PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
2x Golden Ice Block > 3200
2x Golden Molten Giant > 3200
2x Golden Coldlight Oracle > 1600
8000
Blizzard: Smilyfox#21203
Dit heb ik nooit zo begrepen.ismilyfox schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:55:
[...]
8000
Betekent dit dat wanneer ik deze nu craft, ik ze na Nerf compensatie per saldo gratis gekregen heb?
Jep!smurfinmark schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:20:
[...]
Dit heb ik nooit zo begrepen.
Betekent dit dat wanneer ik deze nu craft, ik ze na Nerf compensatie per saldo gratis gekregen heb?
Je kunt ze zelfs gratis golden craften (als je ze nu helemaal niet hebt, anders krijg je als het ware een korting op het golden maken)
[ Voor 13% gewijzigd door louzy82 op 04-04-2018 15:22 ]
Louzy#2475
Had je al deze kaarten al gold? Anders heb je toch betaald om ze gold te craften?ismilyfox schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:55:
[...]
8000
Ik had alles normal behalve de giants, die craft ik nog in goud (kost 3200, levert met disenchant 4000 op), dus ik verdien maar 1800:
2x Ice block > 800
2x Golden Molten Giant - investering (3200) > 800 (na disenchant)
2x Coldlight Oracle > 200

Mage Legendary
The Legendary minions she pulls are only from Wild sets.
The minions can be from any class.
[ Voor 38% gewijzigd door ismilyfox op 04-04-2018 17:32 ]
Dat zijn kaarten die ik graag speel, ik hoop dat ik hem trek! Lijkt me buiten het troll-gehalte vrij bagger welismilyfox schreef op woensdag 4 april 2018 @ 17:31:
[afbeelding]
Mage Legendary
Atlas#22744
Beeromaniac
Battlecry: Get Madam Goya.Kasai schreef op woensdag 4 april 2018 @ 17:42:
Battlecry: Get Dr. Boom.
true
[ Voor 11% gewijzigd door ismilyfox op 05-04-2018 06:39 ]
Het enige wat er mist om speelbaar te zijn is: battlecry: summon a random legendary.ismilyfox schreef op woensdag 4 april 2018 @ 17:31:
[afbeelding]
Mage Legendary
Het is alleen voordelig als je die kaarten niet al hebt. De echte mierenneuker craft ze zo kort mogelijk voor de release want je kunt die kaarten nog uit een classic pakje trekken intussen. Just sayin'smurfinmark schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:20:
[...]
[ Voor 111% gewijzigd door Tektoon op 05-04-2018 11:48 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Leuke meme kaart, maar ja HS draait toch vooral om zo snel mogelijk zoveel mogelijk overpowered goedkope kaarten uitpoepen en in zo'n game is deze kaart niet speelbaar helaas.ismilyfox schreef op woensdag 4 april 2018 @ 17:31:
[afbeelding]
Mage Legendary
https://www.hearthpwn.com...-12-final-card-livestream
[ Voor 44% gewijzigd door ismilyfox op 05-04-2018 20:10 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
https://hsreplay.net/replay/MmVGLUdkFrTZXnzj5TaqLj
Battletag: Iigy#2192
I like! Uneven Rush warrior zie ik zeker wel wat worden
Beeromaniac
Blijkbaar (wederom volgens Reddit), zit er ook een max aantal packs aan deze celebration; 16 stuks.
Is natuurlijk alleen te halen als je veel friend quests mag doen van anderen.
Louzy#2475
Dollmaster staat hoog, maar de bovenstaande dame is ook wel erg goed; 7 voor 6/6 en potentieel 3 minion draw...erg interessant.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 08:12:
Tot nog toe maar 1 legendary die ik gegarandeerd ga craften: dollmaster. Zo goed voor een deathrattle speler als ik
Ook de Priest Lady ga ik zeker spelen...ik heb er wel weer zin in, een paar weken zonder meta netdecks

