nothing stops this train
Tektoon schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 17:27:
Koning 'tempo' Timmy gaat deze niet kunnen waarderen(maar ik wel!
)
[afbeelding]

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Wow. 2 mana whirl wind met echoTektoon schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 17:27:
2 nieuwe kaarten.
Waarom 2 openhouden?Nitai schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 19:07:
[...]
Yes, twee quests slot open houden zodat je maandag een 3e nieuwe quest krijgt en dan completen elke dag.
Let wel, Friends quests krijg je niet tijdens deze periode, die kan je rustig completen denk ik dan.
Atlas#22744

Heb quest, maar die zijn niet solo te doen
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Je mag me altijd toevoegen. Battletag staat hieronderDesutoroiya schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:43:
Ik zoek vrienden die dit spel spelen, ja ik ben koos in hearthstone
![]()
Battletag: Iigy#2192
Voeg mij maar toe! Battle.net staat in signature.Desutoroiya schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:43:
![]()
Atlas#22744
Voeg me maar toe. Battletag staat hieronderDesutoroiya schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:43:
![]()
Louzy#2475
Je mag ook mij wel toevoegen: TheBigEasy#1544Desutoroiya schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:43:
![]()
Je bent ook welkom in de tweakers social group op battle.net hoor. Als je mij even je b.net stuurt via dm of via hier dan voeg ik je toe aan de lijst
mag ik jullie toevoegen?
MiNiSo
Tuurlijkfrankver schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:42:
ik ben ook weer begonnen, secret mage speel ik:)
mag ik jullie toevoegen?
MiNiSo

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Ja staat een beetje weird opgeschreven. Ik bedoel dus twee quest niet completen met ruimte voor een derde nieuwe quest. Meest optimaal gebruik van de pack rewards.Kasai schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:05:
[...]
Wow. 2 mana whirl wind met echo![]()
[...]
Waarom 2 openhouden?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
laat maar komen die maandag
nothing stops this train
The party starts on March 26 at 23:59 CEST and lasts until April 9 at 23:59 CEST.
Oftewel het event start dinsdag.
Daarnaast uit datamining: Days 3, 7, 10, and 16 are all flagged to reward you with a Witchwood Card Pack.
Situatie 1:
Datum | Dag | Packtype |
27 maart | 1 | pack |
28 maart | 2 | pack |
29 maart | 3 | Witchwood! |
30 maart | 4 | pack |
31 maart | 5 | pack |
1 april | 6 | pack |
2 aprilt | 7 | Witchwood! |
3 april | 8 | pack |
27 maart | 9 | pack |
4 april | 10 | Witchwood! |
5 april | 11 | pack |
6 april | 12 | pack |
7 april | 13 | pack |
8 aprilt | 14 | pack |
9 april | 15 | Witchwood??? |
Het aparte is dus dat er 15 dagen zijn met dag 16 een witchwood pack. Wat zou kunnen is dat alle dagen +1 krijgen omdat het event theoretisch begint op maandag 23:59 uur. Dit zou dan "day 1" zijn met 1 minuut speeltijd
Situatie 2:
datum | dag | Packtype |
26 maart | 1 | pack |
27 maart | 2 | pack |
28 maart | 3 | Witchwood! |
29 maart | 4 | pack |
30 maart | 5 | pack |
31 maart | 6 | pack |
1 april | 7 | Witchwood |
2 aprilt | 8 | pack |
3 april | 9 | pack |
27 maart | 10 | Witchwood |
4 april | 11 | pack! |
5 april | 12 | pack |
6 april | 13 | pack |
7 april | 14 | pack |
8 aprilt | 15 | pack |
9 april | 16 | Witchwood |
Wat je wil is dat je op de dagen van de Witchwood packs drie quests hebt zodat je drie Witchwood packs ontvangt. Het meest simpele is gewoon elke dag 1 quest doen tenzij het een Witchwood dag is. Op die manier heb je altijd twee quests staan en krijg je om middernacht je derde quest. Dit doe je net zolang tot het een Witchwood dag is. Daarna begin je weer met het opsparen van je quests in aanloop naar de volgende Witchwood dag.
