Acties:
  • 0 Henk 'm!
Adamoland schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:06:
Echo lijkt cool, rush minder. Ben benieuwd!
Rush vind ik juist een goede zet; de mogelijkheid om direct iets op board te doen, zonder Leeroy-achtige problemen. Laat Charge vooral uitsterven en Rush ervoor in de plaats komen.

Echo is er eentje die zomaar OP blijkt te zijn. Het hangt er natuurlijk vanaf welke minions precies Echo krijgen, maar in Wild is het zeker een gevaarlijke ability; Twig + Aviana + 6 echo's...hoe groot is de grootste Druid / Neutral Echo?

Monster Hunt als single player is ook leuk, ze gaan kennelijk op dezelfde manier door als met Kobolds. Niets mis mee i.m.o.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Zarhrezz schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:36:
[...]

Rush vind ik juist een goede zet; de mogelijkheid om direct iets op board te doen, zonder Leeroy-achtige problemen. Laat Charge vooral uitsterven en Rush ervoor in de plaats komen.

Echo is er eentje die zomaar OP blijkt te zijn. Het hangt er natuurlijk vanaf welke minions precies Echo krijgen, maar in Wild is het zeker een gevaarlijke ability; Twig + Aviana + 6 echo's...hoe groot is de grootste Druid / Neutral Echo?

Monster Hunt als single player is ook leuk, ze gaan kennelijk op dezelfde manier door als met Kobolds. Niets mis mee i.m.o.
De Rush stats zullen iets minder zijn, dus denk dat het meevalt qua effect " 4 mana foor 2 damage en 2/2 minion" Charge is dan wat flexibeler. Moet ff afwachten, heb mijn pre-order al gedaan.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:53
Met amazon coins is de preorder nu 36e bij 5k coins en 32e bij 10k coins. Heel veel goedkoper gaat het niet worden. ;)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:24
Tektoon schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:39:
Met amazon coins is de preorder nu 36e bij 5k coins en 32e bij 10k coins. Heel veel goedkoper gaat het niet worden. ;)
Werkt dat ook in NL?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tektoon
Ja. Maar zij moeten wel denken dat je in de US zit. :P

Nog wat tidbits:

- 3 gratis packs + legendary voor t inloggen
- Hagatha is de enige hero kaart deze expansion. Hopelijk rockt 'ie hard want Shaman kan wel wat gebruiken.
- Rexxar hero krijgt updates qua pool
- geen nieuwe reveals tot 26/3

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 27-08 06:57
Tektoon schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 01:03:
Ja. Maar zij moeten wel denken dat je in de US zit. :P
Ik heb dat dus nog nooit gedaan op die manier. Vind het ook te veel gedoe, dus ik betaal gewoon de volle mep. :)

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 15:57

Nitai

Live the life you love.

mosselmossel schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 05:57:
[...]

Ik heb dat dus nog nooit gedaan op die manier. Vind het ook te veel gedoe, dus ik betaal gewoon de volle mep. :)
Het is wel supersimpel als je een Android toestel tot je beschikking hebt, anders is het teveel gedoe idd met een Android Emulator.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:14
Ik snap de keuze voor rush niet zo als je ook al charge hebt. Snap het verschil, maar ik kan het niet echt een vernieuwend keyword noemen. Er zijn al charge minions met de stat 'cannot attack heroes this turn'.

Echo daarintegen vind ik wel weer interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 08:13:
Ik snap de keuze voor rush niet zo als je ook al charge hebt. Snap het verschil, maar ik kan het niet echt een vernieuwend keyword noemen. Er zijn al charge minions met de stat 'cannot attack heroes this turn'.

Ik denk dat het grote verschil is dat indien je de minion resurrect of op een andere manier speelt (behalve direct vanuit de hand) hij nog steeds niet direct een hero kan aanvallen in tegenstelling tot minions zoals charged devilsaur?

Voor de rest 70 packs voor $50... Ze maken het wel elke keer aantrekkelijker ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
StephaN900 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 08:27:
[...]

Ik denk dat het grote verschil is dat indien je de minion resurrect of op een andere manier speelt (behalve direct vanuit de hand) hij nog steeds niet direct een hero kan aanvallen in tegenstelling tot minions zoals charged devilsaur?
face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Inderdaad dat dus, lijkt mij iig dat het zo gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 12:17
edit:
Nevermind, was nog niet wakker :+

[ Voor 90% gewijzigd door Sypheron op 13-03-2018 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 08:13:

Charge is de mechanic waar absoluut het meest over geklaagd wordt. Second; heel veel kaarten die zijn generfed hebben te maken met Charge (Warsong commander, Charge!, Patches, Leeroy (koste origineel slechts 4 mana))

Het zou me ook niet verbazen als ze een aantal classic kaarten gaan tweaken van Charge naar Rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
icemotion schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 08:57:
[...]
Het zou me ook niet verbazen als ze een aantal classic kaarten gaan tweaken van Charge naar Rush.
Ik hoop het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 02-09 21:07
Ik verwacht dat het 12 April uit komt, maar ik kan er naast zitten.

Echo + Combo zie ik best wel als deadly. Maar we moeten het eerst gaan zien voordat we gaan oordelen.

Gisteren paar potjes gedaan, zoveel bad luck heb ik nog niet eerder mee gemaakt, 5/6 potjes achter elkaar dat ik alleen mijn spell card kreeg en mijn minions rustig weg bleven....