Ja die is ook leukZarhrezz schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 08:44:
[...]
Dollmaster staat hoog, maar de bovenstaande dame is ook wel erg goed; 7 voor 6/6 en potentieel 3 minion draw...erg interessant.
Denk dat dit nog best een goede value kaart is.
Best case scenario wel een 7 mana 6/6 draw 3 minions kaart...
Die actie duurt 14 dagen. Je kunt echter, d.m.v. sparen, op de eerste dag 3 quests hebben staan. Vandaar de 16 stuks.louzy82 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 08:17:
Ik las op Reddit dat de Pack per Quest celebration 9 April stopt
Blijkbaar (wederom volgens Reddit), zit er ook een max aantal packs aan deze celebration; 16 stuks.
Is natuurlijk alleen te halen als je veel friend quests mag doen van anderen.
Iemand heeft 't zelfs zo gepland, om tussen 23:59 en 24:00 op dag 1 een quest af te ronden en volgens mij had hij ook een pack te pakken en direct weer een nieuwe quest gekregen. Hij zou dan misschien 17 packs in totaal ontvangen. Echte die-hard noem ik dat...
Friend quests geven nog wat extras bovenop denk ik.
Die nieuwe EXP lijkt mij in de eerste instantie vrij zwak maar heeft wel veel kewl kaarten voor deckbuilding mogelijkheden. Ik vind het zowiezo wel goed dat niet elke EXP powercreeping is. Ben wel benieuwd wat voor heftige kaarten op Maandag misschien toch nog aangekondigt gaan worden
[ Voor 16% gewijzigd door Mofkees op 06-04-2018 11:45 ]
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Elke kaart die meer kost dan 4-5 is useless tegen aggro. What's your point?Tomski1986 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:15:
Die countess is echt useless tegen aggro.
De eerste en enige leg die ik blind ga craften als ik 'm niet uit een pakje trekt is Baku.
Tomski1986 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:15:
Die countess is echt useless tegen aggro.
mwoah, sommigen hier op het forum zijn vrijwel nooit tevreden, dat wisten we toch alZarhrezz schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:46:
[...]
Elke kaart die meer kost dan 4-5 is useless tegen aggro. What's your point?
Countess drawt Rush en Lifesteal en beperkt zich NIET op minions. Die deathrattle draw kan dus die 2 wapens van Warrior trekken. Alle deze kaarten zijn dus juist super handig tegen aggro, al zijn ze pas speelbaar een turn later.
7 mana 6/6 met max 3 target draws, die gaat zeker gespeeld worden.
Je kunt ook uitgenodigd worden voor 'play a friend quests' en dus meer quests afronden dan 16 in die dagen die ervoor staan.Mofkees schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:38:
[...]
Die actie duurt 14 dagen. Je kunt echter, d.m.v. sparen, op de eerste dag 3 quests hebben staan. Vandaar de 16 stuks.
Iemand heeft 't zelfs zo gepland, om tussen 23:59 en 24:00 op dag 1 een quest af te ronden en volgens mij had hij ook een pack te pakken en direct weer een nieuwe quest gekregen. Hij zou dan misschien 17 packs in totaal ontvangen. Echte die-hard noem ik dat...
Dus ze hebben hardcoded dat je maximaal 16 packs kunt krijgen, daarna krijg je er simpelweg geen meer.
Op reddit kwam een voorbeeld voorbij van iemand die al een aantal dagen geen packs meer krijgt.
Louzy#2475
Kingsbane Rogues be likeMofkees schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:51:
Countess drawt Rush en Lifesteal en beperkt zich NIET op minions. Die deathrattle draw kan dus die 2 wapens van Warrior trekken. Alle deze kaarten zijn dus juist super handig tegen aggro, al zijn ze pas speelbaar een turn later.
7 mana 6/6 met max 3 target draws, die gaat zeker gespeeld worden.

Maar inderdaad, Deathrattle en Lifesteal weapons vallen er ook onder...erg interessante kaart dus.
Die kaart is gewoon niets waard. Veel te traag. Was curator ooit goed? Dat is mijn 'point'. Maar om jullie tevreden te stellen, wauw dit is echt wel de beste kaart ooit.Zarhrezz schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:46:
[...]
Elke kaart die meer kost dan 4-5 is useless tegen aggro. What's your point?

