Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:57
Nitai schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:53:
[...]

Dat speelt al sinds gisteren vanochtend, geen ranked play mogelijk...
Ah ok, Blizzard ga je schamen.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-06 23:55
louzy82 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:15:
[...]

Ik ga vanavond eens een poging wagen met een soort Big rogue die eerder hier in het forum gepost is.
Big Rogue was geen succes tegen alle cubelocks. Secret Mages waren wel te doen.

Nu een Mill - kingsbane Rogue deck gepakt, eens kijken hoe dat uitpakt.
(vergeten om een eater of secrets toe te voegen )

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-05 14:01

Kasai

Legendary

Ik ben er nog niet over uit welk deck ik ga spelen, ik mis bijvoorbeeld Malganis en Aviana om een sterk deck te maken. Ga denk ik aan de slag met Tempo Mage of andere Dragon Priest, heel misschien Mill rogue.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik heb een shaman overload deck gebouwd omdat ie toch gratis was. Tot nu toe zowaar 2 wins en 1 loss :') Op naar de 2-3.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:01:
Ik heb een shaman overload deck gebouwd omdat ie toch gratis was. Tot nu toe zowaar 2 wins en 1 loss :') Op naar de 2-3.
Ik moest 5 wins met Mage. Ik heb alleen Standard...tempo-face it was. Precies 5-3 gehaald (105 gold + pack) dus 105 gold ten opzichte van normale brawl...prima deal dus.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:12
Leuke brawl! twee keer gespeeld nu, 5-3 en 12-2 met respectievelijk burn/secret mage en secret paladin. Dit zou een mode zijn die ze van mij permanent mogen implementeren. Niet ter vervanging van arena maar gewoon erbij.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 06-06 12:31
Ah, mooi, ranked doet het weer.

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
En als bonus 3 kobolds packs voor iedereen volgende week _/-\o_

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Royy90 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:45:
Leuke brawl! twee keer gespeeld nu, 5-3 en 12-2 met respectievelijk burn/secret mage en secret paladin. Dit zou een mode zijn die ze van mij permanent mogen implementeren. Niet ter vervanging van arena maar gewoon erbij.
Ik zag ergens ook een combinatie van recruit/Dude en secret Palladin voorbij komen. Zag er erg sterk uit.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-05 19:56
Ik wil dit spel weer oppakken, wat raden jullie mij aan om zeg maar als een beginner mee te starten?

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Desutoroiya schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:50:
Ik wil dit spel weer oppakken, wat raden jullie mij aan om zeg maar als een beginner mee te starten?
- Als je de startersbundel nog niet hebt, dan die uiteraard kopen.
- Niet meer investeren in Old Gods en Mean Streets (deze roteren in april naar Wild).
- Speel standaard om de kosten te drukken, tenzij je al een behoorlijke wild collectie hebt.
- Ga niet disenchanten, in elk geval niet teveel. Dit is een veelgemaakte fout en komt je duur te staan op langer termijn.
- Arena geeft meeste value voor je gold als je daar wat beter in bent(4+ wins).
- Er is ook single player content. Voor frozen throne kan je een skin vrijspelen en wat packs verdienen iirc. Kobolds is een leuke single player content zonder rewards.
- Rank 20/15/10/5/L zijn nu floors geworden. Als je dit hebt gehaald kan je niet meer lager zakken dan die floorrank.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik weet niet wat er gebeurd is maar ben nu ineens rank 5 ipv 7 dus de gratis epic is weer binnen :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:00
Royy90 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:14:
[...]

- Niet meer investeren in Old Gods en Mean Streets (deze roteren in april naar Wild).
beetje raar om te zeggen, als je juist een WILD speler bent misschien wel investeren erin, daarna alleen de optie om ze te craften met dust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Kol Nedra schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 17:55:
[...]

beetje raar om te zeggen, als je juist een WILD speler bent misschien wel investeren erin, daarna alleen de optie om ze te craften met dust!
Maar het is een returning player. Ik ga er vanuit dat hij geen hele grote (wild)collectie heeft. En dan zou standaard een veel logischere keus zijn. Mocht hij natuurlijk al een grote wild collectie hebben met gvg, tgt en ook nog de komende msog/wotog sets dan had hij waarschijnlijk niet om tips gevraagd.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:07
hmm 8-3 geëindigd in de tavern brawl, 7 keer tegen hetzelfde warlock deck gespeeld. De laatste 2 games geen entomb of silence mogen drawen dus 4x malganis of 4x doomguard tegen. Beetje jammer dat iedereen dat deck moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

bronce schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 19:42:
hmm 8-3 geëindigd in de tavern brawl, 7 keer tegen hetzelfde warlock deck gespeeld. De laatste 2 games geen entomb of silence mogen drawen dus 4x malganis of 4x doomguard tegen. Beetje jammer dat iedereen dat deck moet spelen.
Ik vind Mal'Ganis echt zo'n achterlijke kaart, was blij dat ie naar Wild ging.

Zelf speel ik reno mage in tavern brawl, sommige kaarten mis ik wel hoor, damn.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Mijn doel was altijd rank 10 halen. Ik ben nu al rank 5. Wat moet ik nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ga voor Legendary.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Ik heb echt zo'n hekel aan Warlocks. Zelfs al speel je er 61% tegen. De keren dat je ervan verliest zijn zulke frustrerende potjes. Met name door die Voidlords, Voidlord, VOidlord, Voidlord, nog een, nog een en nog één. Echt bah.

