Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:59
Desutoroiya schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 10:43:
Heb gisteren maar 1 quest gedaan, gaf gewoon simpele standard pack.
Dan is je volgende waarschijnlijk een Witchwood (naar de resultaten van andere en mezelf kijkend is de 2e een Witchwood pack)

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Gisteren;
1 quest gedaan: Un'goro

Vandaag;
1e quest: Witchwood
2e quest: Knights of the Frozen throne

edit: Extra quest toegevoegd

[ Voor 36% gewijzigd door icemotion op 28-03-2018 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M'n eerste vandaag was Knights, 2e Kobolds. No WW for me today. Komende dagen de slots maar weer vol laten lopen. Vooralsnog dus geen duidelijk patroon.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet wel zeggen dat ik echt geen plezier meer beleef in HS. Geen idee of het ligt aan het feit dat je constant tegen dezelfde smorc decks speelt of dat veel van de decks die ik leuk vond in HS nu niet meer speelbaar zijn, maar ik speel enkel en alleen nog voor de gold.

Zelfs rank 15 halen kan ik me niet meer voor motiveren :(.

Van de laatste 7 games die ik speelde waren er 6 voor turn 4 beslist, dat helpt ook niet echt moet ik zeggen.

[ Voor 14% gewijzigd door xelfer op 28-03-2018 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:59
Zarhrezz schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:39:
M'n eerste vandaag was Knights, 2e Kobolds. No WW for me today. Komende dagen de slots maar weer vol laten lopen. Vooralsnog dus geen duidelijk patroon.
Het lijkt erop dat er twee variabelen zijn... year of the mammoth pack en witchwood pack. Wat dus lijkt alsof het allemaal random is maar waardoor iedereen evenveel Witchwood packs kan verdienen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 27-08 06:57
xelfer schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:49:
Ik moet wel zeggen dat ik echt geen plezier meer beleef in HS.
FYP

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:09
27-03-2018:
Quest 1: K&C
Quest 2: Witchwood
(Quest 3:) Challenge a friend reward (quest niet van mij): K&C

28-03-2018:
Quest 4: UnGoro
Quest 5: Witchwood

*update*

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 28-03-2018 15:30 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
xelfer schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:49:
Ik moet wel zeggen dat ik echt geen plezier meer beleef in HS. Geen idee of het ligt aan het feit dat je constant tegen dezelfde smorc decks speelt of dat veel van de decks die ik leuk vond in HS nu niet meer speelbaar zijn, maar ik speel enkel en alleen nog voor de gold.

Zelfs rank 15 halen kan ik me niet meer voor motiveren :(.

Van de laatste 7 games die ik speelde waren er 6 voor turn 4 beslist, dat helpt ook niet echt moet ik zeggen.
Ik zie je al ongeveer 2 jaar bijna alleen maar negatieve posts plaatsen, dus dat hadden meer mensen je hier wel kunnen vertellen ;)
Gewoon een andere game zoeken, want het is gewoon niet gezond dat je dagelijks iets doet wat je zo enorm irritant vindt dat je conitnu je hart moet luchten op een forum. Het is bijna knap dat je dat al zolang volhoudt.

Ik snap het aan de ene kant wel, maar ik stop gewoon met spelen als ik het niet leuk meer vind, er zijn miljoenen games te krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Grotman op 28-03-2018 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
27-03-2018
Quest 1: K&C
Quest 2: Witchwood
Quest 3: un-goro (request a friend quest)

28-03-2018
Quest 1: Un-goro (request a friend quest)

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

Vandaag als 4e quest een pakje K&C. Kreeg de animatie twee keer, dus dat was wel weird, helaas maar 1 pack.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Vandaag;

pack 3; Knights of frozen throne
pack 4; Knights of frozen throne

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Vandaag geen quest gedaan, want heb nog 1 slot open. En morgen is WW-tagged, wellicht. Kijken wat er morgen gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 18:06:
Vandaag als 4e quest een pakje K&C. Kreeg de animatie twee keer, dus dat was wel weird, helaas maar 1 pack.
Ik had vandaag op 1e pack ook dubbele animatie...op de 2e niet geloof ik (is met niet opgevallen althans).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 02-09 21:07
louzy82 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 10:46:
[...]

Dan is je volgende waarschijnlijk een Witchwood (naar de resultaten van andere en mezelf kijkend is de 2e een Witchwood pack)
Klopt, had nu witchwood

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Vette warrior kaart;

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/367/3/636579003260148604.png

Denk alleen dat ie niet heel goed is, blijft hooguit 1 turn liggen, misschien achter een taunter 2 turns.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Kasai schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:15:
Vette warrior kaart;

[afbeelding]

Denk alleen dat ie niet heel goed is, blijft hooguit 1 turn liggen, misschien achter een taunter 2 turns.
Daarentegen killt hij eigenhandig een compleet paladin board.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DZaiGeIVAAASOsb.jpg
Echt, deze. Hoe kunnen ze het bedenken? De enige manier waardoor Priest niet zo snel die statues kan spelen is doordat hij ze in de hand krijgt. Ik dacht dat ze weleens luisterden naar de community die schreeuwt dat dat cheaten van big minions zo oneerlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

mosselmossel schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:47:
[...]

Daarentegen killt hij eigenhandig een compleet paladin board.

