Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:30
xelfer schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 18:49:
[...]

Cijfers heb ik niet, anders dan mijn persoonlijke ervaring. Ik speelde zelf persoonlijk wel heel veel tegen bots met Chinese characters als namen of namen als Lingling of Adajsjajds. Zijn volgens mij veel Chinezen die overgestapt zijn naar andere regio’s en dan zichzelf aangemeld hebben als woonachtig in Turkije of Argentinië oid om zo toch een goedkope shop te krijgen.

Maar voor mij persoonlijk valt vooral de grote toename aan bots op.
Dat laatste hebben ze zeker geprobeerd, echter heeft Blizzard die loop hole volgens mij snel gesloten https://esports.gg/news/h...with-increases-up-to-600/

Mijn punt is echter dat ik niet verwacht dat een deze overstappers een groot percentage vertegenwoordigen van de volledige populatie oud china spelers. Uiteraard zal de hardcore niche aan spelers, een groep die misschien ook sneller deels zal botten (en mogelijk de competitieve spelers, al mogen die nu volgens mij niet meer deelnemen aan toernooien), zo'n overstap maken, maar ik vermoed dat dit misschien maximaal zo'n 5-10% is van de spelers. Echter zal je een 'gewone' speler dat denk ik niet snel zien doen, die ziet dat ie niet meer kan spelen en gaat een ander spel spelen, dat in China nog wel legitiem te verkrijgen is.

Die 5-10% zal hier echter wel zichtbaar zijn uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat het inderdaad een klein percentage spelers uit China is die overgestapt zijn. Aangezien China een gigantische markt is zal het in absolute zin wel om een vrij grote groep gaan.

Ik zie in ieder geval zat Chinese accounts met gouden DK portraits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:57
Joepie, nieuw set uit, heet Titans maar ik heb er nog geen enkele (wel 5 legendaries). :(

Vroeger kreeg je tenminste nog een gegarandeerde deathknight hero ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leuke nieuwe season, die tier 7 minions zijn echt nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:29
Best leuk inderdaad… alleen loopt bij mij de server na 3-4 beurten vast op D/C’s🤬🤬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:48
Ik ben ook teruggekeerd. Omdat ik al langer dan 90 dagen niet gespeeld hebt, kreeg ik de keuze voor een "returning player" deck ter waarde van 10K dust. Gezien ik nooit heel serieus heb gespeeld, is dat 5 keer zoveel dust als ik ooit verzameld heb geloof ik. Dus nu heb ik een mooi Shaman deck en ben ik silver 5 rank.

Maar wat nu? Ik heb zo'n 1500 coins en 2K dust, dus zou wat kaarten kunnen vervangen maar hoe? De deck heeft een bepaalde samenstelling en synergie die ik als beginnende speler moeilijk kan verbeteren...

Het gaat om het deck "Totemic Mastery" https://www.hearthpwn.com...-so-broken-overpowered-so

[ Voor 11% gewijzigd door FreeShooter op 23-08-2023 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:33
Weer legend, dit keer met Control Warlock. Lijkt echt sterk, alleen Control Priest lijkt onwinbaar.

Mulligan voor je goedkope control tools tegen agro/mid decks (Defile, Mortal Eradication, Thornveil Tentacle, evt Forge of Wills+Imposing Anubisath), en hard mulligannen voor Doomkin/Symphony of Sins tegen control.

https://hsreplay.net/deck...tm_campaign=mulliganguide

[ Voor 4% gewijzigd door DeadKennedy op 08-09-2023 14:44 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gSMdoU8D28PPmbSh-mfHix37bg4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xamEK8g2BkZG2V1ZItuoBsUA.png?f=fotoalbum_large

Titans miniset is live, wat zijn jullie bevindingen hiervan?
ikzelf haal het over 2 dagen, dan heb ik genoeg gold heb nu 1910 gold ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
offtopic:
De staat van Hearthstone is fascinerend. 1 bericht per maand in dit topic, steeds iemand anders. Ik heb nog nooit zo langzaam doch volhardend mensen langs elkaar zien praten.

{signature}

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 108rogar
Ik heb de miniset blind gekocht*, ik heb nog geen tijd gehad om te kijken wat er in zat. :D

(* Met gold.)

[ Voor 9% gewijzigd door 108rogar op 22-09-2023 15:13 ]

Voutloos schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:16:
offtopic:
De staat van Hearthstone is fascinerend. 1 bericht per maand in dit topic, steeds iemand anders. Ik heb nog nooit zo langzaam doch volhardend mensen langs elkaar zien praten.
Zo zie ik de playerbase van HS ook een beetje. In mijn friendslist zie ik af en toe mensen een potje HS spelen, maar nooit heel veel mensen tegelijk online. Note: mijn friendslist is vol.

Als ik een "play a friend for xp" quest heb dan duurt het ook vaak een paar dagen voordat ik iemand tref die tijd heeft voor een potje.

Heb het idee dat er nog wel wat mensen zijn die af en toe spelen, maar niet heel actief.

