Dat heeft echt helemaal niets met fanboy te maken hoor...het enige dat er gebeurt is dat jij weer eens met een zeur-post komt en iemand geeft je (wederom) het advies iets anders te gaan spelen als je HS een dom RNG clown-fiesta vindt. Dat is geen fanboy, dat is gewoon goed advies.
Xanthian schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:16:
Ik snap waarom sommige mensen een hekel hebben aan Dragon Priest.
Tegen een aggro hunter:
Turn 1: Northshire Cleric
Turn 2: Netherspite Historian > Dusk Breaker
Turn 3: Coin > Dusk Breaker
Turn 4: Dusk Breaker
Turn 5: Small Pint Potion + Shadow Word: horror
Toen was de hunter aan het topdecken.
Tja, er zijn decks die vomit keihard afstraffen. Er zijn vast aggro spelers die dit niet leuk vinden, maar de rest van de spelers vind face-vomit niet leuk om tegen te spelen. Je kunt niet iedereen tevreden houden hè. Ik heb een hekel aan aggro, dus ik speel een heavy AoE control Warlock...of Dragon Priest voor de afwisseling.
Dat zal doorgaans niet meer worden dan een 2e burn, voor een totaal van 3 (10% van het deck dus). Als mensen die legendary laten liggen, dan is het hun eigen fout
Overigens vind ik Oracle persoonlijk niet zo'n probleem. Ja, als je greedy gaat, kun je burn verwachten. Als je key cards in je deck hebt, moet je dus goed nadenken over hoe groot je hand is. Gewoon grabbelen voor die giant is dan inderdaad een risico. Aan de andere kant loopt degene die de Oracle gooit ook een risico...veel decks kunnen rond turn 4-5 niet goed omgaan met 2 giants achter elkaar. Ook een quest Mage zal je dankbaar zijn als je Oracles gaat gooien. Het is een double-edged sword en daardoor zit er een skill-element aan. Jammer dus dat hij eruit gaat.