Heel veel haat op hearthpwn in de comments, maar vergeleken met Arcane Intellect helemaal niet zo verkeerd...een beurt eerder en potentieel meer draw.
Curator kwam toch wel in een aantal decks voor volgens mij hoor.Tomski1986 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:18:
[...]
Die kaart is gewoon niets waard. Veel te traag. Was curator ooit goed? Dat is mijn 'point'. Maar om jullie tevreden te stellen, wauw dit is echt wel de beste kaart ooit.
Louzy#2475
Vooral door de Taunt dan denk ik. Als die geen Taunt had speelde niemand 'm.louzy82 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:33:
[...]
Curator kwam toch wel in een aantal decks voor volgens mij hoor.
Bijv. meer kans om Alexstrasza voor een bepaalde beurt te drawen
Louzy#2475
Ik denk dat het vrij aannemelijk is dat je met hun battlecry minimaal 2 kaarten gaat trekken. Daar ga je je deck voor aanpassen. Draw 2 is gewoon 3 mana en vaak krijg je er zelfs 3 uit (5 mana). Dat betekent dus dat je erg mana efficient bent met deze 2 kaarten.
Het klopt dat Countess geen taunt heeft, maar die target draws (life steal / death rattle / rush) geven aan dat ze zelf meer in een control (mss wat heavier mid-range) deck past. Je hebt dus je deck zowiezo al opgebouwd met tools tegen aggro decks. Dan is value veel belangrijker aangezien de grote uitdaging in een control mirror is. Hier heb je veel meer aan een grote body dan taunt eigenlijk.
Bij Curator was het een beetje krom, omdat murlocks=aggro (alleen bij paladin niet helemaal), beast = midrange en dragons=mid-range/control. In zijn geheel dus meer richting aggro, maar wat moet je dan in een aggro deck met een 7 mana 4/6 taunt? Dan nog puur door zijn value werd hij nog steeds gespeeld in b.v. aggro druid.
Countess trekt ook "cards" i.p.v. minions, wat je als deckbuilder MEER opties geeft. Ze zal niet in elk deck gespeeld worden, maar ze gaat zeker in veel decks gespeeld worden.
Op hearthpwn werd al opgemerkt dat ze dus Lackey / Voidlord / Cube en spellstone trekt voor Warlock...Mofkees schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:52:
Countess trekt ook "cards" i.p.v. minions, wat je als deckbuilder MEER opties geeft. Ze zal niet in elk deck gespeeld worden, maar ze gaat zeker in veel decks gespeeld worden.

Atlas#22744
Verder heb ik niks gezien wat ook maar qua powerlevel in de buurt van Call To Arms of Guldan/Voidlord/Cube in de buurt komt laat staan ze verslaan.
Alles wat nu bijv. goed is tegen Lock gaat bijna allemaal uit de rotatie of is zeker minder sterk dan nu en ook heeft Warlock nog eens goede tools erbij gekregen.
Ik ben echt heel benieuwd wat de meta over 2 weken is maar ik verwacht niet veel speciaals en denk ook dat de impact van Witchwood wel is behoorlijk kan gaan tegen vallen en dan zijn we uiteindelijk allemaal verliezers.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Curator heb ik vooral veel gespeeld in Midrange Paladin met Murloc package. Dat deck speelde murlocs voor de early game value en late game kaarten als Tirion.Mofkees schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:52:
Bij Curator was het een beetje krom, omdat murlocks=aggro (alleen bij paladin niet helemaal), beast = midrange en dragons=mid-range/control. In zijn geheel dus meer richting aggro, maar wat moet je dan in een aggro deck met een 7 mana 4/6 taunt? Dan nog puur door zijn value werd hij nog steeds gespeeld in b.v. aggro druid.
En je had gewoon goede targets voor de curator; Primordial drake, Plenty aan murlocs en Gentle Megasaur..
Dus in het juiste midrange-y deck zie ik deze Countess ook nog wel dingen doen..
Daar vond ik de Curator ook geweldig inicemotion schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:04:
[...]
Curator heb ik vooral veel gespeeld in Midrange Paladin met Murloc package. Dat deck speelde murlocs voor de early game value en late game kaarten als Tirion.
En je had gewoon goede targets voor de curator; Primordial drake, Plenty aan murlocs en Gentle Megasaur..
Dus in het juiste midrange-y deck zie ik deze Countess ook nog wel dingen doen..
Alleen heeft deze geen taunt (-) Betere stats (+) en ik zelf denk beter om heen te bouwen.
Met nog 4 gratis random packs, 6 Witchwood packs (login + dungeon), een class legendary en +/- 400 gold te gaan zit ik op het volgende:
EU:
13700 dust
5000 gold
74 packs
NA (f2p):
11350 dust
4500 gold
4 packs
Sta wel een beetje te kijken van de hoeveelheid dust, zeker gezien ik niet meer rank en de afgelopen maanden nauwelijks heb gespeeld. Ik kan craften wat ik wil.
Hopelijk komt er nog wat moois bij de komende dagen. Anders houd ik het op Countess & Baku. De warlock en priest legendaries + Hagatha hebben ook potentie.
Net als in voorgaande jaren verwacht ik dat er een of twee tier1 decks aan zullen blijven. Cubelock is nou niet het leukste deck om tegen te spelen dus ik hoop op een combodeck dat deze van de sokken blaast. Er komen veel defensieve kaarten aan dus ik ben benieuwd of en hoelang dude-paladin het volhoudt. Let's rock!
nothing stops this train
Net ook eindelijk nog voor de nieuwe release rank 5 aangetikt waar het met Paladin en Cubelock niet wou lukken ging het met Spitefull Priest als een gek en kan ik er straks wel wat op los experimenteren.
Ik heb nu :
74 Pakjes + alle gratis stuff want nog komt.
3600 G voor nog meer pakjes.
12490 Dust + de HoF kaarten en evt. nog wat gouden Epics.
Verder had ik in de afgelopen dagen nog een King Mosh en Pyros uit de pakjes waar ik heel blij mee ben.