[ Voor 6% gewijzigd door xelfer op 30-09-2023 08:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
xelfer schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 08:07:
Zo zie ik de playerbase van HS ook een beetje. In mijn friendslist zie ik af en toe mensen een potje HS spelen, maar nooit heel veel mensen tegelijk online. Note: mijn friendslist is vol.

Als ik een "play a friend for xp" quest heb dan duurt het ook vaak een paar dagen voordat ik iemand tref die tijd heeft voor een potje.

Heb het idee dat er nog wel wat mensen zijn die af en toe spelen, maar niet heel actief.
Elke paar (3) dagen de dailies aftikken, af en toe za/zo een paar games extra om de weeklies af te tikken 🤷‍♂️

Laten we wel wezen, Hearthstone is een prima casual spelletje om af en toe te doen, maar het niet waard om significant uren in te steken.

<GOT> Zarhrezz#2885

xelfer schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 08:07:
[...]

Ik speel elke dag wel 1 tot 3 uur per dag, toevoegen mag:
Mooyini#2181

Het liefst speel ik WILD met name een soort
-Totem build met veel spells met Cho'gall +Yogg (shaman)
-priest build great Shadow/Raza/Zephyr/Aman'Thul/Murozond

standard speel ik
-Discovery rogue deck (Tess Greymane/Yogg)
-Mechs met dredge meganisme +Titan (paladin)

[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 30-09-2023 14:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cnTFBqu32RXWyRZ9jAGbguDeFVg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UMp3h55mPxtQgJGvC5ogWESz.png?f=fotoalbum_large

Had geluk uit mijn gratis golden pack (The Great Yogg Escape)

:9

waarschijnlijk ga ik hem dusten voor iets anders aangezien ik geen druid speler ben :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nu: 1 gratis Standard Pack in de shop te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
En een nieuwe set: https://hearthstone.blizz...rthstone-s-next-expansion

Lijkt dat nou maar of is de tijd tussen releases steeds korter? En dan ook nog Caverns of Time er tussen door. Wordt steeds lastiger zo om F2P te blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:32
Nog twee weken en het is weer BlizzCon. Het topic daarvoor is afgelopen week ook weer geopend voor wie daarover mee wilt praten.

Blizzcon 2023

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
108rogar schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 22:20:
En een nieuwe set: https://hearthstone.blizz...rthstone-s-next-expansion

Lijkt dat nou maar of is de tijd tussen releases steeds korter? En dan ook nog Caverns of Time er tussen door. Wordt steeds lastiger zo om F2P te blijven...
Blizzard zit een beetje in de uitmelkmodus met HS. Meer set releases en meer cosmetics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:55
Aangezien ik sinds vorige week was begonnen met Rumble en sinds twee dagen weer WoW speel, heb ik Hearthstone ook weer opnieuw gedownload.

Na mijn eerst potje gisteren, kon ik meteen de Sylvana skin unlocken. Was altijd aan het wachten dat ze terug in de sale zou gaan, maar wist niet dat je skins ook kunt craften.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yZhsQko_zTbypAnHkFSi8AjQC4k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gWnF431CIucTweMOKWAN1PPH.jpg?f=fotoalbum_large

Kijken voor een leuke Hunter deck.

Maar wat is nu precies "Wild" cards? Zijn dit cards die uit rotatie zijn en niet in PvP gebruikt kunnen worden?

[ Voor 42% gewijzigd door Toonen1988 op 10-11-2023 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Wild cards zijn inderdaad uit rotatie, dus uitgekomen voor vorig jaar. Je kunt gewoon ranked PvP doen met Wild cards, maar dan moet je op dat schild rechtsboven klikken (daar zitten ook nog Casual en Twist, een soort beperkte Wild set met extra restricties).

Skins craften? Met dust? Dat wist ik ook niet, misschien iets speciaal voor terugkerende spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:55
108rogar schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 17:28:
Wild cards zijn inderdaad uit rotatie, dus uitgekomen voor vorig jaar. Je kunt gewoon ranked PvP doen met Wild cards, maar dan moet je op dat schild rechtsboven klikken (daar zitten ook nog Casual en Twist, een soort beperkte Wild set met extra restricties).

Skins craften? Met dust? Dat wist ik ook niet, misschien iets speciaal voor terugkerende spelers?
Je kunt ze craften/kopen met goud. Het werkt trouwens niet bij elke skin. Voor Death knight Arthas Menethil heb je weer een andere currency voor nodig.

Ik heb de eerste sale van Sylvana gemist en toen de tweede sale. Toen ik gisteren door de skins heen aan het gaan was, was Sylvana opeens blauw om te craften.

Het heeft in totaal 1800 goud gekost. Maargoed, ik krijg toch weer altijd genoeg.

[ Voor 5% gewijzigd door Toonen1988 op 10-11-2023 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-KLQLDMtNTWkqJht2TMrV2A1rE4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wrnrJIaGMdW48KyIK4X0K5ZX.png?f=fotoalbum_large

10 jaar alweer, wat gaat de tijd toch snel ;)
Pagina: 1 ... 41 42 Laatste

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.