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:06
Hmmm, ik zag het al als comment op het item op de Tweakers FP, maar zag het nu net ook op reddit: 20 free packs als onderdeel van de launch van The Witchwood. Samen met de 70 packs van de pre-order en de 8k gold die ik tegen die tijd heb kan ik dus in theorie 170 packs openen... damn! :9~

Edit: voor diegenen onder ons met een credit card, via deze link: https://us.shop.battle.ne...hearthstone-the-witchwood kan je de pre-order aftikken in USD. Daarmee bespaar je een dikke 9 euro! 8) Alleen opletten dat je de juiste regio aangeeft (Europe voor de meesten hier).

[ Voor 21% gewijzigd door The_Big_Easy op 13-03-2018 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Dat is handig! Werkt ook met PayPal, zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Voor wie goedkoop wil en met coins gaat betalen: er loopt een actie met Gamer Sensei waarbij je 10$ korting krijg op je coins + 25$ Gamer Sensei credit (kan je een pro mee inhuren voor een uurtje coaching geloof ik). Enfin, 5k coins voor 40$ Houdt er rekening mee dat amazon bovenop die 5k coins nog wat tax gooit dus je hebt iets meer dan 5k nodig. Ik was 34,50e kwijt uiteindelijk voor de pre-order. Eerste aankoop sinds TgT voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
Tektoon schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:40:
Voor wie goedkoop wil en met coins gaat betalen: er loopt een actie met Gamer Sensei waarbij je 10$ korting krijg op je coins + 25$ Gamer Sensei credit (kan je een pro mee inhuren voor een uurtje coaching geloof ik). Enfin, 5k coins voor 40$ Houdt er rekening mee dat amazon bovenop die 5k coins nog wat tax gooit dus je hebt iets meer dan 5k nodig. Ik was 34,50e kwijt uiteindelijk voor de pre-order. Eerste aankoop sinds TgT voor mij.
Het klinkt leuk maar ik snap er geen reet van. Mijn geluk is dan weer dat ik net te weinig coins heb die dan nutteloos zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
Je koopt coins via amazon.com met kortingscode en daarmee betaal je de pre-order op een android-device (of emulator). That's it.

Als je dat nog niet eerder hebt gedaan moet je wel eerst een account aanmaken op amazon.com met een geldig Amerikaans adres en daar je creditcard aan hangen. Ik was in een paar klikjes klaar. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
En als je net als ik geen zin hebt in dat gedoe met coins via een Amazon account en US address kan je dus ook gewoon rechtstreeks met je CC bij de US afdeling van Blizzard je pre-order doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Ja, dat is niet zo heel veel duurder: scheelt 5e ofzo. Vraag me wel af of ze dat zo gaan houden want waarom zouden ze dan nog verschillende prijzen blijven hanteren in de verschillende stores? Iedereen kan dan veel beter alles in de us store gaan shoppen zonder tax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
The_Big_Easy schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:51:
En als je net als ik geen zin hebt in dat gedoe met coins via een Amazon account en US address kan je dus ook gewoon rechtstreeks met je CC bij de US afdeling van Blizzard je pre-order doen :)
Inderdaad. Ik ga het ook zo doen, met PayPal. Veel minder gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ik heb het ook gewoon via Amazon gedaan, is net zo veel werk als bij Blizz inloggen, maar ja, m'n CC staat toch al bij Amazon (met US adres) vanwege Amazon Drive, Kindle boeken uit de US Store etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit zelf serieus te twijfelen of ik wel de pre-order ga halen. HS is nou niet bepaald een leuk spel meer voor mij deze expansion.

Denk dat ik niet de enige ben en dat ze om die reden ook 70 pakjes geven ipv 50 voor de pre-order....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 02-09 21:07
Mijn priest deck werkt niet echt meer, ging voor de grap maar een simpele rogue deck doen, won er alles mee.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Gisteren viel het mij pas op dat de odd en even card legendary cards een start of the game effect hebben, dat is wel echt heel cool, gelijk even gekeken of control warrior met tank up wat kan worden, maar wordt toch best lastig met enkel odd cards. Execute kan je bijvoorbeeld niet meer gebruiken, maar Bright it on en Dead mans hand ook niet meer. Fiery war axe kan weer wel met 3 mana :')

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Kasai schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:15:
Gisteren viel het mij pas op dat de odd en even card legendary cards een start of the game effect hebben, dat is wel echt heel cool, gelijk even gekeken of control warrior met tank up wat kan worden, maar wordt toch best lastig met enkel odd cards. Execute kan je bijvoorbeeld niet meer gebruiken, maar Bright it on en Dead mans hand ook niet meer. Fiery war axe kan weer wel met 3 mana :')
Ja ik zie ook mogelijkheden met thief-mechanics van Priest. Lekker kaarten jatten en complete decks (met Benedictus), als het goed is zijn dan die nieuwe start of the game effects al van kracht en kaarten jatten verder geen invloed meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
xelfer schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 08:08:
Ik zit zelf serieus te twijfelen of ik wel de pre-order ga halen. HS is nou niet bepaald een leuk spel meer voor mij deze expansion.

Denk dat ik niet de enige ben en dat ze om die reden ook 70 pakjes geven ipv 50 voor de pre-order....
Ik ga er ook niet voor :) begeef me enkel in Wild en zelfs daar is het nu beperkt tot een paar netdecks, geen eigen variatie meer. Ben benieuwd wat de expansion ons gaat brengen maar ik koop hem van enkel eigen gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Nitai schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:39:
[...]

Ja ik zie ook mogelijkheden met thief-mechanics van Priest. Lekker kaarten jatten en complete decks (met Benedictus), als het goed is zijn dan die nieuwe start of the game effects al van kracht en kaarten jatten verder geen invloed meer.
Ja klopt!