EDIT: Donais bevestigt dat 'ie werkt als pre-nerf Yogg: dus als de eerste replay bijvoorbeeld een Shadowword Death op Tess is dan blijft de recast toch doorgaan. Verder is het ook zo dat als je inmiddels een Deathknight van een andere class bent geworden deze kaart dus alle voorgaande Rogue class kaarten gaat spelen!

[ Voor 47% gewijzigd door Tektoon op 07-04-2018 03:15 ]
[ Voor 9% gewijzigd door mosselmossel op 07-04-2018 03:41 ]
https://us.shop.battle.ne...hearthstone-the-witchwoodSky2k schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 05:45:
Ik ben van plan om Witchwood pack te kopen. Is het mogelijk om via Amerikaanse VPN te shoppen? Het scheelt namelijk 10 euro
Hiero, kun je gewoon kopen en kiezen dat je hem op Europe wil hebben.

Mage en Minions hmmm
Die zal lekker werken in een Mech Mage build...die zie je nog wel eens in Wild.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Of Elemantal Mage.Nitai schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 09:57:
[...]
Heb Mech Mage zelf al jaren niet meer gezien moet ik zeggenNitai schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 09:57:
[...]
De kaart zelf is best tof trouwens. Ook bv in Reno Grinder Mage.
Ja het zijn dappere pogingen, volgens m'n decktracker ben ik afgelopen seizoen 19x een Mech Mage tegengekomen op hoge ranks (op de 340 potjes that is).xelfer schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 11:11:
[...]
Heb Mech Mage zelf al jaren niet meer gezien moet ik zeggen.
De kaart zelf is best tof trouwens. Ook bv in Reno Grinder Mage.

Dus voor 4 mana potentieel 3x een minion + een copy ervan. Minion-Mage kan zomaar een ding worden.

Dit ga ik wel redden met m'n ~2500G en wat HoF dust.
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
Deze kaart wordt denk ik een supersterke kaart, net zoals Corridor Creeper. Met zo'n body en dan nog taunt? Zelfs als big minion zonder taunt een waardevolle kaart zoals in Silence of Resurrect Priest. Ik kijk er naar uit!PCBaas schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 15:23:
Tot nu toe is het een lekker goedkope set (voor mij als Wild speler) met enkel deze kaarten als auto-craft:
[afbeelding]
Dit ga ik wel redden met m'n ~2500G en wat HoF dust.
@PCBaas hoe ziet die even-cost Shaman eruit?
Ik zet in op White Lady Priest met 2x Mass Dispel en nog 2 Silence opties (welke weet ik nog niet precies). Daarnaast de basic removal natuurlijk.Tektoon schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 15:46:
hoe gaan die warlock verslaan?
Even-cost Shaman mist nu nog 1 goede dmg spell om echt goed te zijn, nu is het nog "half af". Al'Akir is een beetje zwakke winconditie namelijk en er moet waarschijnlijk ook nog wel een Silence in. Hetzelfde geld voor Odd-cost Druid, het is het nog net niet, maar ik verwacht dat dit over een paar sets wel wat meer vorm gaat krijgen. Genn en Baku zijn echt kaarten die beter worden naarmate er meer sets uitkomen, net zoals met Reno.Tektoon schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 15:46:
Ja die heb ik ook als centerpiece in m'n hunter en druid decks. Witching Hour > Hadronox is ook sterk. Maar bij beide decks vraag ik me wel af: hoe gaan die warlock verslaan?
@PCBaas hoe ziet die even-cost Shaman eruit?