[afbeelding]
Echt, deze. Hoe kunnen ze het bedenken? De enige manier waardoor Priest niet zo snel die statues kan spelen is doordat hij ze in de hand krijgt. Ik dacht dat ze weleens luisterden naar de community die schreeuwt dat dat cheaten van big minions zo oneerlijk is.
Gewoon killen voor beurt 6 :+

Nee maar we raken we natuurlijk wel Barnes en Y'shaarj kwijt, dus ik verwacht dat big priest stuk minder wordt.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baku + Clockwork Automation -> Hunter go pewpew to the face now?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:15:
Vette warrior kaart;

[afbeelding]

Oogt als dure creature removal. Misschien als tempo Warrior een ding wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Packs 2&5 zijn Witchwood packs. Lijkt erop dat de witchwood packs genummerd zijn en iedereen evenveel zal krijgen. Niet meer nodig dus om bij te houden.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Royy90 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:13:
Packs 2&5 zijn Witchwood packs. Lijkt erop dat de witchwood packs genummerd zijn en iedereen evenveel zal krijgen. Niet meer nodig dus om bij te houden.
Makes sense...vanavond m'n 5e pack, ik ben benieuwd =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:33
mosselmossel schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:47:
Er wordt ook niet geklaagd over het cheaten van minions in het algemeen; het gaat specifiek over Barnes en Lackey. Wat dat betreft denk ik dat deze eerder bij de andere recruit/pull-from-hand kaarten hoort. De kaart kost zelf al zes mana, Priest gaat ‘m niet zelf slopen, en de class heeft geen N’zoth of Gul’dangerous op het moment om de deathrattles terug te halen. Ik ben op het moment nog niet eens overtuigd dat deze beter is dan die 6/5 deathrattle dragon.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Tektoon schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:26:
[...]

Er wordt ook niet geklaagd over het cheaten van minions in het algemeen; het gaat specifiek over Barnes en Lackey. Wat dat betreft denk ik dat deze eerder bij de andere recruit/pull-from-hand kaarten hoort. De kaart kost zelf al zes mana, Priest gaat ‘m niet zelf slopen, en de class heeft geen N’zoth of Gul’dangerous op het moment om de deathrattles terug te halen. Ik ben op het moment nog niet eens overtuigd dat deze beter is dan die 6/5 deathrattle dragon.
De deathrattle dragon geeft een random dragon die je daarna nog moet casten (en dat kan ook een slechte draak zijn)

Deze kaart haalt iets uit je hand wat je bewust in je deck stopt. En dat zal niet altijd iets meenemen, maar de value van een Obsidian Statue of een tweede copy van deze kaart zelf is best value.

Maar voor Big priest; dat deck zal heel anders gaan lopen met het verlies van Barnes en Yshaarj...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
icemotion schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:53:
...
Maar voor Big priest; dat deck zal heel anders gaan lopen met het verlies van Barnes en Yshaarj...
Ik ga Yshaarj idd missen in mijn standard big priest deck. Ik heb barnes er echter al een tijd terug uitgegooid en dat bevalt me perfect (zowel in mijn standard als in mijn wild versie).

Ja T3 > Coin > Barnes > .... is idd relaxt.
Gelijkertijd is een t5+coin of t6 5/5 barnes (via shadow essence) vaak instant loss (en op een of andere manier kwam dat heel vaak voor).

Zonder barnes hoef ik ook niet meer te hard mulligan voor barnes, waardoor mijn overal win rate met big priest juist is gestegen.

[ Voor 8% gewijzigd door Uhmmie op 29-03-2018 15:20 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Royy90 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:13:
Ja precies, en alle andere is random

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
icemotion schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:53:
[...]
De deathrattle dragon geeft een random dragon die je daarna nog moet casten (en dat kan ook een slechte draak zijn)

Deze kaart haalt iets uit je hand wat je bewust in je deck stopt. En dat zal niet altijd iets meenemen, maar de value van een Obsidian Statue of een tweede copy van deze kaart zelf is best value.
Precies. Ze hebben beiden voor- en nadelen. De ene geeft af en toe een Faerie Dragon en de ander is de helft van de tijd niet eens een Lord of the Arena. Geen reden tot cheat-paniek.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Royy90 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:24:
[...]
De 3 packs van Brawl was een speciale brawl vanwege het 20?-jarig bestaan van Starcraft.
Heb net in het battlenet opstart scherm weer 3+1 K&C packs kunnen collecten. Dit kon ik claimen bij gifts die tot 4/4/18 duurt. Natuurlijk zat hier weer niets in... as usual. Pitty timer zal wel binnenkort haalbaar zijn :|

Iemand hier al gepre-orderd?

Ik geef aan dit spel geen geld meer uit.
Mijn doel heb ik al bijna bereikt en dat is het behalen van alle golden hero's. Heb alleen nog maar hunter te gaan met 441 wins.
Daarna 1x 12 winst behalen in arena.. Sta nu nog op 8 winst met 34 gespeelde potjes of zo :P

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Ja, al meteen, voor 34e ofzo. Eerste preorder sinds TGT, heb weinig kunnen questen dus ik heb niet zoveel gold (4500 oid op EU). Nieuw hunter kaartje intussen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sFeT9oF.png

[ Voor 30% gewijzigd door Tektoon op 29-03-2018 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Tektoon schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 17:27:
Ja, al meteen, voor 34e ofzo. Eerste preorder sinds TGT, heb weinig kunnen questen dus ik heb niet zoveel gold (4500 oid op EU). Nieuw hunter kaartje intussen:
[afbeelding]
Perfect voor in m'n meme c'thun hunter :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tektoon schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 17:27:
[afbeelding]
Ik snap echt niet dat men zulke kaart durft te printen pfff.

Leuk in een class zonder draw of zoals nu zonder minions :O
Het zelfde geldt trouwens voor de Warrior Legendary die vandaag bekend is gemaakt want voor een epic oke maar Legendary no way !!!!
Ik mag toch hopen dat er ook nog wat leuke kaarten worden gereleased want tot nu toe is het vooral heel veel meh...