Elise is een 5 mana kaart, die een 2 mana pack in je deck stopt, maar gezien het een battle cry is en je start of the game effect al is afgegaan, is dat geen probleem :)

Ik hoop wel dat beide legendaries veel play gaan zien, lijkt me interessant om met je upgraded hero power tegen iemand te komen die zijn hero power heeft gediscount en vice versa uiteraard.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:16:
[...]

Ik ga er ook niet voor :) begeef me enkel in Wild en zelfs daar is het nu beperkt tot een paar netdecks, geen eigen variatie meer. Ben benieuwd wat de expansion ons gaat brengen maar ik koop hem van enkel eigen gold.
Ik heb zelf de hoop opgegeven voor een leuke game helaas. Ligt niet zozeer aan het spel, maar aan de spelers. Enkel tegen vomit en smorc decks spelen heb ik na al die jaren inmiddels wel gezien.

Log nu nog enkel in om de daily quests tegen mezelf te doen, maar ik begin me wel af te vragen waarom ik het nog doe. Het openen van pakjes en verzamelen van kaarten is nog wel leuk I guess....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
xelfer schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:00:
[...]

Ik heb zelf de hoop opgegeven voor een leuke game helaas. Ligt niet zozeer aan het spel, maar aan de spelers. Enkel tegen vomit en smorc decks spelen heb ik na al die jaren inmiddels wel gezien.

Log nu nog enkel in om de daily quests tegen mezelf te doen, maar ik begin me wel af te vragen waarom ik het nog doe. Het openen van pakjes en verzamelen van kaarten is nog wel leuk I guess....
Ik ken het gevoel precies :) soms probeer ik wat aan te klooien met een eigen gebouwd fundeck en speel ik tegen iemand die alleen maar minions vomit en face gaat, of spells face gooit. Wie weet brengt de expansion daar wat verandering in. Je ziet vaak wel een redelijk gevarieerde meta in het begin en na een tijdje setteld dat weer naar enkele vaste netdecks. Daarbij is een nieuwe dungeon run ook leuk vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
Ik snap dat toch niet echt. We hebben nu een tier-1 control deck die, zeker tegen de veelgespeelde dude-paladin, erg goed werkt. Ik heb het dan over control-lock. Ook control priest is er aardig goed tegen (maar wel minder allicht). Ja, dan kan je het weer lastig krijgen tegen secret mage, maar die matchup vind ik nog niet zo lastig als men doet vermoeden imo.

Bovendien kom ikzelf veel meer paladins tegen dan secret mages, en paladins ga je gewoon vaak van winnen als control-lock. Ik vind het juist leuk als er en aggro en control is. Helaas moet ik in deze meta secret mage spelen (saai, maar enige deck), maar in de nieuwe expansion ga ik zeker control spelen, heerlijk :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:23
Azelina Soulthief: interessant, wel heel duur

Baku the Mooneater: Druid/Warrior/Paladin (>Justicar Trueheart)

Genn Greymane: Hunter/Shaman

Phantom Militia: meh

Militia Commander: 4 mana 5 dmg minion removal, met mogelijk een 2/X minion die achterblijft = ok

Pumpkin Peasant: filler
----------------------------------

Hopelijk introduceren ze nog iets extreem goeds voor Warrior, want met de FWA nerf is die class echt compleet gesloopt...

Als ik zie wat Fibonacci nog probeert/speelt wordt ik ook niet echt vrolijk:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DYBK9nhXkAAz59-.jpg

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
PCBaas schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:27:
Azelina Soulthief: interessant, wel heel duur
In welke situatie is die interessant? Als je zelf met een nagenoeg lege hand zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

PCBaas schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:27:

Hopelijk introduceren ze nog iets extreem goeds voor Warrior, want met de FWA nerf is die class echt compleet gesloopt...

Als ik zie wat Fibonacci nog probeert/speelt wordt ik ook niet echt vrolijk:

[afbeelding]
Ik snap nog steeds de war axe nerf niet, pirate warrior was een probleem, prima, haal heroic strike weg ofzo, maar waarom war axe :(
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:40:
[...]

In welke situatie is die interessant? Als je zelf met een nagenoeg lege hand zit?
Yeah dat is wel nice, hoe minder kaarten in je eigen hand, hoe meer je er uit haalt.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Laatst online: 00:23
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:40:
[...]

Dat is inderdaad het ideale scenario. :P Ik vind de kaart heel sterk lijken op Madam Goya; ook een heel interessant effect, maar met een veel te hoge mana cost.

EDIT:
Als de kaart wat goedkoper was geweest zou het een leuke tech geweest zijn tegen Mill/Control/Jade decks. (en misschien ook tegen Exodia/Freeze Mage als ze een Ice Block in hun handen hebben?)

[ Voor 22% gewijzigd door PCBaas op 14-03-2018 13:07 ]

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
Kasai schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:53:
[...]

Ik snap nog steeds de war axe nerf niet, pirate warrior was een probleem, prima, haal heroic strike weg ofzo, maar waarom war axe :(
Heroic Strike had het deck precies niets zwakker gemaakt;

Waarom was Pirate warrior zo extreem goed? Omdat het supersnel een board ontwikkelde en dat vast kon houden. En waarom konden ze dat vasthouden? FWA.

Een turn 1 pirate + patches gevolgd door een war axe op t2 om welke minion dan ook weg te slaan bij de tegenstander waardoor je niet hoeft te traden en je door kon blijven steamrollen met je minions was de succesfactor van dat deck.

Het is dezelfde reden waarom Spirit claws is generfed. Een 1 Claws gevolgd door een spell damage minion of totem is supergoed tegen welke early game van je tegenstander dan ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
PCBaas schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:57:
[...]