[ Voor 23% gewijzigd door mosselmossel op 03-03-2018 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Royy90 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 17:59:
[...]

Maar het is een returning player. Ik ga er vanuit dat hij geen hele grote (wild)collectie heeft. En dan zou standaard een veel logischere keus zijn. Mocht hij natuurlijk al een grote wild collectie hebben met gvg, tgt en ook nog de komende msog/wotog sets dan had hij waarschijnlijk niet om tips gevraagd.
Ik heb wel wat Wild cards, maar ik heb het spel niet aangeraakt sinds Blackrock Mountain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 20:12
Desutoroiya schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:50:
Rustig wachten op de volgende expansion, daarvoor een cheap deck craften (geef niet teveel uit!) om rank 5 en dus de golden epic te halen.

Ik merk dat de tegenstanders in de wild brawl nu best slecht spelen. Denken jullie dat het slim is hier 150 gold aan uit te geven? Ik heb helaas een matig deck tegen alle paladins; ik speel secret mage (heb geen wild decks verder). Ik win van vrijwel elke speler behalve van paladins, die gooien het board vol en dat is als secret mage niet te doen.

Maar het voelt als een betere investering dan arena eigenlijk.

Edit: net 11 wins gehaald! Bijna 400 gold, 75 dust en een pakje. Wow!

[ Voor 41% gewijzigd door TheProf82 op 03-03-2018 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
wat gebeurt er met je lopende brawliseum run als de brawl stopt?

Bij speciale arena;s kreeg je dan een gratis arena run

[ Voor 31% gewijzigd door louzy82 op 03-03-2018 15:39 ]

Louzy#2475

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
Wow; net uiteindelijk 11-3 in de wild tavern brawl. Nu weer een nieuwe run, maar dit kon wel eens veel lucratiever zijn dan normale arena omdat er veel mensen spelen met matige decks.

Ik zie soms prince malchezaar zelfs langskomen :P.

Edit: Na 11-3 twee keer 3-3 gegaan :P

[ Voor 7% gewijzigd door TheProf82 op 03-03-2018 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 11:05:
Ik heb echt zo'n hekel aan Warlocks. Zelfs al speel je er 61% tegen. De keren dat je ervan verliest zijn zulke frustrerende potjes. Met name door die Voidlords, Voidlord, VOidlord, Voidlord, nog een, nog een en nog één. Echt bah.
Nou dat heb ik op het moment met alle decks een beetje want het is nu wel heel veel van het zelfde :'(
Priest Warlock Paladin en Mage zie ik eigenlijk alleen nog maar en de rest is echt heel zeldzaam.
Ik hoop echt dat er ook nog een rondje nerfs aankomt tijdens de rotatie want Divine Favor, Doomguard, Arcanologist en Duskbreaker zijn zo verdomd sterk dat ze eigenlijk alle andere classes gewoon uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:27
Royy90 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:14:
Van de andere kant, nu kun je nog gebruik maken van de pity timers die op 30 gezet zijn vorig jaar. Heb je mooi een (wel bijna wild) legendary in de eerste 10 pakjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:20
Dat kan altijd nog. Je kunt via de website ook nog gewoon pakjes uit de wild sets kopen.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Ik zie trouwens dat ik van League of the explorers en blackrock mountains nog wings kan kopen; ik zie alleen weinig nut erin om dat te doen. De legendaries zijn allemaal bout :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TheProf82 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:45:
Ik zie trouwens dat ik van League of the explorers en blackrock mountains nog wings kan kopen; ik zie alleen weinig nut erin om dat te doen. De legendaries zijn allemaal bout :P.
LoE is anders een hele goede adventure met toch iconische kaarten als Reno, Sir Finley en Brann die in wild nog zeker top tier zijn.

En dan nog de gewone kaarten zoals Naga, Tunnel Trogg, Dark Peddler en Anifn die top tier zijn en nu nog heel veel gespeeld worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Muh, kom er nu net achter dat je geen win streak-bonus krijg op r5 :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:34

Nitai

Live the life you love.

mosselmossel schreef op zondag 4 maart 2018 @ 07:42:
:(:)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik ben 6-3 gegaan met reno mage.

Verloren van een reno control lock (hij speelde geen leeroy combo), burn mage (ik kreeg helaas reno niet) en tot slot een spitefull priest. Wel bizar dat een standard deck het zo absurd goed doet in een wild format.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
beuker19 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 00:55:
[...]

LoE is anders een hele goede adventure met toch iconische kaarten als Reno, Sir Finley en Brann die in wild nog zeker top tier zijn.

En dan nog de gewone kaarten zoals Naga, Tunnel Trogg, Dark Peddler en Anifn die top tier zijn en nu nog heel veel gespeeld worden.
Klopt; ik heb de 1e wing met Reno. De rest hoef ik niet per-se, ik speel niet zoveel wild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
https://hsreplay.net/replay/5qN3BuQiboUJBPnPibYm2H

Ik speelde net tegen de meest vieze mage arena :(. Het leek alsof ik gewoon tegen een constructed deck speelde, lol. Ik speelde slecht trouwens hoor.