En even een reminder cube/Control-Lock verliezen bijna niks terwijl de counters bijna alles verliezen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Deze is best cool;

Afbeeldingslocatie: http://www.hearthstonetopdecks.com/wp-content/uploads/2018/03/b4be55e7-300x427.png

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die is inderdaad wel heel leuk, bv. met die Echoing WW. Daarnaast is taunt erop ook interessant met die 8 body.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Zarhrezz schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:30:
[...]

Die is inderdaad wel heel leuk, bv. met die Echoing WW. Daarnaast is taunt erop ook interessant met die 8 body.
Yes, shenanigans met sudden death lijken mij ook lachen :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou Warrior blijft in ieder geval trash tier op basis van de nu gereleasde kaarten verwacht ik.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

beuker19 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:01:
Nou Warrior blijft in ieder geval trash tier op basis van de nu gereleasde kaarten verwacht ik.
Bring back 2 mana fwa :-(

Atlas#22744

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tektoon
Shhexy!
Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/367/124/636580086718495678.png
Je moet m wel trekken natuurlijk, maar een 3/3 cleric, een 7/4 blademaster, een 6/6 tortollan, een 8/8 statue of een 12/12 Ysera zijn wel 'leuk' natuurlijk. Mogu'shan meta incoming :P

Guild Recruiter is hiermee een 5 mana 4/4: recruit a 7/7 with taunt :o
Kasai schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:21:
[...]
Edit; Corridor creeper wordt weer een 5/5 :')
_O-

[ Voor 77% gewijzigd door Tektoon op 30-03-2018 15:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

14/14 ultrasaur meta incoming?

Malygos, Ysera en hungry dragon worden gewoon 12/12 xD Obsidian statue wordt een 8/8 met lifesteal, damn.

Edit; Corridor creeper wordt weer een 5/5 :')

Edit2; 7/7 doomsayer 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Kasai op 30-03-2018 14:37 ]

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:25
Zieke priest kaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Heb sinds hele lang tijd maar weer eens Heartstone geinstalleerd.
Nu vroeg ik mij af, of er inmiddels een automtic custom deck builder is?

-Edit-
Ow damn, zit tegenwoordig soort van in het spel zelf :)

[ Voor 19% gewijzigd door Vecodo op 30-03-2018 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Vecodo schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:50:
Heb sinds hele lang tijd maar weer eens Heartstone geinstalleerd.
Nu vroeg ik mij af, of er inmiddels een automtic custom deck builder is?

-Edit-
Ow damn, zit tegenwoordig soort van in het spel zelf :)
Je bedoelt deck recipes?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Kasai schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:54:
[...]

Je bedoelt deck recipes?
Yes, om mij even een soort van vliegende start te geven ;)
Casual hero's heb ik bijna alle kaarten wel, van de specifieke hero recipes dus niet haha.

[ Voor 18% gewijzigd door Vecodo op 30-03-2018 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:15:
Shhexy!
[afbeelding]
Je moet m wel trekken natuurlijk, maar een 3/3 cleric, een 7/4 blademaster, een 6/6 tortollan, een 8/8 statue of een 12/12 Ysera zijn wel 'leuk' natuurlijk. Mogu'shan meta incoming :P
Ok...of de meta wordt "Beat Priest before turn 6" of echt iedereen speelt Priest (al dan niet om maar Mass Dispel beschikbaar te hebben).

Dit is 100% kandidaat "deze kaart hadden ze nooit mogen maken en nu zitten we 2 jaar met een Priest meta".

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 12:17
Ben ik dan de enige die de kaart echt "meh" vind?
Turn 6 is echt laat, en alle kaarten die je in je hand hebt zijn not affected (omdat de kaart leest "in je deck").
En ik ga er vanuit dat je aardig wat draw mechanics uit de kast wil trekken om bij deze kaart te komen, dus met een behoorlijke hand vol zit, of een hoog risico op weinig minions in je deck waar deze kaart zich op kan richten.
Puur op basis van de huidige set en kaarten die tot nu toe getoond zijn zeg ik average.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
Ik denk niet dat je deze per-se moet zien als een kaart in een deck dat volledig drijft op dit effect. In een deck als combo-priest, dat nu al goed is, past 'ie makkelijk en is het een hele sterke toevoeging. Dan speel je niet zozeer Ysera en de statues als wel tar creeper, cleric en misschien totollan. Op een twilight drake is het ook prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 12:17
Tektoon schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 15:46:
Op een twilight drake is het ook prima. :)
Ik gok dat het effect niet goed uitpakt op een Twilight Drake? Dat gaat een 1/1 worden gok ik toch? Ik denk niet dat hij de battlecry buff ook nog meekrijgt van de Drake zelf omdat hij op voorhand al aangepast is. Het is geen dynamisch effect (zoals Lightspawn) lijkt mij?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tektoon
Kan ook. Het is sowieso maar de vraag hoeveel dragons die priest nog gaat spelen want de historian en de secret-agent-coming-through verdwijnen ook. Ik bedoelde er meer mee te zeggen: je hoeft er niet speciaal bepaalde minions voor in je deck te gaan stoppen, het is ook al goed op de minions die je toch al speelt. Priest heeft altijd veel high health/low attack minions gehad.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Gt2GiQ8.png?1