Op 28 maart zal ik deze post even bijwerken naar welke situatie juist is.
Goed punt. Enige confirmation is dat als je drie quests op 1 dag voltooid dat je per quest gewoon een pack krijgt. Aangezien de packs zijn getagged als "day x" vermoed ik dat je gewoon drie Witchwood packs krijgt. We zullen zien.Tektoon schreef op zondag 25 maart 2018 @ 16:15:
...gesteld dat je dan dus drie Witchwood packs achter elkaar krijgt. Op basis van deze info kan het ook goed zijn dat alleen je eerste pack op die dag gegarandeerd Witchwood is en de rest random. Het zou mij wel verbazen als ze 12 WW packs zouden weggeven: dan haal je het nut van de pre-order weg. Ben benieuwd.
Hey, da's ongeveer mijn 'Overload' deck om zo snel mogelijk die quest te completen.TheProf82 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 19:32:
Deze game is te vies, hoe ik verloor van de Shaman
Klik.
Wist ik veel dat hij 100% overload cards had LOL
Haha, maar dan in ArenaZarhrezz schreef op zondag 25 maart 2018 @ 19:57:
[...]
Hey, da's ongeveer mijn 'Overload' deck om zo snel mogelijk die quest te completen.
Tja...Wild hè. Zie het zo, je verloor niet van netdeck #4109.Piet_Piraat7 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 08:08:
Over een kut manier van verliezen gesproken; ik had aardig board control en zo'n 20 hp over en redelijk wat kaarten in hand en deck. Tegenstander speelt Brann en die legendary die een mijn in je deck shuffelt (twee dus). En ja, ik draw ze beiden volgende beurt. Bam -10 hp. Bam dood.
Dat is waar, ik moest ook wel lachen om hoeveel pech ik had. Soms kom je in Wild nog wel bijzondere decks tegen. Zoals een Paladin DK deck die zich richt op winnen met zijn hero power. Maar helaas is Wild inmiddels ook 90% netdecks, zelfs unranked.Zarhrezz schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:17:
[...]
Tja...Wild hè. Zie het zo, je verloor niet van netdeck #4109.
Drazi#2341
Dat soort draw dingetjes kunnen inderdaad direct een partij beslissen...m'n Warlock runt ook The Darkness. Tegen een Priest toen Raza nog 0-cost Hero Power was 'em wel eens turn 3 (Coin) gespeeld. Turn 4 trekt de Priest netjes de 3 candles. GG.Piet_Piraat7 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:22:
Dat is waar, ik moest ook wel lachen om hoeveel pech ik had.
Geen Shadow Word: Death in z'n hand dus?Zarhrezz schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:46:
[...]
Dat soort draw dingetjes kunnen inderdaad direct een partij beslissen...m'n Warlock runt ook The Darkness. Tegen een Priest toen Raza nog 0-cost Hero Power was 'em wel eens turn 3 (Coin) gespeeld. Turn 4 trekt de Priest netjes de 3 candles. GG.
En kennelijk ook geen Vision.
Da's wel leuk aan The Darkness, je lockt removal. Ik had het ook helemaal niet erg gevonden als die Death wel gevallen was; dat zou betekenen dat hij geen removal voor high-attack meer zou hebben en voor Warlock is dat wel een prettige situatie.
nothing stops this train
Ik dacht pas vanaf morgen.Kol Nedra schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:08:
krijgen we al gratis packs als we quest completen? ik durf nog niet 11n quest te doen
Als dit het geval is krijgen we dan meer quests per dag? Anders heb je dus maar 1 pack.
Ik heb namelijk nog niet gezien dat je meer dan 1 quest per dag krijgt
Royy90 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 15:29:
Hierbij even een korte stategy guide om het meeste uit het event te halen qua the Witchwood packs.
The party starts on March 26 at 23:59 CEST and lasts until April 9 at 23:59 CEST.
Daarnaast uit datamining: Days 3, 7, 10, and 16 are all flagged to reward you with a Witchwood Card Pack.