[ Voor 8% gewijzigd door TheProf82 op 04-03-2018 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op zondag 4 maart 2018 @ 07:42:
Op lower ranks wordt het best puinhoop denk ik. De eerste nuttig reward is rank 15, terwijl je nu met 5 wins cardback krijgt, los van rank (dus 5 wins op rank 25 is genoeg). Daarnaast is het aantal sterren dat je nodig hebt om tot 15 te komen flink gestegen.

Mijn voorspelling: 80%+ van alle casual spelers gaat de rank 24-23 gewoon nooit meer passeren, want 20 niet meer nodig voor cardback. Als ik dat dan afzet tegen de extra effort benodigd voor een golden rare voorzie ik dat ik zelf ook de moeite niet meer neem en zo op 25-23 blijft hangen. Grote voordeel is daarbij dat je quests gewoon op ladder kan doen, omdat dat toch niet meer uitmaakt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:17

Thompson

Beeromaniac

Pfoe dan baal je... Best een mooi Reno deck gemaakt in Arena, de nodige removal spells en leuke taunts om de game lang genoeg te laten duren op een goede kans hem te trekken, 2-3 mee gegaan.
De 3 verloren games had ik nog 4, 11 en 7 kaarten in m'n deck, elke keer zat Reno daar nog tussen... 1 keer gewonnen voordat ik Reno had en 1x gewonnen met Reno, alhoewel ik die waarschijnlijk ook zonder had gewonnen.

/edit: Blizzard wou wat goed maken, wel een legendary uit 't pakje :) Helaas volgens mij een compleet nutteloze (Temporus), dus dat wordt waarschijnlijk een DE.

/edit2: En even een klacht. Het is echt achterlijk hoe vaak ik een secret mage tegen me krijg die kan openen met de hand mana wyrm -> coin -> kabal lackey -> secret.
Het is lang geleden dat ik kansberekening heb gedaan maar volgens mij is die kans vrij klein, en toch heb ik het gevoel dat ik zeker de helft van de games tegen secret mage deze opener tegen me krijg...

[ Voor 40% gewijzigd door Thompson op 04-03-2018 20:44 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-06 11:15
Ik had inmiddels al wel geruchten verwacht van een nieuwe expansion.. er komen er 3 per jaar toch? Vaak is er dan ineens nieuws dat een bepaalde stem acteur een bepaalde rol op zijn CV heeft staan wat toch wel verdacht veel op een nieuwe expansion zou lijken, dan de bekendmaking en dan weken van nieuwe kaarten tonen.

Maar nog niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Ik merk dat ik in Wild Arena echt matig presteer. Gister 5 runs gedaan en gemiddeld maar 3 wins (in normal arena haal ik meestal wel een average van 4.5 of hoger). Misschien zijn de spelers beter?

Ik ga denk ik even geen wild arena meer spelen totdat de nieuwe expansion uit is (hoop voor mei). Bovendien krijg ik dan meteen de nieuwste pakjes; KaC is alweer n paar maanden oud. Gister toch weer 600gold uitgegeven...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb uiteindelijk de volgende resultaten gehaald in Brawliseum:

7 wins run met Malygos druid
5 wins run met Malygos druid
11 wins run met Secret paladin
8 wins run met Secret paladin
3 wins run met Malygos druid (omdat het kan..)

Al met al vooral een hoop gold meer terug dan ik erin heb geïnvesteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Ik heb niet zoveel runs gedaan helaas want ik vond het wel echt leuk

Big rogue, niet heel succesvol, 4 of 5 wins
Kingsbane mill rogue, 2 runs van 8 wins
Aggro Shaman, 2 runs van 8 wins.

Vooral Mill rogue potjes duurden erg lang maar het werkte wel erg goed tegen Cubelock, Resurrect Priest, Spiteful Priest en Secret Mage. Alleen tegen Aggro zoals Dude Palladin, Murloc Palladin had ik weinig kans.

Ik mistte een aantal belangrijke kaarten om een aantal decks te proberen zoals: Malygos, Sunkeeper Tarim + Mysterious Challenger, Aluneth, Y'Shaarj

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik miste voor Maly druid ook nog wel wat kaarten.. die epic choose twice kaart (maar die is sowieso wel goed dus kan ik vast nog wel vaker gebruiken) en Aviana had ik nog niet..

En omdat ik t een geinig deck vind heb ik Aviana maar gewoon gecraft voor wild ladderen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Ik ben sinds een week of 4 weer bezig en heb toen Aluneth gecraft. Dat was het zeker waard :-). Ik heb weinig kaarten, en wat ik heb is toch veel mage. Met Aluneth had ik een complete secret-mage deck, en was ik vrij gemakkelijk rank 5.

Toch elke maand weer 400 dust :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Na paar dagen het spel weer opgepakt te hebben, was ik best verbaasd dat mijn oude priest deck nog 28/30 kaarten had, alleen mijn azure drake zijn wild geworden.

Ik weet niet hoe mijn deck genoemd werd, zal ik moeten achterhalen. Iedergeval met de Prophet speel ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheProf82
Desutoroiya schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:21:
Na paar dagen het spel weer opgepakt te hebben, was ik best verbaasd dat mijn oude priest deck nog 28/30 kaarten had, alleen mijn azure drake zijn wild geworden.

