.

Findail succes nog met je laatste match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurfinmark
Rabbiej schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 00:38:
Vanavond ook contact gehad met smurfinmark. Voor dinsdagavond afgesproken, onder voorbehoud om 20:00 uur.
Ter info, Rabbiej heeft 3-2 gewonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the Virtual
Yanivano schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:12:
Ik neem het woensdagavond om 21u00 op tegen Astie.
Ik ga vanavond een poging doen om deze match te streamen. :)
https://www.twitch.tv/the_virtual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
Morgen om 9 uur speel ik tegen Yanivano, heb the_butler ook al bericht gestuurd en wacht nog op reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yanivano en ik zijn zojuist begonnen met TheVirtual als streamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist 3-0 verloren van Yanivano.

Echt spannend is het nooit geworden. Back-to-back-to-back-to-back topdecks met de juiste antwoorden gaven Yanivano een easy win.
Het enige wat nog op een potje leek was mijn Control Warlock tegen zijn Jade Druid maar mijn Guldan en Nzoth zaten onderop. De lackyes drawde ik na de Voidlords, etc etc. Zat niet mee waar het bij Yanivano wel mee zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yanivano
Klopt, het zat op belangrijke momenten in mijn voordeel, waardoor de 2 eerste potjes wel heel erg snel gingen. Laatste potje met mijn jade had ik het wat moeilijker om het af te maken, maar het uitblijven van Guldan en N'zoth helpen dan natuurlijk wel... Succes en misschien tot later in het tornooi Astie!

Morgenavond speel ik om 21u tegen Raketje voor de 1e plek in onze poule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:52
Vanavond om 21:00 zal ik mijn eerste match tegen StormGuardian (ValhallaHero#2399) spelen.

Ik moet de rest van mijn matches de komende dagen ook nog gaan spelen, dat zal voor mij dan in de avonden na 20:30 moeten gaan gebeuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

@smurfinmark wanneer heb je tijd voor onze match?

@the Virtual wanneer ga je weer streamen? Was leuk om in de chat te praten over de matches tussen Asti en Yanivano.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
Kasai schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:33:

@the Virtual wanneer ga je weer streamen? Was leuk om in de chat te praten over de matches tussen Asti en Yanivano.
Vanavond weer, als het goed is.

Om 19:30 de match Smurfinmark - NeooeN

Om 21:00 beginnen er twee matches; Raketje - Yanivano en ValhallaHero - RuurdV. Ik begin met de eerste; die twee spelen om het winnen van poule B, en het zou wel eens de snellere van de twee matches kunnen zijn. ;) Dan kan ik daarna overschakelen naar de andere match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
the Virtual schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:45:
[...]

Vanavond weer, als het goed is.

Om 19:30 de match Smurfinmark - NeooeN

Om 21:00 beginnen er twee matches; Raketje - Yanivano en ValhallaHero - RuurdV. Ik begin met de eerste; die twee spelen om het winnen van poule B, en het zou wel eens de snellere van de twee matches kunnen zijn. ;) Dan kan ik daarna overschakelen naar de andere match.

Wel met vertragingen he, anders kijk ik ff mee naar zijn hand :D

trouwens Smurfinmark en ik zullen onze match wat vroeger spelen omdat ik later wat verplichting heb. Onze match zal tegen 1900 gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurfinmark
Kasai schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:33:

Erm, ergens begin volgende week, of zondag?
Pagina: 1 2 Laatste