Over Odd-Token Paladin en Even-Midrange Hunter ben ik wat positiever

[ Voor 46% gewijzigd door Zarhrezz op 07-04-2018 20:20 ]
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Ik denk ook dat er voorlopig weinig lol te beleven zal zijn met de nieuwe kaarten. De 'power level' van Witchwood lijkt extreem laag en Warlock verliest in tegenstelling tot andere classes nagenoeg niets.mosselmossel schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 22:28:
Ik ben op een moment dat ik bij Warlock meteen op concede klik. Geen zin meer in al die demons voor bijna geen mana of penalty naar het board cheaten.
Ik speel wel Warlock, geen cube netdeck. Ik overweeg op het moment wel de Dark Pacts te wisselen voor Demonic Sacrifice...inderdaad te grote kans op Warlock op ladder op het moment.mosselmossel schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 22:28:
Ik ben op een moment dat ik bij Warlock meteen op concede klik. Geen zin meer in al die demons voor bijna geen mana of penalty naar het board cheaten.
Wat denken jullie ervan?
Beeromaniac
Echt.
Wat ik me wel afvraag: als je eerst Grumble speelt en daarna die Schudderwok, krijg je dan weer een 1/1 Schudderwok in je hand? Want dan speel je 'm de volgende beurt gewoon nog tien keer...
Also: geeft Chain gang een tweede Schudderwok? Of gewoon een 2/3? Loatheb en Elise zijn ook leuk trouwens maar je moet wel uitkijken dat je jezelf niet milled met Fireflies.
[ Voor 10% gewijzigd door Tektoon op 08-04-2018 16:36 ]
Nee joh, Liam is ontzettend sterk in dude Paladin....zit je na turn 5 niet meer met nog zo'n 10-15 1-cost minions in je deck zodat je tegen die irritante AoE decks niet op hoeft te geven na turn 5-6.xelfer schreef op zondag 8 april 2018 @ 19:18:
Echt maar onspeelbaar slechte kaarten imo.
Shudderwok is bedoeld voor Wild; C'Thun was niet altijd OTK meer, dus daar was een fix voor nodig.
Zarhrezz schreef op zondag 8 april 2018 @ 20:19:
[...]
Shudderwok is bedoeld voor Wild; C'Thun was niet altijd OTK meer, dus daar was een fix voor nodig.

Intussen ook een combo videootje van Dane. Die Hunter/Clockwork OTK heropower ga ik ook proberen!