Ik weet niet hoe mijn deck genoemd werd, zal ik moeten achterhalen. Iedergeval met de Prophet speel ik.
Cool. Prophet Velen is een geweldige kaart. Ik heb hem al geruime tijd, net als Lyra the sunshard; ik heb een paar mooie priest legendaries. Helaas zijn er op dit moment niet echt goede decks met Velen, en precies toen Razakus zo goed was (ik had het waarschijnlijk wel gecraft) was ik aan het afstuderen en heb ik Hearthstone even verbannen uit mijn leven :-).

Het enige positieve lichtpuntje is dan ook dat mijn scriptie is afgerond... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Dit is mijn deck die ik nu gebruik en vroeger dus ook gebruikte.
https://www.hearthpwn.com/deckbuilder/priest#25:2;62:2;157:2;207:2;228:1;315:2;415:2;431:2;457:2;547:2;554:2;557:1;600:2;656:2;659:2;671:2;

Feedback is altijd welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Ik zou gewoon lekker gaan spelen, kijken hoe het werkt en welke kaarten het minst toevoegen en die vervangen :-). Zo heb ik ook een deck gemaakt en die zit nu op rank 10 in wild.

https://www.hearthpwn.com/decks/1046102-burnmage

Ik heb regelmatig potjes waar ik op beurt 5 een flamewaker, sorcerers apprentice + 4-5 spells speel (inclusief coin, primordial glyph, mirror images) en bizarre burst doe. Gister zelfs eenmaal twee flamewakers met spells gespeeld, dan is de tegenstander snel dood :-).

Kunst is vooral om niet te snel je kaarten te spelen; flamewaker (en soms mana wyrm) is echt je winconditie maar als ze die removen is het snel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Ik speel heel vaak tegen een Ctun deck. Heb er alleen nooit van verloren. Ik zie ook niet echt in wat er zo spannend is aan dit deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Ik vind het ook een matige deck. Als ze Cthun niet trekken hebben ze eigenlijk gewoon een vrij matige deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Het is dat Oaken summons gewoon supergoed is in Malygos druid.. anders zou ik de Aviana - Kun combo gaan misbruiken in een Druid Cthun deck.. maar misschien doe ik dat gewoon alsnog..

Aviana - Kun - Brann - Cthun buffs - Cthun!.. So much fun :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Vorige week een ticket aangemaakt omdat ik na mijn bezoek aan HCT in Amsterdam nog geen cardback had gehad.
Even nagekeken hadden ze het en al vrij snel hebben ze hem toegekend
Gisteren bij inloggen een aangename verrassing want naast de Thrill of victory cardback ook nog eens de Power Core cardback erbij gehad!

Kan alleen nu niet kiezen welke ik als vast cardback ga gebruiken, ben er wel erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Laatst online: 15:51
net de beste pack uit mn leven geopend: 1 blue: Hooked Reaver 1 reg: Fungal enchanter, Leg: Geosculpter Yip, Leg: Ixlid. Fungal Lord, Epic: Arcane Tyrant.

echt niet normaal.. heb er maar ff een screenshot van genomen hahahaha

Die Ixlid vind ik wel een leuke kaart moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
beebie121 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:10:
net de beste pack uit mn leven geopend: 1 blue: Hooked Reaver 1 reg: Fungal enchanter, Leg: Geosculpter Yip, Leg: Ixlid. Fungal Lord, Epic: Arcane Tyrant.

echt niet normaal.. heb er maar ff een screenshot van genomen hahahaha

Die Ixlid vind ik wel een leuke kaart moet ik zeggen :)
Damn! Lucky you ;)

Ik heb Ixlid, maar nog geen goed gebruik ervoor gevonden (speel ook weinig tot geen Druid)
Mocht je er succes mee hebben dan hoor ik dat graag :P

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Ik word alle paladins wel zat hoor. Zeker omdat ik mage speel. Ik heb geen andere decks helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:01:
Ik word alle paladins wel zat hoor. Zeker omdat ik mage speel. Ik heb geen andere decks helaas..
Nou aan de andere kant ben ik Mage ook wel zat :p de hele meta bestaat bijna nog maar uit 4 classes + Hunter.
Ik hoop maar dat de rotatie en de nieuwe uitbreiding weer genoeg diversiteit brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
beuker19 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:14:
[...]

Nou aan de andere kant ben ik Mage ook wel zat :p de hele meta bestaat bijna nog maar uit 4 classes + Hunter.
Ik hoop maar dat de rotatie en de nieuwe uitbreiding weer genoeg diversiteit brengt.
Zeker mee eens! Ik snap dat je het zat bent, maar paladin wordt verreweg het meest gespeeld en countert mage keihard :P. Dat maakt het voor mij met mijn beperkte kaarten niet echt leuk, zeker niet omdat ik graag weer rank 5 haal voor april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:26:
[...]

Zeker mee eens! Ik snap dat je het zat bent, maar paladin wordt verreweg het meest gespeeld en countert mage keihard :P. Dat maakt het voor mij met mijn beperkte kaarten niet echt leuk, zeker niet omdat ik graag weer rank 5 haal voor april.
Maar Mage countert Warlock en Priest weer en zo is de circle weer rond en dat is ook gelijk het probleem want de rest is gewoon niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
En voor mensen roepen: ga naar Wild. Ik zit nu een tijdje vanaf rank 3, 4 en 5 te spelen. Het is er niet anders. Paladins (29%), Mages (18) en Warlocks (26). Af en toe een verdwaalde Priest (9) en Hunter (6), maar dat is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Laatst online: 24-05 18:51
mosselmossel schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:36:
En voor mensen roepen: ga naar Wild. Ik zit nu een tijdje vanaf rank 3, 4 en 5 te spelen. Het is er niet anders. Paladins (29%), Mages (18) en Warlocks (26). Af en toe een verdwaalde Priest (9) en Hunter (6), maar dat is het wel.
Idd. Weekje geleden nog eens ff geprobeerd met de balance patch en het is toch nog steeds dezelfde KUTZOOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
beuker19 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:32:
[...]