Dat is inderdaad het ideale scenario. :P Ik vind de kaart heel sterk lijken op Madam Goya; ook een heel interessant effect, maar met een veel te hoge mana cost.
Hij doet mij denken aan een neutral, dure divine favor :-). Inderdaad vooral voor aggro decks. Alles op het board gooien en dan de refill hiermee.

Hij heeft wat dat betreft een beetje een aluneth gehalte. Als je die drawed rond beurt 6 heb je een grote kans om te winnen, maar als hij in de bottom 5 kaarten zit verlies ik meestal als mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

icemotion schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:07:
[...]

Waarom was Pirate warrior zo extreem goed? Omdat het supersnel een board ontwikkelde en dat vast kon houden. En waarom konden ze dat vasthouden? FWA.

Een turn 1 pirate + patches gevolgd door een war axe op t2 om welke minion dan ook weg te slaan bij de tegenstander waardoor je niet hoeft te traden en je door kon blijven steamrollen met je minions was de succesfactor van dat deck.

Het is dezelfde reden waarom Spirit claws is generfed. Een 1 Claws gevolgd door een spell damage minion of totem is supergoed tegen welke early game van je tegenstander dan ook..
Heroic strike was maar een voorbeeld, wat mij betreft waren er zat andere kaarten die het deck zouden aanpakken zonder Warrior an sich kapot te maken.

Inmiddels is patches ook generfd, beter hadden ze dat toen gedaan en waren ze van FWA afgebleven.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:06:
[...]
Wie weet brengt de expansion daar wat verandering in
Ga ik maar niet vanuit. Achja, ik speel wel af en toe wat potjes tegen vrienden. Die vomitsmorcen mij tenminste niet de eerste 4 beurten met hun hele hand in de face :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

icemotion schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:07:
[...]

Deze nerf heeft Pirate Warrior niet eens geraakt, maar juist Warrior in z'n geheel (ook CW). Pirate Warriors zijn er nog steeds in overvloed (met een ander wapen). M.i. hadden ze gewoon pirates an sich kunnen nerfen, niet een van de beste wapens van Warriors waar je ook als CW flink van last hebt.

Heel jammer, maar je hebt wel gelijk, damage output van PirateWarrior was insane. Daar was geen taunt/Reno tegen bestand.

[ Voor 6% gewijzigd door Nitai op 14-03-2018 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34

porn*

...take on the world!

Nitai schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:55:
[...]

Deze nerf heeft Pirate Warrior niet eens geraakt, maar juist Warrior in z'n geheel (ook CW). Pirate Warriors zijn er nog steeds in overvloed (met een ander wapen). M.i. hadden ze gewoon pirates an sich kunnen nerfen, niet een van de beste wapens van Warriors waar je ook als CW flink van last hebt.

Heel jammer, maar je hebt wel gelijk, damage output van PirateWarrior was insane. Daar was geen taunt/Reno tegen bestand.
Alle andere 3/2 wapens zijn toch ook 3 mana? Ik vond de nerf an sich terecht, had alleen graag compensatie gezien, want die andere wapens hebben wel 'n extra effect. Al was 't maar 1 armor of iets dergelijks.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

porn* schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 20:29:
[...]

Alle andere 3/2 wapens zijn toch ook 3 mana? Ik vond de nerf an sich terecht, had alleen graag compensatie gezien, want die andere wapens hebben wel 'n extra effect. Al was 't maar 1 armor of iets dergelijks.
Deze was 2 mana, derhalve geen extra effect. Denk dat ze gewoon de mana cost konden handhaven en alleen minions de eerste beurt kon attacken ofzo. Was toen een hele shitstorm toen Brode zei dat men geen kaarten leest en alleen naar plaatjes kijkt.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben sowiso een tegenstander van de classis set.

Ik wil graag meer afwisseling en minder dit zijn de beste 5 decks en deal with it.

Als je nu kijkt in bijv. Warrior had men er ook voor kunnen kiezen om FWA uit de rotatie te halen en Fools bane er in voor de komende meta tot je een paar sterke PW kaarten uit de rotatie haalt en FWA weer in de rotatie gaat.

Nu is het gewoon jammer dat je nooit is met bijv Naxx+GVG samen met de laatste 3 uitbreiding kunt spelen.

Dan had je bijv. Cubelock zonder Doomguard maar met Mal'Ganis en zo kun je uit eindelijk veel meer roteren en misschien zelfs wel zo dat je bijv. altijd de laaste 3 uitbreidingen+ 1Adventure 2 + random sets kunt spelen.

Want ook Naxx zou ik graag een x zien met WoTG maar liever niet met met ook gelijk GVG.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:42
Je krijgt hoe dan ook altijd een paar decks die het beste zijn en door iedereen gespeeld worden. Classic wordt al een paar jaar zwakker gemaakt en het enige resultaat is dat decks meer leunen op nieuwe kaarten en je dus meer dust kwijt bent. Het wordt er niet echt gevarieerder op, dus Classic helemaal naar Wild verbannen zal vooral je dustuitgaven verder opdrijven.