[ Voor 7% gewijzigd door Tektoon op 30-03-2018 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 19:16:
Kan ook. Het is sowieso maar de vraag hoeveel dragons die priest nog gaat spelen want de historian en de secret-agent-coming-through verdwijnen ook. Ik bedoelde er meer mee te zeggen: je hoeft er niet speciaal bepaalde minions voor in je deck te gaan stoppen, het is ook al goed op de minions die je toch al speelt. Priest heeft altijd veel high health/low attack minions gehad.
Het lijstje van minions met heel veel value gain die verder ook best te overwegen zijn is inderdaad best lang:
  • Ysera
  • Malygos
  • Sleepy Dragon
  • Hungry Ettin
  • Gurubashi Berserker
  • Mogu'shan Warden
  • Stormwind Knight
  • Tortollan Shieldraiser
  • Devilsaur Egg
  • Stonehill Defender
  • Tar Creeper
  • Drakkari Enchanter
  • Doomsayer
  • Lightwell
  • Nat Pagle
Zelfs als je maar een paar van bovenstaande lijst in je deck hebt is het al interessant om de Lady in je deck te stoppen.
Die is echt heel erg goed zeg...de eerste kaart die je echt nooit gaat spelen maar waar je wel blij mee bent _O-

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PCBaas
  • Laatst online: 11:05
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sJP2Dac.jpg

:o

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
Leuk met Lady in White. 5 mana 12/~8 :+

Rhino/Alchemist is ook aardig.

[ Voor 29% gewijzigd door Tektoon op 31-03-2018 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Tektoon schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 19:16:

[afbeelding]
Dit is voor mij nu al de beste kaart van de hele expansion.
Zowel qua ability als qua design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, zoals ik had verwacht is ladder op lagere ranks door het nieuwe systeem compleet brak.

Op 16/1 wordt ik gematcht tegen een rank 15 speler. Lolwhut? In het verleden kwam het zelden voor dat je op 16/2 tegen een 15 matchte, dat was voornamelijk op 16/3. Nu dus op 16/1...er moeten dan wel extreem weinig rank 16 spelers queuen. Dat werd onderschreven door de volgende 2 games...ok, toen wel 2x tegen een rank 16 speler. Dezelfde rank 16 speler. Seriously?

Overigens waren al die games 16 tegen pure netdecks. Op rank 17 kwam ik af en toe nog wel eens iets anders tegen. In het verleden was het ook veel netdecks, maar niet in deze mate.

Als dit de ladder wordt op 17+, hou ik het lekker bij cardback halen op rank 25.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 18:59:
Nou, zoals ik had verwacht is ladder op lagere ranks door het nieuwe systeem compleet brak.

Op 16/1 wordt ik gematcht tegen een rank 15 speler. Lolwhut? In het verleden kwam het zelden voor dat je op 16/2 tegen een 15 matchte, dat was voornamelijk op 16/3. Nu dus op 16/1...er moeten dan wel extreem weinig rank 16 spelers queuen. Dat werd onderschreven door de volgende 2 games...ok, toen wel 2x tegen een rank 16 speler. Dezelfde rank 16 speler. Seriously?

Overigens waren al die games 16 tegen pure netdecks. Op rank 17 kwam ik af en toe nog wel eens iets anders tegen. In het verleden was het ook veel netdecks, maar niet in deze mate.

Als dit de ladder wordt op 17+, hou ik het lekker bij cardback halen op rank 25.
Ik probeer zelf zo rond de rank 20 te blijven hangen met mijn niet-werkende meme decks. Speelt leuker dan op betere ranks 75% van de tijd tegen een vomit en smorc deck te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Edit: I know :P

nieuwe deathwing art is wel funny

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/8yrqzb.png

[ Voor 31% gewijzigd door murphylee op 01-04-2018 11:25 ]

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zarhrezz schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 18:59:

Is het niet juist positief dat je in de nieuwe maand gelijk weer tegen tegenstanders van hetzelfde niveau gematched wordt? Het is altijd wat moeilijker in het begin van de maand, voorheen werden top gasten veel meer ranks naar beneden gezet, nu kom je degene die vorige maand 5 tot legend waren iig niet meer tegen boven rank 10.

En het scheelt ook weer wat grinden :D. Uiteraard is het irritant als je elke keer dezelfde decks tegen komt in de meta, maar daar valt voor de rest weinig aan te doen en is ook niet echt Blizzard's fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Gaat deze kaart Warrior weer viability geven? Ik denk het wel!

Edit: hoop ik :+

Afbeeldingslocatie: http://www.hearthstonetopdecks.com/wp-content/uploads/2018/04/Woodcutters-Axe-1.png

[ Voor 5% gewijzigd door Kasai op 01-04-2018 19:38 ]

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StephaN900 schreef op zondag 1 april 2018 @ 13:48:
Is het niet juist positief dat je in de nieuwe maand gelijk weer tegen tegenstanders van hetzelfde niveau gematched wordt?
Dit was gisteren, laatste dag van de maand als iedereen nog even probeert te ranken. Als er dan op rank 16 al zodanig weinig spelers hebt zitten dat je gematcht wordt op spelers minimaal 4 sterren hoger en / of tegen dezelfde speler 2x op rij, kan ik dat niet zien als een positief iets.

Het was wel te verwachten, het aantal sterren van 21-22 naar 15 was een stuk lager dan nu van 19 naar 15. Minder spelers zullen de moeite nemen, waardoor ranken helemaal zinloos wordt en daardoor zal een flink deel maand na maand iets terugvallen, totdat een 40-50% van de spelers in de 25-21 range zullen blijven hangen.

Voor de bovenkant van de ladder (rank 10 en beter) is het een fijne wijziging, voor de onderkant compleet kansloos.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Wat mij betreft is het juist voor de onderkant een goede wijziging. Ik denk dat wat jij ziet gebeuren ook op een heel andere manier te interpreteren valt. Zowel op EU als NA ervaar ik tussen 10 en 20 verbeteringen, zeker als je heel casual speelt. Voor de expansion uitkomt ga ik wel even op 10 zitten overigens.