Maar Mage countert Warlock en Priest weer en zo is de circle weer rond en dat is ook gelijk het probleem want de rest is gewoon niet goed genoeg.
Mage counter priest zeker niet, dat is ongeveer 50/50. Misschien net in het voordeel van mage. Warlock wel ja, maar ik kom 3x zoveel paladins tegen rond rank 7 hoor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Tomski1986 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:49:
[...]

Idd. Weekje geleden nog eens ff geprobeerd met de balance patch en het is toch nog steeds dezelfde KUTZOOI.
heeeeey Tomski! Ik heb je gemist O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05 22:45
mosselmossel schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:36:
Ik kom in Wild ook veel Kingsbane Rogues(20%) en Priests (Innerfire en Big Priests - 20%) tegen en ook nog met regelmaat een Evolve Shaman (13%). Zit nog wel wat lager in rank (nu rond 13). Paladins juist maar rond 5% nu. (Gemeten vanaf start van dit seizoen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Laatst online: 24-05 18:51
Nitai schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:06:
[...]

heeeeey Tomski! Ik heb je gemist O+
Dacht ik wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Sypheron schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:27:
[...]

Ik kom in Wild ook veel Kingsbane Rogues(20%) en Priests (Innerfire en Big Priests - 20%) tegen en ook nog met regelmaat een Evolve Shaman (13%). Zit nog wel wat lager in rank (nu rond 13). Paladins juist maar rond 5% nu. (Gemeten vanaf start van dit seizoen)
Ja, maar die decks (met name Kingsbane en Big Proest) zijn decks die van te veel factoren afhangen. Roll high or lose decks. Dus op zich logisch dat die op lagere ranks nog wel gespeeld worden. Vanaf rank 10 kom je ze nauwelijks meer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Met dank aan Brawl deze week :).

1 rare
1 golden rare
1 golden epic
1 legendary

Duuuust :).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YNfMHuF.jpg

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Dat is veel dust :D. Ik had weer een matige pakje; mijn pity timer moet toch best dichtbij zijn voor classic denk ik. Ik zou bijna pakjes kopen, maar doe mijn best te sparen :D.

Hebben jullie al gold gespaard voor de aankomende uitbreiding? ik zit op 2150 gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Laatst online: 15:51
Zit nu op 2000 gold. ik had iets van 2700 maar heb ff wat Arena's gedaan voor de fun
heb ook nog iets van 2500 dust op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 18:01
TheProf82 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:15:
Dat is veel dust :D. Ik had weer een matige pakje; mijn pity timer moet toch best dichtbij zijn voor classic denk ik. Ik zou bijna pakjes kopen, maar doe mijn best te sparen :D.

Hebben jullie al gold gespaard voor de aankomende uitbreiding? ik zit op 2150 gold.
Ik zou Millhouse Manastorm niet meer dusten nu. In het verleden kon je hem zeker dusten, maar nu loop je de kans dat je volgende legendary weer een Millhouse Manastorm is, zeker als je al bijna alle classic legendaries hebt...

Heb ondertussen alweer 6540 gold bij elkaar geharkt, maar ben dan ook al weer sinds dag 1 van K&C aan het sparen. Arena spelen doe ik niet, dit is allemaal van daily quests 8)

Verder nog 9520 dust en daar komt de 1800 dust van de cards die naar de HoF gaan nog bij :)

[ Voor 5% gewijzigd door The_Big_Easy op 08-03-2018 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
The_Big_Easy schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:29:
[...]

Ik zou Millhouse Manastorm niet meer dusten nu. In het verleden kon je hem zeker dusten, maar nu loop je de kans dat je volgende legendary weer een Millhouse Manastorm is, zeker als je al bijna alle classic legendaries hebt...

Heb ondertussen alweer 6540 gold bij elkaar geharkt, maar ben dan ook al weer sinds dag 1 van K&C aan het sparen. Arena spelen doe ik niet, dit is allemaal van daily quests 8)

Verder nog 9520 dust en daar komt de 1800 dust van de cards die naar de HoF gaan nog bij :)
WOW dat is een hoop. Ik ga na de volgende expansion ook sneller sparen denk ik! Wat een dust ook, ik heb 1200. Wel ga ik net genoeg krijgen (inclusief wat disenchants van een paar gouden kaarten) om twee molten giants goud te craften, die had ik nog niet.

Dus ook ik krijg dan +1800 dust, altijd mooi meegenomen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• louzy82
TheProf82 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:42:
[...]
om twee molten giants goud te craften, die had ik nog niet.

Dus ook ik krijg dan +1800 dust, altijd mooi meegenomen!
Dust van de Molten Giants is niet mooi meegenomen, je krijgt terug wat je eraan gespendeerd hebt.

Je krijgt wel 2 gratis Golden Molten Giants, dat is wel mooi meegenomen ;)

Louzy#2475

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
louzy82 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:47:
[...]