Wat je wil is dat je op de dagen van de Witchwood packs drie quests hebt zodat je drie Witchwood packs ontvangt. Het meest simpele is gewoon elke dag 1 quest doen tenzij het een Witchwood dag is. Op die manier heb je altijd twee quests staan en krijg je om middernacht je derde quest. Dit doe je net zolang tot het een Witchwood dag is. Daarna begin je weer met het opsparen van je quests in aanloop naar de volgende Witchwood dag.
Bevestigd is wel dat je 1 pack per quest krijgt en dat als je 3 quests voltooid, je 3 packs krijgt.
Wat volgens mij niet is bevestigd is, dat je op de Witchwood 'tagged' dagen een Witchwood pack krijgt
To ring in the coming Hearthstone Year, we’re throwing a New Year of the Raven party! Every time you complete a daily quest*, you’ll also be awarded a card pack. These packs can be from Journey to Un’Goro, Knights of the Frozen Throne, Kobolds & Catacombs, or even The Witchwood! You can tear open The Witchwood card packs after the expansion goes live in April.
[ Voor 36% gewijzigd door louzy82 op 26-03-2018 12:10 ]
Louzy#2475
Dus, kan dat maar 1 keer.Tektoon schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:03:
Roy heeft hierboven toch alles gepost wat je moet weten? Gewoon even lezen, mensen.
[...]
Aangezien je dan maar 1 quest krijgt na de witchwood dag. Wil je opsparen, krijg je geen pack omdat je de quest niet doet.
Of ik ben raar aan het rekenen

Bovenop de 70 van de pre-order..../care inderdaad.mosselmossel schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:56:
Ben ik werkelijk de enige die het geen hol uitmaakt of hij 12, 14, 15 of misschien wel 17 pakjes krijgt?
nothing stops this train
Er zijn vier dagen als Witchwood dagen getagged. Op die dagen doe je dus 3 quests(als je specifiek op de Witchwood packs aast). Het klopt dus dat je moet opsparen, maar zodra je er 2 hebt gespaard kan je gewoon de volgende dagen 1 quest(je derde dus) volooien voor een andere pack. Om middernacht krijg je gewoon weer een nieuwe derde quest en dit blijf je doen tot het een Witchwood dag is. Je zal geen packs mislopen op deze manier.Desutoroiya schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:43:
[...]
Dus, kan dat maar 1 keer.
Aangezien je dan maar 1 quest krijgt na de witchwood dag. Wil je opsparen, krijg je geen pack omdat je de quest niet doet.
Of ik ben raar aan het rekenen
Wellicht, maar als je mij de keuze geeft tussen 12 of 17 packs dan is de keuze vrij snel gemaakt, je hoeft er niks extra's voor te doen of te laten. Als het dan ook nog eens nieuwe expansion packs zijn,,, win-win.mosselmossel schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:56:
Ben ik werkelijk de enige die het geen hol uitmaakt of hij 12, 14, 15 of misschien wel 17 pakjes krijgt?
(trouwens, ik kreeg bij de brawl van gisteren 3 packs. Misschien iets over het hoofd gezien/gelezen)
I bad beat my meat by busting my nuts!
De 3 packs van Brawl was een speciale brawl vanwege het 20?-jarig bestaan van Starcraft.murphylee schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:23:
pff las het gisteren pas na completen van al mijn quest![]()
(trouwens, ik kreeg bij de brawl van gisteren 3 packs. Misschien iets over het hoofd gezien/gelezen)
Ja, en da's een keuze natuurlijk, maar dat je het gemiddeld een keer per maand hier met trots komt verkondigen vind ik enigszins tenenkrommend...

Ik ga trouwens proberen om vanavond tussen 23:59 en 00:00 een quest af te ronden. Heb Murpocalypse & Elemental My Dear. Ben benieuwd of het lukt en wat er zal gebeuren.
AAEBAf0GCJME9wS5DfoOwg/grAKX0wL85QILigG2B44OysMC58sC8tAC+NACiNICi+EC6uYC6OcCAA==
[ Voor 19% gewijzigd door PCBaas op 26-03-2018 18:17 ]
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Dat ziet eruit als een heel speelbare common...