Iemand al geluk gehad met dubbele Witchwood packs? Ik kreeg er vandaag twee achter elkaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:48:
[...]

Dit was gisteren, laatste dag van de maand als iedereen nog even probeert te ranken. Als er dan op rank 16 al zodanig weinig spelers hebt zitten dat je gematcht wordt op spelers minimaal 4 sterren hoger en / of tegen dezelfde speler 2x op rij, kan ik dat niet zien als een positief iets.

Het was wel te verwachten, het aantal sterren van 21-22 naar 15 was een stuk lager dan nu van 19 naar 15. Minder spelers zullen de moeite nemen, waardoor ranken helemaal zinloos wordt en daardoor zal een flink deel maand na maand iets terugvallen, totdat een 40-50% van de spelers in de 25-21 range zullen blijven hangen.

Voor de bovenkant van de ladder (rank 10 en beter) is het een fijne wijziging, voor de onderkant compleet kansloos.
Voordeel is dat je niet meer tegen veel hogere rank spelers speelt aan het begin van de maand. Nadeel is dat je vaker tegen dezelfde spelers speelt.

Ik denk dat je vooral op langere termijn hier voordeel van zult hebben met een meer casual speelstijl. De vomit smorcers zullen steeds verder weg raken van rank 20 :).

Zo zie ik ranked HS:

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2ec232w.png

✔ Legendary cardback
✔ Vomit & smorc deck

[ Voor 5% gewijzigd door xelfer op 02-04-2018 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:37

Thompson

Beeromaniac

Ik was bijna vergeten hoe compleet leip je kunt gaan als de RNG in dit spel je tegen zit...
Priest vs Priest matchup, ik speel een dragon priest met inner fire/divine spirit.

Nog 6 kaarten in m'n deck en daar zaten beide divine spirit en beide twilight acolyte (die ik al een aantal keer nodig had) nog in. Ik denk dat van turn 10~23 ik zo'n beetje elke turn lethal had mocht ik een van een van die 4 kaarten gepakt hebben... Uiteindelijk in turn 24 verloren omdat hij een Obsidian Statue had die ik niet meer goed weg kreeg.

Maar hoe dan ook heb ik wel veel lol met m'n dragon priest :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:13
Tektoon schreef op maandag 2 april 2018 @ 01:18:
Iemand al geluk gehad met dubbele Witchwood packs? Ik kreeg er vandaag twee achter elkaar. :)
Ik ook! Had jammer genoeg geen 3 quests meer open staan. Wel de laatste weken eigenlijk alleen maar (na re-roll) 50/60/100 gold quests, spaart lekker door richting WW release, zit nu op 8700+ gold! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik had er vandaag ook 2, ik had de mazzel dat iemand mij uitdaagde voor 80 gold quest waar Witchwood pack uit kwam.

Teller staat nu op 7k gold. Expansion moet ik nog effe preorderen :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik kan zo gauw geen overzicht vinden van welke kaarten er bij de komst van The Witchwood allemaal uit de standard rotatie gaan, iemand een lijstje?

Beeromaniac

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PCBaas
  • Laatst online: 11:05
Thompson schreef op maandag 2 april 2018 @ 18:56:
Ik kan zo gauw geen overzicht vinden van welke kaarten er bij de komst van The Witchwood allemaal uit de standard rotatie gaan, iemand een lijstje?
Deze 3 sets gaan weg uit standard (alles uit 2016):

https://www.hearthpwn.com...-whispers-of-the-old-gods
https://www.hearthpwn.com...n-a-hearthstone-adventure
https://www.hearthpwn.com...etzan-hearthstones-fourth

Afbeeldingslocatie: https://www.destructoid.com//ul/491910-HE.jpg

EDIT:
Ook deze 3 kaarten verdwijnen ook uit de standard Classic set en gaan naar de Hall of Fame:

Afbeeldingslocatie: https://s.aolcdn.com/hss/storage/midas/b21375121b804529ed32f5f86532f6f6/206163352/HoF_Raven_web.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door PCBaas op 02-04-2018 19:18 ]

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

PCBaas schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:02:
[...]

Deze 3 sets gaan weg uit standard (alles uit 2016):

https://www.hearthpwn.com...-whispers-of-the-old-gods
https://www.hearthpwn.com...n-a-hearthstone-adventure
https://www.hearthpwn.com...etzan-hearthstones-fourth

[afbeelding]

EDIT:
Ook deze 3 kaarten verdwijnen ook uit de standard Classic set en gaan naar de Hall of Fame:

[afbeelding]
Ah zo veel... Thanks! Wel balen een aantal kaarten waar mijn deck nu toch wel redelijk op draait gaat eruit :( Achja nog 2 weken van genieten en dan zijn er weer zat andere mogelijkheden. Nog even lekker dust/gold sparen.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
More shitty RNG cards. Such fun!
Clown fiesta galore is dit spel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mosselmossel
Tomski1986 schreef op maandag 2 april 2018 @ 21:48:
More shitty RNG cards. Such fun!
Clown fiesta galore is dit spel.
Psst.... ga schaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
Oh nee, de fanboys zijn weer gearriveerd!
Vlug, haal je positieve reacties boven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 12:47
Waarom verdwijnen Coldlight Oracle en Molten Giant naar de hall of fame? Ik had niet het idee dat die nou zo sterk zijn, giant zeker niet na de nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:36:
Waarom verdwijnen Coldlight Oracle en Molten Giant naar de hall of fame? Ik had niet het idee dat die nou zo sterk zijn, giant zeker niet na de nerf.
De nerf wordt teruggedraaid van Molten Giant, is al heel lang vraag naar.