Dust van de Molten Giants is niet mooi meegenomen, je krijgt terug wat je eraan gespendeerd hebt.

Je krijgt wel 2 gratis Golden Molten Giants, dat is wel mooi meegenomen ;)
Dat weet ik, maar bij mij gaat elke golden kaart de shredder in, tenzij ik hem wil gebruiken. Dit omdat ik altijd dezelfde kaart normal zou kunnen craften, en mijn collectie dermate klein is (ik speel nog maar 8 maanden opgeteld als f2p) dat golden kaarten me niet boeien. Ik doe dit al een jaar en heb er nooit spijt van gehad :).

Ik zie het dus als 1800 gratis dust (800 voor iceblocks, 200 voor de coldlight oracles en 800 na het disenchanten van 2 golden molten giants).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

The_Big_Easy schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:29:
[...]

Ga je de preorder doen van nieuwe expansion?

Ik heb 13k dust, kan nog eens iets van 1500-2000 dust krijgen door op mass disenchant te drukken, daarbij 5200 gold verzameld. Ga sowieso de preorder doen, dan ben ik helemaal klaar voor het nieuwe jaar :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Ik denk dat ik gewoon wacht op de kaarten; misschien zijn een aantal decks straks wel bijna onveranderd; in dat geval vind ik het wat zonde van mn geld. Ik had Ungoro gepre-ordered maar had toen uiteindelijk als legendaries Tyrantus en nog een boutkaart, vrij matig dus :P.

Ik ben wel benieuwd naar de announcement en de datum, het duurt al best lang. Wanneer denken jullie dat de expansion wordt gereleased? 4 weken? ik denk eerder half, of zelfs eind april!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Laatst online: 19:15
Waarschijnlijk kondigen ze aan dat het 'in april' uitkomt, zonder een specifieke datum te geven, waarna ze het vervolgens uitbrengen op de laatste dag van de maand.

Net als de drie packs die we 'deze week' zouden krijgen... :P

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
TheProf82 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:56:
[...]

Dat weet ik, maar bij mij gaat elke golden kaart de shredder in, tenzij ik hem wil gebruiken. Dit omdat ik altijd dezelfde kaart normal zou kunnen craften, en mijn collectie dermate klein is (ik speel nog maar 8 maanden opgeteld als f2p) dat golden kaarten me niet boeien. Ik doe dit al een jaar en heb er nooit spijt van gehad :).

Ik zie het dus als 1800 gratis dust (800 voor iceblocks, 200 voor de coldlight oracles en 800 na het disenchanten van 2 golden molten giants).
Die berekening klopt helaas niet... Om 2 gouden molten giants te craften heb je 3200 dust nodig. Deze hoeveelheid krijg je weer terug van Blizzard als ze naar de HoF gaan. Netto heb je dus geen dust gekregen dan, tenzij je ook je regular molten giants dust voor de volle mep. Dat levert je dan 800 dust op. Maar die 800 dust had je anders ook gekregen als je al regular moten giants had. Blizzard geeft je slechts de dust value voor de duurste 2 giants die je hebt, niet voor alle 4 :+
Kasai schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:57:
[...]

Ga je de preorder doen van nieuwe expansion?

Ik heb 13k dust, kan nog eens iets van 1500-2000 dust krijgen door op mass disenchant te drukken, daarbij 5200 gold verzameld. Ga sowieso de preorder doen, dan ben ik helemaal klaar voor het nieuwe jaar :)
Ja, ga zeker wel pre-orderen. De eerste expansion van het jaar is altijd de expansion waar je het langst plezier *O* (of voor sommigen onder ons frustraties :r ) uit haalt...

[ Voor 20% gewijzigd door The_Big_Easy op 08-03-2018 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
The_Big_Easy schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:29:
[...]

Die berekening klopt helaas niet... Om 2 gouden molten giants te craften heb je 3200 dust nodig. Deze hoeveelheid krijg je weer terug van Blizzard als ze naar de HoF gaan. Netto heb je dus geen dust gekregen dan, tenzij je ook je regular molten giants dust voor de volle mep. Dat levert je dan 800 dust op. Maar die 800 dust had je anders ook gekregen als je al regular moten giants had. Blizzard geeft je slechts de dust value voor de duurste 2 giants die je hebt, niet voor alle 4 :+
Nee hoor. Jij bent in de war met het scenario waar ik al molten giants heb, en ik ze golden craft. Dat voegt inderdaad niets toe.

Ik heb echter geen molten giants; slechts 2 regular iceblocks en 2 regular coldlight oracles.
- Als ik ze normal craft, geef ik 800 dust uit, krijg ik 800 terug, en krijg ik 200 dust voor de disenchant.
- Als ik ze golden craft, geen ik 3200 dust uit, krijg ik 3200 dust terug, en krijg ik 800 dust voor de disenchant.

Zie ook hier.

Als je kaarten niet hebt, kan je ze het beste golden craften als je het puur voor de dust doet (en dus disenchant na de patch). De kaarten die ik al heb (zoals iceblock) die craft ik niet golden, dat levert inderaad niets op, als je het puur doet voor de dust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
TheProf82 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:49:
[...]

Nee hoor. Jij bent in de war met het scenario waar ik al molten giants heb, en ik ze golden craft. Dat voegt inderdaad niets toe.