Enige wat ik zie helpen is om kaarten en decks beter te balancen, maar dat is moeilijk en levert minder geld op, dus dat gaat niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Gisteren eindelijk mijn gewonnen brawl weer een classic pack met een legendary. Het blijft altijd spannend om te zien wat er uit komt, had gehoopt op een Captain Greenskin, Gruul, Tinkmaster Overspark, King Mukla of Onyxia, maar het werd een Nat Pagle -O-

Maar ja, het had ook een Millhouse Manastorm kunnen zijn. Dat zou dan de derde keer zijn dat ik die kreeg, in het verleden al 2x gedust maar dat gaan we dus niet meer doen nu met die gegarandeerde unique legendaries :+

Bovenstaande legendaries zijn overigens de enige die ik nog mis van de classic set, maar met de rate waarop ik classic packs open (ééns per week na de brawl en af en toe uit een watch 'n learn quest) zal het nog wel 2-3 jaar duren voordat ik ze allemaal heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

The_Big_Easy schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:15:
Gisteren eindelijk mijn gewonnen brawl weer een classic pack met een legendary. Het blijft altijd spannend om te zien wat er uit komt, had gehoopt op een Captain Greenskin, Gruul, Tinkmaster Overspark, King Mukla of Onyxia, maar het werd een Nat Pagle -O-
Nu ik dit lees, denk ik, ik heb m'n pack nog niet geopend :+ Ik was zo gefrustreerd met deze brawl, complete RNG en zoveel moeite doen voor een win dat ik na 5 losses en 1 win, gelijk HS heb uitgedaan en ben gaan lezen om even tot rust te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

108rogar schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 23:02:
Je krijgt hoe dan ook altijd een paar decks die het beste zijn en door iedereen gespeeld worden.
Dat dus. Gebeurt in elke game, spelers gaan nu eenmaal voor hetgeen wat werkt. In een game als League of Legends zitten geloof ik 130 heroes inmiddels, maar daarvan worden er ook maar een stuk of 15 vaak gebruikt. In Magic The Gathering zie je op de toernooien ook altijd veel vergelijkbare decks:
https://magic.wizards.com...ard-deck-lists-2017-10-06

Ik vind het persoonlijk wel meevallen momenteel. Ik kom tegen:
- Big priests
- Spell hunters
- Big spell mage
- Cubelock
- Control warlock
- Murloc pally
- Dude pally
- Zoo
- Face hunter

Wat me het meest tegenstaat is het eruit cheaten van dure minions op beurt 4/5/6 (Barnes, Spiteful Summoner en Lackey) waardoor een game al vrij snel hopeloos kan worden bij een beetje mazzel met de RNG.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:36
The_Big_Easy schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:15:

Maar ja, het had ook een Millhouse Manastorm kunnen zijn. Dat zou dan de derde keer zijn dat ik die kreeg, in het verleden al 2x gedust maar dat gaan we dus niet meer doen nu met die gegarandeerde unique legendaries :+

Bovenstaande legendaries zijn overigens de enige die ik nog mis van de classic set, maar met de rate waarop ik classic packs open (ééns per week na de brawl en af en toe uit een watch 'n learn quest) zal het nog wel 2-3 jaar duren voordat ik ze allemaal heb...
Ik trok gisteren een golden Nat Pagle uit mijn brawl pakje op NA.
Heb hem nog niet gedust, maar hij is de eerste die eraan gaat als ik de dust nodig heb denk ik.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
ruurd v. schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:05:
[...]
Ik trok gisteren een golden Nat Pagle uit mijn brawl pakje op NA.
Heb hem nog niet gedust, maar hij is de eerste die eraan gaat als ik de dust nodig heb denk ik.. :)
Dat lijkt me volkomen logisch :). Speel al sinds de launch van de game en heb tot nu toe 4 golden legendaries uit packs gehaald: Mal'Ganis, Cenarius, Lilian Voss en Sherazin, Corpse Flower. Van deze krijgt alleen Mal'Ganis nog af en toe wat speeltijd in Wild mode.

Zit er sterk aan te denken om de beide golden Rogue legendaries te dusten, mocht ik een keer te weinig dust hebben. Ik heb Lilian nog nooit gespeeld (te veel RNG) en Sherazin maar even, 4 cards moeten spelen om een 3 health minion terug te krijgen is niet echt viable; vaak kan je mana-wise maar 3 cards spelen of wil je nog wat achter de hand houden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tektoon
Ik kan bevestigen dat Voss echt een bagger kaart is. Ook al heb je een hand vol rozenblaadjes, je krijgt gewoon heel vaak slechte spells terug. Daar komt bij dat je 'dan ook maar' een backstab of evis hebt opgeofferd die nog in je hand zat. Sherazin, aan de andere kant, is echt een hele leuke kaart. Ik speel die vaak in Rogue Reno decks (niet op rank 5 O-) ). Ik heb met een onaangepast deck weinig moeite om een of twee keer per pot Sherazin te reviven.

Van de classics ontbreekt bij mij nog: Cho, Pagle, Muhkla, Tinkmaster, Hogger, Illidan, Onyxia en Deathwing. Ik wacht rustig af tot ze gratis op de mat vallen. :)

EDIT:
toch een nieuw filmpje met een paar nieuwe kaarten. Ze gaan control warrior en face hunter 'pushen'. Ik zou er nu niet meer op rekenen dat het nog wat wordt met die decks. :+
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=C_oFhGORxTw&feature=em-uploademail]

[ Voor 17% gewijzigd door Tektoon op 15-03-2018 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Al die even- en oneven-kaarten, ik weet het niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
mosselmossel schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:16:
Al die even- en oneven-kaarten, ik weet het niet hoor
Het is een beetje gek, maar het lijkt mij wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik hoop dat het effect sterk genoeg is. Voor dude paladin met even cards, krijg je voor 1 mana een dude is wel nice. Face hunter met 1 mana hero power is denk ik ook wel erg sterk.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Nu online
De Arena draft changes zijn nog niet helemaal wat het zou moeten zijn geloof ik.

Ik kom regelmatig decks tegen met 2-3 of meer legendaries
Lich King al erg vaak tegen gekomen, ik las dat Lich king op het moment in 9% van Arena decks voorkomt 8)7
https://www.reddit.com/r/...s_on_new_arena_patch_104/

In mijn vorige 4 drafts heb ik een keer 2 legendaries gehad, 2 drafts zonder legendary, en gisteren had ik 3 legendaries in de eerste 9 picks.