Coldlight oracle is mij ook niet helemaal duidelijk, maar ik vind het op zich wel prima. Ik vind mill decks irritant om tegen te spelen.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyguy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:24
Goeie boardremoval voor warrior. Misschien wel een beetje duur.

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/367/463/636582629614936030.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

crazyguy schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:44:
Goeie boardremoval voor warrior. Misschien wel een beetje duur.

[afbeelding]
Ik vind het best leuke kaart, maar het probleem is dat die attack van je wapen als damage doet, niet de mana cost (zoals bij dragon's fury). Blood razor met slechts 2 attack valt dan al beetje af, de nieuwe woodcutter's axe ook. Eigenlijk wil je alleen Gorehowl en Woecleaver runnen denk ik.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik vind de kant die warrior op gaat wel mooi, control warrior lijkt weer iets te worden! :)
Deadly Arsenal vind ik ook net wat aan de dure kant. i.c.m. Gorehowl inderdaad erg sterk, maar 3 damage to all voor 6 mana? Meh... Als het dan nog alleen vs enemy minions was dan was het al wel beter, of dat je ook dat weapon drawt.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:36:
Molten Giant gaat naar de Hall of fame in zijn oorspronkelijke vorm, de nerf wordt teruggedraaid.

Coldlight Oracle gaat naar wild voor 2 redenen;
1: Het is sterke neutral carddraw
2: Het millen van kaarten door je tegenstander teveel kaarten te laten rapen is bestempeld als stom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyguy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:24
punt 2. vind ik erg discutabel. Het is juist een erg goede en ook leuke tactiek om een tegenstander (vooral control type decks) die graag veel kaarten in hand hebben te laten overdrawen om zo belangrijke kaarten te doen laten verdwijnen. Het is dan voor control decks ook een balance act om niet "te veel" kaarten in je hand te houden en af en toe ook op een suboptimaal punt een minion/spel te spelen om niet te overdrawen.
icemotion schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:28:
[...]

Molten Giant gaat naar de Hall of fame in zijn oorspronkelijke vorm, de nerf wordt teruggedraaid.

Coldlight Oracle gaat naar wild voor 2 redenen;
1: Het is sterke neutral carddraw
2: Het millen van kaarten door je tegenstander teveel kaarten te laten rapen is bestempeld als stom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
crazyguy schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:01:
punt 2. vind ik erg discutabel. Het is juist een erg goede en ook leuke tactiek om een tegenstander (vooral control type decks) die graag veel kaarten in hand hebben te laten overdrawen om zo belangrijke kaarten te doen laten verdwijnen. Het is dan voor control decks ook een balance act om niet "te veel" kaarten in je hand te houden en af en toe ook op een suboptimaal punt een minion/spel te spelen om niet te overdrawen.

[...]
Dat vind ik ook. Het is juist een mooie manier om een aantal speelstijlen te verstoren.
Het is zeker niet overpowered, tegen aggro zelfs nutteloos dus ik snap ook niet waarom ze een niche speelstijl als mill aan banden willen leggen.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
louzy82 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:12:
[...]

Dat vind ik ook. Het is juist een mooie manier om een aantal speelstijlen te verstoren.
Het is zeker niet overpowered, tegen aggro zelfs nutteloos dus ik snap ook niet waarom ze een niche speelstijl als mill aan banden willen leggen.
Kennelijk vonden ze het toch een probleem dat bepaalde control deck er helemaal mee vernietigd worden.
Mill heeft zijn tijd gehad en kan nu nog alleen maar in Wild gespeeld worden.

Om Blizzard te quoten
"Coldlight Oracle is becoming exclusive to Wild for several reasons. It offers unusually strong neutral card draw which can be detrimental to class identity. Its “downside” can destroy opponent's cards and prevent opponents from playing the deck they built—which in turn limits some designs related to Battlecry and effects that return a minion to hand."
Iedereen loopt altijd te klagen dat control decks niet viable zijn en nu er iets aan gedaan wordt lopen er nog een hoop mensen te zeuren. Tegen een rogue 10 return minion to hand kaarten kan je het niet eens counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Hoeveel witchwood packs hebben jullie ondertussen?

hier staat de teller op 4, met nog 1 openstaande quest

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
louzy82 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:20:

Ook 4 en tegen de launch zo'n 6000 gold om te spenderen aan pakjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Laatst online: 20-08 15:50

4 Packs
890 gold
2855 dust

Ga er dus geen deuk in slaan...

Heb de laatste 2 expansions overgeslagen en speel pas sinds de bonuspacks dagelijks mijn quests, merk dat mijn secret mage nog wel redelijk goed mee kan komen in 20-16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Heb dit jaar de pre-order gedaan, dus zit op 74 pakjes. Daarnaast 11K gold maar geen dust meer.

Overigens voor dit seizoen weer besloten niet mijzelf te martelen (door CW te spelen) maar mech mage uit de mottenballen gehaald.....Wow, dit lijkt wel een ander spel joh. Redelijk wat minion vomit, maar het is harstikke geinig ivm paladin murloc of dude vomit. Nu vanaf 23 naar 16 gegaan in 2 uurtjes oid spelen. Geinig weer.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Ik snap waarom sommige mensen een hekel hebben aan Dragon Priest.

Tegen een aggro hunter:

Turn 1: Northshire Cleric
Turn 2: Netherspite Historian > Dusk Breaker
Turn 3: Coin > Dusk Breaker
Turn 4: Dusk Breaker
Turn 5: Small Pint Potion + Shadow Word: horror

Toen was de hunter aan het topdecken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
crazyguy schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:01:

[...]
"Its “downside” can destroy opponent's cards and prevent opponents from playing the deck they built—which in turn limits some designs related to Battlecry and effects that return a minion to hand."