Ik heb echter geen molten giants; slechts 2 regular iceblocks en 2 regular coldlight oracles.
- Als ik ze normal craft, geef ik 800 dust uit, krijg ik 800 terug, en krijg ik 200 dust voor de disenchant.
- Als ik ze golden craft, geen ik 3200 dust uit, krijg ik 3200 dust terug, en krijg ik 800 dust voor de disenchant.

Zie ook hier.

Als je kaarten niet hebt, kan je ze het beste golden craften als je het puur voor de dust doet (en dus disenchant na de patch). De kaarten die ik al heb (zoals iceblock) die craft ik niet golden, dat levert inderaad niets op, als je het puur doet voor de dust.
Ah, idd. Ik ging er vanuit dat je al regular molten giants had. Zelfs als je free-to-play bent zou je ondertussen al wel bijna alle classic epics moeten kunnen hebben, als je tenminste net als ik al een tijdje mee draait :) (heb zelf nog geen enkele classic pack met geld gekocht, alleen pre-orders en in het verleden de adventures).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
The_Big_Easy schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:55:
[...]

Ah, idd. Ik ging er vanuit dat je al regular molten giants had. Zelfs als je free-to-play bent zou je ondertussen al wel bijna alle classic epics moeten kunnen hebben, als je tenminste net als ik al een tijdje mee draait :) (heb zelf nog geen enkele classic pack met geld gekocht, alleen pre-orders en in het verleden de adventures).
Ik ben begonnen in januari 2017, 5 maanden gespeeld, en nu net weer begonnen :-). Mijn classic collectie is dan ook ruk :D. Ik loop elke expansion weer tegen de uitdaging aan; welke pakjes moet ik nou kopen...? Ik craft dus vooral classic kaarten; de kans dat ik uit de (gigantische) classic collectie haal wat ik nodig heb is minimaal.

Allicht dat ik vanaf de volgende expansion meer arena speel, minder pakjes koop en de gekochte pakjes verdeel over classic & de nieuwste expansion. Dat is allicht slimmer, anders heb ik over 2 jaar nog steeds weinig classic kaarten :).

Ik heb helaas door dit alles maar 1 competitive deck; mage. Ik speelde control mage in ungoro (geweldige deck) en nu secret (eenzijdig maarja, ik heb geen andere opties).

[ Voor 7% gewijzigd door TheProf82 op 08-03-2018 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Laatst online: 17:20
The_Big_Easy schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:55:
[...]
Zelfs als je free-to-play bent zou je ondertussen al wel bijna alle classic epics moeten kunnen hebben, als je tenminste net als ik al een tijdje mee draait :)
Ik heb als lang meedraaiende ftp'er juist geen moltons omdat ik ze bij de vorige nerf heb gedust. Dus nu kan ik ook eens duur doen met zo'n golden shower en daarna extra dust vangen. *O*

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Big_Easy
PCBaas schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:55:
Waarschijnlijk kondigen ze aan dat het 'in april' uitkomt, zonder een specifieke datum te geven, waarna ze het vervolgens uitbrengen op de laatste dag van de maand.

Net als de drie packs die we 'deze week' zouden krijgen... :P
Ik kon ze zonet claimen via de battle.net client! Had 2 epics die ik nog niet had en ook nog Rin, the First Disciple *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Nefarius is waardeloos in deze brawl of Ragneros is OP. Dat wisten we al jaren, nu weer. Veel plezier! :P

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

The_Big_Easy schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:29:

[...]

Ja, ga zeker wel pre-orderen. De eerste expansion van het jaar is altijd de expansion waar je het langst plezier *O* (of voor sommigen onder ons frustraties :r ) uit haalt...
En dan doel je op :p?

Whispers vond ik echt super leuke expansion, mean streets... Not so much :(
Adamoland schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:04:
Nefarius is waardeloos in deze brawl of Ragneros is OP. Dat wisten we al jaren, nu weer. Veel plezier! :P
Ik heb gewonnen met Nefarius!

Toegegeven, een Earth shock en een Frost nova die uit mijn hero power kwamen waren precies wat ik nodig had om te winnen :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Kasai schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 09:59:
[...]

Ik heb gewonnen met Nefarius!

Toegegeven, een Earth shock en een Frost nova die uit mijn hero power kwamen waren precies wat ik nodig had om te winnen :+
Ik ook, maar dat was ook de challenge ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Ik verloor net keihard hoor, als ragnaros. Hij had op beurt 2 (dus 5 mana) al een minion die de rest goedkoper maakte en plompte constant zn board vol. Ik had niet de board clears en ging dood voordat mijn wapen uberhaupt zn deathrattle had gedaan (uiteraard elke beurt aangevallen en gecleared waar mogelijk).

Ik vind dat Ragnaros niet bepaald free win is. Het is een leuke wedstrijd, dat wel, maar meer balanced dan reddit of dit forum je doet vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 14:24:
Ik verloor net keihard hoor, als ragnaros. Hij had op beurt 2 (dus 5 mana) al een minion die de rest goedkoper maakte en plompte constant zn board vol. Ik had niet de board clears en ging dood voordat mijn wapen uberhaupt zn deathrattle had gedaan (uiteraard elke beurt aangevallen en gecleared waar mogelijk).