[ Voor 21% gewijzigd door louzy82 op 16-03-2018 10:52 ]

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:36
louzy82 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:39:
De Arena draft changes zijn nog niet helemaal wat het zou moeten zijn geloof ik.

Ik kom regelmatig decks tegen met 2-3 of meer legendaries
Lich King al erg vaak tegen gekomen, ik las dat Lich king op het moment in 9% van Arena decks voorkomt 8)7
https://www.reddit.com/r/...s_on_new_arena_patch_104/

In mijn vorige 4 drafts heb ik een keer 2 legendaries gehad, 2 drafts zonder legendary, en gisteren had ik 3 legendaries in de eerste 9 picks.
Ja die Arena drafts nu zijn vrij bizar. Heb op NA nu een mage deck, met Ysera, N'Zoth en Mediv the guardian, daarnaast een shitload aan AOE en burn spells. :) sta er nu 6-1 mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Nu online
ruurd v. schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:19:
[...]

Ja die Arena drafts nu zijn vrij bizar. Heb op NA nu een mage deck, met Ysera, N'Zoth en Mediv the guardian, daarnaast een shitload aan AOE en burn spells. :) sta er nu 6-1 mee
Ik Pally met Tirion, Ysera en Cairne Bloodhoof
De rest van het deck is wat 'Meh' dus ik ben benieuwd. Had geen tijd meer om er al mee te spelen.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Nu online
Ik ben ook een paar Arena decks tegengekomen die constructed Jade decks leken.
Sommige zelfs nog beter: 3 x Jade claws en 2 x Aya Blackpaw in een deck

Louzy#2475

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 09:13
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 07:27:
[...]

Het is een beetje gek, maar het lijkt mij wel leuk :)
Ik ben vrij enthousiast dat ze meer aandacht besteden aan deck-building principes en dan vooral het benutten van de unieke mogelijkheden van een digitaal kaartspel. Als speler van vele ouderwetse ccg's heb je op dat vlak veel meer beperkingen. Ik denk dat hierin ook een van de belangrijkere toegevoegde waardes liggen van digitale kaartspellen op gameplay gebied. Je kunt veel eenvoudiger leuke opties toevoegen die in een normaal kaartspel niet of alleen via controles kunnen worden afgedwongen. Ik heb het hier met vrienden al eerder over gehad. Een paar van de opties die wij toen hadden besproken:

Deck dient uit minimaal 15 beasts (of ander sub-type) bestaan om voordeel X te verkrijgen
Deck met minimaal 20 kaarten van Witchwood (of andere expansie) biedt voordeel Y
Indien je 8 verschillende sub-types hebt gespeeld dan krijgt deze kaart battlecry Z
etc.

Dit kan je in start of game kaarten verwerken maar ook in kaarten net zoals triggers voor bepaalde battlecries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Het gaat wel hard met updates en uitbreidingen.

Ik heb echt het idee dat als je een maandje of 2/3 niet meer speelt dat het heel lastig is om weer aan te haken. Alhoewel je nog wel gewoon met je eigen kaarten kan spelen natuurlijk....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wii4all schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 16:55:
Het gaat wel hard met updates en uitbreidingen.

Ik heb echt het idee dat als je een maandje of 2/3 niet meer speelt dat het heel lastig is om weer aan te haken. Alhoewel je nog wel gewoon met je eigen kaarten kan spelen natuurlijk....
:?
Het is nu 3 maand geleden dat KnC is uitgekomen en ongeveer een maand dat er wat kaarten een nerf hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
beuker19 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 16:59:
[...]

:?
Het is nu 3 maand geleden dat KnC is uitgekomen en ongeveer een maand dat er wat kaarten een nerf hebben gehad.
Het voelt voor mij als gisteren ;)

en dan komt de uitbreiding witchwood er ook aan.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou voor mij voelt alles heel oud aan en kan dan ook niet wachten op alle nieuwe kaarten en de rotatie.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• mosselmossel
JAAAAAA! Voor het eerst Legend! 298 potjes vanaf het moment dat ik rank 5 werd, 54% winrate.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Foi6TCw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

mosselmossel schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:58:
JAAAAAA! Voor het eerst Legend! 298 potjes vanaf het moment dat ik rank 5 werd, 54% winrate.

[afbeelding]
Nice! Goed gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:58:

[afbeelding]
Gefeliciteerd kerel !!!
Altijd leuk om te zien dat er steeds meer spelers Legend worden.

Met welke decks heb je gespeeld en vanaf Rank 5 wat ben je zoal tegen gekomn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
beuker19 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 15:50:
[...]

Gefeliciteerd kerel !!!
Altijd leuk om te zien dat er steeds meer spelers Legend worden.

Met welke decks heb je gespeeld en vanaf Rank 5 wat ben je zoal tegen gekomn?
Het vanaf rank 5 zelf gespeeld met een combinatie van aggro en secret pala (ik speelde wild). En eigenlijk is op die ranks alles Warlock (control, naga, cube) of Pala (secret, dude, aggro). 30% Pala, 26% Warlock. Nog een stuk of wat Mage (15%) en Priest (11%), maar de rest is te verwaarlozen.

Wat ik grappig vond om te merken op rank 1 is dat het ietsje makkelijker wordt, doordat je tegen wat legend spelers speelt die met suboptimale decks spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 16:19:
[...]

Het vanaf rank 5 zelf gespeeld met een combinatie van aggro en secret pala (ik speelde wild). En eigenlijk is op die ranks alles Warlock (control, naga, cube) of Pala (secret, dude, aggro). 30% Pala, 26% Warlock. Nog een stuk of wat Mage (15%) en Priest (11%), maar de rest is te verwaarlozen.