Zo dan! Een 'all' type!
En een goedkope Loatheb:

[ Voor 102% gewijzigd door Nitai op 26-03-2018 21:01 ]
Nu zegt dan natuurlijk nog niet zo veel maar toch er zijn nu 22 kaarten uit en heb nog niks gezien waar van ik dacht die moet ik hebben.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik ben benieuwd naar de nieuwe kaarten, bij Anduin had ook niemand gedacht dat dat zou domineren samen met Raza, wie weet krijgen we zo een nieuwe Miracle Shamansbeuker19 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:59:
Nou de kaarten hebben nog niet echt indruk gemaakt behalve misschien de nieuwe Shaman hero.
Nu zegt dan natuurlijk nog niet zo veel maar toch er zijn nu 22 kaarten uit en heb nog niks gezien waar van ik dacht die moet ik hebben.
Vind het nog altijd jammer dat het frost element nooit echt van de grond is gekomen bij Shamans. Is maar een beetje blijven haken bij Evolve, Aggro en Jade.
Voor wie nog wil genieten van een origineel Wild deck, check dit filmpje, geweldig
YouTube: Diamond Soul Priest | Journey into Wild 82 | Hearthstone | Kobolds a...
Das niet waar want Anduin werd bekend gemaakt bij Omnislash en daar werd direct gesproken over de combo met Raza.Nitai schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:19:
[...]
Ik ben benieuwd naar de nieuwe kaarten, bij Anduin had ook niemand gedacht dat dat zou domineren samen met Raza, wie weet krijgen we zo een nieuwe Miracle Shamans![]()
Vind het nog altijd jammer dat het frost element nooit echt van de grond is gekomen bij Shamans. Is maar een beetje blijven haken bij Evolve, Aggro en Jade.
Voor wie nog wil genieten van een origineel Wild deck, check dit filmpje, geweldig
YouTube: Diamond Soul Priest | Journey into Wild 82 | Hearthstone | Kobolds a...
En natuurlijk is het nog veel te vroeg en ook ik zie potentie in de nieuwe Hero maar das ook de enige kaart tot nu toe en vergeet niet dat er een boel goede Shaman kaarten uit de rotatie gaan wat dan weer jammer is.
Ik heb het niet over de combo met Raza maar over de viability. Guldan werd als eerste geranked, daarna Valeera (ja ja) en Anduid was de hekkensluiter van de 3 beste Death Knights.beuker19 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 23:45:
[...]
Das niet waar want Anduin werd bekend gemaakt bij Omnislash en daar werd direct gesproken over de combo met Raza.
Naderhand bleek gewoon dat machinegun Anduin keihard domineerde.
Heb je het icoontje gezien bij je quests?
Op Asia is het al live.Wait until there is a special pack image on your quests.
[ Voor 22% gewijzigd door Nitai op 27-03-2018 00:10 ]
Je bent niet de enige. Veel mensen op Reddit die klagen. Blizzard heeft duidelijk tijd/datum aangegeven maar blijkbaar gaat er iets fout daar.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Nitai schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 00:07:
[...]
Heb je het icoontje gezien bij je quests?
[...]
Op Asia is het al live.

Bron: https://www.reddit.com/r/..._pack_event_live_on_asia/
[ Voor 15% gewijzigd door hifigamefreak op 27-03-2018 00:32 . Reden: bronvermelding ]
Atlas#22744
De spell pool wordt straks als die live gaat natuurlijk ook weer een stuk kleiner; en Shaman heeft best een aantal goede spells in de classic pool zitten.mosselmossel schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 07:37:
Die nieuwe shaman-hero? Volgens mij zijn er te veel slechte shaman-spells om die goed te maken.
Tuurlijk; het zijn niet allemaal toppers, maar in de late game is extra cards meestal meer impact dan een totem.
Best een aantal goede spells... En vergelijk het dan eens met Babbling Book.icemotion schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 08:52:
[...]
De spell pool wordt straks als die live gaat natuurlijk ook weer een stuk kleiner; en Shaman heeft best een aantal goede spells in de classic pool zitten.