Ik vind dat Ragnaros niet bepaald free win is. Het is een leuke wedstrijd, dat wel, maar meer balanced RNG dan reddit of dit forum je doet vermoeden.
FTFY.

Eerste game werd ik als Ragnaros geslacht, ik kreeg Lava Bursts en de Armor + draw en dat soort werk terwijl m'n tegenstander gratis Flamestrikes kon gooien om zo z'n 4-5 minions die elke beurt +3 attack kregen te beschermen. GG.

Vervolgens zelf als Nefarius...weer geslacht. Tegenstander kreeg de 6/3's en 6/6 taunts terwijl ik o.a. een 0-cost Magic Missile, een 0-cost Shadowstep en een 0-cost Heroic Strike kreeg, naast de meest kansloze minions uit het deck.

Uiteindelijk wel met Nafarius gewonnen...na 4 beurten lang op 5 HP gestaan te hebben tegen zijn 8 damage Hero Power. Granted, hij heeft maar 1 beurt een 50/50 gehad, maar toch.

Wat mij betreft voornamelijk een RNG brawl en weinig meer dan dat.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Mee eens hoor. Maar het is niet zo, vind ik althans, dat ragnaros bijna altijd wint.

Het is gewoon vrij hersenloos, maar ach, in dat opzicht is het net murloc-paladin :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 06-06 11:15
Wat heb ik een gruwelijke hekel aan token druid. Als je er niet snel een antwoord op hebt blijft het maar gaan en gaan en gaan.. kan er zo weinig tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 17:51:
Wat heb ik een gruwelijke hekel aan token druid. Als je er niet snel een antwoord op hebt blijft het maar gaan en gaan en gaan.. kan er zo weinig tegen.
Defile + Hellfire = <3

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Lol gaat lastig als niet-lock :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Nitai schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:15:
[...]

Lol gaat lastig als niet-lock :P
Wat speel je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Hoezo?
Ik ben eergisteren legend geworden in Wild met Nagalock en Silence Priest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
Gewoon benieuwd ;-). Ik zit nu n beetje te hangen op rank 6 als secret mage, hoop dat ik snel rank 5 haal, heb ik dat gehad :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

TheProf82 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 17:39:
Gewoon benieuwd ;-). Ik zit nu n beetje te hangen op rank 6 als secret mage, hoop dat ik snel rank 5 haal, heb ik dat gehad :-P
Vaak werkt het goed als je een a twee kaarten verandert (mirror entity i.p.v. sheep secret). Op die ranks kent men de meta goed en spelen ze om je secrets heen.

Anders Dude Pally en naar r5 kachelen... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
Nitai schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 17:45:
[...]

Vaak werkt het goed als je een a twee kaarten verandert (mirror entity i.p.v. sheep secret). Op die ranks kent men de meta goed en spelen ze om je secrets heen.

Anders Dude Pally en naar r5 kachelen... ;)
Helaas geen kaarten voor dude pally ;-)

Edit: Rank 5! Erg makkelijk potje tegen warlock gehad, ik had de coin en 3 (glyph) counterspells, dus 0 healing. Ach, ik heb natuurlijk ook wel ns pech :)

[ Voor 17% gewijzigd door TheProf82 op 10-03-2018 19:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
Klein kickje, maar dat moet kunnen in een nieuwe week!

Deze week verwacht men dat een nieuwe expansion wordt aangekondigd. Blijkbaar zijn wat team-five leden aan het 'kamperen', er wordt van alles geteased. Houd dus zeker de site van hearthstone en reddit in de gaten als je ook benieuwd bent :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
200 potjes op wild tussen rank 5 en 2.3 (het hoogste waar ik op zat). Winrate 52 procent. We grinden lekker door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05 22:45
mosselmossel schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:51:
200 potjes op wild tussen rank 5 en 2.3 (het hoogste waar ik op zat). Winrate 52 procent. We grinden lekker door.
Wellicht dat je het al eerder genoemd hebt, maar welk deck speel je nu?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mosselmossel
Sypheron schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:15:
[...]

Wellicht dat je het al eerder genoemd hebt, maar welk deck speel je nu?
Begon met een secret pally, maar na de eerste week werkte die niet meer. Nu krik ik de winrate op met de onderstaande.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HQV2BXr.png
AAEBAZ8FBtwD8gX0BckW2a4CucECDEanBa8HsQj1DfoN6g/tD7jHAuPLAvjSAtHhAgA=

[ Voor 8% gewijzigd door mosselmossel op 12-03-2018 17:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

https://playhearthstone.c...adventures/the-witchwood/

Expansion is aangekondigd! 70 packs bij de preorder :)

Twee nieuwe keywords, ik ben hyped!

[ Voor 13% gewijzigd door Kasai op 12-03-2018 18:10 ]

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Kasai schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:06:
https://playhearthstone.c...adventures/the-witchwood/

Expansion is aangekondigd! 70 packs bij de preorder :)

Twee nieuwe keywords, ik ben hyped!
Echo lijkt cool, rush minder. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
De common legendaries die nu al bekend zijn gemaakt lijken me ook erg leuk om mee te experimenteren. En daarnaast 70 packs bij de pre-order! Nu maar hopen dat de prijs niet verhoogd is, dat zou wel erg sneu zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovandam
  • Laatst online: 04-06 12:47
Het is 49,99 euro voor 70 packs nu. Is al te koop.

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Pagina: 1 2 ... 42 Laatste

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.