Uit de aankondiging van Year of the Raven; het staat er letterlijk.

En dan vooral in combinatie met bounce effecten (shadowstep etc).

Daar vind je dan ook de reden dat een kaart als Gnomeferatu (die in feite ook kaarten burned) wel kan bestaan, omdat het een class kaart is in een class die niet zoveel access heeft tot bounce als zeg.. rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Ik trok eind maart Kathrena Winterwisp uit een pack en heb daarmee een Secret/Big Hunter deck gemaakt in Wild.
Van rank 22 naar 15 met slechts een handvol losses.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
icemotion schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:46:
[...]
Daar vind je dan ook de reden dat een kaart als Gnomeferatu (die in feite ook kaarten burned) wel kan bestaan, omdat het een class kaart is in een class die niet zoveel access heeft tot bounce als zeg.. rogue.
Dat gaat nog wat worden met die nieuwe warlock legendary... Gnomeferatu met echo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tomski1986 schreef op maandag 2 april 2018 @ 22:03:
Oh nee, de fanboys zijn weer gearriveerd!
Vlug, haal je positieve reacties boven!
Dat heeft echt helemaal niets met fanboy te maken hoor...het enige dat er gebeurt is dat jij weer eens met een zeur-post komt en iemand geeft je (wederom) het advies iets anders te gaan spelen als je HS een dom RNG clown-fiesta vindt. Dat is geen fanboy, dat is gewoon goed advies.
Xanthian schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:16:
Ik snap waarom sommige mensen een hekel hebben aan Dragon Priest.

Tegen een aggro hunter:

Turn 1: Northshire Cleric
Turn 2: Netherspite Historian > Dusk Breaker
Turn 3: Coin > Dusk Breaker
Turn 4: Dusk Breaker
Turn 5: Small Pint Potion + Shadow Word: horror

Toen was de hunter aan het topdecken.
Tja, er zijn decks die vomit keihard afstraffen. Er zijn vast aggro spelers die dit niet leuk vinden, maar de rest van de spelers vind face-vomit niet leuk om tegen te spelen. Je kunt niet iedereen tevreden houden hè. Ik heb een hekel aan aggro, dus ik speel een heavy AoE control Warlock...of Dragon Priest voor de afwisseling.
Tektoon schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:13:
Dat gaat nog wat worden met die nieuwe warlock legendary... Gnomeferatu met echo.
Dat zal doorgaans niet meer worden dan een 2e burn, voor een totaal van 3 (10% van het deck dus). Als mensen die legendary laten liggen, dan is het hun eigen fout })

Overigens vind ik Oracle persoonlijk niet zo'n probleem. Ja, als je greedy gaat, kun je burn verwachten. Als je key cards in je deck hebt, moet je dus goed nadenken over hoe groot je hand is. Gewoon grabbelen voor die giant is dan inderdaad een risico. Aan de andere kant loopt degene die de Oracle gooit ook een risico...veel decks kunnen rond turn 4-5 niet goed omgaan met 2 giants achter elkaar. Ook een quest Mage zal je dankbaar zijn als je Oracles gaat gooien. Het is een double-edged sword en daardoor zit er een skill-element aan. Jammer dus dat hij eruit gaat.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:24
Ik merk dat ik constructed (nu) echt niets meer aan vind. Gelukkig is er nog arena...helaas ben ik daar nog niet zo goed in. Een average van 4 is niet bepaald winstgevend, maar het spelen opzich vind ik veel leuker dan constructed op dit moment.

Ik heb wel een pre-order staan (en daarnaast ~2500 gold) en hoop dit keer weer snel te gaan sparen voor de expansion in augustus, zodat ik tegen die tijd ~7000 gold heb.

Pakjes kopen van gold doe ik niet meer aan denk ik; ik speel liever gewoon arena om beter te worden en een average van minimaal 5 te behalen, vanaf dat moment wordt het lucratief. Ik ben benieuwd naar de Witchwood!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tektoon
Als dit betekent: shuffle drie 3-mana-7/5-huffers in je deck dan gaan we lachen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wDjRF0T.png

EDIT: dit kan dus óók op de Hadronox van je tegenstander... 7(8)7

[ Voor 67% gewijzigd door Tektoon op 03-04-2018 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Tektoon schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:16:
Als dit betekent: shuffle drie 3-mana-7/5-huffers in je deck dan gaan we lachen.
[afbeelding]
Zo dat is inderdaad geen verkeerde kaart! Mooie toevoeging voor hunter.
Als je dat vergelijkt met +4/+4 voor 4 mana bij Paladin zonder verdere bonus...

/edit: Ok hier zit dan nog wel als extra eis aan dat het een beast moet zijn, maar daar bouwt hunter toch al veel op.

[ Voor 12% gewijzigd door Thompson op 03-04-2018 16:26 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Kan niet wachten op wat nieuwe kaarten, unranked Wild is al netdeck, netdeck, netdeck, netdeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:16:
[afbeelding]
Ik vind 'em leuk...het duwt richting midrange / control omdat het grootste deel van de pay-off pas later komt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Zarhrezz schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:37:
Dat zal doorgaans niet meer worden dan een 2e burn, voor een totaal van 3 (10% van het deck dus). Als mensen die legendary laten liggen, dan is het hun eigen fout })

Overigens vind ik Oracle persoonlijk niet zo'n probleem. Ja, als je greedy gaat, kun je burn verwachten. Als je key cards in je deck hebt, moet je dus goed nadenken over hoe groot je hand is. Gewoon grabbelen voor die giant is dan inderdaad een risico. Aan de andere kant loopt degene die de Oracle gooit ook een risico...veel decks kunnen rond turn 4-5 niet goed omgaan met 2 giants achter elkaar. Ook een quest Mage zal je dankbaar zijn als je Oracles gaat gooien. Het is een double-edged sword en daardoor zit er een skill-element aan. Jammer dus dat hij eruit gaat.
Er zijn absoluut situaties waarbij Oracle een double edged sword is. Quest mage speelt zelf oracles omdat ze superveel willen rapen voor hun combo.