Wat ik grappig vond om te merken op rank 1 is dat het ietsje makkelijker wordt, doordat je tegen wat legend spelers speelt die met suboptimale decks spelen.
Das altijd fijn.

Wel jammer is dat het dus qua classes niet anders is dan Standaard waar ook dezelfde classes domineren dus kan eigen ook het hele verhaal van Wild is gevarieerder gewoon de prullebak in en dat is imo een slecht ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Nu online
*Rantmode on*

Arena on steroids sinds de change:

Ik, Palladin met Tirion, Ysera en Cairne

Tegenstander, Palladin met 3 x Spikeridge steed, Lynessa Sunsurrow discovered (met dus een spikeridge steed erop), Ragnaros Lightlord discovered uit een andere elemental en nog wat meer overpowered shizzle.

*Rantmode off*

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
louzy82 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:58:
*Rantmode on*

Arena on steroids sinds de change:

Ik, Palladin met Tirion, Ysera en Cairne

Tegenstander, Palladin met 3 x Spikeridge steed, Lynessa Sunsurrow discovered (met dus een spikeridge steed erop), Ragnaros Lightlord discovered uit een andere elemental en nog wat meer overpowered shizzle.

*Rantmode off*
Zijn deze decks voor of na de recente nerfs gedraft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82
  • Nu online
TheProf82 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:51:
[...]

Zijn deze decks voor of na de recente nerfs gedraft?
Na de nerfs/ Arena aanpassing

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
louzy82 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:08:
[...]

Na de nerfs/ Arena aanpassing
Hopelijk dan veel geluk :-). Ik ga weer arena spelen vanaf de volgende expansion, omdat ik dan meteen de nieuwe packs krijg, maar hoop dan op wat meer balans tussen de decks.

De laatste arenapotjes (~1.5week terug) vond ik erg stom; ik had belabberde decks en werd keihard ingemaakt. Ik haal vaak wel een 4.5 average, maar kwam niet verder dan een 2.0 average op 6 potjes ofzo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren een play 50 Rogue cards quest. Casual mode in met Kingmaker / Deathrattle deck (100% Rogue cards, grotendeels Deathrattle voor de betreffende quest) en hiephoi een control Warrior...hij wist een Squidface en een poison te burnen waardoor m'n end-game leech laag was, dus uiteindelijk ging ik op 45 Rogue cards played kapot... _O-

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
PlayHearthstone schreef::
The card reveal livestream will begin at 11:00 am PDT on March 26 on Twitch which will kick off reveals from press and members of the community.
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Nu online
Komende tavern brawl is op Starcraft gebaseerd en levert 3 packs op :9~

[ Voor 6% gewijzigd door louzy82 op 20-03-2018 16:59 ]

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Aangezien het spel nu al een hele tijd gewoon Hearthstone heet, zonder de toevoeging "Heroes of Warcraft", zouden ze van mij ook wel expansions op characters en locaties uit b.v. Starcraft en Diablo mogen baseren... Ben benieuwd waar ze mee zouden komen!

Zag dat er wel meer mensen over zoiets hebben nagedacht, er zijn genoeg fan-made cards gemaakt, zoals ook via deze reddit post te zien is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Ik zou echt meteen stoppen met het spel als ze dat doen. Daarnaast heeft HotS dat ook al: alles door elkaar. De expansions die het verst van wow vandaan liggen, met hollywood themas als OniK en Mean Streets vond ik ook veruit het minst (en ik ben helemaal geen wow speler).

Kan me wel voorstellen dat ze dat er op het einde, als de fut eruit is, wel ingooien. Of alleen als solo adventure oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 12:17
Zolang ze het op basis van de classics zouden doen (StarCraft, Diablo en Warcraft) vind ik het prima. Maar in HotS ben ik ook verreweg het minste fan van bijv de Overwatch heroes qua stijl.
Ik heb liever dat ze echte bekende characters uit oude franchises halen, dan nieuwe onzin gaan bedenken die dan binnen het Warcraft universum zou moeten bestaan, want daarmee kill je dan ook nog eens de Warcraft lore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Van mij mag Hearthstone wel in het warcraft thema blijven, sommige dingen mogen ze ook wel dubbel gebruiken, zoals Medhiv als hero, maar ook als kaart.

Starcraft-achtige card game lijkt me wel awesome voor erbij, maarja om nou 2 card games te gaan spelen :')

Atlas#22744

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

World of Warcraft is zo groot, dat is nog lang niet uit uitgeput. Hebben jullie dat filmpje gezien van Ben Brode van Wired.com

Ik was toch wel weer onder de indruk in hoe bijvoorbeeld Jaraxxus was ontworpen door hem. Respect dat ze zoveel detail en diepgang in HS hebben gestoken.

YouTube: Blizzard's Ben Brode Answers Hearthstone Questions From Twitter ...
Ben Brode: forget college, just play hearthstone.
:D

[ Voor 7% gewijzigd door Nitai op 21-03-2018 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Nitai schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:54:
World of Warcraft is zo groot, dat is nog lang niet uit uitgeput. Hebben jullie dat filmpje gezien van Ben Brode van Wired.com

Ik was toch wel weer onder de indruk in hoe bijvoorbeeld Jaraxxus was ontworpen door hem. Respect dat ze zoveel detail en diepgang in HS hebben gestoken.

YouTube: Blizzard's Ben Brode Answers Hearthstone Questions From Twitter ...