Hmm wellicht. Maar ik average 6,1 turns gemiddeld met mijn Dude Paladin vomitsmorc potjes....Zarhrezz schreef op zondag 8 april 2018 @ 20:19:
[...]
Nee joh, Liam is ontzettend sterk in dude Paladin....zit je na turn 5 niet meer met nog zo'n 10-15 1-cost minions in je deck zodat je tegen die irritante AoE decks niet op hoeft te geven na turn 5-6.
Ok, op Fledgelings, Arfus, Cave Hydra en de nieuwe Grizzly of Hunting Mastiff is het veel beter...maar wie wil er nou geen vier 4/4 Angry Chickens als win condition?
Ja, kan helemaal leuk zijn, maar erg YMMV. Helaas gaat de Dispatch Kodo eruit...louzy82 schreef op maandag 9 april 2018 @ 12:21:
Of op een zombeast natuurlijk
Die hunter +3/+3 is sowieso een erg sterke kaart die veel mogelijkheden biedt, echt een goede toevoeging.Zarhrezz schreef op maandag 9 april 2018 @ 12:16:
Ik besef me net iets...de Hunter +3/+3 en 3 copies in je deck...perfecte meme op Angry Chicken.
Ok, op Fledgelings, Arfus, Cave Hydra en de nieuwe Grizzly of Hunting Mastiff is het veel beter...maar wie wil er nou geen vier 4/4 Angry Chickens als win condition?
Sowieso lijkt The Witchwood me een goede uitbreiding die veel classes mogelijkheden geeft, al is dat nu natuurlijk nog moeilijk te zeggen.
Ik ben wel bang dat Cubelock nog steeds belachelijk sterk blijft, die raken amper iets kwijt (eigenlijk alleen Mistress of Mixtures) komende patch en krijgen er nog een aantal zeer sterke opties bij, waaronder Voodoo Doll en uiteraard Lord Godfrey. En er zijn in The Witchwood helemaal geen silence opties bijgekomen...
[ Voor 3% gewijzigd door Thompson op 09-04-2018 12:33 ]
Beeromaniac
Wat me ook prachtig lijkt...Rexxar knutsel: Hunting Mastiff + Angry Chicken met daar een Dire Frenzy op voor 3x een 5/3 Rush + Echo + Enrage 5 in je deck...die door z'n 3 mana cost dus 3x per beurt te droppen is.
Welke kaart(en) zijn jullie blij om dat ze er uit gaan?
Atlas#22744
N'Zoth ben ik wel klaar mee.Kasai schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:34:
Ben benieuwd naar alle kaarten na de reveal vanavond. Ook ik kijk uit naar deze expansion, ik ben dan ook heel blij dat Mean streets eruit roteert, in het bijzonder jade druid met zijn schijt jade idol.
Alles van Warlo... o wacht...Kasai schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:34:
Ben benieuwd naar alle kaarten na de reveal vanavond. Ook ik kijk uit naar deze expansion, ik ben dan ook heel blij dat Mean streets eruit roteert, in het bijzonder jade druid met zijn schijt jade idol.

Niet echt. Binding heal werd bijna niet gespeeld voor 1 mana en circle of healing voor 0 word ook niet (veel) gespeeld.Thompson schreef op maandag 9 april 2018 @ 21:40:
http://www.hearthstonetopdecks.com/cards/divine-hymn/
Wait whut? Dat is achterlijk sterk...
ik heb er maar 4 kunnen bemachtigen, en jullie?
nothing stops this train
Same, was dan ook hard capped.Kol Nedra schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 00:17:
Het is helaas afgelopen met de gratis packs als je een quest complete
Atlas#22744

[ Voor 22% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 10-04-2018 07:58 ]
Same, gisteren nog snel 3 quest gedaan. Dacht dat er nog wel 1 bij zat maar dat viel dus tegenKol Nedra schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 00:17:
Het is helaas afgelopen met de gratis packs als je een quest complete
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Veel battlecries zijn enkel voor friendly minions, in de stream zie je die betreffende kaart nadat ze eerst paar keer chaingang hebben gespeeld, vervolgens werd die shaman legendary zelf paar keer gesummonedPiet_Piraat7 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 07:56:
Ik heb er zin inkomt niet op mij over als een extreem sterke uitbreiding, maar de artwork is erg leuk en er zitten een aantal interessante kaarten tussen. Dollmaster wordt een must craft voor mij en de battlecry legendary van de shaman ga ik ook mee knoeien. Het is alleen erg jammer dat zijn targets random zijn omdat de meeste battlecries flinke buffs zijn. Alleen speelbaar bij leeg board van de tegenstander?
Atlas#22744
TofKasai schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:09:
[...]
Veel battlecries zijn enkel voor friendly minions, in de stream zie je die betreffende kaart nadat ze eerst paar keer chaingang hebben gespeeld, vervolgens werd die shaman legendary zelf paar keer gesummoned
Rogue heb ik nooit fatsoenlijk kunnen spelen (ik ben er kennelijk gewoon niet goed in) maar het ziet er wel weer leuk uit met Tess.
Curse of Weakness is trouwens ook wel erg interessant; free / cheap trading en daarnaast volgende turn geen inkomende damage.
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.