Tuurlijk; het zijn niet allemaal toppers, maar in de late game is extra cards meestal meer impact dan een totem.
Edit: ow, nu verwar ik het met die andere shaman-kaart, die 1 mana 0-1-taunt met een random spell.
[ Voor 9% gewijzigd door mosselmossel op 27-03-2018 08:55 ]
Warrior kaartjes... WW erop en beuken maar.

[ Voor 21% gewijzigd door Tektoon op 27-03-2018 13:56 ]
Wel lekker een deathrattle die je eigen face healed.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:39:
Rotten Applebaum past wel goed in mn Wild N'zoth deck
Ook zonder Grumble wordt Hagatha denk ik echt een value machine, leuke endgame kaart.Tektoon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:52:
Als ik Hagatha uit een pakje trek dan craft ik Grumble. Ik zie wel potentie in die combo: allemaal battlecry minions/elementals > Grumble > Hagatha > replay + battlecries > spell refill.
Atlas#22744
morgen ook? of dan andere?
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 27-03-2018 15:03 ]
nothing stops this train
Vicariously I live while the whole world dies
Ik vind 'em geinig, maar of hij gespeeld gaat worden...not so sure. Je hebt elemental Mage, dragon Priest, etc. waarbij je een specifiek monster type speelt. Maar elemental / dragon Mage or Priest? Pas dan heeft het ding value. Tenzij je multi-type speelt, is het een ok-ish stats voor de mana en is er waarschijnlijk een minion van de gewenste type te vinden met betere value. Wellicht komen er nog kaarten die multi-type interessant maken...anders is het meer een gimmick die vooral handig is in quest decks.Vicarious schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:04:
Die nightmare amalgam is hilarisch volgens mij. Kun je vast een leuk deck mee maken
Het is random, schat. Alleen op de dagen die gemarkeerd zijn met 'Witchwood' krijg je ofwel 1 Witchwood pack ofwel de hele dag Witchwood packs.Kol Nedra schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:03:
vandaag krijg je Kobolds and Catacombs pack bij completen quest.
morgen ook? of dan andere?
27-03-2018
Quest 1: K&C
Quest 2: Witchwood
Quest 3: n.v.t.
Op deze manier kunnen we alsnog proberen maximale uit de packs te halen.
Volgens mij is Rin nou niet bepaald een slechte legendary hoor. Maar ik snap je punt, de 2 andere Warlock legendaries daarvoor zijn echt trash...Tektoon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:13:
Ja deze is wel dik zeg. Flamestrike + 4/4. Craften maar. Eindelijk weer eens een goede leg voor Warlock (de hero even niet meegerekend).
goed idee, ik zal hem ook bijhouden!Royy90 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:20:
Alle situaties, speculaties, datamining en verwachtingen mogen rechtstreeks naar de twisting nether. Na veel lezen op reddit en het ook zojuist zelf te hebben getest, vandaag is 100% je tweede questpack een WitchWood pack. Dit betekend overigens wel dat de quests rigged zijn maar niet te voorspellen. Wellicht een idee om hier de rewards te melden. Ik zal dan maar direct beginnen.
27-03-2018
Op deze manier kunnen we alsnog proberen maximale uit de packs te halen.
27-03-2018:
(Quest 3:) Challenge a friend reward (quest niet van mij): K&C (extra packs voor jou en je vriend
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 27-03-2018 17:04 ]
nothing stops this train
En daarna kwam uit Quest 3 voor mij een Classic pack...Royy90 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:20:
Alle situaties, speculaties, datamining en verwachtingen mogen rechtstreeks naar de twisting nether. Na veel lezen op reddit en het ook zojuist zelf te hebben getest, vandaag is 100% je tweede questpack een WitchWood pack. Dit betekend overigens wel dat de quests rigged zijn maar niet te voorspellen. Wellicht een idee om hier de rewards te melden. Ik zal dan maar direct beginnen.
27-03-2018
Gaat hij bij de 2e bij weer een Kill niet voor een 3e x dan ?Tektoon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:13:
Ja deze is wel dik zeg. Flamestrike + 4/4. Craften maar. Eindelijk weer eens een goede leg voor Warlock (de hero even niet meegerekend).