Maar het is wel een kaart die eerder neigt naar het afstraffen van control, omdat controldecks vaker een grote hand hebben.. en juist control is een archetype dat het by default al heel erg zwaar heeft in Hearthstone (omdat de aggressor heel veel kan bepalen).

Oracle is op zich een prima kaart, maar er zitten kanten aan die discutabel zijn IMO. Dus ik vind het niet erg dat hij nu uit standard verdwijnt.

Waar ik in de toekomst van Hearthstone wel op hoop is het roteren van kaarten, dus dat er ook kaarten uit de Hall of Fame weer terug in standard kunnen komen.. of wellicht een soort core set waar ook kaarten uit oude Expansions in terug zouden kunnen komen zoals bijvoorbeeld GvG en Naxx. Brian Kibler heeft hier een aantal goede videos over gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
icemotion schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 19:49:
[...]

Er zijn absoluut situaties waarbij Oracle een double edged sword is. Quest mage speelt zelf oracles omdat ze superveel willen rapen voor hun combo.

Maar het is wel een kaart die eerder neigt naar het afstraffen van control, omdat controldecks vaker een grote hand hebben.. en juist control is een archetype dat het by default al heel erg zwaar heeft in Hearthstone (omdat de aggressor heel veel kan bepalen).

Oracle is op zich een prima kaart, maar er zitten kanten aan die discutabel zijn IMO. Dus ik vind het niet erg dat hij nu uit standard verdwijnt.

Waar ik in de toekomst van Hearthstone wel op hoop is het roteren van kaarten, dus dat er ook kaarten uit de Hall of Fame weer terug in standard kunnen komen.. of wellicht een soort core set waar ook kaarten uit oude Expansions in terug zouden kunnen komen zoals bijvoorbeeld GvG en Naxx. Brian Kibler heeft hier een aantal goede videos over gemaakt.
Dat hoop ik inderdaad ook. Bij MtG lieten ze sommige kaarten wel eens terug komen in nieuwere sets. Maar dat lijkt me voor Hearstone niet echt handig. Maar ik hoop wel dat ze op een of andere manier soms oude kaarten terug rouleren in de standaard.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
even een summary van hoeveel packs ik van ieder heb voor completen quests:

12 packs totaal:

2x K&C
1x Frozen Throne
5x Ungoro
4x Witchwood

Ik heb ze nog niet geopend, bewaar ze allemaal wanneer Witchwood live gaat :)

[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 04-04-2018 00:42 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Die nieuwe neutral legendary, dollmaster, tering. Zoveel mogelijkheden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik heb al wat zitten spelen met deckbuilder op hearthstonetopdecks, tempo oakheart warrior zie ik wel zitten :9~

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Kasai schreef op woensdag 4 april 2018 @ 08:41:
Ik heb al wat zitten spelen met deckbuilder op hearthstonetopdecks, tempo oakheart warrior zie ik wel zitten :9~
Care to share? :)

Dollmaster Dorian biedt wel weer echt bizarre mogelijkheden voor bijzondere decks.
Ik hoop echt dat uiteindelijk blijkt dat heel veel verschillende decks viable zijn. Wanneer je zo'n meta krijgt van 3a4 topdecks die je 90% van de tijd tegenkomt gaat het wel snel vervelend worden vind ik (net als nu, secret mage, dude paladin en cubelock varianten)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Thompson schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:34:
[...]

Care to share? :)

Dollmaster Dorian biedt wel weer echt bizarre mogelijkheden voor bijzondere decks.
Ik hoop echt dat uiteindelijk blijkt dat heel veel verschillende decks viable zijn. Wanneer je zo'n meta krijgt van 3a4 topdecks die je 90% van de tijd tegenkomt gaat het wel snel vervelend worden vind ik (net als nu, secret mage, dude paladin en cubelock varianten)
http://www.hearthstonetop...:2,1852:1,58130:1,74607:1

Ik was hem vergeten op te slaan, maar kwam ongeveer op bovenstaande uit. In theorie krijg je dus 3 rush minions uit master Oakheart. Armor smith weet ik nog niet of die er in moet, maar zoiets ga ik sowieso proberen :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismilyfox
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-10-2023

4 packs + pre order 70 packs
2600 gold
5500 dust
8000 dust te ontvangen van de aankomende nerf.

Blizzard: Smilyfox#21203

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Even gegoogled maar de enige info die ik over nerf vind is die van een paar maand terug (patches/bone/corridor). Welke nerf heb jij het op? (ik volg het niet meer zo goed laatste expansions)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82
BobbyDgtl schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:45:
Even gegoogled maar de enige info die ik over nerf vind is die van een paar maand terug (patches/bone/corridor). Welke nerf heb jij het op? (ik volg het niet meer zo goed laatste expansions)
Niet nerf maar er roteren een paar kaarten naar de Hall of Fame. Waardoor je ook full dust voor de kaarten krijgt (zonder ze te hoeven dusten)

IceBlock, Coldlight oracle en Molten Giant

[ Voor 4% gewijzigd door louzy82 op 04-04-2018 14:51 ]

Louzy#2475

Pagina: 1 ... 5 ... 42 Laatste

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.