[...]
:D
Erg vermakkelijk en leuk filmpje, leuk om op deze manier kijkje achter de schermen te zien :)

Atlas#22744

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tektoon
Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_thumbnail/51/5139G8BR7F2Y1521250040005.jpg

Celebraven 26 maart - 9 april: gratis pack bij het voltooien van een daily quest. (Un’goro - Witchwood)

Reveal schedule. Er zijn ook kaartnamen gelekt. Veel heb je er nog niet aan maar een beetje hype is wel leuk. Er zit ook een Witching Hour tussen: 50 CHD + 7% attack speed! :P

[ Voor 50% gewijzigd door Tektoon op 21-03-2018 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Hm die Starcraft Brawl is toch wat minder spannend dan ik had gehoopt. Had speciale kaarten verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82
  • Nu online
Gisteren Kathrena Winterwisp uit een pakje!
Lijkt me een leuke kaart, komende week maar eens mee experimenteren!

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 08:36:
Hm die Starcraft Brawl is toch wat minder spannend dan ik had gehoopt. Had speciale kaarten verwacht.
Ja, ik vond het ook wel leuk na 1 game...gewoon 3-cost reduction RNG vomit FTW. Ik had meer SC referenties / interactions verwacht.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik vind de brawl ook tegenvallen; wat dat betreft was de Diablo brawl echt vele malen beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Ik heb hem nog niet gespeeld. Maar naar verwachting speel ik hem totdat ik 1x heb gewonnen. Mogelijk daarna nog één keer, als mijn vrouw nog niet heeft gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Brawl zelf was niet heel interessant helaas. Wel 3 gratis pakjes waar een gouden epic en een legendary in zaten. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
xelfer schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:04:
De Brawl zelf was niet heel interessant helaas. Wel 3 gratis pakjes waar een gouden epic en een legendary in zaten. *O*
Lekker! Welke legendary?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet op gelet. Ik had alle legendaries al, maar epics mis ik er nog een berg van :D.

Volgens mij was het het warlock wapen. De kaart was niet gouden overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
xelfer schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:40:
[...]

Niet op gelet. Ik had alle legendaries al, maar epics mis ik er nog een berg van :D.
Alle legendaries van Kobolds? daar kom ik lang niet aan -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik heb de welcome bundle via mijn mobiel gekocht. 5 euro is netjes afgeschreven maar ik heb niks ontvangen. Iemand enig idee wat ik zou moeten doen? Ik zit op een samsung s8 plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:34:
Vraagje, ik heb de welcome bundle via mijn mobiel gekocht. is netjes afgeschreven maar ik heb niks ontvangen. Iemand enig idee wat ik zou moeten doen? Ik zit op een samsung s8 plus.
Als het goed is krijg je packs, die zie je dan rechts onder bij Packs staan. Als je het niet ziet, dan kun je het beste even Hearthstone echt afsluiten en opnieuw starten op je S8+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:52:
[...]

Als het goed is krijg je packs, die zie je dan rechts onder bij Packs staan. Als je het niet ziet, dan kun je het beste even Hearthstone echt afsluiten en opnieuw starten op je S8+.
Al geprobeerd, werkt helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Ik moest ook een dag wachten op de pre-order, al liep die ook nog via amazon. Als je na 24 uur nog niks hebt zou ik een ticket aanmaken via battle.net. Maar als je wat ongeduldiger bent kan je dat ook nu al doen.
Battle.net schreef:
For technical support or assistance with a purchase on an Android™ device, visit Google's support site. There, you'll find answers to many common questions and avenues to contact Google Play Customer …

[ Voor 41% gewijzigd door Tektoon op 22-03-2018 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tektoon schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 17:01:
Ik moest ook een dag wachten op de pre-order, al liep die ook nog via amazon. Als je na 24 uur nog niks hebt zou ik een ticket aanmaken via battle.net. Maar als je wat ongeduldiger bent kan je dat ook nu al doen.

[...]
Ik wacht wel tot morgen, het gaat overigens om de welcome bundle. Vindt het heel vaag dat wanneer er wel wordt afgeschreven maar je niks ontvangt..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tektoon
Ja dat komt wel vaker voor als er andere platforms a-la amazon en google tussen zitten (je hebt nu eigenlijk iets in de Google play store gekocht geloof ik). Wat dat betreft maakt het niet uit wat je koopt: het gaat om 'een' transactie. Het komt altijd goed, maar wel een tikje vervelend als je net klaar zat om met je legendary aan de slag te gaan.

--

Nog even een algemene reminder: zaterdag en zondag geen quests completen want vanaf maandag krijg je een pakje voor je quest. :)

Max 16 Witchwood pakjes te verdienen (met bizar veel geluk). :)

EDIT: tenzij je die pakjes krijgt via een extra quest, dan wil je juist plaats maken zodat het niet ten koste gaat van een bestaande quest. Confusing... :?

EDIT 2 multi-wind! En rogue leg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Nw0u3co.png?1

Koning 'tempo' Timmy gaat deze niet kunnen waarderen :N (maar ik wel! :Y )
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zQ2FvW3.png?1

Wel grappig dat de expansion dus eerst 'Murder on the Gilnean Express' heette. Weer zo'n hollywood copy-pasterino. Blij dat ze dat tegenwoordig op tijd weer los laten.

[ Voor 35% gewijzigd door Tektoon op 22-03-2018 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Tektoon schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 17:27:

Nog even een algemene reminder: zaterdag en zondag geen quests completen want vanaf maandag krijg je een pakje voor je quest. :)
Yes, twee quests slot open houden zodat je maandag een 3e nieuwe quest krijgt en dan completen elke dag.
Let wel, Friends quests krijg je niet tijdens deze periode, die kan je rustig completen denk ik dan.

Pagina: 1 ... 3 ... 42 Laatste

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.