Lijkt mij wel. De hele battlecry wordt herhaald... Het is net een Defile maar dan met 2 damage per keer en een 4/4 body op het eind aan jou kant van het bordbeuker19 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:54:
[...]
Gaat hij bij de 2e bij weer een Kill niet voor een 3e x dan ?
Ik haat Warlock toch al, dat wordt niet minder met alwéér een boardclear-kaart
Die gast gaat 100% zeker in m'n "Destroy them all" Warlock deckmosselmossel schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:13:
Ik haat Warlock toch al, dat wordt niet minder met alwéér een boardclear-kaart

Nee, maar heel goed is ie ook niet. Hij past in één deck, terwijl deze een universeler ding is dat je zonder te kijken overal in kan knallen. Maar ik dacht idd vooral aan de Cho'gall/Lanathel/discard kip era.The_Big_Easy schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:20:
[...]
Volgens mij is Rin nou niet bepaald een slechte legendary hoor. Maar ik snap je punt, de 2 andere Warlock legendaries daarvoor zijn echt trash...
Ja, zo lees ik 'm ook. Maar er is geen 6/8 damage boardclear om mee te vergelijken. Plus: met vier damage heb je al dikke value.beuker19 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:54:
[...]
Gaat hij bij de 2e bij weer een Kill niet voor een 3e x dan ?
Het enige jammere is dat het geen Rogue of Hunter kaart is; die hadden het wel goed kunnen gebruiken. Maar ja.
Wat betekent dat voor de 'flag' van morgen? Of krijg je gewoon bij pakje 2/6/9/15 een Witchwood pack?Royy90 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:20:
Alle situaties, speculaties, datamining en verwachtingen mogen rechtstreeks naar de twisting nether. Na veel lezen op reddit en het ook zojuist zelf te hebben getest, vandaag is 100% je tweede questpack een WitchWood pack. Dit betekend overigens wel dat de quests rigged zijn maar niet te voorspellen.
1: K&C
2: WW
[ Voor 6% gewijzigd door 108rogar op 27-03-2018 21:33 ]
Ik had als eerst een Knights pack, tweede Un’Goro, als derde WW.108rogar schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 21:23:
Huh, mijn eerste quest (60 gold) geeft een Un'Goro pack? Is het toeval dat het bij jullie wel hetzelfde is of doe ik iets fout?
Tis is gewoon random.
[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 27-03-2018 21:42 ]
Dit kan bijna niet hoor. Iedereen krijgt als 2e een Witchwood pack. Pack 1 & 3 zijn random packs.Nitai schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 21:41:
[...]
Ik had als eerst een Knights pack, tweede Un’Goro, als derde WW.
Tis is gewoon random.
Ik had 2 van die quests tegelijkertijd gecomplete, dus het kan andersom zijn.Royy90 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 21:51:
[...]
Dit kan bijna niet hoor. Iedereen krijgt als 2e een Witchwood pack. Pack 1 & 3 zijn random packs.
Maar boeit het echt Roy?
half, ik heb nu mijn 3e quest laten staan omdat dit misschien morgen of later omgezet kan worden in een WitchWood pack. No big deal, maar toch, als ik de keus krijg...Nitai schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 22:04:
[...]
Ik had 2 van die quests tegelijkertijd gecomplete, dus het kan andersom zijn.
Maar boeit het echt Roy?
1e pack: Un'goro
2e pack: Witchwood
1e pack Kobolds
2e pack Witchwood
Vandaag doe ik er 1 of 2, boeit volgens mij niet echt
Atlas#22744
Ik begrijp het eerlijk gezegd niet.
Er zijn zoveel klachten over de huidige sterkte van Warlock. Wellicht wordt het met de andere reveals meer gebalanceerd maar waarom kiezen ze er dan voor om deze al zo vroeg te revealen. (of zouden ze het juist leuk vinden als iedereen al meteen lekker salty wordt?)
Mijn Quest packs:
1) Un'Goro
2) Witchwood
[ Voor 5% gewijzigd door louzy82 op 28-03-2018 09:26 ]
Louzy#2475
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.